FOK! TV erbijquote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef Re het volgende:
live op internet is wel het minste wat je nu kunt doen
QFTquote:Op donderdag 22 april 2010 14:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik had haar nog een paar weken laten wachten. En zoals CyclingGirl al zegt: het spontane is er nu af.
Wat een heisa/drama om een mislukt huwelijksaanzoek. Tjeeeeeezes zeg. En de TS rekent het zichzelf nog aan ook. Doe even normaal vent.
Nee, die relatie is een paar jaar later over gegaan. Maar dat had wel met dit soort dingen te maken. Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nee, die relatie is een paar jaar later over gegaan. Maar dat had wel met dit soort dingen te maken. Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.
Vraag ik me toch af of het nog goed is gekomen met die manquote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb nu dus echt tranen in mijn ogen van het lachen...
Op het moment zelf vond ik het echt niet leuk, maar achteraf kan ik er ook wel om lachen en het is een leuke anekdote in mijn vriendenkring geworden.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af of het nog goed is gekomen met die man
Nee hoor, dat ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef dabadbass het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de Eifeltoren niet origineel vind? Er zijn 100001 mooiere plaatsen in Parijs (ik ben er erg vaak geweest toen mn vriendin er studeerde) waarom zo'n cliche plaats?
ik vind zelf de sacre coeur als het donker is het meest romantischquote:Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ligt niet aan jou.
Dat lijkt me nou een superplek!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind zelf de sacre coeur als het donker is het meest romantisch
vooral als het daar wat warmer is en de lokale bevolking van noord afrikaanse afkomst daar allemaal muziek maaktquote:Op donderdag 22 april 2010 23:18 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een superplek!
Dat klinkt geweldigquote:Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vooral als het daar wat warmer is en de lokale bevolking van noord afrikaanse afkomst daar allemaal muziek maakt
WTF?!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.
Volgens mij vind niemand dat hier echt origineel. Maar daar ging het niet echt over.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef dabadbass het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de Eifeltoren niet origineel vind? Er zijn 100001 mooiere plaatsen in Parijs (ik ben er erg vaak geweest toen mn vriendin er studeerde) waarom zo'n cliche plaats?
Damn dat was echt zo'n afgezakte tent..quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, die relatie is een paar jaar later over gegaan. Maar dat had wel met dit soort dingen te maken. Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.
Wat dat betreft heeft TS het beter aangepakt ondanks dat de uitwerking op het moment supreme niet helemaal super was.
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vooral als het daar wat warmer is en de lokale bevolking van noord afrikaanse afkomst daar allemaal muziek maakt
Waarom komt iedereen hiermee. Dit is natuurlijk totaal niet wat ze wil.quote:Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef Cat_Tank het volgende:
TS, waarom vraagt zij jou niet ten huwelijk. Ik zou het nu voorlopig niet meer willen doen. En omdat ZIJ het zo nodig allemaal fancy en volgens haar regeltjes moet hebben moet jij er maar in meegaan? Laat haar maar eens proberen romantisch en perfect een aanzoek te regelen en vervolgens te doen
Omdat ze dan misschien inziet hoe moeilijk het is om het helemaal 'goed' te doen. Zeker als TS zich dan ook als een queen gaat gedragenquote:Op maandag 26 april 2010 09:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom komt iedereen hiermee. Dit is natuurlijk totaal niet wat ze wil.
Dat valt niet in het traditionele, perfecte plaatje van 'man vraagt vrouw', hè?quote:Op maandag 26 april 2010 09:54 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Omdat ze dan misschien inziet hoe moeilijk het is om het helemaal 'goed' te doen. Zeker als TS zich dan ook als een queen gaat gedragen
Misschien omdat hij toch (gewoon) met haar wil trouwen en ja, dan moet er een nieuw aanzoek aan te pas komen.quote:Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef geppie het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je het opnieuw wil doen, ten huwelijk vragen doe je toch (als het goed is) maar één keer. Je gaat het nu maar doen om puur om aan haar verwachtingen te voldoen?
Ik snap het ook niet echt hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef geppie het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je het opnieuw wil doen, ten huwelijk vragen doe je toch (als het goed is) maar één keer. Je gaat het nu maar doen om puur om aan haar verwachtingen te voldoen?
Dat ben ik wel met geppie en jou eens. De lol en spontaniteit is er nu wel vanaf - bij iemand met zo'n instelling doe je het eigenlijk toch nooit goed.quote:Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt hoor.
Dat wijf reageerde echt te dom en nu moet er een nieuw aanzoek komen die wel aan haar eisen voldoet.![]()
Ik zou er niet eens aan beginnen.
Uhhhhhhh...... Misschien klein beetje onhandig... maar sjezus... als ze daarom al nee zegt..quote:Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
Ik hoop voor TS met iemand anders dan de vrouw die zo kinderljk stampvoetend deed toen het niet helemaal was zoals mevrouw het wilde.quote:Op maandag 26 april 2010 12:38 schreef Mixende_match het volgende:
misschien is tie nu inmiddels verloofd?![]()
ts?
Daar ben ik het zo enorm mee eens.quote:Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef pomtiedom het volgende:
Luister, als ze het al vermoedde dan was de verassing toch al een stuk minder geweest. het is inderdaad vervelend dat je de ring bent vergeten maar het gaat niet om hoe het gebeurd maar de bedoeling erachter. Als ze nu al zo'n drama ervan maakt dan geeft ze meer om het ideaalbeeld dan de achterliggende gedachten imo.
Geen reden om meteen de relatie op te breken natuurlijk maar wel een goed moment om even te kijken of jullie nog wel synchroom denken want het lijkt erop dat jouw vrouwtje heel erg op haar emoties loopt (hebben veel vrouwen) en wat minder op de achterliggende gedachten.
Voor hetzelfde geld was het 'maar' een weekendje Parijs geweest en had je het aanzoek willen doen thuis tewijl ze op de bank zat. Het kan ook niet worden omgedraait ofzo. Dat jij je nu schuldig moet gaan voelen omdat zij haar hoge verwachtigen van een symbolisch iets te hoog stelt vind ik onzin. Maar goed, mensen verschillen, jij voelt je stom, ik zou in d eerst instantie kwaad zijn dat niet wordt begrepen wat ik voor haar overheb. maar goed, ik heb dan ook het egoisme ter grote van een walvis.
quote:Op maandag 26 april 2010 12:38 schreef Mixende_match het volgende:
misschien is tie nu inmiddels verloofd?![]()
ts?
Ik ben benieuwd of hij het afgelopen weekend inderdaad opnieuw heeft geprobeerd.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef OcmeRemco het volgende:
Daarnaast heb ik gistermiddag even met haar gesproken over 'het aanzoek' en ben ik tevens plannen aan het maken om dit weekend toch maar een nieuwe poging te wagen.
Ik denk dat ze hem doodgeslagen heeft.quote:Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij het afgelopen weekend inderdaad opnieuw heeft geprobeerd.
QFT!!quote:Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef pomtiedom het volgende:
Luister, als ze het al vermoedde dan was de verassing toch al een stuk minder geweest. het is inderdaad vervelend dat je de ring bent vergeten maar het gaat niet om hoe het gebeurd maar de bedoeling erachter. Als ze nu al zo'n drama ervan maakt dan geeft ze meer om het ideaalbeeld dan de achterliggende gedachten imo.
Geen reden om meteen de relatie op te breken natuurlijk maar wel een goed moment om even te kijken of jullie nog wel synchroom denken want het lijkt erop dat jouw vrouwtje heel erg op haar emoties loopt (hebben veel vrouwen) en wat minder op de achterliggende gedachten.
Voor hetzelfde geld was het 'maar' een weekendje Parijs geweest en had je het aanzoek willen doen thuis tewijl ze op de bank zat. Het kan ook niet worden omgedraait ofzo. Dat jij je nu schuldig moet gaan voelen omdat zij haar hoge verwachtigen van een symbolisch iets te hoog stelt vind ik onzin. Maar goed, mensen verschillen, jij voelt je stom, ik zou in d eerst instantie kwaad zijn dat niet wordt begrepen wat ik voor haar overheb. maar goed, ik heb dan ook het egoisme ter grote van een walvis.
En wat had zij daarop te zeggen?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef OcmeRemco het volgende:
Naar aanleiding van mijn topic Aanzoek dat wel heel erg snel vol is open ik toch even een neuwe, want ik heb alle reacties gelezen en wil op sommigen nog even reageren maar heb tot op heden nog geen tijd gehad.
Daarnaast heb ik gistermiddag even met haar gesproken over 'het aanzoek' en ben ik tevens plannen aan het maken om dit weekend toch maar een nieuwe poging te wagen. Overigens heb ik mijn mening wel bijgesteld van het enorm schuldig voelen naar dat ze toch wel minstens enigszins overtrokken heeft gereageerd. Heb ik ook tegen haar gezegd...op een niet-botte manier natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |