abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80593822
Naar aanleiding van mijn topic Aanzoek dat wel heel erg snel vol is open ik toch even een neuwe, want ik heb alle reacties gelezen en wil op sommigen nog even reageren maar heb tot op heden nog geen tijd gehad.

Daarnaast heb ik gistermiddag even met haar gesproken over 'het aanzoek' en ben ik tevens plannen aan het maken om dit weekend toch maar een nieuwe poging te wagen. Overigens heb ik mijn mening wel bijgesteld van het enorm schuldig voelen naar dat ze toch wel minstens enigszins overtrokken heeft gereageerd. Heb ik ook tegen haar gezegd...op een niet-botte manier natuurlijk.
pi_80593924
TVP.

En succes!
Nieuw is niet altijd beter.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:03:07 #3
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_80593937
tvp
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  donderdag 22 april 2010 @ 13:10:11 #4
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_80594163
tvp
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  donderdag 22 april 2010 @ 13:15:03 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80594332
live op internet is wel het minste wat je nu kunt doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80594661
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef Re het volgende:
live op internet is wel het minste wat je nu kunt doen
FOK! TV erbij
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_80594797
even doorgelezen

beetje raar dat die vriendin van je van tevoren alvast gaat verkondigen dat je haar ten huwelijk gaat vragen
pi_80597306
En toch blijf ik het overrated vinden. Zij had nooit van tevoren moeten weten dat je haar ten huwelijk zou vragen dan had zij ook nooit het rekensommetje ring + parijs = trouwen.

Mijn vriend zei als jij je rijbewijs haalt dan trouw ik met je. Hij heeft mij gevraagd nadat ik mijn theorie had gehaald, gewoon bij een bruggetje in de Biesbosch. Hij ging doen alsof hij een foto van mij ging maken met zijn mobiel, het schemerde al en dat mobieltje had geen flitser, dus ik vond m wat klungelig. Ineens haalt hij een ring uit zijn zak.

Dus ik vroeg maar je zou het toch na het halen van mijn rijbewijs vragen, nou zegt ie, op het moment dat jij je rijbewijs hebt zal je elke dag wachten tot ik je vraag en is de verassing eraf.

Begrijp je het punt een beetje? Het spontane is er nu af en ik vind niet dat je haar dit weekend moet vragen, niet omdat ze een beetje raar deed maar gewoon voor het spontane.
Haters gonna hate.
pi_80597516
Ik had haar nog een paar weken laten wachten. En zoals CyclingGirl al zegt: het spontane is er nu af.

Wat een heisa/drama om een mislukt huwelijksaanzoek. Tjeeeeeezes zeg. En de TS rekent het zichzelf nog aan ook. Doe even normaal vent.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:57:00 #10
277325 bondiedann
Live your life to the max.
pi_80597807
tvp
pi_80598565
Succes van het weekend dan.
pi_80600681
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik had haar nog een paar weken laten wachten. En zoals CyclingGirl al zegt: het spontane is er nu af.

Wat een heisa/drama om een mislukt huwelijksaanzoek. Tjeeeeeezes zeg. En de TS rekent het zichzelf nog aan ook. Doe even normaal vent.
QFT
pi_80603439
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:41 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wel getrouwd?
Nee, die relatie is een paar jaar later over gegaan. Maar dat had wel met dit soort dingen te maken. Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.

Wat dat betreft heeft TS het beter aangepakt ondanks dat de uitwerking op het moment supreme niet helemaal super was.
  donderdag 22 april 2010 @ 21:33:55 #14
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_80612492
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de Eifeltoren niet origineel vind? Er zijn 100001 mooiere plaatsen in Parijs (ik ben er erg vaak geweest toen mn vriendin er studeerde) waarom zo'n cliche plaats?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  donderdag 22 april 2010 @ 21:41:26 #15
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80612838
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nee, die relatie is een paar jaar later over gegaan. Maar dat had wel met dit soort dingen te maken. Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.
Ik heb nu dus echt tranen in mijn ogen van het lachen...
  donderdag 22 april 2010 @ 21:43:00 #16
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_80612912
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Ik heb nu dus echt tranen in mijn ogen van het lachen...
Vraag ik me toch af of het nog goed is gekomen met die man
pi_80613811
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Vraag ik me toch af of het nog goed is gekomen met die man
Op het moment zelf vond ik het echt niet leuk, maar achteraf kan ik er ook wel om lachen en het is een leuke anekdote in mijn vriendenkring geworden.

Die ex heeft me later toen de relatie al een tijd uit was eens verzekerd dat hij het bij zijn nieuwe vriendin veel beter aanpakt.

Ik ben blij dat mijn huidige lief heel wat meer stijl heeft.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:42:52 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80615461
Let op, TS. Als je vriendin nu al zo reageert kan het best eens anders aflopen dan je hoopt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 22 april 2010 @ 22:53:10 #19
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_80615850
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef dabadbass het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de Eifeltoren niet origineel vind? Er zijn 100001 mooiere plaatsen in Parijs (ik ben er erg vaak geweest toen mn vriendin er studeerde) waarom zo'n cliche plaats?
Nee hoor, dat ligt niet aan jou.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_80616226
Ik heb me ernstig verbaasd over de OP van deel 1.
Heeft iemand een samenvatting van de rest, geen zin om het hele topic te lezen ... is er al een uitkomst?
pi_80616645
En op welke manier compenseert ze zulk gedrag dat je überhaupt overweegt alsnog een aanzoek te doen waarvan je op voorhand weet dat ze er niet oprecht enthousiast op kan reageren?
  donderdag 22 april 2010 @ 23:17:09 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80616820
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Nee hoor, dat ligt niet aan jou.
ik vind zelf de sacre coeur als het donker is het meest romantisch
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80616872
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik vind zelf de sacre coeur als het donker is het meest romantisch
Dat lijkt me nou een superplek!
  donderdag 22 april 2010 @ 23:30:38 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80617283
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:18 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou een superplek!
vooral als het daar wat warmer is en de lokale bevolking van noord afrikaanse afkomst daar allemaal muziek maakt
Een gedicht over Maanvis
pi_80617398
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

vooral als het daar wat warmer is en de lokale bevolking van noord afrikaanse afkomst daar allemaal muziek maakt
Dat klinkt geweldig .
pi_80625209
quote:
Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.
WTF?!
pi_80632236
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef dabadbass het volgende:
Volgens mij vind niemand dat hier echt origineel. Maar daar ging het niet echt over.
pi_80635118
quote:

[..]

Wat dat betreft heeft TS het beter aangepakt ondanks dat de uitwerking op het moment supreme niet helemaal super was.
Damn dat was echt zo'n afgezakte tent..
pi_80693517
Tvp, dit moet ik volgen!
Ik wil weten hoe prinsesje reageert want dit kan natuurlijk nooit goed komen...

TS, je bent zowel een sukkel als een held. Een sukkel dat je denkt dat dit soort vrouwen het trouwen waard zijn, dat alle vrouwen zo zijn behalve "de Sex and the City-vrouwen" en dat je je ook nog een schuldgevoel laat aanpraten. Een held omdat je er evengoed mee door gaat..

Succes!

Maar eigenlijk....Run, Remco, Run!!!
  maandag 26 april 2010 @ 08:40:01 #30
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_80718250
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en je van die irritante touwtjes en/of kleine torentjes proberen te verkopen, tijdens het oplichten met balletje-balletje
  maandag 26 april 2010 @ 09:32:18 #31
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_80719050
Ik heb het eerste deel gelezen, en ik vind het echt heel erg hoe die vriendin van TS reageert. Ik kan haar gevoelens enigszins begrijpen (tja, als je perfectie verwacht en je krijgt het niet... ) maar de reactie vind ik flauw, oneerlijk en kwetsend richting TS.

Ik heb nog nooit gedroomd over een aanzoek of wat dan ook. Wat ik wel weet ik dat ik het verschrikkelijk vind als je op zo'n plek staat hij op zijn knieën gaat en iedereen ons aan staat te gapen. Ik heb liever dat zoiets privé gebeurt om één of andere reden

TS, waarom vraagt zij jou niet ten huwelijk. Ik zou het nu voorlopig niet meer willen doen. En omdat ZIJ het zo nodig allemaal fancy en volgens haar regeltjes moet hebben moet jij er maar in meegaan? Laat haar maar eens proberen romantisch en perfect een aanzoek te regelen en vervolgens te doen
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_80719234
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef Cat_Tank het volgende:

TS, waarom vraagt zij jou niet ten huwelijk. Ik zou het nu voorlopig niet meer willen doen. En omdat ZIJ het zo nodig allemaal fancy en volgens haar regeltjes moet hebben moet jij er maar in meegaan? Laat haar maar eens proberen romantisch en perfect een aanzoek te regelen en vervolgens te doen
Waarom komt iedereen hiermee. Dit is natuurlijk totaal niet wat ze wil.
  maandag 26 april 2010 @ 09:54:13 #33
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_80719510
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:42 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Waarom komt iedereen hiermee. Dit is natuurlijk totaal niet wat ze wil.
Omdat ze dan misschien inziet hoe moeilijk het is om het helemaal 'goed' te doen. Zeker als TS zich dan ook als een queen gaat gedragen
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_80719605
Ik snap überhaupt niet dat je het opnieuw wil doen, ten huwelijk vragen doe je toch (als het goed is) maar één keer. Je gaat het nu maar doen om puur om aan haar verwachtingen te voldoen?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_80719999
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:54 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Omdat ze dan misschien inziet hoe moeilijk het is om het helemaal 'goed' te doen. Zeker als TS zich dan ook als een queen gaat gedragen
Dat valt niet in het traditionele, perfecte plaatje van 'man vraagt vrouw', hè?
pi_80720037
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef geppie het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je het opnieuw wil doen, ten huwelijk vragen doe je toch (als het goed is) maar één keer. Je gaat het nu maar doen om puur om aan haar verwachtingen te voldoen?
Misschien omdat hij toch (gewoon) met haar wil trouwen en ja, dan moet er een nieuw aanzoek aan te pas komen.
  maandag 26 april 2010 @ 11:30:15 #37
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80722071
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef geppie het volgende:
Ik snap het ook niet echt hoor.

Dat wijf reageerde echt te dom en nu moet er een nieuw aanzoek komen die wel aan haar eisen voldoet.

Ik zou er niet eens aan beginnen.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_80722200
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet echt hoor.

Dat wijf reageerde echt te dom en nu moet er een nieuw aanzoek komen die wel aan haar eisen voldoet.

Ik zou er niet eens aan beginnen.
Dat ben ik wel met geppie en jou eens. De lol en spontaniteit is er nu wel vanaf - bij iemand met zo'n instelling doe je het eigenlijk toch nooit goed.
pi_80723129
quote:
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
Uhhhhhhh...... Misschien klein beetje onhandig... maar sjezus... als ze daarom al nee zegt..

Als ze bij je volgende aanzoek weer nee zegt moet je er echt vandoor hoor pff...
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 12:12:25 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_80723428
Ik heb pas net het eerste topic gelezen. Ik vind je vriendin maar een verwend nest, je gaat met haar naar Parijs, Eifeltoren (niet mijn ding, maar ok, smaken verschillen) en omdat het een beetje onhandig ging en je geen ring had reageert ze als een klein kind.

Als ik jou was zou ik haar helemaal niet meer vragen, laat haar jou maar vragen als ze zo graag wil trouwen. Dom wijf.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_80723466
Een tweede deel

Ik begrijp eerlijk gezegd écht niet waarom je nog steeds met haar wil trouwen
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_80724087
misschien is tie nu inmiddels verloofd?

ts?
~ Bonito La Risa ~
  maandag 26 april 2010 @ 12:58:36 #43
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80724639
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:38 schreef Mixende_match het volgende:

ts?
Ik hoop voor TS met iemand anders dan de vrouw die zo kinderljk stampvoetend deed toen het niet helemaal was zoals mevrouw het wilde.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 26 april 2010 @ 18:13:44 #44
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_80735125
Luister, als ze het al vermoedde dan was de verassing toch al een stuk minder geweest. het is inderdaad vervelend dat je de ring bent vergeten maar het gaat niet om hoe het gebeurd maar de bedoeling erachter. Als ze nu al zo'n drama ervan maakt dan geeft ze meer om het ideaalbeeld dan de achterliggende gedachten imo.
Geen reden om meteen de relatie op te breken natuurlijk maar wel een goed moment om even te kijken of jullie nog wel synchroom denken want het lijkt erop dat jouw vrouwtje heel erg op haar emoties loopt (hebben veel vrouwen) en wat minder op de achterliggende gedachten.

Voor hetzelfde geld was het 'maar' een weekendje Parijs geweest en had je het aanzoek willen doen thuis tewijl ze op de bank zat. Het kan ook niet worden omgedraait ofzo. Dat jij je nu schuldig moet gaan voelen omdat zij haar hoge verwachtigen van een symbolisch iets te hoog stelt vind ik onzin. Maar goed, mensen verschillen, jij voelt je stom, ik zou in d eerst instantie kwaad zijn dat niet wordt begrepen wat ik voor haar overheb. maar goed, ik heb dan ook het egoisme ter grote van een walvis.
I mean no harm
  maandag 26 april 2010 @ 20:10:09 #45
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80739680
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef pomtiedom het volgende:
Luister, als ze het al vermoedde dan was de verassing toch al een stuk minder geweest. het is inderdaad vervelend dat je de ring bent vergeten maar het gaat niet om hoe het gebeurd maar de bedoeling erachter. Als ze nu al zo'n drama ervan maakt dan geeft ze meer om het ideaalbeeld dan de achterliggende gedachten imo.
Geen reden om meteen de relatie op te breken natuurlijk maar wel een goed moment om even te kijken of jullie nog wel synchroom denken want het lijkt erop dat jouw vrouwtje heel erg op haar emoties loopt (hebben veel vrouwen) en wat minder op de achterliggende gedachten.

Voor hetzelfde geld was het 'maar' een weekendje Parijs geweest en had je het aanzoek willen doen thuis tewijl ze op de bank zat. Het kan ook niet worden omgedraait ofzo. Dat jij je nu schuldig moet gaan voelen omdat zij haar hoge verwachtigen van een symbolisch iets te hoog stelt vind ik onzin. Maar goed, mensen verschillen, jij voelt je stom, ik zou in d eerst instantie kwaad zijn dat niet wordt begrepen wat ik voor haar overheb. maar goed, ik heb dan ook het egoisme ter grote van een walvis.
Daar ben ik het zo enorm mee eens.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_80742218
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:38 schreef Mixende_match het volgende:

ts?
pi_80742370
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef OcmeRemco het volgende:
Daarnaast heb ik gistermiddag even met haar gesproken over 'het aanzoek' en ben ik tevens plannen aan het maken om dit weekend toch maar een nieuwe poging te wagen.
Ik ben benieuwd of hij het afgelopen weekend inderdaad opnieuw heeft geprobeerd.
  maandag 26 april 2010 @ 21:50:36 #48
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80744090
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hij het afgelopen weekend inderdaad opnieuw heeft geprobeerd.
Ik denk dat ze hem doodgeslagen heeft.
pi_80744363
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef pomtiedom het volgende:

QFT!!
pi_80746399
quote:
Naar aanleiding van mijn topic Aanzoek dat wel heel erg snel vol is open ik toch even een neuwe, want ik heb alle reacties gelezen en wil op sommigen nog even reageren maar heb tot op heden nog geen tijd gehad.

Daarnaast heb ik gistermiddag even met haar gesproken over 'het aanzoek' en ben ik tevens plannen aan het maken om dit weekend toch maar een nieuwe poging te wagen. Overigens heb ik mijn mening wel bijgesteld van het enorm schuldig voelen naar dat ze toch wel minstens enigszins overtrokken heeft gereageerd. Heb ik ook tegen haar gezegd...op een niet-botte manier natuurlijk.
En wat had zij daarop te zeggen?
  maandag 26 april 2010 @ 23:12:29 #51
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_80748681
tja.. ik ben ook wel benieuwd
pi_80751857
heet jij spencer en je vriendinnetje toevallig heid....
ohh kut, moest geheim blijven dat ik the hills zo af en toe zie
pi_80754253
tvp
pi_80770899
tvp
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_80776569
Hij is zeker van de Eiffeltoren gegooid omdat ie wéér de verlovingsring was vergeten.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_80780814
quote:

Ik moet zeggen dat ik niet het hele topic heb gelezen.. maar ik vind de reactie van je vriendin behoorlijk hysterisch. Weet je wel zeker dat je met haar wilt trouwen? (ok, dat is mss. wat al te zwartgallig)

Maar ze ging erheen met een verwachtingspatroon.. en ze is gekwetst omdat je daar niet precies aan voldeed. Wiens fout is dat?

En verder: Je hebt haar gevraagd.. Dat is toch hardstikke mooi? Ok, het ging wat stuntelig en je had de ring niet bij je.. Maar het gaat om het gebaar. Ze trouwt niet met die ring hoor

En de ouders waren er niet bij. Die hoeven niet exact te weten hoe het eea. is gegaan. Nu heeft ze het zelf ook verder verpest. Verder, als je zo stuntelt is dat op zijn eigen wijze ook romantisch en uniek. (Beter dan dat standaard overdreven gedoe. Dit was kennelijk jouw manier)... Na 50 jaar huwelijk zul je juist daar met een glimlach aan terugdenken.
pi_80780863
quote:

[..]

Dat is dan wel een tijdje geleden.. maar wat een grap zeg!
  Vis een optie? dinsdag 27 april 2010 @ 23:54:18 #58
70532 loveli
N
pi_80790110
Oi, benieuwd naar aanzoek nummer 2!
crap in = crap out
pi_80790577
Als ie verstandig is, stelt ie dat op zijn minst een jaartje uit nu. Tenminste, dat is wat ik (minstens) zou doen. Het is zijn aanzoek, en dat heeft ze dus in eerste instantie afgewezen. De dame heeft hier wat uit te leggen naar mijn idee!
pi_80791755
tvp voor de afloop... Al denk ik dat TS zich hier niet meer laat zien?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_80791843
quote:
Op woensdag 28 april 2010 00:57 schreef theKiD het volgende:
tvp voor de afloop... Al denk ik dat TS zich hier niet meer laat zien?
Ik heb het idee dat ie voor een tweede keer te kakken is gezet afgelopen weekend
pi_80791865
Das natuurlijk ook mogelijk..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_80792734
Tvp voor ontknoping .
  woensdag 28 april 2010 @ 09:07:15 #64
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80794476
TS zien we niet meer terug denk ik. Die ligt (terecht) te huilen.
pi_80794518
Nou kijken wat de TS bij poging 2 allemaal verkeerd doet volgens zijn Prinsesje.
  woensdag 28 april 2010 @ 09:19:22 #66
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80794720
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Nou kijken wat de TS bij poging 2 allemaal verkeerd doet volgens zijn Prinsesje.
Nou, het is vandaag pas volle maan, dus als TS afgelopen weekend heeft gevraagd..dan zal dat wel een struikelblok zijn. Want niets zo romantisch als een volle maan. En misschien heeft de bride to be nog last van verstopte chakras ook. Tja, dan ben je ten dode opgeschreven natuurlijk.
pi_80797749
Hoe verzin je het ook.. Om de liefde van je leven een week vóór volle maan ten huwelijk te vragen.. Dat is vragen om een hysterische aanval en de ring + bloemen om je oren te krijgen...
  woensdag 28 april 2010 @ 11:51:13 #68
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_80799302
quote:
Op woensdag 28 april 2010 03:15 schreef verleiding het volgende:
Tvp voor ontknoping .
  woensdag 28 april 2010 @ 12:29:04 #69
30252 Soempie
Procreating
pi_80800674
quote:
Op woensdag 28 april 2010 00:08 schreef 49R het volgende:
Als ie verstandig is, stelt ie dat op zijn minst een jaartje uit nu. Tenminste, dat is wat ik (minstens) zou doen. Het is zijn aanzoek, en dat heeft ze dus in eerste instantie afgewezen. De dame heeft hier wat uit te leggen naar mijn idee!
Precies en daarna zou ik het er gewoon niet meer over hebben. Net zolang tot zij zoiets heeft van: 'misschien vraagt ie me wel niet meer!'

Dan is zo'n tweede aanzoek toch nog een beetje een verrassing.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 28 april 2010 @ 12:48:31 #70
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80801334
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef Soempie het volgende:

[..]

Precies en daarna zou ik het er gewoon niet meer over hebben. Net zolang tot zij zoiets heeft van: 'misschien vraagt ie me wel niet meer!'

Dan is zo'n tweede aanzoek toch nog een beetje een verrassing.
Waarbij ik de vrijheid neem te vermoeden dat de beoogde me iemand lijkt die dan de relatie afbreekt
  woensdag 28 april 2010 @ 13:06:29 #71
30252 Soempie
Procreating
pi_80801888
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Waarbij ik de vrijheid neem te vermoeden dat de beoogde me iemand lijkt die dan de relatie afbreekt
Dan was het toch al geen huwelijksmateriaal.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 28 april 2010 @ 13:13:04 #72
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80802128
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dan was het toch al geen huwelijksmateriaal.
Nee maar zo voelt het voor TS vast niet.
  woensdag 28 april 2010 @ 13:18:50 #73
30252 Soempie
Procreating
pi_80802326
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nee maar zo voelt het voor TS vast niet.
Op dat moment niet nee.

Maar ik denk dat TS haar al voor de tweede keer gevraagd heeft.
  woensdag 28 april 2010 @ 13:19:58 #74
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80802363
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:18 schreef Soempie het volgende:

[..]

Op dat moment niet nee.

Maar ik denk dat TS haar al voor de tweede keer gevraagd heeft.
Dat denk ik ook...
pi_80802446
Kolere wat een zeikwijf! Ik zou het überschattig en lief vinden als mijn vriend dat zou doen! Nja oke de eifeltoren is wat over the top maar echt, ik zou gewoon ja zeggen en die ring volgt wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')