abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80625209
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.
WTF?!
pi_80632236
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef dabadbass het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de Eifeltoren niet origineel vind? Er zijn 100001 mooiere plaatsen in Parijs (ik ben er erg vaak geweest toen mn vriendin er studeerde) waarom zo'n cliche plaats?
Volgens mij vind niemand dat hier echt origineel. Maar daar ging het niet echt over.
pi_80635118
quote:
Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Nee, die relatie is een paar jaar later over gegaan. Maar dat had wel met dit soort dingen te maken. Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.

Wat dat betreft heeft TS het beter aangepakt ondanks dat de uitwerking op het moment supreme niet helemaal super was.
Damn dat was echt zo'n afgezakte tent..
pi_80693517
Tvp, dit moet ik volgen!
Ik wil weten hoe prinsesje reageert want dit kan natuurlijk nooit goed komen...

TS, je bent zowel een sukkel als een held. Een sukkel dat je denkt dat dit soort vrouwen het trouwen waard zijn, dat alle vrouwen zo zijn behalve "de Sex and the City-vrouwen" en dat je je ook nog een schuldgevoel laat aanpraten. Een held omdat je er evengoed mee door gaat..

Succes!

Maar eigenlijk....Run, Remco, Run!!!
  maandag 26 april 2010 @ 08:40:01 #30
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_80718250
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

vooral als het daar wat warmer is en de lokale bevolking van noord afrikaanse afkomst daar allemaal muziek maakt

en je van die irritante touwtjes en/of kleine torentjes proberen te verkopen, tijdens het oplichten met balletje-balletje
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  maandag 26 april 2010 @ 09:32:18 #31
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_80719050
Ik heb het eerste deel gelezen, en ik vind het echt heel erg hoe die vriendin van TS reageert. Ik kan haar gevoelens enigszins begrijpen (tja, als je perfectie verwacht en je krijgt het niet... ) maar de reactie vind ik flauw, oneerlijk en kwetsend richting TS.

Ik heb nog nooit gedroomd over een aanzoek of wat dan ook. Wat ik wel weet ik dat ik het verschrikkelijk vind als je op zo'n plek staat hij op zijn knieën gaat en iedereen ons aan staat te gapen. Ik heb liever dat zoiets privé gebeurt om één of andere reden

TS, waarom vraagt zij jou niet ten huwelijk. Ik zou het nu voorlopig niet meer willen doen. En omdat ZIJ het zo nodig allemaal fancy en volgens haar regeltjes moet hebben moet jij er maar in meegaan? Laat haar maar eens proberen romantisch en perfect een aanzoek te regelen en vervolgens te doen
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_80719234
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef Cat_Tank het volgende:

TS, waarom vraagt zij jou niet ten huwelijk. Ik zou het nu voorlopig niet meer willen doen. En omdat ZIJ het zo nodig allemaal fancy en volgens haar regeltjes moet hebben moet jij er maar in meegaan? Laat haar maar eens proberen romantisch en perfect een aanzoek te regelen en vervolgens te doen
Waarom komt iedereen hiermee. Dit is natuurlijk totaal niet wat ze wil.
  maandag 26 april 2010 @ 09:54:13 #33
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_80719510
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:42 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Waarom komt iedereen hiermee. Dit is natuurlijk totaal niet wat ze wil.
Omdat ze dan misschien inziet hoe moeilijk het is om het helemaal 'goed' te doen. Zeker als TS zich dan ook als een queen gaat gedragen
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_80719605
Ik snap überhaupt niet dat je het opnieuw wil doen, ten huwelijk vragen doe je toch (als het goed is) maar één keer. Je gaat het nu maar doen om puur om aan haar verwachtingen te voldoen?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_80719999
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:54 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Omdat ze dan misschien inziet hoe moeilijk het is om het helemaal 'goed' te doen. Zeker als TS zich dan ook als een queen gaat gedragen
Dat valt niet in het traditionele, perfecte plaatje van 'man vraagt vrouw', hè?
pi_80720037
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef geppie het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je het opnieuw wil doen, ten huwelijk vragen doe je toch (als het goed is) maar één keer. Je gaat het nu maar doen om puur om aan haar verwachtingen te voldoen?
Misschien omdat hij toch (gewoon) met haar wil trouwen en ja, dan moet er een nieuw aanzoek aan te pas komen.
  maandag 26 april 2010 @ 11:30:15 #37
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80722071
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef geppie het volgende:
Ik snap het ook niet echt hoor.

Dat wijf reageerde echt te dom en nu moet er een nieuw aanzoek komen die wel aan haar eisen voldoet.

Ik zou er niet eens aan beginnen.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_80722200
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:30 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet echt hoor.

Dat wijf reageerde echt te dom en nu moet er een nieuw aanzoek komen die wel aan haar eisen voldoet.

Ik zou er niet eens aan beginnen.
Dat ben ik wel met geppie en jou eens. De lol en spontaniteit is er nu wel vanaf - bij iemand met zo'n instelling doe je het eigenlijk toch nooit goed.
pi_80723129
quote:
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
Uhhhhhhh...... Misschien klein beetje onhandig... maar sjezus... als ze daarom al nee zegt..

Als ze bij je volgende aanzoek weer nee zegt moet je er echt vandoor hoor pff...
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 12:12:25 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_80723428
Ik heb pas net het eerste topic gelezen. Ik vind je vriendin maar een verwend nest, je gaat met haar naar Parijs, Eifeltoren (niet mijn ding, maar ok, smaken verschillen) en omdat het een beetje onhandig ging en je geen ring had reageert ze als een klein kind.

Als ik jou was zou ik haar helemaal niet meer vragen, laat haar jou maar vragen als ze zo graag wil trouwen. Dom wijf.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_80723466
Een tweede deel

Ik begrijp eerlijk gezegd écht niet waarom je nog steeds met haar wil trouwen
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_80724087
misschien is tie nu inmiddels verloofd?

ts?
~ Bonito La Risa ~
  maandag 26 april 2010 @ 12:58:36 #43
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80724639
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:38 schreef Mixende_match het volgende:

ts?
Ik hoop voor TS met iemand anders dan de vrouw die zo kinderljk stampvoetend deed toen het niet helemaal was zoals mevrouw het wilde.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 26 april 2010 @ 18:13:44 #44
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_80735125
Luister, als ze het al vermoedde dan was de verassing toch al een stuk minder geweest. het is inderdaad vervelend dat je de ring bent vergeten maar het gaat niet om hoe het gebeurd maar de bedoeling erachter. Als ze nu al zo'n drama ervan maakt dan geeft ze meer om het ideaalbeeld dan de achterliggende gedachten imo.
Geen reden om meteen de relatie op te breken natuurlijk maar wel een goed moment om even te kijken of jullie nog wel synchroom denken want het lijkt erop dat jouw vrouwtje heel erg op haar emoties loopt (hebben veel vrouwen) en wat minder op de achterliggende gedachten.

Voor hetzelfde geld was het 'maar' een weekendje Parijs geweest en had je het aanzoek willen doen thuis tewijl ze op de bank zat. Het kan ook niet worden omgedraait ofzo. Dat jij je nu schuldig moet gaan voelen omdat zij haar hoge verwachtigen van een symbolisch iets te hoog stelt vind ik onzin. Maar goed, mensen verschillen, jij voelt je stom, ik zou in d eerst instantie kwaad zijn dat niet wordt begrepen wat ik voor haar overheb. maar goed, ik heb dan ook het egoisme ter grote van een walvis.
I mean no harm
  maandag 26 april 2010 @ 20:10:09 #45
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80739680
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef pomtiedom het volgende:
Luister, als ze het al vermoedde dan was de verassing toch al een stuk minder geweest. het is inderdaad vervelend dat je de ring bent vergeten maar het gaat niet om hoe het gebeurd maar de bedoeling erachter. Als ze nu al zo'n drama ervan maakt dan geeft ze meer om het ideaalbeeld dan de achterliggende gedachten imo.
Geen reden om meteen de relatie op te breken natuurlijk maar wel een goed moment om even te kijken of jullie nog wel synchroom denken want het lijkt erop dat jouw vrouwtje heel erg op haar emoties loopt (hebben veel vrouwen) en wat minder op de achterliggende gedachten.

Voor hetzelfde geld was het 'maar' een weekendje Parijs geweest en had je het aanzoek willen doen thuis tewijl ze op de bank zat. Het kan ook niet worden omgedraait ofzo. Dat jij je nu schuldig moet gaan voelen omdat zij haar hoge verwachtigen van een symbolisch iets te hoog stelt vind ik onzin. Maar goed, mensen verschillen, jij voelt je stom, ik zou in d eerst instantie kwaad zijn dat niet wordt begrepen wat ik voor haar overheb. maar goed, ik heb dan ook het egoisme ter grote van een walvis.
Daar ben ik het zo enorm mee eens.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_80742218
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:38 schreef Mixende_match het volgende:

ts?
pi_80742370
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef OcmeRemco het volgende:
Daarnaast heb ik gistermiddag even met haar gesproken over 'het aanzoek' en ben ik tevens plannen aan het maken om dit weekend toch maar een nieuwe poging te wagen.
Ik ben benieuwd of hij het afgelopen weekend inderdaad opnieuw heeft geprobeerd.
  maandag 26 april 2010 @ 21:50:36 #48
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80744090
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:14 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of hij het afgelopen weekend inderdaad opnieuw heeft geprobeerd.
Ik denk dat ze hem doodgeslagen heeft.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_80744363
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:13 schreef pomtiedom het volgende:

QFT!!
pi_80746399
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef OcmeRemco het volgende:
Naar aanleiding van mijn topic Aanzoek dat wel heel erg snel vol is open ik toch even een neuwe, want ik heb alle reacties gelezen en wil op sommigen nog even reageren maar heb tot op heden nog geen tijd gehad.

Daarnaast heb ik gistermiddag even met haar gesproken over 'het aanzoek' en ben ik tevens plannen aan het maken om dit weekend toch maar een nieuwe poging te wagen. Overigens heb ik mijn mening wel bijgesteld van het enorm schuldig voelen naar dat ze toch wel minstens enigszins overtrokken heeft gereageerd. Heb ik ook tegen haar gezegd...op een niet-botte manier natuurlijk.
En wat had zij daarop te zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')