quote:Op maandag 26 april 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Jij gaat fietsen en Jair zit lui achterop/voorop bedoel jeje hebt maar een lui kind
quote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Weer terug.
Pittig examen, maar ik denk dat het wel gelukt is.
IT Service Management: Service Support (ITSS)quote:
Alles goed hier?quote:
Okay, dat klinkt erg ingewikkeld..quote:Op maandag 26 april 2010 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IT Service Management: Service Support (ITSS)
Ik begrijp nu overigens ook waarom M. zo verbaast keek als hij je niet onder de naam 'Diaan' kent...
Congratulations!quote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Weer terug.
Pittig examen, maar ik denk dat het wel gelukt is.
quote:
Prima. Beetje brak van een feestweekend maar dat geeft niet.quote:
Ah okay dan wachten we het goede bericht wel af!quote:Op maandag 26 april 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Ho ho ho, ik denk dat het goed afgelopen is, zeker weten doe ik dat nog niet...
Ben jij een fan van Ajax dan?quote:Op maandag 26 april 2010 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Prima. Beetje brak van een feestweekend maar dat geeft niet.
Nee ik gebruik altijd Andy. 1 dopje en je hele huis is schoon. ik heb vrijdag voor het laatst de dames getraind. Zaterdag voor de laatste keer wedstrijden gehad en daarna wezen stappen. En zondag nog een afsluitend etentje....quote:
Ik train zelf nog wel maar ik geef geen trainingen meer aan de dames..... Het zal wel even wennen zijn. Maar ik weet nu wel dat ik graag trainer/verzorger ben.quote:Op maandag 26 april 2010 12:56 schreef iamredleader het volgende:heerlijk gefietst
MM, fijn dat je een goed gevoel aan het examen hebt. Andy, geen trainingen meer? Wat nu?
Kun je ook kinderen trainen?quote:Op maandag 26 april 2010 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik train zelf nog wel maar ik geef geen trainingen meer aan de dames..... Het zal wel even wennen zijn. Maar ik weet nu wel dat ik graag trainer/verzorger ben.
Ja hoor. Vanaf zes jaar mogen ze kickboksen geloof ik.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik gebruik altijd Andy. 1 dopje en je hele huis is schoon. ik heb vrijdag voor het laatst de dames getraind. Zaterdag voor de laatste keer wedstrijden gehad en daarna wezen stappen. En zondag nog een afsluitend etentje....
Nee, helaas. Ze wil in Capelle blijven trainen. Wel bij een andere sportschool maar ze vond mijn nieuwe sportschool te ver.quote:Op maandag 26 april 2010 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus geen regelmatige updates over Nina Hagen II meer.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel onze stagiare er meestal wel appetijtelijk uitziet, heeft ze vandaag een truitje aan met een hoge col.
Aan haar heeft het dus niet gelegen...
Kennelijk ben ik dus toch nog onder invloed want ik kan me die hele vraag niet herinneren......quote:Op maandag 26 april 2010 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Hehe werd me net gevraagd door A.: 'Heb je al een antwoord op je grote vraag?'
Ik: '42!'
En hij wist wat ik bedoelde![]()
Okay misschien toch maar eens die film kijken.....quote:Op maandag 26 april 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
42 is trouwens 'The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything'
Film kijken gaat snellerquote:Op maandag 26 april 2010 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou het boek lezen. Neem desnoods een handdoek mee. Don't Panic.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay misschien toch maar eens die film kijken.....
Die film is crap?quote:Op maandag 26 april 2010 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dit geval de slechtste stap die je kunt nemen.
Heb de film nooit echt gezien geloof ikquote:Op maandag 26 april 2010 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dit geval de slechtste stap die je kunt nemen.
Net zo crap als mensen die hun kinderen vertellen dat sperzieboontjes eigenlijk groene patatjes zijn.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net zo crap als mensen die hun kinderen vertellen dat sperzieboontjes eigenlijk groene patatjes zijn.
Het is werkelijk waar een groot stuk bocht.
Wat lees je meestal?quote:Op maandag 26 april 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hitchhiking?
Galaxy?
Weet niet of dat iets voor mij is...
Meestal non-fictie en thrillers...quote:Op maandag 26 april 2010 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat lees je meestal?
Het is namelijk eigenlijk een beetje een parodie op het hele ruimtegebeuren.
Termen als "42" maar ook "Babelfish" en "OK Computer", "Paranoid Android" en nog meer van dat soort termen komt uit het boek
Ah Ludlum enz.quote:Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal non-fictie en thrillers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |