Ah, harige benen, rochelende baarden..dat soort werk?quote:
Het filmpje doet het maar 1 seconde en ze hebben zo'n klotebanner van Citroen met geluidquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
Pup doodgereden op strand Het is wel erg natuurlijk dat het gebeurd, maar Telegraaf weet het wel te brengen
Maik de Boer over Sienekequote:'Klompen met naaldhakken plus een Volendamse outfit, vertaald naar sexy en jong.' Als het aan stylist Maik de Boer ligt, gaat Sieneke helemaal Hollands en over de top naar het Eurovisie Songfestival. 'Je zou het ook heel geestig kunnen aanpakken. Met bijvoorbeeld een bos tulpen die ze naar het publiek gooit.'
WTF? Waarom laten ze dat soort mensen ook maar in de buurt van de festival?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maik de Boer over Sieneke
Jaaaa laten we het zo gemaakt als mogelijk makenKlompen met naaldhakken
Ik weet weer waarom de Telegraaf echt een kutkrant is
Oh en Maik de Boer
Dat kan dus ook niet, dat is het punt.quote:
Die wringen zich wel naar binnenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Waarom laten ze dat soort mensen ook maar in de buurt van de festival?
Mijn punt was eerder dat ik het helemaal niet geprobeerd hadquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan dus ook niet, dat is het punt.
En je hebt ondertussen niets gemerkt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:52 schreef Etcetera het volgende:Kom er net achter dat m'n hiel openligt: blaar, mooie bloedvlek in m'n sok
en ik maar denken dat je oude schoenen niet hoeft in te lopen
Omdat het Eurovisie Song Festival inmiddels een uitloper van de Gay Pride is geworden...quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Waarom laten ze dat soort mensen ook maar in de buurt van de festival?
Like a virgin, touched for the very first time...quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Het deed een beetje pijn, dus had een flinke rode plek verwacht. Maar het was een tikkie erger
[X] Geschiktquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Het deed een beetje pijn, dus had een flinke rode plek verwacht. Maar het was een tikkie erger
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Like a virgin, touched for the very first time...
quote:
Heeft Michel Perridon toevallig een zoon van die leeftijd ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-uur-rotterdam.html
20 jaar, een Bugatti Veyron en 160km waar je 80 mag. Ik ruik lont.
Overigens is het wel echt een stuk om te blazen, die Doenkade
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeft Michel Perridon toevallig een zoon van die leeftijd ?
(In plaats van een veyron van 2 miljoen had ie ook voor iets van 18000 euro een suzuki hayabusa kunnen kopen. Ben je veel sneller mee thuis...)
Oeh, jammer van de locatiequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, Carlos Santana gaat in Arnhem spelen op 5 oktober.
Als er nog mensen zijn die daar op 9 juni naar Rage Against The Machine zouden willen, ik kan aan tickets tegen gereduceerde prijs komen. Weet nog niet precies de korting, maar kan daar wel naar vragen...quote:
Een Veyron in beslag genomen, de politie zal hebben lopen smullenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
20 jaar, een Bugatti Veyron en 160km waar je 80 mag. Ik ruik lont.
Like a surgeon, cut for the very first time.... (copyright Weird Al Yankovic)quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Dan was ik al naar de dokter gerendquote:
Dus jij hebt geen vertrouwen in Tinuviel?quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan elke dag aan die kaarten komen..
De eigenaar krijgt dat ding gewoon weer terug, tenzij blijkt dat hij is verkregen met/door/vanwege criminele activiteiten, dan kunnen ze hem wel van je afnemen en wordt de auto geveild bij de dienst domeinen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een Veyron in beslag genomen, de politie zal hebben lopen smullen![]()
wat gaan ze dan doen met die auto? Toch hopelijk niet vernietigen?
Tinuviel bloedt nietquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:55 schreef Etcetera het volgende:
Dus jij hebt geen vertrouwen in Tinuviel?
Maar dat heeft ze hoe dan ook wel al gedaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tinuviel bloedt niet![]()
Nee, ze is niet zwanger, voordat iemand dat gaat roepengewoon nog niet begonnen na de bevalling
Ik bied 50 cent danwel twee keer de helft danwel over 9000quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef TradeMarkie het volgende:
De eigenaar krijgt dat ding gewoon weer terug, tenzij blijkt dat hij is verkregen met/door/vanwege criminele activiteiten, dan kunnen ze hem wel van je afnemen en wordt de auto geveild bij de dienst domeinen.
dacht ik zo
Betwetera +1quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar dat heeft ze hoe dan ook wel al gedaan
quote:
Jij vraagt er naarquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
MEN staat hier voor mens erger je niet he, niet voor menstruatie
Niet naar het feit of Tinuviel er alweer mee begonnen isquote:
Goed punt m'n beste. 't Is de schuld van iarlquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet naar het feit of Tinuviel er alweer mee begonnen is
Weet ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goed punt m'n beste. 't Is de schuld van iarl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |