Trouwens...we zitten hier in MEN.quote:
--> FOT of KPD ?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ps, foto's heb ik (nog) niet echt
Jawel:quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ps, foto's heb ik (nog) niet echt
oh nee hij is mijn vriendje niet....quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vriendje bedoel je? Zullen we het beestje maar gewoon bij z'n naampje noemen?
hee die ken ik. Oude zeg.quote:
Ohquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh nee hij is mijn vriendje niet....
Je ziet een foto van PS en je moet meteen aan taart denken!?quote:
Was van een bal of zo toch, 2 jaar geleden? Fok Search doet wonderen...quote:
Nee er was ergens nog taart over, samen met B. laatste 2 puntjes weggewerktquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je ziet een foto van PS en je moet meteen aan taart denken!?
Een oude taart nog welquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
Kan ik erop rekenen dat het daar 5 Mei een beetje rustig is? Dan heb ik er een concert.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was van een bal of zo toch, 2 jaar geleden? Fok Search doet wonderen...
Er was gisteren trouwens weer een feestje op je oude school. Kippenhok tegenover Paradiso en je brak je nek over de fietsen...
Klassentoernooi.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was van een bal of zo toch, 2 jaar geleden? Fok Search doet wonderen...
Er was gisteren trouwens weer een feestje op je oude school. Kippenhok tegenover Paradiso en je brak je nek over de fietsen...
Het is dit jaar wel een lustrumjaar v.w.b. de bevrijding dus het zou op en rond het Leidseplein wel eens druk kunnen zijn...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kan ik erop rekenen dat het daar 5 Mei een beetje rustig is? Dan heb ik er een concert.
*hap*quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En als ik iets ben, dan toch wel de kers op de taart
Dan ga ik even heftig nadenken over waar ik ga eten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dit jaar wel een lustrumjaar v.w.b. de bevrijding dus het zou op en rond het Leidseplein wel eens druk kunnen zijn...
ken nog wel een leuk iraans restaurantquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik even heftig nadenken over waar ik ga eten.
Gisteren voorafgaande aan het concert bij Hoopman Irish Pub een Caesar's Salad genuttigd, meestal is het daar wel te doen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, ik krijg gewoon weer trek als ik daar aan terug denk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ken nog wel een leuk iraans restaurant
Zoals PS al zei: een goed Iraans restaurant, en anders weet ik nog wel wat leuke eettentjesquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Hooguit het meisje dat regelmatig uit de school klapt...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef TradeMarkie het volgende:
PS, ben jij niet het meisje dat uit de taart springt?
Hoe herken je een boulimia feest?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef TradeMarkie het volgende:
PS, ben jij niet het meisje dat uit de taart springt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga op huis aan, sleutelen aan de opname van gisteren...
Weet je, niet eens zo'n gek ideequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ken nog wel een leuk iraans restaurant
Ik begeef mij in Nederland nooit en te nimmer meer in een Irish Pub voor iets te eten. Echt niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren voorafgaande aan het concert bij Hoopman Irish Pub een Caesar's Salad genuttigd, meestal is het daar wel te doen...
Nou, er zitten 2 leuke tentjes op de Korte Leidsedwarsstraat maar die zullen wel druk zijn op zo'n dag.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zoals PS al zei: een goed Iraans restaurant, en anders weet ik nog wel wat leuke eettentjes
ha toevallig!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je, niet eens zo'n gek idee
Ik heb trouwens precies daar om de hoek later nog eens in een hotelletje gezeten
Aardige lui waren dat
Je moet ook altijd een goede cooling down doen na het sporten..en een massage. Dat had je aan je roomie kunnen vragen maarjaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meeeeh ik ben zo sore... ik wil mn bed niet uit
ik HEB geen roomiequote:Op dinsdag 27 april 2010 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook altijd een goede cooling down doen na het sporten..en een massage. Dat had je aan je roomie kunnen vragen maarja
Of aan de dude.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook altijd een goede cooling down doen na het sporten..en een massage. Dat had je aan je roomie kunnen vragen maarja
ja daar ben ik eigenlijk niet zo weg van, dat soort cremes. Maar ik heb wel iets staan, kan het altijd even proberenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Goed warm maken/houden inderdaad.
En tijgerbalsemachtige produkten..die werken ook
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nah een lange warme douche (ALLEEN) did the works njanjanjaaa
Waarom niet? Omdat het brandt?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja daar ben ik eigenlijk niet zo weg van, dat soort cremes. Maar ik heb wel iets staan, kan het altijd even proberen
neuh het werkt zeldenquote:
Ik heb met recordlevel 4 getaped gisteren via de mic-ingang i.p.v. de line in ingang...quote:Don't ever run the r09 below gain setting 8 unless you have no other choice.
Below 8 will compress peaks and will distort heavy bass with some crunching.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Ah, het euvel gevonden:
[..]
Ik heb met recordlevel 4 getaped gisteren via de mic-ingang i.p.v. de line in ingang...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik me indenken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef MadMaster het volgende:
De kans dat ik Ultravox ooit nog kan tapen acht ik vrij klein, dus ik baal even behoorlijk...![]()
Het beroerde resultaat van gisteren...
Ach, je wordt al een dagje ouder he?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Ah, het euvel gevonden:
[..]
Ik heb met recordlevel 4 getaped gisteren via de mic-ingang i.p.v. de line in ingang...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |