Pics?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Same herehoewel de jongedame bij de receptie altijd al een aardig stuk van haar decolletee laat zien
Ik zal eens gaan kijken wat ik voor je kan doenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
Pics?
Vrijdag heb ik het hier toch al opgenoemd als een goed planquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb niet meegedaan. Wat me tegenvalt is dat er nog niemand van de heren hier iets heeft gezegd over het hele gebeuren zelf
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:13 schreef iamredleader het volgende:
Behalve dat het een goed idee was/is?
Kan gebeuren, met dit mooie weerquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:23 schreef Etcetera het volgende:De heren op m'n stage, sorry
Ik ben een beetje afwezig/onhandig vandaag geloof ik
Ik zou ze graag eens op een festival zien. Op pinkpop heb ik ze destijds niet gezien en dat vind ik erg jammer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er nog mensen zijn die daar op 9 juni naar Rage Against The Machine zouden willen, ik kan aan tickets tegen gereduceerde prijs komen. Weet nog niet precies de korting, maar kan daar wel naar vragen...
Dat kan best maar dat hangt van de eigenaar af. Ik geloof niet dat hij dat is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een Veyron in beslag genomen, de politie zal hebben lopen smullen![]()
wat gaan ze dan doen met die auto? Toch hopelijk niet vernietigen?
Mens, erger je niet aan menstruatiequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
MEN staat hier voor mens erger je niet he, niet voor menstruatie
Gek genoeg ik net ook niet en het is fantastisch weer. Misschien moet ik even naar een studentenstad verkassen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Even iets heel anders, ik heb gister helemaal niemand gezien waarvan ik dacht dat ze meedeed aan boobquake en ik heb ook geen aardbeving gevoeld
Helaas niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ga je bij Bertha thuis op bezoek, of kom je bij mij om m'n werk koffie drinken?
Ik viel net bijna in slaap in de trein. Ben nu even thee aan het zetten en na de thee ga ik slapen in de tuin.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben moe![]()
En dan zul je zien dat ik vanavond weer wat wakkerder wordt
Net als biefstuk: Niet te lang en af en toe even omdraaien...quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Pas je op met de zon? Anders mopper je morgen dat je niet kunt zitten
Buiten het feit dat ik niet zou weten waar je de ingredienten moet halen...die waarschuwingquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Slaapthee
Om lekker in dromenland te komen.
--------------------------------------------------------------------------------
Ingrediënten:
1 deel kruizemunt - 1 deel melisse - 1 deel oranjeblad - 1 deel valeriaan
Voor de smaak: ca. 1 el zoethout of 1 el lavendelbloemen of 1 el kamillebloemen
--------------------------------------------------------------------------------
Voorbereiding:
Meng de ingredienten goed door elkaar en bewaar ze in een luchtdichte voorraadpot.
Bereiding:
Zet een kopje thee van de kruiden en laat het even trekken. Neem dit voor het slapen gaan.
Deze thee kan verslavend werken, dus pas er wel mee op. Teveel kan juist onrust en hoofdpijn opwekken. Dan moet je even een tijdje iets anders gaan gebruiken en de hoeveelheid verminderen. De benodigde hoeveelheid is namelijk voor iedereen verschillend.
Ik ben er dit jaar niet zoals gebruikelijk, dus ik kom niet shoppen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef iamredleader het volgende:
Jazeker, ook dit jaar weer in Amstelveenweet alleen nog niet waar we precies gaan staan, maar de markt daar is altijd gezellig
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
Er is een kandidaat (nummer 32) spontaan van de lijst van de PVV verdwenen
Ik vind het geniaalquote:
Pics / video?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb geboobquaket. Het viel tegelijkertijd me FLunk Day, het was geweldig. En nu doen al mijn spieren pijn
Ja, dat klopt. Maar men weet helemaal niet of dat er iets mee te maken heeftquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Artikeltje gevonden over die nummer 32 van de PVV:
[ afbeelding ]
PICS!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb geboobquaket. Het viel tegelijkertijd me FLunk Day, het was geweldig. En nu doen al mijn spieren pijn
Done.quote:
Daar vraag ik nooit om. Dat doet IARLquote:
Alsof we zo raar zijnquote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Waarom was deze Flunk Dag zo leuk?
Het was sowieso mijn eerste. het is totale chaosvanaf een uur of 5;30. eerst was er een mudpit, dat was tof, daarna waren er allemaal kermis achtige dingen, véél opblaas gevallen, waaronder een gigantische haaien glijbaan. Verder was het ook leuk omdat ik een grote chunk van FD gemist heb, net als de dude, trouwens...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:18 schreef Etcetera het volgende:
Mannen
Waarom was deze Flunk Dag zo leuk?
Je vriendje bedoel je? Zullen we het beestje maar gewoon bij z'n naampje noemen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was sowieso mijn eerste. het is totale chaosvanaf een uur of 5;30. eerst was er een mudpit, dat was tof, daarna waren er allemaal kermis achtige dingen, véél opblaas gevallen, waaronder een gigantische haaien glijbaan. Verder was het ook leuk omdat ik een grote chunk van FD gemist heb, net als de dude, trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |