Dat klinkt bijna alsof iemand het met zijn telefoon heeft opgenomenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:12 schreef MadMaster het volgende:
De kans dat ik Ultravox ooit nog kan tapen acht ik vrij klein, dus ik baal even behoorlijk...![]()
Het beroerde resultaat van gisteren...
Wil ze even met ons over jou praten?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef iamredleader het volgende:goedenavond
Gelijk weer weg, vrouwlief wil graag achter de computer werken
jij bent toch de heer des huizesquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef iamredleader het volgende:goedenavond
Gelijk weer weg, vrouwlief wil graag achter de computer werken
quote:
Dat zat er wel in dus ...quote:Zoon Michael Perridon levert rijbewijs én kapitale auto in
Een Bugatti Veyron heeft een topsnelheid van 407 kilometer per uur. FOTO EPA
UPDATE ROTTERDAM - Een snelheidsovertreding van 80 kilometer per uur is een 20-jarige Rotterdammer maandagavond duur komen te staan. Hij moest de auto van zijn ouders, een Bugatti Veyron, en zijn rijbewijs inleveren.Het zou gaan om Don Perridon, de zoon van multimiljonair Michel Perridon, die directeur is van Trust International BV.
Hij reed met 160 kilometer per uur over de Doenkade in Rotterdam, waar hij maar 80 mocht. De in beslag genomen Bugatti heeft een waarde van 1,8 miljoen euro.
Zaterdagavond hield de politie ook al een snelheidsduivel staande. Toen ging het om een 22-jarige motorrijder uit Middelharnis, die bijna 120 kilometer te hard ging. Hij snelde met 197 kilometer per uur over de Plaatweg in het Zuid-Hollandse Stellendam, waar de maximumsnelheid eveneens 80 kilometer is. Deze man is zijn rijbewijs kwijt. (ANP/EBO)
Ik wijt het meer aan het feit dat ik al bijna een jaar geen opnames gemaakt heb en ik dit apparaat pas voor de 2e keer gebruikte...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, je wordt al een dagje ouder he?
Da's een betere binnenkomer danquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij bent toch de heer des huizes
Maat?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
vergeet het steeds te zeggen maat
FC Knudde in de metro
maar*quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maat?
Heb ik met je op school gezeten of zo?
In jouw geval zou ik gewoon KLAAGBAAK doen...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga een topic openen, maar ik weet niet waar. Het gaat over het opknappen van m'n fiets...
PTA? LIF? R&P?K&W?
R&P. Even flink trollen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga een topic openen, maar ik weet niet waar. Het gaat over het opknappen van m'n fiets...
PTA? LIF? R&P?K&W?
Vind je me zo'n klager?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik gewoon KLAAGBAAK doen...
Hier liep het publiek toch weg?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Dan klinkt mijn opname van Ultravox nog beter...
V&Aquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:18 schreef Soempie het volgende:
PTA? LIF? R&P?K&W?
Op zich niet, maar ik heb het vermoeden dat er een irritatie schuil gaat achter het opknappen van je fiets.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich niet, maar ik heb het vermoeden dat er een irritatie schuil gaat achter het opknappen van je fiets.
Zeker na wat je gisteren over Wiebel schreef...
[GEZ] Fiets, voor weinigquote:
Zie je wel, Wiebel wil/kan je dat niet leren?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helemaal niet eigenlijk. Ik heb die fiets al zo'n 10 jaar niet meer aangeraakt en nu opeens kreeg ik zin om dat ding op te knappen.
Heb alleen nog nooit een band geplakt, vandaar het topic
Ik wil het zelluf doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie je wel, Wiebel wil/kan je dat niet leren?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Soempie staat nu met d'r laptop buiten naast d'r fiets...
Het scheelt als je 'm leeg weer in de buitenband stopt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik lol'de![]()
Succes Soemp, ik heb ooit een poging tot bandenplakken gedaan, en vooral het eruit halen en terugstoppen van de binnenband is kut
Correct, my dear Watson.quote:
Hmm... Als ik een Bugatti Veyron en een zoon van 20 had zouden die twee niet eens bij elkaar in de búúrt komen. Laat staan die knaap IN de Bugatti.quote:
Mja, er zijn wat spaken gebroken en ik denk dat de banden helemaal vervangen moeten worden. Plus dat m'n remmen verbogen zijn ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik lol'de![]()
Succes Soemp, ik heb ooit een poging tot bandenplakken gedaan, en vooral het eruit halen en terugstoppen van de binnenband is kut
Die remblokjes zijn te stellenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:18 schreef Soempie het volgende:
MM![]()
[..]
Mja, er zijn wat spaken gebroken en ik denk dat de banden helemaal vervangen moeten worden. Plus dat m'n remmen verbogen zijn ofzo.Aan een kant staat een remblokje tegen het wiel en aan de andere kant er te ver vanaf.
Heb in elk geval foto's gemaakt. Straks denk ik even een OP in elkaar zetten.
Oke, dat klinkt al positief.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die remblokjes zijn te stellenvoorband verwisselen is niet zo moeilijk, achter is iets lastiger
Dat heeft niks met je fiets maken te maken, dat is gewoon domquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt al positief.
Ben ook de fietssleutel kwijt, terwijl hij wel op slot staat.
Gewoon een moedersleutel gebruiken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt al positief.
Ben ook de fietssleutel kwijt, terwijl hij wel op slot staat.
Of: TS is een vrouw, die kan dat toch niet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat je in je topic als antwoord krijgt: 'Koop maar een nieuwe fiets'...
Hij staat al 10 jaar op slot. Vind het geen wonder dat ik niet meer weet in welk bakje de sleutel zit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met je fiets maken te maken, dat is gewoon dom
quote:
quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat je in je topic als antwoord krijgt: 'Koop maar een nieuwe fiets'...
Toen ik 17 was ben ik aangereden en degene in de auto is doorgereden. Ik woonde net op mezelf en had geen cent te makken, dus die heeft 10 jaar in de schuur gestaan.quote:
Ben je gek? Die fiets is echt wel op te knappen hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |