lid??quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:41 schreef mariejansen het volgende:
haha ik zit hier naast een collega die lid is hier. die zei je moet ff aanmelden man
Dat verhaal over geslachtsgemeenschap begrijp ik. Wat ik niet begrijp is dat jij een falllus met onder de rand kopkaas bij jou naar binnen laat. Dan praat je over kaas wat drie dagen heeft kunnen broeienquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:44 schreef mariejansen het volgende:
haha ik vind het niet zo erg om zo met jan en alleman te neuken hoor. Kijk, als ik zo zeg: ja ik wil neuken geen relatie en ze zeggen : ok.
Waarom niet?
Als ze er niets van bakken zeg ik wel dat er nog bier bij podium 1 is
Er zijn ook genoeg fokkers die je wel even willen komen neuken hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:44 schreef mariejansen het volgende:
haha ik vind het niet zo erg om zo met jan en alleman te neuken hoor. Kijk, als ik zo zeg: ja ik wil neuken geen relatie en ze zeggen : ok.
Waarom niet?
Ja want dan halen ze die leuter uit die aangekoektetsjernobylschimmelgleufgrot van je om bier te gaan halen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:44 schreef mariejansen het volgende:
Waarom niet?
Jij noemt je vriendinnen kneuzen? hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:38 schreef mariejansen het volgende:
sziget.
Zitten ze allemaal van : ja lowlands veel vetter elke dag seks en in hongarije loop je allemaal ziektes op.
Wat is dat nou weer voor onzin?
Alsof die alto's op lowlands geen sociale overdraagbare aandoeningen hebben.
Anders hebben ze wel de zwarte malaria.
kan iemand me even bevestigen dat dit niet waar is?
klacht: niet naar sziget kunnen door kneuzen van vriendinnen
haha ik lik ze toch eerst schoon die pikken manquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja want dan halen ze die leuter uit die aangekoektetsjernobylschimmelgleufgrot van je om bier te gaan halen.
Doe je naast Jan en Alleman ook nog andere mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |