abonnement Unibet Coolblue
pi_80706762


Een van de meest verslavende sporten die er bestaat: Roeien. De sport waarin kracht, coördinatie en uithoudingsvermogen subliem gecombineerd moeten worden om de boot onder controle te houden terwijl men in een race ook nog aan tactiek moet denken. Een Nederlandse sport bij uitstek, maar bovenal: de mooiste sport die er bestaat.

Schroom niet om een vraag over roeien of (roei)ergometeren te stellen, wij zullen hem maar wat graag beantwoorden.

De volgende Fok!ers roeien!

- Aegir - Groningen:
Daan89 (TJZ)
Nappeklapperapper (licht)

- Argo - Wageningen:
Acheron89 (TJL)

- Asopos de Vliet - Leiden:
pikhoofd

- Boreas - Zwolle:
C.est_Bon (dames)
Fiekie (dames)
huilend_komeetje

- Daventria - Deventer:
ewieee (jeugdwedstrijdroeister)

- Euros - Enschede

ocf81 (clubroeier)
virmes (coach barlid)
SeanFerdi (bestuurt)
Thrawn (al lang geen coach meer)
Orionis (coach)

- Gyas - Groningen:
Apoc2003
Boomrups

- Laga - Delft
SFRje

- Nereus - Amsterdam:
Staal_
the_goeie_roeier

- Njord - Leiden:
WanEnOonlie (Razende Reporter, NLroei reporter, Coach EJL '10)
BlauweBal (licht)
Rookert (compor)

- Okeanos - Amsterdam:
Dark_Angelus (zwaar)

- Orca - Utrecht:

Bellah (clubroeister)

- Phocas - Nijmegen
De_Brok (coach EJD '10)
Delnooz (ex-lid)
Dodona (coach EJD '10)
Sjobber (toerroeier)

- Proteus-Eretes - Delft:
-Banaan-
seekfaM (zwaar)
Kjerring

- Salland - Gramsbergen:
Pluizel

- Skøll - Amsterdam:
Leso_Varen (Zwaar)
De_Ananas (clubroeier)
Pullup (betere coach)
SkollZwaar09 (MGZ)

- Triton - Utrecht:
KluupKluup (coach)
AHappelstroop (licht)
Lucas0 (EJL 2010)
La_Tramposa (EJD 2010)

- Willem III - Amsterdam:
jw3

Natuurlijk zijn er ook de afzonderlijke sites van verenigingen: van de Maas tot Skoll, van Boreas tot de Dordtsche. Allen zijn vertegenwoordigd op het web en van de Nederlandse roeiverenigingen zijn de sites sowieso op NLroei te vinden.

Ons rijke verleden:
Roeien en Ergometeren deel 36: De spanning stijgt in Houten
Roeien en Ergometeren 35: De zon luidt het 2k-seizoen in!
Roeien en Ergometeren 34: Waar Tufte naar de HB komt
Roeien en Ergometeren 33: Roeiers zijn de beste ijsbrekers
Roeien en Ergometeren XXXII: Clubroeien hoogh!
Roeien en Ergometeren XXXI: Het eerste vaarverbod
Roeien en Ergometeren XXX - Op naar de NKIR
Roeien en Ergometeren XXIX - Lang en hard
Roeien & Ergometeren XXVIII - Van Zomer8en naar November4en
Roeien en Ergometeren XXVII: Zon, Sjaars & Krachtsinspanning
Roeien en Ergometeren XXVI: Alweer bijna selectietijd!
Roeien en Ergometeren XXV: Summertime! lekker roeien :)
Roeien en Ergometeren XXIV: Waar het Slot nadert.
Roeien en Ergometeren XXIII: World Cup I komt eraan
Roeien en Ergometeren XXII: Roeieren totdat de zon ondergaat
Roeien en Ergometeren XXI: Blikken of blozen?
Roeien en Ergometeren XX: Op naar de boord aan boord races
Roeien en Ergometeren XIX: Triton wint de varsity
Roeien en Ergometeren XVIII: Drukte op de Amstel!
Roeien en Ergometeren XVII: Waar de bosbaan weer ijsvrij is!
Roeien en Ergometeren XVI: Schaatsen, niet roeien
Roeien en Ergometeren XV: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Roeien en ergometeren deel XIV : Vakantie-editie
Roeien en Ergometeren Deel XIII
Roeien en Ergometeren Deel XII
Roeien en Ergometeren Deel XI - Selectie Tijd!
Roeien en ergometeren deel X - Fris begin na de zomer!
Roeien en ergometeren deel IX - Licht vs zwaar ready..fight!
Roeien en Ergometeren - Deel VIII - Roadtrip to Linz anyone?
Roeien en Ergometeren - Deel VII - Waar 2k maar 5:59 duurt
Roeien en Ergometeren - Deel VI - Zachtjes tikt de regen...
Roeien en Ergometeren - Deel V - Als (de) Hel bevriest...
Roeien en ergometeren - deel IV
Roeien en ergometeren - deel III
Roeien en ergometeren - deel 2
Roeien en ergometeren


Belangrijke sites:

Foto's:

www.nlroei.nl - Voor al uw foto's, de laatste weetjes en nog veel meer. Zo kan je er je eigen trainingslog op aanmaken zodat je kan bijhouden hoeveel kilometers je vaart.
www.roeifotograaf.nl - Jorrit Salverda was vroeger huisfotograaf van Gyas, maar heeft tegenwoordig zijn aandachtsveld verbreed door ook andere verenigingen te fotograferen. Met succes! Prima kwaliteit!
www.jan-edwin.nl - Niet altijd aanwezig op wedstrijden (eigenlijk alleen op langebaan), maar de foto\\\'s zijn net als op NLroei en bij Jorrit prima te doen! Voor al uw Winterwedstrijden / H4K / Head nostalgie.
www.roeien.net - Iets amateuristischer, maar desalniettemin de moeite waard. Meestal alleen nieuws, soms ook wat fotomateriaal.
www.roeifotos.nl - Relatief nieuw, dus nog weinig archiefmateriaal. Een race met blik als gevolg kan nooit genoeg gefotografeerd zijn, dus kijk ook hier even doorheen!
www.roeifoto.eu - Vrij Aegir-gekleurd roeifotoboek, maar Lies en Gabe trachten ook de rest van roeiend Nederland (bij vlagen) te vereeuwigen op de digitale camera. Het zoeken waard!
http://www.afotos.nl/
http://www.merijnsoeters.nl

Algemeen

www.knrb.nl - De site van de Koninklijke Nederlandse Roeibond. Start je een wedstrijd? Controleer hier wie je tegenstand is via inschrijvingen.knrb.nl
www.knsrb.nl - Overkoepelende orgaan voor de studentenroeiverenigingen. Organiseert ook de mooiste wedstrijd van het jaar (de Varsity). Ook bereikbaar via www.varsity.nl
www.worldrowing.com - Site van FISA (Internationale Roeibond), met allerhande informatie. Zo kan je in de gaten houden wat er nou precies gebeurt op de Australische Nationale Kampioenschappen, en wat Olaf Tufte nou weer aan het uitspoken is op zijn boerderij in Noorwegen. Ook filmpjes van eerdere WK's te zien via Media!
www.rowingone.com - Benieuwd naar het (roei)verleden van die ene toproeier? Hoop je te achterhalen hoe oud Eeke Thomée is? Of wil je gewoon je ego strelen door jezelf te vinden in de database van de internationale roeiwereld?
www.roei.tv - De site met allerlei bewegend beeldmateriaal omtrent de roeisport in al zijn facetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Ananas op 25-04-2010 21:11:36 ]
pi_80706899
Ananas was me voor. Laten we deze daarom gebruiken.

Overigens ter opheldering: we waren alleen 's middags aan het commentaren. 's Ochtends niet.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80706935
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ananas was me voor. Laten we deze daarom gebruiken.

Overigens ter opheldering: we waren alleen 's middags aan het commentaren. 's Ochtends niet.
Maar waar was het gezeik dan over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80707050
Nee, nee, het ging over de ceremonie gisteren. Het is een enorm gedoe om dat goed te krijgen. Drie verschillende melodietjes die op het juiste moment ingestart moeten worden, schuiven die open en dicht moeten worden gedraaid om onszelf uit en het de mobiele microfoon aan te zetten etc.

Is vooral niet met ons gecommuniceerd, en daar was gisteren een .... heftige discussie over.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80707292
Waarom trouwens die hihi in de TT?

Oh, en topic 35 ontbreekt nog in de lijst. Ben er overigens ook voor om de OP weer eens te veranderen. Zal ik dat de volgende keer doen?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80707500
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:06 schreef WanEnOonlie het volgende:
Waarom trouwens die hihi in de TT?

Oh, en topic 35 ontbreekt nog in de lijst. Ben er overigens ook voor om de OP weer eens te veranderen. Zal ik dat de volgende keer doen?
Die liedjes vond ik raar Dat ene liedje van Soldaat van Oranje moest ik steeds aan denken, was dat vanwege jullie oud-roeier die die knaap moet voorstellen in de film of denk ik te ver? Verder is het natuurlijk irritant met al die melodietjes als er ook nog gewoon een veld aankomt, zeker als het een ''belangrijk'' veld is.

Verder staat ''hihi'' in de TT vanwege de woordspeling, moest er zelf wel om lachen

En van mijn part mag je de OP aanpassen, ik opende hem alleen omdat Fiekie in slaap is gevallen
  zondag 25 april 2010 @ 21:17:28 #7
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_80707793
Was een mooie Hollandia! Spannende wedstrijden gezien, vooral de LDSA1X!
pi_80707944
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Die liedjes vond ik raar Dat ene liedje van Soldaat van Oranje moest ik steeds aan denken, was dat vanwege jullie oud-roeier die die knaap moet voorstellen in de film of denk ik te ver? Verder is het natuurlijk irritant met al die melodietjes als er ook nog gewoon een veld aankomt, zeker als het een ''belangrijk'' veld is.

Verder staat ''hihi'' in de TT vanwege de woordspeling, moest er zelf wel om lachen

En van mijn part mag je de OP aanpassen, ik opende hem alleen omdat Fiekie in slaap is gevallen
Die liedjes, tja, daar heb ik zelf ook niet over besloten. Ik zal het wel even uitleggen.

Wij worden, als 'Razende Reporters' (maar meer op persoonlijke titel) uitgenodigd om het commentaar te doen. Daar komt echter bij dat de KNRB heeft besloten om een ceremonie te maken bij de Nederlandse kampioenschappen. Dus op de Hollandia en de ARB word(t)(en) de medaillewinnaar(s) gefêteerd met een zgn. ceremonie protocollaire. Degene die dat in elkaar heeft gedraaid draagt de naam Jan-Willem Landman en die heeft een grote affiniteit met Engeland en vooral ook Henley. Op die laatste wedstrijd wordt weliswaar niet met muziekjes gestrooid, maar het klaroengeschal wat wij moeten aanzetten (keer op keer op keer) heeft wel een hoge mate van Britse hoffelijkheid.

Niet mijn idee, dus, maar het 'moet'. Geloof me: ik weet ook best dat iedereen ons liever hoort dan een of ander liedje. 'Soldaat van Oranje' zat er in voor de hoofdnummers van de Hollandia. Speciaal bonusnummer, zullen we maar zeggen.

Ik snapte overigens wel waarom de hihi erin stond, maar in de TT? OP's kan ik niet aanpassen, dat kan alleen de TS (tijdelijk) en daarna FA's en modjes.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80708348
Vandaag mijn bootje maar eens van de plank gehaald en er wat meters in gevaren. Het is niet het meest ideale bootje, maar het vaart. Oh en ik vaar dus ook weer (voor het eerst in maanden)
Misschien ben ik met de ORCA slot wel fit en kan ik starten om een week of twee later onder het mes te gaan waarna ik weer een tijdje niet kan roeien. (maar dan wel verlost ben van dat knieprobleem waar ik nu mee zit)
pi_80708447
Dat was best wel een mooi weekeinde Maar nu ben ik wat aan het instorten
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_80708477
Nou, leuk weekend gehad. Meiden deden het aardig (veeel beter dan op de Varsity iig) en zelf lekker naar de klote gegaan op het feest na de Carpit Noctem. Was echt leuk, had alleen een veel groter feest verwacht!
pi_80709379
Ik vond het ook een topweekend Was 2x een spannende strijd met de meiden van de Brok

Maar we hebben een stijgende lijn laten zien en weer heel veel geleerd, en zoals Fiekie zei ook gewoon veel beter om leren te gaan met de zenuwen van een 2k. Dus als we deze stijgende lijn vasthouden eindigen we wie weet de volgende keer weer een paar plekken hoger
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_80709410
Ja, leuk weekend, vanmiddag wel een goede race gevaren in het overgangs veld. Biedt best perspectieven, 6.48.08 vonden wij best aardig

Hippe polo droeg je trouwens dit weekend Ananas!
pi_80709454
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Die liedjes vond ik raar Dat ene liedje van Soldaat van Oranje moest ik steeds aan denken, was dat vanwege jullie oud-roeier die die knaap moet voorstellen in de film of denk ik te ver? Verder is het natuurlijk irritant met al die melodietjes als er ook nog gewoon een veld aankomt, zeker als het een ''belangrijk'' veld is.

Verder staat ''hihi'' in de TT vanwege de woordspeling, moest er zelf wel om lachen

En van mijn part mag je de OP aanpassen, ik opende hem alleen omdat Fiekie in slaap is gevallen
Wat fijn, dank je wel! Volgende keer probeer ik het wel een keer maar met een slaperige kop en al die linkjes zien er imposant uit. Slapen gaat nog niet, ik heb m'n uitwisselings-Rus vandaag voor het eerst. Ze is ook moe en dus sloom in de badkamer
Leuk dat je ons nog even toeriep. Onze stuur riep nog terug 'Ananas!' maar blijkbaar reageer je toch niet zo goed op je fok-naam want je merkte er niks van.
  zondag 25 april 2010 @ 21:54:42 #15
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_80709590
Ik heb het trouwens alleen maar over Booooooooreas gehad. Met nadruk.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 25 april 2010 @ 22:12:44 #16
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80710613
Poe moe.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80713211
De euros sjaars lichte 4 heeft vandaag geblikt, was best een verrassing voor mij, zo vroeg in het seizoen al.
Wel gaaf voor ze

Bata lopen was trouwens best gaaf, veel leuker dan ik gedacht had. Ik begrijp nooit hoe mensen trainen wel leuk kunnen vinden, maar wedstrijden niet. Want hardlooptrainen was immens kut, maar zo'n wedstrijd is dan al stukken leuker.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_80713533
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef Fiekie het volgende:
Leuk dat je ons nog even toeriep. Onze stuur riep nog terug 'Ananas!' maar blijkbaar reageer je toch niet zo goed op je fok-naam want je merkte er niks van.
Leuk weer dat jullie echt verbaasd waren dat iemand jullie aanmoedigde, opeens allemaal raar uit de boot kijken . Verder hoorde ik het inderdaad niet, anders had ik natuurlijk wel een ananas nagedaan. Verder liet ik wel stoer mijn shirt zien als jullie dat nog niet was opgevallen Maat waar ik naast me zat vroeg nog waarom ik Boreas aanmoedigde
pi_80713539
Vanmiddag nog even meegefietst met de LB8 finale, wat een race
pi_80715025
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:09 schreef Staal_ het volgende:
Vanmiddag nog even meegefietst met de LB8 finale, wat een race
pi_80715687
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80716800
alleen wel jammer dat er een aantal vlaggen nogal lafhartig voor de laatste finales van die verenigingen (en die van ons ook) uit de palen gejat waren.

voor de rest was het een mooi weekend, zoals Virmes al zei de LB4+ die blikte, de dames beginnelingen 4 die vrij dicht bij een blik zaten. en de roeiers onder mijn hoede op de carpit noctem die na een behoorlijk vreemde finale alsnog een blik kregen (gedeeld eerste met Amphitrite ... 'compowedstrijden, iedereen een blik' )

[ Bericht 6% gewijzigd door SeanFerdi op 26-04-2010 02:58:58 ]
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_80718376
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:54 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik heb het trouwens alleen maar over Booooooooreas gehad. Met nadruk.
Toch heb ik nog luid en duidelijk een Boréas gehoord, toen onze lichte heren over de baan sjeesden (en de kamprechter begreep het ook al niet )

@ananas: je shirt heb ik bewonderd, hoor! En waarom werd er zo verbaasd gereageerd dat je Boreas aanmoedigde? Raar! Ik had die imitatie van een ananas willen zien! Ben je er over twee weken ook bij?
pi_80718577
quote:
Op maandag 26 april 2010 08:52 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Toch heb ik nog luid en duidelijk een Boréas gehoord, toen onze lichte heren over de baan sjeesden (en de kamprechter begreep het ook al niet )

@ananas: je shirt heb ik bewonderd, hoor! En waarom werd er zo verbaasd gereageerd dat je Boreas aanmoedigde? Raar! Ik had die imitatie van een ananas willen zien! Ben je er over twee weken ook bij?
Zoals ik al zei: ik heb niet de volledige twee dagen in de toren gezeten. Ik heb ook het briefje zien liggen met 'Het is Bóreas, lul'. Aan mij zal het niet hebben gelegen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80718614
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:06 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: ik heb niet de volledige twee dagen in de toren gezeten. Ik heb ook het briefje zien liggen met 'Het is Bóreas, lul'. Aan mij zal het niet hebben gelegen.
Nee ik heb je een aantal keren erg nadrukkelijk de juiste klemtoon horen gebruiken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_80718646
quote:
Op maandag 26 april 2010 08:52 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Toch heb ik nog luid en duidelijk een Boréas gehoord, toen onze lichte heren over de baan sjeesden (en de kamprechter begreep het ook al niet )

@ananas: je shirt heb ik bewonderd, hoor! En waarom werd er zo verbaasd gereageerd dat je Boreas aanmoedigde? Raar! Ik had die imitatie van een ananas willen zien! Ben je er over twee weken ook bij?
Misschien moeten jullie eens het clublied zingen om het voor te doen hoe het wel moet. (Maar dan moet er wel eerst een bootje aan het erevlot aan komen leggen om een blik op te kunnen halen)
pi_80719123
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:06 schreef WanEnOonlie het volgende:

Zoals ik al zei: ik heb niet de volledige twee dagen in de toren gezeten. Ik heb ook het briefje zien liggen met 'Het is Bóreas, lul'. Aan mij zal het niet hebben gelegen.
Ik ging er inderdaad ook vanuit dat jij nu wel beter wist zal een van je razende vriendjes geweest zijn. Heb je "Boooooreas" niet gehoord, maar geloof zo dat je er wat moois van gemaakt hebt
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:11 schreef ocf81 het volgende:

Misschien moeten jullie eens het clublied zingen om het voor te doen hoe het wel moet. (Maar dan moet er wel eerst een bootje aan het erevlot aan komen leggen om een blik op te kunnen halen)
Komt voor de bakker Eerste blik voor een Boreas ploeg in 2010 we doen ons best....
pi_80719154
quote:
Op maandag 26 april 2010 08:52 schreef Fiekie het volgende:
@ananas: je shirt heb ik bewonderd, hoor! En waarom werd er zo verbaasd gereageerd dat je Boreas aanmoedigde? Raar! Ik had die imitatie van een ananas willen zien! Ben je er over twee weken ook bij?
Jullie schoten echt als muskusratten uit de boot toen ik het riep, zag er raar uit. Misschien moet ik maar niks roepen als jullie aan het oproeien zijn Verder hebben jullie wel een mooie boot, de enige boot die ik had gezien met die kleur blauw
pi_80719156
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
Artikel op NLroei

http://www.nlroei.nl/displayarticle-2478.html
Er staat een "ik wordt" in het citaat van claudia en "seconen" in de eennalaatste alinea.Verder een topstuk!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_80719248
Ik wil graag de heren commentatoren hartelijk bedanken voor hun milde commentaar op mijn falende race. Na zaterdag uitgewogen te zijn (falende weegschaal! haha) moest ik zondag LDN 1x starten en dat was, zoals ik al had verwacht, bepaald geen succes. Het begon allemaal prima, maar ik finishte eenzaam en met een tijd langzamer dan de M16 1x. Dus het was erg prettig om het commentaar te horen dat ik dan wel ernstig lanzaam was en vooral beter beginnelingen moest starten, maar dat ze er respect voor hadden hoe ik de race afmaakte. Maarja, ookal faal je keihard, je faalt nog harder als je het opgeeft.

Verder: WOW. Annick Taselaar. Mán, wat gaat díe hard!
pi_80719435
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:43 schreef ewieee het volgende:
Ik wil graag de heren commentatoren hartelijk bedanken voor hun milde commentaar op mijn falende race. Na zaterdag uitgewogen te zijn (falende weegschaal! haha) moest ik zondag LDN 1x starten en dat was, zoals ik al had verwacht, bepaald geen succes. Het begon allemaal prima, maar ik finishte eenzaam en met een tijd langzamer dan de M16 1x. Dus het was erg prettig om het commentaar te horen dat ik dan wel ernstig lanzaam was en vooral beter beginnelingen moest starten, maar dat ze er respect voor hadden hoe ik de race afmaakte. Maarja, ookal faal je keihard, je faalt nog harder als je het opgeeft.

Verder: WOW. Annick Taselaar. Mán, wat gaat díe hard!
Ja he! Ze was gewoon tweede geweest bij de lichte SB roeisters! Of zat er heel veel tijd en verschil in wind tussen die finales??

Ga je ook naar Tilburg ewieee?
pi_80719474
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:50 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Ja he! Ze was gewoon tweede geweest bij de lichte SB roeisters! Of zat er heel veel tijd en verschil in wind tussen die finales??

Ga je ook naar TilburgHilvarenbeek ewieee?
pi_80719753
Weet ik niet, want toen was ik er niet meer! Maar ik weet wel dat ze zo een halve minuut van haar halve finale aftrapte. Ze is ook zo ongelooflijk sterk Ik fietste mee met de vw van een Daventriameisje en eerst zag je Annick en wat leek een half veld later de rest van het veld knokken voor de tweede plek. En dan te bedenken dat ze voor haar doen dus niet zo hard ging ook.

Hahaha, ja, dat was wel het plan. Moet er alleen nog wel wat trainingsuren tegenaan gooien, want ik was niet van plan het hele seizoen kamprechters en commentatoren te laten wachten tot ik er - eindelijk - ben.
pi_80720023
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:36 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Ik ging er inderdaad ook vanuit dat jij nu wel beter wist zal een van je razende vriendjes geweest zijn. Heb je "Boooooreas" niet gehoord, maar geloof zo dat je er wat moois van gemaakt hebt
[..]

Komt voor de bakker Eerste blik voor een Boreas ploeg in 2010 we doen ons best....
Het was niet een van mijn razende vriendjes, want ik had nadrukkelijk gezegd dat ze beter NIET mensen 's ochtends in de toren konden zetten die dachten dat ze het ook konden. Dan creëer je niet alleen voor ons een vervelende situatie (want wie worden geconfronteerd met een ochtendprogramma dat niet van onze hand is, maar waar we wel op worden afgerekend) en ook een hoop irritatie over de kwaliteit. Geloof me, ik kon nauwelijks over het botenterrein lopen 's ochtends zonder door mensen aangeschoten te worden of ik niet alsjeblieft in de toren kon gaan zitten.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80720035
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Er staat een "ik wordt" in het citaat van claudia en "seconen" in de eennalaatste alinea.Verder een topstuk!
Dank, verbeterd.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80720095
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:53 schreef SeanFerdi het volgende:
alleen wel jammer dat er een aantal vlaggen nogal lafhartig voor de laatste finales van die verenigingen (en die van ons ook) uit de palen gejat waren.

Ha, was jij degene die die amsteljongetjes daarop aansprak? Vermakelijk schouwspel.. Wel jammer om als junior vlaggen te jatten. Dat is toch meer iets voor compo's..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80720178
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:19 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Ha, was jij degene die die amsteljongetjes daarop aansprak? Vermakelijk schouwspel.. Wel jammer om als junior vlaggen te jatten. Dat is toch meer iets voor compo's..
Junioren die vlaggen jatten?!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80720192
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-82962.html

Dit ziet er niet gezond uit hoor marten
Pff wat veel foto's trouwens, ik ben nog niet eens halverwege volgens mij
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_80720237
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-82962.html

Dit ziet er niet gezond uit hoor marten
Pff wat veel foto's trouwens, ik ben nog niet eens halverwege volgens mij
Daar moet wat bier in.
pi_80720242
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:23 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Junioren die vlaggen jatten?!
Check. Ze haalden er iig eentje uit hun tas, het bestuurslid van een studentenvereniging, vroeg ze daarna waar de andere drie waren, want ze moesten er vier hebben? Volgens mij junioren van de Amstel..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80720317
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:25 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Check. Ze haalden er iig eentje uit hun tas, het bestuurslid van een studentenvereniging, vroeg ze daarna waar de andere drie waren, want ze moesten er vier hebben? Volgens mij junioren van de Amstel..
Ze zouden de ME er op af moeten sturen en ze allemaal om hun ID vragen en arresteren als ze die niet kunnen tonen
pi_80721004
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:28 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ze zouden de ME er op af moeten sturen en ze allemaal om hun ID vragen en arresteren als ze die niet kunnen tonen
Kan je dat hihi trouwens nog verwijderen..?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80721055
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:25 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Check. Ze haalden er iig eentje uit hun tas, het bestuurslid van een studentenvereniging, vroeg ze daarna waar de andere drie waren, want ze moesten er vier hebben? Volgens mij junioren van de Amstel..
Ik hoorde Willem3, maar goed. Karige actie...
pi_80721327
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:56 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Ik hoorde Willem3, maar goed. Karige actie...
Zou me niets verbazen, ik zie ze wel eens op de Bosbaan na trainingen, en die zijn redelijk vol van zichzelf, die zie ik dat nog wel doen. Beetje jammer.
Sowieso valt me op dat junioren nog wel eens de neiging hebben om tof te doen richting studenten...
pi_80721858
De W3-kindjes waren sowieso erg irritant aan het doen. Tegen de stroom fietsers in tegen mensen aanrammen en doen alsof het fietspad van hen is. Ben zelf een paar keer bijna van mn fiets afgeknald door die ettertjes. Gewoon onbeschoft, als je het mij vraagt.
pi_80722287
Hoppa
pi_80722818
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:36 schreef seekfaM het volgende:
Hoppa
Designer
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80722943

Sowieso staan er wel mooie foto's op die site

[ Bericht 23% gewijzigd door Leso_Varen op 26-04-2010 12:07:50 ]
pi_80723021
Tvp
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_80724092
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:19 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Ha, was jij degene die die amsteljongetjes daarop aansprak? Vermakelijk schouwspel.. Wel jammer om als junior vlaggen te jatten. Dat is toch meer iets voor compo's..
ik zag 2 jochies, waarvan één nogal herkenbaar in lichtblauw shirt met 3 witte blokjes achterop, met onze vlag, en zijn compaan met de vlag van Phocas aan de haal gaan, snel wegfietsend richting parkeerterrein, dus toen ben ik wel even daarnaartoe gelopen of ik ze nog zag. Maar die waren toen allang richting amstel, of huis gegaan.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_80725200
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:38 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

ik zag 2 jochies, waarvan één nogal herkenbaar in lichtblauw shirt met 3 witte blokjes achterop, met onze vlag, en zijn compaan met de vlag van Phocas aan de haal gaan, snel wegfietsend richting parkeerterrein, dus toen ben ik wel even daarnaartoe gelopen of ik ze nog zag. Maar die waren toen allang richting amstel, of huis gegaan.
Gewoon hard aanpakken die aapjes, hun coaches gaan ze wel opvoeden als ze een paar weken geblesseerd zijn. Als je studentje wil spelen moet je ook de gevolgen accepteren.
pi_80727920
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Kan je dat hihi trouwens nog verwijderen..?
Kan niet en lekker boeiend wat er in de TT staat.

Hoe gaat je seizoen er trouwens verder uitzien, met invaller steeds of 2-?
pi_80730710
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-75976.html

En ze kan nog hard roeien en is nog aardig ook.

Lieve
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80731079
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:02 schreef WanEnOonlie het volgende:
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-75976.html

En ze kan nog hard roeien en is nog aardig ook.

Lieve
Bedoelde je die met jonge meisjes?

*fap fap*
pi_80731098
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:18 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Gewoon hard aanpakken die aapjes, hun coaches gaan ze wel opvoeden als ze een paar weken geblesseerd zijn. Als je studentje wil spelen moet je ook de gevolgen accepteren.
Dát, of een belletje naar hun voorzitter en dan naar ouders, dan moet het ook snel genoeg opgelost kunnen worden lijkt me.

Oud hollandsch mores leren heeft wel z'n voordelen denk ik; dat vergeten ze niet meer.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_80731160
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:13 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Bedoelde je die met jonge meisjes?

*fap fap*
Je bent niet de eerste die daarover begint
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80731172
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-82962.html

Dit ziet er niet gezond uit hoor marten
Pff wat veel foto's trouwens, ik ben nog niet eens halverwege volgens mij
Hahaha moet meer Bier in Ananas? Ik krijg er wel 1 van je (op de Slot dan ) omdat ik je met je shirt zag en je aansprak! 2 keer zelfs! (= 2 bier!)

Maar, leuke foto, maar totaal verkeerde houding Gelukkig kan ik wel starten, maar blijkbaar werk ik dan alleen op mijn armen haha

Wel een beetje jammer weekend. LB1x A-finale tijd eerste gelegen maar van Bouwhuijsen was toch wat te sterk voor mij. Wel ten Napel eraf geroeid, maar die heeft dan wel weer knetterhard in LSA gevaren zeg..
Voor mij was LSA al om 09:02 uur afgelopen. De dag was voor mij eigenlijk afgelopen. Op naar ZRB
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 april 2010 @ 16:19:29 #58
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80731267
ZRB.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80731519
Drie keer blik op de ZRB, waaronder mn eerste!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80733799
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
ZRB.
Ik ben blij dat wij dan weer ons legendarische compoweekend hebben. Niet dat ik anders wel op de ZRB geweest zou zijn...

Fiekie, we gaan je missen dit jaar
pi_80734401
Zijn er hier trouwens nog mensen die de Ringvaart gaan starten? Heb me gister dan toch definitief ingeschreven. Ben benieuwd hoe het is in de hel...
pi_80734507
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:29 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Ik ben blij dat wij dan weer ons legendarische compoweekend hebben. Niet dat ik anders wel op de ZRB geweest zou zijn...

Fiekie, we gaan je missen dit jaar
Whahaha, nou, ook zonder mij zal het vast weer een knalfuif worden. Dat compo-weekend is toch iets dat ik als wedstrijdroeier moet missen. Minpuntje.
pi_80737653
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:54 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Whahaha, nou, ook zonder mij zal het vast weer een knalfuif worden. Dat compo-weekend is toch iets dat ik als wedstrijdroeier moet missen. Minpuntje.
Weet jij toevallig of het nog een beetje leeft onder de leden bij jullie?
Hier is even een paar keer gerefereerd aan de legendarischheid van vorig jaar, en nou gaat er een bak mensen mee.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_80738110
Wat voor compoweekend is er dan?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 april 2010 @ 19:39:44 #65
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80738438


" Whehehe, kijk die SB-boten"

Zit je dan als eerstejaars ploeg
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80739173
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:31 schreef Staal_ het volgende:
Wat voor compoweekend is er dan?
Euros & Boreas gaan een weekendje mixen.
pi_80739458
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:

" Whehehe, kijk die SB-boten"

Zit je dan als eerstejaars ploeg
Mooie foto inderdaad, stuk betere reactie ook dan die opgestoken middelvingers van Vidar van vorig jaar
Wijzelf hebben zondag helaas niet meer gestart, ploeggenoot was toch te erg geblesseerd, wel nog even getrained met onze coach als invaller En Fiekie en C.est_Bon waar zitten jullie nou in die 4, want ik heb jullie boot echt al tig keer langs zien komen maar ik weet nog steeds niet wie van de 4 jullie nou zijn
pi_80739545
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

" Whehehe, kijk die SB-boten"

Zit je dan als eerstejaars ploeg
Mooie foto, wel tof dat een Ej8 het zo goed doet in het SA veld
pi_80743529
Okee, mijn wedstrijdseizoen is nu al ten einde, en er is niemand thuis om bij uit te huilen...
pi_80743553
Troostende schouder meldt zich.. What happened?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80743770
9.54 op de Hollandia?

Nee, het is wel wat meer dan dat. Het is eigenlijk een vrij lang verhaal. Heb je tijd voor een lang verhaal?
pi_80743871
Altijd
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80743899
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:39 schreef ewieee het volgende:
Okee, mijn wedstrijdseizoen is nu al ten einde, en er is niemand thuis om bij uit te huilen...
Ben je geblesseerd geraakt ofzo?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 april 2010 @ 21:49:49 #74
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80744049
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:44 schreef ewieee het volgende:
9.54 op de Hollandia?

Nee, het is wel wat meer dan dat. Het is eigenlijk een vrij lang verhaal. Heb je tijd voor een lang verhaal?
Nou vertel.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80744914
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:05 schreef Acheron_89 het volgende:

[..]

Mooie foto inderdaad, stuk betere reactie ook dan die opgestoken middelvingers van Vidar van vorig jaar
Wijzelf hebben zondag helaas niet meer gestart, ploeggenoot was toch te erg geblesseerd, wel nog even getrained met onze coach als invaller En Fiekie en C.est_Bon waar zitten jullie nou in die 4, want ik heb jullie boot echt al tig keer langs zien komen maar ik weet nog steeds niet wie van de 4 jullie nou zijn
C.est_Bon is boeg en ik slag. Nu kan je ons spotten

@Virmes, ik heb niet zo'n idee. Ik hoor wel van een aantal dat ze gaan. Wordt vast weer leuk
pi_80745443
Nee, geen blessure. Dan had ik nog een excuus

Lang verhaal:

blablabla.

[ Bericht 93% gewijzigd door ewieee op 28-04-2010 18:30:25 ]
pi_80745879
Voordeel is wél dat ik nu weer heel veel kan eten! Ben al goed begonnen, met een grote dikke vette Magnum
pi_80746743
Ik zou als ik jou was dit seizoen inderdaad competitiewedstrijden gaan starten, het niveau daar kan al behoorlijk goed zijn en zo kan je alvast wennen aan alleen racen..

Wel rot als je niet weet hoe lang wedstrijdroeiers zich voorbereiden, dat kan idd hard aankomen dan!
Vraag anders aan andere coaches of ze eens met je mee willen fietsen? Misschien blijft er wel eentje plakken... (weet niet hoe veel coaches jullie hebben daar..? )
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80746758
Goed zo ewieee! Eet die Magnum maar lekker op! Jammer dat het seizoen zo moet lopen!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80747199
Hahaha, nouja, hij is de enige coach die fatsoenlijk kan coachen er zijn nog wel een paar oude mannen die vroeger ook wedstrijden roeiden, maar die zijn van het 'als ik een keer in de 2 weken kan zien hoe je roeit is het wel best'. En ze hebben ook heel vaak geen tijd enzo.

En ik had wel een soort van idee over voorbereiding enzo, maar zoals ik al zei, eigenlijk weet ik er niks van en mijn coach weet dan altijd nog meer.

Heb trouwens ook wel pech met de ligging van onze vereniging. We roeien in een haven van zo'n 500 meter, waar met geen mogelijkheid mee te fietsen is. Je kan meevaren, maar dan heb je een bootje nodig. En een vaarbewijs. Verder kan ik de IJssel op als ik kilometers wil maken, maar fatsoenlijk trainen voor een 2k is eigenlijk onmogelijk bij ons. De IJssel is daar veel te wisselvallig voor, met stroming en alles. Je kan ook niet echt meefietsen, want dan zie je niks. Ja, een heel klein roeiend stipje, maar dat is ook niet heel handig.

Ja, jammer van het seizoen inderdaad. Maar ik heb inmiddels ontdekt dat ik een mentaliteit heb, dus daar ga ik maar wat mee doen dan
pi_80747729
Hmm, dat is wel een kloteverhaal.
Maar ik vraag me wel af of ie je ooit serieus genomen heeft. Anders zou ie in oktober toch eens gezegd moeten hebben dat je aan de slag moest om fit te worden. Het lijkt onmogelijk me dat ie het niet wist. Je kan niet ff in 3 weken topfit raken. Daar heeft de gemiddelde mens namelijk zo'n 8 tot 12 weken voor nodig*.

En het kan aan mij liggen hoor, dat ik de regels niet goed uit mijn hoofd ken, maar als je een klasserende wedstrijd hebt gestart ben je voor de rest van het jaar klaar met roeien in het clubveld. Misschien dat iemand daar wat over kan zeggen hier?

Maar sterkte en succes in je voorbereiding op volgend jaar. Ik zou in de zomer wel wat rust nemen anders is er een kans dat je overtrained raakt.

* afhankelijk van welke boekjes je wil geloven

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2010 11:03:50 ]
pi_80748081
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:48 schreef ewieee het volgende:
Hahaha, nouja, hij is de enige coach die fatsoenlijk kan coachen er zijn nog wel een paar oude mannen die vroeger ook wedstrijden roeiden, maar die zijn van het 'als ik een keer in de 2 weken kan zien hoe je roeit is het wel best'. En ze hebben ook heel vaak geen tijd enzo.

En ik had wel een soort van idee over voorbereiding enzo, maar zoals ik al zei, eigenlijk weet ik er niks van en mijn coach weet dan altijd nog meer.

Heb trouwens ook wel pech met de ligging van onze vereniging. We roeien in een haven van zo'n 500 meter, waar met geen mogelijkheid mee te fietsen is. Je kan meevaren, maar dan heb je een bootje nodig. En een vaarbewijs. Verder kan ik de IJssel op als ik kilometers wil maken, maar fatsoenlijk trainen voor een 2k is eigenlijk onmogelijk bij ons. De IJssel is daar veel te wisselvallig voor, met stroming en alles. Je kan ook niet echt meefietsen, want dan zie je niks. Ja, een heel klein roeiend stipje, maar dat is ook niet heel handig.

Ja, jammer van het seizoen inderdaad. Maar ik heb inmiddels ontdekt dat ik een mentaliteit heb, dus daar ga ik maar wat mee doen dan
Klinkt als: als je toch 3 kwartier moet reizen, reis dan naar een andere vereniging (studenten/burger) waar betere mogelijkheden zijn qua coaching, water en ploeggenoten?
Bovendien is het skiffveld over het algemeen niet echt instapniveau. De mensen die daarin meedoen zijn over het algmeen derdejaars of meer. Dus dat je daarin niet meekomt met een marginale voorbereiding is niet raar. Twijfel dus niet aan je mogelijkheden maar zoek je kansen op!
pi_80748132
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:17 schreef ewieee het volgende:

Ik denk dat ik nu gewoon het tegendeel moet gaan bewijzen. Maar hoe moet ik dat in godsnaam doen?

Ik denk dat de beste manier is om je coach het tegendeel te bewijzen is om lol in het roeien te houden en het zoveel mogelijk te blijven doen! Er zijn vast wel compo/club/regiowedstrijden die je wel mag starten, en bij wedstrijden waar het officieel niet mag kan je altijd nog dispensatie aanvragen. Dat je met dit weer niet vaak op een ergo kan zitten daar zou ik me geen zorgen over maken! In de boot leer je veel meer en daar wordt je ook sterker van! Dan heb je nog ruim een half jaar om je pr op de 2k naar bedenden te krijgen om een plekje in een eerstejaars acht te veroveren op een leuke studentenroeivereniging
pi_80748246
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:02 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Klinkt als: als je toch 3 kwartier moet reizen, reis dan naar een andere vereniging (studenten/burger) waar betere mogelijkheden zijn qua coaching, water en ploeggenoten?
Bovendien is het skiffveld over het algemeen niet echt instapniveau. De mensen die daarin meedoen zijn over het algmeen derdejaars of meer. Dus dat je daarin niet meekomt met een marginale voorbereiding is niet raar. Twijfel dus niet aan je mogelijkheden maar zoek je kansen op!
En dit inderdaad, alleen al dat roeiwater van jullie klinkt namelijk echt bagger!
pi_80748509
Jammer.. Maar als je echt wil, dan kan er veel. Ik zou ook gewoon het seizoen gaan starten in clubvelden, dat is soms nog best bits en wie weet wat je daar klaarspeelt.

En wat betreft klasserende wedstrijd: dat maakt niets uit mits je niet blikt, dan kun je gewoon clubveld starten (geloof ik?)
pi_80749173
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:09 schreef Bellah het volgende:
En wat betreft klasserende wedstrijd: dat maakt niets uit mits je niet blikt, dan kun je gewoon clubveld starten (geloof ik?)
Dat klopt, alle beginnelingen zijn competitieroeiers.
pi_80750589
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:17 schreef ewieee het volgende:

Heel verhaal
Herken me best in een hoop zaken alleen is dat bij clubroeien toch wat anders

Gewoon flink veel alleen trainen nu, eten wat je wilt (zorgen dat je niet te zwaar wordt voor volgend jaar ofzo ) en kijken of je gewoon een vriendin ofzo mee kan laten fietsen die steeds roept ''recht op zitten, harder gaan'' terwijl ze er niks van weet. Dan ga je wel beter trainen is mijn ervaring
pi_80752354
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:50 schreef De_Brok het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die de Ringvaart gaan starten? Heb me gister dan toch definitief ingeschreven. Ben benieuwd hoe het is in de hel...
Wat is je langste trainingsafstand eigenlijk?

En als tip: gewoon doorroeien, je hebt 16u de tijd
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_80755251
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_80755604
Mooi stukje idd.
pi_80755861
quote:
Op maandag 26 april 2010 23:45 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Herken me best in een hoop zaken alleen is dat bij clubroeien toch wat anders

Gewoon flink veel alleen trainen nu, eten wat je wilt (zorgen dat je niet te zwaar wordt voor volgend jaar ofzo ) en kijken of je gewoon een vriendin ofzo mee kan laten fietsen die steeds roept ''recht op zitten, harder gaan'' terwijl ze er niks van weet. Dan ga je wel beter trainen is mijn ervaring
Dat is ook weer niet waar, je kan door slechte coaching echt wel veel verkeerde dingen aanleren weet ik uit ervaring.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_80756090
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is ook weer niet waar, je kan door slechte coaching echt wel veel verkeerde dingen aanleren weet ik uit ervaring.
.. en is te bevestigen
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80757553
Wel vervelend allemaal ewieee! Maar wil je volgend jaar bij een studentenvereniging gaan roeien, of moet je nog bij een burgervereniging blijven?
pi_80759579
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is ook weer niet waar, je kan door slechte coaching echt wel veel verkeerde dingen aanleren weet ik uit ervaring.
Dat weet ik ook uit ervaring . Wat dan kan helpen is gewoon iemand mee laten fietsen die filmpjes van je maakt en dan kan je zelf (of met een coach) jezelf analyseren. Dan hoeft er niet altijd een coach mee te gaan
pi_80763996
Weer wat positieve berichten omtrend mijn boek. Ik houd jullie op de hoogte!

Volgende week i.i.g. naar Moskou, heb net mijn paspoort met visum opgehaald bij het consulaat van Rusland in Den Haag.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80765487


Hier een race van onze damesacht, gefilmd vanuit het volgbootje. De acht van Triton is ook een paar keer duidelijk in beeld.
pi_80766065
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:59 schreef De_Brok het volgende:


Hier een race van onze damesacht, gefilmd vanuit het volgbootje. De acht van Triton is ook een paar keer duidelijk in beeld.
Mooi filpmje, zouden ze vaker moeten doen! Het is wel een kwestie van tijd voordat je #6 met een buitenschouderblessure rondloopt..
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 april 2010 @ 14:19:01 #98
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80766195
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80772771
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:59 schreef De_Brok het volgende:


Hier een race van onze damesacht, gefilmd vanuit het volgbootje. De acht van Triton is ook een paar keer duidelijk in beeld.
Gaaf zeg! Mogen ze inderdaad vaker doen!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80774198
Nouja, het "mogen ze vaker doen" is een kwestie van iemand met een goede camera (van de vereniging?) laten vragen of ze mee mogen varen in het volgbootje. In het merendeel van de gevallen is dat geen probleem. Het is alleen niet altijd mogelijk om met de gewenste race mee te varen, als dat niet uitkomt qua Mobo's.
pi_80780561
Volgens mij is mijn coach ook wat ambitieus en vooral heel optimistisch. En dat kan hij prima botvieren op één van ons, een meisje dat op de ergometer aan de lopende band bondsmeisjes eruit trapt (nu nog in de skiff...) maar de rest is niet zo bruut groot en sterk. Bij haar hoeft hij weinig te zeggen en ze gaat al harder dan hij verwacht, maar volgens mij verwacht hij dat wij ook vanuit het niets hard gaan. Maar zo werkt dat niet, en bij mij al helemaal niet dus. En nou ben ik hem heel erg tegengevallen, dus denkt hij dat het nooit meer wat wordt. Denk ik.

Daarbij komt ook dat hij dus alleen veteranenwedstrijden gewend is tot nu toe. En ik heb ook al een aantal van datsoort wedstrijden gevaren, maar daar kon ik best prima meekomen. Misschien dat hij dacht dat met een beetje extra we er ook wel zouden komen op nationale wedstrijden? Ik kan het hem niet vragen, want volgens mij denkt hij daar helemaal niet zo diep over na.

Deventer is toch echt mijn beste optie. Heb al eens overwogen naar Arnhem te gaan, maar dat is zo mogelijk nog onpraktischer. En hier heb ik in principe alles voor mekaar. Behalve dan de coaching Blijf volgend jaar ook nog in Deventer plakken, ik ga dan wel studeren maar blijf een jaartje heen en weer reizen. Ach, als ik het jaar erna maar sterk genoeg ben om een plaatsje te veroveren bij de EjD

Maar ik heb nu wel het idee dat ik het allemaal genoeg geanalyseerd heb. Nu is het een kwestie van doen en schouders eronder enzo. Maar vanavond ga ik lekker een zak chips leegeten en heel veel slapen
pi_80780630
Hoe vaak per week train je dan normaal?
pi_80780999
4/5 keer per week. Als het past. Ik werk ook fulltime bij de AH en die is er zo goed in mij precies zo in te roosteren dat ik 's morgens niet kan trainen en 's avonds ook niet >.<
pi_80781236
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef ewieee het volgende:
4/5 keer per week. Als het past. Ik werk ook fulltime bij de AH en die is er zo goed in mij precies zo in te roosteren dat ik 's morgens niet kan trainen en 's avonds ook niet >.<
Dan had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen dat je te weinig trainde voor het beginnelingen veld Normaal trainen zij iets van 10x volgens mij en dan zijn het meestal nog oudere jaars ook. Stroop kan daar vast wel wat meer over vertellen.
pi_80783156
Een nieuwe gebruiker meldt zich. Sinds kort coach bij Laga, hiervoor bij DDS. Coach nog steeds 2 meisejs junioren die tijdelijk bij Laga roeien.

Ewieee, ik lees net jouw verhaal. Jij hebt dit weekeinde tegen mijn dames gevaren in het LDN1x veld. Zoals hierboven al staat trainen die wel vaker. Laga2 is nog junior maar traint 6 keer per week. Laga1 is derdejaars roeister en traint 10 keer per week. Mijn derde roeister heeft in het M18 veld de B-finale gewonnen en traint 7-8 keer per week. Kortom dat is duidelijk meer dan jij en deze dames zijn in september begonnen met trainen voor dit seizoen.
pi_80784867
Ik neem voor het gemak even aan dat iedereen hier op de SRG is komend weekend?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 april 2010 @ 22:05:24 #107
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80785029
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:02 schreef Mankatans het volgende:
Ik neem voor het gemak even aan dat iedereen hier op de SRG is komend weekend?
Wat denk je zelf.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80785842
Bijzijn is toch meemaken? Wie weet wat je allemaal mist.. tot zaterdag!
pi_80786548
Roeien na Koninginnedag

Maar de SRG is toch die in Harkestede? Briljant weekend heb ik daar 4 jaar geleden gehad!
pi_80787001
Harkstede..

We hebben een nieuwe roeiert! En nog eentje waar we flinke stappen mee kunnen maken ook!
Eens kijken of we m voor de ZRB al op niveau kunnen krijgen!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 april 2010 @ 22:43:45 #111
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80787135
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:41 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Harkstede..

We hebben een nieuwe roeiert! En nog eentje waar we flinke stappen mee kunnen maken ook!
Eens kijken of we m voor de ZRB al op niveau kunnen krijgen!
Nou dat niveau van jullie moet al snel lukken lijkt me.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80787816
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nou dat niveau van jullie moet al snel lukken lijkt me.


* iets met zaterdag gelijk liggen terwijl wij een compo aan boord hadden..*
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 april 2010 @ 23:03:15 #113
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80788090
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]



* iets met zaterdag gelijk liggen terwijl wij een compo aan boord hadden..*
* kuch * sturen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80788329
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

* kuch * sturen.
* iets met je had allang meer dan een lengte moeten kunnen pakken*
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80791063
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:02 schreef Mankatans het volgende:
Ik neem voor het gemak even aan dat iedereen hier op de SRG is komend weekend?
ik wel natuurlijk. Daarna nog even bij Phocas langs waarschijnlijk. Wordt een mooie dag.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_80792668
groningse rimboe

Ik ben er dus ook mooi niet.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_80792897
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:19 schreef Mankatans het volgende:
Bijzijn is toch meemaken? Wie weet wat je allemaal mist.. tot zaterdag!
Ook al heb ik er geblikt, ik mijd Harkstede als de pest. Klotsbak....

Anyway, mijn dames moeten echt heel erg overtuigend overkomen wil je mij überhaupt noordelijk van E'de zien komend weekend.
pi_80795181
quote:
Op woensdag 28 april 2010 05:01 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Ook al heb ik er geblikt, ik mijd Harkstede als de pest. Klotsbak....

Anyway, mijn dames moeten echt heel erg overtuigend overkomen wil je mij überhaupt noordelijk van E'de zien komend weekend.
Moet je je eens inbeelden dat je met die gedachten elke 2km wedstrijd (op ZRB na) naar Harkstede moest omdat er op de bosbaan werkzaamheden waren... Lang geleden, maar ik kan mij het nog goed herinneren..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80797335
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Moet je je eens inbeelden dat je met die gedachten elke 2km wedstrijd (op ZRB na) naar Harkstede moest omdat er op de bosbaan werkzaamheden waren... Lang geleden, maar ik kan mij het nog goed herinneren..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je herinnering is niet helemaal optimaal meer (ouwe!). In 2001 is er naast de ZRB ook een ZHRB geweest, idd meerdere wedstrijden in Harkstede, maar er was bijvoorbeeld ook een Laga-Lustrumrace die klasserend was! Dat concept zou weer eens terug moeten komen. Gewoon allemaal 1 tegen 1 de baan over tot er een winnaar is!
pi_80797966
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Je herinnering is niet helemaal optimaal meer (ouwe!). In 2001 is er naast de ZRB ook een ZHRB geweest, idd meerdere wedstrijden in Harkstede, maar er was bijvoorbeeld ook een Laga-Lustrumrace die klasserend was! Dat concept zou weer eens terug moeten komen. Gewoon allemaal 1 tegen 1 de baan over tot er een winnaar is!
Henley
Ik hoop echt dat we in de acht hard genoeg gaan om naar Henley te mogen!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80803110
Morgen eerste gesprek met Wienese voor boek
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80803760
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:02 schreef Mankatans het volgende:
Ik neem voor het gemak even aan dat iedereen hier op de SRG is komend weekend?
Omdat 'ie in de bokaal zit.
pi_80807364
Jongens, de SRG is een van de mooiste compowedstrijden die er is. Gewoon gaan, wordt mooi weer.
pi_80807654
Ik ben er niet bij denk ik.
pi_80808252
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:43 schreef BaBarackus het volgende:
Jongens, de SRG is een van de mooiste compowedstrijden die er is. Gewoon gaan, wordt mooi weer.
Sterke beargumentering
pi_80808462
Dank, dank, een van mijn sterkere kanten.
pi_80808754
Skoll Cup blijft natuurlijk zonder twijfel de beste en mooiste compowedstrijd.
pi_80812131
De Skoll cup is misschien de best georganiseerde, maar ik vind de Nereus Carpit Noctem toch de mooiste. Sprinten in het donker met zoeklichten op je gericht en rode fakkels en een balkon vol joelende mensen
pi_80813337
NCN was zeker top.
Snap alleen nooit waarom haast niemand zich daarvoor inschrijft.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_80814605
Omdat ie niet in de NOOC C4+ bokaal zit. Dat trekt buiten die inschrijvingen enorm veel andere roeiers met zich mee. Kijk maar naar de EDR. Eerst een klein wedstrijdje, sinds vorig jaar plots best wel massive. Bovendien is de NCN al jaren tijdens een nationale wedstrijd en dat helpt natuurlijk ook niet.
pi_80816415
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef BaBarackus het volgende:
Omdat ie niet in de NOOC C4+ bokaal zit. Dat trekt buiten die inschrijvingen enorm veel andere roeiers met zich mee. Kijk maar naar de EDR. Eerst een klein wedstrijdje, sinds vorig jaar plots best wel massive. Bovendien is de NCN al jaren tijdens een nationale wedstrijd en dat helpt natuurlijk ook niet.
vorig jaar was de EDR ook tijdens een nationale wedstrijd, dit jaar niet. Dus zou wel mooi zijn als daardoor nu meer mensen komen.

Maar ik denk dat, in ieder geval voor de EDR, het vooral zal schelen, dat we nu ook een groot gedeelte van de wedstrijdroeiers en -coaches zullen hebben die als activisten kunnen helpen.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_80820601
SRG SRG, pff, zijn er dan echt alleen maar comporoeiers hier?
ZRB inschrijvingen zijn geopend! Ik sta er alweer gezellig tussen
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80820923
AHAppelstroop, weet jij dan wat dat voor N4- is bij jullie? Die namen zeggen me totaal niets en ik dacht dat jullie geen zware middengroep meer hadden?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80821440
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:28 schreef AHappelstroop het volgende:
SRG SRG, pff, zijn er dan echt alleen maar comporoeiers hier?
ZRB inschrijvingen zijn geopend! Ik sta er alweer gezellig tussen
Mijn roeister staat ook ingeschreven voor ZRB. Wordt een leuk weekeinde. Een meisje start in Gent. Een op de ZRB en de derde of in Gent of in Munchen. Moet mezelf maar in 3en delen

Zijn er nog meer die naar Gent gaan?
pi_80821447
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef BaBarackus het volgende:
Omdat ie niet in de NOOC C4+ bokaal zit. Dat trekt buiten die inschrijvingen enorm veel andere roeiers met zich mee. Kijk maar naar de EDR. Eerst een klein wedstrijdje, sinds vorig jaar plots best wel massive. Bovendien is de NCN al jaren tijdens een nationale wedstrijd en dat helpt natuurlijk ook niet.
Misschien moeten ze ook wat eerlijker worden daar ! Verder is het idee wel mooi, origineel ook

En Staal_, leuke coach heb jij, is ze nog vrijgezel ?
pi_80825070
http://www.roei.tv/?cid=98 Mooie reportage over de eerstejaars achten,
pi_80825364
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:49 schreef wvdwest het volgende:
http://www.roei.tv/?cid=98 Mooie reportage over de eerstejaars achten,
Mijn oude stuurtje komt erin voor

Verder is die slag van Laga wel echt een aap
pi_80825618
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef SkollZwaar09 het volgende:
AHAppelstroop, weet jij dan wat dat voor N4- is bij jullie? Die namen zeggen me totaal niets en ik dacht dat jullie geen zware middengroep meer hadden?
Hé dat is inderdaad raar. Die namen zeggen mij wel duidelijk iets; het zijn onze lichte development jongens. Óf het is een fout met inschrijven, óf ze kiezen ervoor een keer zwaar te starten. Lijkt mij sterk, want ze staan wel voor LDev ingeschreven.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80825869
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:59 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Hé dat is inderdaad raar. Die namen zeggen mij wel duidelijk iets; het zijn onze lichte development jongens. Óf het is een fout met inschrijven, óf ze kiezen ervoor een keer zwaar te starten. Lijkt mij sterk, want ze staan wel voor LDev ingeschreven.
Misschien dat ze maar 1 dag willen inwegen? Weet niet hoeveel moeite ze ervoor moeten doen.
pi_80826228
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:05 schreef wvdwest het volgende:

[..]

Misschien dat ze maar 1 dag willen inwegen? Weet niet hoeveel moeite ze ervoor moeten doen.
Lijkt me sterk, aangezien zaterdag het Dev klassement is. Je zweet op 1 wedstrijddag veel te veel en maakt (ook al drink en eet je het aan) het inwegen de volgende dag veel makkelijker.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80826502
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:13 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, aangezien zaterdag het Dev klassement is. Je zweet op 1 wedstrijddag veel te veel en maakt (ook al drink en eet je het aan) het inwegen de volgende dag veel makkelijker.
Ah ik wist niet dat het op zaterdag dev was. Dan begrijp ik het ook niet
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 28 april 2010 @ 23:19:31 #142
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80826546
Ahjoh, vast een wedcom die even niet opgelet heeft.

Past zichzelf vast nog wel aan voor de ZRB ( )
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80828733
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Misschien moeten ze ook wat eerlijker worden daar ! Verder is het idee wel mooi, origineel ook

En Staal_, leuke coach heb jij, is ze nog vrijgezel ?
Haha, welke bedoel je, ik heb er 5
pi_80829697
Hey nieuwe mensen, gaaf!
BA en wvdwest, van welke verenigingen zijn jullie?
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_80829779
quote:
Op donderdag 29 april 2010 01:35 schreef Virmes het volgende:
Hey nieuwe mensen, gaaf!
BA en wvdwest, van welke verenigingen zijn jullie?
Ik coach bij Laga.
pi_80831585
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:22 schreef Staal_ het volgende:

[..]

Haha, welke bedoel je, ik heb er 5
Da vrouwke die gisterenavond meefietste. Of zat je niet op slag?
pi_80833638
Die is bezet ben ik bang. Coachte je een van die c4tjes?
pi_80837419
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:13 schreef Staal_ het volgende:
Die is bezet ben ik bang. Coachte je een van die c4tjes?
!

Ik coachte die 2 C2x+. Zijn aan het trainen voor de elfstedentocht
pi_80842207
Ik coachte vorig jaar een compoploeg bij Phocas in Nijmegen.

[ Bericht 16% gewijzigd door BaBarackus op 29-04-2010 17:46:10 ]
pi_80844880
quote:
Op woensdag 28 april 2010 22:54 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Mijn oude stuurtje komt erin voor

Verder is die slag van Laga wel echt een aap
Die stuur daarentegen is een fucking koning toch..?
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_80844997
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef ewieee het volgende:
4/5 keer per week. Als het past. Ik werk ook fulltime bij de AH en die is er zo goed in mij precies zo in te roosteren dat ik 's morgens niet kan trainen en 's avonds ook niet >.<
Elsje, kom gewoon lekker naar Delft!
Wel zuur hoe het gelopen is zeg...
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_80845192
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef SFRje het volgende:

[..]

Die stuur daarentegen is een fucking koning toch..?
Jij bent dat natuurlijk

Op de schaal van fruit ben je een peer en op de schaal van frituur ben je een berenklauw
pi_80845846
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:43 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jij bent dat natuurlijk

Op de schaal van fruit ben je een peer en op de schaal van frituur ben je een berenklauw
Vind ik leuk
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80845934
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:02 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Vind ik leuk
Moet je me maar eens meemaken als we op het Slot bier gaan drinken. Want je krijgt het natuurlijk alleen als we samen gaan tanken hé
pi_80847741
Kunnen we op de Westland Regatta geen Fok-borrel doen?
pi_80847944
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef De_Brok het volgende:
Kunnen we op de Westland Regatta geen Fok-borrel doen?
De Westland = de Randstad?
Lijkt me wel gezellig
pi_80852116
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:38 schreef SFRje het volgende:

[..]

Elsje, kom gewoon lekker naar Delft!
Wel zuur hoe het gelopen is zeg...
Ja graag! Alleen kan ik daar niks studeren en woon ik daar niet enzo. Maar Carlijn vertelde wel dat jullie af en toe kassamiepen nodig hebben als het EJZ niet lukt een date te regelen? Mochten jullie er nog een keer een nodig hebben, dan hou ik me aanbevolen.

En heette de Randstad Regatta tegenwoordig niet de Westerlijke Regatta?
pi_80852653
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:54 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

De Westland = de Randstad?
Lijkt me wel gezellig
Lijkt me prima. Maar niet als jullie allemaal nerds zijn hoor
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80852742
Hahaha, nee, stel je voor dat ze alleen maar over één onderwerp kunnen praten! Ik weet niet, roeien ofzo...

Ik spotte SRFje op de Hollandia!


Maar hij negeerde mij dus heb ik geen foto van zn voorkant kunnen maken.
pi_80855232
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:19 schreef ewieee het volgende:

[..]

Ja graag! Alleen kan ik daar niks studeren en woon ik daar niet enzo. Maar Carlijn vertelde wel dat jullie af en toe kassamiepen nodig hebben als het EJZ niet lukt een date te regelen? Mochten jullie er nog een keer een nodig hebben, dan hou ik me aanbevolen.

En heette de Randstad Regatta tegenwoordig niet de Westerlijke Regatta?
Is dit nou een verkapte date-afspraak..?

En ik negeerde je helemaal niet! Ik ging je nog zoeken! En toen vond ik je, en toen zei ik dat je wel foto's moest maken..
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_80857049
Hahahaha, als je het zo wil opvatten ja Nee, maar ik moet echt nog een keer naar Laga komen, sowieso. Alleen komt het er steeds niet van.

Ja en toen deed ik dat niet!
pi_80860811
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:33 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Lijkt me prima. Maar niet als jullie allemaal nerds zijn hoor
moet jij zeggen
pi_80864615
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef De_Brok het volgende:
Kunnen we op de Westland Regatta geen Fok-borrel doen?
Ik zal even een winstanalyse maken, 3 van mijn dispuutsgenoten zitten in EJD en als die dikke kans maken op blik ben ik er bij op zondag
pi_80864872
quote:
Op donderdag 29 april 2010 21:46 schreef ewieee het volgende:
Hahahaha, als je het zo wil opvatten ja Nee, maar ik moet echt nog een keer naar Laga komen, sowieso. Alleen komt het er steeds niet van.

Ja en toen deed ik dat niet!
Lijkt me gezellig als je een keer naar Delft komt hoor !
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
pi_80865270
Ik denk dat mijn seizoen voorbij is
pi_80865868
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:05 schreef De_Ananas het volgende:
Ik denk dat mijn seizoen voorbij is
Watskeburt?
pi_80867659
Neeee, jij ook al? Wat is er gebeurd?

[ Bericht 3% gewijzigd door ewieee op 30-04-2010 11:41:01 ]
pi_80870952
Arm gebroken vannacht.
pi_80871624
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
Arm gebroken vannacht.
Dat is balen zeg. Nu 6 weken in het gips?
  vrijdag 30 april 2010 @ 13:16:59 #170
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_80871838
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
Arm gebroken vannacht.
Niet heel handig. Hoe is het gekomen?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80872422
Jezus, jij ook al?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 30 april 2010 @ 13:40:19 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80872474
Wat is dat toch met die skollies en armen breken
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80874687
Heb geen gips maar een drukverband. Hoe het precies is gekomon weet ik niet maar ik kwam met mijn wiel in de tramrails terecht. Heb ik nog 2uur gefietst en gelopen met mijn arm maar toen toch maar besloten om naar huis te gaan en op de terugweg flikkerde ik weer !!! Vanochtend naar het ziekenhuis geweest, zeker 3 maanden niet roeien

Het ergste is nog dat op die foto's maar een kleine breuk te zien was, ik had gehoopt op 3 gaten in mijn bot ofzo zodat ik heel stoer die foto boven mijn bed kon hangen maar nu is het gewoon een mietjesbreuk, niet eens gips !
pi_80875317
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:22 schreef De_Ananas het volgende:
Heb geen gips maar een drukverband. Hoe het precies is gekomon weet ik niet maar ik kwam met mijn wiel in de tramrails terecht. Heb ik nog 2uur gefietst en gelopen met mijn arm maar toen toch maar besloten om naar huis te gaan en op de terugweg flikkerde ik weer !!! Vanochtend naar het ziekenhuis geweest, zeker 3 maanden niet roeien [ afbeelding ]

Het ergste is nog dat op die foto's maar een kleine breuk te zien was, ik had gehoopt op 3 gaten in mijn bot ofzo zodat ik heel stoer die foto boven mijn bed kon hangen maar nu is het gewoon een mietjesbreuk, niet eens gips !
Wat zuur gast!
pi_80877265
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:22 schreef De_Ananas het volgende:
Heb geen gips maar een drukverband. Hoe het precies is gekomon weet ik niet maar ik kwam met mijn wiel in de tramrails terecht. Heb ik nog 2uur gefietst en gelopen met mijn arm maar toen toch maar besloten om naar huis te gaan en op de terugweg flikkerde ik weer !!! Vanochtend naar het ziekenhuis geweest, zeker 3 maanden niet roeien [ afbeelding ]

Het ergste is nog dat op die foto's maar een kleine breuk te zien was, ik had gehoopt op 3 gaten in mijn bot ofzo zodat ik heel stoer die foto boven mijn bed kon hangen maar nu is het gewoon een mietjesbreuk, niet eens gips !
Kan niet iemand je in een armklem een heel coole breuk bezorgen dan? Zo moeilijk is dat niet
pi_80883659
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:17 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Kan niet iemand je in een armklem een heel coole breuk bezorgen dan? Zo moeilijk is dat niet
Meldt zich
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80896589
Is dit het 'FOK! Pechseizoen voor roeiers'?

Sterkte Ananas!
pi_80897673
Jaa, ik doe ook mee met meer blessures! Vanmorgen voor de training in de loods uitgegleden, hard op de knie gevallen waar ik net geen last meer van had, nu kan ik niet meer normaal m'n knie buigen...
Kutzooi
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:44:56 #179
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_80899165
Ik doe ook vrolijk mee met blessures. Gister zo een absurde pijn in mijn borst met het roeien dat ik toch maar even naar de fysio ben gegaan, bleek een rib 'uit de kom?' te zijn, hij stak in elk geval uit mijn borstkast.
Meteen door gegaan naar de manueel, maar die kreeg hem er (ook door de pijn) niet lekker terug in. Maandag weer een keer proberen dus.
Ben bang dat de winst in het ln1 veld op de zrb toch naar appelstroop zal gaan, bah!
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_80901350
Je ribben hebben geen kommen zoals heupen en schouders dat hebben.. Als je het idee hebt dat hij er echt uitsteekt zou ik toch even naar het ziekenhuis gaan en een foto laten maken voor je erop gaat duwen. Ribben breken echter niet 'zomaar'.

En armen ook niet, Ananas Eerste hulp bij roeiers, komt u maar! Nog maar 'n weekje en dan ben ik weer ziekenhuisvrij

Heb net mijn jongste zusje proberen te leren roeien in een C2+.. Erg grappig!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 16:29:52 #181
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_80904627
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:17 schreef Bellah het volgende:
Je ribben hebben geen kommen zoals heupen en schouders dat hebben.. Als je het idee hebt dat hij er echt uitsteekt zou ik toch even naar het ziekenhuis gaan en een foto laten maken voor je erop gaat duwen. Ribben breken echter niet 'zomaar'.

En armen ook niet, Ananas Eerste hulp bij roeiers, komt u maar! Nog maar 'n weekje en dan ben ik weer ziekenhuisvrij

Heb net mijn jongste zusje proberen te leren roeien in een C2+.. Erg grappig!
Ik heb er zelf ook niet op geduwd hoor, alles braaf aan de fysio overgelaten. Kom verhaal was ik van op de hoogte, maar wist niet zo goed hoe ik het anders moest verwoorden.
Hij stak er in elk geval duidelijk uit, nu is het nog een klein beetje, maar door de zwelling die er omheen zit kon er niet veel meer mee gedaan worden, vandaar ook dat ik maandag weer terug moet komen.
Ze dacht overigens niet dat die gebroken was, slechts verplaatst

hopelijk kan ik het snel weer een beetje oppakken, zat er juist zo lekker in.
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:10:42 #182
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_80907843
Vind een verplaatste rib ook wel knap Die dingen zitten best goed 'verankerd'.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:19:52 #183
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_80908122
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:43 schreef ocf81 het volgende:
Is dit het 'FOK! Pechseizoen voor roeiers'?

Sterkte Ananas!
Zal ik dan ook nog maar even?
Ik heb na de Hollandia redelijk veel last van mijn 'tussen rib spier' en moet dus ook een weekendje rust houden. Maandag naar de dokter dan weten we meer
'Triton de Edelste'
pi_80908213
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:44 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ik doe ook vrolijk mee met blessures. Gister zo een absurde pijn in mijn borst met het roeien dat ik toch maar even naar de fysio ben gegaan, bleek een rib 'uit de kom?' te zijn, hij stak in elk geval uit mijn borstkast.
Meteen door gegaan naar de manueel, maar die kreeg hem er (ook door de pijn) niet lekker terug in. Maandag weer een keer proberen dus.
Ben bang dat de winst in het ln1 veld op de zrb toch naar appelstroop zal gaan, bah!
Haha denk je dat? Moet ik eerst maar even hard gaan roeien en mijn dag hebben
Wie ben jij dan als ik vragen mag, Schotse Hooglander?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80908344
Jongens, beetje voorzichtig doen allemaal hier, hoor! Sterkte allemaal met de armen, ribben, tussenribspieren, knieen enzo. Hoop dat alles zo snel mogelijk weer genezen is.
pi_80910247
Dan ook maar even wat positief nieuws. Mijn roeister heeft zich vandaag via seat races geplaatst voor de meisjes junioren 4- die naar München gaat. Mijn eerste ervaring met seatraces en was erg blij dat er weinig tot geen politiek bij de roeisters bij zat. En helemaal blij dat we de selectie hebben overleefd
pi_80911145
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:33 schreef wvdwest het volgende:
Dan ook maar even wat positief nieuws. Mijn roeister heeft zich vandaag via seat races geplaatst voor de meisjes junioren 4- die naar München gaat. Mijn eerste ervaring met seatraces en was erg blij dat er weinig tot geen politiek bij de roeisters bij zat. En helemaal blij dat we de selectie hebben overleefd
Ga je volgend jaar niet toevallig skiffs in Amsterdam trainen

Misschien dat ik dit weekend ga kijken bij de ZRB
pi_80911878
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ga je volgend jaar niet toevallig skiffs in Amsterdam trainen

Misschien dat ik dit weekend ga kijken bij de ZRB
Nee dat niet, maar je kan natuurlijk ook in Delft komen trainen. Mijn 2 junioren roeisters zijn nu laatstejaars junior en gaan volgend seizoen ergens anders studeren. Dus die ben ik dan kwijt aan een andere studentenvereniging. Gezien het feit dat ik nu ongeveer 7 keer in de week met mijn beste roeister meefiets, vermoed ik dat ik volgend jaar afkik verschijnselen ga krijgen. Dus ik moet dan binnen Laga een nieuwe uitdaging opzoeken.
pi_80915171
@Brok: Hoezo heb je de acht uit elkaar getrokken?
pi_80916334
was weer echt harkstede weer vandaag...
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_80919234
Ghihi, mooie kutplek is het ook.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_80923725
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef SeanFerdi het volgende:
was weer echt harkstede weer vandaag...
Ben zo blij dat ik er niet was
pi_80926705
Weet iemand wat er nou precies gebeurde op dat Harkstede filmpje dat op nlroei staat? Want voordat je riem helemaal losraakt moet de dol toch ook openspringen?

Ze hebben nog geluk gehad dat niemand m tegen zn hoofd heeft gekregen. Op de Hollandia heeft Aegir ons aangevaren tijdens het oproeien waarbij er keihard een riem tegen het hoofd van m'n stuurtje kwam. Die zit nog steeds thuis met een hersenschudding

Zometeen voor het eerst sinds december weer skiffen, zin in!
pi_80926843
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:10 schreef C.est_Bon het volgende:
Weet iemand wat er nou precies gebeurde op dat Harkstede filmpje dat op nlroei staat? Want voordat je riem helemaal losraakt moet de dol toch ook openspringen?

Ze hebben nog geluk gehad dat niemand m tegen zn hoofd heeft gekregen. Op de Hollandia heeft Aegir ons aangevaren tijdens het oproeien waarbij er keihard een riem tegen het hoofd van m'n stuurtje kwam. Die zit nog steeds thuis met een hersenschudding

Zometeen voor het eerst sinds december weer skiffen, zin in!
Gaan skiffen als Ajax zo kampioen wordt

Wel mooie snoek
pi_80927671
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef SeanFerdi het volgende:
was weer echt harkstede weer vandaag...
Wat een poepdag. De voorwedstrijd met 2 vingers in de neus 1e geworden, in de finale vanaf de start achter gelegen om op het einde pas in te lopen om uiteindelijk 3e te worden. Ik heb me nog het meest vermaakt op de parkeerplaats waar iedereen vast kwam te zitten in de bagger, incl een botenwagen die toen door een andere botenwagen er uit getrokken moest worden
pi_80930475
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef Staal_ het volgende:

[..]

Wat een poepdag. De voorwedstrijd met 2 vingers in de neus 1e geworden, in de finale vanaf de start achter gelegen om op het einde pas in te lopen om uiteindelijk 3e te worden. Ik heb me nog het meest vermaakt op de parkeerplaats waar iedereen vast kwam te zitten in de bagger, incl een botenwagen die toen door een andere botenwagen er uit getrokken moest worden
haha ja, aan het eind van de dag, hebben we onze aanhanger met boten, met een aantal man van ons en van Phocas, met de hand over het terrein naar het asfalt geduwd. Het had niet goed gegaan in die modder als de botenwagen het zelf zou proberen.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_80930820
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:09 schreef Thrawn het volgende:
@Brok: Hoezo heb je de acht uit elkaar getrokken?


Is er geen Phocas acht meer?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 2 mei 2010 @ 14:53:59 #198
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_80932193
Thrawn je loopt weer een hoop onrust te schoppen om niks,

We hebben als coachkader simpelweg besloten om 2 weken in viertjes te trainen, incl. wedstrijd omdat dit het beste paste als middel om de dames wat bij te leren.
Phocas EJD heeft dus nog altijd 8 dames.
Reach for what you wanna do - 2Pac
  zondag 2 mei 2010 @ 14:56:55 #199
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_80932369
nou nou nou, onrust schoppen; dat valt wel mee. HIj stelt gewoon een terechte vraag, ze zijn namelijk uit elkaar getrokken
pi_80933396
quote:
Op zondag 2 mei 2010 14:53 schreef Dodona het volgende:
Thrawn je loopt weer een hoop onrust te schoppen om niks,

We hebben als coachkader simpelweg besloten om 2 weken in viertjes te trainen, incl. wedstrijd omdat dit het beste paste als middel om de dames wat bij te leren.
Phocas EJD heeft dus nog altijd 8 dames.
Ik was gewoon benieuwd waarom jullie 8 in viertjes start, onrust maak je zelf
pi_80935571
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Gaan skiffen als Ajax zo kampioen wordt
pi_80935634
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef Staal_ het volgende:

[..]

pi_80936005
PSV skollies
pi_80936302
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef Staal_ het volgende:
PSV Skøllies
pi_80936996
Jeroen

Meer anti-Ajax dan pro PSV, calimero
pi_80937231
ARGH, rommel in de stad.
Was Ajax nou maar kampioen geworden, wan was alles normaal gebleven.
pi_80937974
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Gaan skiffen als Ajax zo kampioen wordt
pi_80938063
Je bent de enige die ik het gun
pi_80938259
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:42 schreef De_Ananas het volgende:
Jeroen

Meer anti-Ajax dan pro PSV, calimero

PSV kon het al lang niet meer worden, dan is het nog wel leuk om Ajaciedjes te pesten
pi_80938761
Viertjes zijn vet! Lekker competetief rausen alle trainingen. Na de ZRB gewoon weer in de 8 en daar kijken of ze genoeg hebben geleerd in de viertjes.
pi_80940878
Wie verhuist er met mij mee naar Australië? Richten we daar onze roeivereniging op en lopen we de hele dag in korte broek en slippers rond, heerlijk in de ZON
Vandaag 2 keer zeiknat geregend.. Ach, het is en blijft een watersport, toch?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80943880
@ Appelstroop, dus op onze nieuwe roeivereniging mogen slippers en zonnebrillen en blote schouders gewoon voor iedereen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_80945481
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:28 schreef AHappelstroop het volgende:
Wie verhuist er met mij mee naar Australië? Richten we daar onze roeivereniging op en lopen we de hele dag in korte broek en slippers rond, heerlijk in de ZON
Vandaag 2 keer zeiknat geregend.. Ach, het is en blijft een watersport, toch?
Count me in!

(wel eerst even diploma halen)
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 2 mei 2010 @ 20:32:01 #214
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_80945585
Zaterdag:
Dev 4- VW 10:10 10:14 10:18 FB:16:40 FA:16:45

Zondag:
N 4- VW 7:44 7:48 Finale: 12:30

Gaat het?!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_80949802
Ja wij ook om 08.30 op zaterdag.. Rijden er trouwens extra bussen naar de baan of moet je gebruik maken van de normale ov-bus die 1 keer per uur gaat?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_80950313
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja wij ook om 08.30 op zaterdag.. Rijden er trouwens extra bussen naar de baan of moet je gebruik maken van de normale ov-bus die 1 keer per uur gaat?
De 146 en 143 rijdt erlangs als ik het e nog goed herinner In de zomer stoppen ze volgens mij altijd wel bij de Beekse Bergen. 2x per uur is dat.
pi_80950671
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:28 schreef AHappelstroop het volgende:
Wie verhuist er met mij mee naar Australië? Richten we daar onze roeivereniging op en lopen we de hele dag in korte broek en slippers rond, heerlijk in de ZON
Vandaag 2 keer zeiknat geregend.. Ach, het is en blijft een watersport, toch?
Jaaaaa! En dan ook zonder ijs in de winter! (lijkt me belangrijker )
pi_80952005
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:20 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Jaaaaa! En dan ook zonder ijs in de winter! (lijkt me belangrijker )
Clubroeiers mogen gewoon zelf eten wat ze willen hoor
pi_80952259
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Clubroeiers mogen gewoon zelf eten wat ze willen hoor
Meteen weer aan eten denken, hoe typisch
pi_80958009
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:27 schreef wvdwest het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar je kan natuurlijk ook in Delft komen trainen. Mijn 2 junioren roeisters zijn nu laatstejaars junior en gaan volgend seizoen ergens anders studeren. Dus die ben ik dan kwijt aan een andere studentenvereniging. Gezien het feit dat ik nu ongeveer 7 keer in de week met mijn beste roeister meefiets, vermoed ik dat ik volgend jaar afkik verschijnselen ga krijgen. Dus ik moet dan binnen Laga een nieuwe uitdaging opzoeken.
Die zullen er voldoende zijn binnen Laga, dus maak je geen zorgen
pi_80959392
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:20 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Jaaaaa! En dan ook zonder ijs in de winter! (lijkt me belangrijker )
Het enige nadeel is de salties in het water, dus omslaan is geen verstandig idee. (of je moet naast een roeibaan gaan wonen)
pi_80959416
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:57 schreef Fiekie het volgende:

[..]

Meteen weer aan eten denken, hoe typisch
Je zou bijna denken dat ie stiekum een lichte pik wil zijn
pi_80959426
Ach joh, die geef je gewoon een mep met je riem en dan leren ze het wel af, naar roeiers happen.

Maar ik heb er ook geen bezwaar tegen naast een roeibaan te gaan wonen
  maandag 3 mei 2010 @ 11:26:10 #224
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_80961753
Goed, net naar de dokter geweest. Ik lig er voor de komende 1/2 weken uit. Goed kut dus
Geen ZRB voor mij en ook geen mooie weken voor de boeg..
'Triton de Edelste'
pi_80964391
quote:
Op maandag 3 mei 2010 07:46 schreef jw3 het volgende:

[..]

Die zullen er voldoende zijn binnen Laga, dus maak je geen zorgen
Ik ben er ook niet echt bang voor Weet jij al hoe de selectie van Ruppert is afgelopen?
  maandag 3 mei 2010 @ 15:40:25 #226
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_80971069
Overmorgen naar Moskou
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:49:23 #227
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_80971410
hallo tvp
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_80994114
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef wvdwest het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet echt bang voor Weet jij al hoe de selectie van Ruppert is afgelopen?
Ruppert mag mee naar Varese met de mannen boord alwaar ze gaan proberen 2 vieren te formeren die beide in Bled mogen starten. Gaat 10 of 11 man mee en daarvan gaan er dus 8 door naar Bled. Daarnaast natuurlijk nog Skadi in de 2-.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:56:13 #229
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_81028648
Toch maar eens geregistreerd na jaren lurken!
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:26 schreef Lucas0 het volgende:
Goed, net naar de dokter geweest. Ik lig er voor de komende 1/2 weken uit. Goed kut dus
Geen ZRB voor mij en ook geen mooie weken voor de boeg..
Ik neem aan dat jullie een vervanger hebben geregeld en gewoon de ZRB starten? Wat is het probleem eigenlijk? Beterschap in ieder geval.
  woensdag 5 mei 2010 @ 00:21:25 #230
284423 Cherryblossom
Kers mag ook
pi_81036149
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:28 schreef AHappelstroop het volgende:
Vandaag 2 keer zeiknat geregend.. Ach, het is en blijft een watersport, toch?
Ik ben ook zonder regen wel eens kletsnat geworden. Flinke backsplashes, niét leuk!

Mijn vriendje -lichte pik- start de ZRB in de skiff. Ik ben wel benieuwd of er FOK!ers zijn die het tegen hem op nemen?!
Vind het zo jammer dat ik er niet bij ben, ik moest eigenlijk hambo's gaan verkopen. In plaats daarvan ga ik over de Veluwe fietsen en flessen rosé drinken met familie
pi_81040482
Dat weer daar kun je toch ook moeilijk wat van snappen? Ik ga zo roeien om half 9, en keek net op knmi.nl, in de bilt 1,6 graden en op sommige andere plekken vriest het zelfs :s
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 07:56:41 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81040540
Ahjoh zonnetje erbij merk je niets van
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:48:46 #233
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_81044316
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef Mafrap het volgende:
Toch maar eens geregistreerd na jaren lurken!
[..]

Ik neem aan dat jullie een vervanger hebben geregeld en gewoon de ZRB starten? Wat is het probleem eigenlijk? Beterschap in ieder geval.
Gister naar de fysio geweest en die heeft mij even onderhanden genomen, ik mag gewoon starten Vanochtend ook training meegedraaid en dat ging prima, mijn week is weer helemaal goed
'Triton de Edelste'
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:33:19 #234
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_81045715
Groeten uit Boedapest

Hier is het geen 1,6 graden, maar een lekkere 22. Nu maar hopen dat het in Moskou ook prima weer is. En dat alles goed gaat
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_81047601
Weet iemand ook of deze unit ergens anders goedkoper te krijgen is?
Bj heeres is ie ¤58, en dat is voor een veredelde waterpas toch redelijk duur IMHO.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:38:32 #236
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_81047868
CIC?
pi_81048333
er schijnt ook een Ipod-app verkrijgbaar te zijn!
pi_81049103
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:33 schreef WanEnOonlie het volgende:
Groeten uit Boedapest
Hebben ze daar een beetje leuke roeiclubs met fatsoenlijke skiffs?
Zo ja, zou je dan even die clubnaam kunnen geven met evt. contact gegevens? (evt. via pm)
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_81049297
Een Ipod/Iphone is veel duurder dan dit ding. Sowieso denk ik dat de accellerometer van de Ipod niet nauwkeurig genoeg is.
Het wachten is op de eerste MeeGo phone die dezelfde mogelijkheden biedt. Android is wat roeien betreft een klote OS. Je zou nog wel de hoek kunnen meten denk ik (maar net zo onnauwkeurig als bij de Ipod/Iphone), maar je kan er geen RT progsels op draaien en dus ook geen speedcoachapp op laten werken. Ik ben bepaald geen Apple fan, dus een Iphone wordt hem niet voor mij. Als ik al een andere phone ga kopen wordt het voor mij dus een MeeGo phone denk ik.

Maar mijn huidige hoekmeter kan niet zo goed hoeken meten op een paal. (kan wel, maar dat is een beetje onpraktisch)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 14:46:01 ]
pi_81049957
God, nog steeds last van die knie, gisteren vijf minuten gefietst, alleen maar erger geworden. Ik begin een beetje te vrezen voor de ZRB
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:46:37 #241
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_81061295
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:17 schreef Sjobber het volgende:

[..]

Hebben ze daar een beetje leuke roeiclubs met fatsoenlijke skiffs?
Zo ja, zou je dan even die clubnaam kunnen geven met evt. contact gegevens? (evt. via pm)
Was slechts een tussenstop, dus kan je helaas niet helpen.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_81062720
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:21 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Ik ben ook zonder regen wel eens kletsnat geworden. Flinke backsplashes, niét leuk!

Mijn vriendje -lichte pik- start de ZRB in de skiff. Ik ben wel benieuwd of er FOK!ers zijn die het tegen hem op nemen?!
Vind het zo jammer dat ik er niet bij ben, ik moest eigenlijk hambo's gaan verkopen. In plaats daarvan ga ik over de Veluwe fietsen en flessen rosé drinken met familie
Mag ik weten wie je vriendje is dan? Want ik start ook Lichte Skiff beide dagen van de ZRB.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_81062822
Oh, ik mag gelukkig zaterdag 8 mei mijn verjaardag gaan vieren in het drassige Tilburg. Geen telefoon antennes, gaat lekker eenzaam worden samen met mijn ploeggenoten Taart? Nee, zondag inwegen..
Ennuh, ssst; 24 jaar.. Pff
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_81063019
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:21 schreef AHappelstroop het volgende:
Oh, ik mag gelukkig zaterdag 8 mei mijn verjaardag gaan vieren in het drassige Tilburg. Geen telefoon antennes, gaat lekker eenzaam worden samen met mijn ploeggenoten Taart? Nee, zondag inwegen..
Ennuh, ssst; 24 jaar.. Pff
Jij weet wel hoe je een feestje moet bouwen. Alle ingrediënten aanwezig
pi_81063101
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:23 schreef jw3 het volgende:

[..]

Ruppert mag mee naar Varese met de mannen boord alwaar ze gaan proberen 2 vieren te formeren die beide in Bled mogen starten. Gaat 10 of 11 man mee en daarvan gaan er dus 8 door naar Bled. Daarnaast natuurlijk nog Skadi in de 2-.
Ik had het maandag al van het bestuur vernomen. Wel gaaf. Nu nog zorgen dat hij de laatste selectie overleefd. Ik zag Ruppert gisteren op de Bosbaan. Hij was totaal verrast dat ik wist dat hij geselecteerd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door wvdwest op 05-05-2010 22:28:19 ]
pi_81067421
Wat was het water geweldig vandaag! Ik heb gewoon op een spiegelgladde IJssel geroeid En er kwamen zelfs geen vrachtschepen langs om het water te verpesten! Was het altijd maar zo
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 mei 2010 @ 23:05:06 #247
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81067880
Jaaa we hebben weer een vierde roeier

Niemand minder dan Hamburger stapt in onze 4-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_81071172
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:46 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Was slechts een tussenstop, dus kan je helaas niet helpen.
Ah, jammer.

Vandaag boot afgeriggered. Klaar voor transport naar de Ringvaart. Voel me fit, en hopelijk blijft dat ook gedurende de afstand vordert
Als iemand nog een fitte invaller zoekt voor zat/zon
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_81071233
Ik ga maar eens fietsen naar Tilburg..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:31:11 #250
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_81079944
Is er nog een (zware) beginneling die met de EJZ van Gyas wil starten op de ZRB?
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_81080295
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:31 schreef Boomrups het volgende:
Is er nog een (zware) beginneling die met de EJZ van Gyas wil starten op de ZRB?
Even een mailtje via jouw wedcom naar alle wedcoms een idee?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_81080793
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:19 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Mag ik weten wie je vriendje is dan? Want ik start ook Lichte Skiff beide dagen van de ZRB.
Op basis van logische afleiding moet ze als ze daar hambo's ging bakken in de buurt van Tilburg wonen, dus ik zou zeggen dat zij een vidraat is, en hij waarschijnlijk ook. Maar het kan natuurlijk iemand zijn die uit een andere stad komt. (ca 15 à 20 procent kans als ik naar de groene/roze lijst verhouding kijk op Euros) Het vriendje heet dus waarschijnlijk Joeri B., Maurits W. of Diederick v/d B.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2010 12:33:12 ]
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:52:25 #253
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_81083151
Zo, vanaf vandaag heb ik voor drie dagen een biefstukdieet. Dat scheelt als zwaarste stuur in ons veld toch al gauw 2kg in twee dagen.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 6 mei 2010 @ 13:48:17 #254
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81085522
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:31 schreef Boomrups het volgende:
Is er nog een (zware) beginneling die met de EJZ van Gyas wil starten op de ZRB?
Ik ben nog beginneling

Zal ik die boot even als een malle gaan voorslaan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_81092611
Ik ben wel gebeginneling, maar niet fit (helaas)
pi_81099944
Mwah, laat ik maar niet doen.. Dan start ik tegen de jongens die ik coach..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_81100900
Gyas zwaar heeft wel een verdomd mooie boot! 't Is dat ik geen beginneling meer ben en zelf moet starten (veels te vroeg ook nog ) anders had ik wel meegedaan!
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:19:11 #258
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_81104896
Is er morgen toevallig iemand aanwezig bij Orca (of Triton) om 10:30 of 13:00 voor een bakje koffie? Of iemand bij Vidar om een uurtje of 17:00?

Morgen weer lekker door heel het land om wat boten op te halen en weg te brengen.
pi_81106303
Ik ben er klaar voor. Morgenochtend vertrek ik naar Munchen. Ben zeer benieuwd naar hoe ze het gaan doen. Iedereen die dit weekeinde gaat starten, veel succes.
pi_81108388
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:44 schreef Kluupkluup het volgende:
Mwah, laat ik maar niet doen.. Dan start ik tegen de jongens die ik coach..
Als je net zo mee zou liften als vorig jaar, help je je ploeg er alleen maar mee..

Zin in dit weekend!
Gelukkig vervalt de voorwedstrijd zondag, dus niet om 8.30 in Tilburg de baan over! Wel SA8+ als toetje, fijn!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:46:48 #261
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_81112585
De loting van de ZRB is geweest. Zoals al was gemeld zou men de loting van de eerstejaars lichte achten beïnvloeden en dat hebben ze prima gedaan.

http://www.zuidelijkeroeibond.nl/wedstrijdcie/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=256
pi_81127241
Nou, op naar Tilburg Hilvarenbeek, heb d'r wel zin in! Succes iedereen die start dit weekend!
pi_81128671
Fiekie en ik houden een trainingsweekendje Dat is het nadeel van een viertje zijn met maar 3 roeisters, er is niet altijd op tijd een invalster. Met de Westelijke Regatta (die in mijn agenda om de een of andere reden de Randstad heet) zijn we er wel weer bij!

Heel veel succes dit weekend! Ik hoop dat het weer een beetje meezit, dat niemand zichzelf al te erg uithongert (biefstukdieet?) en dat iedereen blikt!

Alleeeeeeeeeeeeez!
pi_81129608
Misschien heb ik het even gemist, maar wat is er met jullie vierde roeister gebeurd?
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_81130722
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:32 schreef Virmes het volgende:
Misschien heb ik het even gemist, maar wat is er met jullie vierde roeister gebeurd?
Die is meteen na het ergoseizoen afgehaakt, heeft nauwelijks boottrainingen meegemaakt. Heeft de Heineken nog meegeroeid omdat we geen invaller hadden maar dat was het.

Sindsdien hebben we steeds andere invalsters in de boot (wedstrijdroeisters van vorig jaar, maar ook compo-ers en zelfs een van onze coaches af en toe). Sinds deze week een meisje van de Zwolsche (oud Vidar) maar die is al nieuweling dus dan kunnen we alleen zaterdag starten...
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 mei 2010 @ 13:56:40 #266
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81130948
Oke/Orc 1:Ger Strampel, 2:Bart Heemskerk, 3:Bram Hamburger, 8:Jeffrey van Noortwijk

Hamburgers aan boord
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_81131840
Yesss ik ga er ook zo vandoor!
Gaat lekker nat weekend worden volgens mij, bleigh..
Ik slaap ergens bij Breda in de buurt, gelukkig maar want beter dan in een tentje
Sterkte allemaal!!
Ps: mijn coach ging iets voor me regelen zodat ik met mijn verjaardag morgen opval in het LN1x veld Hopelijk een feestmuts, mits het hard waait Ik heb wat snoepgoed gekocht om uit te delen, dus als je een lolly wilt of een pakje krentjes dan moet je mij maar even aanspreken!
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_81132721
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:14 schreef AHappelstroop het volgende:
Yesss ik ga er ook zo vandoor!
Gaat lekker nat weekend worden volgens mij, bleigh..
Ik slaap ergens bij Breda in de buurt, gelukkig maar want beter dan in een tentje
Sterkte allemaal!!
Ps: mijn coach ging iets voor me regelen zodat ik met mijn verjaardag morgen opval in het LN1x veld Hopelijk een feestmuts, mits het hard waait Ik heb wat snoepgoed gekocht om uit te delen, dus als je een lolly wilt of een pakje krentjes dan moet je mij maar even aanspreken!
LOL, grappig

Dit weekeinde een weekeindje roeien in Gramsberen, maar mijn rus heeft gisteren in de 8 een beetje geleden, dus ik hoop dat ik vannacht goed kan uitrusten.
pi_81138788
Net terug van controle. Over 3 of 4 weken zou ik weer kunnen roeien

Aan de andere kant ben ik er totaal niet blij mee, ik ben net een mietje zo met alleen een kous om m'n arm en er maar een maand uit zijn. Ik wil eens een keer fatsoenlijk geblesseerd zijn ipv steeds die irritante kut dingen die een paar weken duren, dat geeft een veel beter gevoel.
pi_81140578
Ja, slap hoor. Beter donder je de volgende keer gewoon van een gebouw af, dan krijg je misschien échte stoeremannen-verwondingen.

Nee, ik snap wat je bedoelt. Maar toch ben ik blij voor je dat het meevalt!
pi_81140751
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:04 schreef ewieee het volgende:
Ja, slap hoor. Beter donder je de volgende keer gewoon van een gebouw af, dan krijg je misschien échte stoeremannen-verwondingen.

Nee, ik snap wat je bedoelt. Maar toch ben ik blij voor je dat het meevalt!
Gaat niet om het stoeremannengehalte maar om het feit dat ik elke keer wel wat heb als ik een week weer roei. Ik probeer me altijd in toom te houden om niet te enthousiast te worden omdat ik weet dat ik toch weer geblesseerd raak en dan na een week is het toch mis en dan ben ik verschrikkelijk boos. Daarom heb ik liever gewoon een fatsoenlijke blessure dan nu steeds een maand ertussen uit te liggen.
pi_81141070
Maar ben je ook heel blessuregevoelig dan? Want deze keer ben je gewoon omgevallen op minder gunstige wijze, toch? Hoe dan ook, het blijft balen.
pi_81141604
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:08 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Gaat niet om het stoeremannengehalte maar om het feit dat ik elke keer wel wat heb als ik een week weer roei. Ik probeer me altijd in toom te houden om niet te enthousiast te worden omdat ik weet dat ik toch weer geblesseerd raak en dan na een week is het toch mis en dan ben ik verschrikkelijk boos. Daarom heb ik liever gewoon een fatsoenlijke blessure dan nu steeds een maand ertussen uit te liggen.
hehe, neem van mij aan dat een stoeremannenblessure ook niet altijd alles is. Na ruim twee-enhalf jaar kan ik weer wat roeien, maar zodra ik wat explosiefs doe of KT is het gelijk weer klote. De artsen hadden het dan ook over een herstel van drie jaar (sinds juli 2009) dus helemaal gek is dat ook weer niet

Dit weekend ZRB, met de wekker morgen om 4:15 Arghhhhh
pi_81141863
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:16 schreef ewieee het volgende:
Maar ben je ook heel blessuregevoelig dan? Want deze keer ben je gewoon omgevallen op minder gunstige wijze, toch? Hoe dan ook, het blijft balen.
M'n rughouding is heel slecht waar veel blessures van mij vandaan komen (met armen en schouder enzo) en verder heb ik wat aan m'n benen maar dat is niet zeker. Dit vallen is gewoon pech ja (niet echt pech, gewoon m'n eigen stomme schuld ).
  vrijdag 7 mei 2010 @ 17:48:41 #275
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_81142361
had ik al gezegd dat ik volgend weekend de elfstedenroeimarathon ga sturen?
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_81142619
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:48 schreef Pluizel het volgende:
had ik al gezegd dat ik volgend weekend de elfstedenroeimarathon ga sturen?
Leuk! Al doet volgens mij zelfs als stuur alles zeer na al die kilometers
pi_81143532
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:48 schreef Pluizel het volgende:
had ik al gezegd dat ik volgend weekend de elfstedenroeimarathon ga sturen?
Als je een paar oudere dames in een Skollboot ziet varen doe ze de groeten
pi_81143881
Waarom ga je dan skiffen, Ananas? Ga dan eerst eens in een 4 of zo werken aan je houding?
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_81147681
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:30 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Waarom ga je dan skiffen, Ananas? Ga dan eerst eens in een 4 of zo werken aan je houding?
Omdat ik ten eerste mezelf niet zie roeien en niet wist dat mijn houding zo slecht was Er gaat echt een wereld voor je open als je foto's/beeld van jezelf hebt tijdens het roeien. Verder ben ik juist gestopt met boordroeien omdat mijn poten daar zeer van deden, zelfde geldt voor ergometeren. En ik wil geen ploeg verneuken door geblesseerd uit te vallen. Verder is de vrijheid van het skiffen veel fijner En als laatste is er geen leuke serieuze Club boot waar ik bij zou willen op skiff na.
pi_81147828
Hmm mijn wekker staat ook op 04.30 en ik moet dit weekend 360 km met de auto rijden, pfff :s
Maar verder heb ik wel echt een goed gevoel over ditweekend, wordt leuk!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:52:06 #281
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_81147923
Iedereen succes morgen op de ZRB! En groeten vanuit Rusland!

Vandaag heb ik Malisjev ontmoet (google maar) en morgen zie ik hem nog een keer en zal ook Ivanov er bij zijn. Hopelijk kan ik de dag erna met Ivanov mee met Victory Day.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_81147937
Voor de coaches die gaan, als je tijd hebt ga ook eens een kijkje nemen in het altijd mooie prachtige Hilvarenbeekse vrijthof Goede restaurants hebben we
pi_81156427
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef WanEnOonlie het volgende:
Iedereen succes morgen op de ZRB! En groeten vanuit Rusland!

Vandaag heb ik Malisjev ontmoet (google maar) en morgen zie ik hem nog een keer en zal ook Ivanov er bij zijn. Hopelijk kan ik de dag erna met Ivanov mee met Victory Day.
Oh, victory day, daar had mijn uitwisselingsstudent het ook over. Veel plezier!
pi_81167676
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:48 schreef Pluizel het volgende:
had ik al gezegd dat ik volgend weekend de elfstedenroeimarathon ga sturen?
Ik zou die graag nog weer eens een keertje willen roeien in een fatsoenlijke boot. En dan buitencategorie of met een respectabel hard roeiend team.

Vind het namelijk wel een mooie wedstrijd en leuke belevenis (tenzij je rugklachten krijgt, dat wat minder prettig).
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 mei 2010 @ 06:03:00 #285
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81168364
Mogguh
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 08:01:30 #286
131703 pullup
smartie
pi_81168634
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
Voor de coaches die gaan, als je tijd hebt ga ook eens een kijkje nemen in het altijd mooie prachtige Hilvarenbeekse vrijthof Goede restaurants hebben we
Haha, ik denk niet dat er ooit iemand die voor de ZRB komt daadwerkelijk in dat dorp zelf is geweest

Bij de abdij ga ik wel weer even wat trappist halen maar dat is geen Hilvarenbeek meer als ik me de gemeente grens goed kan herinneren.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_81170346
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 08:01 schreef pullup het volgende:

[..]

Haha, ik denk niet dat er ooit iemand die voor de ZRB komt daadwerkelijk in dat dorp zelf is geweest

Bij de abdij ga ik wel weer even wat trappist halen maar dat is geen Hilvarenbeek meer als ik me de gemeente grens goed kan herinneren.
Wat schandalig is natuurlijk Het ligt op 20 minuten fietsen en heeft een prachtige pittoreske dorpskern Tevens is brouwerij De Roos bekend met zijn lekkere bieren
pi_81175142
Wow, Rusland! Geniet ervan!

Iedereen op de ZRB lekker roeien vandaag en vroeg naar bed, AH gefeliciteerd voor morgen!
pi_81192216
Het was een mooie dag! Hele goede voorwedstrijd gevaren, in de A-finale ging het niet zo heel lekker maar toch erg blij met onze 4e plek. Ook nog voor Marten en zijn mooie muts gezongen. Het enige minpuntje was dat ik met 1 been in het water ben gevallen bij het instappen en dat deed een beetje pijn
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_81218846
Zoo, zwaar weekend. Wel leuk, maar 2 keer om vijf uur 's morgens opstaan om om 6 uur nog even snel een baantje te varen is niet heel relaxed! Wel mooi roeien, helemaal glad water en als enige op de baan, maar wel belachelijk vroeg.
Twee keer A-finale gevaren, maar helaas ook 2 keer A-finale verloren. Slechte voorbereiding gehad, ruim een week niet in de vier gezeten door mijn blessure en semi-overtraindheid van een ploeggenoot, dus dat was kut.
Wel kunnen we sinds dit weekend superhard wegstarten!

En ik hoorde dat Dark_Angelus Skøllie gaat worden?
pi_81220218
onze jongens hebben blik! eerste blik door een ploeg met alleen maar boreanen. feestje vanavond!
pi_81220757
EERSTE WEDSTRIJDBLIK VOOR BOREASPLOEG!

Lang leve de botjes! Weet dat Fieke me voor was maar ik sta echt te stuiteren en moest het ff delen. Feestje!
  zondag 9 mei 2010 @ 21:31:32 #293
301897 Mafrap
Stuur Thêta EJZ 2011
pi_81228568
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:48 schreef Lucas0 het volgende:

[..]

Gister naar de fysio geweest en die heeft mij even onderhanden genomen, ik mag gewoon starten Vanochtend ook training meegedraaid en dat ging prima, mijn week is weer helemaal goed
Is het uiteindelijk toch misgegaan? Ik hoorde namelijk van mijn coaches dat jullie techniek in de voorwedstrijd stukken beter was dan voorheen, dus dan is het best zonde dat je dat niet in de middag nogmaals hebt kunnen laten zien. Jullie waren toch wel begonnen met het oproeien voor de B-finale? Beterschap in ieder geval!
pi_81230629
Hulde Boreas
pi_81232684
Boreas gefeliciteerd.

Ik ben weer terug uit Munchen. Zeer leuk weekeinde gehad. Hoewel het wel wennen is om je roeier te zien roeien maar zelf niet te coachen. Gisteren A-finale gehaald maar in de finale kwamen ze tekort. Dus uiteindelijk 6de. Vandaag de tweede tijd overall en de meeste ploegen uit de finale van gisteren verslagen. Alleen 1 Duitse ploeg met 3 meisjes uit de WK equipe van afgelopen jaar waren sneller. Dat lag met name aan de eindsprint. Je kon goed zien dat de Nederlandse 4 nog maar kort samen roeit. Ze leren heel snel maar voor de topsnelheid is nog wel wat werk nodig.

En tijdens mijn afwezigheid heeft mijn lichte dame het beginnelingenveld aangeveegd. Mijn eerste senior coachblik. Gisteren had ze in het LDN1x veld ook al heel hard gevaren in de voorwedstrijd. Maar in de finale was het een beetje op.

Kortom enerverend weekeinde waarin ik 1600 km in mijn eentje heb gereden maar het was het meer dan waard.
  zondag 9 mei 2010 @ 22:48:50 #296
8185 Boomrups
Kabbelt rustig voort
pi_81232712
Gefeliciteerd Boreas!

Ik hoorde dat het beginnelingenblik voor de damesacht van Laga het allereerste DB8+ blik was voor de corporalen uit Delft... Mocht dat waar zijn: ook voor hun een historisch blik dus.

Daarnaast hadden wij uiteindelijk een invaller van Orca.
Think of how stupid the average person is...and then realise that half of them is even more stupid than that!
pi_81233100
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:48 schreef Boomrups het volgende:
Gefeliciteerd Boreas!

Ik hoorde dat het beginnelingenblik voor de damesacht van Laga het allereerste DB8+ blik was voor de corporalen uit Delft... Mocht dat waar zijn: ook voor hun een historisch blik dus.

Daarnaast hadden wij uiteindelijk een invaller van Orca.
Ik heb het niet altijd op de voet gevolgd, maar ik denk dat je gelijk hebt. Het is ook wel ongelofelijk mooi dat het zo goed gaat bij Laga op dit moment. Biedt mooie vooruitzichten voor de toekomst.

En de Jonghe 8 heeft weer gewonnen. Het lijkt erop dat deze 8 niet hetzelfde overkomt als de 8 van vorig jaar. Nu moet alleen de lichte 8 nog beginneling af worden en dan is het helemaal geslaagd.
pi_81233753
@ AHappelstroop, Boreas, wvdwest: gefelicitieerd!
pi_81238673
Tot één uur gefeest en flevosap gedronken, verreweg de ruigste avond sinds m'n intraining
Gekkenhuis hier, iedereen is zo blij! We hebben de mannen opgewacht op het station om daar alsnog het lied te zingen. (Er was bijna niemand bij toen ze blikten vandaag door het compoweekend en omdat het gewoon ver weg is...) Daarna zijn we met z'n allen de stad ingegaan, waar de botjes zich nog steeds compleet dronken aan het zuipen zijn


Ze hebben wel dik gewonnen he! en gister ook al tweede in het nieuwelingenveld, gaat goed!

Nu slapen!

EDIT: Ik ga een beetje op in het eerste blik gebeuren geloof ik. Maar Appelstroop gefeliciteerd! Beginnelingen af!!! En wvdwest gefeliciteerd met je coachblik!

[ Bericht 4% gewijzigd door C.est_Bon op 10-05-2010 01:32:23 ]
  maandag 10 mei 2010 @ 08:25:25 #300
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_81241504
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:31 schreef Mafrap het volgende:

[..]

Is het uiteindelijk toch misgegaan? Ik hoorde namelijk van mijn coaches dat jullie techniek in de voorwedstrijd stukken beter was dan voorheen, dus dan is het best zonde dat je dat niet in de middag nogmaals hebt kunnen laten zien. Jullie waren toch wel begonnen met het oproeien voor de B-finale? Beterschap in ieder geval!
Ja het is uiteindelijk wel misgegaan, alleen niet met mij. Tijdens het oproeien schoot het bij een ploeggenoot in zijn rug. Omdat hij echt niks meer kon zijn we maar weer terug geroeid. Anti climax op zijn best
We roeiden ook al met een invaller omdat er nog een blessure is, we gaan allemaal een beetje kapot lijkt wel
'Triton de Edelste'
pi_81242040
Iedereen die geblikt heeft gefeliciteerd

We gaan hier verder!

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2010 09:12:38 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')