abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80883659
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:17 schreef De_Brok het volgende:

[..]

Kan niet iemand je in een armklem een heel coole breuk bezorgen dan? Zo moeilijk is dat niet
Meldt zich
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80896589
Is dit het 'FOK! Pechseizoen voor roeiers'?

Sterkte Ananas!
pi_80897673
Jaa, ik doe ook mee met meer blessures! Vanmorgen voor de training in de loods uitgegleden, hard op de knie gevallen waar ik net geen last meer van had, nu kan ik niet meer normaal m'n knie buigen...
Kutzooi
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:44:56 #179
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_80899165
Ik doe ook vrolijk mee met blessures. Gister zo een absurde pijn in mijn borst met het roeien dat ik toch maar even naar de fysio ben gegaan, bleek een rib 'uit de kom?' te zijn, hij stak in elk geval uit mijn borstkast.
Meteen door gegaan naar de manueel, maar die kreeg hem er (ook door de pijn) niet lekker terug in. Maandag weer een keer proberen dus.
Ben bang dat de winst in het ln1 veld op de zrb toch naar appelstroop zal gaan, bah!
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_80901350
Je ribben hebben geen kommen zoals heupen en schouders dat hebben.. Als je het idee hebt dat hij er echt uitsteekt zou ik toch even naar het ziekenhuis gaan en een foto laten maken voor je erop gaat duwen. Ribben breken echter niet 'zomaar'.

En armen ook niet, Ananas Eerste hulp bij roeiers, komt u maar! Nog maar 'n weekje en dan ben ik weer ziekenhuisvrij

Heb net mijn jongste zusje proberen te leren roeien in een C2+.. Erg grappig!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 16:29:52 #181
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_80904627
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 14:17 schreef Bellah het volgende:
Je ribben hebben geen kommen zoals heupen en schouders dat hebben.. Als je het idee hebt dat hij er echt uitsteekt zou ik toch even naar het ziekenhuis gaan en een foto laten maken voor je erop gaat duwen. Ribben breken echter niet 'zomaar'.

En armen ook niet, Ananas Eerste hulp bij roeiers, komt u maar! Nog maar 'n weekje en dan ben ik weer ziekenhuisvrij

Heb net mijn jongste zusje proberen te leren roeien in een C2+.. Erg grappig!
Ik heb er zelf ook niet op geduwd hoor, alles braaf aan de fysio overgelaten. Kom verhaal was ik van op de hoogte, maar wist niet zo goed hoe ik het anders moest verwoorden.
Hij stak er in elk geval duidelijk uit, nu is het nog een klein beetje, maar door de zwelling die er omheen zit kon er niet veel meer mee gedaan worden, vandaar ook dat ik maandag weer terug moet komen.
Ze dacht overigens niet dat die gebroken was, slechts verplaatst

hopelijk kan ik het snel weer een beetje oppakken, zat er juist zo lekker in.
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:10:42 #182
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_80907843
Vind een verplaatste rib ook wel knap Die dingen zitten best goed 'verankerd'.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:19:52 #183
262329 Lucas0
Triton Jong Licht
pi_80908122
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:43 schreef ocf81 het volgende:
Is dit het 'FOK! Pechseizoen voor roeiers'?

Sterkte Ananas!
Zal ik dan ook nog maar even?
Ik heb na de Hollandia redelijk veel last van mijn 'tussen rib spier' en moet dus ook een weekendje rust houden. Maandag naar de dokter dan weten we meer
'Triton de Edelste'
pi_80908213
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:44 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ik doe ook vrolijk mee met blessures. Gister zo een absurde pijn in mijn borst met het roeien dat ik toch maar even naar de fysio ben gegaan, bleek een rib 'uit de kom?' te zijn, hij stak in elk geval uit mijn borstkast.
Meteen door gegaan naar de manueel, maar die kreeg hem er (ook door de pijn) niet lekker terug in. Maandag weer een keer proberen dus.
Ben bang dat de winst in het ln1 veld op de zrb toch naar appelstroop zal gaan, bah!
Haha denk je dat? Moet ik eerst maar even hard gaan roeien en mijn dag hebben
Wie ben jij dan als ik vragen mag, Schotse Hooglander?
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80908344
Jongens, beetje voorzichtig doen allemaal hier, hoor! Sterkte allemaal met de armen, ribben, tussenribspieren, knieen enzo. Hoop dat alles zo snel mogelijk weer genezen is.
pi_80910247
Dan ook maar even wat positief nieuws. Mijn roeister heeft zich vandaag via seat races geplaatst voor de meisjes junioren 4- die naar München gaat. Mijn eerste ervaring met seatraces en was erg blij dat er weinig tot geen politiek bij de roeisters bij zat. En helemaal blij dat we de selectie hebben overleefd
pi_80911145
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:33 schreef wvdwest het volgende:
Dan ook maar even wat positief nieuws. Mijn roeister heeft zich vandaag via seat races geplaatst voor de meisjes junioren 4- die naar München gaat. Mijn eerste ervaring met seatraces en was erg blij dat er weinig tot geen politiek bij de roeisters bij zat. En helemaal blij dat we de selectie hebben overleefd
Ga je volgend jaar niet toevallig skiffs in Amsterdam trainen

Misschien dat ik dit weekend ga kijken bij de ZRB
pi_80911878
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ga je volgend jaar niet toevallig skiffs in Amsterdam trainen

Misschien dat ik dit weekend ga kijken bij de ZRB
Nee dat niet, maar je kan natuurlijk ook in Delft komen trainen. Mijn 2 junioren roeisters zijn nu laatstejaars junior en gaan volgend seizoen ergens anders studeren. Dus die ben ik dan kwijt aan een andere studentenvereniging. Gezien het feit dat ik nu ongeveer 7 keer in de week met mijn beste roeister meefiets, vermoed ik dat ik volgend jaar afkik verschijnselen ga krijgen. Dus ik moet dan binnen Laga een nieuwe uitdaging opzoeken.
pi_80915171
@Brok: Hoezo heb je de acht uit elkaar getrokken?
pi_80916334
was weer echt harkstede weer vandaag...
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_80919234
Ghihi, mooie kutplek is het ook.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_80923725
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef SeanFerdi het volgende:
Ben zo blij dat ik er niet was
pi_80926705
Weet iemand wat er nou precies gebeurde op dat Harkstede filmpje dat op nlroei staat? Want voordat je riem helemaal losraakt moet de dol toch ook openspringen?

Ze hebben nog geluk gehad dat niemand m tegen zn hoofd heeft gekregen. Op de Hollandia heeft Aegir ons aangevaren tijdens het oproeien waarbij er keihard een riem tegen het hoofd van m'n stuurtje kwam. Die zit nog steeds thuis met een hersenschudding

Zometeen voor het eerst sinds december weer skiffen, zin in!
pi_80926843
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:10 schreef C.est_Bon het volgende:
Weet iemand wat er nou precies gebeurde op dat Harkstede filmpje dat op nlroei staat? Want voordat je riem helemaal losraakt moet de dol toch ook openspringen?

Ze hebben nog geluk gehad dat niemand m tegen zn hoofd heeft gekregen. Op de Hollandia heeft Aegir ons aangevaren tijdens het oproeien waarbij er keihard een riem tegen het hoofd van m'n stuurtje kwam. Die zit nog steeds thuis met een hersenschudding

Zometeen voor het eerst sinds december weer skiffen, zin in!
Gaan skiffen als Ajax zo kampioen wordt

Wel mooie snoek
pi_80927671
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef SeanFerdi het volgende:
Wat een poepdag. De voorwedstrijd met 2 vingers in de neus 1e geworden, in de finale vanaf de start achter gelegen om op het einde pas in te lopen om uiteindelijk 3e te worden. Ik heb me nog het meest vermaakt op de parkeerplaats waar iedereen vast kwam te zitten in de bagger, incl een botenwagen die toen door een andere botenwagen er uit getrokken moest worden
pi_80930475
quote:
Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef Staal_ het volgende:

[..]

Wat een poepdag. De voorwedstrijd met 2 vingers in de neus 1e geworden, in de finale vanaf de start achter gelegen om op het einde pas in te lopen om uiteindelijk 3e te worden. Ik heb me nog het meest vermaakt op de parkeerplaats waar iedereen vast kwam te zitten in de bagger, incl een botenwagen die toen door een andere botenwagen er uit getrokken moest worden
haha ja, aan het eind van de dag, hebben we onze aanhanger met boten, met een aantal man van ons en van Phocas, met de hand over het terrein naar het asfalt geduwd. Het had niet goed gegaan in die modder als de botenwagen het zelf zou proberen.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_80930820
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:09 schreef Thrawn het volgende:
@Brok: Hoezo heb je de acht uit elkaar getrokken?

Is er geen Phocas acht meer?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 2 mei 2010 @ 14:53:59 #198
185006 Dodona
Coach EJL'13, EJZ'11
pi_80932193
Thrawn je loopt weer een hoop onrust te schoppen om niks,

We hebben als coachkader simpelweg besloten om 2 weken in viertjes te trainen, incl. wedstrijd omdat dit het beste paste als middel om de dames wat bij te leren.
Phocas EJD heeft dus nog altijd 8 dames.
Reach for what you wanna do - 2Pac
  zondag 2 mei 2010 @ 14:56:55 #199
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_80932369
nou nou nou, onrust schoppen; dat valt wel mee. HIj stelt gewoon een terechte vraag, ze zijn namelijk uit elkaar getrokken
pi_80933396
quote:
Op zondag 2 mei 2010 14:53 schreef Dodona het volgende:
Thrawn je loopt weer een hoop onrust te schoppen om niks,

We hebben als coachkader simpelweg besloten om 2 weken in viertjes te trainen, incl. wedstrijd omdat dit het beste paste als middel om de dames wat bij te leren.
Phocas EJD heeft dus nog altijd 8 dames.
Ik was gewoon benieuwd waarom jullie 8 in viertjes start, onrust maak je zelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')