Meldt zichquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:17 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Kan niet iemand je in een armklem een heel coole breuk bezorgen dan? Zo moeilijk is dat niet
Ik heb er zelf ook niet op geduwd hoor, alles braaf aan de fysio overgelaten. Kom verhaal was ik van op de hoogte, maar wist niet zo goed hoe ik het anders moest verwoorden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:17 schreef Bellah het volgende:
Je ribben hebben geen kommen zoals heupen en schouders dat hebben.. Als je het idee hebt dat hij er echt uitsteekt zou ik toch even naar het ziekenhuis gaan en een foto laten maken voor je erop gaat duwen. Ribben breken echter niet 'zomaar'.
En armen ook niet, AnanasEerste hulp bij roeiers, komt u maar! Nog maar 'n weekje en dan ben ik weer ziekenhuisvrij
Heb net mijn jongste zusje proberen te leren roeien in een C2+.. Erg grappig!
Zal ik dan ook nog maar even?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:43 schreef ocf81 het volgende:
Is dit het 'FOK! Pechseizoen voor roeiers'?
Sterkte Ananas!
Haha denk je dat? Moet ik eerst maar even hard gaan roeien en mijn dag hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:44 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ik doe ook vrolijk mee met blessures. Gister zo een absurde pijn in mijn borst met het roeien dat ik toch maar even naar de fysio ben gegaan, bleek een rib 'uit de kom?' te zijn, hij stak in elk geval uit mijn borstkast.
Meteen door gegaan naar de manueel, maar die kreeg hem er (ook door de pijn) niet lekker terug in. Maandag weer een keer proberen dus.
Ben bang dat de winst in het ln1 veld op de zrb toch naar appelstroop zal gaan, bah!
Ga je volgend jaar niet toevallig skiffs in Amsterdam trainenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:33 schreef wvdwest het volgende:
Dan ook maar even wat positief nieuws. Mijn roeister heeft zich vandaag via seat races geplaatst voor de meisjes junioren 4- die naar München gaat. Mijn eerste ervaring met seatraces en was erg blij dat er weinig tot geen politiek bij de roeisters bij zat. En helemaal blij dat we de selectie hebben overleefd
Nee dat niet, maar je kan natuurlijk ook in Delft komen trainen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar niet toevallig skiffs in Amsterdam trainen![]()
Misschien dat ik dit weekend ga kijken bij de ZRB
Ben zo blij dat ik er niet wasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:44 schreef SeanFerdi het volgende:
was weer echt harkstede weer vandaag...
Gaan skiffen als Ajax zo kampioen wordtquote:Op zondag 2 mei 2010 12:10 schreef C.est_Bon het volgende:
Weet iemand wat er nou precies gebeurde op dat Harkstede filmpje dat op nlroei staat? Want voordat je riem helemaal losraakt moet de dol toch ook openspringen?
Ze hebben nog geluk gehad dat niemand m tegen zn hoofd heeft gekregen. Op de Hollandia heeft Aegir ons aangevaren tijdens het oproeien waarbij er keihard een riem tegen het hoofd van m'n stuurtje kwam. Die zit nog steeds thuis met een hersenschudding![]()
Zometeen voor het eerst sinds december weer skiffen, zin in!
Wat een poepdag. De voorwedstrijd met 2 vingers in de neus 1e geworden, in de finale vanaf de start achter gelegen om op het einde pas in te lopen om uiteindelijk 3e te worden. Ik heb me nog het meest vermaakt op de parkeerplaats waar iedereen vast kwam te zitten in de bagger, incl een botenwagen die toen door een andere botenwagen er uit getrokken moest wordenquote:
haha ja, aan het eind van de dag, hebben we onze aanhanger met boten, met een aantal man van ons en van Phocas, met de hand over het terrein naar het asfalt geduwd. Het had niet goed gegaan in die modder als de botenwagen het zelf zou proberen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef Staal_ het volgende:
[..]
Wat een poepdag. De voorwedstrijd met 2 vingers in de neus 1e geworden, in de finale vanaf de start achter gelegen om op het einde pas in te lopen om uiteindelijk 3e te worden. Ik heb me nog het meest vermaakt op de parkeerplaats waar iedereen vast kwam te zitten in de bagger, incl een botenwagen die toen door een andere botenwagen er uit getrokken moest worden
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:09 schreef Thrawn het volgende:
@Brok: Hoezo heb je de acht uit elkaar getrokken?
Ik was gewoon benieuwd waarom jullie 8 in viertjes start, onrust maak je zelfquote:Op zondag 2 mei 2010 14:53 schreef Dodona het volgende:
Thrawn je loopt weer een hoop onrust te schoppen om niks,
We hebben als coachkader simpelweg besloten om 2 weken in viertjes te trainen, incl. wedstrijd omdat dit het beste paste als middel om de dames wat bij te leren.
Phocas EJD heeft dus nog altijd 8 dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |