Hangt van jouw definitie van te goed weer om te SC-en afquote:Op zondag 25 april 2010 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Rond welke tijd gaat de SC dan weer open?
En waar kan ik dan de terecht tijdens de laatste uren op mijn werk?
Dan wordt het hoog nodig tijd dat we er iemand bij zoeken die ergens in die periode jarig is.quote:Op zondag 25 april 2010 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:Net even de verjaardagskalender bekeken, er is nu best een groot gat. Tussen 13 maart en 8 juni is er niemand officieel jarig
quote:
Een puaselijk condoom!? Is dat een condoom met gaatjes?quote:Op zondag 25 april 2010 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)xcuses-pausmemo.html
![]()
Alleen jammer dat ze excuses maken
quote:Op zondag 25 april 2010 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog nodig tijd dat we er iemand bij zoeken die ergens in die periode jarig is.
Kent iemand hier in de SC een potentieel geschikte kandidaat? Gooi alles in de strijd om deze persoon een actief poster te maken
Gaat iedereen accoord met Maxima (17 mei) ?quote:Op zondag 25 april 2010 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog nodig tijd dat we er iemand bij zoeken die ergens in die periode jarig is.
Kent iemand hier in de SC een potentieel geschikte kandidaat? Gooi alles in de strijd om deze persoon een actief poster te maken
Wellicht ben je enkele incidenten van Ajax vergeten waar eigen supporters de binnenstad op hun kop hebben gezet? Of de rellen van Feyenoord bij de huldiging?quote:Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat er in de krant staat dat er nog steeds een flinke politie-inzet nodig is....
Verwachten ze dat de fans van 1 club met elkaar op de vuist gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
ik volg voetbal niet. Maar hoeveel dommer kan je het hebben als je nog in staat bent te gaan rellen zonder tegenstander.quote:Op zondag 25 april 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht ben je enkele incidenten van Ajax vergeten waar eigen supporters de binnenstad op hun kop hebben gezet? Of de rellen van Feyenoord bij de huldiging?
Het is alweer wat jaren geleden maar het is (uiteraard) ook breed uitgemeten op het journaal geweest)quote:Op zondag 25 april 2010 13:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik volg voetbal niet. Maar hoeveel dommer kan je het hebben als je nog in staat bent te gaan rellen zonder tegenstander.
Eensquote:kansloos volk
Dierenbeul!!!!quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
If the answer isn't duct tape or WD40, then you're asking the wrong question
quote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voorstel: Alle stadions ergens in het noorden van Groningen, er is daar niets kapot te maken en is er dus geen politie nodig. Zie hier een gratis tip voor het volgende kabinet voor de miljarden bezuinigingen die nodig zijn.
[Inkopmodus]quote:Op zondag 25 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Boven Zwolle wonen ook mensen
In het noorden van Groningen ook
quote:Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
En dan moet ik natuurlijk heel even spammen met de site van m'n broer:
http://www.teamducttape.nl/
Sorry, het moest gewoon
quote:Op zondag 25 april 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:Iemand van stage doet ook mee daaraan. Of tenminste, dat willen ze gaan doen
Not anymore.quote:Op zondag 25 april 2010 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Even een leuk topic spammen:
Help! Motor maakt raar geluid!
Mooie topicwending, al na een paar posts
quote:Op zondag 25 april 2010 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben Robin Hood - Men in Thights aan het kijken.![]()
![]()
Waar ben ik aan begonnen
Dan moet je "From dusk till dawn" maar gaan kijken.quote:Op zondag 25 april 2010 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Heb 'm stopgezet. Het zal vast een geniale (cult)film zijn, maar ben echt niet in de goede stemming daarvoor
LOLquote:Op zondag 25 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan blijft er maar één film over: "Pinkeltje"quote:Op zondag 25 april 2010 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Da's met zombies toch? Ook geen zin in
Wauw, wat heeft Sony Ericsson een klote website zeg
Er moet toch iemand happen hequote:
Ik ga wowen denk ikquote:Op zondag 25 april 2010 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan blijft er maar één film over: "Pinkeltje"
Wat is er mis met Pinkeltje?quote:Op zondag 25 april 2010 16:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er moet toch iemand happen he
[..]
Ik ga wowen denk ik
Mwoah...mensen is een relatief begrip.quote:Op zondag 25 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
uhhhh, verloren?quote:Op zondag 25 april 2010 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Stop ons kampioenschap hier maar in![]()
[ afbeelding ]
Ja, laat ik er verder maar niet al teveel over zeggenquote:
quote:
vooral de 'mensen' in het westenquote:Op zondag 25 april 2010 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah...mensen is een relatief begrip.
quote:Op zondag 25 april 2010 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
TM balen zeg... hebben jullie nu helemaal geen kans meer?
De scheids speelde vorig seizoen gewoon mee in dat team waar we nu tegen speelden. En de winnaar van deze wedstrijd gaat gewoon kampioen worden.quote:Op zondag 25 april 2010 17:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een gevalletje "de scheids floot in iemands voordeel en het was niet in de onze"?
Ik snap het helemaal!! Dat is inderdaad superkut!! Sterktequote:Op zondag 25 april 2010 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
De scheids speelde vorig seizoen gewoon mee in dat team waar we nu tegen speelden. En de winnaar van deze wedstrijd gaat gewoon kampioen worden.
Als je dan alles tegen krijgt en zij er met een beetje geluk 1 inschieten is dat gewoon superkut.
Verliezen is geen ramp, als het aan jezelf ligt, maar als één gefrustreerd mannetje dat voor je regelt word je wel even gek.
dat is eruit
Ik laat liever mijn eigen fluitje verdwijnen op een plek waar de zon nooit schijntquote:Op zondag 25 april 2010 17:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou wel iemand z'n fluitje op een plek willen laten verdwijnen waar de zon nooit schijnt
Zal ik z'n adres even doorgeven?quote:Op zondag 25 april 2010 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik laat liever mijn eigen fluitje verdwijnen op een plek waar de zon nooit schijnt
Alleen als 'ie een lekker wijf isquote:
Daar zou ik minder moeite mee hebben dan met rode puntjesquote:Op zondag 25 april 2010 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Val je op kaalhoofdigen?
De heldquote:Op zondag 25 april 2010 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_geheim_bij_p_w.html
![]()
Ik heb die aflevering toen gezien(al een paar maanden geleden) en die Charisma Gold is echt niet goed wijs.quote:Op zondag 25 april 2010 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_geheim_bij_p_w.html
![]()
Ik ga het meteen lezen...quote:Op zondag 25 april 2010 12:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Youp van 't Hek heeft ook nog een mening over de katholieke kerk
http://weblogs.nrc.nl/youp/2010/04/24/aarsbisschoppen/
![]()
Het WK van Oranje volgt weldra...quote:Op zondag 25 april 2010 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Stop ons kampioenschap hier maar in![]()
[ afbeelding ]
Ik zou verwacht hebben dat kalkoenen cloaca's hebben.quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Whiteguy het volgende:
Aparte baan lijkt me dat wel. Kalkoenen aftrekken.
Youp heeft OVERAL een mening over...quote:Op zondag 25 april 2010 12:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Youp van 't Hek heeft ook nog een mening over de katholieke kerk
http://weblogs.nrc.nl/youp/2010/04/24/aarsbisschoppen/
![]()
Ik ben geen Neerlandicus, maar.. 'wou' ?quote:Taxichauffeur wou metro New York opblazen
NEW YORK - Een taxichauffeur uit New York heeft bekend dat hij samen met twee andere mannen van plan was een bomaanslag te plegen op de metro van New York. Hij geloofde dat dit de beste manier was om de oorlog in Afghanistan te beeïndigen, zo heeft het Amerikaanse ministerie van Justitie bekendgemaakt.
Zarein Ahmedzay (25), een Amerikaanse staatsburger uit Afghanistan, pleitte schuldig aan samenzwering door gebruik te maken van massavernietigingswapens en andere aanklachten.
Ahmedzay werd in januari gearresteerd, samen met Adis Medunjanin (25), oorspronkelijk afkomstig uit Bosnië, voor hun banden in een plot met Najibullah Zazi, een Afghaan die getraind was in al-Qaida-kampen.
Ahmedzay beschreef hoe hij met de twee mannen in 2008 naar Pakistan reisde om er te trainen voor een jihad tegen de nieuwe regering in Afghanistan en de Amerikaanse strijdkrachten.
De leiders van al-Qaida overtuigden hen om in New York een zelfmoordaanslag uit te voeren tegen de metro. De aanslag had op 10 september 2009 moeten plaatsvinden. Het plan werd niet uitgevoerd omdat enkele dagen voordien Zazi werd opgepakt.
wou mag eigenlijk niet neequote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef Whiteguy het volgende:
Van AD.nl
[..]
Ik ben geen Neerlandicus, maar.. 'wou' ?
Is dat niet gewoon 'wilde' of ben ik nou in de war.
Instinctief zeg ik ook dat het niet klopt maar:quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef Whiteguy het volgende:
Van AD.nl
[..]
Ik ben geen Neerlandicus, maar.. 'wou' ?
Is dat niet gewoon 'wilde' of ben ik nou in de war.
Catchy liedje maar iemand mag van mij de geluidstechnicus achter een bosje neerschieten. Die stem is zo vervelend bewerktquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Sinds kort ben ik verliefd op deze zangeres:
Ik plaats nog een akoestische versie, ik kan het origineel niet zo snel vinden:quote:Op zondag 25 april 2010 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Catchy liedje maar iemand mag van mij de geluidstechnicus achter een bosje neerschieten. Die stem is zo vervelend bewerkt
Ze doet me denken aan Amy Winehousequote:Op zondag 25 april 2010 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik plaats nog een akoestische versie, ik kan het origineel niet zo snel vinden:
Daar heb ik nooit bij stilgestaan, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Amy Winehouse
quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef iamredleader het volgende:
en Jair is nog altijd het mooiste kind ter wereld
Damn, lekkerquote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://brainz.org/50-awesomely-nerdy-tattoos/
iets voor jou tussen etcie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk, dan heb je iets origineels.quote:Op maandag 26 april 2010 07:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet nog wel een paar oude zeemijnen te liggen die ze om kunnen bouwen.
Die kan dan wel een paar liter per minuut produceren.quote:Op maandag 26 april 2010 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kijk, dan heb je iets origineels.
Kan je ook een aardige hogedrukpomp in kwijt voor een flinke koffieproduktie.
quote:Op maandag 26 april 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en als de druk te hoog oploopt knalt ie alsnog uit elkaar
Heb je er nog iets voor gedaan?quote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef MadMaster het volgende:
Nog 3 kwartier en dan aan het examen...
En dat natuurlijk.quote:
Je hebt nog 3 kwartier.quote:Op maandag 26 april 2010 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Dank!
Had gisteren nog wat willen lezen/leren, maar had er geen puf meer voor na 8 uur bardienst.
Heb het idee dat ik nu nog geen voeten heb...
Heb flink wat proefexamens (multiple choice) gemaakt en dat ging op zich goed.quote:
Mijn ex M.?? Die was echt niet in Amsterdam gisteren...quote:Op maandag 26 april 2010 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
Diaan, ik krijg 2 Euro van je.
Heb je ex M. een biertje namens jou aangeboden...
Nee, een kwartier slechts, moet nog op pad naar het zalencomplex waar het examen gehouden wordt.quote:
Ow, klok en klepel dan...quote:Op maandag 26 april 2010 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn ex M.?? Die was echt niet in Amsterdam gisteren...die ligt in het ziekenhuis of is er net uit.
Of bedoel je M. de Ajaxfan? Die is geen ex van mij hoor....Die ken ik van "vroeger". Heb je hem de groeten gedaan?
In de zin van examenvrees of zo?quote:Op maandag 26 april 2010 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Succes MM
En komt er een bekend gevoel naar boven?
Geeft niet hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, klok en klepel dan...![]()
Aangezien ik gisteren niet in een ziekenhuis ben geweest, was het dus M. de Ajacied.
Hij keek wel vreemd op toen ik hem een biertje namens jou aanbood, maar het muntje viel uiteindelijk wel bij hem.
Ik heb hem een biertje aangeboden namens een oude bekende van hem, Diaan uit Enschede.quote:Op maandag 26 april 2010 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.
Wat heb je hem gezegd? Ik had zijn gezicht wel willen zien trouwens.Ik zal hem vandaag of morgen wel even een krabbel sturen, ik heb hem wel op mn hyves.
quote:Op maandag 26 april 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hem een biertje aangeboden namens een oude bekende van hem, Diaan uit Enschede.
Hij keek eerst wat verbaast, maar daarna viel het muntje en bedankte hij.
Hij vroeg niet hoe ik e.e.a. wist, mar dat kan ook komen omdat het niet z'n eerste biertje was die middag...
Hmm nee niet echt. De Don't Panic vind ik wel tof trouwens. En er zitten een paar verschrikkelijk lelijke tussenquote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://brainz.org/50-awesomely-nerdy-tattoos/
iets voor jou tussen etcie?
Awesome!quote:Op maandag 26 april 2010 00:35 schreef De_Hertog het volgende:
En als nog meer mensen zich vervelen, bouw je eigen Ceiling Cat:
[ afbeelding ]
Knap bedacht...quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Jij gaat fietsen en Jair zit lui achterop/voorop bedoel jeje hebt maar een lui kind
quote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Weer terug.
Pittig examen, maar ik denk dat het wel gelukt is.
IT Service Management: Service Support (ITSS)quote:
Alles goed hier?quote:
Okay, dat klinkt erg ingewikkeld..quote:Op maandag 26 april 2010 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IT Service Management: Service Support (ITSS)
Ik begrijp nu overigens ook waarom M. zo verbaast keek als hij je niet onder de naam 'Diaan' kent...
Congratulations!quote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Weer terug.
Pittig examen, maar ik denk dat het wel gelukt is.
quote:
Prima. Beetje brak van een feestweekend maar dat geeft niet.quote:
Ah okay dan wachten we het goede bericht wel af!quote:Op maandag 26 april 2010 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Ho ho ho, ik denk dat het goed afgelopen is, zeker weten doe ik dat nog niet...
Ben jij een fan van Ajax dan?quote:Op maandag 26 april 2010 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Prima. Beetje brak van een feestweekend maar dat geeft niet.
Nee ik gebruik altijd Andy. 1 dopje en je hele huis is schoon. ik heb vrijdag voor het laatst de dames getraind. Zaterdag voor de laatste keer wedstrijden gehad en daarna wezen stappen. En zondag nog een afsluitend etentje....quote:
Ik train zelf nog wel maar ik geef geen trainingen meer aan de dames..... Het zal wel even wennen zijn. Maar ik weet nu wel dat ik graag trainer/verzorger ben.quote:Op maandag 26 april 2010 12:56 schreef iamredleader het volgende:heerlijk gefietst
MM, fijn dat je een goed gevoel aan het examen hebt. Andy, geen trainingen meer? Wat nu?
Kun je ook kinderen trainen?quote:Op maandag 26 april 2010 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik train zelf nog wel maar ik geef geen trainingen meer aan de dames..... Het zal wel even wennen zijn. Maar ik weet nu wel dat ik graag trainer/verzorger ben.
Ja hoor. Vanaf zes jaar mogen ze kickboksen geloof ik.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik gebruik altijd Andy. 1 dopje en je hele huis is schoon. ik heb vrijdag voor het laatst de dames getraind. Zaterdag voor de laatste keer wedstrijden gehad en daarna wezen stappen. En zondag nog een afsluitend etentje....
Nee, helaas. Ze wil in Capelle blijven trainen. Wel bij een andere sportschool maar ze vond mijn nieuwe sportschool te ver.quote:Op maandag 26 april 2010 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus geen regelmatige updates over Nina Hagen II meer.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel onze stagiare er meestal wel appetijtelijk uitziet, heeft ze vandaag een truitje aan met een hoge col.
Aan haar heeft het dus niet gelegen...
Kennelijk ben ik dus toch nog onder invloed want ik kan me die hele vraag niet herinneren......quote:Op maandag 26 april 2010 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Hehe werd me net gevraagd door A.: 'Heb je al een antwoord op je grote vraag?'
Ik: '42!'
En hij wist wat ik bedoelde![]()
Okay misschien toch maar eens die film kijken.....quote:Op maandag 26 april 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
42 is trouwens 'The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything'
Film kijken gaat snellerquote:Op maandag 26 april 2010 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou het boek lezen. Neem desnoods een handdoek mee. Don't Panic.
quote:Op maandag 26 april 2010 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay misschien toch maar eens die film kijken.....
Die film is crap?quote:Op maandag 26 april 2010 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dit geval de slechtste stap die je kunt nemen.
Heb de film nooit echt gezien geloof ikquote:Op maandag 26 april 2010 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dit geval de slechtste stap die je kunt nemen.
Net zo crap als mensen die hun kinderen vertellen dat sperzieboontjes eigenlijk groene patatjes zijn.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net zo crap als mensen die hun kinderen vertellen dat sperzieboontjes eigenlijk groene patatjes zijn.
Het is werkelijk waar een groot stuk bocht.
Wat lees je meestal?quote:Op maandag 26 april 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hitchhiking?
Galaxy?
Weet niet of dat iets voor mij is...
Meestal non-fictie en thrillers...quote:Op maandag 26 april 2010 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat lees je meestal?
Het is namelijk eigenlijk een beetje een parodie op het hele ruimtegebeuren.
Termen als "42" maar ook "Babelfish" en "OK Computer", "Paranoid Android" en nog meer van dat soort termen komt uit het boek
Ah Ludlum enz.quote:Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal non-fictie en thrillers...
Is The Bourne Identity dan niet echt gebeurd?quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:I
Is The Bourne Identity dan niet echt gebeurd?
Ik meestal True Crime ook en boeken van Clancy enz.quote:Op maandag 26 april 2010 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Ludlum lees ik niet.
Non-fictie is meestal misdaad gerelateerd en thrillers/detectives à la die van Allister Maclean, Thomas Ross e.d.
Ligt Jair nou alweer te slapen? Zie je wel, luiquote:
quote:Op maandag 26 april 2010 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ligt Jair nou alweer te slapen? Zie je wel, lui
Vakantiegeld!quote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Nice
volgende maand vakantiegeld, en wellicht ook al de belastingteruggaaf. Da's pas echt ka-ching alles bij elkaar (ongeveer 5/K)
Ik probeer (quote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Nice
volgende maand vakantiegeld, en wellicht ook al de belastingteruggaaf. Da's pas echt ka-ching alles bij elkaar (ongeveer 5/K)
Wij ookquote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Nice
Je hebt iemand te intiem gefouilleerd?quote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij ook![]()
en deze week nog maar 1 dag werken, alleen morgen!! Dan lekker (lang) weekend.
en donderdag nog eventjes terug omdat een visitatiecommissie van de "grote baas" mij wil horen over een bepaald onderwerp
Nee joh, dat soort werk doe ik helemaal niet. Gaat over iets als opleidingen en beleid enz.quote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt iemand te intiem gefouilleerd?
quote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt iemand te intiem gefouilleerd?
Weet ik wel hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh, dat soort werk doe ik helemaal niet. Gaat over iets als opleidingen en beleid enz.
Met andere jongelui over een (mij thans onbekend) onderwerp praten. Geloof ik. Het is m'n eerstequote:Op maandag 26 april 2010 14:42 schreef Soempie het volgende:
Wat is een huiskamerbijeenkomst?
http://www.huiskamerbijeenkomst.nl/quote:Op maandag 26 april 2010 14:42 schreef Soempie het volgende:
Wat is een huiskamerbijeenkomst?
quote:Op maandag 26 april 2010 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest ook aan controle van bolletjesslikkers e.d. denken...
Een (in)formele samenkomst van personen die een gemeenschappelijk doel nastreven of een gemeenschappelijke intresse hebben, zoals Tupperware, seksspeeltjes, Avon produkten e.d, in de huiskamer van één van de leden van de gemeenschap.quote:
Duidelijk.quote:Op maandag 26 april 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een (in)formele samenkomst van personen die een gemeenschappelijk doel nastreven of een gemeenschappelijke intresse hebben, zoals Tupperware, seksspeeltjes, Avon produkten e.d, in de huiskamer van één van de leden van de gemeenschap.
Ik denk dat het zal gaan over milieuvriendelijke seksspeeltjes.quote:Op maandag 26 april 2010 14:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met andere jongelui over een (mij thans onbekend) onderwerp praten.
Ja hèquote:Op maandag 26 april 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een mannetje is het ook al geworden!! Ondeugend kijken
Ik denk het nietquote:Op maandag 26 april 2010 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat het zal gaan over milieuvriendelijke seksspeeltjes.
Leuk is dat maar het maakt het allemaal ook een stuk drukker vind ik. Wij hebben soms ogen voor en achter nodig om Lennon in de gaten houden... vooral de cd's, dvd's en boeken uit de kast halen, is favoriet bij hem.quote:
Het is inderdaad veel meer werk nu meneer kruipt, en hij probeert steeds verder te komen met staan, dus op korte termijn is echt niks meer veilig in huisquote:Op maandag 26 april 2010 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk is dat maar het maakt het allemaal ook een stuk drukker. Wij hebben soms ogen voor en achter nodig om Lennon in de gaten houden... vooral de cd's, dvd's en boeken uit de kast halen, is favoriet bij hem.
Dat ook: hele verhalen, kletsen tot je oren eraf vallenquote:Ik vind het gebrabbel van nu wel super
Sites waar uitleg bij staatquote:Op maandag 26 april 2010 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.huiskamerbijeenkomst.nl/
En klik op de bank.
Heel herkenbaarquote:Op maandag 26 april 2010 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
Het is wat dat betreft een beetje een lastige fase... ze willen van alles, maar kunnen nog niet van alles en raken dan soms gefrustreerd...
Ik zeg geen sorryquote:Ow MM sorry voor de OUD-talk tussendoor.![]()
En ik heb nog wel een leuke foto van Lennon, zal ik vanavond even posten... heeft ie zn eerste bandshirt aan
Geeft niks, misschien begin ik het nog eens leuk te vinden...quote:Op maandag 26 april 2010 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ow MM sorry voor de OUD-talk tussendoor.![]()
Van The Beatles of van de Plastic Ono Band?quote:En ik heb nog wel een leuke foto van Lennon, zal ik vanavond even posten... heeft ie zn eerste bandshirt aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Yeps...quote:Op maandag 26 april 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geeft niks, misschien begin ik het nog eens leuk te vinden...
[..]
Plastic Ono Band?? Nee joh, van R.E.M.quote:Van The Beatles of van de Plastic Ono Band?
quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan en IARL, stoppen met dat geleuter over kinderen dus...
Aspirines helpen in 9 van de 10x voor geen meter, maar zal eens checken of iemand iets bij zich heeftquote:Op maandag 26 april 2010 15:36 schreef iamredleader het volgende:
Glaasje water en een aspirine, Etc?
Ik heb thuis Naproxen liggen, neem ik maar mee hiernaartoe denk ik. Helpt ook lang niet alitjd trouwens, misschien moet ik maar weer eens naar de huisarts gaan ofzoquote:
gezijn -> gezin?quote:Op maandag 26 april 2010 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik had graag om een uur of 6 thuis gezijn ipv onderweg naar Amstelveen
De boeken van Clancy zijn erg goed.quote:Op maandag 26 april 2010 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik meestal True Crime ook en boeken van Clancy enz.
Net als hullie.quote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee wat het is, ik vond het wel mooi klinken
Een man met smaak.quote:Op maandag 26 april 2010 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
heb de meeste in de boekenkast, vond het ook altijd prettig lezen
Ik was al gestopt...quote:Op maandag 26 april 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diaan en IARL, stoppen met dat geleuter over kinderen dus...
Die zijn weer vrij ja...maar dat is het punt nietquote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
Die zijn toch ook alweer vrij gelaten?
@MM.. reactie M.: Was jij er gister ook dan? Kan ik me niet herinneren, haha
quote:Op maandag 26 april 2010 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zijn weer vrij ja...maar dat is het punt niet
Volgens mij er al wat gepost, maar van Milk Inc zijn de clips vaak inderdaad best aardig. Ten tijde van de overleden zangeres was er alleen nog geen budget, die zijn echt slecht. Die durf ik niet te postenquote:Op maandag 26 april 2010 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
1 camera, een boot en wat ingehuurde vrienden et voila: een simpele videoclip die nochtans beter is dan een hoop moderne clipjes
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee, die relatie is een paar jaar later over gegaan. Maar dat had wel met dit soort dingen te maken. Zo zouden we een keer samen uit eten gaan, ik had me helemaal opgedoft en toen nam hij me mee naar Barney's Kipcorner op het station in Arnhem. Deze man had niet veel gevoel voor dat soort dingen.
Wat dat betreft heeft TS het beter aangepakt ondanks dat de uitwerking op het moment supreme niet helemaal super was.
Die vrouw waar het in de TS van het eerste deel om gaat... is trouwens precies zo'n type waar ik NIET naar op zoek ben. Bweh.quote:
quote:
Godsamme wat een zeikwijf zeg. Als ik ooit zo wordt mag m'nquote:Op maandag 26 april 2010 20:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die vrouw waar het in de TS van het eerste deel om gaat... is trouwens precies zo'n type waar ik NIET naar op zoek ben. Bweh.
Met dank aan imbecielen beneden de taalgrens en uit een bepaald gebied ingesloten door Vlaams-Brabant.quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Het is weer zover: Belgische regering is gevallen
Moet ook opeens denken aan dat tv-programma over hysterische bruiden... ze bestaan dus echt, types die een hartverzakking krijgen omdat de bloemstukjes op tafel de verkeerde tint roze zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 20:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die vrouw waar het in de TS van het eerste deel om gaat... is trouwens precies zo'n type waar ik NIET naar op zoek ben. Bweh.
Ik hoop deze taferelen nooit mee te maken.quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef zebaz het volgende:
[..]
Moet ook opeens denken aan dat tv-programma over hysterische bruiden... ze bestaan dus echt, types die een hartverzakking krijgen omdat de bloemstukjes op tafel de verkeerde tint roze zijn.
Ik moet zeggen dat ik, als m'n vriend een huwelijksaanzoek zal doen, hij dat leuk doet, dus dat hij er een beetje zorg en aandacht in heeft gestoptquote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef zebaz het volgende:
[..]
Moet ook opeens denken aan dat tv-programma over hysterische bruiden... ze bestaan dus echt, types die een hartverzakking krijgen omdat de bloemstukjes op tafel de verkeerde tint roze zijn.
quote:Op maandag 26 april 2010 14:53 schreef iamredleader het volgende:
Wat doet papa met dat gekke ding in zijn hand?
[ afbeelding ]
wut?quote:Turkse jongens verkrachten en doden peuter
Uitgegeven: 26 april 2010 18:01
Laatst gewijzigd: 26 april 2010 18:01
ISTANBOEL - Een seksmoord op een 3-jarig meisje choqueert Turkije. Acht jonge scholieren ontvoerden het kind om haar daarna te verkrachten en te vermoorden, meldden Turkse media maandag.
Een Turkse minister sprak over een onmenselijke en beschamende daad.
De jongens van 13 en 14 jaar persten eerst een medeleerlinge af, nadat zij naaktfoto's van haar hadden gemaakt.
Zij eisten van haar dat ze met kleine kinderen op de proppen moest komen. Eerst leverde het meisje een tweejarig neefje, daarna gaf ze het driejarige nichtje aan de jongens.
Het jongetje overleefde het seksueel misbruik. Hij werd in een bos aangetroffen.
Bos
De politie verrichtte ongeveer een jaar lang onderzoek in de kleine stad Pervari in de landelijke, zuidoostelijk gelegen provincie Siirt.
Ik volg die eerste zin niet helemaal.quote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik, als m'n vriend een huwelijksaanzoek zal doen, hij dat leuk doet, dus dat hij er een beetje zorg en aandacht in heeft gestoptEn dat hoeft écht niet op de Eiffeltoren in Parijs te zijn
Dan word je helemaal geen aanstaande!quote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
Dan word ik een helse aanstaande.
Dan moet jij je eigen sokken wassen!quote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan word je helemaal geen aanstaande!
Hier alvast een ringquote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef Soempie het volgende:
Dus als ik straks geen ring met een steentje krijg!
quote:Op maandag 26 april 2010 22:28 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Dan word je helemaal geen aanstaande!
vrouwen zijn ook nooit tevredenquote:Op maandag 26 april 2010 22:34 schreef Soempie het volgende:
Mannen.![]()
WG is bij deze de meest onromantische man van de SC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |