quote:Op zondag 25 april 2010 14:50 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou langs een garage gaan. Of de ANWB / Route Mobiel bellen
Je vroeg om reacties. De mijne is er een!quote:Op zondag 25 april 2010 14:54 schreef Montelly het volgende:
Joh, waarom ben ik daar nou niet op gekomen zeg...
Ja zit nog voldoende in...quote:
Ja..ik zat er aan te denken dat het idd een spanner is die misschien mee resoneert.quote:Op zondag 25 april 2010 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Verandert het geluid als je gas geeft? Dat wil zeggen: hogere toonhoogte? Wellicht je multiriem, of de spanner van de multiriemIn beide gevallen: garage kan het vast verhelpen
ja of "zagen" ...quote:Op zondag 25 april 2010 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Klinkt niet als resoneren, meer als schuren
Verandert niet van hoogte, neemt juist af als ik gas geef.quote:Op zondag 25 april 2010 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Heb je al geprobeerd of het geluid van "hoogte" verandert, als je een beetje gas geeft?
quote:Op zondag 25 april 2010 18:21 schreef blup het volgende:
Dat is vrijwel zeker een verrotte lager bij een van de rollen van je mulitriem
Op een draaiende spanrol ?? Da's best dapperquote:Op zondag 25 april 2010 18:16 schreef 2cv het volgende:
Heb je al een schroevendraaier als stethoscoop gebruikt ?
Jah, en die schroevendraaier krijg je aan het ijzeren deel wel weer uit je oorquote:Op zondag 25 april 2010 22:28 schreef 2cv het volgende:
Zit vaak wel een stilstaande as inMaar je moet idd wel oppassen. Als je schroevendraaier gegrepen wordt door de riem of de rol gaat het spul vast aan flarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |