Hangt van jouw definitie van te goed weer om te SC-en afquote:Op zondag 25 april 2010 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
Rond welke tijd gaat de SC dan weer open?
En waar kan ik dan de terecht tijdens de laatste uren op mijn werk?
Dan wordt het hoog nodig tijd dat we er iemand bij zoeken die ergens in die periode jarig is.quote:Op zondag 25 april 2010 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:Net even de verjaardagskalender bekeken, er is nu best een groot gat. Tussen 13 maart en 8 juni is er niemand officieel jarig
quote:
Een puaselijk condoom!? Is dat een condoom met gaatjes?quote:Op zondag 25 april 2010 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)xcuses-pausmemo.html
![]()
Alleen jammer dat ze excuses maken
quote:Op zondag 25 april 2010 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog nodig tijd dat we er iemand bij zoeken die ergens in die periode jarig is.
Kent iemand hier in de SC een potentieel geschikte kandidaat? Gooi alles in de strijd om deze persoon een actief poster te maken
Gaat iedereen accoord met Maxima (17 mei) ?quote:Op zondag 25 april 2010 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog nodig tijd dat we er iemand bij zoeken die ergens in die periode jarig is.
Kent iemand hier in de SC een potentieel geschikte kandidaat? Gooi alles in de strijd om deze persoon een actief poster te maken
Wellicht ben je enkele incidenten van Ajax vergeten waar eigen supporters de binnenstad op hun kop hebben gezet? Of de rellen van Feyenoord bij de huldiging?quote:Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat er in de krant staat dat er nog steeds een flinke politie-inzet nodig is....
Verwachten ze dat de fans van 1 club met elkaar op de vuist gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
ik volg voetbal niet. Maar hoeveel dommer kan je het hebben als je nog in staat bent te gaan rellen zonder tegenstander.quote:Op zondag 25 april 2010 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht ben je enkele incidenten van Ajax vergeten waar eigen supporters de binnenstad op hun kop hebben gezet? Of de rellen van Feyenoord bij de huldiging?
Het is alweer wat jaren geleden maar het is (uiteraard) ook breed uitgemeten op het journaal geweest)quote:Op zondag 25 april 2010 13:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik volg voetbal niet. Maar hoeveel dommer kan je het hebben als je nog in staat bent te gaan rellen zonder tegenstander.
Eensquote:kansloos volk
Dierenbeul!!!!quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
If the answer isn't duct tape or WD40, then you're asking the wrong question
quote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voorstel: Alle stadions ergens in het noorden van Groningen, er is daar niets kapot te maken en is er dus geen politie nodig. Zie hier een gratis tip voor het volgende kabinet voor de miljarden bezuinigingen die nodig zijn.
[Inkopmodus]quote:Op zondag 25 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Boven Zwolle wonen ook mensen
In het noorden van Groningen ook
quote:Op zondag 25 april 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
En dan moet ik natuurlijk heel even spammen met de site van m'n broer:
http://www.teamducttape.nl/
Sorry, het moest gewoon
quote:Op zondag 25 april 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:Iemand van stage doet ook mee daaraan. Of tenminste, dat willen ze gaan doen
Not anymore.quote:Op zondag 25 april 2010 15:09 schreef iamredleader het volgende:
Even een leuk topic spammen:
Help! Motor maakt raar geluid!
Mooie topicwending, al na een paar posts
quote:Op zondag 25 april 2010 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben Robin Hood - Men in Thights aan het kijken.![]()
![]()
Waar ben ik aan begonnen
Dan moet je "From dusk till dawn" maar gaan kijken.quote:Op zondag 25 april 2010 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Heb 'm stopgezet. Het zal vast een geniale (cult)film zijn, maar ben echt niet in de goede stemming daarvoor
LOLquote:Op zondag 25 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan blijft er maar één film over: "Pinkeltje"quote:Op zondag 25 april 2010 16:21 schreef Etcetera het volgende:
Da's met zombies toch? Ook geen zin in
Wauw, wat heeft Sony Ericsson een klote website zeg
Er moet toch iemand happen hequote:
Ik ga wowen denk ikquote:Op zondag 25 april 2010 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan blijft er maar één film over: "Pinkeltje"
Wat is er mis met Pinkeltje?quote:Op zondag 25 april 2010 16:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er moet toch iemand happen he
[..]
Ik ga wowen denk ik
Mwoah...mensen is een relatief begrip.quote:Op zondag 25 april 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
uhhhh, verloren?quote:Op zondag 25 april 2010 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Stop ons kampioenschap hier maar in![]()
[ afbeelding ]
Ja, laat ik er verder maar niet al teveel over zeggenquote:
quote:
vooral de 'mensen' in het westenquote:Op zondag 25 april 2010 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mwoah...mensen is een relatief begrip.
quote:Op zondag 25 april 2010 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
TM balen zeg... hebben jullie nu helemaal geen kans meer?
De scheids speelde vorig seizoen gewoon mee in dat team waar we nu tegen speelden. En de winnaar van deze wedstrijd gaat gewoon kampioen worden.quote:Op zondag 25 april 2010 17:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Een gevalletje "de scheids floot in iemands voordeel en het was niet in de onze"?
Ik snap het helemaal!! Dat is inderdaad superkut!! Sterktequote:Op zondag 25 april 2010 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
[..]
De scheids speelde vorig seizoen gewoon mee in dat team waar we nu tegen speelden. En de winnaar van deze wedstrijd gaat gewoon kampioen worden.
Als je dan alles tegen krijgt en zij er met een beetje geluk 1 inschieten is dat gewoon superkut.
Verliezen is geen ramp, als het aan jezelf ligt, maar als één gefrustreerd mannetje dat voor je regelt word je wel even gek.
dat is eruit
Ik laat liever mijn eigen fluitje verdwijnen op een plek waar de zon nooit schijntquote:Op zondag 25 april 2010 17:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zou wel iemand z'n fluitje op een plek willen laten verdwijnen waar de zon nooit schijnt
Zal ik z'n adres even doorgeven?quote:Op zondag 25 april 2010 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik laat liever mijn eigen fluitje verdwijnen op een plek waar de zon nooit schijnt
Alleen als 'ie een lekker wijf isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |