Daar zou ik minder moeite mee hebben dan met rode puntjesquote:Op zondag 25 april 2010 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Val je op kaalhoofdigen?
De heldquote:Op zondag 25 april 2010 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_geheim_bij_p_w.html
![]()
Ik heb die aflevering toen gezien(al een paar maanden geleden) en die Charisma Gold is echt niet goed wijs.quote:Op zondag 25 april 2010 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_geheim_bij_p_w.html
![]()
Ik ga het meteen lezen...quote:Op zondag 25 april 2010 12:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Youp van 't Hek heeft ook nog een mening over de katholieke kerk
http://weblogs.nrc.nl/youp/2010/04/24/aarsbisschoppen/
![]()
Het WK van Oranje volgt weldra...quote:Op zondag 25 april 2010 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Stop ons kampioenschap hier maar in![]()
[ afbeelding ]
Ik zou verwacht hebben dat kalkoenen cloaca's hebben.quote:Op zondag 25 april 2010 19:42 schreef Whiteguy het volgende:
Aparte baan lijkt me dat wel. Kalkoenen aftrekken.
Youp heeft OVERAL een mening over...quote:Op zondag 25 april 2010 12:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Youp van 't Hek heeft ook nog een mening over de katholieke kerk
http://weblogs.nrc.nl/youp/2010/04/24/aarsbisschoppen/
![]()
Ik ben geen Neerlandicus, maar.. 'wou' ?quote:Taxichauffeur wou metro New York opblazen
NEW YORK - Een taxichauffeur uit New York heeft bekend dat hij samen met twee andere mannen van plan was een bomaanslag te plegen op de metro van New York. Hij geloofde dat dit de beste manier was om de oorlog in Afghanistan te beeïndigen, zo heeft het Amerikaanse ministerie van Justitie bekendgemaakt.
Zarein Ahmedzay (25), een Amerikaanse staatsburger uit Afghanistan, pleitte schuldig aan samenzwering door gebruik te maken van massavernietigingswapens en andere aanklachten.
Ahmedzay werd in januari gearresteerd, samen met Adis Medunjanin (25), oorspronkelijk afkomstig uit Bosnië, voor hun banden in een plot met Najibullah Zazi, een Afghaan die getraind was in al-Qaida-kampen.
Ahmedzay beschreef hoe hij met de twee mannen in 2008 naar Pakistan reisde om er te trainen voor een jihad tegen de nieuwe regering in Afghanistan en de Amerikaanse strijdkrachten.
De leiders van al-Qaida overtuigden hen om in New York een zelfmoordaanslag uit te voeren tegen de metro. De aanslag had op 10 september 2009 moeten plaatsvinden. Het plan werd niet uitgevoerd omdat enkele dagen voordien Zazi werd opgepakt.
wou mag eigenlijk niet neequote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef Whiteguy het volgende:
Van AD.nl
[..]
Ik ben geen Neerlandicus, maar.. 'wou' ?
Is dat niet gewoon 'wilde' of ben ik nou in de war.
Instinctief zeg ik ook dat het niet klopt maar:quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef Whiteguy het volgende:
Van AD.nl
[..]
Ik ben geen Neerlandicus, maar.. 'wou' ?
Is dat niet gewoon 'wilde' of ben ik nou in de war.
Catchy liedje maar iemand mag van mij de geluidstechnicus achter een bosje neerschieten. Die stem is zo vervelend bewerktquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Sinds kort ben ik verliefd op deze zangeres:
Ik plaats nog een akoestische versie, ik kan het origineel niet zo snel vinden:quote:Op zondag 25 april 2010 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Catchy liedje maar iemand mag van mij de geluidstechnicus achter een bosje neerschieten. Die stem is zo vervelend bewerkt
Ze doet me denken aan Amy Winehousequote:Op zondag 25 april 2010 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik plaats nog een akoestische versie, ik kan het origineel niet zo snel vinden:
Daar heb ik nooit bij stilgestaan, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Amy Winehouse
quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef iamredleader het volgende:
en Jair is nog altijd het mooiste kind ter wereld
Damn, lekkerquote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://brainz.org/50-awesomely-nerdy-tattoos/
iets voor jou tussen etcie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk, dan heb je iets origineels.quote:Op maandag 26 april 2010 07:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet nog wel een paar oude zeemijnen te liggen die ze om kunnen bouwen.
Die kan dan wel een paar liter per minuut produceren.quote:Op maandag 26 april 2010 07:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kijk, dan heb je iets origineels.
Kan je ook een aardige hogedrukpomp in kwijt voor een flinke koffieproduktie.
quote:Op maandag 26 april 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en als de druk te hoog oploopt knalt ie alsnog uit elkaar
Heb je er nog iets voor gedaan?quote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef MadMaster het volgende:
Nog 3 kwartier en dan aan het examen...
En dat natuurlijk.quote:
Je hebt nog 3 kwartier.quote:Op maandag 26 april 2010 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Dank!
Had gisteren nog wat willen lezen/leren, maar had er geen puf meer voor na 8 uur bardienst.
Heb het idee dat ik nu nog geen voeten heb...
Heb flink wat proefexamens (multiple choice) gemaakt en dat ging op zich goed.quote:
Mijn ex M.?? Die was echt niet in Amsterdam gisteren...quote:Op maandag 26 april 2010 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Morgen...
Diaan, ik krijg 2 Euro van je.
Heb je ex M. een biertje namens jou aangeboden...
Nee, een kwartier slechts, moet nog op pad naar het zalencomplex waar het examen gehouden wordt.quote:
Ow, klok en klepel dan...quote:Op maandag 26 april 2010 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn ex M.?? Die was echt niet in Amsterdam gisteren...die ligt in het ziekenhuis of is er net uit.
Of bedoel je M. de Ajaxfan? Die is geen ex van mij hoor....Die ken ik van "vroeger". Heb je hem de groeten gedaan?
In de zin van examenvrees of zo?quote:Op maandag 26 april 2010 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Succes MM
En komt er een bekend gevoel naar boven?
Geeft niet hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, klok en klepel dan...![]()
Aangezien ik gisteren niet in een ziekenhuis ben geweest, was het dus M. de Ajacied.
Hij keek wel vreemd op toen ik hem een biertje namens jou aanbood, maar het muntje viel uiteindelijk wel bij hem.
Ik heb hem een biertje aangeboden namens een oude bekende van hem, Diaan uit Enschede.quote:Op maandag 26 april 2010 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.
Wat heb je hem gezegd? Ik had zijn gezicht wel willen zien trouwens.Ik zal hem vandaag of morgen wel even een krabbel sturen, ik heb hem wel op mn hyves.
quote:Op maandag 26 april 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hem een biertje aangeboden namens een oude bekende van hem, Diaan uit Enschede.
Hij keek eerst wat verbaast, maar daarna viel het muntje en bedankte hij.
Hij vroeg niet hoe ik e.e.a. wist, mar dat kan ook komen omdat het niet z'n eerste biertje was die middag...
Hmm nee niet echt. De Don't Panic vind ik wel tof trouwens. En er zitten een paar verschrikkelijk lelijke tussenquote:Op zondag 25 april 2010 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://brainz.org/50-awesomely-nerdy-tattoos/
iets voor jou tussen etcie?
Awesome!quote:Op maandag 26 april 2010 00:35 schreef De_Hertog het volgende:
En als nog meer mensen zich vervelen, bouw je eigen Ceiling Cat:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |