3-4 FCDBquote:Op zondag 19 september 2010 16:23 schreef tong80 het volgende:
Dit was het best lopende topic van clubs buiten de grote verenigingen.
Ze zitten nu allemaal op een ander forum door ruzie met Fok.
En we leiden met 2-3 vlak voor tijd tegen Dordrecht.
Vanaf september al. Fok voetbal is sindsdien niet meer wat het geweest is zonder de oude hap.quote:Op zondag 19 september 2010 16:28 schreef Hathor het volgende:
Ja ik hoor net een paar dagen geleden dat ze ergens anders zitten met zijn allen, zal er eens een kijkje gaan nemen.
Ja maar ik ben zelf ook een paar maanden in de ban geweest dus dat zal ik dan wel allemaal net gemist hebben.quote:Op zondag 19 september 2010 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf september al. Fok voetbal is sindsdien niet meer wat het geweest is zonder de oude hap.
Ok.quote:Op zondag 19 september 2010 16:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zelf ook een paar maanden in de ban geweest dus dat zal ik dan wel allemaal net gemist hebben.
quote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef Halcon het volgende:
Kilic zou in de belangstelling staan van Man Utd?
Stond in het BD.quote:Op zondag 26 september 2010 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is nergens terug te vinden..
Tsja.quote:
Dat heb je nu al vier keer geschreven...quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef tong80 het volgende:
De oude users zitten op een ander forum trouwens
Dat is het zeker, maar ben bang dat er weinig meer aan te doen is.quote:Op maandag 1 november 2010 05:26 schreef tong80 het volgende:
Excuses. Het is dan ook jammer dat ze allemaal weg zijn.
quote:FC Den Bosch wil miljoenen van gemeente
FC Den Bosch zit nog steeds in moeilijkheden met de financiele situatie. De eerstedivisionist heeft bij de gemeente ’s-Hertogenbosch om steun gevraagd. Om acute liquiditeitsproblemen te voorkomen wil de club anderhalf tot twee miljoen hebben van de gemeente.
De uitkering zou een voorschot moeten zijn op een overeenkomst met de gemeente waarbij de club het jeugdcomplex inclusief opstallen en erfpacht in Den Bosch-Oost inruilt en naar sportpark De Vliert overhevelt, zo meldt het Brabants Dagblad.
In vijf jaar tijd wil FC Den Bosch de schuld van 1.650.000 euro kwijtgescholden hebben. De voorkeur heeft echter een kapitaalinjectie. Het geld zou begin maart al nodig zijn. "Zonder deze middelen komt de continuïteit van de club in gevaar", stellen de adviseurs Geert Snijders en Leo Markensteyn in hun rapport "De crisis als kans", dat donderdag werd gepresenteerd. De onderzoekers zijn met de gemeente in gesprek over eventuele mogelijkheden om geld te verstrekken.
http://www.soccernews.nl/(...)ljoenen_van_gemeente
Als het meezit tussen plek 4 en 6, normaal gesproken ergens tussen plek 7 en 10 en als het tegenzin tussen plek 11 en 15.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd wat ze dit seizoen kunnen laten zien
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Junglebeast het volgende:
Zo Tong jij haalt ook even het stof van dit topic af.
Ja. Mooie kans dat ze winnen.quote:
Ben vroeger vaste suporter geweest. Ging uit en thuis kijken. Nog toen ze in het zwart wit speelden zelfs. Met een groepje uit Bommel met de fiets naar de Vliert. Later met de trein en bus naar uitwedstrijden. Tegenwoordig volg ik ze niet meer in het stadion. Hoewel soms ga ik nog kijken maar niet meer elke wedstrijd. Mooiste tijd was met Willem van der Horst. Een echte cultheld.quote:
Dat zeg ik. Willem 2 is te pakkenquote:
Die hattrick tegen Ajaxquote:Op zondag 13 mei 2012 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben vroeger vaste suporter geweest. Ging uit en thuis kijken. Nog toen ze in het zwart wit speelden zelfs. Met een groepje uit Bommel met de fiets naar de Vliert. Later met de trein en bus naar uitwedstrijden. Tegenwoordig volg ik ze niet meer in het stadion. Hoewel soms ga ik nog kijken maar niet meer elke wedstrijd. Mooiste tijd was met Willem van der Horst. Een echte cultheld.
Met de hoekvlagquote:Op zondag 13 mei 2012 17:32 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Die hattrick tegen AjaxPrachtige beelden zijn dat.
Die wedstrijd was ik bij, vanaf de tribune waar ik zat was helemaal niet te zien of die lob van vdHorst erin ging, dat merkten we pas toen ze aan de zijkanten begonnen te juichen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:32 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Die hattrick tegen AjaxPrachtige beelden zijn dat.
Van Willem 2 hebben ze dit seizoen al twee keer gewonnen, maar ik heb het gevoel dat het moeilijker wordt dan tegen De Graafschap. Maar kans maken ze zeker. Heya Den Bosch!
Sportief gezien zou FC Den Bosch er niets te zoeken hebben. De laatste paar keren ook telkens direct gedegradeerd.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef Hathor het volgende:
Overigens denk ik niet dat het voor Den Bosch echt goed zal zijn om op dit moment te promoveren, de selectie is veel te jong en onervaren, en geld voor versterkingen is er niet, dat zou dus een troosteloos jaartje onderaan in de Eredivisie bungelen worden, en daarna weer eruit, waarna er waarschijnlijk weer een massale leegloop plaatsvind. Met het huidige materiaal zou het beter zijn gewoon eerst een paar jaartes in de top van de Jupiler league mee te draaien, zodat de spelers wat kunnen rijpen.
Ik denk dat iedereen er wel van baalt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:59 schreef tong80 het volgende:
Kwam gisteren Theo Teelen tegen. Wordt volgend jaar weer elftalleider/teammannager. Hij baalde echt wel van het niet promoveren.
Tong is al 20 jaar niet meer in De Vliert geweest.quote:Op zondag 4 november 2012 00:59 schreef einszweiachtung het volgende:
Zozo Tong80 jij ook een bosschenaar? Haha may I jointhe club.
mside?
quote:Op zondag 4 november 2012 01:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tong is al 20 jaar niet meer in De Vliert geweest.
In zijn beleving spelen we nog in wit/zwart en ligt de sintelbaan er nog.
Gewoon een keer gaan dan Tong80 haha, je betaald volgens mij 16¤ voor een wedstrijdje op de M-Side, halve SCC kost iets van 55¤ ofzo!quote:Op maandag 5 november 2012 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]En staan jullie achter het doel met grote vlaggen op een stok.
Ik was er al bij toen de M-Side onstond. In 1971 zag ik mijn eerste wedstrijd in de Vliert tegen het Ajax van Cruijff. Fanneke heeft zo'n zelfde soort verhaal. Heb als 15jarige snotaap nog een ingezonden brijf naar de VI geschreven, dat we genaaid waren door scheidsrechter Severeins. Werd nog geplaatst ook.quote:Op maandag 5 november 2012 15:05 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Gewoon een keer gaan dan Tong80 haha, je betaald volgens mij 16¤ voor een wedstrijdje op de M-Side, halve SCC kost iets van 55¤ ofzo!
En onderweg boven bij Gerrit Schulte wat kroketten en frikandellen halen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef tong80 het volgende:
Achter het doel van de tegenstander gaan staan. En in de rust oversteken.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
En onderweg boven bij Gerrit Schulte wat kroketten en frikandellen halen.
Weet je nog dat we tegen FC Amsterdam thuis periodekampioen konden worden nadat we uit tegen Cambuur hadden gewonnen ? Het was ijskoud en we stonden in de sneeuw.Vanwegen de loting nu.quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
En onderweg boven bij Gerrit Schulte wat kroketten en frikandellen halen.
Tja... Voetbal in de 1e divisie is local business. Raar dat er nog steeds een hoop mensen denken dat een en een, drie is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:31 schreef tong80 het volgende:
DEN BOSCH - FC Den Bosch NV maakte het afgelopen boekjaar ruim een ton winst. Dat verklaarde technisch directeur Fred van der Hoorn maandag in het Nieuwscafé van het Brabants Dagblad in de Verkadefabriek.
Van der Hoorn constateerde dat er in Brabant eigenlijk teveel betaaldvoetbalclubs zijn. Maar zelfs bij eventuele fusie hoort er volgens hem een betaalde club in de hoofdstad van Brabant te zitten.
Tja, het wordt toch niks meer dit seizoen. Degraderen kan niet, nacompetitie is een kwestie van een goede reeks neer zetten... Het gat met de nummer 9 is 15 punten ofzo. Die 3 punten tegen AGOVV zullen het verschil niet maken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:09 schreef tong80 het volgende:
Mooi
Wel kut als AGOVV uit de competitie wordt genomen. Grootste overwinning van Den Bosch.
Weet ik natuurlijk. Daarom leuk bij de laatste 8 in de beker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, het wordt toch niks meer dit seizoen. Degraderen kan niet, nacompetitie is een kwestie van een goede reeks neer zetten... Het gat met de nummer 9 is 15 punten ofzo. Die 3 punten tegen AGOVV zullen het verschil niet maken.
Het gat met de nummer 9 is 9 punten. Nacompetitie hebben we zelf in de hand en dan is het gewoon een kwestie van topfit zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat wij met een volledig fitte selectie, 100% gemotiveerd niet bang hoeven te zijn voor PEC/VVV/Kruikenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, het wordt toch niks meer dit seizoen. Degraderen kan niet, nacompetitie is een kwestie van een goede reeks neer zetten... Het gat met de nummer 9 is 15 punten ofzo. Die 3 punten tegen AGOVV zullen het verschil niet maken.
Je spreekt over 'WE'quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:18 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Het gat met de nummer 9 is 9 punten. Nacompetitie hebben we zelf in de hand en dan is het gewoon een kwestie van topfit zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat wij met een volledig fitte selectie, 100% gemotiveerd niet bang hoeven te zijn voor PEC/VVV/Kruiken
Jaja bij den bosch heb je wel nog zoeen 'we' gevoel ja idd, maar waar zijn die bosschenaren dan naartoe want op FCDBFANS.nl is t ook niet zoveel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je spreekt over 'WE'
Deze topics liepen vroeger hard. Zie het aantal views. Ze zitten nu op een ander Forum door ruzie met Fok.
FC heeft echt die hards supporters. Kunnen veel clubs een puntje of drie aan zuigen.
Ik was erbij met het verhuizen van de M-Site.
Kijk eens op WZV. Na de topclubs de best lopende topicreeks.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Jaja bij den bosch heb je wel nog zoeen 'we' gevoel ja idd, maar waar zijn die bosschenaren dan naartoe want op FCDBFANS.nl is t ook niet zoveel.
Good old days kan enkel respect hebben voor de historie van de clubs zowel in sportief als supportersgebied, sws respect voor iedereen die de moeite neemt/heeft genomen naar een stadion te komen!!
Ze hadden - geloof ik - ook nog een voorwaardelijke straf staan van ¤5.000,-. Ook leuk na al dat werk om de club financieel gezond te maken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:01 schreef heiden6 het volgende:
Je zal je er maar mee associëren, dat is al erg genoeg, laat staan dat je als bedrijf letterlijk geld betaalt om op het shirt van FC Den Bosch te staan ( sowieso,). Als ik namens Toshiba voor die sponsoring verantwoordelijk was had ik vanavond nog het contract opgezegd.
![]()
Het zou mij niet verbazen als FC Den Bosch voor het komende seizoen wordt uitgesloten van deelname aan de beker.
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:48 schreef Maryn. het volgende:
Haha, direct sluiten deze club. Dank u.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:42 schreef einszweiachtung het volgende:
Godverdomme. Op naar 2013-2014 -.-
Vertel eens over jezelf. Vroeger liep deze topicreeks als een tierelier. Maar een paar Den Bosch supporters kregen hier ruzie en gingen naar een ander forum.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:13 schreef einszweiachtung het volgende:
Ennn het is dan 2013/14, morgen naar Tilburg! ALLEZ DEN BOSCH
Kben in Schijndel geboren en met mijn oom kwam ik 2005 wel eens bij de FC. Nu sinds 2 jaar met vrienden een seizoenskaart, woon tegenwoordig wel in Oss maar eenmaal verliefd op FCDB gaat dat nooit meer voorbij. We staan er altijd met ons 4en, een van ons had vorig seizoen helaas een Stadionverbod maar die is over 2 maanden weer welkom.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel eens over jezelf. Vroeger liep deze topicreeks als een tierelier. Maar een paar Den Bosch supporters kregen hier ruzie en gingen naar een ander forum.
Ik woon in Zaltbommel. Jarenlang uit en thuis meegeweest. Mijn eerste wedstrijd was in 1971. FC Den Bosch-Ajax. Nog in de Vliert met sintelbaan. We gingen met de fiets heen en terug. Later met de auto of bus. Ze speelden in witte shirts met zwarte schuine streep. Later in het blauw.
Laatste jaren volg ik ze niet meer live maar wel op de voet.
Heija Den Bosch.
FC Den Bosch supporter in Oss, gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Kben in Schijndel geboren en met mijn oom kwam ik 2005 wel eens bij de FC. Nu sinds 2 jaar met vrienden een seizoenskaart, woon tegenwoordig wel in Oss maar eenmaal verliefd op FCDB gaat dat nooit meer voorbij. We staan er altijd met ons 4en, een van ons had vorig seizoen helaas een Stadionverbod maar die is over 2 maanden weer welkom.
Hahaha jaa indeed, maar is niet mijn beslissing geweest haha en zal hier zeker ook niet mijn heel leven blijven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
FC Den Bosch supporter in Oss, gevaarlijk
Ik ga nooit meer. Heb er ook geen zin meer in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:47 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Hahaha jaa indeed, maar is niet mijn beslissing geweest haha en zal hier zeker ook niet mijn heel leven blijven.
Ga je nu wel nog eens of echt totaal niet meer?
Nepsupporterquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer. Heb er ook geen zin meer in.
Tong is eigenlijk gewoon een jood.quote:
Precies Fannekequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tong is eigenlijk gewoon een jood.
Jij zoekt je tweede liefde laf buiten Nederland.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tong is eigenlijk gewoon een jood.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij zoekt je tweede liefde laf buiten Nederland.
quote:
Heb ook die indruk. Wat ik lees zijn het echte versterkingen en doen ze het goed in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Toch maar eens nieuw leven inblazen want volgens mij heeft Den Bosch zich wel aardig versterkt deze zomer met een aantal talenten van Juventus en een paar Zweden... in de oefencampagne won Den Bosch bijvoorbeeld al met 1-4 van Dordrecht....
Ja, dat kan er ook nog wel bij na dat bekerdrama.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef Mark het volgende:
Wiljan Vloet als trainer, daar ben je mooi klaar mee
dieper zinken dan nu kan niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef Mark het volgende:
Wiljan Vloet als trainer, daar ben je mooi klaar mee
Ben benieuwd, wel bizar dat een pikkie van 23 zo'n club kan kopen, maar op zich heeft Jordania het bij Vitesse toch wel netjes neergezet...quote:Op donderdag 26 juli 2018 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou we lijken voorlopig weer even gered:
https://www.bd.nl/fc-den-(...)bosch-over~a94580f4/
Nu maar hopen dat ze ook wat fatsoenlijke spelers kunnen halen nu
Z'n plan klinkt wel realistisch.quote:Op vrijdag 27 juli 2018 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben benieuwd, wel bizar dat een pikkie van 23 zo'n club kan kopen, maar op zich heeft Jordania het bij Vitesse toch wel netjes neergezet...
Kan ook goed uitpakken. Guram Kashiaquote:Op vrijdag 27 juli 2018 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Z'n plan klinkt wel realistisch.
Eerst de organisatie goed neerzetten en dan naar top eerste divisie, dan naar eredivisie. Wat ze al willen gaan doen: kunstgras vervangen door echt gras, Jan Gösgens, jeugdtrainer bij Feyenoord, is aangetrokken om de jeugdopleiding opnieuw op te zetten, er zijn plannen om het jeugdcomplex en stadion op te knappen. Allemaal mooie, fundamentele plannen.
T enige waar ik bang voor ben is dat Jordania z'n eigen Georgische spelers wil gaan inbrengen en het dan een niet-coherent vreemdelingenlegioen wordt waarbij de ontwikkeling van de jeugd wordt tegengehouden.
Dat was te verwachten natuurlijk, maar ook Van de Steen uit Vught... en die selectie had ook wel een flinke impuls nodig... ben benieuwd of Boessen dit aan de praat krijgt...quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Potverdorie wat een vreemdelingenlegioen is dat aan het worden zeg.
Vandaag 4 spelers gepresenteerd. De afgelopen week erbij gekomen: 2 argentijnen, een oostenrijker, een est, een bosniër en een Italiaan
Ik ben vooral benieuwd of Boessen de tijd krijgt dit aan de praat te krijgen. Je hebt de hele voorbereiding met een ander team gespeeld dan dat er over n week of 4 op t veld staat natuurlijk. Verwacht wel wat forse nederlagen in de eerste duels en de vraag is of Jordania dan al aan de stoelpoten van Boessen gaat zagen. Ondankbare taak hier iets van te smeden. Welke taal ga je communiceren, geef je talenten uit de eigen opleiding de kans of 'moeten' deze buitenlanders spelen etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was te verwachten natuurlijk, maar ook Van de Steen uit Vught... en die selectie had ook wel een flinke impuls nodig... ben benieuwd of Boessen dit aan de praat krijgt...
Op zich heb ik wel vertrouwen in Jordania jr. als ie goed naar zijn pa luistert... Vitesse heeft toch ook wel aardig in de jeugdopleiding geïnvesteerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 22:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of Boessen de tijd krijgt dit aan de praat te krijgen. Je hebt de hele voorbereiding met een ander team gespeeld dan dat er over n week of 4 op t veld staat natuurlijk. Verwacht wel wat forse nederlagen in de eerste duels en de vraag is of Jordania dan al aan de stoelpoten van Boessen gaat zagen. Ondankbare taak hier iets van te smeden. Welke taal ga je communiceren, geef je talenten uit de eigen opleiding de kans of 'moeten' deze buitenlanders spelen etc.
Wel gaan t zien!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich heb ik wel vertrouwen in Jordania jr. als ie goed naar zijn pa luistert... Vitesse heeft toch ook wel aardig in de jeugdopleiding geïnvesteerd
Geen diehard-fan. Vroeger wel, toen zat ik vaak met mijn vader, oom of opa op de tribune... de laatste jaren volg ik ze echt vanaf de zijlijn qua uitslagen... maar als de club van mijn woonplaats blijft dit toch altijd wel leuk om te volgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel gaan t zien!
Ben jij ook n Den Bosch-supporter?
Idem. Geboren Bosschenaar, nu in Utrecht dus volg t vooral van een afstand. Maar eind jaren 90/begin 2000 zat ik er als tiener geregeld op de tribune.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen diehard-fan. Vroeger wel, toen zat ik vaak met mijn vader, oom of opa op de tribune... de laatste jaren volg ik ze echt vanaf de zijlijn qua uitslagen... maar als de club van mijn woonplaats blijft dit toch altijd wel leuk om te volgen
En die gekke Kraay jr.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idem. Geboren Bosschenaar, nu in Utrecht dus volg t vooral van een afstand. Maar eind jaren 90/begin 2000 zat ik er als tiener geregeld op de tribune.
harry van der laan, arnold scholten, Fredje vd Hoorn. Mooie tijd.
En Lurling en Van Nistelrooy. Ja bijzondere jaren waren dat. Jozef Kiprich bij Den Boschquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die gekke Kraay jr.
Ben op zich wel blij met deze overname, dit was ook de enige manier om er nog iets van proberen te maken... hopelijk komt er ook weer een fatsoenlijk stadion zonder al die kijkgaten
Ja da's wel een verrassende versterking, ook nog een linksback erbij van Genk op huurbasis... jammer dat ze vorige week niet gewoon gewonnen hebben van RKC, had je helemaal een vliegende start gehadquote:Op woensdag 29 augustus 2018 22:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
En daar is Danny Holla. Er begint zowaar een elftal te staan dat zich met de besten kan meten in de KKD.
Ja iets teveel weggegeven. Ben nog niet overtuigd van Van Der Steen als keeper. Maakte veel onnodige fouten nog. Morgen Jong Ajax, dat is standaard een lastig verhaal. Zo te zien doet Holla nog niet mee en heeft Boessen er alweer voor gekozen om plek in te ruimen voor 7 spelers van voor de komst van Jordania (Argentijn zit alweer op de bank ten faveure van een jeugdspeler die beter wordt bevonden).quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja da's wel een verrassende versterking, ook nog een linksback erbij van Genk op huurbasis... jammer dat ze vorige week niet gewoon gewonnen hebben van RKC, had je helemaal een vliegende start gehad
Inmiddels is het seizoen wat verder gevorderd. Denk dat de conclusie toch wel is dat die Argentijnen er niet veel van kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja iets teveel weggegeven. Ben nog niet overtuigd van Van Der Steen als keeper. Maakte veel onnodige fouten nog. Morgen Jong Ajax, dat is standaard een lastig verhaal. Zo te zien doet Holla nog niet mee en heeft Boessen er alweer voor gekozen om plek in te ruimen voor 7 spelers van voor de komst van Jordania (Argentijn zit alweer op de bank ten faveure van een jeugdspeler die beter wordt bevonden).
Ik gok dat er mensen bij de club zitten die dit als een welkom scenario zien om van Jordania af te komen, de vraag is dan alleen of er anderen zijn die in dat gat springen. Zo niet lijkt de club wel ten dode opgeschreven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:07 schreef SOG het volgende:
Dus de beslissing of de overname voort kan gaan heeft vanaf de aankoop door jordania welgeteld 12.5 maanden op zich laten wachten.
Jordania zal vast wel contractueel vastgeleged hebben dat als er geen toestemming is voor de overname dat ie dan zn geld terug krijgt.
Nederlandse bekrompenheid ten top van de knvb. Den bosch gegokt en verloren. Maar waarom nu niet naar hrt CAS of naar de civiele rechter? En jordania aanhouden? Ipv het bijltje erbij neer gooien.
Dat de knvb er 12.5 maand over heeft gedaan om verbod/toestemming te geven is echt ongelooflijk schandalig...
Wat een naamtwitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 22-07-2019 om 16:37:11🤝 | FC Den Bosch haalt Jizz Hornkamp naar de Keuken Kampioen Divisie.https://t.co/8VN446PHyH reageer retweet
Het zou dan al de zoveelste keer zijn dat de club diep in de schulden zit, en dat gaat een keer ophouden. Kunnen ze zich straks voegen in het illustere rijtje van Wageningen, SVV, Veendam, FC Amsterdam, RBC, Haarlem, AGOVV, en SC Amersfoort.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat er mensen bij de club zitten die dit als een welkom scenario zien om van Jordania af te komen, de vraag is dan alleen of er anderen zijn die in dat gat springen. Zo niet lijkt de club wel ten dode opgeschreven.
Er ligt denk ik al een plan B in de koelkast, met andere investeerders. Alleen willen ze waarschijnlijk eerst definitief van Jordania afquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:54 schreef SOG het volgende:
En maar mensen blijven aannemen? Zou je eerst niet ff de rechtzaak afwachten?![]()
https://www.omroepbrabant(...)C-Den-Bosch-LIVEBLOG
Als er geen nieuwe investeerders opstaan zal het wel weer krabbelen in de marge worden. Ik hoorde al van mensen die dicht bij de club staan dat ze relatief dure jongens die door Jordania zijn binnengehaald zoals Van der Steen, Velkom en Vaissanen ook wel weer kwijt zouden willen... dan kun je dus weer opnieuw beginnen!quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, in ieder geval geen beslaglegging. Ben wel benieuwd naar de komende maand, wordt spannend.
Hopelijk gaat het straks sportief gezien geen gevolgen hebben.
Bron: https://www.foxsports.nl/(...)ering-voor-den-boschquote:Drie punten in mindering voor FC Den Bosch
FC Den Bosch is drie punten kwijt. Het beroep van de Brabantse voetbalclub tegen een uitspraak van de licentiecommissie werd maandag afgewezen. Dat betekent dat Den Bosch drie punten in mindering krijgt en van 41 naar 38 punten gaat in de Keuken Kampioen Divisie.
De ploeg zakt daardoor van de tiende naar de twaalfde plaats.
Den Bosch behoort op basis van de wankele financiële positie al geruime tijd tot de zogeheten categorie 1 van het licentiesysteem, wat betekent dat de club onder verscherpt toezicht staat bij de KNVB. De Brabanders hebben een plan van aanpak moeten maken, waarin ze uitleggen hoe ze uit de financiële problemen denken te komen.
Den Bosch heeft een verschil van inzicht met de licentiecommissie over interpretatie van enkele onderdelen van het plan van aanpak. Het leidt nu tot een straf van drie punten in mindering. Mogelijk komt daar nog een straf bij, want Den Bosch en de commissie twisten ook nog over een punt uit het plan. (ANP)
Beetje flauw van de KNVB, die zelf deel hebben gehad aan het feit dat het uitsluitsel over Jordania zo lang op zich liet wachtenquote:Op maandag 2 maart 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron: https://www.foxsports.nl/(...)ering-voor-den-bosch
Door het kattenluikquote:
Hij mag blij zijn dat de grote Vliert niet meer bestaat.quote:
De Gier past wel bij FC Den Bosch.quote:
Zaltbommel. FC fan. Vroeger op de fiets of trein. M-Side.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, maar @:tong80 ben jij een Bosschenaar dan?
Dezelfde plek waar Cambuur stond in 2008.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 09:31 schreef tong80 het volgende:
Gisteren gewoon weer verloren van fucking Eindhoven.
Naja, vooral weer aan het slot. Als je al die verloren punten van de laatste tien minuten wegstreept sta je middenmoot ofzoquote:Op zaterdag 1 mei 2021 09:31 schreef tong80 het volgende:
Gisteren gewoon weer verloren van fucking Eindhoven.
Had het er vorige week over met een vriend. We zouden gewoon om een nacompetieplaats mee hebben gedaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, vooral weer aan het slot. Als je al die verloren punten van de laatste tien minuten wegstreept sta je middenmoot ofzo
Alweer gezakt naar de tweede plaats.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:38 schreef tong80 het volgende:
1. FC Den Bosch 1 1 0 0 3 2- 0
2. TOP Oss 1 1 0 0 3 1- 0
3. FC Eindhoven 1 0 1 0 1 2- 2
4. FC Volendam 1 0 1 0 1 2- 2
5. FC Dordrecht 1 0 1 0 1 1- 1
6. FC Emmen 1 0 1 0 1 1- 1
7. Jong PSV 1 0 1 0 1 1- 1
8. Telstar 1 0 1 0 1 1- 1
9. ADO Den Haag 0 0 0 0 0 0- 0
10. Almere City 0 0 0 0 0 0- 0
11. Graafschap 0 0 0 0 0 0- 0
12. Jong Ajax 0 0 0 0 0 0- 0
13. Jong AZ 0 0 0 0 0 0- 0
14. Jong Utrecht 0 0 0 0 0 0- 0
15. MVV Maastr. 0 0 0 0 0 0- 0
16. NAC Breda 0 0 0 0 0 0- 0
17. Roda JC 0 0 0 0 0 0- 0
18. VVV-Venlo 0 0 0 0 0 0- 0
19. Excelsior 1 0 0 1 0 0- 1
20. Helmond Sp. 1 0 0 1 0 0- 2
![]()
Maar wel een mooi bedrag voor van Meerveld.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 19:44 schreef Socios het volgende:
Pijnlijke nederlaag tegen FC Eindhoven.![]()
Mooi bedrag!quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is rond, recordtransfer
https://www.bd.nl/fc-den-(...)t&utm_medium=twitter
Bron: https://www.nu.nl/voetbal(...)door-amerikanen.htmlquote:Forza FC Den Bosch (een groep lokale ondernemers) en de Stichting Behoud Betaald Voetbal 's-Hertogenbosch houden de aandelen die niet in bezit komen van de Amerikanen. Het zogenoemde 'gouden prioriteitsaandeel' waarmee onder andere de naam, clubkleuren, clubcultuur en vestigingsplaats gewaarborgd zijn, blijft eigendom van Stichting Behoud Betaald Voetbal 's-Hertogenbosch.
Dan zal er toch de nodige versterking bij moeten komen. En niet alleen een paar spelers uit het 2e van Oostende.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:33 schreef Junglebeast het volgende:
Nou hopelijk is het ook fijn voor de spelersgroep dat er nu een nieuwe eigenaar is. Dan kun je toch vrijer spelen lijkt me. Zou mooi zijn om een periodetitel te winnen.
Ja verwacht in de winterperiode wel wat meer. Maar kans is dat Hornkamp dan ook weg gaat.quote:Op maandag 13 september 2021 15:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zal er toch de nodige versterking bij moeten komen. En niet alleen een paar spelers uit het 2e van Oostende.
Dat zal ook wel moeten. Anders wordt het onderkant rechterrijtje.quote:Op maandag 13 september 2021 16:42 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja verwacht in de winterperiode wel wat meer. Maar kans is dat Hornkamp dan ook weg gaat.
Verbaast me dat Felida niet al eerder vertrokken is.quote:Op maandag 13 september 2021 16:48 schreef Halcon het volgende:
Haal Hornkamp en Felida weg en dan is het echt heel matig wat overblijft.
Meen dat er een optie was met FC Groningen, maar die wilden hem uiteindelijk toch niet.quote:Op maandag 13 september 2021 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verbaast me dat Felida niet al eerder vertrokken is.
Zo ongeveer wel. Paar ouderen nog. v/d Steen, Ahannach, v/d Winden (vooral geblesseerd), Kip (valt tegen) en Salasiwa (bakt er niks van).quote:Op maandag 13 september 2021 17:25 schreef Junglebeast het volgende:
Ja dan krijgt je eigenlijk een Jong FC Den Bosch.
Dat doen ze bij al die clubs. Esjberg lopen/liepen ook een hoop afdankertjes van Barnsley rond. Stiers en Berte kwamen ook van KV Oostende. Bij Nancy spelen er ook een aantal van Oostende.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Het valt me vooralsnog wel op dat de nieuwe eigenaren alleen maar spelers van partnerclubs deze kant uitschuiven, had iets meer ambitie verwacht.
Ohquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat doen ze bij al die clubs. Esjberg lopen/liepen ook een hoop afdankertjes van Barnsley rond. Stiers en Berte kwamen ook van KV Oostende. Bij Nancy spelen er ook een aantal van Oostende.
Beetje wat Duchatelet altijd deed bij zijn clubs. Afdankers van de ene naar de andere club sturen.
Nancy staat stijf onderaan in Ligue 2, Oostende vecht tegen degradatie in België, Barnsley vliegt dit jaar uit de Championship, Esjberg strijdt tegen degradatie op het tweede niveau in Denemarken en FC Thun is middenmoot op het 2e niveau in Zwitserland.
Draait allemaal niet denderend bij die PMG-clubs.
Halen overal vooral goedkope niet al te oude spelers. En hopen een aantal daarvan winst te maken, zoals bijvoorbeeld met die Schot van Oostende.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh
Wel een aparte strategie dan, niet bepaald kippen met goude eieren
Belangrijkste is nu een paar jaar stabiel draaien. Als je dan eindigt rond 10-13 doe je het niet verkeerd na het debacle met Jordania.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:06 schreef Halcon het volgende:
In het BD stond een stukje met Jan Gösgens. Geen sprint richting de Eredivisie, maar een marathon. Spelersbudget is wat omhoog, maar nog niet veel.
Moet het allemaal nog zien.
Die Halilovic die nu is gehaald was de laatste jaren vooral reserve in Kroatië en Denemarken. Contracten van v/d Winden, Felida, Ahannach en Hornkamp lopen eind dit seizoen af. Dat zijn de beste spelers uit de selectie.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Belangrijkste is nu een paar jaar stabiel draaien. Als je dan eindigt rond 10-13 doe je het niet verkeerd na het debacle met Jordania.
Van daaruit doorgroeien ja. Liever stabiel over acht jaar naar de eredivisie dan binnen één seizoen met geld dat er niet is.
Van Meerveldquote:
Ok, dacht amateurbasis.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is een transfersom voor betaald.
Kuijpers is gratis weggegaan, die speelde op amateurbasis. Meerveld heeft Willem II 7 ton of zo voor betaald, plus twee huurlingen.quote:
Klopt. Ik haalde ze door elkaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kuijpers is gratis weggegaan, die speelde op amateurbasis. Meerveld heeft Willem II 7 ton of zo voor betaald, plus twee huurlingen.
Valt me mee dat die nog niet eerder is verkocht. Blijft weinig over.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:12 schreef Halcon het volgende:
Jizz Hornkamp naar Willem II. Het wordt zo kwalitatief wel heel mager de selectie. Felida zal ook nog wel verkocht worden.
Ja, hadden ze in de zomerperiode vast meer voor kunnen vangen. Contract Felida loopt af, dus als die niet wordt verkocht, loopt 'ie gratis de deur uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valt me mee dat die nog niet eerder is verkocht. Blijft weinig over.
Jawel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nieuwe investeerders doen nog niet heel veel momenteel...
Het is een behoorlijke puinhoop jaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:32 schreef Halcon het volgende:
Verloren van Top Oss
Maguire ingevallen. Moller tekent komende week, wordt voor een half jaar gehuurd. Felida zat op de bank. Naar eigen zeggen is 'm gezegd dat hij niet meer speelt, omdat hij niet naar Emmen wil.![]()
Ondertussen stonden er wel 5 in de basis die na de zomer ook geen contract meer hebben en viel er ook nog 'n huurling in.
Da's het minste wat er van gezegd kan worden, ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een behoorlijke puinhoop ja
Die deden het ook vooral of eigenlijk alleen uit liefde voor de club. Daar is bij deze Amerikanen uiteraard geen sprake van.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:40 schreef tong80 het volgende:
Achteraf heeft de familie Schouten het zo slecht niet gedaan.
Vanaf wanneer kom jij bij de FC ? Ik vanaf 1971. Nog met zwarte baan op witte shirt. Trouwens kijk ik op het huis van Jan Hein. Vaak mee wezen stappen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die deden het ook vooral of eigenlijk alleen uit liefde voor de club. Daar is bij deze Amerikanen uiteraard geen sprake van.
Bij zo ongeveer al hun clubs is het gezeik. Van Nancy tot Oostende tot Barnsley.
Sinds 1989. Intertoto-seizoen. Jarenlang seizoenskaart gehad en uitwedstrijden bezocht. Nadat ik verder weg ben gaan wonen is de klad erin gekomen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kom jij bij de FC ? Ik vanaf 1971. Nog met zwarte baan op witte shirt. Trouwens kijk ik op het huis van Jan Hein. Vaak mee wezen stappen.
Uitwedstrijden ook lang gedaan. Vaak een heel gedoe met combi's e.d., maar vond het wel altijd leuk. Intertoto, promotie, degradatie, het bekeravontuur.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:46 schreef tong80 het volgende:
Ik en m'n maten liepen in de rust van de ene naar de andere helft. Pakten bij Schulten een broodje kroket. Ging ook altijd mee naar uitwedstrijden. Cambuur was het verst. Nog voor de M-side langs de zijlijn was in de ouwe Vliert.
Da's allemaal van voor mijn tijd. Maar moeten mooie tijden geweest zijn, toen telde de FC nog mee.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:00 schreef tong80 het volgende:
De lichting van Herpen, Pattinama, Scholten, Gilhaus, van den Hoorn. Ik was in de Meer bij de omhaal van van Basten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |