U zei?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:55 schreef Twinkly het volgende:
Jeeeeej Niels staat niet in de OP, zie je wel dat hij nog klein is![]()
* Twinkly zit nog in de ontkenningsfase
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:25 schreef renzell het volgende:
We maken er een fijn dagje van hoor lieve Oek, die eerste! Met taart voor Ko, met bubbels, kado's, herinneringen, de wind in onze haren, een traantje om weg te pinken en een hele grote stoere zoon die voor het eerst gaat kamperen!![]()
ik wacht de nacht wel even af, en zie wel even hoe het er morgen uitziet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:18 schreef mikoxx het volgende:
Karin, ik heb het verder eventjes gemist, maar in combi met de toch vrij hoge koorts van laatst: zou je niet even langs de ha? Zou ik wel doen geloof ik
Da's in het geval van kids nooit 'knullig' vind ik! Maar als je zelf zoiets hebt van 'het valt wel mee', dan moet je niet gaan natuurlijk, maar ik dacht t zelf zo.... nou ja, anyway, volg je gevoelquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind het zo knullig om voor iets onschuldigs naar de HAP te gaan.
Als het verandert of ik denk dat hij last heeft wordt het een ander verhaal.
Noesquote:
Nopes, nergens op gelegen, ook niks raars gegeten oid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:27 schreef mefke79 het volgende:
Karin, heeft hij vandaag buiten ergens op gelegen? Ik krijg dit soort uitslag van blauwe regen (de plant, niet dat spul dat uit de lucht komt vallen) en nog wat andere planten (kom er maar niet achter welke planten
). Als het dat is, zou het wel morgen weg moeten trekken.
tsja, dat weet ik niet, ik merk het niet echt aan hemquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:32 schreef mikoxx het volgende:
Karin, naar aanleiding van de post van Mefke: Ik krijg dat soort uitslag dus van klimop (hedera) Maar: dat jeueueueueeukt gigántisch. Het lijkt er wel op, maar ik begreep dat Lars geen jeuk heeft he?
We hebben al een Puckabag, maar de lente/zomerversie is niet dik en zwaar genoeg om hem een geborgen gevoel te geven. Bovendien zit de Puckabag vrij groot.quote:Op zondag 25 april 2010 13:21 schreef McLaura het volgende:
Claudia, misschien is de puckabag een optie. Wij hebben daarvoor gekozen, en Thijs is naadloos van de Woombie (net zoiets als Puckababy) in de Puckabag gegaan. Het is zo erg dat hij niet in een andere slaapzak wil slapen![]()
Ik heb zijn deken net meteen uit bed gehaald! Ivan gaat al een tijdje het hele bed door en ik heb niet het idee dat hij zo'n deken echt nodig heeft.quote:Een baby stikt niet makkelijk in bed als hij geen dekbed/deken heeft. Het 'schadelijke' zogenaamde 'rebreathing' op het matras is te verwaarlozen bij een baby. Wij hebben een aerosleep, maar dat had eigenlijk niet eens gehoeven. Toch vind ik het wel een fijn idee.
Hier gaat het prima met de Puckabag, ik denk dat Thijs er vanaf 4,5 maand in slaapt. Hij paste niet meer in de Woombie, en ik heb het gewoon geprobeerd. Voor hem is het geborgen genoeg, maar dat blijkt wel uit het feit dat hij niet slaapt in een slaapzak zonder mouwenquote:Op zondag 25 april 2010 19:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We hebben al een Puckabag, maar de lente/zomerversie is niet dik en zwaar genoeg om hem een geborgen gevoel te geven. Bovendien zit de Puckabag vrij groot.
Wanneer hebben jullie Thijs uit de Woombie gehaald? Ivan is nu 5,5 maanden oud en hij past nog maar net in de Puckababy. Het zal niet lang duren voor we dat ding wel vaarwel moeten zeggen.
Jazeker!quote:Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Fijn, even wat meer knuffeltijd met je mannetjeGeniet er maar van!
ahhhh wat leuk he!! hier V ook die klapt en doet dan zijn handen op zijn hoofd en wiebelt..quote:Op maandag 26 april 2010 11:27 schreef Vicky het volgende:
jeetje McLaura, jullie zitten wel in een molentje zeg! Ik hoop dat het allemaal meevalt voor Thijs!
Welkom terug MamaNik!Ik zit foto's van Amber te bekijken. Tess heeft nu kleren aan die van Amber geweest zijn, die Amber nog droeg toen ze 16 maanden was!!
Tess heeft ineens hele gekke rode plekjes op haar wang. Het lijken een beetje op bloeduitstorinkjes. Geen idee hoe ze er aan komt!
Tess slaapt momenteel nog met 1 arm vast. We hadden 2 armen los gedaan maar dat was weer drama in bed! Met 1 arm los gaat het beter!![]()
Mevrouw kan in haar handjes klappen
![]()
ssssttttttquote:Op maandag 26 april 2010 11:45 schreef Vicky het volgende:
Amber was wat kleiner en lichter dan Tess nu
quote:Op maandag 26 april 2010 12:44 schreef innepin het volgende:
Mijn kleine baby ging gisteren zomaar staanwhuuuhhh! En de grootste lol natuurlijk, want rechtop is de wereld nog veel leuker
Ik ga leren, heb binnenkort m'n eerste tentamen, na 2 jaar studie-pauzequote:Op maandag 26 april 2010 16:04 schreef miss_sly het volgende:
Ow, dat is zeker best spannend, LindaWel leuk, papa en Lotte. En dan heb jij zomaar tijd voor jezelf. Wat ga je daarmee doen
Ik hoop ook op geen gesnij voor jullie
ik dacht het net zelf, toen ik naar beneden keek: ik lijk wel nog steeds zwanger![]()
Over dat slapen: het is eigenlijk een luxe probleem, denk ik, want ze gaat gewoon wel slapen, en vaak ook echt binnen een paar minuten. Een heel enkele keer lukt het niet, dan kijk ik eerst of troosten in haar kamertje lukt, en anders neem ik haar nog even mee naar binnen en probeer het een half uur later nog eens. Het is echt het 'naar bed gaan' en toch vind ik dat al heel naar.
Vanmiddag heb ik haar ook onder luid gehuil, uitgestrekte handjes en dikke tranen naar bed gebracht, binnen 3 minuten was ze stil en ze sliep bijna 2 uur. En dan is ze ook echt uitgerust en blij als ze wakker wordt.
Gewoon zelden verschonen en if, moet ik eerst kijken of ze gepoept heeftquote:Op maandag 26 april 2010 17:23 schreef oeke het volgende:
Lastig Miss, maar volgens mij hebben jullie al veel geprobeerd, misschien hoort het op dit moment bij Senna en groeit ze er gewoon overheen.![]()
Willow!![]()
MamaNik, welkom terug!
Zijn eerste poepluier. Hoe heeft hij die zo lang kunnen ontduiken?
![]()
Hopelijk heeft Lotte een leuke dag en papa ook.
En kun jij lekker leren en misschien een beetje genieten van stilte en rust.
Ik ken het ook hoor, hier vroeg ook iemand met 7 maanden of de tweede onderweg was.![]()
Hier gaat het vaak zo:quote:Op maandag 26 april 2010 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
Gewoon zelden verschonen en if, moet ik eerst kijken of ze gepoept heeft
Aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik bang dattie de luier weer dichtdoet en naar huis komtquote:Op maandag 26 april 2010 18:03 schreef tessie het volgende:
Haha Linda, dan zou je toch haast hopen dat ze juist een spuitluier krijgt of ben ik gewoon heel gemeen door mijn hormonen?
Maar ik vind dat echt stom als mensen gaan vragen of je zwanger bentOp foto's vind ik in elk geval dat je er juist erg goed uitziet
quote:
Ja die vlekjes hoorden erbij!quote:Op maandag 26 april 2010 20:39 schreef mikoxx het volgende:
[..]
nou ja, tijgeren is het meer. En T begint zich op te trekken. Aan de handjes lukt ze allebei al wel, als we ze een vinger geven trekken ze zich zomaar op
, en T begint nu ook aan de box enzo!
![]()
Wat fijn dat de dietiste je ook nog eventjes belde joh! En 5e of 6e ziekte? Hoe merk je dat dan? Koorts en verder niks ofzo? Of hoorden die vlekjes daar ook nog bij.
Al meer van de psz gehoord?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Een suikervrij recept moet dan toch niet heel moeilijk te vinden zijn?
Ik zal die van mijn moeder niet vragen, die gooit geloof ik drank door de rozijnen.
Oh das nog laat, mijn schoonmoeder werd helemaal boos omdat ze Jen bij 3 maanden geen slagroom mocht geven.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
daar slapen ze lekker van joh!
En meer van dat soort pareltjes
Overigens was het hier dat ik erbij zat rond een maand of zes stond mijn oma ook bijna een stuk taart mét botercrème dikke bovenlaag erop in Amélie's mond te proppen.
Doe nog maar even niet.... ik ben niet per se anti-suiker ofzo (hoewel ik beperken tot een bepaalde leeftijd wel verstandig vind!) maar taart met 6 maanden vond ik wat te vroeg nog
ja ik was heel duidelijk geweest over dat ze niets anders dan melk mocht tot 6 maandenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh das nog laat, mijn schoonmoeder werd helemaal boos omdat ze Jen bij 3 maanden geen slagroom mocht geven.
Zit toch melk in?quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik was heel duidelijk geweest over dat ze niets anders dan melk mocht tot 6 maanden
Iets zegt me dat zij dat anders opgevat heeft dan ik het bedoeld had
oh maar dat laatste ben ik absoluut met je eens, de rest van het leven komt er nog genoeg suiker langsquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:01 schreef oeke het volgende:
Rozijntjes in drank klinkt wel heel lekker voor de papa en mama!
gelukkig is het enige dat Ko tot nu toe aangeboden kreeg een frietje met 7 maanden. Van een snackbarman. Dus dat kon ik makkelijk afslaan.
Ik vind het best een fijn idee om de eerste 2 jaar geen suiker te geven. Dat krijgt hij nog genoeg de rest van zijn leven.
Ook geen fruithap? Dus gepureerd aanbieden, zonder stukjes?quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb tips nodigLeander wil niet meer eten. Tenminste geen brood, fruit en warm eten meer. Hij teert al dagen alleen op 3 flessen waarvan 1 's nachts. Zodra ie een stukje van iets in zijn mond krijgt, begint ie hevig te kokhalzen en spuugt het weer uit. Of ie het nu zelf doet of ik help hem. Hij gruwelt er echt van terwijl ie eerder alles at wat je hem gaf. Ik heb het cb al gebeld maar die hadden geen tips, gaat wel weer over was hun antwoord. Maar ja hij is al zo ielig dat ik bang ben dat als ie niet eet dat er niks meer van overblijft. Een extra fles hebben we ook al geprobeert maar dan drinkt ie misschien 30cc van op en dan is het klaar.
Ik heb niet het idee dat ie overdag er last van heeft dat ie honger heeft maar aan het eind van de middag vaak wel. Dan word ie vervelender enzo. Maar hij wil niks hebben dan.
Iemand tips?
Ja dat van de keel zou misschien wel kunnen jah. Mijn moeder vond van de week ook dat ie beetje zuur rook uit zijn mond!quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:45 schreef huuphuup het volgende:
Geen tips Nicole, wel lastig![]()
ik zou het denk ik blijven proberen aan te bieden op een normale manier. Wil ie niet, dan niet.
Misschien heeft ie wel pijn in zn keel, daar heb ik zelf vaak last van en dan doet het écht zeer met eten. Als dat zo is dan is het vast met een week wel beter.
Misschien kun je anders, als je het niet teveel moeite vindt, zo'n ijsje maken zoals Oeke beschreef. Fruit pureren en dat op een stokje invriezen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:46 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dat van de keel zou misschien wel kunnen jah. Mijn moeder vond van de week ook dat ie beetje zuur rook uit zijn mond!
Opa deed vorige week slagroom op haar vla... Gillen!!!! NEEEEEE OPAAAAAA NEEEEEEEE.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:50 schreef miss_sly het volgende:
MeNicole, naar is dat. Toch denk ik dat gewoon aan blijven bieden en geen drama maken als ie niet eet het beste is. En met die 3 flessen krijgt hij toch iig nog behoorlijk wat binnen, toch?
Ticootje, dat lijkt me ideaal, daar hoop ik ook stiekem op bij Senna
oh over dat laatste ben ik zelf heel simpel. Mijn moeder zei vroeger altijd "moeders mogen alles" als zij weer eens iets niet nam wat wij wel moesten (meestal nav een of ander nieuw dieet ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:02 schreef miss_sly het volgende:
ja oeke, die sinterklaastijd bijvoorbeeldik heb me voorgenomen om iig dit jaar in december nog streng te zijn. Als ik zie wat neefje en nichtje bij schoonouders naar binnen werken met die dagen, dat wil ik echt niet voor Senna, hoor
Sowieso snoepen die best veel, lijkt het. Vind ik nergens voor nodig.
Nu we het hier toch over hebben, hoe gaan jullie dat doen met dingen die je zelf eet en die je liever wil dat je kind voorlopig nog niet eet? Ik ben bijvoorbeeld dol op chocoladepasta op brood (lekker dik ook) maar eigenlijk wil ik liever dat Senna dat voorlopig nog niet eet. Zelfde met mayo bij de patat of gebakken aardappeltjes. Nu is dat nog geen probleem natuurlijk, maar over niet te lange tijd gaat ze wijzen, praten, verschil zien, Hoe gaan jullie dat doen? Zelf ook niet of minder die dingen eten, of gewoon weigeren aan je kind in eht kader: jij bent nog een kind dus je mag dat nog niet?
Eerlijk? Alles wat ik eet mag Jen ook... Jen mocht langere tijd geen mayo vanwege de ei die erin zat, en dan kreeg ze van mij een frutje ketchup. Nu vindt ze mayo niet lekker en kiest zelf voor de ketchup.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:02 schreef miss_sly het volgende:
ja oeke, die sinterklaastijd bijvoorbeeldik heb me voorgenomen om iig dit jaar in december nog streng te zijn. Als ik zie wat neefje en nichtje bij schoonouders naar binnen werken met die dagen, dat wil ik echt niet voor Senna, hoor
Sowieso snoepen die best veel, lijkt het. Vind ik nergens voor nodig.
Nu we het hier toch over hebben, hoe gaan jullie dat doen met dingen die je zelf eet en die je liever wil dat je kind voorlopig nog niet eet? Ik ben bijvoorbeeld dol op chocoladepasta op brood (lekker dik ook) maar eigenlijk wil ik liever dat Senna dat voorlopig nog niet eet. Zelfde met mayo bij de patat of gebakken aardappeltjes. Nu is dat nog geen probleem natuurlijk, maar over niet te lange tijd gaat ze wijzen, praten, verschil zien, Hoe gaan jullie dat doen? Zelf ook niet of minder die dingen eten, of gewoon weigeren aan je kind in eht kader: jij bent nog een kind dus je mag dat nog niet?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:13 schreef Ticootje het volgende:
*knip*
maar ik ben meer van alles met mate dan dingen krampachtig verbannen.
*knip*
nouja dat wilde ik dus ook zeggen maar had ik weer weggehaald. Doe ik het tochquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Stralend blij met 3 tumtummetjes!En nee, niet elke dag en zelfs niet elke week, simpelweg omdat ik er niet eens aan denk.
Of een slokje van papa's milk-shake. En nee, niet toen hij 8 maanden was, wel toen hij anderhalf was.
Sorry, ervaringen over mijn peuter in het grote babietjes topic, maar mijn grote baby krijgt nog geen milk-shake of patatjes.
Cola oid zal ik hem dan trouwens weer niet snel geven. Sowieso ook omdat wij dat niet standaard drinken en hij er dus ook niet om zal vragen.
I knowquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nouja dat wilde ik dus ook zeggen maar had ik weer weggehaald. Doe ik het toch![]()
ik wil niemand voor het hoofd stoten door de term krampachtig maar eigenlijk ben ik het wel eens met Ticootje. Suiker vermijden wil ik wel. Wat BE zegt, elke week hoeft niet. Maar echt verbieden ofzo vind ik niet nodig. Pick your battles ook wel een beetje eigenlijk. Zoals dat voorbeeld in de Mac. (omg ticoo geef je kinderen toch es gewoon te eten joh!![]()
)
Absoluutquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef oeke het volgende:
Ik vind 'krampachtig' trouwens helemaal niet bij mij passen.
Gewoon keuzes maken en die volgen en weer loslaten.![]()
Het is toch normaal om na te denken over wat je je kind wil meegeven? Hoe je je kind wil voeden?
Ja en op den duur loopt het allemaal vanzelf wel los. Je moet nou eenmaal dingen aanpassen en dat zal met eten en drinken ook zo gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef oeke het volgende:
Het is toch normaal om na te denken over wat je je kind wil meegeven? Hoe je je kind wil voeden?
Ko had dat ook, ineens was de box een interessant gymlokaal met speelgoed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, Amélie vindt de box ineens geweldig![]()
Dat!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef oeke het volgende:
En als dat anders is dan anderen het doen is dat toch niet perse krampachtig?
Ik eet ook geen vlees of vis. Tja, in de ogen van veel mensen ben je dan krampachtig. In mijn ogen doe ik gewoon waar ik me goed bij voel. En wat ik lekker vind.![]()
Klopt, maar dat gaat natuurlijk niet voor iedereen op... als ik de keuze zou maken geen chocopasta meer in huis te halen heb ik gewoon ruzie met minimaal 2 huisgenoten.. Dus in ons geval zouden dat soort keuzes wel krampachtig zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:36 schreef oeke het volgende:
Ja Leander ook. Die staat alleen maar te huilen met de handjes omhoog. Mikael heeft er ook nooit ingezeten en Leander ging ook die kant op. Nu is de box weg! Heeft ie meer ruimte om te spelen en op zijn loopauto te rijden!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Senna vindt de box momenteel echt niets aanZe begint dan echt heel verdrietig te huilen, alsof ik haar verban naar een gevangenis ofzo
Ik denk dat ik daarom ook de grens van 2 jaar heb gesteld. Zodat het met de peutertijd lekker los kan en je minder kans hebt op gedoe.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:41 schreef Ticootje het volgende:
Klopt, maar dat gaat natuurlijk niet voor iedereen op... als ik de keuze zou maken geen chocopasta meer in huis te halen heb ik gewoon ruzie met minimaal 2 huisgenoten.. Dus in ons geval zouden dat soort keuzes wel krampachtig zijn.
Dus ja, ik heb chipjes en koekjes in huis... En ja als je eens een bakje chips neemt dan is het niet raar dat er dan opeens een dreumes voor je neus staat "ook".
Hier dacht ik laatst aan, en dat dat inderdaad best wel eens voordelig voor mij uit kan pakken.quote:Maar nadenken is ook goed, als ik niet wil dat Jen snoept mag ik het van mezelf ook niet. Ook nog eens goed voor mezelf.
Ja nou dat ja hahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:40 schreef oeke het volgende:
[..]
Ko had dat ook, ineens was de box een interessant gymlokaal met speelgoed.![]()
Ja, dat zal inderdaad ook wel meewegen. Wij eten eigenlijk altijd zo gezond en vers. Veel groenten etc.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:50 schreef Ticootje het volgende:
ik denk ook dat het meeweegt hoe je leefde voordat er kinderen waren.. Zit het er gewoon ingesleten dat je altijd verse groente op tafel zet en altijd vers fruit in huis hebt is het gewoon een stuk makkelijker omdat je kind dan gewoon meegaat in de bestaande gewoontes..
Is het de gewoonte om elke week bij de mac te gaan eten, magnetronmaaltijden en een zak chips op de bank, dan is het lastiger... Hou je je gewoonte vast en zeg je je kind jij niet want je bent nog klein, of gooi je je leven om, wat ook gewoon moeilijk is.. Dan moet je opeens verantwoord gaan koken enzo...
Ow, dat laatste is wel ernstig, vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:53 schreef bodpa09 het volgende:
M. heeft ook wel eens een paar slokjes milkshake op (lekker!) en krijgt een of twee keer per week een smartie. Hij word er intens gelukkig van. Hij krijgt wel eens yoki (lees 1x per maand), krijgt meestal zoet op brood (rozenbotteljam, pindakaas). Kaas en worst eet hij uit vuistje. Hij krijgt af en toe een kaakje, of een lange vinger.
Hij krijgt dus wel suiker binnen. Het is in elk geval nog niet zo veel als zijn kamergenoot toen M. een nachtje in het ziekenhuis moest blijven. Dat jongetje was 18 maanden, dronk vier flejes kindercola, kreeg een plak chocola als vier uurtje, at 's avonds vier boterhammen en smulde daarna nog van een Happy Meal dat zijn moeder voor hem mee nam, inclusief ijsje.
Nou t is wel duidelijk wat bij jou de gewoonte was...quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:50 schreef Ticootje het volgende:
ik denk ook dat het meeweegt hoe je leefde voordat er kinderen waren.. Zit het er gewoon ingesleten dat je altijd verse groente op tafel zet en altijd vers fruit in huis hebt is het gewoon een stuk makkelijker omdat je kind dan gewoon meegaat in de bestaande gewoontes..
Is het de gewoonte om elke week bij de mac te gaan eten, magnetronmaaltijden en een zak chips op de bank, dan is het lastiger... Hou je je gewoonte vast en zeg je je kind jij niet want je bent nog klein, of gooi je je leven om, wat ook gewoon moeilijk is.. Dan moet je opeens verantwoord gaan koken enzo...
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:53 schreef bodpa09 het volgende:
M. heeft ook wel eens een paar slokjes milkshake op (lekker!) en krijgt een of twee keer per week een smartie. Hij word er intens gelukkig van. Hij krijgt wel eens yoki (lees 1x per maand), krijgt meestal zoet op brood (rozenbotteljam, pindakaas). Kaas en worst eet hij uit vuistje. Hij krijgt af en toe een kaakje, of een lange vinger.
Hij krijgt dus wel suiker binnen. Het is in elk geval nog niet zo veel als zijn kamergenoot toen M. een nachtje in het ziekenhuis moest blijven. Dat jongetje was 18 maanden, dronk vier flejes kindercola, kreeg een plak chocola als vier uurtje, at 's avonds vier boterhammen en smulde daarna nog van een Happy Meal dat zijn moeder voor hem mee nam, inclusief ijsje.
Het is soms ook heel veilig voor ze, die box, gewoon een afgebakend stukje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, Amélie vindt de box ineens geweldig![]()
Ik wilde laatste even snel een vuilniszak weggooien buiten, en normaalgesproken bleef ze wel liggen op het kleed. Ze ging toch geen kant opmaar nu ze meer beweegt en schuift enzo vind ik dat toch wat eng dus had ik haar in de box gezet die we eigenlijk nooit meer gebruiken.
in 1 woord geweldighelemaal blij met al haar knuffeltjes aan het spelen enzo en aan de spijlen aan het trekken.
Stom is dat hoe ze het dan ineens weer wél leuk kan vinden.
Ze houdt nu een konijn omhoog alsof ze hem net geschoten heeft
hoezo 1 keer per maand?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:53 schreef bodpa09 het volgende:
Hij krijgt wel eens yoki (lees 1x per maand),
prenatal (mits het zo'n mega ding is) hebben houten kapstokjes. Nijntje e.d. Bij ons passen alle jassen erop ;-)quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:08 schreef mikoxx het volgende:
Op de fiets bodpa![]()
hihi...
![]()
Oeke, dank voor je weetje over diksap, weten we dat ook weer!![]()
Iemand leuke tips voor kinderkapstokjes? Liefst van hout, waar je jasjes ed op kan hangen (met meerdere haakjes dus)
Dat is inderdaad ook een belangrijk punt wat mij betreft: een gezondere relatie met voeding.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind gezond eten erg belangrijk. We eten vaak vis en kip, proberen rood vlees binnen de perken te houden, vermijden varkensvlees, eten veel groenten en beperken de koolhydraatinname. Ook eet ik volkorenbrood en ongezouten noten. Bij hoge uitzondering eet ik een stukje taart of een toetje. Zo drink ik ook wijn bij uitzondering. Ik hoop Ivan hiermee een vanzelfsprekend voorbeeld te geven: suiker is geen vergif, maar het is wel iets voor bijzondere gelegenheden omdat het lekker maar niet zo goed is.
Snaaien heb ik ook met fases gedaan en daar wil ik echt niet meer aan gaan beginnen. Ik hoop dat Ivan een probleemlozere relatie krijgt met voeding dan ik. Voor mij zal het misschien moeilijk worden om niet te rigide te zijn. Mijn lief heeft zijn eigen snoeplade, beperkt zijn koolhydraatinname niet en is dol op mayonaise. Ik weet nog niet hoe dat moet; echt gezond leeft hij niet. In mijn ogen is hij niet zo'n goed voorbeeld voor Ivan, maar misschien is het juist goed om wat tegenwicht in huis te hebben. Wat jullie al zeggen: er zijn kinderlekkernijen en grotemensendingen.
Stap 2 is beter te haggelen..quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:49 schreef Twinkly het volgende:
Ik wil ook Niels zoveel mogelijk vers te eten geven, zo eten we zelf ook en met suiker zo lang mogelijk wachten want hij kan zijn hele leven nog suiker eten. Voor mij was vroeger cola, sinas of chips heel bijzonder omdat we het alleen maar met verjaardagen kregen. Maar mijn man heeft van de week Liga-koekjes (1e stap dat wel) voor hem meegenomen, ik wilde niet zeuren (ik zeur al teveel) dus net heeft Niels aan een halve Liga gesabbeld. De andere helft heb ik geproeft en het smaakt naar niets, ik zie het nut niet van die dingen
Soms herken ik mijzelf zo in jou!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:21 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mij zal het misschien moeilijk worden om niet te rigide te zijn.
Wij kregen altijd een flesje cola/fanta/sprite op zaterdag en op verjaardagen. Dit was in Afrika, maar in NL was er gewoon nooit cola in huis. Alleen met feestjes inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:49 schreef Twinkly het volgende:
Voor mij was vroeger cola, sinas of chips heel bijzonder omdat we het alleen maar met verjaardagen kregen. Maar mijn man heeft van de week Liga-koekjes (1e stap dat wel) voor hem meegenomen, ik wilde niet zeuren (ik zeur al teveel) dus net heeft Niels aan een halve Liga gesabbeld. De andere helft heb ik geproeft en het smaakt naar niets, ik zie het nut niet van die dingen
dit jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:50 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh bah Innepin...daar schrik je allebei zo van! T gebeurt, hoort erbij en zal nog veel vaker gebeuren, maar leuk zijn dat soort dingen niet!voor jullie!
Hier worden kinderen met een knakworst als ontbijt afgeleverd op het kdv..quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:07 schreef MeNicole2 het volgende:Net in de stad was er zo'n humpie net als Leander aan de frikandel. Gewoon in de hand
In de buggy, hij kon nog niet eens goed rechtop zitten
maar hij wist heel erg goed wat ie met die frikandel moest
Ja lachen manquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:13 schreef oeke het volgende:
Je ziet echt de raarste dingen soms. P. zag al een tijd terug, volgens mij was Ko 4 maanden ofzo, een opa zijn kleinzoon een slok bier geven. Het kind was een half jaar oud! En papa lachte erom.![]()
Beterschap Mikoxx, ik zou het trouwens ook niet doen met koorts, een badje.
zou ik persoonlijk niet doen denk ik, maar das meer omdat ik het zelf ook niet lekker vindtquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:08 schreef mikoxx het volgende:
waat? Da's wel een toppunt idd MeNicole![]()
Weet iemand of je kindje met koorts (hoger dan 38 C) in bad mag?
Ja, ik meer dan zij volgens mijquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:17 schreef Raissa het volgende:
Arme Willow! Je zal wel flink geschrokken zijn Innepin...!![]()
Ik heb tijdens mijn zwangerschap schandalig slecht gegeten. We kwamen regelmatig bij 't Wethoudertje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:41 schreef miss_sly het volgende:
Wij eten wel eens patat, en dan van de snackbar. Is zo gemakkelijkEn van het Wethoudertje ook nog eens echt heel erg lekker
![]()
rundvlees is niet hetzelfde als roodvlees toch? Met roodvlees bedoelt men toch semi-rauw vlees en niet alle rundvlees? Want in een stoofpot is het over het algemeen heel behoorlijk goed gaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik wil nog zoveel zeggen, maar dat voelt zo suf omdat ik hier 'illegaal' post, haha.
Ar-me Willow.Ik ben zelf een behoorlijke kluns. Gister ben ik op andermans fiets gevallen (don't ask) en vandaag zat mijn duim tussen de kleppen van een afvalcontainer. Het is een kwestie van tijd voor ik Ivan zoiets aandoe.
![]()
Vannacht heb ik echt iets HEEL stoms gedaan. Ik voel me er nog zo ontzettend naar door. Ik heb zonder het te weten de kat in de kamer van Ivan opgesloten, terwijl ze daar helemaal niet mag komen. Niks aan de hand verder. De kat lijkt niet in zijn bed te zijn gekomen en Ivan is vrij van krassen en vrolijk. Maar oh oh oh, wat als, wat als? Pff. Ok, ik was héél moe, maar dat mag geen excuus zijn. Voortaan beter opletten.
Oeke, etiketten lezen is ook een uit de hand gelopen hobby van mij!Ik ben trouwens heel blij dat ik bij de Indische buurt woon. In het dorp waarin ik ben opgegroeid kon je echt geen dadels vinden.
Huup, mijn ideaal is de Harvard Food Pyramid, gezond eten volgends de meest recente wetenschappelijke inzichten. Wat ik er met name tof aan vind is dat het niet heel rigide is. Rood vlees is bijvoorbeeld niet goed, dus daarom moet je het gewoon niet te vaak eten. Als de verhoudingen maar kloppen. Ik ben dol op stoofpotten dus we eten soms rundvlees. En als je varkensvlees in Toscane hebt gehad denk je wel anders over varkensvlees.![]()
Tot slot een troost voor de mama's van grote baby's die hun kind het liefst tegen de wereld zouden willen beschermen:
[ afbeelding ]
Da's toch ook niks?
Ja. Hij gaat nog niet het hele huis door en dus is hij geen grote baby, maar met de beste wil van de wereld kan ik hem ook geen kleine baby noemen. Ik geniet er wel van, want het loopt lekker en ik ben bang dat het stilte voor de storm is. Er zullen nog genoeg moeilijke momenten volgen met tandenleed, eenkennigheid, driftbuien en blauwe plekken. Ik lees hier mee en huiver.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:05 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind het wel leuk hoor, heb jij ook een beetje het gevoel met Ivan tussen wal en schip te vallen?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Oh innepin zo zielig! Ik heb hier wel eens een paar vingers tussen de deur gehad en dan voel je wat weerstand je denkt ik trek ietsjes harder. Je denkt nog een keer, en ja hoor kind achter je.
Dat vind ik hier dus moeilijk hè. Om daar een midden in te vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar heeft eten helemaal door! Hij moest even van die kokhalsreflex af zeg maar. Maar nu geniet hij echt van een boterhammetje en het eten hoeft niet helemaal meer tot moes gemaakt. Dat was eerst ook wel hoor Innepin.
En hij krijgt de ene keer een potje (als wij curry oid eten) en de andere keer eet hij met de pot mee, zoals bijv. vanavond als we broccoli-stamppot eten.
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef Nijna het volgende:
We hebben een randje tandje linksondervoor
ja dat is ook zo en dat van kindjes in india voer ik altijd aan als argument waarom ik het niet nodig vind om nu ineens over te gaan op aardappels/groente/vleesquote:Op woensdag 28 april 2010 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar op zich... jij eet toch altijd gekruid? Dus heeft ze dat in je buik ook al mee gekregen?
Kindjes in India krijgen dat toch ook allemaal te eten? Die krijgen vast geen potjes Olvarit?
Kan je niet evt. een deel wat minder pedis maken?
Alleen bij ons is het wel echt uitzondering en Sasha vindt het bijv. ook niet lekker dus zorg ik dat ik altijd iets van macaroni of broccoli-stamp oid in de vriezer heb voor dat soort gevallen.
En als we wraps eten eet hij het in delen zonder de kruiden. Hij is gek op paprika bijvoorbeeld en de wraps zijn ook favoriet, alleen niet de gekruide kip ofzo. Soms hou ik wat achter en bak ik het zonder kruiden, soms ook niet.
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef Nijna het volgende:
We hebben een randje tandje linksondervoor
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:34 schreef oeke het volgende:
Spannend Vicks, de vakantie en de hele reis en alles. Wanneer gaan jullie weg, heel snel toch?
goed stevig onder de dekens instoppen?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft vannacht voor het eerst zonder Puckababy geslapen. Na 4 uur werd hij wakker maar kon ik hem goed troosten. Ik was een dik uur bezig met troosten toen m'n lief eruit ging en hem weer in de Puckababy deed. Ik was not amused toen ik daar vanochtend achter kwam.
Afijn, vannacht weer proberen. Ik heb er stom genoeg zin in. Ik vond de afgelopen nacht wel moed bieden. Ivan deed zo zijn best om weer in slaap te komen. Hij moet gewoon even doorkrijgen hoe dat moet.
Oh dat is niet zo fijn inderdaad, na al die moeite van jou. Was hij boos omdat hij niet kon slapen door het gehuil?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft vannacht voor het eerst zonder Puckababy geslapen. Na 4 uur werd hij wakker maar kon ik hem goed troosten. Ik was een dik uur bezig met troosten toen m'n lief eruit ging en hem weer in de Puckababy deed. Ik was not amused toen ik daar vanochtend achter kwam.
Afijn, vannacht weer proberen. Ik heb er stom genoeg zin in. Ik vond de afgelopen nacht wel moed bieden. Ivan deed zo zijn best om weer in slaap te komen. Hij moet gewoon even doorkrijgen hoe dat moet.
ja maar zo min mogelijk op smaak brengen daar zit dus juist het probleem eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, ik weet niet precies hoe het voedselintroductieschena eruit ziet, dus wanneer het voor kinderen überhaupt gebruikelijk is om met de pot mee te eten. Maarm om het kruiden zou ik me niet druk maken. Dat wil zeggen, ik zou het voor gaar gewoon zo min mogelijk op smaak brengen. Zo'n maal is voor haar nu ongetwijfeld al een explosie aan smaken.
Over ligamaffia gesproken: Ivan ontving gister post van ze. Ze zijn er rap bij! Het werkt wel aardig, want mijn lief was meteen enthousiast. Waarop ik bromde: hij krijgt GEEN liga.
Mag ik bij jou etenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja maar zo min mogelijk op smaak brengen daar zit dus juist het probleem eigenlijk.
Heel veel van wat ik kook zijn stoofgerechten of een pans/potsdingen. En eigenlijk voornamelijk uit de Aziatische of de Maghreb-keuken. Wat dus betekent, van tevoren marineren en uiteindelijk alles tegelijk in een pan mikken, ofwel laten stoven ofwel wokken zeg maar.
Verder dan dat breng ik voor ons zelf dus niets op smaak. Ik ben niet zo van het met de zoutpot eroverheen op het laatstwij eten heel weinig zout eigk in verhouding.
Maar daar wringt hem dus een beetje de schoen, wat Oeke denk ik ook wel begrijpt, met de pot mee eten betekent in dat geval dan ook echt, met de pot mee-eten. Ik kan wel ons eten alvast opscheppen en dan wat kokosmelk door haar eten doen om het wat milder te maken, of ik kan haar eten opscheppen en dan pas de sambal erdoor doen, maar alle andere kruiden zitten er dan wel al in. (en sambal krijgt ze uiteraard voorlopig sowieso niet.) Dus ik kan het wel minder pedis maken voor haar, maar niet minder gekruid dan wat wij eten. Als iemand me nog volgt![]()
Er zal wel net zo veel koriander door zitten bijv. Of citroengras of ui/knoflook/lomboks enz. Dus mja.
Nouja ik ga het binnenkort gewoon een keertje aanbieden, beetje proberen dan maar.
Het naanbrood en de (eveneens gekruide) zoete aardappel trok ze nog net niet uit mn handen dus het moet goedkomen
Maar wat is er dan mis met koriander en citroengras als ze het lekker vindt? Linde is gek op zelfgemaakte pesto met veel knoflook en kaasfondue en burrito's met chili etc. Zolang ze het eet, is er toch niks mis mee?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef huuphuup het volgende:
ja maar zo min mogelijk op smaak brengen daar zit dus juist het probleem eigenlijk.
Heel veel van wat ik kook zijn stoofgerechten of een pans/potsdingen. En eigenlijk voornamelijk uit de Aziatische of de Maghreb-keuken. Wat dus betekent, van tevoren marineren en uiteindelijk alles tegelijk in een pan mikken, ofwel laten stoven ofwel wokken zeg maar.
Verder dan dat breng ik voor ons zelf dus niets op smaak. Ik ben niet zo van het met de zoutpot eroverheen op het laatstwij eten heel weinig zout eigk in verhouding.
Maar daar wringt hem dus een beetje de schoen, wat Oeke denk ik ook wel begrijpt, met de pot mee eten betekent in dat geval dan ook echt, met de pot mee-eten. Ik kan wel ons eten alvast opscheppen en dan wat kokosmelk door haar eten doen om het wat milder te maken, of ik kan haar eten opscheppen en dan pas de sambal erdoor doen, maar alle andere kruiden zitten er dan wel al in. (en sambal krijgt ze uiteraard voorlopig sowieso niet.) Dus ik kan het wel minder pedis maken voor haar, maar niet minder gekruid dan wat wij eten. Als iemand me nog volgt![]()
Er zal wel net zo veel koriander door zitten bijv. Of citroengras of ui/knoflook/lomboks enz. Dus mja.
Nouja ik ga het binnenkort gewoon een keertje aanbieden, beetje proberen dan maar.
Het naanbrood en de (eveneens gekruide) zoete aardappel trok ze nog net niet uit mn handen dus het moet goedkomen
En een gewoon slaapzakje dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de dekens juist weggehaald omdat hij er altijd al onder vandaan geschoven is voor hij in slaap valt. Dat geschuif in bed maakt hem volgens mij juist onrustiger.
Mijn lief was gewoon moe en dacht er niet bij na. We accepteren van elkaar dat we 's nacht ontoerekeningsvatbaar zijn, haha.
Ik wil trouwens ook bij Huup eten! Kunnen we niet een kookmeeting organiseren of zo?
Nee daar is helemaal niets mis mee juist imho!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Maar wat is er dan mis met koriander en citroengras als ze het lekker vindt? Linde is gek op zelfgemaakte pesto met veel knoflook en kaasfondue en burrito's met chili etc. Zolang ze het eet, is er toch niks mis mee?
oh!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Papa hier wilde niet eens vrij nemen op de eerste verjaardag van Leanderquote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Speaking off verjaardagen en liga-maffia enzo: hoe denken de papa's erover?
Ik denk dat ze in die schema's meer uitgaan van kruidenzakjes enzo... Niet het gewone verse spul zeg maar... Of maakt dat geen verschil?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee daar is helemaal niets mis mee juist imho!
Maar ik kreeg van het cb eigenlijk te horen dat ik maar zo lang mogelijk geen kruiden moest gebruiken en in de introductieschema's staat ook dat je alles mild moet houden en moet wachten met kruiden.
Dus dan vraag ik me af van tsja, wat is mild... en hoe pak je dat aan als je met de pot mee gaat eten, en wat ik eigenlijk belangrijker vindt, zou ze er dan kramp van krijgen als ze wel kruiden binnenkrijgt? (lijkt me dat dat laatste wel mee zou vallen maar toch).
knorr wereldgerechten ofzo bedoel je? (bijvoorbeeld?)quote:Op woensdag 28 april 2010 12:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in die schema's meer uitgaan van kruidenzakjes enzo... Niet het gewone verse spul zeg maar... Of maakt dat geen verschil?
Ja dat bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
knorr wereldgerechten ofzo bedoel je? (bijvoorbeeld?)
Hmm dat zou kunnen, daar zit wel heel veel zout in, misschien dat dat het probleem is. Maar voor de andere smaken en kruiden zou het geen verschil moeten maken eigenlijk.
Typfoutjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef mikoxx het volgende:
Vicky een tandjehad je die nog niet dan??
![]()
oh ok, nouja ik gebruik die toch niet zo veel. Hooguit als we zelf eens makkelijk doen, maar als ik dan toch makkelijk doe dan trek ik net zo lief een potje openquote:Op woensdag 28 april 2010 12:37 schreef Stiemie het volgende:
Ja die zakjes zijn geen goed plan want daar zit heel veel zout in. Groenten uit blik en pot bevatten trouwens ook veel zout: http://www.nu.nl/gezondhe(...)ten-blik-en-pot.html
Eigenlijk gebruik ik bijna altijd diepvries of vers. En als ik zin heb, maar ik vaak iets vooruit zoals bv lasagna of een andere pastaschotel en die gaat dan in de vriezer voor haastmomenten. Het avondeten voor vanavond (pastaschotel met tomaat, broccoli, kaas en zongedroogde tomaatjes) staat nu ook al af te koelen. Dan kan het straks de koelkast in en vanavond zo hoppa de oven in en klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriend heeft dus helemaal niets met liga en koekjes enzo. Minder nog dan ik. Hij wil het liefst nog steeds dingen in hun pure vorm aanbieden, terwijl ik al vaker wel voor Ko aan het koken ben in uitgebreide vorm. Hij wil nog steeds broccolie stronkjes aanbieden enzo.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Ja zo doen wij dat hier. Eerst goed afspoelen en dan niet in de nat van wat in d epot zit koken. maar vaak doen we vers. Maar witte bonen (in tomatensaus) hebben we bv altijd uit pot.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef miss_sly het volgende:
Wat betref het zou in blikgroenten heb ik eens gelezen dat als je het eerst afspoelt en daarna opwarmt in gewoon water, het met de hoeveelheid zout nogal meevalt
Mijn lief is erg betrokken', maar als het op eten van Isabeau aankomt... het houdt hem totaal niet bezig! Ik ben hoofd voedsel thuis en hij houdt zich er volledig buiten.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Speaking off verjaardagen en liga-maffia enzo: hoe denken de papa's erover?
ieeeeee, Claudia...dat is een grote angst van mij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Vannacht heb ik echt iets HEEL stoms gedaan. Ik voel me er nog zo ontzettend naar door. Ik heb zonder het te weten de kat in de kamer van Ivan opgesloten, terwijl ze daar helemaal niet mag komen. Niks aan de hand verder. De kat lijkt niet in zijn bed te zijn gekomen en Ivan is vrij van krassen en vrolijk. Maar oh oh oh, wat als, wat als? Pff. Ok, ik was héél moe, maar dat mag geen excuus zijn. Voortaan beter opletten.
Het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 12:48 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Typfoutjeheb t aan gepast.... dacht al toen ik het typte volgens mij gaat er iets niet goed.
... drinkt met je billen blootquote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef oeke het volgende:
Ko heeft al mozarella gehad!![]()
En vandaag samen met mama melk uit een kokosnoot gedronken. Met een rietje. De beer is los hier geloof ik, wb eten. Zo'n discussie helpt wel mee trouwnens.
Sorbo, jouw kookwijze klinkt ook heerlijk!![]()
Twinkly, wat lief, ik krijg helemaal zin om Niels te knuffelen.
Dat heeft Ko ook een tijd gedaan. En als ik hem dan op zijn zij legde, op het goede moment viel hij eindelijk in slaap. Of hij viel in deze houding in slaap.
Dat lijkt Niels ook bijna te doen.
Lotte is nu 7 maanden en 8 dagen en eet nu ongeveer zo:quote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef martine1984 het volgende:
Iris een tandje![]()
Willow![]()
Ik lees van alles en nog wat hier over wat ze wel en niet mogen hebben. Maar wat is er mis met Liga? Jamie vind het heerlijk en smult er van. Zijn voedings schema ziet er tegenwoordig als volgt uit
0700 pap (door de weeks een fles en t weekend uit een bordje)
0930/1000 uur een brood korstje of halve liga en een beetje diksap voor het nodige vocht
1100 fles 180 cc
1500 fruit of groente hap
1900 uur laatste fles en naar bed.
Hij doet het hier goed op, is blij en tevreden. Maar toch ben ik onzeker dat ik het niet goed is. Drinkt hij wel genoeg, geef ik hem niet te veel etenWat aten jullie kleintjes toen ze 6,5 maanden waren / zijn?
Ik vind het zó knap van Niels! Wat een schatje.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:05 schreef Twinkly het volgende:
Staan!!![]()
![]()
En Kobus een kiesje?! Wat snel! Hopelijk breekt hij snel door![]()
Dit is trouwens een filmpje van wat Niels doet als je hem in bed legt, niet zo verwonderlijk dat hij zichzelf soms wakker houdt daarmee heHij beweegt zoveel dat ik hem vaak wel 3 keer moet troosten omdat hij zijn hoofd gestoten heeft tegen een spijl van zijn bed (en er dan tegenaan blijft stoten omdat hij doorgaat met wiebelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |