Typfoutjequote:Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef mikoxx het volgende:
Vicky een tandjehad je die nog niet dan??
![]()
oh ok, nouja ik gebruik die toch niet zo veel. Hooguit als we zelf eens makkelijk doen, maar als ik dan toch makkelijk doe dan trek ik net zo lief een potje openquote:Op woensdag 28 april 2010 12:37 schreef Stiemie het volgende:
Ja die zakjes zijn geen goed plan want daar zit heel veel zout in. Groenten uit blik en pot bevatten trouwens ook veel zout: http://www.nu.nl/gezondhe(...)ten-blik-en-pot.html
Eigenlijk gebruik ik bijna altijd diepvries of vers. En als ik zin heb, maar ik vaak iets vooruit zoals bv lasagna of een andere pastaschotel en die gaat dan in de vriezer voor haastmomenten. Het avondeten voor vanavond (pastaschotel met tomaat, broccoli, kaas en zongedroogde tomaatjes) staat nu ook al af te koelen. Dan kan het straks de koelkast in en vanavond zo hoppa de oven in en klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriend heeft dus helemaal niets met liga en koekjes enzo. Minder nog dan ik. Hij wil het liefst nog steeds dingen in hun pure vorm aanbieden, terwijl ik al vaker wel voor Ko aan het koken ben in uitgebreide vorm. Hij wil nog steeds broccolie stronkjes aanbieden enzo.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Ja zo doen wij dat hier. Eerst goed afspoelen en dan niet in de nat van wat in d epot zit koken. maar vaak doen we vers. Maar witte bonen (in tomatensaus) hebben we bv altijd uit pot.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef miss_sly het volgende:
Wat betref het zou in blikgroenten heb ik eens gelezen dat als je het eerst afspoelt en daarna opwarmt in gewoon water, het met de hoeveelheid zout nogal meevalt
Mijn lief is erg betrokken', maar als het op eten van Isabeau aankomt... het houdt hem totaal niet bezig! Ik ben hoofd voedsel thuis en hij houdt zich er volledig buiten.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Speaking off verjaardagen en liga-maffia enzo: hoe denken de papa's erover?
ieeeeee, Claudia...dat is een grote angst van mij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Vannacht heb ik echt iets HEEL stoms gedaan. Ik voel me er nog zo ontzettend naar door. Ik heb zonder het te weten de kat in de kamer van Ivan opgesloten, terwijl ze daar helemaal niet mag komen. Niks aan de hand verder. De kat lijkt niet in zijn bed te zijn gekomen en Ivan is vrij van krassen en vrolijk. Maar oh oh oh, wat als, wat als? Pff. Ok, ik was héél moe, maar dat mag geen excuus zijn. Voortaan beter opletten.
Het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 12:48 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Typfoutjeheb t aan gepast.... dacht al toen ik het typte volgens mij gaat er iets niet goed.
... drinkt met je billen blootquote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef oeke het volgende:
Ko heeft al mozarella gehad!![]()
En vandaag samen met mama melk uit een kokosnoot gedronken. Met een rietje. De beer is los hier geloof ik, wb eten. Zo'n discussie helpt wel mee trouwnens.
Sorbo, jouw kookwijze klinkt ook heerlijk!![]()
Twinkly, wat lief, ik krijg helemaal zin om Niels te knuffelen.
Dat heeft Ko ook een tijd gedaan. En als ik hem dan op zijn zij legde, op het goede moment viel hij eindelijk in slaap. Of hij viel in deze houding in slaap.
Dat lijkt Niels ook bijna te doen.
Lotte is nu 7 maanden en 8 dagen en eet nu ongeveer zo:quote:Op woensdag 28 april 2010 12:18 schreef martine1984 het volgende:
Iris een tandje![]()
Willow![]()
Ik lees van alles en nog wat hier over wat ze wel en niet mogen hebben. Maar wat is er mis met Liga? Jamie vind het heerlijk en smult er van. Zijn voedings schema ziet er tegenwoordig als volgt uit
0700 pap (door de weeks een fles en t weekend uit een bordje)
0930/1000 uur een brood korstje of halve liga en een beetje diksap voor het nodige vocht
1100 fles 180 cc
1500 fruit of groente hap
1900 uur laatste fles en naar bed.
Hij doet het hier goed op, is blij en tevreden. Maar toch ben ik onzeker dat ik het niet goed is. Drinkt hij wel genoeg, geef ik hem niet te veel etenWat aten jullie kleintjes toen ze 6,5 maanden waren / zijn?
Ik vind het zó knap van Niels! Wat een schatje.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:05 schreef Twinkly het volgende:
Staan!!![]()
![]()
En Kobus een kiesje?! Wat snel! Hopelijk breekt hij snel door![]()
Dit is trouwens een filmpje van wat Niels doet als je hem in bed legt, niet zo verwonderlijk dat hij zichzelf soms wakker houdt daarmee heHij beweegt zoveel dat ik hem vaak wel 3 keer moet troosten omdat hij zijn hoofd gestoten heeft tegen een spijl van zijn bed (en er dan tegenaan blijft stoten omdat hij doorgaat met wiebelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |