Moet ik me al opnieuw voorstellen????
Heb het de afgelopen tijd zoooo druk gehad dat ik geen tijd heb gehad om mee te praten op Fok.
Nu weer eens even een ochtendje kinderloos dus ff Fok tijd.
Ben er natuurlijk helemaal uit, maar ik ga het proberen weer bij te houden zodat ik er vanzelf weer inrol.
Hier gaat alles goed, van de week op CB geweest allebei exact hetzelfde gewicht 10.055 gr en 77 cm.
Prikken gehad en achteraf gelukkig nergens last van gehad.
Ze kropen al een tijdje en struinen dus heel de kamer door en gaan overal staan, maar nu hebben ze ook het lopen ontdekt achter een karretje of een krukje van de oudste en nu is de wereld ineens nog groter
En voor mij dus nog drukker geworden, ze zijn zo ondeugend, vreet de 1 iets uit haal ik die daar weg komt de ander snel aangekropen of gelopen en voordat ik broertje 1op een 'veilige' plek heb gezet doet de andere precies hetzelfde. Het beste is dreigen dat ik de 1 ga weg halen dan komt de ander snel en dan allebei in 1x oppakken.
al wordt het nu wat zwaar om ze beiden op te pakken van de grond in 1x
\
Zag in de OP dat ze gewoon 3de op de lijst staan van jarigen. Dan heb ik gewoon geen baby's meer
alleen 2 dreumessen en 1 peuter van 3..
De nachten lijken heel stiekem beter te gaan R. hebben we vanochtend zelfs wakker moeten maken. V was om 5.10 wakker maar bij ons in bed ging die gelijk slapen en was het 6.05 toen die wakker werd dan moeten we er toch uit op werkdagen. Nu hopen dat het doorzet en ze door blijven slapen.
Zijn hier trouwens mensen die een tweelingbuggy gebruiken, voor bij 1 ouder kind en een kleintje??
Wij zitten erover te denken om er een buggy bij te kopen voor bijvoorbeeld de creche. Ze zitten nu natuurlijk in de grote stoel maar allebei tillen vanaf de auto wordt dus wat zwaar, nu doen we het met 1 buggy en 1 op de arm en de oudste lopen maar vorige week nam die het hazenpad en dan sta je toch ff van ehh wat nu.... Wat is een goede en passen de kinders een beetje goed in??? heb al van iemand gehoord dat de zitjes vrij smal zijn en de kinderen snel klem zitten erin dan vind ik het misschien wel zonde van het geld