abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80707048
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

We hebben al een Puckabag, maar de lente/zomerversie is niet dik en zwaar genoeg om hem een geborgen gevoel te geven. Bovendien zit de Puckabag vrij groot.

Wanneer hebben jullie Thijs uit de Woombie gehaald? Ivan is nu 5,5 maanden oud en hij past nog maar net in de Puckababy. Het zal niet lang duren voor we dat ding wel vaarwel moeten zeggen.
Hier gaat het prima met de Puckabag, ik denk dat Thijs er vanaf 4,5 maand in slaapt. Hij paste niet meer in de Woombie, en ik heb het gewoon geprobeerd. Voor hem is het geborgen genoeg, maar dat blijkt wel uit het feit dat hij niet slaapt in een slaapzak zonder mouwen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80709986
Lastig Twinkly, dat hij zo overstuur wordt en dan slecht slaapt. Kan je zijn aerosleepmatras niet in de co-sleeper doen?
Ik dacht dat baby's op hun buik mochten slapen al ze goed hun hoofd hoog konden houden, als ze op hun buik liggen. Ko slaapt vaak half op zijn zij en buik maar ik dacht dat dat nu wel goed kon.
Hij slaapt in slaapzak en onder een dekentje, maar echt precies zoals Senna, het dekentje ligt los en hij dwaalt verder ook niet door zijn bed.

Wat grappig is die houding toch van Niels, dat deed Ko ook heel lang, en maar heen en weer wiebelen. Alleen dat starten met de voetjes zoals Niels dat deed hij niet. Maar wel alleen in bed of op het aankleedkussen.

Tessie, wat knap van Graeme!
Wij hebben ook net een traphekje gekocht. We hebben alleen een trap op de gang en daar mag Ko sowieso niet komen, maar goed, hij is watervlug.
We hebben wel een opstapje naar de badkamer en daar klimt hij al een tijd in.
Alleen eruit lukt niet en dan valt hij letterlijk op zijn neus. Dus die deur houden we ook maar goed dicht.

Wat heerlijk dat Lars zo van het zwemmen genoot!

Kobus kroop zo mooi, maar sinds gister kruipt hij met 1 knie en 1 voet! Heel raar ziet het eruit. Ik dacht dat hij pijn had ofzo, maar dat is het niet.
Volgens mijn moeder is het een fase tussen kruipen en lopen.

Hij is ook al een paar dagen van slag, lekker bij mama hangen of bij papa zitten. En op zijn vinger bijten. Zal misschien een tandje aankomen...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 22:06:19 #53
5428 crew  miss_sly
pi_80710251
ow oeke, dat doet Senna ook, met 1 voet en 1 knie. schaap maakte zich al zorgen (ow, zou er iets met haar beentje zijn, ze doet zo raar), maar ze kan ook nog prima gewoon kruipen, dus ik maakte me al geen zorgen. Ziet er wel grappig uit

Is vingers bijten ook een teken van een tandje? Dat doet Senna namelijk ook. Van de andere kant: alle andere tekenen hebben ook nog niet tot een tandje geleid en ze heeft nog steeds twee schattige kleine voortandjes onder en verder niets
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80710461
Wat grappig dat Senna en Ko zo vaak dezelfde dingetjes doen.
Ik weet niet of bijten een teken is. Maar hij doet dat pas sinds 2 dagen ofzo. En kwijlen en hangerig zijn.
Dat laatste zijn we gewoon niet gewend. Ko die tegen zijn mama aan hangt. Er zijn altijd grotere betere avonturen te beleven...
Dus ik geniet er even extra van.
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 22:12:33 #55
5428 crew  miss_sly
pi_80710606
Grappig is dat he

Fijn, even wat meer knuffeltijd met je mannetje Geniet er maar van!
  zondag 25 april 2010 @ 22:14:37 #56
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80710706
Lekker kroelen met Ko

Linde heeft eigenlijk nooit gewoon gekropen, maar altijd met 1 zo'n "uitstekend spinnenpootje" En hier nog helemaal geen tandje of voortekenen ervan
pi_80711066
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Fijn, even wat meer knuffeltijd met je mannetje Geniet er maar van!
Jazeker!

Vind dat zo'n gek gezicht, dat uitstekende beentje. Grappig dat Linde alleen zo kroop!

En hij doet zich ook continu pijn.
Staan onder tafel, stoot zijn hoofd,
trekken aan de geluidsbox, die onvermijdelijk half op hem valt (en trouwens al op de grond staat),
staan onder een stoel, gaat niet,
gewoon staan, doet soms zelfs pijn.
Tjonge, je blijft er mee bezig.
  Moderator zondag 25 april 2010 @ 22:25:54 #58
5428 crew  miss_sly
pi_80711332
Stiemie, wat grappig spinnenpootje, idd

Senna weet zich opvallend goed te behoeden voor pijn. Ze probeert van alles uit (staat ze weer te wankelen met een handje losjes ergens aan vast en kijken of ze ergens anders bij kan hartkloppingen krijg ik er van) en als dat dan niet lukt, kan ze wonderwel haar balans weer vinden en komt het weer helemaal goed. Vallen en stoten doet ze dan ook maar heel weinig, gelukkig, want dat is zo naar he?
Maar je blijft wel bezig idd, je kunt ze geen seconde uit het oog verliezen
pi_80711756
Senna. Voorzichtige tante!

Ko gaat trouwens ook heel behoedzaam te werk. Voorzichtig weer zitten ed. En inderdaad een handje los.
Maar dingen boven zijn hoofd kan hij blijkbaar gewoon niet inschatten...
En dat dingen omver getrokken kunnen worden past ook niet in zijn belevingswereld.
Net als afstapjes.
pi_80718233
Iris ligt nog wel met dekentje in bed, maar die wurmt zich er naar boven onderuit en gaat er dan bovenop liggen... Ik ben er niet zo bang voor dat ze eronder komt, hoe ze het doet weet ik niet, maar het zit gewoon nog steeds strak ingestopt als ze erbovenop ligt .
Maar vooral 's nachts ligt ze er nog wel onder. Dus ik laat het nog maar even zo.
Fake it till you make it...
pi_80718268
Leander is juist helemaal niet voorzichtig. Das echt een ongeleid projectiel hoor Die laat zich zo vallen als het hem beter uit komt. Hij kan sinds gisteren ook zelf op de bank klimmen en als ie eraf wil en niemand kan hem zo snel helpen laat ie zich zo vallen. Maar hij heeft er blijkbaar geen last van want hij kruipt daarna gewoon weer verder
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_80719323
Nou, de kinderarts heeft net gebeld en Thijs wordt doorverwezen naar de uroloog. Nu wist ik het natuurlijk al, maar het is toch weer eventjes niet leuk. Vrijdag 7 mei kunnen we al terecht, leuk, zo'n streekziekenhuis

En om half 11 zometeen moet Thijs naar de oogarts, ik ben benieuwd wat die te melden heeft. Vorige keer was het +4.75 en + 4.75.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 26 april 2010 @ 09:53:49 #63
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_80719500
Moet ik me al opnieuw voorstellen????

Heb het de afgelopen tijd zoooo druk gehad dat ik geen tijd heb gehad om mee te praten op Fok.
Nu weer eens even een ochtendje kinderloos dus ff Fok tijd.
Ben er natuurlijk helemaal uit, maar ik ga het proberen weer bij te houden zodat ik er vanzelf weer inrol.

Hier gaat alles goed, van de week op CB geweest allebei exact hetzelfde gewicht 10.055 gr en 77 cm.
Prikken gehad en achteraf gelukkig nergens last van gehad.
Ze kropen al een tijdje en struinen dus heel de kamer door en gaan overal staan, maar nu hebben ze ook het lopen ontdekt achter een karretje of een krukje van de oudste en nu is de wereld ineens nog groter
En voor mij dus nog drukker geworden, ze zijn zo ondeugend, vreet de 1 iets uit haal ik die daar weg komt de ander snel aangekropen of gelopen en voordat ik broertje 1op een 'veilige' plek heb gezet doet de andere precies hetzelfde. Het beste is dreigen dat ik de 1 ga weg halen dan komt de ander snel en dan allebei in 1x oppakken. al wordt het nu wat zwaar om ze beiden op te pakken van de grond in 1x
\
Zag in de OP dat ze gewoon 3de op de lijst staan van jarigen. Dan heb ik gewoon geen baby's meer
alleen 2 dreumessen en 1 peuter van 3..

De nachten lijken heel stiekem beter te gaan R. hebben we vanochtend zelfs wakker moeten maken. V was om 5.10 wakker maar bij ons in bed ging die gelijk slapen en was het 6.05 toen die wakker werd dan moeten we er toch uit op werkdagen. Nu hopen dat het doorzet en ze door blijven slapen.

Zijn hier trouwens mensen die een tweelingbuggy gebruiken, voor bij 1 ouder kind en een kleintje??
Wij zitten erover te denken om er een buggy bij te kopen voor bijvoorbeeld de creche. Ze zitten nu natuurlijk in de grote stoel maar allebei tillen vanaf de auto wordt dus wat zwaar, nu doen we het met 1 buggy en 1 op de arm en de oudste lopen maar vorige week nam die het hazenpad en dan sta je toch ff van ehh wat nu.... Wat is een goede en passen de kinders een beetje goed in??? heb al van iemand gehoord dat de zitjes vrij smal zijn en de kinderen snel klem zitten erin dan vind ik het misschien wel zonde van het geld
pi_80721966
jeetje McLaura, jullie zitten wel in een molentje zeg! Ik hoop dat het allemaal meevalt voor Thijs!
Welkom terug MamaNik!

Ik zit foto's van Amber te bekijken. Tess heeft nu kleren aan die van Amber geweest zijn, die Amber nog droeg toen ze 16 maanden was!!

Tess heeft ineens hele gekke rode plekjes op haar wang. Het lijken een beetje op bloeduitstorinkjes. Geen idee hoe ze er aan komt!

Tess slaapt momenteel nog met 1 arm vast. We hadden 2 armen los gedaan maar dat was weer drama in bed! Met 1 arm los gaat het beter!

Mevrouw kan in haar handjes klappen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 26 april 2010 @ 11:39:15 #65
248986 MamaNik
pi_80722391
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:27 schreef Vicky het volgende:
jeetje McLaura, jullie zitten wel in een molentje zeg! Ik hoop dat het allemaal meevalt voor Thijs!
Welkom terug MamaNik!

Ik zit foto's van Amber te bekijken. Tess heeft nu kleren aan die van Amber geweest zijn, die Amber nog droeg toen ze 16 maanden was!!

Tess heeft ineens hele gekke rode plekjes op haar wang. Het lijken een beetje op bloeduitstorinkjes. Geen idee hoe ze er aan komt!

Tess slaapt momenteel nog met 1 arm vast. We hadden 2 armen los gedaan maar dat was weer drama in bed! Met 1 arm los gaat het beter!

Mevrouw kan in haar handjes klappen
ahhhh wat leuk he!! hier V ook die klapt en doet dan zijn handen op zijn hoofd en wiebelt..
Grote Tess dan he! M droeg destijds ook 86 met zijn verjaardag qua shirts en nu een maand voor de tweeling hun eerste verjaardag zitten ze in 92 shirts
denk dat de maten gewoon kleiner zijn geworden, net als bij volwassenkleding hgahahahaha
pi_80722631
Amber was wat kleiner en lichter dan Tess nu
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 26 april 2010 @ 11:47:06 #67
248986 MamaNik
pi_80722696
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:45 schreef Vicky het volgende:
Amber was wat kleiner en lichter dan Tess nu
sssstttttt
pi_80723670
Vanvond gaat onze box weg Leander zit er nooooiiiit in en ding staat hier maar in de weg. Hij gaat meteen op MP. Dat is zo'n beetje het laatste wat we nog hebben aan babyspullen. Voor de rest is alles al weg
  Moderator maandag 26 april 2010 @ 12:33:48 #69
5428 crew  miss_sly
pi_80723967
MamaNik fijn dat het goed gaat bij jullie!

Ik heb even een vraag, misschien iemand iets van advies heeft, hoewel ik vrees dat het nu eenmaal is zoals het is.
Als Senna naar bed gaat, is het echt drama. Heel erg huilen, echt heel verdrietig en overstuur. Hoe moe ze ook is, zodra we haar horizontaal leggen om neer te leggen, is het enorm huilen en overstrekken terwijl we haar in de slaapzak leggen en toedekken. Dan huilt ze nog even heel hard (duurt echt maar even, niet eens een paar minuten) en dan is ze stil en slaapt. Want ze is ook echt moe. Maar ik vind het zooo naar om haar telkens zo weg te leggen. Hoe zouden we dat kunnen veranderen? Iemand een briljant idee of zomaar gewoon een klein adviesje?
pi_80723993
Oei lastig Miss...
Misschien haar manier van uiten ofzo? Kan je wel weglopen of is het dan helemaal drama?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80724022
Doet ze dat overdag of alleen 's avonds?
pi_80724226
Miss, Iris doet het ook wel eens. Zou dat niet de leeftijd zijn? Het besef dat papa/mama weg gaat ofzo?
Dan zouden kiekeboespelletjes kunnen helpen.
Fake it till you make it...
pi_80724249
Lastig miss... ik heb geen tips.. Misschien is het voor jou wel moeilijker dan voor haar, dat het, wat Vicky al zegt, haar manier van uiten is. Dat ze het gewoon even nodig heeft. Schrale troost, I know...

Hoi Mamanik! De ondeugende tweeling

Tess aan het klappen

Mijn kleine baby ging gisteren zomaar staan whuuuhhh! En de grootste lol natuurlijk, want rechtop is de wereld nog veel leuker
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_80724297
MamaNik Fijn dat alles goed met jullie gaat!

MissSly, Graeme heeft dat ook een tijdje gedaan, en soms doet hij het nog. Vind het ook vreselijk om dan weg te lopen, maar het is wel het enige wat werkt. Hem eruit halen troosten en dan weer terug leggen maakt het nog veel erger. Misschien is het gewoon iets wat nu bij Senna hoort. Waarschijnlijk is het voor jou vervelender dan voor jou.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80724326
Tess doet het soms ook! Dan is het even knuffelen, speen terug en weer weg. Vooral niet uit bed halen want dat vind ze alleen maar leuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')