quote:Op maandag 26 april 2010 12:44 schreef innepin het volgende:
Mijn kleine baby ging gisteren zomaar staanwhuuuhhh! En de grootste lol natuurlijk, want rechtop is de wereld nog veel leuker
Ik ga leren, heb binnenkort m'n eerste tentamen, na 2 jaar studie-pauzequote:Op maandag 26 april 2010 16:04 schreef miss_sly het volgende:
Ow, dat is zeker best spannend, LindaWel leuk, papa en Lotte. En dan heb jij zomaar tijd voor jezelf. Wat ga je daarmee doen
Ik hoop ook op geen gesnij voor jullie
ik dacht het net zelf, toen ik naar beneden keek: ik lijk wel nog steeds zwanger![]()
Over dat slapen: het is eigenlijk een luxe probleem, denk ik, want ze gaat gewoon wel slapen, en vaak ook echt binnen een paar minuten. Een heel enkele keer lukt het niet, dan kijk ik eerst of troosten in haar kamertje lukt, en anders neem ik haar nog even mee naar binnen en probeer het een half uur later nog eens. Het is echt het 'naar bed gaan' en toch vind ik dat al heel naar.
Vanmiddag heb ik haar ook onder luid gehuil, uitgestrekte handjes en dikke tranen naar bed gebracht, binnen 3 minuten was ze stil en ze sliep bijna 2 uur. En dan is ze ook echt uitgerust en blij als ze wakker wordt.
Gewoon zelden verschonen en if, moet ik eerst kijken of ze gepoept heeftquote:Op maandag 26 april 2010 17:23 schreef oeke het volgende:
Lastig Miss, maar volgens mij hebben jullie al veel geprobeerd, misschien hoort het op dit moment bij Senna en groeit ze er gewoon overheen.![]()
Willow!![]()
MamaNik, welkom terug!
Zijn eerste poepluier. Hoe heeft hij die zo lang kunnen ontduiken?
![]()
Hopelijk heeft Lotte een leuke dag en papa ook.
En kun jij lekker leren en misschien een beetje genieten van stilte en rust.
Ik ken het ook hoor, hier vroeg ook iemand met 7 maanden of de tweede onderweg was.![]()
Hier gaat het vaak zo:quote:Op maandag 26 april 2010 17:42 schreef Linda2205 het volgende:
Gewoon zelden verschonen en if, moet ik eerst kijken of ze gepoept heeft
Aan de ene kant wel, aan de andere kant ben ik bang dattie de luier weer dichtdoet en naar huis komtquote:Op maandag 26 april 2010 18:03 schreef tessie het volgende:
Haha Linda, dan zou je toch haast hopen dat ze juist een spuitluier krijgt of ben ik gewoon heel gemeen door mijn hormonen?
Maar ik vind dat echt stom als mensen gaan vragen of je zwanger bentOp foto's vind ik in elk geval dat je er juist erg goed uitziet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |