abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:37:46 #1
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80640175
Vervolg op Het grote babietjes topic (6-12 maanden) deel 17

De grote baby's:

29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 42% gewijzigd door RockabeIIa op 27-04-2010 20:35:38 ]
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:38:52 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80640223
Iedereen mag zelf herhalen wat hij belangrijk acht
pi_80640784
Zien allebei zijn beentjes er zo uit Karin? Misschien komt het dan van de warmte? Hopelijk heeft hij er geen last van en is het niet een allergische reactie op iets ofzo

Jeeeeej Niels staat niet in de OP, zie je wel dat hij nog klein is * Twinkly zit nog in de ontkenningsfase
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80640821
Och Karin, die beentjes van Lars... wat sneu!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:08:30 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80641164
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:55 schreef Twinkly het volgende:

Jeeeeej Niels staat niet in de OP, zie je wel dat hij nog klein is * Twinkly zit nog in de ontkenningsfase
U zei?
pi_80641660
ff in de herhaling, volgens ET kon het wel eens netelroos zijn, wat zich openbaart als gevolg van...jawel....een allergische reactie....maar waarop?
Misschien nog wel op de paracetamol?
Het zijn allebei de bovenbeentjes, de onderarmpjes zijn ook rood en dik, en zijn rompje heeft een wat vlekkerig uiterlijk.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80641670
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:25 schreef renzell het volgende:
We maken er een fijn dagje van hoor lieve Oek, die eerste! Met taart voor Ko, met bubbels, kado's, herinneringen, de wind in onze haren, een traantje om weg te pinken en een hele grote stoere zoon die voor het eerst gaat kamperen!

Ach arme Lars, ik herken het ook niet, dacht wel nog even aan een hevige reactie op een muggenbult, maar netelroos klinkt waarschijnlijker.

Timo, wat fijn dat je zo lekker vrolijk bent en groooot!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80644075
Timo vrolijkerd

Lars ziet er vervelend uit Karin, ik herken het niet. Heeft hij er last van?

Troel schei toch uit man.
Ten eerste beledig je en passant even iedereen die hier met enige regelmaat post, alsof jij de enige bent die het druk heeft of die iets doet op zn werk... en ten tweede, degene die wat zei over posten over Jochem was Claudia. Zij bedoelde daar heus niets mee ze wilde enkel maar zeggen dat ze het jammer vond dat je zo weinig postte. Vat het dan op als een compliment ofzo dat men je posts graag ziet in plaats van gelijk zo nutteloos te hakketakken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80645305
Ik heb niet echt het idee dat Lars er last van heeft, de plekjes trekken ook weg, om vervolgens elders weer op te duiken.
Hij ligt nu in bed, we zien wel wat de nacht ons brengt.
Een allergische reactie zou natuurlijk niet ondenkbaar zijn gezien zijn allergieen die hij al heeft.

fijn weekend voor iedereen, het wordt (is) zulk lekker weer!!!! Dat worden zandbaktaferelen, en veel wandelingen waarschijnlijk! Genieten!
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:18:56 #10
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80645825
Karin, ik heb het verder eventjes gemist, maar in combi met de toch vrij hoge koorts van laatst: zou je niet even langs de ha? Zou ik wel doen geloof ik
pi_80645979
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:18 schreef mikoxx het volgende:
Karin, ik heb het verder eventjes gemist, maar in combi met de toch vrij hoge koorts van laatst: zou je niet even langs de ha? Zou ik wel doen geloof ik
ik wacht de nacht wel even af, en zie wel even hoe het er morgen uitziet.
Ik heb op dit moment niet het gevoel dat het iets ernstigs is ofzo.

Maandag naar het CB, ben wel benieuwd naar de scores eigenlijk.
Mijn speklap is wel goed gegroeid denk ik, ondanks het weinige wat hij krijgt eigenlijk.
Wel ga ik even vragen hoe nu verder met zijn voeding enzo, omdat hij zo weinig verdraagt.
De dietiste gaf destijds aan "als hij 8 maanden is en nog bijna niks verdraagt wordt het een ander verhaal" dus daar gaan we even achteraan.
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:24:24 #12
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80646063
Oké, je moet natuurlijk doen wat je gevoel zegt Succes maandag
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:25:38 #13
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80646127
Tess: ik zag vier op een rij! Haha! Heb ik nooit bij stilgestaan Vicky, lollig!

Troel wat jammer dat je het zo ervaart eigenlijk...

Twinkly je staat toch echt in de OP hoor
pi_80646134
Ik vind het zo knullig om voor iets onschuldigs naar de HAP te gaan.
Als het verandert of ik denk dat hij last heeft wordt het een ander verhaal.
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:27:03 #15
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80646190
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind het zo knullig om voor iets onschuldigs naar de HAP te gaan.
Als het verandert of ik denk dat hij last heeft wordt het een ander verhaal.
Da's in het geval van kids nooit 'knullig' vind ik! Maar als je zelf zoiets hebt van 'het valt wel mee', dan moet je niet gaan natuurlijk, maar ik dacht t zelf zo.... nou ja, anyway, volg je gevoel
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:27:21 #16
100412 mefke79
komt goed!
pi_80646206
Karin, heeft hij vandaag buiten ergens op gelegen? Ik krijg dit soort uitslag van blauwe regen (de plant, niet dat spul dat uit de lucht komt vallen ) en nog wat andere planten (kom er maar niet achter welke planten ). Als het dat is, zou het wel morgen weg moeten trekken.
Twinkly, ik zou als ik jou was toch even bellen met de kinderarts en even overleggen. Zeker in combi met de opmerking dat ie weer zuurder spuugt.
En verder ben ik vooral erg moe. Driekus kwam maar liefst 5 keer afgelopen nacht en dat is 5 keer te veel als je het niet meer gewend bent. Hij droomt en hoe Positief nieuws: het nieuwe eetschema lijkt te werken, we hebben geen hongergillen meer gehad. En dat doet deugd want dat ging door merg en been. Hij krijgt twee keer pap nu, eet een hele banaan en een hele peer en dan nog groentehap met aardappel. Tussendoor krijgt ie dan wat water en nog halve flessen.
Ssserpente, kruipt Lente nu al? Of zit ze alleen op haar knietjes?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_80646222
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

U zei?
Noes hij is groot...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80646408
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:27 schreef mefke79 het volgende:
Karin, heeft hij vandaag buiten ergens op gelegen? Ik krijg dit soort uitslag van blauwe regen (de plant, niet dat spul dat uit de lucht komt vallen ) en nog wat andere planten (kom er maar niet achter welke planten ). Als het dat is, zou het wel morgen weg moeten trekken.

Nopes, nergens op gelegen, ook niks raars gegeten oid.
ik ontdekte het vanmorgen toen ik hem zijn fruit wilde geven, deed zijn mouwen wat omhoog, en toen zag ik het. Ik vond het vanavond al minder erg eruit zien als vanmiddag, dus wie weet is het ergste wel weg.
Maar wel vreemd.
(volgens google kon het ook een reactie zijn op temperatuurwisselingen (en nu is zijn temp nogal heen en weer gesprongen de laatste dagen tussen 35.9-39.9)

ai 5 keer eruit dat is echt slopend zeg. ik hoop op een betere nacht voor jullie allen!
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:32:29 #19
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80646423
Karin, naar aanleiding van de post van Mefke: Ik krijg dat soort uitslag dus van klimop (hedera) Maar: dat jeueueueueeukt gigántisch. Het lijkt er wel op, maar ik begreep dat Lars geen jeuk heeft he?
pi_80646466
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:32 schreef mikoxx het volgende:
Karin, naar aanleiding van de post van Mefke: Ik krijg dat soort uitslag dus van klimop (hedera) Maar: dat jeueueueueeukt gigántisch. Het lijkt er wel op, maar ik begreep dat Lars geen jeuk heeft he?
tsja, dat weet ik niet, ik merk het niet echt aan hem
Vanavond was hij wel wat aan het huilen steeds, maar na de fles weer rustig. Dus dat was misschien ook wel honger. Hoe merk je dat een baby jeuk heeft?
Krabben doet hij niet.
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:33:35 #21
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80646469
Karin Linde heeft eens een allergische reactie op 1 van de prikken gehad en dat zag er net zo uit
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:38:32 #22
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_80646703
Ik denk dat je het wel merkt als hij jeuk heeft. Toen ze hier waterpokken hadden, hadden ze ook jeuk: overduidelijk. Schuiven met plekjes die jeuken (bijv achterhoofd heen en weer schuiven) en krabben met de nageltjes. Dus dat zal het dan waarschijnlijk niet zijn. Wat je zegt: misschien is het morgen wel net zo plotseling weer weg als dat het gekomen is
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 20:53:23 #23
5428 crew  miss_sly
pi_80647354
Tess haar vier-op-een-rij is schattig

En Chan, Timo wordt echt groot he? En zo snel gaat dat dan ineens

Karin, als hij er geen last van lijkt te hebben, is dat al heel wat. Ik hoop dat het gauw wat wegtrekt.
Dat eten inderdaad, lastig hoor dat hij zo reageert op van alles. Ik hoop dat het cb je kan helpen ermee.

jeuh mefke, 5 keer eruit, dat is vaak, zeker als het niet meer standaard is. Hoop op een betere nacht!

Thuiskomen was vandaag een feestje Senna stond bij de bank, was mee aan het hupsen op een muziekje. Toen ik binnenkwam begon ze eerst heel hard te lachen, liet zich toen snel op haar knietjes vallen en kwam in een sneltreinvaart mijn kant op gekropen Zo snel dat ze zichzelf bijna voorbijkroop en 'struikelde' onderweg
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80648088
Ha!

Oef, Mef, wat een nacht… Waaraan merk je dat ie droomt? Denk je dat het enge dromen zijn?

Wat eet Driekus veel! Ongelooflijk! Lente krijgt ongeveer vier keer 140 cc borstvoeding, een fruithapje (soms maar een halve), een klein groentehapje een pyjamapapje. En de bv is af en toe echt proppen. Soms laat ze er makkelijk zes uur tussen en krijgt ze dus een voeding minder. Maar ach, ieder z’n meug.

Echt kruipen doet ze nog niet hoor, wel tijgeren. En dat gaat vrij rap. En af en toe gaat ze op handen en voeten staan, dan maakt ze een bruggetje.

Sterkte vannacht voor jullie.

Gekke plekjes, Karin. Ik moest ook meteen aan netelroos denken. Hoop dat ie geen jeuk heeft. Sterkte met je kleine vriendje.

Lente slaapt gelukkig al een paar nachten goed door! Ze heeft ook echt een flinke sprong gemaakt. Ze was een week of twee huilerig en ineens is ze een heel ander kind. Het is lastig om er de vinger op te leggen, maar ze lijkt iets anders te kunnen of te weten dan voorheen. Mijn grote meid.

Jezus Troel, zeik niet zo. Als ik moest gaan zeiken om elke post waarop ik nauwelijks reactie krijg, was ik nog wel even bezig. En dat quasi nonchalante toontje is ook zum kotzen. Als het je echt niet zo boeien, zou je ook niet de moeite nemen om het hier neer te zetten. ‘t Is puur aandachttrekkerij. En aandacht krijg je. Bij deze. En stop het nou maar lekker waar het licht niet schijnen kan. Dag Troel.
pi_80649009
Thijs was 77,5 cm en 98nogiets gram. Grote vent nog steeds dus!

Bij de verpleegkundige ging hij zitten en liet zijn dat hij dat al aardig onder de knie heeft. Bij de arts vertikte hij het, en zei ze 'leg hem maar op zijn buik, zo te zien kan hij nog niet zitten'. Ik diende haar van repliek met 'zonet bij Rita nog wel!'.

Voor de rest is hij helemaal goedgekeurd

@ Miss : dat is leuk thuiskomen!!!

@ Karin : hopelijk trekt het snel weg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')