Is dit wat jij eet of zeg je dit nu als tip? Want in dat geval, driedubbelequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef Socios het volgende:
Per dag onderstaande consumeren om ruim onder de 2000 kcal te blijven (tevens voedzaam):
- 6 volkoren boterhammen
- 1 stuk roggebrood
- 3 lagen halverine
- 2 plakken kaas
- 2 plakken magere rookworst
- 1 glas sinaasappelsap
- 2 bekers halfvolle melk
- 1 appel
- 200 gram aardappelen
- 200 gram groenten
- 1 schaaltje yoghurt
Meer en andere dingen heeft een mens niet nodig. Geen onzinproducten dus. Water en thee als overige drinken gedurende de dag.
dankjewel voor je ontzettend inzichtelijke post. zoveel nieuws ook! kan zien dat je je goed in de reeks van MEER DAN 1000 topics hebt ingelezenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef Socios het volgende:
Per dag onderstaande consumeren om ruim onder de 2000 kcal te blijven (tevens voedzaam):
- 6 volkoren boterhammen
- 1 stuk roggebrood
- 3 lagen halverine
- 2 plakken kaas
- 1 glas sinaasappelsap
- 1 appel
- 200 gram aardappelen
- 200 gram groenten
- 1 schaaltje yoghurt
Meer en andere dingen heeft een mens niet nodig. Geen onzinproducten dus. Water en thee als overige drinken gedurende de dag.
hoiquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef Socios het volgende:
- 6 volkoren boterhammen
- 1 stuk roggebrood
- 3 lagen halverine
- 2 plakken kaas
- 1 glas sinaasappelsap
- 1 appel
- 200 gram aardappelen
- 200 gram groenten
- 1 schaaltje yoghurt
Is joe nog ziekig?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi trouwens.
Lijstje gisteren:
O: yoghurt met muesli en aardbeien
T: glaasje milk & fruit
L: 2 vitalu cracker met smeerkaas 20+
D: 3 kommen broccolisoep met cajunspekjes, erbij wat ovenfriet met mayo
T: aardbeien
Ik geef dit als tip mee. Maar zelf eet ik bovenstaand lijstje ook. Ik heb dan nog 500 kcal over per dag. Meestal worden die gevuld met een paar extra boterhammen, een stuk ontbijtkoek o.i.d.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Is dit wat jij eet of zeg je dit nu als tip? Want in dat geval, driedubbele
als ik jouw lijstje zie weet ik dat het vrijdag is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Doe ik ook een lijstje!
O: bakje daniokwark framboos-lychee
T: walnoten
T: 2 appels
L: restant waldorfsalade met kip
S: hardlopen, km of 5,6
D: fajitas
T: chips met dip, wijn
Hoezo slaat de rookworst nergens op? Prima i.p.v. een stuk vlees bij het diner.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
opmerkingen: de rookworst slaat nergens op, het glas sinaasappelsap ook niet, waarom maar 3 boterhammen besmeren? waarom een extra plak roggebrood naast het gewone brood. en ik mis de eiwitten bij het avondeten. verder een prima lijstje volgens de voor iedereen toegankelijke basisvoeding dietetiek
Het is prima, maar erg basic en saai. Er zijn andere manieren om onder de 2000 kcal te komen, en de meesten hier weten prima hoe, met lekkere gerechten in combinatie met sporten, en niet iedere dag aardappelen/groenten/brood. Wat jij post is een beetje een Sonja Bakker lijstje en voor mij iig niet vol te houden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik geef dit als tip mee. Maar zelf eet ik bovenstaand lijstje ook. Ik heb dan nog 500 kcal over per dag. Meestal worden die gevuld met een paar extra boterhammen, een stuk ontbijtkoek o.i.d.
Hey.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:39 schreef Perruche het volgende:
hoi
Wel een gezond lijstje. Maar alleen eten voor wat je nodig hebt is niet mijn ding!
Daarnaast denk ik niet dat je sinaasappelsap nodig hebt, beter een sinaasappel. En er zijn wel gezondere stukken fruit dan appel. En wat voor groenten neem je?
Kwestie van discipline... Maar inderdaad, tuurlijk komt er weleens een lekkernij bij kijken. Maar goed, voordeel is dan dat het bij mij in die marge past van 500 kcal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Het is prima, maar erg basic en saai. Er zijn andere manieren om onder de 2000 kcal te komen, en de meesten hier weten prima hoe, met lekkere gerechten in combinatie met sporten, en niet iedere dag aardappelen/groenten/brood. Wat jij post is een beetje een Sonja Bakker lijstje en voor mij iig niet vol te houden.
Maar whatever works for you!
Rookworst is hartstikke vet, dat weet jij zelf ook wel. Als je gezond vlees wil kan je beter kip of gewoon biefstuk nemen, minder vet en minder vol chemische troep.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo slaat de rookworst nergens op? Prima i.p.v. een stuk vlees bij het diner.
Het glas sinaasappelsap is het 2e stuk fruit van de dag.
Van de 6 boterhammen worden er 3 besmeerd. Kwestie van een dubbele boterham eten. ´Bespaard´ naast de hoeveelheid boter ook beleg.
Roggebrood is ontzettend gezond. Daar zitten heel veel vezels in. (Kijk wel even op de verpakking in de winkel in welke de meeste zitten)
Het aantal benodigde eiwitten per dag wordt zeker gehaald met dit lijstje.
ik zou sowieso kiezen voor een sinaasappel ipv sap, méér groente, geen rookworst, geen halvarine en zure zuivel - is darmvriendelijker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey.
Groenten kan van alles zijn. In alle groenten zitten weinig kcal en veel vezels. Ik eet dus van alles.
Dan mag je vandaag meer!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee?
Te weinig he? Ik was druk [/kutsmoes]
Nee, hoor. Ik wil helemaal niet de les lezen ofzo. Ik wilde alleen een tip geven en mijn eigen etenslijst delen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef Perruche het volgende:
Maar, wat een leven moet je hebben als je zo eet, levens genieter is niet aan jou besteed blijkbaar.
En, kom je hier om met je "kennis" te pochen of wil je mee posten? Of ons de les lezen?
Sorry als ik vijandig bennu ga ik even lunchen!
ik zie het probleem niet. Nou ja, behalve het afbakstokbroodjequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:54 schreef Quinazoline het volgende:
Op de borrel gisteren toch nog een bitterbal en drie kip-units gegeten. De toespraken duurden zoooooooooooooooooooo lang en had trek en moest nog boddschappen doen. Wel gewoon spa-rood gedronken, en als D een salade met zalm, avocado, ei, sla, tomaat, komkommer, paprika en een half afbak stokbroodje gegeten.
OK, thanks. Ik moet trouwens iets herstellen. Ik bedoelde magere runder rookvlees en niet worst. Is dat echt zo slecht dan? Volgens het etiket heeft dat verreweg de minste kcal van alle ´vleeswaar op brood´ in de schappen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
ik zou sowieso kiezen voor een sinaasappel ipv sap, méér groente, geen rookworst, geen halvarine en zure zuivel - is darmvriendelijker.
En Socios zoekt nog een leuke vriendin via Fok.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik wil helemaal niet de les lezen ofzo. Ik wilde alleen een tip geven en mijn eigen etenslijst delen.
Eerder zou dat een heel stokbrood geweest zijn, dus alsnog wel winst. Yoghurt bij de lunch beviel trouwens goed, dus dat doe ik vandaag weerquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet. Nou ja, behalve het afbakstokbroodje
Haha, flauwerd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Lienekien het volgende:
En Socios zoekt nog een leuke vriendin via Fok.
mijn reactie ging meer om het feit dat je hier binnen komt vallen en zo'n lijstje post, alsof we allemaal nu niet meer hoeven na te denken en allen hoeven te doen wat jij zegtquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo slaat de rookworst nergens op? Prima i.p.v. een stuk vlees bij het diner.
Het glas sinaasappelsap is het 2e stuk fruit van de dag.
Van de 6 boterhammen worden er 3 besmeerd. Kwestie van een dubbele boterham eten. ´Bespaard´ naast de hoeveelheid boter ook beleg.
Roggebrood is ontzettend gezond. Daar zitten heel veel vezels in. (Kijk wel even op de verpakking in de winkel in welke de meeste zitten)
Het aantal benodigde eiwitten per dag wordt zeker gehaald met dit lijstje.
Rookvlees is prima, ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, thanks. Ik moet trouwens iets herstellen. Ik bedoelde magere runder rookvlees en niet worst. Is dat echt zo slecht dan? Volgens het etiket heeft dat verreweg de minste kcal van alle ´vleeswaar op brood´ in de schappen.
En met zure zuivel bedoel je de yoghurt? Nooit geweten dat dat slecht is? Ik dacht juist een puur natuur ´gewoon´ product dat al jaren bestaat.
er is nogal een verschil tussen rookworst en rookvlees. en ik vind het vrij stuitend dat jij hier ons de les komt lezen, over discipline en je geweldige manier van afvallen, maar zelf blijkbaar de nodige basiskennis over voeding mist... je bent hier niet in een topic vol giechelende meisjes die niet weten wat gezond eten is...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, thanks. Ik moet trouwens iets herstellen. Ik bedoelde magere runder rookvlees en niet worst. Is dat echt zo slecht dan? Volgens het etiket heeft dat verreweg de minste kcal van alle ´vleeswaar op brood´ in de schappen.
En met zure zuivel bedoel je de yoghurt? Nooit geweten dat dat slecht is? Ik dacht juist een puur natuur ´gewoon´ product dat al jaren bestaat.
Ik ga direct kijken!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga ik proberen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan mag je vandaag meer!Ik vind het idd wat weinig. Al klinkt ie wel weer lekker, maar zal het bij jou ook niet snel aan liggen denk ik
Bedankt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
okej, dan zijn we op de verkeerde voet gestart. Welkom
Maar eet je nou elke dag hetzelfde? Wat dodelijk saaiquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:03 schreef Socios het volgende:
Nogmaals, ik probeer niemand de les te leren. Ik deel louter mijn voedingslijst en wil deze zelfs aanpassen aan de tips die ik hier inmiddels al gelezen heb.
Ja, klopt ja! Alleen de groente is iedere avond anders. Maar verder bijna elke dag hetzelfde inderdaad. Soms verslap ik weleens, hoor... Maar als ik dan merk dat dit consequenties heeft op het gewicht, dan voer ik het regime meteen weer op.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef ColdFeet het volgende:
Maar eet je nou elke dag hetzelfde? Wat dodelijk saai
ik denk dat je veel gezondheidswinst kan halen door wat meer af te wisselen en wat minder op kcal en meer op gezond voedsel te letten. wat je nu eet is niet echt slecht, maar afwisselend eten is echt makkelijker vol te houdenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, klopt ja! Alleen de groente is iedere avond anders. Maar verder bijna elke dag hetzelfde inderdaad. Soms verslap ik weleens, hoor... Maar als ik dan merk dat dit consequenties heeft op het gewicht, dan voer ik het regime meteen weer op.
Moet zeggen dat ik mij het grootste gedeelte bezighoudt met de kcal etc. Dat bepaalde ´zure zuivel´ niet goed zouden zijn bijvoorbeeld, daar houd ik geen rekening mee.
Mjah, het enige doel voor mij is niet aankomen (en eigenlijk zelfs een paar kilo af te vallen). Nooit bij stilgestaan dat bepaalde producten uit mijn lijstje niet gezond zouden zijn. Moet zeggen dat dat mij ook minder interesseert en het gewicht. Maar toch daar eens beter op letten dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk dat je veel gezondheidswinst kan halen door wat meer af te wisselen en wat minder op kcal en meer op gezond voedsel te letten. wat je nu eet is niet echt slecht, maar afwisselend eten is echt makkelijker vol te houdenen je krijgt ook wat gevarieerdere voedingsstoffen binnen... wil je dan niet dat eten ook leuk blijft?
Scheelt wel een paar graden met het Noorden hè.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef neen het volgende:
Wat een heerlijk weer VMW!
Geeft niet, hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:23 schreef Perruche het volgende:
Hoi socios! sorry dat ik kortaf was, je had me op het verkeerde been geze m.b.t. je bedoelingen in dit topic.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef Ewelina het volgende:
Dank je
Ik heb zelfs een hele mooie bijlage toegevoegd
quote:
Ijzerpilletjes heb ik vroeger ook wel geslikt, alleen ik heb liever dat ik gewoon de goeie groenten eet en daarmee een acceptabel hb-gehalte hou. Ik heb jaren geen last gehad namelijk! En het is nu ook niet té laag, maar dus wel te laag om bloed te mogen geven. Terwijl ik van de herfst nog een hb van 8,5 had!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
LadyBlack, ik heb ook een laag ijzergehalte (laag hb, bloedarmoede, hoe heet het), en ik heb ijzerpilletjes gekocht. Misschien wat voor jou?
Aangepast lijstje:
O: 2 volkorenbrood met boursin
T: 2 grote pruimen en 2 napoleonnetjes
L: 4 volkorenboterhammen, 2x pindakaas 2x appelstroop
T: halve komkommer en gele paprika
D: zalmforel uit de oven of uit de pan, boontjes met sajoersaus
T: ananaes denk ik
IJskoffie!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef neen het volgende:
Wat een heerlijk weer VMW! Beter dan in het Noorden meestalnou ja even een soort lijstje
L: 4 broodjes en 2 eitjes en 4
koffie
T: in ga zo voor een ijskoffie!
D: geen idee
T: koffie+ wat voorradig fruit en ik denk dat ik mog wel even op stap ga eigenlijk, daar heb ik zin in
en 5km lopen
Ik eet juist veel zure zuivel (lees yoghurt) omdat ik minder goed tegen melk kan. Mijn standaard lijstje (als ik af wil vallen) isquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Nergens suggereer ik dat ik het allemaal beter weet, dat ik twijfel aan de ´figuurtjes´ en dat ik zou denken dat anderen het niet kunnen. Ik postte gewoon mijn lijstje hoe ik onder de 2000 kcal blijf. Als iemand daar wat aan heeft, prima.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef Tinkepink het volgende:
En heb de rest nog niet gezezen, maar je bent al nummer 59 die ons wil vertellen hoe je af kunt vallen en als je je een beetje in had gelezen dan zou je kunnen weten dat de meesten dat prima kunnen.
STerker nog, de meerderheid hier heeft een geweldig figuur en is slechts een beetje perfectionistisch ingesteld.
Eet jij dan heel veel bij die 3 maaltijden? Ik eet (meestal) wat meer verspreid omdat ik niet te veel in 1x wil eten. Bijvoorbeeld van groente zit ik echt snel vol, en dan hoef ik mn vis/kip of aardappelen al niet meer...!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef Socios het volgende:
Hebben jullie altijd tussendoortjes?
Ik eet vrijwel altijd alleen ontbijt, lunch en diner. Daar tussen zit meestal een uurtje of 5.
Maakt op zich niet uit. Vanaf komende maandag volg ik echt het hele schema weer, en daarvoor wil ik dus nog even een keer hardlopen. En dan vraag je je vast af waarom ik dan niet vandaag gewoon begin met het schema? Nou omdat de dagen dat ik loop dan niet overeenkomen met de dagen op het schema. Ik ben soms een beetje autistisch met die dingen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef neen het volgende:
Waarom niet vandaag het hardlopen weer oppakken?
Eigenlijk wel, ja... Dit is mijn standaard verdeling:quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef Perruche het volgende:
Eet jij dan heel veel bij die 3 maaltijden? Ik eet (meestal) wat meer verspreid omdat ik niet te veel in 1x wil eten. Bijvoorbeeld van groente zit ik echt snel vol, en dan hoef ik mn vis/kip of aardappelen al niet meer...!!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:37 schreef AKnynke het volgende:
boh, m'n tweede variabel geeft een significante relatie aan, maar in de verkeerde richting! Ik ga maar eens boodschappen doen, kan ik het eens overdenken...
Ik vind dat best weinig voor een man van in de 20! Sport je er ook nog bij? kan je dan de dag doorkomen na de lunch op 2 boterhammen? (ok, 3..)quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja... Dit is mijn standaard verdeling:
Ontbijt: Glas sinaasappelsap. 4 boterhammen, 2 boter, 2 beleg. Beker melk.
Lunch: appel, 2 boterhammen, 1 boter, 1 beleg, 1 roggebrood. Beker melk.
Diner: aardappelen, groenten, schaal yoghurt
Nee, ik sport niet. Hooguit half uurtje per dag wandelen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:42 schreef Perruche het volgende:
Ik vind dat best weinig voor een man van in de 20! Sport je er ook nog bij? kan je dan de dag doorkomen na de lunch op 2 boterhammen? (ok, 3..)
Ja, altijd. Anders val ik omquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef Socios het volgende:
Hebben jullie altijd tussendoortjes?
Ik eet vrijwel altijd alleen ontbijt, lunch en diner. Daar tussen zit meestal een uurtje of 5.
Dat vind ik helemaal niet veelquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja... Dit is mijn standaard verdeling:
Ontbijt: Glas sinaasappelsap. 4 boterhammen, 2 boter, 2 beleg. Beker melk.
Lunch: appel, 2 boterhammen, 1 boter, 1 beleg, 1 roggebrood. Beker melk.
Diner: aardappelen, groenten, schaal yoghurt
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet veelIk eet echt veel meer. En zit dus al ruim 1.5 jaar rond hetzelfde (goede) gewicht.
nope, helaas niet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb je ze met het invoeren niet met elkaar verwisseld?
oooh tink dat is zo lekker, nu moet ik dat ook hebben, maar ik heb het niet...njam njam....quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje (en ik probeer dus niet af te vallen, voor de duidelijkheid)
o. weetabix met melk
t. banaan + 2 roggebrood met 1 plak kaas
l. griekse salade + 2 boterhammen selleriesalade (ja, brood vandaag) + plak ontbijtkoek mét kandij
t. koekje
d. straks bbq met kip en vis en salade en groente
ik zal voor je duimen! Spannend!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef AKnynke het volgende:
ik ben aan het wachten op de uitslag van een sollicitatie. Zou deze middag komen, en nu ben ik zenuwachtig. Ik kan me echt voor geen meter concentreren en check m'n email elke paar minuten...
Ik zou er maar rekening mee houden dat dat pas maan- of dinsdag wordt, ik heb zelden meegemaakt dat bedrijven zich houden aan de datum die ze toezeggen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef AKnynke het volgende:
ik ben aan het wachten op de uitslag van een sollicitatie. Zou deze middag komen, en nu ben ik zenuwachtig. Ik kan me echt voor geen meter concentreren en check m'n email elke paar minuten...
Ik ben benieuwd. Het is een extern bureau dat het regelt, en ik ben positief verbaasd over dat bureau: heb 2x een mailtje gestuurd, waaronder 1x op zondag, en beide keren binnen het uur een uitgebreid antwoord gehad. Dus stiekem denk ik dat het, zoals aangegeven, vanmiddag wel komt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zou er maar rekening mee houden dat dat pas maan- of dinsdag wordt, ik heb zelden meegemaakt dat bedrijven zich houden aan de datum die ze toezeggen.
Duimen inderdaad! Op wat voor functie heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zou er maar rekening mee houden dat dat pas maan- of dinsdag wordt, ik heb zelden meegemaakt dat bedrijven zich houden aan de datum die ze toezeggen.
Ik hoop het voor je, anders zit je het hele weekend zenuwachtig te wezen ipv de uitslag van je sollicitatie te vieren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het is een extern bureau dat het regelt, en ik ben positief verbaasd over dat bureau: heb 2x een mailtje gestuurd, waaronder 1x op zondag, en beide keren binnen het uur een uitgebreid antwoord gehad. Dus stiekem denk ik dat het, zoals aangegeven, vanmiddag wel komt.
In vacatures wordt ook altijd om 'Nederlandse taal- en letterkunde' gevraagd, terwijl ik gewoon Nederlandse taal en cultuur heb gestudeerdquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik zie na 4 jaar dat ze mn studie verkeerd op mn doctoraal diploma hebben gezetecht, wat kunnen ze wel! ik twijfel of ik er iets mee moet doen... ben wel gehecht aan mn originele diploma eigenlijk... ook al bestond de studie engelse taal en letterkunde al niet meer toen ik mn propedeuse deed (engelse taal en cultuur moet t zijn... op mn dossierverklaring/cijferlijst staat het wel goed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@socios: vaker eten en kleinere porties houdt je metabolisme op gnag, voorkomt snaaitrek, en maakt je maag minder uitgerekt door de kleinere porties, waardoor je minder snel honger hebt. en je eet wel best weinig voor een kerel
Kwak
Wat een leuke dingen hebben ze daar!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:53 schreef anna82 het volgende:
ik duim mee voor Nynke! En voor Calimero, want tijdens het bijlezen las ik iets over een tweede gesprekdaar zijn de thumbs.
En ik heb net zo'n skattig jurkje gekocht in de stad: https://kinglouie.nl/p-386-georgina-baby-polka.aspx
Alleen zit hij bij mij behoorlijk strakker om heup en billen
Oh en mijn afstudeerrichting was cultuurgeschiedenis, maar op mijn bul staat algemene geschiedenis en daar heb ik nog geen seconde slaap aan verloren.
op www.dieetinzicht.nl en dan de voedingswaardentabelquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wederom afgekeurd bij de bloedbankHad nu een hb-gehalte van 7, vorige keer 7,4 geloof ik. Niet erg laag, maar wel een dalende lijn! Snap t niet zo goed, maar de arts zei dat een combinatie van ijzer en eiwitten in een maaltijd kan leiden tot verminderde opname van het ijzer.
Iemand hier die daar meer van weet? En Kwak, waar check jij ook altijd weer de voedingswaarde van groenten enzo? Dan ga ik de komende tijd even een ijzerkick bewerkstelligen
haha, ik zet mensen graag aan tot kooplustig gedrag! Ben benieuwd wat je gaat aanschaffen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat een leuke dingen hebben ze daar!
ik zie zo al 5 dingen die ik wil bestellen...!
ik ga vanavond bestellen geloof ik![]()
Ja hequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat een leuke dingen hebben ze daar!
ik zie zo al 5 dingen die ik wil bestellen...!
ik ga vanavond bestellen geloof ik![]()
Laat straks wel een plaatje zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
haha, ik zet mensen graag aan tot kooplustig gedrag! Ben benieuwd wat je gaat aanschaffen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:22 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik heb die site wel eens gezien maar onbewust geblockt denk ik wegens chronish geldgebrek.
Ik wil dees:
https://kinglouie.nl/p-361-georgina-sleeveless-cherry-bird.aspx
https://kinglouie.nl/p-351-kimono-dress-margaret-rose.aspx
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:27 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb net geen gevulde koek en geen stroopwafel gepakt. En vanmorgen geen bastognekoek.
Nice! Goed gedaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijn tentamen gehaald heb, al wacht ik nog even op bevestiging van de docent!
daarom ook altijd 3x per dag je tanden poetsenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef -marz- het volgende:
Tussendoortjes eten en dan m.n. fruit(sap) is wel minder goed voor je gebit.
Net als groene thee, schijnt ook slecht voor je tanden te zijn ivm citroenextracten die er vaak in zitten.
quote:Beste mevrouw Schaap,
Dat klopt, ik heb de eindcijfers (dwz van deel 1) nu ook op BB gezet, en u heeft inderdaad een 5,9.
Fijn weekend dus!
Neeeee eigenlijk juist niet 3x per dag tandenpoetsen, in elk geval níet direct na een maaltijd! Je tandglazuur wordt een beetje poreus van de zuuraanval die eten veroorzaakt (m.n. appels, citrusvruchten, hele suikerige dingen en koolzuurhoudende frisdrank), en als je je tanden gaat poetsen, breek je heel snel dat glazuur af!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
daarom ook altijd 3x per dag je tanden poetsen(of een kauwgompje)
Maar geld dat niet voornamelijk voor zoet (fruit, snoep, sap, frisdrank) en zuur eten? Komkommer zal wel meevallen toch, dat is bijna alleen maar water met smaak
Ja, mijn moeder maakt hele mooie rokjes en jurkjes voor mijquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:46 schreef neen het volgende:
Zijn jurkjes niet goed zelf te maken? Mijn zusje maakt ook wel eens dingen en dat ziet er vaak wel leuk uit
afgewezen. Ik vraag me af of ik ooit aan een fatsoenlijke baan kan komen.quote:
Ik dacht het wel ja, wel jammer natuurlijk maar je bent natuurlijk nog hartstikke jonge he dus die mooie baan die komt er nog wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
afgewezen. Ik vraag me af of ik ooit aan een fatsoenlijke baan kan komen.
Niet vervelend bedoeld, maar misschien moet je beginnen met iets minder fatsooenlijkequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, ik twijfelde al of ik het fatsoenlijke moest typen. Natuurlijk, als ik geen baan kan vinden die aansluit bij m'n studie dan probeer ik wat anders te vinden. Maar, een baan die aansluit bij de studie heeft m'n voorkeur. Maar, ik baal inderdaad behoorlijk. Dit was een startersfunctie, die goed bij mij aansluit. Jammer, maar helaas.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar misschien moet je beginnen met iets minder fatsooenlijkeWel balen inderdaad, want volgens mij heb je best veel in je mars. Ik zou trouwens voor de andere optie gaan waar je het laatst over had, helemaal na die opmerking van je prof. Op jouw niveau is dit geen goede tijd om te solliciteren volgens mij.
Arme jij. Lijkt me echt heel erg vervelend, al die afwijzingen. Ga anders even lekker naar buiten of even iemand bellen, daar word ik altijd vrolijk vanquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
en nu heb ik zin in emotie-eten. Maar even weerstaan. Vriendje en ik gaan vanavond naar de stad want drinken. Ook fijn.
als ik wat voor je moet mee-bestellen & opsturen naar zweden/dld laat maar wetenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:59 schreef AKnynke het volgende:
dat simpele tshirtje is leuk, perruche! Jammer dat ze zoveel verzendkosten vragen voor naar het buitenland.
zegquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:46 schreef neen het volgende:
Je moet natuurlijk meteen op de Sale klikkenIk koop natuurlijk meteen deze.
Jurk of broek is mijns inziens een groot verschil in dezequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
zegIk heb een jurkje in die print
ik geloof dat ik al 10 king-louiejurkjes heb, mijn Meneer vermoordt me als ik er nog meer koopOh en ze hebben ook yogabroeken met polkadots: hebbuuuuuh
wat lief. Ik ga nog eens extra goed kijken!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Arme jij. Lijkt me echt heel erg vervelend, al die afwijzingen. Ga anders even lekker naar buiten of even iemand bellen, daar word ik altijd vrolijk van
[..]
als ik wat voor je moet mee-bestellen & opsturen naar zweden/dld laat maar weten
Dat dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jurk of broek is mijns inziens een groot verschil in deze
dat weet niemand, maar ze zijn wel vetquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke!![]()
MootjeWeer één in da pocket!
Leuke jurkjes, ahh! Ik wou ook die geisha-belts, maar waarmee draag je zoietsNouja ik héb een simpel zwart net jurkje met vierkante ehh neklijn?
Neen, die broek is wel heel jou! Ik zeg doen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Perruche het volgende:
Ik wil:
- heel veel!-
argh!
Nynke, niet geworden? ik snap er niets van, hoe kunnen ze jou nou niet aannemen![]()
Held!quote:
Nog twee. Allebei posities voor 5 maand, niet echt ideaal. Van één ga ik vanuit dat ik het sowieso niet word, die andere weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Nynke, wat rot johHeb je nog andere dingen lopen?
Bejaa. Kan me goed voorstellen dat je even chagrijnig bentquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:
gezwicht voor het emotieeten: stukje chocoladecake. T kon er nog wel bij op het lijstje van vandaag.
Heb ik vanmorgen ook gedaan! *kale-benenboks!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Owww wat klote Nynke
Maar stay away van troostvoer, troost helemaal niks maak alleen maar dat je schuldig gaat voelen. E
Moblo, dat is fijn voor je
Benen epileer weer... pff
we duimen gewoon doorquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog twee. Allebei posities voor 5 maand, niet echt ideaal. Van één ga ik vanuit dat ik het sowieso niet word, die andere weet ik niet.
Liefquote:
Als ik ook ging epileren vandaag kon ik je over twee dagen *een benen met ontstekingen en ingegroeide harenboks geven*quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan! *kale-benenboks!
Nou, als ik het vanmorgen niet had gedaan, hadden we zondag een *feministische-bio-backtonatureboks kunnen doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik ook ging epileren vandaag kon ik je over twee dagen *een benen met ontstekingen en ingegroeide harenboks geven*. En dan niet eens spiegelglad, ook dat nog
.
Mwehe!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, als ik het vanmorgen niet had gedaan, hadden we zondag een *feministische-bio-backtonatureboks kunnen doen
mijn kont komt er goed in uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Lijkt me enig![]()
Goed zo Mo!
voor Nynke
Heul nie want ik scheer welquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, als ik het vanmorgen niet had gedaan, hadden we zondag een *feministische-bio-backtonatureboks kunnen doen
Volgens mij is ze met d'r nieuwe el oo vee ee er!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul nie want ik scheer wel.
Is Co trouwens alleen naar de Joe Es Ee?
Dat zegt niemand zo!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij is ze met d'r nieuwe el oo vee ee er!
Mag heur, Dee- Aah- Deetje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik dacht dat we letters aan het uitschrijven waren..
Vervelend, dat je weer afgekeurd bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wederom afgekeurd bij de bloedbankHad nu een hb-gehalte van 7, vorige keer 7,4 geloof ik. Niet erg laag, maar wel een dalende lijn! Snap t niet zo goed, maar de arts zei dat een combinatie van ijzer en eiwitten in een maaltijd kan leiden tot verminderde opname van het ijzer.
Iemand hier die daar meer van weet? En Kwak, waar check jij ook altijd weer de voedingswaarde van groenten enzo? Dan ga ik de komende tijd even een ijzerkick bewerkstelligen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uuurrgh..... ik wil weekend. Net pas thuis uit Antwerpen. Hadden om half 12 de trein, vertraging, geen tijd meer voor lunch, waardoor dit monster hieronder mijn lijstje is:
O: bak yoghurt met rode vruchten
T: koffieleutje
L: KitKat Chuncky
T: 2 glazen champagne + veel handjes chips
D: restje rijstprut met ananas en kip![]()
Gelukkig nu even geen borrels meer. Maar, morgen weer an die arbeit; praatje over mijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I know the feeling... probeer jezelf niet teveel onder druk te zetten. Het is nu eenmaal geen makkelijke tijd, en waarom zou je van jezelf eisen dat je binnen x maanden een baan moet hebben? Blijf gewoon solliciteren en kijk ondertussen ook naar functies die nog wel in jouw straatje passen maar wellicht een treetje lager. Het komt echt well goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Pittige ananasrijst met kipquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uuurrgh..... ik wil weekend. Net pas thuis uit Antwerpen. Hadden om half 12 de trein, vertraging, geen tijd meer voor lunch, waardoor dit monster hieronder mijn lijstje is:
O: bak yoghurt met rode vruchten
T: koffieleutje
L: KitKat Chuncky
T: 2 glazen champagne + veel handjes chips
D: restje rijstprut met ananas en kip![]()
Gelukkig nu even geen borrels meer. Maar, morgen weer an die arbeit; praatje over mijn werk.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was de Chunky of een
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:16 schreef dalaiblama het volgende:
Eenzijdig eten is juist heel gezond. Zeker qua gewichtsbeheersing.
Die afwisseling is lekker, maar hedentendage krijgen we al meer voedingsstoffen binnen dan we eigenlijk nodig hebben..
Eenzijdig is overigens een rotwoord. Ik noem het liever regelmaat.
tsja, dat is het probleem. Een treetje lager ligt er niets in m'n straatje. Lastig. Maar goed, ik ben er nu wel weer een beetje overheen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
I know the feeling... probeer jezelf niet teveel onder druk te zetten. Het is nu eenmaal geen makkelijke tijd, en waarom zou je van jezelf eisen dat je binnen x maanden een baan moet hebben? Blijf gewoon solliciteren en kijk ondertussen ook naar functies die nog wel in jouw straatje passen maar wellicht een treetje lager. Het komt echt well goed
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Syrena het volgende:
Ndaag![]()
Vanmiddag bij mijn ouders broodjes in de oven gedaan. Mijn moeder doet halverwege de oven op om de lekplaat eronder te schuiven, merkt nog op: Hm, het ruikt best zuur, zouden ze nog goed zijn?
Ze draait zich naar me om, vraagt nog iets, draait zich terug. "Waar komt die rook vandaan?"
Doet ovendeur klein beetje open WOLK ROOK WTF?
Ik zeg nog lacherig: Zal ik 112 bellen?
En toen stond binnen twee minuten alles vol rookSnel 112 gebeld, tegen mijn moeder gezegd dat ze moest ophouden om met de keukenhanddoek te wapperen en zeven minuten later hield de oven op met rook spuiten en acht minuten later stonden er zes brandweermannen en vier politiemannen in de tuin
![]()
Half uurtje ventileren en het ovenrooster met verkoolde broodjes in de tuin neerzetten en toen was het leed alweer geleden.
Ik had wel een halve hartverzakkingEn die vent aan de telefoon: Oh. Ik maak er een binnenbrandje van...
JA WHATEVER MAN, STUUR IEMAND! NU!
Oh, dat is me laats thuis ook gebeurd, onstabiel wokpannetje van de Action *whop*. Kon nog net achteruit springen, ik was op blote voeten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooh ik ben ook weer handige harry hoor.
Was ik aan het koken, en as usual was helft al eerder klaar dan de rest, dus terwijl ik mijn groente prutje aan het opeten was, was mn vega ding en de aardappeltjes die ik ver weg in de vriezer had gevonden nog aan het bakken. Totdat ik een rare beweging maakte en daarmee de pan EN mijn kommetje groente omver stootte en alles verspreid op de grond lag![]()
En nu stinkt het naar verbrand rubber in huis, maar ik heb geen idee waar dat nog vandaan kan komen
Heb ik net ook gedaan: een enorme zoutscrub en dan lekker insmeren met bodylotion... Dan gaat het goed hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik ook ging epileren vandaag kon ik je over twee dagen *een benen met ontstekingen en ingegroeide harenboks geven*. En dan niet eens spiegelglad, ook dat nog
.
Vertel dat aan mij en Chico: nooit meer zal ik met een epilator aan de slag gaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan: een enorme zoutscrub en dan lekker insmeren met bodylotion... Dan gaat het goed hoor
?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan: een enorme zoutscrub en dan lekker insmeren met bodylotion... Dan gaat het goed hoor
De jongens van vriend zijn hier nu ook, de zuurkoolschotel was lekker, de jongens kijken nog GTST en ik heb ze net aan de koffie met chocolade, vriend is nog douchen en dan straks Xfactor kijken...
My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen overquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
O voorwerpen op je tenen krijgen doet zo auw! Vooral messen!
Haha wat een verhaal. Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt en het niet heel veel voorsteltquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Syrena het volgende:
Ndaag![]()
Vanmiddag bij mijn ouders broodjes in de oven gedaan. Mijn moeder doet halverwege de oven op om de lekplaat eronder te schuiven, merkt nog op: Hm, het ruikt best zuur, zouden ze nog goed zijn?
Ze draait zich naar me om, vraagt nog iets, draait zich terug. "Waar komt die rook vandaan?"
Doet ovendeur klein beetje open WOLK ROOK WTF?
Ik zeg nog lacherig: Zal ik 112 bellen?
En toen stond binnen twee minuten alles vol rookSnel 112 gebeld, tegen mijn moeder gezegd dat ze moest ophouden om met de keukenhanddoek te wapperen en zeven minuten later hield de oven op met rook spuiten en acht minuten later stonden er zes brandweermannen en vier politiemannen in de tuin
![]()
Half uurtje ventileren en het ovenrooster met verkoolde broodjes in de tuin neerzetten en toen was het leed alweer geleden.
Ik had wel een halve hartverzakkingEn die vent aan de telefoon: Oh. Ik maak er een binnenbrandje van...
JA WHATEVER MAN, STUUR IEMAND! NU!
Oeh!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen over
380 euro, geloof ik. En dan moet je dus ook nog losse cartridges kopen á 50 euro per stuk. Daar doe ik m'n benen drie keer mee. Maar als je het in het begin consequent doet, moet je langere tijd haarloos kunnen blijven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef Syrena het volgende:
Vikje, hoe duur was jouw laserding?? Epileren durf ik niet vanwege de pijn, harsen ook niet (1 strip lukt net, maar dan zit ik een half uur te twijfelen...trekken...nee nog niet....nu...nee....nu....nee)
Ze waren gelukkig alleen maar met een vrij kleine bluswagenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Haha wat een verhaal. Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt en het niet heel veel voorsteltHeb eens meegemaakt dat een spuitbus was ontploft en de droger vlam vatte (of dat leek iig zo). Toen stond er 's avonds laat een grote brandweerauto voor de deur met zo'n enorme lamp op ons huis gericht. Het kleine brandje was natuurlijk al lang weer gedoofd toen ze er eindelijk waren.
Ow, da's wel veul. Maar op zich wil ik alleen mijn bikinilijn doen dan, die stoort me het meestquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
380 euro, geloof ik. En dan moet je dus ook nog losse cartridges kopen á 50 euro per stuk. Daar doe ik m'n benen drie keer mee. Maar als je het in het begin consequent doet, moet je langere tijd haarloos kunnen blijven.
Het is de Silk'n, google maar eens.
Tsss, ik ben een mannelijke man anders. Stoer enzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bent niet de enige man-met-vrouwelijke-kanten?
Ik dacht dat je het over een laserding om haar weg te halen hadquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef Syrena het volgende:
Vikje, hoe duur was jouw laserding?? Epileren durf ik niet vanwege de pijn, harsen ook niet (1 strip lukt net, maar dan zit ik een half uur te twijfelen...trekken...nee nog niet....nu...nee....nu....nee)
You tell 'em, neenmans!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef neen het volgende:
[..]
Tsss, ik ben een mannelijke man anders. Stoer enzo
En toen dacht ik dat het over een printer ging en zat ik er pas echt naastquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een laserding om haar weg te halen had
Twee broodjes!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena!En dat allemaal om een broodje!
Gelukkig viel het mee!
En Viking, dude, 380 euro + cartridges is wel duur. Kan het me ook wel voorstellen eigenlijk, want nu blijf ik aan de gang (anders ben ik óf Sasquatch, óf ik heb allemaal van die stoppels). Maar ik gebruik gewoon mesjes van Gilette.
Heb je nog wat lekkere firemen gespot, eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze waren gelukkig alleen maar met een vrij kleine bluswagen![]()
Maar ik zou zweren dat ik een vlam heb gezien in de oven (toen was ik nog binnen) toen mijn moeder stond te wapperen met d'r keukenhanddoek.
Ja het is duur, maar epileren werkt niet bij mij en het haar op mijn benen groeit zo snel dat ik na een dag alweer stoppels voel (binnen 12 uur dus). Dat is zo irritant. Ik wou dat mijn benen net zo makkelijk waren als mijn armen. Lekker zacht, haarvrij etc.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena!En dat allemaal om een broodje!
Gelukkig viel het mee!
En Viking, dude, 380 euro + cartridges is wel duur. Kan het me ook wel voorstellen eigenlijk, want nu blijf ik aan de gang (anders ben ik óf Sasquatch, óf ik heb allemaal van die stoppels). Maar ik gebruik gewoon mesjes van Gilette.
De firemen hadden mij wel gespotquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je nog wat lekkere firemen gespot, eigenlijk?
Wat voor cartridges zitten erbij dan, vik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:46 schreef Syrena het volgende:
Mijn haar zat wel extreem leuk vandaag trouwens, daar kan het ook aan gelegen hebben natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgende keer bellen voor een 'persoonlijk brandje', *wink wink nudge nudge*
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgende keer bellen voor een 'persoonlijk brandje', *wink wink nudge nudge*
Ehm. Kun je dat uitleggen? Cartridges met flitsen erin? Wat voor flitsen? Hoe werkt het precies?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:48 schreef Viking84 het volgende:
@ CF: zo'n apparaat werkt met cartridges die een bepaald aantal flitsen bevatten. Elke keer als je het apparaat op je huid zet en op de knop drukt verbruik je een flits.
http://www.silkn.nl/quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ehm. Kun je dat uitleggen? Cartridges met flitsen erin? Wat voor flitsen? Hoe werkt het precies?
Ja dat weet ik niet. Het is gewoon een soort felle flits die een warmte uitstoot en zo de haartjes doodt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat is nou de fysieke inhoud van die cartridges? Dat zegt de site ook niet.
Streberquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Ewelina het volgende:
OMG. Ik ben gewoon één van de eersten die het essay heeft ingeleverdMeer dan de helft heeft het nog niet af. En daar zit ik dan zo voor te stressen
![]()
Ik was toch echt te laat met inleveren....quote:
Oe! Ga je wat leuks doen?quote:
Ja en het weer wordt goed natuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed dat je het toch gedaan hebt dan, Ewelina!*trots op joe*
[..]
Oe! Ga je wat leuks doen?
Ja heel fijn! Ik zat vanmiddag ook te doezelen buitenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja en het weer wordt goed natuurlijkIk leef op van de zon!
Welkom! Blijf je meeposten? Prima lijstje/etc/etc lijkt mij..quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik wil helemaal niet de les lezen ofzo. Ik wilde alleen een tip geven en mijn eigen etenslijst delen.
Het sabatier-uitbeenmes van mijn vader viel van het aanrecht, en had in zijn val een plakje van het uitstekende bobbeltje van mijn enkel afgesneden, ik was op blote voeten, dat merkte ik pas toen ik uitgleed in een plas bloedquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen over
Nou, ik heb toevallig vandaag zoutscrub gekocht dus ik ga het zo maar eens uitproberen denk ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertel dat aan mij en Chico: nooit meer zal ik met een epilator aan de slag gaan.
Ik heb wel een laserapparaat en dat werkt op zich heel goed, maar ik gebruik het niet frequent genoeg, dus nu komen de haartjes weer terug. Maar toen ik hem veel gebruikte, toen groeiden de haartjes minder snel en had ik dus ook tijdenlang kale plekken op m'n benen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Het sabatier-uitbeenmes van mijn vader viel van het aanrecht, en had in zijn val een plakje van het uitstekende bobbeltje van mijn enkel afgesneden, ik was op blote voeten, dat merkte ik pas toen ik uitgleed in een plas bloed
Ik voelde er gewoon niets van, pas toen ik het zag
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Het sabatier-uitbeenmes van mijn vader viel van het aanrecht, en had in zijn val een plakje van het uitstekende bobbeltje van mijn enkel afgesneden, ik was op blote voeten, dat merkte ik pas toen ik uitgleed in een plas bloed
Trapte ooit eens (toen ik 5 jaar jaar was) in een hooivork , dwars door mijn voet en eruit bij mijn enkelquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Minder geschikte omschrijving voor de dames met een gevoelige maag:quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
Wat moet ik me bij ingegroeide haren voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uniek is ook van de plastische omschrijvingen zo te zien. Deed dat geen pijn, zo'n hooivork?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Minder geschikte omschrijving voor de dames met een gevoelige maag:Oeh, dat lijkt me naar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uniek is ook van de plastische omschrijvingen zo te zien. Deed dat geen pijn, zo'n hooivork?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
En je voet zit er nog steeds aan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Trapte ooit eens (toen ik 5 jaar jaar was) in een hooivork , dwars door mijn voet en eruit bij mijn enkel
Ja, mijn vader trok die hooivork uit mijn voet, spoot er bacterieel spul op (voor koeien) en een pleister en ik mocht niet zo zeurenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
En je voet zit er nog steeds aan?
ok nu echt naar bed, truste
Als 'ie geen roomboter eet, haak ik afquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's bij die vieze, met smaakjes. Als je groene thee of kruidenthee bestelt komen ze zo vaak aanzetten met vruchtenthee (gewone thee met een kunstmatig smaakje) of andere troep..quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef -marz- het volgende:
Tussendoortjes eten en dan m.n. fruit(sap) is wel minder goed voor je gebit.
Net als groene thee, schijnt ook slecht voor je tanden te zijn ivm citroenextracten die er vaak in zitten.
Er is ook iets te zeggen voor eten zonder tussendoortjes. Als je complexe koolhydraten en eiwitten eet, blijft je bloedsuiker best lang stabier en heb je niet de behoefte om elke zoveel uur te eten (dus ook geen snaaihonger). Na een eetmoment volgt voor het lichaam een stressmoment, dat is weer het nadeel van veel kleine maaltijden. En er is ook wat voor te zeggen om bepaalde voedingsstoffen niet tegelijk te eten. Er is geen "one size fits all" eetlijst, wel zijn er een aantal dingen waar je over na kunt denken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:01 schreef kwakz0r het volgende:
@socios: vaker eten en kleinere porties houdt je metabolisme op gnag, voorkomt snaaitrek, en maakt je maag minder uitgerekt door de kleinere porties, waardoor je minder snel honger hebt. en je eet wel best weinig voor een kerel
Kokosolie is perfect voor bakken en braden, zeker op hoge temperaturen, gebeuren niet veel vervelende dingen mee. Olijfolie moet je niet te heet verhitten omdat daar wel vervelende dingen mee gebeuren. Zelf vind ik het niet erg als er een lichte kokossmaak aan zit, maar smaken verschillen. Je kunt het ook op brood smeren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:16 schreef dalaiblama het volgende:
Anyway, voor ik weer terug in mijn hol kruip wilde ik deze tip nog met jullie delen: via mijn healthfood leverancier gisteren dit nieuwe product gekregen en ik ben fan. Wellicht iets voor julllie?
http://www.royal-green.eu ( de biologische kokosolie ).
Het is absoluut geurvrij en ik heb er inmiddels mee gebakken en gefrituurd. Fantastisch! Zeker omdat het echt geur-smaakloos is.
Dawasm. Doei
Liefst snel, alleen kom ik om in de drukte op het moment. En niet op een zaterdag. Dan wordt het een zondag, gok ik?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg loveli. Wanneer kom je eens langs in het Vlaamse?
Is dat huiswerk voor de shrink? Vind je het erg om zo in jezelf te spitten?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Phoeee zomaar op vrijdagavond aan mijn huiswerk! Nog steeds bezig met 'n eindeloos verslag over mezelf![]()
Maar ik weet nu wel dat ik geen predispositie heb voor angst, depressie of psychosomatisatie. En dat ik dus eigenlijk best stabiel en stressbestendig benVerder redelijk extravert en ook flink impulsief, ongeordend en niet in staat tot planmatig werken
![]()
En voor nu: Truste!
En die horrorverhalen vind ik Viessss
Jaja, whatever, maar was er nog een leuke brandweerman bij?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze waren gelukkig alleen maar met een vrij kleine bluswagen![]()
Maar ik zou zweren dat ik een vlam heb gezien in de oven (toen was ik nog binnen) toen mijn moeder stond te wapperen met d'r keukenhanddoek.
Nee! het is een opdracht van onze studie. De vraag is of je geschikt bent voor het beroep waar we nu voor worden opgeleidquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat huiswerk voor de shrink? Vind je het erg om zo in jezelf te spitten?
Loveli, no problemo. Zolang mijn zondagse hardlooprondje maar niet in het geding komt
Fles olijfolie, pot zout, voila, zoutscrub. Staan bij mij naast elkaar in de badkamer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik heb toevallig vandaag zoutscrub gekocht dus ik ga het zo maar eens uitproberen denk ik. Moet de haren toch op een of andere manier eraf halen, liefst zo lang mogelijk.
Betekent dat op tijd opzouten of achter je aan fietsen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, no problemo. Zolang mijn zondagse hardlooprondje maar niet in het geding komt
Fietsen? Don't underestimate me. Met de motorquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Betekent dat op tijd opzouten of achter je aan fietsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Oeh, veel plezier!quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:08 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Op naar m'n proefles pilates!
En daarna maar eens bijlezen hier, ik loop zooooo achter.
De brandweer rukt uit met groot materieel, niet met groot materiaal [/taalnazi]quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt
Ik dacht, ik hou me in. Anders is het weer zo vooroordeelbevestigend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De brandweer rukt uit met groot materieel, niet met groot materiaal [/taalnazi]
Verder valt het me mee dat DaD geen Hofwijck-kwijlpost heeft gemaakt (jij was toch degene die in de trein van Utrecht naar Den Haag wil gillen: "Omg! daar heeft Huygens gewoond! Waarom kijken jullie niet allemaal?!")
Tot slot: goeiemorgen.
Ik ga zo het huis schoonmaken en dan sollicitatiebrieven schrijven. Ik hoop ook nog even buiten te kunnen zitten vandaag.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht, ik hou me in. Anders is het weer zo vooroordeelbevestigend..
En Merel, veel plezier! De Pilatesmaffia approves..
Bikkel!quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:14 schreef sigme het volgende:
Ik heb vanochtend 10km gefietst naar een groot natuurterrein in de buurt. Wat is dat kóud, fietsen.
Daarna 6 km gerend door het natuurgebied (mul zand enzo). Pas na meer dan een kwartier rennen had ik geen koude voeten meer. Bij het terugfietsen was het gelukkig inmiddels iets warmer.
Die vond ik stinkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb de lavendel zoutscrub van de kruidvat...erg lekker
Ik ben ook voor, zodat ik in een slakkentempo kan fietsen en me niet hoef te ergeren, omdat ik steeds aan de kant moet gaan voor wielrennersquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Wielrenners op de weg? Ik ben voor, hoef ik niet steeds vol in de remmen omdat 'gewone' fietsers het hele fietspad blokkeren en niet aan de kant willen voor ze eerst een uitgebreide persoonsbeschrijving hebben van degene die belt
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:00 schreef Viking84 het volgende:
O weer een stiekeme jarige.
Gefeli, meid!.
O dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:18 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Ik zou een vrije dag hebben, maar heb toch best veel te doen kwam ik net achter
.
[..]
Die vond ik stinken, heb nu een hele grote pot (500g) voor 1,40 bij de action gehaald, die ruikt een beetje zoals Dove ook ruikt. Het deed wel pijn op mijn net geschoren benen
maar ze zijn nu superzacht. Op niet geschoren delen deed het geen pijn. Maar die van de Action is dus ook wel een aanrader. Ze hebben ook een lavendelvariant, voor de liefhebber
.
quote:Wie ben jij
nog steets denk ik aan de dag
dat ik naar jou toe had moeten gaan
had ik het maar gedaan wand nu ben je weg
ik ben je kwijd ik heb pech ik heb spijd
ik weet niet wat ik moet beginnen ik heb zo apart gevoel van binnen
jou naam weet ik niet
ik weet bijna niets van jou
ik weet ook niet hoe je er uit ziet
ik weet aleen dat ik van je kan houde
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik logde weer even in op RP en nu blijk ik 3 dagen gratis fullmembership te hebben!. Dus meteen maar even rondneuzen, kom ik dit pareltje tegen
:
[..]
Oh wij ook maar dat kwam doordat het bakpapier tegen de grill aan kwamquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:51 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben een keer een fik in de oven gehad omdat het bakpapier blijkbaar toch niet tegen die hitte kon, terwijl de verpakking zei van welMoeders had het snel opgelost, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |