abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:27:40 #1
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80629660
et vorige deel: <http://forum.fok.nl/topic/1446325 >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:28:42 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80629694
en een lijstje:
O: yoghurt met aardbeien en banaan en muesli
t: ministroopwafel
L1: omelet met broccoli en champignon
L2: als ik nog trek heb: restje pizza van gister
T: of L2 of iets anders
D: of bobotie, of pasta pesto of aardappeltortilla. mmm..
pi_80629955
Ik had gewoon niets te melden, Nynke. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80629989
Per dag onderstaande consumeren om ruim onder de 2000 kcal te blijven (tevens voedzaam):
- 6 volkoren boterhammen
- 1 stuk roggebrood
- 3 lagen halverine
- 2 plakken kaas
- 2 plakken magere rookworst
- 1 glas sinaasappelsap
- 2 bekers halfvolle melk
- 1 appel
- 200 gram aardappelen
- 200 gram groenten
- 1 schaaltje yoghurt

Meer en andere dingen heeft een mens niet nodig. Geen onzinproducten dus. Water en thee als overige drinken gedurende de dag.
pi_80629990
Doe ik ook een lijstje!

O: bakje daniokwark framboos-lychee
T: walnoten
T: 2 appels
L: restant waldorfsalade met kip
S: hardlopen, km of 5,6
D: fajitas
T: chips met dip, wijn
pi_80630061
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef Socios het volgende:
Per dag onderstaande consumeren om ruim onder de 2000 kcal te blijven (tevens voedzaam):
- 6 volkoren boterhammen
- 1 stuk roggebrood
- 3 lagen halverine
- 2 plakken kaas
- 1 glas sinaasappelsap
- 1 appel
- 200 gram aardappelen
- 200 gram groenten
- 1 schaaltje yoghurt

Meer en andere dingen heeft een mens niet nodig. Geen onzinproducten dus. Water en thee als overige drinken gedurende de dag.
Is dit wat jij eet of zeg je dit nu als tip? Want in dat geval, driedubbele
pi_80630080
quote:
- 6 volkoren boterhammen
- 1 stuk roggebrood
- 3 lagen halverine
- 2 plakken kaas
- 1 glas sinaasappelsap
- 1 appel
- 200 gram aardappelen
- 200 gram groenten
- 1 schaaltje yoghurt

dankjewel voor je ontzettend inzichtelijke post. zoveel nieuws ook! kan zien dat je je goed in de reeks van MEER DAN 1000 topics hebt ingelezen

opmerkingen: de rookworst slaat nergens op, het glas sinaasappelsap ook niet, waarom maar 3 boterhammen besmeren? waarom een extra plak roggebrood naast het gewone brood. en ik mis de eiwitten bij het avondeten. verder een prima lijstje volgens de voor iedereen toegankelijke basisvoeding dietetiek
Kwak
pi_80630097
quote:
- 6 volkoren boterhammen
- 1 stuk roggebrood
- 3 lagen halverine
- 2 plakken kaas
- 1 glas sinaasappelsap
- 1 appel
- 200 gram aardappelen
- 200 gram groenten
- 1 schaaltje yoghurt

hoi

Wel een gezond lijstje. Maar alleen eten voor wat je nodig hebt is niet mijn ding!

Daarnaast denk ik niet dat je sinaasappelsap nodig hebt, beter een sinaasappel. En er zijn wel gezondere stukken fruit dan appel. En wat voor groenten neem je?

pi_80630102
Co, je bent vast al weg, maar toch nog goeie reis en heel veel plezier daar!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80630126
Hoi trouwens.

Lijstje gisteren:

O: yoghurt met muesli en aardbeien
T: glaasje milk & fruit
L: 2 vitalu cracker met smeerkaas 20+
S: 50 minuten lopen
D: 3 kommen broccolisoep met cajunspekjes, erbij wat ovenfriet met mayo
T: aardbeien

Vandaag:

O:2 volkoren boterhammen pindakaas, glas milk & fruit
T: 1 koffie met beetje melk en suiker
L: sinaasappel, 2 witte bolletjes kaas en een glas sinaasappelsap
D: wat de pot schaft
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:42:30 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80630185
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi trouwens.

Lijstje gisteren:

O: yoghurt met muesli en aardbeien
T: glaasje milk & fruit
L: 2 vitalu cracker met smeerkaas 20+
D: 3 kommen broccolisoep met cajunspekjes, erbij wat ovenfriet met mayo
T: aardbeien
Is joe nog ziekig?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80630193
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Is dit wat jij eet of zeg je dit nu als tip? Want in dat geval, driedubbele
Ik geef dit als tip mee. Maar zelf eet ik bovenstaand lijstje ook. Ik heb dan nog 500 kcal over per dag. Meestal worden die gevuld met een paar extra boterhammen, een stuk ontbijtkoek o.i.d.
pi_80630234
Nynke, ik zou bobotie maken! Lekker!

Coldfeet, mooi lijstje
SDB, ben je ziek? Dan is het wel een mooi lijstje,, anders misschien een beetje weinig?
pi_80630261
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Is joe nog ziekig?
Nee?

Te weinig he? Ik was druk [/kutsmoes]
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:46:04 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80630314
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Doe ik ook een lijstje!

O: bakje daniokwark framboos-lychee
T: walnoten
T: 2 appels
L: restant waldorfsalade met kip
S: hardlopen, km of 5,6
D: fajitas
T: chips met dip, wijn
als ik jouw lijstje zie weet ik dat het vrijdag is.
pi_80630342
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
opmerkingen: de rookworst slaat nergens op, het glas sinaasappelsap ook niet, waarom maar 3 boterhammen besmeren? waarom een extra plak roggebrood naast het gewone brood. en ik mis de eiwitten bij het avondeten. verder een prima lijstje volgens de voor iedereen toegankelijke basisvoeding dietetiek
Hoezo slaat de rookworst nergens op? Prima i.p.v. een stuk vlees bij het diner.

Het glas sinaasappelsap is het 2e stuk fruit van de dag.

Van de 6 boterhammen worden er 3 besmeerd. Kwestie van een dubbele boterham eten. ´Bespaard´ naast de hoeveelheid boter ook beleg.

Roggebrood is ontzettend gezond. Daar zitten heel veel vezels in. (Kijk wel even op de verpakking in de winkel in welke de meeste zitten)

Het aantal benodigde eiwitten per dag wordt zeker gehaald met dit lijstje.
pi_80630346
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik geef dit als tip mee. Maar zelf eet ik bovenstaand lijstje ook. Ik heb dan nog 500 kcal over per dag. Meestal worden die gevuld met een paar extra boterhammen, een stuk ontbijtkoek o.i.d.
Het is prima, maar erg basic en saai. Er zijn andere manieren om onder de 2000 kcal te komen, en de meesten hier weten prima hoe, met lekkere gerechten in combinatie met sporten, en niet iedere dag aardappelen/groenten/brood. Wat jij post is een beetje een Sonja Bakker lijstje en voor mij iig niet vol te houden.

Maar whatever works for you!
pi_80630421
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:39 schreef Perruche het volgende:
hoi

Wel een gezond lijstje. Maar alleen eten voor wat je nodig hebt is niet mijn ding!

Daarnaast denk ik niet dat je sinaasappelsap nodig hebt, beter een sinaasappel. En er zijn wel gezondere stukken fruit dan appel. En wat voor groenten neem je?
Hey.

Groenten kan van alles zijn. In alle groenten zitten weinig kcal en veel vezels. Ik eet dus van alles.
pi_80630471
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Het is prima, maar erg basic en saai. Er zijn andere manieren om onder de 2000 kcal te komen, en de meesten hier weten prima hoe, met lekkere gerechten in combinatie met sporten, en niet iedere dag aardappelen/groenten/brood. Wat jij post is een beetje een Sonja Bakker lijstje en voor mij iig niet vol te houden.

Maar whatever works for you!
Kwestie van discipline... Maar inderdaad, tuurlijk komt er weleens een lekkernij bij kijken. Maar goed, voordeel is dan dat het bij mij in die marge past van 500 kcal.
pi_80630481
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef Socios het volgende:

[..]

Van de 6 boterhammen worden er 3 besmeerd. Kwestie van een dubbele boterham eten. ´Bespaard´ naast de hoeveelheid boter ook beleg.

Roggebrood is ontzettend gezond. Daar zitten heel veel vezels in. (Kijk wel even op de verpakking in de winkel in welke de meeste zitten)

Rookworst is hartstikke vet, dat weet jij zelf ook wel. Als je gezond vlees wil kan je beter kip of gewoon biefstuk nemen, minder vet en minder vol chemische troep.
SinaasappelSAP is geen fruit, mist vezels. Eet maar een sinaasappel.
Die boterhammen - volgens mij diet echt iedereen dat zo, niets nieuws.
Riggebrood heb je gelijk in trouwens, gezond en lekker!

Maar, wat een leven moet je hebben als je zo eet, levens genieter is niet aan jou besteed blijkbaar.
En, kom je hier om met je "kennis" te pochen of wil je mee posten? Of ons de les lezen?

Sorry als ik vijandig ben nu ga ik even lunchen!
pi_80630494

Ik had niet gezien dat ik de één na laatste post had voor het slotje.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80630537
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:49 schreef Socios het volgende:

[..]

Hey.

Groenten kan van alles zijn. In alle groenten zitten weinig kcal en veel vezels. Ik eet dus van alles.
ik zou sowieso kiezen voor een sinaasappel ipv sap, méér groente, geen rookworst, geen halvarine en zure zuivel - is darmvriendelijker.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:53:34 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80630570
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:44 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Nee?

Te weinig he? Ik was druk [/kutsmoes]
Dan mag je vandaag meer! Ik vind het idd wat weinig. Al klinkt ie wel weer lekker, maar zal het bij jou ook niet snel aan liggen denk ik
pi_80630601
Op de borrel gisteren toch nog een bitterbal en drie kip-units gegeten. De toespraken duurden zoooooooooooooooooooo lang en had trek en moest nog boddschappen doen. Wel gewoon spa-rood gedronken, en als D een salade met zalm, avocado, ei, sla, tomaat, komkommer, paprika en een half afbakstokbroodje gegeten.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_80630614
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:51 schreef Perruche het volgende:
Maar, wat een leven moet je hebben als je zo eet, levens genieter is niet aan jou besteed blijkbaar.
En, kom je hier om met je "kennis" te pochen of wil je mee posten? Of ons de les lezen?

Sorry als ik vijandig ben nu ga ik even lunchen!
Nee, hoor. Ik wil helemaal niet de les lezen ofzo. Ik wilde alleen een tip geven en mijn eigen etenslijst delen.
pi_80630640
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:54 schreef Quinazoline het volgende:
Op de borrel gisteren toch nog een bitterbal en drie kip-units gegeten. De toespraken duurden zoooooooooooooooooooo lang en had trek en moest nog boddschappen doen. Wel gewoon spa-rood gedronken, en als D een salade met zalm, avocado, ei, sla, tomaat, komkommer, paprika en een half afbak stokbroodje gegeten.
ik zie het probleem niet. Nou ja, behalve het afbakstokbroodje
pi_80630659
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
ik zou sowieso kiezen voor een sinaasappel ipv sap, méér groente, geen rookworst, geen halvarine en zure zuivel - is darmvriendelijker.
OK, thanks. Ik moet trouwens iets herstellen. Ik bedoelde magere runder rookvlees en niet worst. Is dat echt zo slecht dan? Volgens het etiket heeft dat verreweg de minste kcal van alle ´vleeswaar op brood´ in de schappen.

En met zure zuivel bedoel je de yoghurt? Nooit geweten dat dat slecht is? Ik dacht juist een puur natuur ´gewoon´ product dat al jaren bestaat.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:57:08 #28
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80630660
boh, ik ben over mijn lijk aan het kijken. Tranen met tuiten...
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:57:42 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80630674
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef Socios het volgende:

[..]

Nee, hoor. Ik wil helemaal niet de les lezen ofzo. Ik wilde alleen een tip geven en mijn eigen etenslijst delen.
En Socios zoekt nog een leuke vriendin via Fok.
The love you take is equal to the love you make.
pi_80630688
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ik zie het probleem niet. Nou ja, behalve het afbakstokbroodje
Eerder zou dat een heel stokbrood geweest zijn, dus alsnog wel winst. Yoghurt bij de lunch beviel trouwens goed, dus dat doe ik vandaag weer .
pi_80630701
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Haha, flauwerd.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:58:28 #32
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80630710
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef Socios het volgende:

[..]

mijn reactie ging meer om het feit dat je hier binnen komt vallen en zo'n lijstje post, alsof we allemaal nu niet meer hoeven na te denken en allen hoeven te doen wat jij zegt terwijl je lijstje ene beetje ene msiguided en zeeeer eenzijdige versie lijkt van de standaardvoeding binnen de dietetiek.
daarom mijn commentaar op een aantal van je keuzes.

rookworst bevat veel verzadigd vet. kipfilet, rookvlees fricandeau, etc. is een betere keuze.

sinaasappelsap mag je niet echt voor fruit tellen. het kan af en toe wel als fruit tellen, maar niet standaard. gezond voer moet je voor kauwen, in sinaasappelsap (zeker als het uit een pak komt) zitten veel minder vezels

als je van een dubbele boterham er 1 besmeert dan is dat gewoon een besmeerde boterham. als je 1 boterham doormidden doet besmeer en beleg je ook maar 1 helft. dus in die zin zijn we t met elkaar eens

roggebrood kan wel gezond zijn, maar waarom zou je dan niet een deel van je brood af en toe vervangen door roggebrood? ik zie in ej andere antoowrd dat je ook nog ontbijtkoek erbij eet - dat is echt rommel, zit niks nuttigs in, en wel veel suiker!!

het aantal eiwitten vind ik persoonlijk zeer karig. het dietetiek lijstje, waar jouw lijstje erg op lijkt, gaat uit van afwisselende broodbeleg (incl. pindakaas - gezonde vetten!, appelstroop -ijzer!, rauwkost, eitjes, sandwichspread, kaas en vleeswaar) en een portie vlees bij de avondmaaltijd. ik heb dat liever dan alleen overdag vlees op brood. bovendien eet ik wat meer eiwit, ik low-carb niet maar voel me lekkerder met wat meer eiwit.
Kwak
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:00:05 #33
236335 neen
schone schijn
pi_80630757
Tvp vanaf het station, als ik uit de trein stap ga ik direct door naar een terrasje Spa rood dan natuurlijk.
het lijkt niet wat het is
pi_80630773
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Socios het volgende:

[..]

OK, thanks. Ik moet trouwens iets herstellen. Ik bedoelde magere runder rookvlees en niet worst. Is dat echt zo slecht dan? Volgens het etiket heeft dat verreweg de minste kcal van alle ´vleeswaar op brood´ in de schappen.

En met zure zuivel bedoel je de yoghurt? Nooit geweten dat dat slecht is? Ik dacht juist een puur natuur ´gewoon´ product dat al jaren bestaat.
Rookvlees is prima, ja.

je kunt beter yoghurt, kwark of karnemelk nemen dan gewone melk. Voor de precieze onderbouwing moet je loveli vragen Iets met dat je lactose niet zo goed verteert en dat bij zure zuivel een deel al 'voorverteerd' is.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:00:46 #35
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80630775
quote:

[..]

er is nogal een verschil tussen rookworst en rookvlees. en ik vind het vrij stuitend dat jij hier ons de les komt lezen, over discipline en je geweldige manier van afvallen, maar zelf blijkbaar de nodige basiskennis over voeding mist... je bent hier niet in een topic vol giechelende meisjes die niet weten wat gezond eten is...
Kwak
pi_80630820
quote:

[..]

Ik ga direct kijken!
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:03:08 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80630836
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ga direct kijken!
The love you take is equal to the love you make.
pi_80630840
Nogmaals, ik probeer niemand de les te leren. Ik deel louter mijn voedingslijst en wil deze zelfs aanpassen aan de tips die ik hier inmiddels al gelezen heb.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:04:04 #39
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80630864
okej, dan zijn we op de verkeerde voet gestart. Welkom
Kwak
pi_80630875
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dan mag je vandaag meer! Ik vind het idd wat weinig. Al klinkt ie wel weer lekker, maar zal het bij jou ook niet snel aan liggen denk ik
Ga ik proberen!

Je hebt dadelijk trouwens PM

En welkom Socios, sorry voor mijn vijandige commentaar. Wat een bitches zijn we ook bij elkaar, hehe
pi_80630881
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
okej, dan zijn we op de verkeerde voet gestart. Welkom
Bedankt.
pi_80630890
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:03 schreef Socios het volgende:
Nogmaals, ik probeer niemand de les te leren. Ik deel louter mijn voedingslijst en wil deze zelfs aanpassen aan de tips die ik hier inmiddels al gelezen heb.
Maar eet je nou elke dag hetzelfde? Wat dodelijk saai
pi_80630933
En nog een lijstje voor vandaag:

O: Boterham sandwichspread
T: Nog zo'n boterham, tomaat
L: 1/2 L magere yoghurt, 2 boterhammen pate
T: stuk komkommer, bleekselderij, banaan
D: Rijst, kip, kerriesaus, paprika, champignons
S: ik ga weer een poging doen tot het winnen van een partijtje squash

En nu weer snel de cleanroom in! Tot straks!
pi_80630972
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef ColdFeet het volgende:
Maar eet je nou elke dag hetzelfde? Wat dodelijk saai
Ja, klopt ja! Alleen de groente is iedere avond anders. Maar verder bijna elke dag hetzelfde inderdaad. Soms verslap ik weleens, hoor... Maar als ik dan merk dat dit consequenties heeft op het gewicht, dan voer ik het regime meteen weer op.

Moet zeggen dat ik mij het grootste gedeelte bezighoudt met de kcal etc. Dat bepaalde ´zure zuivel´ niet goed zouden zijn bijvoorbeeld, daar houd ik geen rekening mee.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:09:36 #45
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80631036
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef Socios het volgende:

[..]

Ja, klopt ja! Alleen de groente is iedere avond anders. Maar verder bijna elke dag hetzelfde inderdaad. Soms verslap ik weleens, hoor... Maar als ik dan merk dat dit consequenties heeft op het gewicht, dan voer ik het regime meteen weer op.

Moet zeggen dat ik mij het grootste gedeelte bezighoudt met de kcal etc. Dat bepaalde ´zure zuivel´ niet goed zouden zijn bijvoorbeeld, daar houd ik geen rekening mee.
ik denk dat je veel gezondheidswinst kan halen door wat meer af te wisselen en wat minder op kcal en meer op gezond voedsel te letten. wat je nu eet is niet echt slecht, maar afwisselend eten is echt makkelijker vol te houden en je krijgt ook wat gevarieerdere voedingsstoffen binnen... wil je dan niet dat eten ook leuk blijft?
Kwak
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:10:05 #46
236335 neen
schone schijn
pi_80631051
Hoi Socios, ik ga naar liwwadden
pi_80631076
Nog 50 woorden .
pi_80631172
Welkom Socios!

Persoonlijk vind ik 200gr groente aan de karige kant.
pi_80631277
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk dat je veel gezondheidswinst kan halen door wat meer af te wisselen en wat minder op kcal en meer op gezond voedsel te letten. wat je nu eet is niet echt slecht, maar afwisselend eten is echt makkelijker vol te houden en je krijgt ook wat gevarieerdere voedingsstoffen binnen... wil je dan niet dat eten ook leuk blijft?
Mjah, het enige doel voor mij is niet aankomen (en eigenlijk zelfs een paar kilo af te vallen). Nooit bij stilgestaan dat bepaalde producten uit mijn lijstje niet gezond zouden zijn. Moet zeggen dat dat mij ook minder interesseert en het gewicht. Maar toch daar eens beter op letten dan.

Eten leuk... Tsja... Opzich gaat het prima zo. Het liefst eet ik natuurlijk iedere dag patat, pizza´s en andere ongein. Maar ja...
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:16:47 #50
285351 dalaiblama
too much bla
pi_80631290
Eenzijdig eten is juist heel gezond. Zeker qua gewichtsbeheersing.
Die afwisseling is lekker, maar hedentendage krijgen we al meer voedingsstoffen binnen dan we eigenlijk nodig hebben..
Eenzijdig is overigens een rotwoord. Ik noem het liever regelmaat.

Ik vind het lijstje van Socios nogal kut, maar dat vind ik ook van de andere lijstjes hier doorgaans

Anyway, voor ik weer terug in mijn hol kruip wilde ik deze tip nog met jullie delen: via mijn healthfood leverancier gisteren dit nieuwe product gekregen en ik ben fan. Wellicht iets voor julllie?
http://www.royal-green.eu ( de biologische kokosolie ).
Het is absoluut geurvrij en ik heb er inmiddels mee gebakken en gefrituurd. Fantastisch! Zeker omdat het echt geur-smaakloos is.

Dawasm. Doei
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:18:40 #51
236335 neen
schone schijn
pi_80631354
Wat een heerlijk weer VMW! Beter dan in het Noorden meestal nou ja even een soort lijstje
L: 4 broodjes en 2 eitjes en 4 koffie
T: in ga zo voor een ijskoffie!
D: geen idee
T: koffie+ wat voorradig fruit en ik denk dat ik mog wel even op stap ga eigenlijk, daar heb ik zin in

en 5km lopen
pi_80631521
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef neen het volgende:
Wat een heerlijk weer VMW!
Scheelt wel een paar graden met het Noorden hè.

Het is weer om naar Sonsbeekpark te gaan!
pi_80631526
Hoi socios! sorry dat ik kortaf was, je had me op het verkeerde been geze m.b.t. je bedoelingen in dit topic.
pi_80631606
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:23 schreef Perruche het volgende:
Hoi socios! sorry dat ik kortaf was, je had me op het verkeerde been geze m.b.t. je bedoelingen in dit topic.
Geeft niet, hoor.

Zelf misschien ook niet echt goed gehandeld. Ik zag dit topic in ´New Topics´ verschijnen en dacht ´hey, interessant´. Totaal geen rekening mee gehouden dat het al 1000 delen loopt.
pi_80631765
Hij is af.
pi_80631779
En ik kijk nu op Blackboard en er zijn er maar 2 die iets ingeleverd hebben Zo laat ben ik dus niet.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:39:03 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80632015

Wederom afgekeurd bij de bloedbank Had nu een hb-gehalte van 7, vorige keer 7,4 geloof ik. Niet erg laag, maar wel een dalende lijn! Snap t niet zo goed, maar de arts zei dat een combinatie van ijzer en eiwitten in een maaltijd kan leiden tot verminderde opname van het ijzer.

Iemand hier die daar meer van weet? En Kwak, waar check jij ook altijd weer de voedingswaarde van groenten enzo? Dan ga ik de komende tijd even een ijzerkick bewerkstelligen
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:39:29 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80632027
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef Ewelina het volgende:
Hij is af.
Wat goed!!

1000 woorden getikt sinds gisteravond? Petje af
pi_80632056
Dank je

Ik heb zelfs een hele mooie bijlage toegevoegd
pi_80632101
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef Ewelina het volgende:
Dank je

Ik heb zelfs een hele mooie bijlage toegevoegd
Good busy!
pi_80632166
quote:
Hij is af.

LadyBlack, ik heb ook een laag ijzergehalte (laag hb, bloedarmoede, hoe heet het), en ik heb ijzerpilletjes gekocht. Misschien wat voor jou?

Aangepast lijstje:
O: 2 volkorenbrood met boursin
T: 2 grote pruimen en 2 napoleonnetjes
L: 4 volkorenboterhammen, 2x pindakaas 2x appelstroop
T: halve komkommer en gele paprika
D: zalmforel uit de oven of uit de pan, boontjes met sajoersaus
T: ananas denk ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 23-04-2010 13:49:03 ]
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:45:44 #62
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80632264
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

LadyBlack, ik heb ook een laag ijzergehalte (laag hb, bloedarmoede, hoe heet het), en ik heb ijzerpilletjes gekocht. Misschien wat voor jou?

Aangepast lijstje:
O: 2 volkorenbrood met boursin
T: 2 grote pruimen en 2 napoleonnetjes
L: 4 volkorenboterhammen, 2x pindakaas 2x appelstroop
T: halve komkommer en gele paprika
D: zalmforel uit de oven of uit de pan, boontjes met sajoersaus
T: ananaes denk ik
Ijzerpilletjes heb ik vroeger ook wel geslikt, alleen ik heb liever dat ik gewoon de goeie groenten eet en daarmee een acceptabel hb-gehalte hou. Ik heb jaren geen last gehad namelijk! En het is nu ook niet té laag, maar dus wel te laag om bloed te mogen geven. Terwijl ik van de herfst nog een hb van 8,5 had!
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:46:01 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80632273
Ik ga ff in het zonnetje zitten
pi_80632302
quote:
Hij is af.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:50:54 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80632450
Wat goed Ewelina

Zit nu heerlijk in het zonnetje

Lijst:
O: boterham rookvlees, boterham kaas, beschuit jam, gekookt ei, glas melk
S: 2 uur wandelen
T: grote appel
L: boterham kalkoenfilet, baterham tonijnsalade
T: Peer en sinaasappel, blokje choco, volkorenbeschuit met aardbeien
D: zuurkoolovenschotel met gehakt en wat rookworst. Met kaas enzo natuurlijk
T: Xfactor dus wat chips en toastjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:08:07 #66
236335 neen
schone schijn
pi_80633089
geniaal! Tentamen waar ik mijn twijfels over had gehaald met een 7. Ik ben niet ontevreden Nog een opdracht verbeteren en dan is die periode ook binnen

pi_80633101
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef neen het volgende:
Wat een heerlijk weer VMW! Beter dan in het Noorden meestal nou ja even een soort lijstje
L: 4 broodjes en 2 eitjes en 4 koffie
T: in ga zo voor een ijskoffie!
D: geen idee
T: koffie+ wat voorradig fruit en ik denk dat ik mog wel even op stap ga eigenlijk, daar heb ik zin in

en 5km lopen
IJskoffie! Ik ga zo ook maar even wat halen

Lijstje:
O: Muesli met melk
L: 4 boterhammen met sandwichspread
T: IJskoffie!
D: Broodje döner of kip tandori
T: Appel

Niet echt veel, maar ik zit vandaag ook de hele dag op m'n gat en heb geen honger. Morgen het hardlopen maar weer eens oppakken.
pi_80633581
Aww, er lagen net 2 dvd'tjes in de bus! VulcanJ, supertof. . Dank je wel!
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:21:25 #69
236335 neen
schone schijn
pi_80633592
Waarom niet vandaag het hardlopen weer oppakken?
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:27:47 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80633816
quote:

[..]

Ik eet juist veel zure zuivel (lees yoghurt) omdat ik minder goed tegen melk kan. Mijn standaard lijstje (als ik af wil vallen) is
o. volkoren ontbijtproduct met melk
t. yoghurt en groente of fruit
l. groente met vlees/vis/kip
t. groente of fruit (2x)
d. brood met groente

Als ik op gewicht wil blijven let ik er vooral op dat het niet te ongezond is, maar hou ik me dus niet aan te strakke lijstje. Daarnaast natuurlijk veel sporten. En heb de rest nog niet gezezen, maar je bent al nummer 59 die ons wil vertellen hoe je af kunt vallen en als je je een beetje in had gelezen dan zou je kunnen weten dat de meesten dat prima kunnen. STerker nog, de meerderheid hier heeft een geweldig figuur en is slechts een beetje perfectionistisch ingesteld.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80633934
Hebben jullie altijd tussendoortjes?

Ik eet vrijwel altijd alleen ontbijt, lunch en diner. Daar tussen zit meestal een uurtje of 5.
pi_80634073
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef Tinkepink het volgende:
En heb de rest nog niet gezezen, maar je bent al nummer 59 die ons wil vertellen hoe je af kunt vallen en als je je een beetje in had gelezen dan zou je kunnen weten dat de meesten dat prima kunnen.

STerker nog, de meerderheid hier heeft een geweldig figuur en is slechts een beetje perfectionistisch ingesteld.
Nergens suggereer ik dat ik het allemaal beter weet, dat ik twijfel aan de ´figuurtjes´ en dat ik zou denken dat anderen het niet kunnen. Ik postte gewoon mijn lijstje hoe ik onder de 2000 kcal blijf. Als iemand daar wat aan heeft, prima.

Perfectionistisch ben ik zelf ook.
pi_80634125
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef Socios het volgende:

Ik eet vrijwel altijd alleen ontbijt, lunch en diner. Daar tussen zit meestal een uurtje of 5.
Eet jij dan heel veel bij die 3 maaltijden? Ik eet (meestal) wat meer verspreid omdat ik niet te veel in 1x wil eten. Bijvoorbeeld van groente zit ik echt snel vol, en dan hoef ik mn vis/kip of aardappelen al niet meer...!!

En fruit doe ik eigenlijk altijd tussendoor, als m'n maag een beetje leg is, anders krijgn ik zeg maar, uh.. gasvorming

Alleen als ik op mn werk lunch dan eet ik wel veel tegelijk

mis je trouwens niet veel voedingsstoffen als je zo eentonig eet? Als je nooit noten eet, of verschillende soorten fruit, zeg maar? Of doe je dat wel?
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:37:06 #74
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80634149
boh, m'n tweede variabel geeft een significante relatie aan, maar in de verkeerde richting! Ik ga maar eens boodschappen doen, kan ik het eens overdenken...
pi_80634225
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef neen het volgende:
Waarom niet vandaag het hardlopen weer oppakken?
Maakt op zich niet uit. Vanaf komende maandag volg ik echt het hele schema weer, en daarvoor wil ik dus nog even een keer hardlopen. En dan vraag je je vast af waarom ik dan niet vandaag gewoon begin met het schema? Nou omdat de dagen dat ik loop dan niet overeenkomen met de dagen op het schema. Ik ben soms een beetje autistisch met die dingen.
pi_80634251
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef Perruche het volgende:
Eet jij dan heel veel bij die 3 maaltijden? Ik eet (meestal) wat meer verspreid omdat ik niet te veel in 1x wil eten. Bijvoorbeeld van groente zit ik echt snel vol, en dan hoef ik mn vis/kip of aardappelen al niet meer...!!
Eigenlijk wel, ja... Dit is mijn standaard verdeling:

Ontbijt: Glas sinaasappelsap. 4 boterhammen, 2 boter, 2 beleg. Beker melk.

Lunch: appel, 2 boterhammen, 1 boter, 1 beleg, 1 roggebrood. Beker melk.

Diner: aardappelen, groenten, schaal yoghurt
pi_80634267
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:37 schreef AKnynke het volgende:
boh, m'n tweede variabel geeft een significante relatie aan, maar in de verkeerde richting! Ik ga maar eens boodschappen doen, kan ik het eens overdenken...
Heb je ze met het invoeren niet met elkaar verwisseld?
pi_80634354
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik vind dat best weinig voor een man van in de 20! Sport je er ook nog bij? kan je dan de dag doorkomen na de lunch op 2 boterhammen? (ok, 3..)
Ik heb zelf 2 fruit tussen ontbijt en lunch, en rauwkost tussen lunch en diner.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 23-04-2010 14:49:07 ]
pi_80634536
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:42 schreef Perruche het volgende:
Ik vind dat best weinig voor een man van in de 20! Sport je er ook nog bij? kan je dan de dag doorkomen na de lunch op 2 boterhammen? (ok, 3..)
Nee, ik sport niet. Hooguit half uurtje per dag wandelen.

In de lunch soms nog een boterham erbij. Dat was het wel, ja...
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:54:44 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80634769
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef Socios het volgende:

Ja, altijd. Anders val ik om Vooral 's morgens moet ik echt ieder uur wat eten. Na 13.00 uur is één tussendoortje en dan avondeten (niet te veel) voldoende.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:55:28 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80634787
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal niet veel Ik eet echt veel meer. En zit dus al ruim 1.5 jaar rond hetzelfde (goede) gewicht.
pi_80635012
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal niet veel Ik eet echt veel meer. En zit dus al ruim 1.5 jaar rond hetzelfde (goede) gewicht.
we zitten op één lijn. Maar ja, als je niet sport...

Grmbl, ik moet eigenlijk werken. Maar m'n collega/leidinggevende gedraagt zich heel vervelend vandaag en al m'n andere collega's zijn al naar huis en... bweeeh.
pi_80635226
Lijstjes jeej!

O: 3 boterhammen: kaas en pindakaas
T: banaan
L: 4 boterhammen appelstroop
T: halve cappuccino (hij was vies)
T: broodje met brie, banaan en walnoot (?)
D: weet ik nog niet, misschien wraps met kip en salade

Ik eet eigenlijk ook vrijwel altijd hetzelfde, op het avondeten na dan. Zou het liefst de hele dag pindakaas op brood eten

Heb ook een soort lichte migraine ofzo, hoofdpijn achter linkeroog, zie een soort donkere vlekken in beeld en linker vingers tintelen wat het 'klopt' alleen niet in m'n hoofd zoals het bij migraine zou moeten zijn, en is ook niet heel pijnlijk en goed uit te houden nog zonder paracetamol. Misschien dus toch geen migraine maar vrijdagmiddagpijnen..
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:11:24 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80635366
Mijn daglijstje (en ik probeer dus niet af te vallen, voor de duidelijkheid )
o. weetabix met melk
t. banaan + 2 roggebrood met 1 plak kaas
l. griekse salade + 2 boterhammen selleriesalade (ja, brood vandaag ) + plak ontbijtkoek mét kandij
t. koekje
d. straks bbq met kip en vis en salade en groente
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:13:41 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80635457
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heb je ze met het invoeren niet met elkaar verwisseld?
nope, helaas niet!

Ach, dat maakt het wel interessant!
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:15:43 #86
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80635530
Definitiever lijstje:

O: yohgurt met aardbeien, banaan en muesli
T: ministroopwafel
L: omelet met broccoli en champignonnen
T: bakje vanilleyoghurt met chocoballtejs
D: spinazie/ricotta tortellini met zelfgemaakte pesto, salade on the side
T: fruitsalade
pi_80635794
-marz-, misschien kan je beter groente tussendoor doen ipv meer brood?
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:11 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje (en ik probeer dus niet af te vallen, voor de duidelijkheid )
o. weetabix met melk
l. griekse salade + 2 boterhammen selleriesalade (ja, brood vandaag ) + plak ontbijtkoek mét kandij
t. koekje
d. straks bbq met kip en vis en salade en groente
oooh tink dat is zo lekker, nu moet ik dat ook hebben, maar ik heb het niet...njam njam....
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:27:03 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80635882
ik ben aan het wachten op de uitslag van een sollicitatie. Zou deze middag komen, en nu ben ik zenuwachtig. Ik kan me echt voor geen meter concentreren en check m'n email elke paar minuten...
pi_80635954
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef AKnynke het volgende:
ik ben aan het wachten op de uitslag van een sollicitatie. Zou deze middag komen, en nu ben ik zenuwachtig. Ik kan me echt voor geen meter concentreren en check m'n email elke paar minuten...
ik zal voor je duimen! Spannend!
Ja doei.
pi_80636056
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef AKnynke het volgende:
Ik zou er maar rekening mee houden dat dat pas maan- of dinsdag wordt, ik heb zelden meegemaakt dat bedrijven zich houden aan de datum die ze toezeggen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:34:22 #91
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80636128
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik zou er maar rekening mee houden dat dat pas maan- of dinsdag wordt, ik heb zelden meegemaakt dat bedrijven zich houden aan de datum die ze toezeggen.
Ik ben benieuwd. Het is een extern bureau dat het regelt, en ik ben positief verbaasd over dat bureau: heb 2x een mailtje gestuurd, waaronder 1x op zondag, en beide keren binnen het uur een uitgebreid antwoord gehad. Dus stiekem denk ik dat het, zoals aangegeven, vanmiddag wel komt.
pi_80636221
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Duimen inderdaad! Op wat voor functie heb je gesolliciteerd?
pi_80636372
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:34 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Het is een extern bureau dat het regelt, en ik ben positief verbaasd over dat bureau: heb 2x een mailtje gestuurd, waaronder 1x op zondag, en beide keren binnen het uur een uitgebreid antwoord gehad. Dus stiekem denk ik dat het, zoals aangegeven, vanmiddag wel komt.
Ik hoop het voor je, anders zit je het hele weekend zenuwachtig te wezen ipv de uitslag van je sollicitatie te vieren.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:46:26 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80636543
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik zie na 4 jaar dat ze mn studie verkeerd op mn doctoraal diploma hebben gezet echt, wat kunnen ze wel! ik twijfel of ik er iets mee moet doen... ben wel gehecht aan mn originele diploma eigenlijk... ook al bestond de studie engelse taal en letterkunde al niet meer toen ik mn propedeuse deed (engelse taal en cultuur moet t zijn... op mn dossierverklaring/cijferlijst staat het wel goed)
In vacatures wordt ook altijd om 'Nederlandse taal- en letterkunde' gevraagd, terwijl ik gewoon Nederlandse taal en cultuur heb gestudeerd .
Niet meer actief op Fok!
pi_80636770
ik duim mee voor Nynke! En voor Calimero, want tijdens het bijlezen las ik iets over een tweede gesprek daar zijn de thumbs.

En ik heb net zo'n skattig jurkje gekocht in de stad: https://kinglouie.nl/p-386-georgina-baby-polka.aspx
Alleen zit hij bij mij behoorlijk strakker om heup en billen

Oh en mijn afstudeerrichting was cultuurgeschiedenis, maar op mijn bul staat algemene geschiedenis en daar heb ik nog geen seconde slaap aan verloren.
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:01:26 #96
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80636985
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@socios: vaker eten en kleinere porties houdt je metabolisme op gnag, voorkomt snaaitrek, en maakt je maag minder uitgerekt door de kleinere porties, waardoor je minder snel honger hebt. en je eet wel best weinig voor een kerel
Kwak
pi_80636990
goed voor je ego kwak! !
Ja doei.
pi_80637017
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:53 schreef anna82 het volgende:
ik duim mee voor Nynke! En voor Calimero, want tijdens het bijlezen las ik iets over een tweede gesprek daar zijn de thumbs.

En ik heb net zo'n skattig jurkje gekocht in de stad: https://kinglouie.nl/p-386-georgina-baby-polka.aspx
Alleen zit hij bij mij behoorlijk strakker om heup en billen

Oh en mijn afstudeerrichting was cultuurgeschiedenis, maar op mijn bul staat algemene geschiedenis en daar heb ik nog geen seconde slaap aan verloren.
Wat een leuke dingen hebben ze daar!

ik zie zo al 5 dingen die ik wil bestellen...!

ik ga vanavond bestellen geloof ik

[ Bericht 4% gewijzigd door Perruche op 23-04-2010 16:14:20 ]
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:09:58 #99
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80637238
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef LadyBlack het volgende:

Wederom afgekeurd bij de bloedbank Had nu een hb-gehalte van 7, vorige keer 7,4 geloof ik. Niet erg laag, maar wel een dalende lijn! Snap t niet zo goed, maar de arts zei dat een combinatie van ijzer en eiwitten in een maaltijd kan leiden tot verminderde opname van het ijzer.

Iemand hier die daar meer van weet? En Kwak, waar check jij ook altijd weer de voedingswaarde van groenten enzo? Dan ga ik de komende tijd even een ijzerkick bewerkstelligen
op www.dieetinzicht.nl en dan de voedingswaardentabel
ik vrees dat t meeste ijzer toch echt in vlees zit (is ook t makkelijkste op te nemen voor mensen). vleesvervangers hebben vaak toegevoegde ijzer (hoe duurder hoe meer toegevoegde mineralen en vitaminen vaak...)

verder: geen zuivel bij je ijzerrijke voeding gebruiken, dat verhindert ijzeropname, en wel vitamine c erbij, dat is nodig voor de opname

even gekeken voor je:
peulvruchten zit het meeste in (gedroogd gewogen, als je ze weekt komt er water in en verandert dus t ijzergehalte per 100 gram). druivenblad, bosbessen, heel cliché maar "zwarte" donkere groente. donkergroene bladgroente (znijbiet, veldsla, ergens daar ver onder spinazie, maar omdat dat slinkt eet je er weer meer van). postelein, raapstelen, linzen
Kwak
pi_80637448
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

haha, ik zet mensen graag aan tot kooplustig gedrag! Ben benieuwd wat je gaat aanschaffen.
pi_80637640
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja he
Ik heb die site wel eens gezien maar onbewust geblockt denk ik wegens chronish geldgebrek.

Ik wil dees:
https://kinglouie.nl/p-361-georgina-sleeveless-cherry-bird.aspx
https://kinglouie.nl/p-351-kimono-dress-margaret-rose.aspx

pi_80637681
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:16 schreef anna82 het volgende:

[..]

haha, ik zet mensen graag aan tot kooplustig gedrag! Ben benieuwd wat je gaat aanschaffen.
Laat straks wel een plaatje zien

edit: ALS ik het neem he!!! want eigenlijk mag het niet... maar het is zoooo leuk...!
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:22 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja he
Ik heb die site wel eens gezien maar onbewust geblockt denk ik wegens chronish geldgebrek.

Ik wil dees:
https://kinglouie.nl/p-361-georgina-sleeveless-cherry-bird.aspx
https://kinglouie.nl/p-351-kimono-dress-margaret-rose.aspx

pi_80637709
Anna
pi_80637730
omg

ik had uitgerekend hoeveel punten ik voor een deeltentamen moest hebben om het hele tenetamen gehaald te hebben: 47.

Zijn de resultaten binnen: 45,5 punten.

Maar nu staat er achter mijn cijfer voor Deel 1(wat dus bestaat uit wederom 2 deeltentamens) 59,2%

en nu weet ik nog niet of ik 't nu gehaald had of niet
Ja doei.
pi_80637776
Ik heb net geen gevulde koek en geen stroopwafel gepakt. En vanmorgen geen bastognekoek .
pi_80637806
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:27 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb net geen gevulde koek en geen stroopwafel gepakt. En vanmorgen geen bastognekoek .

ik heb nu wel komkommer en paprika
pi_80637878
Tussendoortjes eten en dan m.n. fruit(sap) is wel minder goed voor je gebit.

Net als groene thee, schijnt ook slecht voor je tanden te zijn ivm citroenextracten die er vaak in zitten.
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:34:17 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80638010
Kwakz0r

Vlees eten gaat m echt niet worden trouwens, ik ben vegetarisch opgevoed en heb later zelf ook die principes gehandhaafd. Ik zou het prima vinden om biologisch vlees te eten (dat kook ik ook voor mn vriend) maar moet er toch echt niet aan denken!

Maargoed, ik zal mn zuivel en ijzer gescheiden houden, en zit nu aan een glaasje Roosvicee Ferro baat het niet dan schaadt het niet, nietwaar
pi_80638084
ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijn tentamen gehaald heb, al wacht ik nog even op bevestiging van de docent!
Ja doei.
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:38:08 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80638139
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijn tentamen gehaald heb, al wacht ik nog even op bevestiging van de docent!
Nice! Goed gedaan
pi_80638154
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef -marz- het volgende:

Net als groene thee, schijnt ook slecht voor je tanden te zijn ivm citroenextracten die er vaak in zitten.
daarom ook altijd 3x per dag je tanden poetsen (of een kauwgompje)

Maar geld dat niet voornamelijk voor zoet (fruit, snoep, sap, frisdrank) en zuur eten? Komkommer zal wel meevallen toch, dat is bijna alleen maar water met smaak
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:41:57 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80638245
Waarom is King Louie zo duur

Ik wil deze
pi_80638344
yay!
quote:
Beste mevrouw Schaap,

Dat klopt, ik heb de eindcijfers (dwz van deel 1) nu ook op BB gezet, en u heeft inderdaad een 5,9.

Fijn weekend dus!
Ja doei.
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:46:00 #114
236335 neen
schone schijn
pi_80638381
Je moet natuurlijk meteen op de Sale klikken Ik koop natuurlijk meteen deze. Zijn jurkjes niet goed zelf te maken? Mijn zusje maakt ook wel eens dingen en dat ziet er vaak wel leuk uit

Ik ben net thuis van een ijskoffie, moest gauw gaan want nog een deadline te halen bedacht ik daar dus die mail zal ik ook even gaan versturen. Als ik met alle pijn en moeite iets af heb gemaakt heb ik nooit meer zin om het op te sturen en sluit ik meteen de computer af zeker met dit weer

Tevens heb ik honger maar zijn er nog geen boodschappen gedaan hier dus is er niets in huis of ik moet teveel moeite doen om iets op te warmen. Ik wacht wel op moeders

Relaxed moblo!
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:48:36 #115
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80638467
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:48:37 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80638468
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

daarom ook altijd 3x per dag je tanden poetsen (of een kauwgompje)

Maar geld dat niet voornamelijk voor zoet (fruit, snoep, sap, frisdrank) en zuur eten? Komkommer zal wel meevallen toch, dat is bijna alleen maar water met smaak
Neeeee eigenlijk juist niet 3x per dag tandenpoetsen, in elk geval níet direct na een maaltijd! Je tandglazuur wordt een beetje poreus van de zuuraanval die eten veroorzaakt (m.n. appels, citrusvruchten, hele suikerige dingen en koolzuurhoudende frisdrank), en als je je tanden gaat poetsen, breek je heel snel dat glazuur af!

Ben expert, heb 2 jaar geleden al mn tanden zowat moeten laten vullen

Dat van niet te vaak eten op een dag klopt dan weer wel.... maximaal 7 keer (en drinken telt ook mee! ) Ik vind dat onhaalbaar, maar er is dus wel wat voor te zeggen.
pi_80638492
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:48 schreef AKnynke het volgende:
awh
Ja doei.
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:51:38 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80638563
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:46 schreef neen het volgende:
Zijn jurkjes niet goed zelf te maken? Mijn zusje maakt ook wel eens dingen en dat ziet er vaak wel leuk uit
Ja, mijn moeder maakt hele mooie rokjes en jurkjes voor mij Dus ik bedenk me wel 2x voor ik iets met een simpele pasvorm voor zoveel geld bestel. Dan moet het wel een bijzonder stofje zijn, of een bijzondere pasvorm

Dat rokje dat ik hierboven postte, zoiets gaat mama ook voor me maken, dus die bestel ik niet hoor!
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:53:09 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80638608
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:48 schreef AKnynke het volgende:
Afgewezen?? Of nog niets binnen?
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:55:12 #121
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80638670
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Afgewezen?? Of nog niets binnen?
afgewezen. Ik vraag me af of ik ooit aan een fatsoenlijke baan kan komen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:59:06 #122
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80638794
dat simpele tshirtje is leuk, perruche! Jammer dat ze zoveel verzendkosten vragen voor naar het buitenland.
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:59:14 #123
236335 neen
schone schijn
pi_80638800
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:55 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik dacht het wel ja, wel jammer natuurlijk maar je bent natuurlijk nog hartstikke jonge he dus die mooie baan die komt er nog wel.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:01:13 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80638860
quote:

[..]

Niet vervelend bedoeld, maar misschien moet je beginnen met iets minder fatsooenlijke Je moet immers ergens beginnen. Wel balen inderdaad, want volgens mij heb je best veel in je mars. Ik zou trouwens voor de andere optie gaan waar je het laatst over had, helemaal na die opmerking van je prof. Op jouw niveau is dit geen goede tijd om te solliciteren volgens mij.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:04:16 #125
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80638953
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Niet vervelend bedoeld, maar misschien moet je beginnen met iets minder fatsooenlijke Wel balen inderdaad, want volgens mij heb je best veel in je mars. Ik zou trouwens voor de andere optie gaan waar je het laatst over had, helemaal na die opmerking van je prof. Op jouw niveau is dit geen goede tijd om te solliciteren volgens mij.
Nee, ik twijfelde al of ik het fatsoenlijke moest typen. Natuurlijk, als ik geen baan kan vinden die aansluit bij m'n studie dan probeer ik wat anders te vinden. Maar, een baan die aansluit bij de studie heeft m'n voorkeur. Maar, ik baal inderdaad behoorlijk. Dit was een startersfunctie, die goed bij mij aansluit. Jammer, maar helaas.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:04:56 #126
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80638971
en nu heb ik zin in emotie-eten. Maar even weerstaan. Vriendje en ik gaan vanavond naar de stad want drinken. Ook fijn.
pi_80639014
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
en nu heb ik zin in emotie-eten. Maar even weerstaan. Vriendje en ik gaan vanavond naar de stad want drinken. Ook fijn.
Arme jij. Lijkt me echt heel erg vervelend, al die afwijzingen. Ga anders even lekker naar buiten of even iemand bellen, daar word ik altijd vrolijk van
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:59 schreef AKnynke het volgende:
dat simpele tshirtje is leuk, perruche! Jammer dat ze zoveel verzendkosten vragen voor naar het buitenland.
als ik wat voor je moet mee-bestellen & opsturen naar zweden/dld laat maar weten
pi_80639063
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:46 schreef neen het volgende:
Je moet natuurlijk meteen op de Sale klikken Ik koop natuurlijk meteen deze.
zeg Ik heb een jurkje in die print

ik geloof dat ik al 10 king-louiejurkjes heb, mijn Meneer vermoordt me als ik er nog meer koop Oh en ze hebben ook yogabroeken met polkadots: hebbuuuuuh
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:08:21 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80639084
Nynke!

Mootje Weer één in da pocket!

Leuke jurkjes, ahh! Ik wou ook die geisha-belts, maar waarmee draag je zoiets Nouja ik héb een simpel zwart net jurkje met vierkante ehh neklijn?

Neen, die broek is wel heel jou! Ik zeg doen
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:09:05 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80639105
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

zeg Ik heb een jurkje in die print

ik geloof dat ik al 10 king-louiejurkjes heb, mijn Meneer vermoordt me als ik er nog meer koop Oh en ze hebben ook yogabroeken met polkadots: hebbuuuuuh
Jurk of broek is mijns inziens een groot verschil in deze
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:09:23 #131
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80639120
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

Arme jij. Lijkt me echt heel erg vervelend, al die afwijzingen. Ga anders even lekker naar buiten of even iemand bellen, daar word ik altijd vrolijk van
[..]

als ik wat voor je moet mee-bestellen & opsturen naar zweden/dld laat maar weten
wat lief. Ik ga nog eens extra goed kijken!
pi_80639123
Ach Nynke, wat rot joh Heb je nog andere dingen lopen?
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:09:27 #133
236335 neen
schone schijn
pi_80639126
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jurk of broek is mijns inziens een groot verschil in deze
Dat dus
pi_80639164
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke!

Mootje Weer één in da pocket!

Leuke jurkjes, ahh! Ik wou ook die geisha-belts, maar waarmee draag je zoiets Nouja ik héb een simpel zwart net jurkje met vierkante ehh neklijn?

Neen, die broek is wel heel jou! Ik zeg doen
dat weet niemand, maar ze zijn wel vet

Neen, jij bent toch een man! (even ter verificatie hoor )
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:11:28 #135
236335 neen
schone schijn
pi_80639205
Ja, maar voor in het weekend he.
pi_80639241
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Anna
hehe, sorry SDB!

Die met kersjes is
pi_80639261
MoBlo!

Nynke...
pi_80639326
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Perruche het volgende:
Ik wil:

- heel veel! -

argh!

Nynke, niet geworden? ik snap er niets van, hoe kunnen ze jou nou niet aannemen

Nynke, wat suck. Fijn dat je vanavond met je Duutser iets leuks kan doen om de zinnen te verzetten!
pi_80639344
-

[ Bericht 99% gewijzigd door anna82 op 23-04-2010 17:15:54 ]
pi_80639373
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:11 schreef neen het volgende:
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:24:03 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80639643
quote:
Held!

Lijstje
Beetje maf ivm laat boodschappen doen

O: twee sneetjes met rookvlees
T: handje M&Ms
T: twee gekookte eieren
L: twee meergranen tortilla wraps met bosvruchtenjam
T: glas sinaasappel-aardbeiensap
T: twee sneetjes brood met ardenner
D: volkorenpenne met pestoballetjes en sperziebonen
T: glaasje cola en wat notenmix

Ge-edit wegens eieren

[ Bericht 8% gewijzigd door MariaEtcetera op 23-04-2010 18:30:06 ]
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:25:20 #142
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80639698
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Nynke, wat rot joh Heb je nog andere dingen lopen?
Nog twee. Allebei posities voor 5 maand, niet echt ideaal. Van één ga ik vanuit dat ik het sowieso niet word, die andere weet ik niet.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:27:26 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80639790
gezwicht voor het emotieeten: stukje chocoladecake. T kon er nog wel bij op het lijstje van vandaag.
pi_80639871
Aw Nynke, wat jammer nou. . Geef de moed niet op hè!

Uit zelfbescherming klik ik op geen enkel linkje. .
pi_80639966
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:
gezwicht voor het emotieeten: stukje chocoladecake. T kon er nog wel bij op het lijstje van vandaag.
Bejaa. Kan me goed voorstellen dat je even chagrijnig bent
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:38:29 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80640208
Owww wat klote Nynke
Maar stay away van troostvoer, troost helemaal niks maak alleen maar dat je schuldig gaat voelen. E

Moblo, dat is fijn voor je

Benen epileer weer... pff
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80640295
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Owww wat klote Nynke
Maar stay away van troostvoer, troost helemaal niks maak alleen maar dat je schuldig gaat voelen. E

Moblo, dat is fijn voor je

Benen epileer weer... pff
Heb ik vanmorgen ook gedaan! *kale-benenboks!
pi_80640302
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nog twee. Allebei posities voor 5 maand, niet echt ideaal. Van één ga ik vanuit dat ik het sowieso niet word, die andere weet ik niet.
we duimen gewoon door
Ja doei.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:45:35 #149
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80640434
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

we duimen gewoon door
Lief

Zo. genoeg gezeurd. Ik ga nog even werken totdat het vriendje om half 8 thuiskomt. Dan even eten koken en richting stad. Of in de stad eten. Eens eventjes bedenken.
pi_80640539
quote:
Lijkt me enig

Goed zo Mo!

voor Nynke
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:49:06 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80640561
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb ik vanmorgen ook gedaan! *kale-benenboks!
Als ik ook ging epileren vandaag kon ik je over twee dagen *een benen met ontstekingen en ingegroeide harenboks geven* . En dan niet eens spiegelglad, ook dat nog .
Niet meer actief op Fok!
pi_80640625
Ah wat ongelooflijk jammer Nynke . Die weten duidelijk niet wat ze missen!

Tentamen verprutst denk ik , terwijl het me echt makkelijk leek. Achja, ik zie het vanzelf wel.

Mooi Mo! Nog steeds in de race voor je P dus?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:51:06 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80640632
voor Nynke idd.
Niet meer actief op Fok!
pi_80640699
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik ook ging epileren vandaag kon ik je over twee dagen *een benen met ontstekingen en ingegroeide harenboks geven* . En dan niet eens spiegelglad, ook dat nog .
Nou, als ik het vanmorgen niet had gedaan, hadden we zondag een *feministische-bio-backtonatureboks kunnen doen
pi_80640810
ok dames (en heren!), werkdag zit er weer op fijne avond, misschien tot straks!
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:00:14 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80640948
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, als ik het vanmorgen niet had gedaan, hadden we zondag een *feministische-bio-backtonatureboks kunnen doen
Mwehe!

Ik heb vanmiddag nog eventjes in de tuin gezeten, in de hoop binnenkort een bruinebenenboks (BBB!) te kunnen doen! Gaat nog niet erg hard though (ik hou mn slippertjes aan zodat ik door de bandjes eventueel verschil kan zien! )
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:09:19 #157
236335 neen
schone schijn
pi_80641196
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Lijkt me enig

Goed zo Mo!

voor Nynke
mijn kont komt er goed in uit

Vandaag eet ik weer Indisch
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:14:33 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80641351
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heul nie want ik scheer wel .

Is Co trouwens alleen naar de Joe Es Ee?
Niet meer actief op Fok!
pi_80641537
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heul nie want ik scheer wel .

Is Co trouwens alleen naar de Joe Es Ee?
Volgens mij is ze met d'r nieuwe el oo vee ee er!
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:21:26 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80641560
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Volgens mij is ze met d'r nieuwe el oo vee ee er!
Dat zegt niemand zo!
Niet meer actief op Fok!
pi_80641728
Oh, ik dacht dat we letters aan het uitschrijven waren. .
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:29:39 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80641817
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik dacht dat we letters aan het uitschrijven waren. .
Mag heur, Dee- Aah- Deetje!

Oh en er moesten nog twee gekookte eieren bij op mn lijstje! Helemaal vergeten
pi_80641841
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat zegt niemand zo!
Dan moet je ook joe es of ee zeggen, tuttebol
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:50:01 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80642418
Uuurrgh..... ik wil weekend. Net pas thuis uit Antwerpen. Hadden om half 12 de trein, vertraging, geen tijd meer voor lunch, waardoor dit monster hieronder mijn lijstje is:

O: bak yoghurt met rode vruchten
T: koffieleutje
L: KitKat Chuncky
T: 2 glazen champagne + veel handjes chips
D: restje rijstprut met ananas en kip

Gelukkig nu even geen borrels meer. Maar, morgen weer an die arbeit; praatje over mijn werk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:52:10 #165
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80642496
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef LadyBlack het volgende:

Vervelend, dat je weer afgekeurd bent.
Ik weet niet zoveel er vanaf, maar weet wel dat je -als je voedingsmiddelen gaat eten met veel ijzer erin, je deze het best kombineert met vitamine C, dan wordt het beter opgenomen.

Ik ben ook donor, en vorig jaar was mijn hb ook een tijdje laag, maar volgens mij was ik toen ook een beetje overtraind (had daar wel de verschijnselen van) en van heel vee duursporten kan het geloof ik ook weer een effect op je HB hebben. iig was het de laatste keer 9.2 of 9.4 flink hoog dus.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80642543
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uuurrgh..... ik wil weekend. Net pas thuis uit Antwerpen. Hadden om half 12 de trein, vertraging, geen tijd meer voor lunch, waardoor dit monster hieronder mijn lijstje is:

Gelukkig nu even geen borrels meer. Maar, morgen weer an die arbeit; praatje over mijn werk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:58:20 #167
277802 _Calimero_
pi_80642687
quote:

[..]

I know the feeling... probeer jezelf niet teveel onder druk te zetten. Het is nu eenmaal geen makkelijke tijd, en waarom zou je van jezelf eisen dat je binnen x maanden een baan moet hebben? Blijf gewoon solliciteren en kijk ondertussen ook naar functies die nog wel in jouw straatje passen maar wellicht een treetje lager. Het komt echt well goed
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:59:50 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80642740
Ik ben naar de quiz Slag bij Nieuwpoort aan het kijken en toen werd gevraagd wat het huis was van Constantijn Huygens waarin nu het Huygensmuseum gevestigd is en ik wist het gewoon niet meer! Faal! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:00:07 #169
236335 neen
schone schijn
pi_80642750
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

Pittige ananasrijst met kip
pi_80642824
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef anna82 het volgende:

Die met kersjes is
Psssssssssst: http://www.verycherry.nl/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:03:03 #171
277802 _Calimero_
pi_80642843
Mijn lijstje van vandaag
O: brinta
T: appel
L: appel en een droog broodje
T: 2 kleine sneetjes brood met zuivelspread/komkommer
D: groente met ? Moet ik nu gaan verzinnen.

Gister uiteindelijk nog soep met salade gegeten. Best prima keus, lijkt me
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:03:42 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80642862
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:54 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]
SPOILER

Het was de Chunky of een

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80643056
  • 4:00 havermout
  • 5:00 minizakje chips
  • 7:00 bak kekererwten + spekjes + spinazie (kliekje)
  • 10:00 pak diepvriesspinazie + haverzemelen + 1 ei
  • 10:00 3 krekkers met mayo
  • 13:00 25km fietsen
  • 15:00 1 bonbon
  • 15:30 20km fietsen
  • 17:45 1 port
  • 18:00 avondeten: handje volkorenpasta, gebakken zalmmoot (+scheutje slagroom), tomatensaus met ui
  • 18:15 toe: custardvla & 1 kiwi

Op- / aanmerkingen?
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      vrijdag 23 april 2010 @ 19:10:07 #174
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80643077
    Geen ijs genomen net! Nu me inschrijven voor weer een keer vrijwilligerswerk in de vakantie misschien gaat een vriend van me mee... dit weekend even kijken of ik er zelf wat reisgebeuren aan kan plakken met hem

Ga ik weer afvallen

Ik heb echt zo geen zin meer in school gelukkig is het bijna afgelopen
    pi_80643129
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 13:16 schreef dalaiblama het volgende:
    Eenzijdig eten is juist heel gezond. Zeker qua gewichtsbeheersing.
    Die afwisseling is lekker, maar hedentendage krijgen we al meer voedingsstoffen binnen dan we eigenlijk nodig hebben..
    Eenzijdig is overigens een rotwoord. Ik noem het liever regelmaat.

Rust, reinheid, regelmaat .
    De ene dag tapas, de volgende sushi en de derde mexicaans is niet goed voor je ingewanden.
    pi_80643719
    Hoi!
    Lijstje van vandaag
    O: dubbele boterham hagelslag
    T: 2 speculaasjes
    L: 2 brood kaas, 2 rundergehakt, appel
    T: (erras) 2 biertjes
    D: iets bij de wokker
    T: nog een borrel, dus nog meer biertjes. Het 4 per week vond ik wel een goed plan, dan mag ik er nog 2 en daarna cola light.
    pi_80643726
    Ndaag

Vanmiddag bij mijn ouders broodjes in de oven gedaan. Mijn moeder doet halverwege de oven op om de lekplaat eronder te schuiven, merkt nog op: Hm, het ruikt best zuur, zouden ze nog goed zijn?

Ze draait zich naar me om, vraagt nog iets, draait zich terug. "Waar komt die rook vandaan?"
    Doet ovendeur klein beetje open WOLK ROOK WTF?

Ik zeg nog lacherig: Zal ik 112 bellen?

En toen stond binnen twee minuten alles vol rook Snel 112 gebeld, tegen mijn moeder gezegd dat ze moest ophouden om met de keukenhanddoek te wapperen en zeven minuten later hield de oven op met rook spuiten en acht minuten later stonden er zes brandweermannen en vier politiemannen in de tuin

Half uurtje ventileren en het ovenrooster met verkoolde broodjes in de tuin neerzetten en toen was het leed alweer geleden.

Ik had wel een halve hartverzakking En die vent aan de telefoon: Oh. Ik maak er een binnenbrandje van...
    JA WHATEVER MAN, STUUR IEMAND! NU!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_80643824
    O: Brinta
    T: Klein kommetje met muesli en Griekse yoghurt
    L: Broodje
    L2: Groter kommentje met Griekse yoghurt en muesli
    D: Gegrilde Gebakken kippenpootjes met asperges, gekookt eitje en salade met tonijn, olijven, tomaten
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      vrijdag 23 april 2010 @ 19:40:31 #179
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80644216
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

I know the feeling... probeer jezelf niet teveel onder druk te zetten. Het is nu eenmaal geen makkelijke tijd, en waarom zou je van jezelf eisen dat je binnen x maanden een baan moet hebben? Blijf gewoon solliciteren en kijk ondertussen ook naar functies die nog wel in jouw straatje passen maar wellicht een treetje lager. Het komt echt well goed
    tsja, dat is het probleem. Een treetje lager ligt er niets in m'n straatje. Lastig. Maar goed, ik ben er nu wel weer een beetje overheen.

De pesto voor de pasta is gemaakt, de vruchten voor de fruitsalade als toetje zijn gesneden: laat het vriendje maar thuiskomen. /perfecte huisvrouw.

Oh, ook nog een optie!
      vrijdag 23 april 2010 @ 19:42:16 #180
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80644295
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Syrena het volgende:
    Ndaag

Vanmiddag bij mijn ouders broodjes in de oven gedaan. Mijn moeder doet halverwege de oven op om de lekplaat eronder te schuiven, merkt nog op: Hm, het ruikt best zuur, zouden ze nog goed zijn?

Ze draait zich naar me om, vraagt nog iets, draait zich terug. "Waar komt die rook vandaan?"

En toen stond binnen twee minuten alles vol rook Snel 112 gebeld, tegen mijn moeder gezegd dat ze moest ophouden om met de keukenhanddoek te wapperen en zeven minuten later hield de oven op met rook spuiten en acht minuten later stonden er zes brandweermannen en vier politiemannen in de tuin

Half uurtje ventileren en het ovenrooster met verkoolde broodjes in de tuin neerzetten en toen was het leed alweer geleden.

Ik had wel een halve hartverzakking En die vent aan de telefoon: Oh. Ik maak er een binnenbrandje van...

Wat was er precies gebeurt dan?
    pi_80644813
    Dat weten we dus niet echt. Ik heb de broodjes erin gedaan en de oven aangezet, er nog op gelet dat de grill NIET aan stond. Maar de draaiknop waarmee je hem op temperatuur zet is al tijden stuk, dus je moet op gevoel draaien. Maar ik heb aangewezen tot waar ik gedraaid heb, en dat is maximaal 180-200 graden geweest. We vermoeden nu dat de thermostaat kapot is gegaan en de temperatuur veel te hoog is opgelopen en dat de broodjes toen zijn gaan smeulen.

Ze zaten net zes minuten in de oven (timer stond op 12 minuten). Mijn moeder heeft de oven direct uitgezet toen de rook heel erg werd, dat zal echt brand voorkomen hebben. Tis een inbouwoven met ventilator, vandaar dat er zoveel rook uitgeblazen werd. Maar de huiskamer stond vol rook en de tuin ook, we hadden de tuindeur openstaan en de hond lag gelukkig gewoon buiten. Stel je voor dat we eventjes naar boven waren gelopen ofzo

De brandweer heeft 30 minuten met zo'n grote ventilator de rook eerst weggezogen en toen alles nog eens doorgeblazen.
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:01:23 #182
    277802 _Calimero_
    pi_80645072
    Wow wat een verhaal Syrena
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:04:31 #183
    277802 _Calimero_
    pi_80645187
    Ooh ik ben ook weer handige harry hoor.
    Was ik aan het koken, en as usual was helft al eerder klaar dan de rest, dus terwijl ik mijn groente prutje aan het opeten was, was mn vega ding en de aardappeltjes die ik ver weg in de vriezer had gevonden nog aan het bakken. Totdat ik een rare beweging maakte en daarmee de pan EN mijn kommetje groente omver stootte en alles verspreid op de grond lag
    En nu stinkt het naar verbrand rubber in huis, maar ik heb geen idee waar dat nog vandaan kan komen
    pi_80645333
    Toen de oven ophield met rook spuiten heeft m'n moeder nog 112 teruggebeld, dat ze niet meer hoefden te komen maar toen waren ze al onderweg. Maar goed ook, de brandweer zei dat de lucht wel echt penetrant was, en of we geen rook hadden binnengekregen.

Dankzij het ventileren hoefden we alleen alles maar af te vegen (en onze kleren en haar te wassen).
    Het was wel een spektakel in onze stille straat, mijn oom woont bij ons op de hoek, die stond ineens in de tuin (toen ie doorhad dat het wel meeviel).

Ik had het liefst een boel foto's gemaakt (toen ik over de eerste schrik heen was), maar durfde niet. Stiekem wel twee gemaakt van de brandweermannen.

En het is dus blijkbaar normaal dat de politie ook meteen komt? Wist ik niet eens, er stonden ineens ook 4 geuniformeerde agenten in de tuin mijn moeder te ondervragen (ZIJ *wijst naar mij* heeft die broodjes in de oven gezet! Ik: Ja maar ik woon hier door de week niet! Agent: Maar verder zijn de verstandhoudingen onderling goed? Ik: Ja hoor, we hebben elkaar nog niet geslagen vandaag...)
    pi_80645428
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:
    Ooh ik ben ook weer handige harry hoor.
    Was ik aan het koken, en as usual was helft al eerder klaar dan de rest, dus terwijl ik mijn groente prutje aan het opeten was, was mn vega ding en de aardappeltjes die ik ver weg in de vriezer had gevonden nog aan het bakken. Totdat ik een rare beweging maakte en daarmee de pan EN mijn kommetje groente omver stootte en alles verspreid op de grond lag
    En nu stinkt het naar verbrand rubber in huis, maar ik heb geen idee waar dat nog vandaan kan komen
    Oh, dat is me laats thuis ook gebeurd, onstabiel wokpannetje van de Action *whop*. Kon nog net achteruit springen, ik was op blote voeten.

En de eerste keer dat ik ging koken in mijn flat ook een brandlucht. Pas bij het afwassen zag ik dat ik het prijskaartje niet van de pan had gehaald, dat was half verkoold
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:23:31 #186
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80646022
    O voorwerpen op je tenen krijgen doet zo auw! Vooral messen!
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:25:52 #187
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80646140
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik net ook gedaan: een enorme zoutscrub en dan lekker insmeren met bodylotion... Dan gaat het goed hoor

De jongens van vriend zijn hier nu ook, de zuurkoolschotel was lekker, de jongens kijken nog GTST en ik heb ze net aan de koffie met chocolade, vriend is nog douchen en dan straks Xfactor kijken...
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:28:14 #188
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80646250
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb ik net ook gedaan: een enorme zoutscrub en dan lekker insmeren met bodylotion... Dan gaat het goed hoor

Vertel dat aan mij en Chico: nooit meer zal ik met een epilator aan de slag gaan .

Ik heb wel een laserapparaat en dat werkt op zich heel goed, maar ik gebruik het niet frequent genoeg, dus nu komen de haartjes weer terug. Maar toen ik hem veel gebruikte, toen groeiden de haartjes minder snel en had ik dus ook tijdenlang kale plekken op m'n benen .
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:28:19 #189
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80646255
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De jongens van vriend zijn hier nu ook, de zuurkoolschotel was lekker, de jongens kijken nog GTST en ik heb ze net aan de koffie met chocolade, vriend is nog douchen en dan straks Xfactor kijken...

?
    pi_80646271
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
    O voorwerpen op je tenen krijgen doet zo auw! Vooral messen!
    My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen over
    pi_80646305
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef neen het volgende:

[..]

?
    Je bent niet de enige man-met-vrouwelijke-kanten?
    pi_80646356
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Syrena het volgende:
    Ndaag

Haha wat een verhaal. Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt en het niet heel veel voorstelt Heb eens meegemaakt dat een spuitbus was ontploft en de droger vlam vatte (of dat leek iig zo). Toen stond er 's avonds laat een grote brandweerauto voor de deur met zo'n enorme lamp op ons huis gericht. Het kleine brandje was natuurlijk al lang weer gedoofd toen ze er eindelijk waren.
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:31:26 #193
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80646370
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen over
    Oeh! . Ik doelde zelf eigenlijk op de zwaarte van m'n messen, want scherp zijn ze niet .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80646377
    Vikje, hoe duur was jouw laserding?? Epileren durf ik niet vanwege de pijn, harsen ook niet (1 strip lukt net, maar dan zit ik een half uur te twijfelen...trekken...nee nog niet....nu...nee....nu....nee )
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:33:04 #195
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80646449
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef Syrena het volgende:
    Vikje, hoe duur was jouw laserding?? Epileren durf ik niet vanwege de pijn, harsen ook niet (1 strip lukt net, maar dan zit ik een half uur te twijfelen...trekken...nee nog niet....nu...nee....nu....nee )
    380 euro, geloof ik. En dan moet je dus ook nog losse cartridges kopen á 50 euro per stuk. Daar doe ik m'n benen drie keer mee. Maar als je het in het begin consequent doet, moet je langere tijd haarloos kunnen blijven.

Het is de Silk'n, google maar eens .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80646479
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Haha wat een verhaal. Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt en het niet heel veel voorstelt Heb eens meegemaakt dat een spuitbus was ontploft en de droger vlam vatte (of dat leek iig zo). Toen stond er 's avonds laat een grote brandweerauto voor de deur met zo'n enorme lamp op ons huis gericht. Het kleine brandje was natuurlijk al lang weer gedoofd toen ze er eindelijk waren.
    Ze waren gelukkig alleen maar met een vrij kleine bluswagen
    Maar ik zou zweren dat ik een vlam heb gezien in de oven (toen was ik nog binnen) toen mijn moeder stond te wapperen met d'r keukenhanddoek.
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:35:29 #197
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80646549
    Syrena! En dat allemaal om een broodje! Gelukkig viel het mee!

En Viking, dude, 380 euro + cartridges is wel duur. Kan het me ook wel voorstellen eigenlijk, want nu blijf ik aan de gang (anders ben ik óf Sasquatch, óf ik heb allemaal van die stoppels ). Maar ik gebruik gewoon mesjes van Gilette.
    pi_80646571
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

380 euro, geloof ik. En dan moet je dus ook nog losse cartridges kopen á 50 euro per stuk. Daar doe ik m'n benen drie keer mee. Maar als je het in het begin consequent doet, moet je langere tijd haarloos kunnen blijven.

Het is de Silk'n, google maar eens .
    Ow, da's wel veul. Maar op zich wil ik alleen mijn bikinilijn doen dan, die stoort me het meest
    Ik heb alleen net besloten een nieuwe auto te kopen Zodra ik weet hoeveel meer ik ga verdienen, want dan moet er een allriskverzekering komen *kent haar inparkeerkunsten*.

Ff Googlen.
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:36:03 #199
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80646581
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je bent niet de enige man-met-vrouwelijke-kanten?
    Tsss, ik ben een mannelijke man anders. Stoer enzo
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:36:11 #200
    277802 _Calimero_
    pi_80646584
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef Syrena het volgende:
    Ik dacht dat je het over een laserding om haar weg te halen had
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:37:24 #201
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80646643
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef neen het volgende:

[..]

Tsss, ik ben een mannelijke man anders. Stoer enzo
    You tell 'em, neenmans!

Voetbal, bier en bloemetjesbroeken!
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:37:29 #202
    277802 _Calimero_
    pi_80646646
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het over een laserding om haar weg te halen had
    En toen dacht ik dat het over een printer ging en zat ik er pas echt naast
    pi_80646655
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

En Viking, dude, 380 euro + cartridges is wel duur. Kan het me ook wel voorstellen eigenlijk, want nu blijf ik aan de gang (anders ben ik óf Sasquatch, óf ik heb allemaal van die stoppels ). Maar ik gebruik gewoon mesjes van Gilette.
    Twee broodjes!

Briketjes
    pi_80646807
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar ik zou zweren dat ik een vlam heb gezien in de oven (toen was ik nog binnen) toen mijn moeder stond te wapperen met d'r keukenhanddoek.
    Heb je nog wat lekkere firemen gespot, eigenlijk?

Wat voor cartridges zitten erbij dan, vik?
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:41:50 #205
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80646884
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ja het is duur, maar epileren werkt niet bij mij en het haar op mijn benen groeit zo snel dat ik na een dag alweer stoppels voel (binnen 12 uur dus). Dat is zo irritant. Ik wou dat mijn benen net zo makkelijk waren als mijn armen. Lekker zacht, haarvrij etc.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80647017
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je nog wat lekkere firemen gespot, eigenlijk?

Wat voor cartridges zitten erbij dan, vik?
    De firemen hadden mij wel gespot Ik dacht eerst, wat kijken ze toch steeds naar de hond (ik zat naast 'm op de tuinbank om te voorkomen dat hij er vandoor zou gaan, poort stond open). Maar toen de hond in de tuin ging liggen werden er nog steeds blikken geworpen richting tuinbank.
    SPOILER
    pi_80647070
    Mijn haar zat wel extreem leuk vandaag trouwens, daar kan het ook aan gelegen hebben natuurlijk
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:48:39 #208
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80647150
    Je had gewoon dikke sjans!
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:48:56 #209
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80647158
    @ CF: zo'n apparaat werkt met cartridges die een bepaald aantal flitsen bevatten. Elke keer als je het apparaat op je huid zet en op de knop drukt verbruik je een flits .
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:49:11 #210
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80647165
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:46 schreef Syrena het volgende:
    Mijn haar zat wel extreem leuk vandaag trouwens, daar kan het ook aan gelegen hebben natuurlijk

Volgende keer bellen voor een 'persoonlijk brandje', *wink wink nudge nudge*
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:50:20 #211
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80647210
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

.
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:52:01 #212
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80647284
    Syrena, kooltjes Ja nu wel lachen, toen minder...

Poeh, duur zo'n laserding,werkt dat echt wel heel goed??
    Moet ook om de dag epileren hoor (bikini en oksels).

Neen, de zonen van mijn vriend waren nog GTST aan het kijken.
    pi_80647305
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Misschien had ie wel gewoon een vriendin! Zoals de collega op mijn werk, die volgens mijn vrouwelijke collega "de hele tijd" naar me zat te kijken
    pi_80647823
    Syrena! . Wat een verhaal. .

Ik kwam er te laat achter dat het vlees voor vanavond nog in de vriezer lag, dus ik had aan m'n vriend gevraagd of hij nog snel naar de super kom om iets te halen terwijl ik de rest van het eten vast klaarmaakte. Iets snels en niet te vet, graag. Komt 'ie thuis met slavinken. .
    pi_80647927
    Ik val even binnen met een lijstje. Vriendje is onverwacht een avondje weg en ik moest opeens ook alleen eten, dus het is iets makkelijks geworden, maar toch maar wel iets gezonds na zo'n O en L. Ach ja, verder maak ik er maar een lekker rustig avondje alleen van.

O: afbakstokbroodje met gekookt ei, kaas en tomaat, koffie met melk
    L: grote pistolet met een kroket
    D: 2 mokken groentesoep met vermicelli en balletjes, knapperbolletjes en een meergranenpistoletje met roomboter
    T: verse ananas
    T: wijntje op de bank bij X-factor
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_80647992
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:48 schreef Viking84 het volgende:
    @ CF: zo'n apparaat werkt met cartridges die een bepaald aantal flitsen bevatten. Elke keer als je het apparaat op je huid zet en op de knop drukt verbruik je een flits .
    Ehm. Kun je dat uitleggen? Cartridges met flitsen erin? Wat voor flitsen? Hoe werkt het precies?
      vrijdag 23 april 2010 @ 21:07:07 #217
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80648110
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 21:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ehm. Kun je dat uitleggen? Cartridges met flitsen erin? Wat voor flitsen? Hoe werkt het precies?
    http://www.silkn.nl/
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80648227
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

http://www.silkn.nl/
    Maar wat is nou de fysieke inhoud van die cartridges? Dat zegt de site ook niet.
      vrijdag 23 april 2010 @ 21:11:44 #219
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80648374
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 21:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar wat is nou de fysieke inhoud van die cartridges? Dat zegt de site ook niet.
    Ja dat weet ik niet. Het is gewoon een soort felle flits die een warmte uitstoot en zo de haartjes doodt.
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 23 april 2010 @ 21:30:19 #220
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_80649171
    OMG. Ik ben gewoon één van de eersten die het essay heeft ingeleverd Meer dan de helft heeft het nog niet af. En daar zit ik dan zo voor te stressen
      vrijdag 23 april 2010 @ 21:33:04 #221
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80649305
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Ewelina het volgende:
    OMG. Ik ben gewoon één van de eersten die het essay heeft ingeleverd Meer dan de helft heeft het nog niet af. En daar zit ik dan zo voor te stressen
    Streber
      vrijdag 23 april 2010 @ 21:35:17 #222
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_80649426
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Streber
    Ik was toch echt te laat met inleveren....
    pi_80649525
    Hooioiii
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      vrijdag 23 april 2010 @ 21:37:58 #224
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_80649573
    pi_80649676
    Zin in het weekendddd
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
      vrijdag 23 april 2010 @ 21:41:43 #226
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80649787
    Goed dat je het toch gedaan hebt dan, Ewelina! *trots op joe*
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:
    Zin in het weekendddd
    Oe! Ga je wat leuks doen?
    pi_80649849
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Goed dat je het toch gedaan hebt dan, Ewelina! *trots op joe*
    [..]

Oe! Ga je wat leuks doen?
    Ja en het weer wordt goed natuurlijk Ik leef op van de zon!
      vrijdag 23 april 2010 @ 22:12:45 #228
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80651316
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja en het weer wordt goed natuurlijk Ik leef op van de zon!
    Ja heel fijn! Ik zat vanmiddag ook te doezelen buiten *tevreden*
    pi_80652160
    tvp!

4 uur zonder eten trek ik best slecht als ik ook alleen maar water drink moest net werken, vandaar... ik ben wel gewend af en toe te eten of in ieder geval een sapje te nemen..
    pi_80652286
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef Socios het volgende:

[..]

Welkom! Blijf je meeposten? Prima lijstje/etc/etc lijkt mij..

[ Bericht 0% gewijzigd door P.F op 23-04-2010 22:44:14 ]
    pi_80652755
    Ik ben blij dat ik die King L jurkjes echt helemaal niets vind Net als desigual *brrr*

Wat is er mis met effen kleding ?
    pi_80653059
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het sabatier-uitbeenmes van mijn vader viel van het aanrecht, en had in zijn val een plakje van het uitstekende bobbeltje van mijn enkel afgesneden, ik was op blote voeten, dat merkte ik pas toen ik uitgleed in een plas bloed

Ik voelde er gewoon niets van, pas toen ik het zag
      vrijdag 23 april 2010 @ 22:54:09 #233
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_80653212
    Mijn uiteindelijke daglijstje
    o. weetabix met melk
    t. koekjes (3)
    d. pond asperges van de bbq+ heel bakje champignons, ui en knoflook van de bbq + 8 gegrilde garnalen + salade + rode paprika + beetje dressing en lepel mayo + 2 glazen wijn
    t. ijs (275 kcal)
    pi_80653280
    Het is zo goed als rond, ik ga trainen om mee te doen aan een wedstrijd . Ik had de hoop al min of meer opgegeven, dus wow. Meteen ook weer motivatie om fanatiek te sporten .

En vandaag een supermooi blousje van de H&M gepast, met een shirtje eronder ziet het er echt mooi en vrouwelijk uit enzo . Nee geen foto, heb hem nog niet gekocht . Dus snel op zoek naar een shirtje en dan online dat blousje bestellen.

Ja ik heb mn blije bui vandaag, tentamen ging dan wel niet zo goed, maar ik ben wel een weekend vrij (ok maandag weer tentamen, maar zaterdag neem ik echt vrij hoor!) en heb zoveel leuke plannen enzo. Oh en een pak haarverf gekocht, maar eerst langs kapper om te overleggen over inwerktijd en alle dode punten weg te halen. Leven is leuk als je plannen maakt en uitvoert .
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vertel dat aan mij en Chico: nooit meer zal ik met een epilator aan de slag gaan .

Ik heb wel een laserapparaat en dat werkt op zich heel goed, maar ik gebruik het niet frequent genoeg, dus nu komen de haartjes weer terug. Maar toen ik hem veel gebruikte, toen groeiden de haartjes minder snel en had ik dus ook tijdenlang kale plekken op m'n benen .
    Nou, ik heb toevallig vandaag zoutscrub gekocht dus ik ga het zo maar eens uitproberen denk ik . Moet de haren toch op een of andere manier eraf halen, liefst zo lang mogelijk.

Wat een verhaal zeg Syrena
      vrijdag 23 april 2010 @ 22:55:39 #235
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_80653286
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Het sabatier-uitbeenmes van mijn vader viel van het aanrecht, en had in zijn val een plakje van het uitstekende bobbeltje van mijn enkel afgesneden, ik was op blote voeten, dat merkte ik pas toen ik uitgleed in een plas bloed

horror
    pi_80653324
    quote:

[..]

Brrrrr.
      vrijdag 23 april 2010 @ 23:04:04 #237
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_80653747
    Hé Syrena, ruikt het nu nog steeds naar rook bij je moeder? En moet de oven er nu uit? Blij dat het goed is afgelopen
      vrijdag 23 april 2010 @ 23:05:39 #238
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80653832
    Scrubben helpt bij mij goed bij ingegroeiede haren, daarna met een lekkere vette bodylotion insmeren, kan alleen maar goed gaan
    pi_80653870
    Wat moet ik me bij ingegroeide haren voorstellen?
      vrijdag 23 april 2010 @ 23:07:50 #240
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80653961
    quote:

[..]

Trapte ooit eens (toen ik 5 jaar jaar was) in een hooivork , dwars door mijn voet en eruit bij mijn enkel
    pi_80654086
    Syrena, wat een verhaal! Blij toe dat er niets gebeurd is

Heb net American beat gezien, wat een mooie film met een droevig eind.... en nu ben ik moe en ga slapen, weltrusten allen
    pi_80654418
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
    Wat moet ik me bij ingegroeide haren voorstellen?
    Minder geschikte omschrijving voor de dames met een gevoelige maag:
    SPOILER
    Uniek is ook van de plastische omschrijvingen zo te zien . Deed dat geen pijn, zo'n hooivork?
    pi_80654531
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Minder geschikte omschrijving voor de dames met een gevoelige maag:
    SPOILER
    Uniek is ook van de plastische omschrijvingen zo te zien . Deed dat geen pijn, zo'n hooivork?
    Oeh, dat lijkt me naar!
    pi_80654584
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Trapte ooit eens (toen ik 5 jaar jaar was) in een hooivork , dwars door mijn voet en eruit bij mijn enkel
    En je voet zit er nog steeds aan?

ok nu echt naar bed, truste
    pi_80655927
    Je kan zo een haartje vrij snel spotten en dan hoeft het niet te ontsteken
      vrijdag 23 april 2010 @ 23:45:01 #246
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80655934
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

En je voet zit er nog steeds aan?

ok nu echt naar bed, truste
    Ja, mijn vader trok die hooivork uit mijn voet, spoot er bacterieel spul op (voor koeien) en een pleister en ik mocht niet zo zeuren
      vrijdag 23 april 2010 @ 23:45:44 #247
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80655967
    Trusten Ewelina.
      Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:02:37 #248
    70532 loveli
    N
    pi_80656616
    quote:

[..]

Als 'ie geen roomboter eet, haak ik af

Bij de weg, welkom Socios. Je lijstje vind ik wat minder, maar daar is al genoeg over gezegd denk ik. En de ontbijtkoek moet je ritueel verbranden.
    crap in = crap out
      Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:25:58 #249
    70532 loveli
    N
    pi_80657275
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef -marz- het volgende:

Da's bij die vieze, met smaakjes. Als je groene thee of kruidenthee bestelt komen ze zo vaak aanzetten met vruchtenthee (gewone thee met een kunstmatig smaakje) of andere troep..
    crap in = crap out
      Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:31:41 #250
    70532 loveli
    N
    pi_80657416
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 16:01 schreef kwakz0r het volgende:
    @socios: vaker eten en kleinere porties houdt je metabolisme op gnag, voorkomt snaaitrek, en maakt je maag minder uitgerekt door de kleinere porties, waardoor je minder snel honger hebt. en je eet wel best weinig voor een kerel
    Er is ook iets te zeggen voor eten zonder tussendoortjes. Als je complexe koolhydraten en eiwitten eet, blijft je bloedsuiker best lang stabier en heb je niet de behoefte om elke zoveel uur te eten (dus ook geen snaaihonger). Na een eetmoment volgt voor het lichaam een stressmoment, dat is weer het nadeel van veel kleine maaltijden. En er is ook wat voor te zeggen om bepaalde voedingsstoffen niet tegelijk te eten. Er is geen "one size fits all" eetlijst, wel zijn er een aantal dingen waar je over na kunt denken.

Punt: tussendoortjes zijn niet per se goed of slecht. Heeft z'n voors en z'n tegens. Je kunt ervoor kiezen om tijdens een afvaltraject veel tussendoortjes te doen, terwijl je daarna stabiliseert met een ander eetpatroon.

Ontbijtkoek is een ander verhaal, da's gewoon slecht. Ook al zit er kandij op
    crap in = crap out
    pi_80657508
    Zeg loveli. Wanneer kom je eens langs in het Vlaamse?
      Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:37:23 #252
    70532 loveli
    N
    pi_80657566
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 13:16 schreef dalaiblama het volgende:
    Anyway, voor ik weer terug in mijn hol kruip wilde ik deze tip nog met jullie delen: via mijn healthfood leverancier gisteren dit nieuwe product gekregen en ik ben fan. Wellicht iets voor julllie?
    http://www.royal-green.eu ( de biologische kokosolie ).
    Het is absoluut geurvrij en ik heb er inmiddels mee gebakken en gefrituurd. Fantastisch! Zeker omdat het echt geur-smaakloos is.

Dawasm. Doei
    Kokosolie is perfect voor bakken en braden, zeker op hoge temperaturen, gebeuren niet veel vervelende dingen mee. Olijfolie moet je niet te heet verhitten omdat daar wel vervelende dingen mee gebeuren. Zelf vind ik het niet erg als er een lichte kokossmaak aan zit, maar smaken verschillen. Je kunt het ook op brood smeren.

Die site doet het niet bij mij (compu is shitty, flash enzo), maar ik gok dat er erg nuttige dingen bijstaan, ving iets op over visolie en andere olie.
    crap in = crap out
      zaterdag 24 april 2010 @ 00:39:11 #253
    277802 _Calimero_
    pi_80657613
    Phoeee zomaar op vrijdagavond aan mijn huiswerk! Nog steeds bezig met 'n eindeloos verslag over mezelf
    Maar ik weet nu wel dat ik geen predispositie heb voor angst, depressie of psychosomatisatie. En dat ik dus eigenlijk best stabiel en stressbestendig ben Verder redelijk extravert en ook flink impulsief, ongeordend en niet in staat tot planmatig werken

En voor nu: Truste!

En die horrorverhalen vind ik Viessss
      Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:39:17 #254
    70532 loveli
    N
    pi_80657616
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
    Zeg loveli. Wanneer kom je eens langs in het Vlaamse?
    Liefst snel, alleen kom ik om in de drukte op het moment. En niet op een zaterdag. Dan wordt het een zondag, gok ik?
    crap in = crap out
    pi_80657660
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 00:39 schreef _Calimero_ het volgende:
    Phoeee zomaar op vrijdagavond aan mijn huiswerk! Nog steeds bezig met 'n eindeloos verslag over mezelf
    Maar ik weet nu wel dat ik geen predispositie heb voor angst, depressie of psychosomatisatie. En dat ik dus eigenlijk best stabiel en stressbestendig ben Verder redelijk extravert en ook flink impulsief, ongeordend en niet in staat tot planmatig werken

En voor nu: Truste!

En die horrorverhalen vind ik Viessss
    Is dat huiswerk voor de shrink? Vind je het erg om zo in jezelf te spitten?

Loveli, no problemo. Zolang mijn zondagse hardlooprondje maar niet in het geding komt
      Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:41:06 #256
    70532 loveli
    N
    pi_80657663
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jaja, whatever, maar was er nog een leuke brandweerman bij?
    crap in = crap out
      zaterdag 24 april 2010 @ 00:42:40 #257
    277802 _Calimero_
    pi_80657709
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 00:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is dat huiswerk voor de shrink? Vind je het erg om zo in jezelf te spitten?

Loveli, no problemo. Zolang mijn zondagse hardlooprondje maar niet in het geding komt
    Nee! het is een opdracht van onze studie. De vraag is of je geschikt bent voor het beroep waar we nu voor worden opgeleid en ik vind het best leuk, het is alleen zo pokke-veel werk Maar er kwamen dan ook niet echt schokkende dingen uit, ik wist alles eigenlijk wel
      zaterdag 24 april 2010 @ 00:43:13 #258
    277802 _Calimero_
    pi_80657729
    Wat goed trouwens dat je je sportrondje veilig stelt
      Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:46:23 #259
    70532 loveli
    N
    pi_80657814
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef Chicolate het volgende:
    Nou, ik heb toevallig vandaag zoutscrub gekocht dus ik ga het zo maar eens uitproberen denk ik . Moet de haren toch op een of andere manier eraf halen, liefst zo lang mogelijk.
    Fles olijfolie, pot zout, voila, zoutscrub. Staan bij mij naast elkaar in de badkamer.
    crap in = crap out
      zaterdag 24 april 2010 @ 00:50:02 #260
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80657891
    Heb de lavendel zoutscrub van de kruidvat...erg lekker
      Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:58:46 #261
    70532 loveli
    N
    pi_80658092
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
    Betekent dat op tijd opzouten of achter je aan fietsen?
    crap in = crap out
    pi_80658826
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 00:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Betekent dat op tijd opzouten of achter je aan fietsen?
    Fietsen? Don't underestimate me. Met de motor
    pi_80660137
    Goeiemorgen!
      Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 08:38:14 #264
    70532 loveli
    N
    pi_80660934
    Mohhug Mogguh

[ Bericht 6% gewijzigd door loveli op 24-04-2010 09:05:02 ]
    crap in = crap out
    pi_80661120
    Goedemorgen!
      zaterdag 24 april 2010 @ 09:08:58 #266
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80661177
    Goeiemorgen! Op naar m'n proefles pilates!

En daarna maar eens bijlezen hier, ik loop zooooo achter.
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      zaterdag 24 april 2010 @ 09:23:41 #267
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_80661316
    morgen, ben al anderhalf uur wakker, zometeen repetitiedag
    SPOILER
    Kwak
    pi_80661386
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 09:08 schreef Merel het volgende:
    Goeiemorgen! Op naar m'n proefles pilates!

En daarna maar eens bijlezen hier, ik loop zooooo achter.
    Oeh, veel plezier! Ik vind pilates geweldig
      zaterdag 24 april 2010 @ 09:36:19 #269
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80661455
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
    Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt
    De brandweer rukt uit met groot materieel, niet met groot materiaal [/taalnazi]

Verder valt het me mee dat DaD geen Hofwijck-kwijlpost heeft gemaakt (jij was toch degene die in de trein van Utrecht naar Den Haag wil gillen: "Omg! daar heeft Huygens gewoond! Waarom kijken jullie niet allemaal?!" )

Tot slot: goeiemorgen .

Ik ga zo het huis schoonmaken en dan sollicitatiebrieven schrijven. Ik hoop ook nog even buiten te kunnen zitten vandaag.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80661472
    Goedemorgen!

Kwak, geen zorgen maken! Anders stap jij toch op ze af om een "kamer groepje" te vormen? Ik ken het wel hoor, werd vroeger bij gym ook altijd als laatste gekozen.

merel, veel plezier met pilates!

Lekker weer vandaag!

Zometeen naar de markt, lekker groente & fruit kopen. M´n lievelingsbroek zit trouwens strakker en ik snap niet hoe dat kan, eet juist gezonder afgelopen tijd...

Lijstje voor vandaag
    O: kwart ananas + boterham met kaas ok brood is op, 2 plakjes ham
    L: tomatensoep & pittige spercieboontjes van gisteren
    D: waarscijnlijk roti

Ik wil graag gaan hardlopen, maar m'n knieen doen nog steeds zeer

[ Bericht 3% gewijzigd door Perruche op 24-04-2010 09:44:21 ]
    pi_80661575
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 09:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De brandweer rukt uit met groot materieel, niet met groot materiaal [/taalnazi]

Verder valt het me mee dat DaD geen Hofwijck-kwijlpost heeft gemaakt (jij was toch degene die in de trein van Utrecht naar Den Haag wil gillen: "Omg! daar heeft Huygens gewoond! Waarom kijken jullie niet allemaal?!" )

Tot slot: goeiemorgen .

Ik ga zo het huis schoonmaken en dan sollicitatiebrieven schrijven. Ik hoop ook nog even buiten te kunnen zitten vandaag.
    Ik dacht, ik hou me in. Anders is het weer zo vooroordeelbevestigend. .

En Merel, veel plezier! De Pilatesmaffia approves. .
    pi_80661584
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik dacht, ik hou me in. Anders is het weer zo vooroordeelbevestigend. .

En Merel, veel plezier! De Pilatesmaffia approves. .
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:10:28 #273
    277802 _Calimero_
    pi_80661845
    Morning!
    Wielrenners op de weg? Ik ben voor, hoef ik niet steeds vol in de remmen omdat 'gewone' fietsers het hele fietspad blokkeren en niet aan de kant willen voor ze eerst een uitgebreide persoonsbeschrijving hebben van degene die belt
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:13:45 #274
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_80661886
    Mogge

Ik ga zometeen ook naar een proefles pilates, yoga en bodybalance! Eens kijken wat het beste bevalt, maar pilates komt roostertechnisch het beste uit geloof ik. Dan daarna hopelijk een terrasje of park, en dan vanavond barbecue!

Gisteren ben ik naar een concert geweest van conservatoriumstudenten, die voerden het Stabat Mater van Pergolesi uit en het Requiem van Mozart. Twee van mijn lievelingsstukken, en ik kende heel veel deelnemers, dus ik heb zitten genieten En toen de naborrel en toen lag ik pas om half 3 in bed
    pi_80661901
    Ik heb vanochtend 10km gefietst naar een groot natuurterrein in de buurt. Wat is dat kóud, fietsen.
    Daarna 6 km gerend door het natuurgebied (mul zand enzo). Pas na meer dan een kwartier rennen had ik geen koude voeten meer. Bij het terugfietsen was het gelukkig inmiddels iets warmer.
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:15:53 #276
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_80661919
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 10:14 schreef sigme het volgende:
    Ik heb vanochtend 10km gefietst naar een groot natuurterrein in de buurt. Wat is dat kóud, fietsen.
    Daarna 6 km gerend door het natuurgebied (mul zand enzo). Pas na meer dan een kwartier rennen had ik geen koude voeten meer. Bij het terugfietsen was het gelukkig inmiddels iets warmer.
    Bikkel!
    pi_80661947
    Goeiemorgen . Ik zou een vrije dag hebben, maar heb toch best veel te doen kwam ik net achter .
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
    Heb de lavendel zoutscrub van de kruidvat...erg lekker
    Die vond ik stinken , heb nu een hele grote pot (500g) voor 1,40 bij de action gehaald, die ruikt een beetje zoals Dove ook ruikt. Het deed wel pijn op mijn net geschoren benen maar ze zijn nu superzacht. Op niet geschoren delen deed het geen pijn. Maar die van de Action is dus ook wel een aanrader. Ze hebben ook een lavendelvariant, voor de liefhebber .
    pi_80661956
    Jij ook veel plezier, LB! Ik ben benieuwd wat je er van vindt! Ik heb lekker spierpijn van de Bodybalanceles van gister.

Sigme, wow. . Het enige wat ik vanochtend heb gedaan is een taartaanvraag afgehandeld. Zo even naar de supermarkt voor wat laatste dingetjes, dan werken, en vanavond heel veel cakejes bakken. .
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:24:47 #279
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80662033
    goeiemorgen. Definitief lijstje van gister:
    O: yoghurt met aardbei en banaan en muesli
    T: ministroopwafel
    L: omelet met broccoli en champignons
    T: bakje vanilleyoghurt met chocoballetjes
    T: stukje chocoladecake
    D: spinazie/ricotta tortellini met zelfgemaakte pesto, salade on the side
    T: mojito,

Niet al te best, niet al te slecht.
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:34:22 #280
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80662179
    Sigme, je bent ongelooflijk..

Wij gaan zo ontbijten met:
    boterham kaas, boterham kalkoenfilet, gekookt ei, volkorenbeschuit met jam, glas melk.
    Daarna een 1.15 uur wandelen, dan shoppen in Drachten en een broodje halen bij bakker Bart.
    Vanavond nasi met satesaus, loempia, gebakken ei, gebakken ui, kroepoek...Hoe vet is dat?
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:41:36 #281
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_80662289
    Mijn lijst van gisteren
    O: restje boer'nyoghurt aardbei, boterham vegaham
    T: cappuccino
    L: 2 boterhammen
    T: cappuccino + muffin
    D: pasta met gegrilde groenten en veel italiaanse kruiden, zongedroogde tomaatjes en zwarte olijven
    T's: espresso, en bij het concert + borrel koffie en 2 wijn

Planning voor vandaag:
    O: bak kwark met jam
    T: cappuccino
    T: boterham met kaas
    S: 3 proeflessen pilates/bodybalance/yoga
    L: broodje in de stad?
    D: barbecue, ga proberen me in te houden met de sausjes!
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:42:21 #282
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_80662303
    En het goede nieuws: de weegschaal is weer on its way down
    Na pasen zat ik weer op 61, nu bijna op 60
    pi_80662561
    Oh, Goodbye is jarig! Van harte gefeliciteerd! .
    pi_80662622
    Gefeli Goodbye!
      zaterdag 24 april 2010 @ 10:59:23 #285
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80662694
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 10:10 schreef _Calimero_ het volgende:
    Morning!
    Wielrenners op de weg? Ik ben voor, hoef ik niet steeds vol in de remmen omdat 'gewone' fietsers het hele fietspad blokkeren en niet aan de kant willen voor ze eerst een uitgebreide persoonsbeschrijving hebben van degene die belt
    Ik ben ook voor, zodat ik in een slakkentempo kan fietsen en me niet hoef te ergeren, omdat ik steeds aan de kant moet gaan voor wielrenners .

Ik vraag me alleen af of het wel veilig is om ze op de weg te laten fietsen...
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:00:01 #286
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80662708
    O weer een stiekeme jarige .

Gefeli, meid! .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:00:10 #287
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_80662710
    Oh, gefeliciteerd Goodbye!!
    pi_80662753
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 11:00 schreef Viking84 het volgende:
    O weer een stiekeme jarige .

Gefeli, meid! .
    Ik wist dat je dat ging zeggen. .
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:04:12 #289
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_80662808
    Ik ga afsluiten, fijne dag allemaal!!
    pi_80662862
    Gefeliciteerd GB!
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:07:10 #291
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80662878
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 10:18 schreef Chicolate het volgende:
    Goeiemorgen . Ik zou een vrije dag hebben, maar heb toch best veel te doen kwam ik net achter .
    [..]

Die vond ik stinken , heb nu een hele grote pot (500g) voor 1,40 bij de action gehaald, die ruikt een beetje zoals Dove ook ruikt. Het deed wel pijn op mijn net geschoren benen maar ze zijn nu superzacht. Op niet geschoren delen deed het geen pijn. Maar die van de Action is dus ook wel een aanrader. Ze hebben ook een lavendelvariant, voor de liefhebber .
    O dat klinkt goed!
    Ik gebruik nu Vitaminerals scrub van de Etos, maar die kost 4,79 per tube van 200 ml en dat vind ik wel erg prijzig .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80663043
    Gefelicitaart GB!!

Hier is de stank weg, m'n vader heeft overal schaaltjes met azijn en koffiepruts neergezet. Kwam alleen net tot de ontdekking dat het allemaal mijn schuld is geweest Zat voor de oven net te peinzen dat ik nu ook de magnetron niet kon gebruiken om melk op te warmen en zag toen in een flits dat ik gisteren zeer zeer zeer waarschjnlijk de magnetron op max heb aangezet ipv de timer (die knopjes zitten eronder) en toen de hetelucht erbij. Uit automatisme dus. Voel me nu extreem schuldig, maar heb het wel direct opgebiecht. En e zijn uiteraard niet kwaad.

Vraag me nu alleen dan af waarom de timer niet is gegaan omdat de magnetron doorloopt als je de oven uitzet. Maar goed. Beurt is beurt
    pi_80663292
    Gefeli GB!
    Mooie verhalen allemaal zeg, horror

M'n D gister was geworden kikkoman fish van de wok to go bij de mariaplaats en verder totaal 5 biertjes en een cola (meneren begrijpen nooit dat ze voor mevrouwen cola light moeten bestellen).

Vanavond wordt t wraps
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:33:21 #294
    331 Merel
    Be here now.
    pi_80663418
    Goodbye gefeliciteerd!

Pilates was leuk. Ik moet alleen even goed kijken hoe het lesrooster in mijn leefrooster past
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:48:27 #295
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80663737
    Ik logde weer even in op RP en nu blijk ik 3 dagen gratis fullmembership te hebben! . Dus meteen maar even rondneuzen, kom ik dit pareltje tegen :
    quote:
    Wie ben jij
    nog steets denk ik aan de dag
    dat ik naar jou toe had moeten gaan
    had ik het maar gedaan wand nu ben je weg
    ik ben je kwijd ik heb pech ik heb spijd
    ik weet niet wat ik moet beginnen ik heb zo apart gevoel van binnen
    jou naam weet ik niet
    ik weet bijna niets van jou
    ik weet ook niet hoe je er uit ziet
    ik weet aleen dat ik van je kan houde
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80663756
    Bedankt voor de felicitaties Voel me nog niet erg jarig, alleen
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:50:33 #297
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80663775
    O dat magnetronverhaal van Syrena: zoiets hadden mijn ouders ook een keer, jaren geleden. Het was mooi weer, iedereen zat buiten, er zaten broodjes in de combi-oven en als m'n moeder naar binnen gaat, staat de hele keuken blauw. M'n vader heeft toen de oven losgehaald, is ermee naar buiten gerend en heeft hem in het gras geflikkerd. Toen 'ie was afgekoeld hebben we gekeken hoe het met de broodjes was: zwart als roet natuurlijk .
    En in m'n vorige studentenhuis heb ik ook wel eens zwarte broodjes gehad .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80663784
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 11:48 schreef Viking84 het volgende:
    Ik logde weer even in op RP en nu blijk ik 3 dagen gratis fullmembership te hebben! . Dus meteen maar even rondneuzen, kom ik dit pareltje tegen :
    [..]

pi_80663798
    Wij hebben een keer een fik in de oven gehad omdat het bakpapier blijkbaar toch niet tegen die hitte kon, terwijl de verpakking zei van wel Moeders had het snel opgelost, gelukkig.
    pi_80663814
    Toen ik nog bij mijn moeder woonde heeft de afzuigkap een keer in de fik gestaan. Mijn moeder wist niet dat je de filters moest vervangen/schoonmaken....
      zaterdag 24 april 2010 @ 11:59:21 #301
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80663944
    quote:
    Op zaterdag 24 april 2010 11:51 schreef Goodbye het volgende:
    Wij hebben een keer een fik in de oven gehad omdat het bakpapier blijkbaar toch niet tegen die hitte kon, terwijl de verpakking zei van wel Moeders had het snel opgelost, gelukkig.
    Oh wij ook maar dat kwam doordat het bakpapier tegen de grill aan kwam .
    Niet meer actief op Fok!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')