Arme jij. Lijkt me echt heel erg vervelend, al die afwijzingen. Ga anders even lekker naar buiten of even iemand bellen, daar word ik altijd vrolijk vanquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
en nu heb ik zin in emotie-eten. Maar even weerstaan. Vriendje en ik gaan vanavond naar de stad want drinken. Ook fijn.
als ik wat voor je moet mee-bestellen & opsturen naar zweden/dld laat maar wetenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:59 schreef AKnynke het volgende:
dat simpele tshirtje is leuk, perruche! Jammer dat ze zoveel verzendkosten vragen voor naar het buitenland.
zegquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:46 schreef neen het volgende:
Je moet natuurlijk meteen op de Sale klikkenIk koop natuurlijk meteen deze.
Jurk of broek is mijns inziens een groot verschil in dezequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
zegIk heb een jurkje in die print
ik geloof dat ik al 10 king-louiejurkjes heb, mijn Meneer vermoordt me als ik er nog meer koopOh en ze hebben ook yogabroeken met polkadots: hebbuuuuuh
wat lief. Ik ga nog eens extra goed kijken!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Arme jij. Lijkt me echt heel erg vervelend, al die afwijzingen. Ga anders even lekker naar buiten of even iemand bellen, daar word ik altijd vrolijk van
[..]
als ik wat voor je moet mee-bestellen & opsturen naar zweden/dld laat maar weten
Dat dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jurk of broek is mijns inziens een groot verschil in deze
dat weet niemand, maar ze zijn wel vetquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke!![]()
MootjeWeer één in da pocket!
Leuke jurkjes, ahh! Ik wou ook die geisha-belts, maar waarmee draag je zoietsNouja ik héb een simpel zwart net jurkje met vierkante ehh neklijn?
Neen, die broek is wel heel jou! Ik zeg doen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Perruche het volgende:
Ik wil:
- heel veel!-
argh!
Nynke, niet geworden? ik snap er niets van, hoe kunnen ze jou nou niet aannemen![]()
Held!quote:
Nog twee. Allebei posities voor 5 maand, niet echt ideaal. Van één ga ik vanuit dat ik het sowieso niet word, die andere weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Nynke, wat rot johHeb je nog andere dingen lopen?
Bejaa. Kan me goed voorstellen dat je even chagrijnig bentquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:
gezwicht voor het emotieeten: stukje chocoladecake. T kon er nog wel bij op het lijstje van vandaag.
Heb ik vanmorgen ook gedaan! *kale-benenboks!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Owww wat klote Nynke
Maar stay away van troostvoer, troost helemaal niks maak alleen maar dat je schuldig gaat voelen. E
Moblo, dat is fijn voor je
Benen epileer weer... pff
we duimen gewoon doorquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog twee. Allebei posities voor 5 maand, niet echt ideaal. Van één ga ik vanuit dat ik het sowieso niet word, die andere weet ik niet.
Liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |