Ja hequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat een leuke dingen hebben ze daar!
ik zie zo al 5 dingen die ik wil bestellen...!
ik ga vanavond bestellen geloof ik![]()
Laat straks wel een plaatje zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
haha, ik zet mensen graag aan tot kooplustig gedrag! Ben benieuwd wat je gaat aanschaffen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:22 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik heb die site wel eens gezien maar onbewust geblockt denk ik wegens chronish geldgebrek.
Ik wil dees:
https://kinglouie.nl/p-361-georgina-sleeveless-cherry-bird.aspx
https://kinglouie.nl/p-351-kimono-dress-margaret-rose.aspx
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:27 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb net geen gevulde koek en geen stroopwafel gepakt. En vanmorgen geen bastognekoek.
Nice! Goed gedaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijn tentamen gehaald heb, al wacht ik nog even op bevestiging van de docent!
daarom ook altijd 3x per dag je tanden poetsenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef -marz- het volgende:
Tussendoortjes eten en dan m.n. fruit(sap) is wel minder goed voor je gebit.
Net als groene thee, schijnt ook slecht voor je tanden te zijn ivm citroenextracten die er vaak in zitten.
quote:Beste mevrouw Schaap,
Dat klopt, ik heb de eindcijfers (dwz van deel 1) nu ook op BB gezet, en u heeft inderdaad een 5,9.
Fijn weekend dus!
Neeeee eigenlijk juist niet 3x per dag tandenpoetsen, in elk geval níet direct na een maaltijd! Je tandglazuur wordt een beetje poreus van de zuuraanval die eten veroorzaakt (m.n. appels, citrusvruchten, hele suikerige dingen en koolzuurhoudende frisdrank), en als je je tanden gaat poetsen, breek je heel snel dat glazuur af!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
daarom ook altijd 3x per dag je tanden poetsen(of een kauwgompje)
Maar geld dat niet voornamelijk voor zoet (fruit, snoep, sap, frisdrank) en zuur eten? Komkommer zal wel meevallen toch, dat is bijna alleen maar water met smaak
Ja, mijn moeder maakt hele mooie rokjes en jurkjes voor mijquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:46 schreef neen het volgende:
Zijn jurkjes niet goed zelf te maken? Mijn zusje maakt ook wel eens dingen en dat ziet er vaak wel leuk uit
afgewezen. Ik vraag me af of ik ooit aan een fatsoenlijke baan kan komen.quote:
Ik dacht het wel ja, wel jammer natuurlijk maar je bent natuurlijk nog hartstikke jonge he dus die mooie baan die komt er nog wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
afgewezen. Ik vraag me af of ik ooit aan een fatsoenlijke baan kan komen.
Niet vervelend bedoeld, maar misschien moet je beginnen met iets minder fatsooenlijkequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
afgewezen. Ik vraag me af of ik ooit aan een fatsoenlijke baan kan komen.
Nee, ik twijfelde al of ik het fatsoenlijke moest typen. Natuurlijk, als ik geen baan kan vinden die aansluit bij m'n studie dan probeer ik wat anders te vinden. Maar, een baan die aansluit bij de studie heeft m'n voorkeur. Maar, ik baal inderdaad behoorlijk. Dit was een startersfunctie, die goed bij mij aansluit. Jammer, maar helaas.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar misschien moet je beginnen met iets minder fatsooenlijkeWel balen inderdaad, want volgens mij heb je best veel in je mars. Ik zou trouwens voor de andere optie gaan waar je het laatst over had, helemaal na die opmerking van je prof. Op jouw niveau is dit geen goede tijd om te solliciteren volgens mij.
Arme jij. Lijkt me echt heel erg vervelend, al die afwijzingen. Ga anders even lekker naar buiten of even iemand bellen, daar word ik altijd vrolijk vanquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef AKnynke het volgende:
en nu heb ik zin in emotie-eten. Maar even weerstaan. Vriendje en ik gaan vanavond naar de stad want drinken. Ook fijn.
als ik wat voor je moet mee-bestellen & opsturen naar zweden/dld laat maar wetenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:59 schreef AKnynke het volgende:
dat simpele tshirtje is leuk, perruche! Jammer dat ze zoveel verzendkosten vragen voor naar het buitenland.
zegquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:46 schreef neen het volgende:
Je moet natuurlijk meteen op de Sale klikkenIk koop natuurlijk meteen deze.
Jurk of broek is mijns inziens een groot verschil in dezequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
zegIk heb een jurkje in die print
ik geloof dat ik al 10 king-louiejurkjes heb, mijn Meneer vermoordt me als ik er nog meer koopOh en ze hebben ook yogabroeken met polkadots: hebbuuuuuh
wat lief. Ik ga nog eens extra goed kijken!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Arme jij. Lijkt me echt heel erg vervelend, al die afwijzingen. Ga anders even lekker naar buiten of even iemand bellen, daar word ik altijd vrolijk van
[..]
als ik wat voor je moet mee-bestellen & opsturen naar zweden/dld laat maar weten
Dat dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jurk of broek is mijns inziens een groot verschil in deze
dat weet niemand, maar ze zijn wel vetquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke!![]()
MootjeWeer één in da pocket!
Leuke jurkjes, ahh! Ik wou ook die geisha-belts, maar waarmee draag je zoietsNouja ik héb een simpel zwart net jurkje met vierkante ehh neklijn?
Neen, die broek is wel heel jou! Ik zeg doen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Perruche het volgende:
Ik wil:
- heel veel!-
argh!
Nynke, niet geworden? ik snap er niets van, hoe kunnen ze jou nou niet aannemen![]()
Held!quote:
Nog twee. Allebei posities voor 5 maand, niet echt ideaal. Van één ga ik vanuit dat ik het sowieso niet word, die andere weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Nynke, wat rot johHeb je nog andere dingen lopen?
Bejaa. Kan me goed voorstellen dat je even chagrijnig bentquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:
gezwicht voor het emotieeten: stukje chocoladecake. T kon er nog wel bij op het lijstje van vandaag.
Heb ik vanmorgen ook gedaan! *kale-benenboks!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Owww wat klote Nynke
Maar stay away van troostvoer, troost helemaal niks maak alleen maar dat je schuldig gaat voelen. E
Moblo, dat is fijn voor je
Benen epileer weer... pff
we duimen gewoon doorquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog twee. Allebei posities voor 5 maand, niet echt ideaal. Van één ga ik vanuit dat ik het sowieso niet word, die andere weet ik niet.
Liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |