Kokosolie is perfect voor bakken en braden, zeker op hoge temperaturen, gebeuren niet veel vervelende dingen mee. Olijfolie moet je niet te heet verhitten omdat daar wel vervelende dingen mee gebeuren. Zelf vind ik het niet erg als er een lichte kokossmaak aan zit, maar smaken verschillen. Je kunt het ook op brood smeren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:16 schreef dalaiblama het volgende:
Anyway, voor ik weer terug in mijn hol kruip wilde ik deze tip nog met jullie delen: via mijn healthfood leverancier gisteren dit nieuwe product gekregen en ik ben fan. Wellicht iets voor julllie?
http://www.royal-green.eu ( de biologische kokosolie ).
Het is absoluut geurvrij en ik heb er inmiddels mee gebakken en gefrituurd. Fantastisch! Zeker omdat het echt geur-smaakloos is.
Dawasm. Doei
Liefst snel, alleen kom ik om in de drukte op het moment. En niet op een zaterdag. Dan wordt het een zondag, gok ik?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg loveli. Wanneer kom je eens langs in het Vlaamse?
Is dat huiswerk voor de shrink? Vind je het erg om zo in jezelf te spitten?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Phoeee zomaar op vrijdagavond aan mijn huiswerk! Nog steeds bezig met 'n eindeloos verslag over mezelf![]()
Maar ik weet nu wel dat ik geen predispositie heb voor angst, depressie of psychosomatisatie. En dat ik dus eigenlijk best stabiel en stressbestendig benVerder redelijk extravert en ook flink impulsief, ongeordend en niet in staat tot planmatig werken
![]()
En voor nu: Truste!
En die horrorverhalen vind ik Viessss
Jaja, whatever, maar was er nog een leuke brandweerman bij?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze waren gelukkig alleen maar met een vrij kleine bluswagen![]()
Maar ik zou zweren dat ik een vlam heb gezien in de oven (toen was ik nog binnen) toen mijn moeder stond te wapperen met d'r keukenhanddoek.
Nee! het is een opdracht van onze studie. De vraag is of je geschikt bent voor het beroep waar we nu voor worden opgeleidquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat huiswerk voor de shrink? Vind je het erg om zo in jezelf te spitten?
Loveli, no problemo. Zolang mijn zondagse hardlooprondje maar niet in het geding komt
Fles olijfolie, pot zout, voila, zoutscrub. Staan bij mij naast elkaar in de badkamer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:55 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik heb toevallig vandaag zoutscrub gekocht dus ik ga het zo maar eens uitproberen denk ik. Moet de haren toch op een of andere manier eraf halen, liefst zo lang mogelijk.
Betekent dat op tijd opzouten of achter je aan fietsen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, no problemo. Zolang mijn zondagse hardlooprondje maar niet in het geding komt
Fietsen? Don't underestimate me. Met de motorquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Betekent dat op tijd opzouten of achter je aan fietsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Oeh, veel plezier!quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:08 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Op naar m'n proefles pilates!
En daarna maar eens bijlezen hier, ik loop zooooo achter.
De brandweer rukt uit met groot materieel, niet met groot materiaal [/taalnazi]quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt
Ik dacht, ik hou me in. Anders is het weer zo vooroordeelbevestigend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De brandweer rukt uit met groot materieel, niet met groot materiaal [/taalnazi]
Verder valt het me mee dat DaD geen Hofwijck-kwijlpost heeft gemaakt (jij was toch degene die in de trein van Utrecht naar Den Haag wil gillen: "Omg! daar heeft Huygens gewoond! Waarom kijken jullie niet allemaal?!")
Tot slot: goeiemorgen.
Ik ga zo het huis schoonmaken en dan sollicitatiebrieven schrijven. Ik hoop ook nog even buiten te kunnen zitten vandaag.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht, ik hou me in. Anders is het weer zo vooroordeelbevestigend..
En Merel, veel plezier! De Pilatesmaffia approves..
Bikkel!quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:14 schreef sigme het volgende:
Ik heb vanochtend 10km gefietst naar een groot natuurterrein in de buurt. Wat is dat kóud, fietsen.
Daarna 6 km gerend door het natuurgebied (mul zand enzo). Pas na meer dan een kwartier rennen had ik geen koude voeten meer. Bij het terugfietsen was het gelukkig inmiddels iets warmer.
Die vond ik stinkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb de lavendel zoutscrub van de kruidvat...erg lekker
Ik ben ook voor, zodat ik in een slakkentempo kan fietsen en me niet hoef te ergeren, omdat ik steeds aan de kant moet gaan voor wielrennersquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Wielrenners op de weg? Ik ben voor, hoef ik niet steeds vol in de remmen omdat 'gewone' fietsers het hele fietspad blokkeren en niet aan de kant willen voor ze eerst een uitgebreide persoonsbeschrijving hebben van degene die belt
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:00 schreef Viking84 het volgende:
O weer een stiekeme jarige.
Gefeli, meid!.
O dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:18 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Ik zou een vrije dag hebben, maar heb toch best veel te doen kwam ik net achter
.
[..]
Die vond ik stinken, heb nu een hele grote pot (500g) voor 1,40 bij de action gehaald, die ruikt een beetje zoals Dove ook ruikt. Het deed wel pijn op mijn net geschoren benen
maar ze zijn nu superzacht. Op niet geschoren delen deed het geen pijn. Maar die van de Action is dus ook wel een aanrader. Ze hebben ook een lavendelvariant, voor de liefhebber
.
quote:Wie ben jij
nog steets denk ik aan de dag
dat ik naar jou toe had moeten gaan
had ik het maar gedaan wand nu ben je weg
ik ben je kwijd ik heb pech ik heb spijd
ik weet niet wat ik moet beginnen ik heb zo apart gevoel van binnen
jou naam weet ik niet
ik weet bijna niets van jou
ik weet ook niet hoe je er uit ziet
ik weet aleen dat ik van je kan houde
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik logde weer even in op RP en nu blijk ik 3 dagen gratis fullmembership te hebben!. Dus meteen maar even rondneuzen, kom ik dit pareltje tegen
:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |