Als ik ook ging epileren vandaag kon ik je over twee dagen *een benen met ontstekingen en ingegroeide harenboks geven*quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen ook gedaan! *kale-benenboks!
Nou, als ik het vanmorgen niet had gedaan, hadden we zondag een *feministische-bio-backtonatureboks kunnen doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik ook ging epileren vandaag kon ik je over twee dagen *een benen met ontstekingen en ingegroeide harenboks geven*. En dan niet eens spiegelglad, ook dat nog
.
Mwehe!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, als ik het vanmorgen niet had gedaan, hadden we zondag een *feministische-bio-backtonatureboks kunnen doen
mijn kont komt er goed in uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Lijkt me enig![]()
Goed zo Mo!
voor Nynke
Heul nie want ik scheer welquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, als ik het vanmorgen niet had gedaan, hadden we zondag een *feministische-bio-backtonatureboks kunnen doen
Volgens mij is ze met d'r nieuwe el oo vee ee er!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul nie want ik scheer wel.
Is Co trouwens alleen naar de Joe Es Ee?
Dat zegt niemand zo!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij is ze met d'r nieuwe el oo vee ee er!
Mag heur, Dee- Aah- Deetje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik dacht dat we letters aan het uitschrijven waren..
Vervelend, dat je weer afgekeurd bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wederom afgekeurd bij de bloedbankHad nu een hb-gehalte van 7, vorige keer 7,4 geloof ik. Niet erg laag, maar wel een dalende lijn! Snap t niet zo goed, maar de arts zei dat een combinatie van ijzer en eiwitten in een maaltijd kan leiden tot verminderde opname van het ijzer.
Iemand hier die daar meer van weet? En Kwak, waar check jij ook altijd weer de voedingswaarde van groenten enzo? Dan ga ik de komende tijd even een ijzerkick bewerkstelligen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uuurrgh..... ik wil weekend. Net pas thuis uit Antwerpen. Hadden om half 12 de trein, vertraging, geen tijd meer voor lunch, waardoor dit monster hieronder mijn lijstje is:
O: bak yoghurt met rode vruchten
T: koffieleutje
L: KitKat Chuncky
T: 2 glazen champagne + veel handjes chips
D: restje rijstprut met ananas en kip![]()
Gelukkig nu even geen borrels meer. Maar, morgen weer an die arbeit; praatje over mijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I know the feeling... probeer jezelf niet teveel onder druk te zetten. Het is nu eenmaal geen makkelijke tijd, en waarom zou je van jezelf eisen dat je binnen x maanden een baan moet hebben? Blijf gewoon solliciteren en kijk ondertussen ook naar functies die nog wel in jouw straatje passen maar wellicht een treetje lager. Het komt echt well goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
afgewezen. Ik vraag me af of ik ooit aan een fatsoenlijke baan kan komen.
Pittige ananasrijst met kipquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uuurrgh..... ik wil weekend. Net pas thuis uit Antwerpen. Hadden om half 12 de trein, vertraging, geen tijd meer voor lunch, waardoor dit monster hieronder mijn lijstje is:
O: bak yoghurt met rode vruchten
T: koffieleutje
L: KitKat Chuncky
T: 2 glazen champagne + veel handjes chips
D: restje rijstprut met ananas en kip![]()
Gelukkig nu even geen borrels meer. Maar, morgen weer an die arbeit; praatje over mijn werk.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was de Chunky of een
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:16 schreef dalaiblama het volgende:
Eenzijdig eten is juist heel gezond. Zeker qua gewichtsbeheersing.
Die afwisseling is lekker, maar hedentendage krijgen we al meer voedingsstoffen binnen dan we eigenlijk nodig hebben..
Eenzijdig is overigens een rotwoord. Ik noem het liever regelmaat.
tsja, dat is het probleem. Een treetje lager ligt er niets in m'n straatje. Lastig. Maar goed, ik ben er nu wel weer een beetje overheen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
I know the feeling... probeer jezelf niet teveel onder druk te zetten. Het is nu eenmaal geen makkelijke tijd, en waarom zou je van jezelf eisen dat je binnen x maanden een baan moet hebben? Blijf gewoon solliciteren en kijk ondertussen ook naar functies die nog wel in jouw straatje passen maar wellicht een treetje lager. Het komt echt well goed
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Syrena het volgende:
Ndaag![]()
Vanmiddag bij mijn ouders broodjes in de oven gedaan. Mijn moeder doet halverwege de oven op om de lekplaat eronder te schuiven, merkt nog op: Hm, het ruikt best zuur, zouden ze nog goed zijn?
Ze draait zich naar me om, vraagt nog iets, draait zich terug. "Waar komt die rook vandaan?"
Doet ovendeur klein beetje open WOLK ROOK WTF?
Ik zeg nog lacherig: Zal ik 112 bellen?
En toen stond binnen twee minuten alles vol rookSnel 112 gebeld, tegen mijn moeder gezegd dat ze moest ophouden om met de keukenhanddoek te wapperen en zeven minuten later hield de oven op met rook spuiten en acht minuten later stonden er zes brandweermannen en vier politiemannen in de tuin
![]()
Half uurtje ventileren en het ovenrooster met verkoolde broodjes in de tuin neerzetten en toen was het leed alweer geleden.
Ik had wel een halve hartverzakkingEn die vent aan de telefoon: Oh. Ik maak er een binnenbrandje van...
JA WHATEVER MAN, STUUR IEMAND! NU!
Oh, dat is me laats thuis ook gebeurd, onstabiel wokpannetje van de Action *whop*. Kon nog net achteruit springen, ik was op blote voeten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooh ik ben ook weer handige harry hoor.
Was ik aan het koken, en as usual was helft al eerder klaar dan de rest, dus terwijl ik mijn groente prutje aan het opeten was, was mn vega ding en de aardappeltjes die ik ver weg in de vriezer had gevonden nog aan het bakken. Totdat ik een rare beweging maakte en daarmee de pan EN mijn kommetje groente omver stootte en alles verspreid op de grond lag![]()
En nu stinkt het naar verbrand rubber in huis, maar ik heb geen idee waar dat nog vandaan kan komen
Heb ik net ook gedaan: een enorme zoutscrub en dan lekker insmeren met bodylotion... Dan gaat het goed hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik ook ging epileren vandaag kon ik je over twee dagen *een benen met ontstekingen en ingegroeide harenboks geven*. En dan niet eens spiegelglad, ook dat nog
.
Vertel dat aan mij en Chico: nooit meer zal ik met een epilator aan de slag gaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan: een enorme zoutscrub en dan lekker insmeren met bodylotion... Dan gaat het goed hoor
?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan: een enorme zoutscrub en dan lekker insmeren met bodylotion... Dan gaat het goed hoor
De jongens van vriend zijn hier nu ook, de zuurkoolschotel was lekker, de jongens kijken nog GTST en ik heb ze net aan de koffie met chocolade, vriend is nog douchen en dan straks Xfactor kijken...
My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen overquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
O voorwerpen op je tenen krijgen doet zo auw! Vooral messen!
Haha wat een verhaal. Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt en het niet heel veel voorsteltquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Syrena het volgende:
Ndaag![]()
Vanmiddag bij mijn ouders broodjes in de oven gedaan. Mijn moeder doet halverwege de oven op om de lekplaat eronder te schuiven, merkt nog op: Hm, het ruikt best zuur, zouden ze nog goed zijn?
Ze draait zich naar me om, vraagt nog iets, draait zich terug. "Waar komt die rook vandaan?"
Doet ovendeur klein beetje open WOLK ROOK WTF?
Ik zeg nog lacherig: Zal ik 112 bellen?
En toen stond binnen twee minuten alles vol rookSnel 112 gebeld, tegen mijn moeder gezegd dat ze moest ophouden om met de keukenhanddoek te wapperen en zeven minuten later hield de oven op met rook spuiten en acht minuten later stonden er zes brandweermannen en vier politiemannen in de tuin
![]()
Half uurtje ventileren en het ovenrooster met verkoolde broodjes in de tuin neerzetten en toen was het leed alweer geleden.
Ik had wel een halve hartverzakkingEn die vent aan de telefoon: Oh. Ik maak er een binnenbrandje van...
JA WHATEVER MAN, STUUR IEMAND! NU!
Oeh!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen over
380 euro, geloof ik. En dan moet je dus ook nog losse cartridges kopen á 50 euro per stuk. Daar doe ik m'n benen drie keer mee. Maar als je het in het begin consequent doet, moet je langere tijd haarloos kunnen blijven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef Syrena het volgende:
Vikje, hoe duur was jouw laserding?? Epileren durf ik niet vanwege de pijn, harsen ook niet (1 strip lukt net, maar dan zit ik een half uur te twijfelen...trekken...nee nog niet....nu...nee....nu....nee)
Ze waren gelukkig alleen maar met een vrij kleine bluswagenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Haha wat een verhaal. Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt en het niet heel veel voorsteltHeb eens meegemaakt dat een spuitbus was ontploft en de droger vlam vatte (of dat leek iig zo). Toen stond er 's avonds laat een grote brandweerauto voor de deur met zo'n enorme lamp op ons huis gericht. Het kleine brandje was natuurlijk al lang weer gedoofd toen ze er eindelijk waren.
Ow, da's wel veul. Maar op zich wil ik alleen mijn bikinilijn doen dan, die stoort me het meestquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
380 euro, geloof ik. En dan moet je dus ook nog losse cartridges kopen á 50 euro per stuk. Daar doe ik m'n benen drie keer mee. Maar als je het in het begin consequent doet, moet je langere tijd haarloos kunnen blijven.
Het is de Silk'n, google maar eens.
Tsss, ik ben een mannelijke man anders. Stoer enzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bent niet de enige man-met-vrouwelijke-kanten?
Ik dacht dat je het over een laserding om haar weg te halen hadquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef Syrena het volgende:
Vikje, hoe duur was jouw laserding?? Epileren durf ik niet vanwege de pijn, harsen ook niet (1 strip lukt net, maar dan zit ik een half uur te twijfelen...trekken...nee nog niet....nu...nee....nu....nee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |