abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:49:06 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80640561
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb ik vanmorgen ook gedaan! *kale-benenboks!
Als ik ook ging epileren vandaag kon ik je over twee dagen *een benen met ontstekingen en ingegroeide harenboks geven* . En dan niet eens spiegelglad, ook dat nog .
Niet meer actief op Fok!
pi_80640625
Ah wat ongelooflijk jammer Nynke . Die weten duidelijk niet wat ze missen!

Tentamen verprutst denk ik , terwijl het me echt makkelijk leek. Achja, ik zie het vanzelf wel.

Mooi Mo! Nog steeds in de race voor je P dus?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:51:06 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80640632
voor Nynke idd.
Niet meer actief op Fok!
pi_80640699
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik ook ging epileren vandaag kon ik je over twee dagen *een benen met ontstekingen en ingegroeide harenboks geven* . En dan niet eens spiegelglad, ook dat nog .
Nou, als ik het vanmorgen niet had gedaan, hadden we zondag een *feministische-bio-backtonatureboks kunnen doen
pi_80640810
ok dames (en heren!), werkdag zit er weer op fijne avond, misschien tot straks!
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:00:14 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80640948
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, als ik het vanmorgen niet had gedaan, hadden we zondag een *feministische-bio-backtonatureboks kunnen doen
Mwehe!

Ik heb vanmiddag nog eventjes in de tuin gezeten, in de hoop binnenkort een bruinebenenboks (BBB!) te kunnen doen! Gaat nog niet erg hard though (ik hou mn slippertjes aan zodat ik door de bandjes eventueel verschil kan zien! )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:09:19 #157
236335 neen
schone schijn
pi_80641196
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Lijkt me enig

Goed zo Mo!

voor Nynke
mijn kont komt er goed in uit

Vandaag eet ik weer Indisch
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:14:33 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80641351
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heul nie want ik scheer wel .

Is Co trouwens alleen naar de Joe Es Ee?
Niet meer actief op Fok!
pi_80641537
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heul nie want ik scheer wel .

Is Co trouwens alleen naar de Joe Es Ee?
Volgens mij is ze met d'r nieuwe el oo vee ee er!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:21:26 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80641560
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Volgens mij is ze met d'r nieuwe el oo vee ee er!
Dat zegt niemand zo!
Niet meer actief op Fok!
pi_80641728
Oh, ik dacht dat we letters aan het uitschrijven waren. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:29:39 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80641817
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik dacht dat we letters aan het uitschrijven waren. .
Mag heur, Dee- Aah- Deetje!

Oh en er moesten nog twee gekookte eieren bij op mn lijstje! Helemaal vergeten
pi_80641841
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat zegt niemand zo!
Dan moet je ook joe es of ee zeggen, tuttebol
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:50:01 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80642418
Uuurrgh..... ik wil weekend. Net pas thuis uit Antwerpen. Hadden om half 12 de trein, vertraging, geen tijd meer voor lunch, waardoor dit monster hieronder mijn lijstje is:

O: bak yoghurt met rode vruchten
T: koffieleutje
L: KitKat Chuncky
T: 2 glazen champagne + veel handjes chips
D: restje rijstprut met ananas en kip

Gelukkig nu even geen borrels meer. Maar, morgen weer an die arbeit; praatje over mijn werk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:52:10 #165
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80642496
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef LadyBlack het volgende:

Wederom afgekeurd bij de bloedbank Had nu een hb-gehalte van 7, vorige keer 7,4 geloof ik. Niet erg laag, maar wel een dalende lijn! Snap t niet zo goed, maar de arts zei dat een combinatie van ijzer en eiwitten in een maaltijd kan leiden tot verminderde opname van het ijzer.

Iemand hier die daar meer van weet? En Kwak, waar check jij ook altijd weer de voedingswaarde van groenten enzo? Dan ga ik de komende tijd even een ijzerkick bewerkstelligen
Vervelend, dat je weer afgekeurd bent.
Ik weet niet zoveel er vanaf, maar weet wel dat je -als je voedingsmiddelen gaat eten met veel ijzer erin, je deze het best kombineert met vitamine C, dan wordt het beter opgenomen.

Ik ben ook donor, en vorig jaar was mijn hb ook een tijdje laag, maar volgens mij was ik toen ook een beetje overtraind (had daar wel de verschijnselen van) en van heel vee duursporten kan het geloof ik ook weer een effect op je HB hebben. iig was het de laatste keer 9.2 of 9.4 flink hoog dus.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80642543
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uuurrgh..... ik wil weekend. Net pas thuis uit Antwerpen. Hadden om half 12 de trein, vertraging, geen tijd meer voor lunch, waardoor dit monster hieronder mijn lijstje is:

Gelukkig nu even geen borrels meer. Maar, morgen weer an die arbeit; praatje over mijn werk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:58:20 #167
277802 _Calimero_
pi_80642687
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:55 schreef AKnynke het volgende:

[..]

afgewezen. Ik vraag me af of ik ooit aan een fatsoenlijke baan kan komen.
I know the feeling... probeer jezelf niet teveel onder druk te zetten. Het is nu eenmaal geen makkelijke tijd, en waarom zou je van jezelf eisen dat je binnen x maanden een baan moet hebben? Blijf gewoon solliciteren en kijk ondertussen ook naar functies die nog wel in jouw straatje passen maar wellicht een treetje lager. Het komt echt well goed
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:59:50 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80642740
Ik ben naar de quiz Slag bij Nieuwpoort aan het kijken en toen werd gevraagd wat het huis was van Constantijn Huygens waarin nu het Huygensmuseum gevestigd is en ik wist het gewoon niet meer! Faal! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:00:07 #169
236335 neen
schone schijn
pi_80642750
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

Pittige ananasrijst met kip
pi_80642824
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef anna82 het volgende:

Die met kersjes is
Psssssssssst: http://www.verycherry.nl/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:03:03 #171
277802 _Calimero_
pi_80642843
Mijn lijstje van vandaag
O: brinta
T: appel
L: appel en een droog broodje
T: 2 kleine sneetjes brood met zuivelspread/komkommer
D: groente met ? Moet ik nu gaan verzinnen.

Gister uiteindelijk nog soep met salade gegeten. Best prima keus, lijkt me
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:03:42 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80642862
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:54 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het was de Chunky of een

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80643056
  • 4:00 havermout
  • 5:00 minizakje chips
  • 7:00 bak kekererwten + spekjes + spinazie (kliekje)
  • 10:00 pak diepvriesspinazie + haverzemelen + 1 ei
  • 10:00 3 krekkers met mayo
  • 13:00 25km fietsen
  • 15:00 1 bonbon
  • 15:30 20km fietsen
  • 17:45 1 port
  • 18:00 avondeten: handje volkorenpasta, gebakken zalmmoot (+scheutje slagroom), tomatensaus met ui
  • 18:15 toe: custardvla & 1 kiwi

Op- / aanmerkingen?
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      vrijdag 23 april 2010 @ 19:10:07 #174
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80643077
    Geen ijs genomen net! Nu me inschrijven voor weer een keer vrijwilligerswerk in de vakantie misschien gaat een vriend van me mee... dit weekend even kijken of ik er zelf wat reisgebeuren aan kan plakken met hem

Ga ik weer afvallen

Ik heb echt zo geen zin meer in school gelukkig is het bijna afgelopen
    pi_80643129
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 13:16 schreef dalaiblama het volgende:
    Eenzijdig eten is juist heel gezond. Zeker qua gewichtsbeheersing.
    Die afwisseling is lekker, maar hedentendage krijgen we al meer voedingsstoffen binnen dan we eigenlijk nodig hebben..
    Eenzijdig is overigens een rotwoord. Ik noem het liever regelmaat.

Rust, reinheid, regelmaat .
    De ene dag tapas, de volgende sushi en de derde mexicaans is niet goed voor je ingewanden.
    ik moet verrassend weinig
    pi_80643719
    Hoi!
    Lijstje van vandaag
    O: dubbele boterham hagelslag
    T: 2 speculaasjes
    L: 2 brood kaas, 2 rundergehakt, appel
    T: (erras) 2 biertjes
    D: iets bij de wokker
    T: nog een borrel, dus nog meer biertjes. Het 4 per week vond ik wel een goed plan, dan mag ik er nog 2 en daarna cola light.
    pi_80643726
    Ndaag

Vanmiddag bij mijn ouders broodjes in de oven gedaan. Mijn moeder doet halverwege de oven op om de lekplaat eronder te schuiven, merkt nog op: Hm, het ruikt best zuur, zouden ze nog goed zijn?

Ze draait zich naar me om, vraagt nog iets, draait zich terug. "Waar komt die rook vandaan?"
    Doet ovendeur klein beetje open WOLK ROOK WTF?

Ik zeg nog lacherig: Zal ik 112 bellen?

En toen stond binnen twee minuten alles vol rook Snel 112 gebeld, tegen mijn moeder gezegd dat ze moest ophouden om met de keukenhanddoek te wapperen en zeven minuten later hield de oven op met rook spuiten en acht minuten later stonden er zes brandweermannen en vier politiemannen in de tuin

Half uurtje ventileren en het ovenrooster met verkoolde broodjes in de tuin neerzetten en toen was het leed alweer geleden.

Ik had wel een halve hartverzakking En die vent aan de telefoon: Oh. Ik maak er een binnenbrandje van...
    JA WHATEVER MAN, STUUR IEMAND! NU!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_80643824
    O: Brinta
    T: Klein kommetje met muesli en Griekse yoghurt
    L: Broodje
    L2: Groter kommentje met Griekse yoghurt en muesli
    D: Gegrilde Gebakken kippenpootjes met asperges, gekookt eitje en salade met tonijn, olijven, tomaten
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      vrijdag 23 april 2010 @ 19:40:31 #179
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80644216
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

I know the feeling... probeer jezelf niet teveel onder druk te zetten. Het is nu eenmaal geen makkelijke tijd, en waarom zou je van jezelf eisen dat je binnen x maanden een baan moet hebben? Blijf gewoon solliciteren en kijk ondertussen ook naar functies die nog wel in jouw straatje passen maar wellicht een treetje lager. Het komt echt well goed
    tsja, dat is het probleem. Een treetje lager ligt er niets in m'n straatje. Lastig. Maar goed, ik ben er nu wel weer een beetje overheen.

De pesto voor de pasta is gemaakt, de vruchten voor de fruitsalade als toetje zijn gesneden: laat het vriendje maar thuiskomen. /perfecte huisvrouw.

Oh, ook nog een optie!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      vrijdag 23 april 2010 @ 19:42:16 #180
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_80644295
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Syrena het volgende:
    Ndaag

Vanmiddag bij mijn ouders broodjes in de oven gedaan. Mijn moeder doet halverwege de oven op om de lekplaat eronder te schuiven, merkt nog op: Hm, het ruikt best zuur, zouden ze nog goed zijn?

Ze draait zich naar me om, vraagt nog iets, draait zich terug. "Waar komt die rook vandaan?"

En toen stond binnen twee minuten alles vol rook Snel 112 gebeld, tegen mijn moeder gezegd dat ze moest ophouden om met de keukenhanddoek te wapperen en zeven minuten later hield de oven op met rook spuiten en acht minuten later stonden er zes brandweermannen en vier politiemannen in de tuin

Half uurtje ventileren en het ovenrooster met verkoolde broodjes in de tuin neerzetten en toen was het leed alweer geleden.

Ik had wel een halve hartverzakking En die vent aan de telefoon: Oh. Ik maak er een binnenbrandje van...

Wat was er precies gebeurt dan?
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_80644813
    Dat weten we dus niet echt. Ik heb de broodjes erin gedaan en de oven aangezet, er nog op gelet dat de grill NIET aan stond. Maar de draaiknop waarmee je hem op temperatuur zet is al tijden stuk, dus je moet op gevoel draaien. Maar ik heb aangewezen tot waar ik gedraaid heb, en dat is maximaal 180-200 graden geweest. We vermoeden nu dat de thermostaat kapot is gegaan en de temperatuur veel te hoog is opgelopen en dat de broodjes toen zijn gaan smeulen.

Ze zaten net zes minuten in de oven (timer stond op 12 minuten). Mijn moeder heeft de oven direct uitgezet toen de rook heel erg werd, dat zal echt brand voorkomen hebben. Tis een inbouwoven met ventilator, vandaar dat er zoveel rook uitgeblazen werd. Maar de huiskamer stond vol rook en de tuin ook, we hadden de tuindeur openstaan en de hond lag gelukkig gewoon buiten. Stel je voor dat we eventjes naar boven waren gelopen ofzo

De brandweer heeft 30 minuten met zo'n grote ventilator de rook eerst weggezogen en toen alles nog eens doorgeblazen.
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:01:23 #182
    277802 _Calimero_
    pi_80645072
    Wow wat een verhaal Syrena
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:04:31 #183
    277802 _Calimero_
    pi_80645187
    Ooh ik ben ook weer handige harry hoor.
    Was ik aan het koken, en as usual was helft al eerder klaar dan de rest, dus terwijl ik mijn groente prutje aan het opeten was, was mn vega ding en de aardappeltjes die ik ver weg in de vriezer had gevonden nog aan het bakken. Totdat ik een rare beweging maakte en daarmee de pan EN mijn kommetje groente omver stootte en alles verspreid op de grond lag
    En nu stinkt het naar verbrand rubber in huis, maar ik heb geen idee waar dat nog vandaan kan komen
    pi_80645333
    Toen de oven ophield met rook spuiten heeft m'n moeder nog 112 teruggebeld, dat ze niet meer hoefden te komen maar toen waren ze al onderweg. Maar goed ook, de brandweer zei dat de lucht wel echt penetrant was, en of we geen rook hadden binnengekregen.

Dankzij het ventileren hoefden we alleen alles maar af te vegen (en onze kleren en haar te wassen).
    Het was wel een spektakel in onze stille straat, mijn oom woont bij ons op de hoek, die stond ineens in de tuin (toen ie doorhad dat het wel meeviel).

Ik had het liefst een boel foto's gemaakt (toen ik over de eerste schrik heen was), maar durfde niet. Stiekem wel twee gemaakt van de brandweermannen.

En het is dus blijkbaar normaal dat de politie ook meteen komt? Wist ik niet eens, er stonden ineens ook 4 geuniformeerde agenten in de tuin mijn moeder te ondervragen (ZIJ *wijst naar mij* heeft die broodjes in de oven gezet! Ik: Ja maar ik woon hier door de week niet! Agent: Maar verder zijn de verstandhoudingen onderling goed? Ik: Ja hoor, we hebben elkaar nog niet geslagen vandaag...)
    pi_80645428
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:04 schreef _Calimero_ het volgende:
    Ooh ik ben ook weer handige harry hoor.
    Was ik aan het koken, en as usual was helft al eerder klaar dan de rest, dus terwijl ik mijn groente prutje aan het opeten was, was mn vega ding en de aardappeltjes die ik ver weg in de vriezer had gevonden nog aan het bakken. Totdat ik een rare beweging maakte en daarmee de pan EN mijn kommetje groente omver stootte en alles verspreid op de grond lag
    En nu stinkt het naar verbrand rubber in huis, maar ik heb geen idee waar dat nog vandaan kan komen
    Oh, dat is me laats thuis ook gebeurd, onstabiel wokpannetje van de Action *whop*. Kon nog net achteruit springen, ik was op blote voeten.

En de eerste keer dat ik ging koken in mijn flat ook een brandlucht. Pas bij het afwassen zag ik dat ik het prijskaartje niet van de pan had gehaald, dat was half verkoold
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:23:31 #186
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80646022
    O voorwerpen op je tenen krijgen doet zo auw! Vooral messen!
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:25:52 #187
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_80646140
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik net ook gedaan: een enorme zoutscrub en dan lekker insmeren met bodylotion... Dan gaat het goed hoor

De jongens van vriend zijn hier nu ook, de zuurkoolschotel was lekker, de jongens kijken nog GTST en ik heb ze net aan de koffie met chocolade, vriend is nog douchen en dan straks Xfactor kijken...
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:28:14 #188
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80646250
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb ik net ook gedaan: een enorme zoutscrub en dan lekker insmeren met bodylotion... Dan gaat het goed hoor

Vertel dat aan mij en Chico: nooit meer zal ik met een epilator aan de slag gaan .

Ik heb wel een laserapparaat en dat werkt op zich heel goed, maar ik gebruik het niet frequent genoeg, dus nu komen de haartjes weer terug. Maar toen ik hem veel gebruikte, toen groeiden de haartjes minder snel en had ik dus ook tijdenlang kale plekken op m'n benen .
    Niet meer actief op Fok!
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:28:19 #189
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80646255
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De jongens van vriend zijn hier nu ook, de zuurkoolschotel was lekker, de jongens kijken nog GTST en ik heb ze net aan de koffie met chocolade, vriend is nog douchen en dan straks Xfactor kijken...

?
    pi_80646271
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
    O voorwerpen op je tenen krijgen doet zo auw! Vooral messen!
    My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen over
    pi_80646305
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef neen het volgende:

[..]

?
    Je bent niet de enige man-met-vrouwelijke-kanten?
    pi_80646356
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Syrena het volgende:
    Ndaag

Haha wat een verhaal. Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt en het niet heel veel voorstelt Heb eens meegemaakt dat een spuitbus was ontploft en de droger vlam vatte (of dat leek iig zo). Toen stond er 's avonds laat een grote brandweerauto voor de deur met zo'n enorme lamp op ons huis gericht. Het kleine brandje was natuurlijk al lang weer gedoofd toen ze er eindelijk waren.
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:31:26 #193
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80646370
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen over
    Oeh! . Ik doelde zelf eigenlijk op de zwaarte van m'n messen, want scherp zijn ze niet .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80646377
    Vikje, hoe duur was jouw laserding?? Epileren durf ik niet vanwege de pijn, harsen ook niet (1 strip lukt net, maar dan zit ik een half uur te twijfelen...trekken...nee nog niet....nu...nee....nu....nee )
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:33:04 #195
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_80646449
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef Syrena het volgende:
    Vikje, hoe duur was jouw laserding?? Epileren durf ik niet vanwege de pijn, harsen ook niet (1 strip lukt net, maar dan zit ik een half uur te twijfelen...trekken...nee nog niet....nu...nee....nu....nee )
    380 euro, geloof ik. En dan moet je dus ook nog losse cartridges kopen á 50 euro per stuk. Daar doe ik m'n benen drie keer mee. Maar als je het in het begin consequent doet, moet je langere tijd haarloos kunnen blijven.

Het is de Silk'n, google maar eens .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_80646479
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Haha wat een verhaal. Altijd een beetje lullig als de brandweer dan met groot materiaal uitrukt en het niet heel veel voorstelt Heb eens meegemaakt dat een spuitbus was ontploft en de droger vlam vatte (of dat leek iig zo). Toen stond er 's avonds laat een grote brandweerauto voor de deur met zo'n enorme lamp op ons huis gericht. Het kleine brandje was natuurlijk al lang weer gedoofd toen ze er eindelijk waren.
    Ze waren gelukkig alleen maar met een vrij kleine bluswagen
    Maar ik zou zweren dat ik een vlam heb gezien in de oven (toen was ik nog binnen) toen mijn moeder stond te wapperen met d'r keukenhanddoek.
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:35:29 #197
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_80646549
    Syrena! En dat allemaal om een broodje! Gelukkig viel het mee!

En Viking, dude, 380 euro + cartridges is wel duur. Kan het me ook wel voorstellen eigenlijk, want nu blijf ik aan de gang (anders ben ik óf Sasquatch, óf ik heb allemaal van die stoppels ). Maar ik gebruik gewoon mesjes van Gilette.
    pi_80646571
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

380 euro, geloof ik. En dan moet je dus ook nog losse cartridges kopen á 50 euro per stuk. Daar doe ik m'n benen drie keer mee. Maar als je het in het begin consequent doet, moet je langere tijd haarloos kunnen blijven.

Het is de Silk'n, google maar eens .
    Ow, da's wel veul. Maar op zich wil ik alleen mijn bikinilijn doen dan, die stoort me het meest
    Ik heb alleen net besloten een nieuwe auto te kopen Zodra ik weet hoeveel meer ik ga verdienen, want dan moet er een allriskverzekering komen *kent haar inparkeerkunsten*.

Ff Googlen.
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:36:03 #199
    236335 neen
    schone schijn
    pi_80646581
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je bent niet de enige man-met-vrouwelijke-kanten?
    Tsss, ik ben een mannelijke man anders. Stoer enzo
      vrijdag 23 april 2010 @ 20:36:11 #200
    277802 _Calimero_
    pi_80646584
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef Syrena het volgende:
    Ik dacht dat je het over een laserding om haar weg te halen had
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')