abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:41:43 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80649787
Goed dat je het toch gedaan hebt dan, Ewelina! *trots op joe*
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:
Zin in het weekendddd
Oe! Ga je wat leuks doen?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80649849
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed dat je het toch gedaan hebt dan, Ewelina! *trots op joe*
[..]

Oe! Ga je wat leuks doen?
Ja en het weer wordt goed natuurlijk Ik leef op van de zon!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:12:45 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80651316
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja en het weer wordt goed natuurlijk Ik leef op van de zon!
Ja heel fijn! Ik zat vanmiddag ook te doezelen buiten *tevreden*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_80652160
tvp!

4 uur zonder eten trek ik best slecht als ik ook alleen maar water drink moest net werken, vandaar... ik ben wel gewend af en toe te eten of in ieder geval een sapje te nemen..
pi_80652286
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef Socios het volgende:

[..]

Nee, hoor. Ik wil helemaal niet de les lezen ofzo. Ik wilde alleen een tip geven en mijn eigen etenslijst delen.
Welkom! Blijf je meeposten? Prima lijstje/etc/etc lijkt mij..

[ Bericht 0% gewijzigd door P.F op 23-04-2010 22:44:14 ]
pi_80652755
Ik ben blij dat ik die King L jurkjes echt helemaal niets vind Net als desigual *brrr*

Wat is er mis met effen kleding ?
pi_80653059
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen over
Het sabatier-uitbeenmes van mijn vader viel van het aanrecht, en had in zijn val een plakje van het uitstekende bobbeltje van mijn enkel afgesneden, ik was op blote voeten, dat merkte ik pas toen ik uitgleed in een plas bloed

Ik voelde er gewoon niets van, pas toen ik het zag
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:54:09 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80653212
Mijn uiteindelijke daglijstje
o. weetabix met melk
t. banaan + 2 roggebrood met 1 plak kaas
l. griekse salade + 2 boterhammen selleriesalade (ja, brood vandaag ) + plak ontbijtkoek mét kandij
t. koekjes (3)
d. pond asperges van de bbq+ heel bakje champignons, ui en knoflook van de bbq + 8 gegrilde garnalen + salade + rode paprika + beetje dressing en lepel mayo + 2 glazen wijn
t. ijs (275 kcal)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80653280
Het is zo goed als rond, ik ga trainen om mee te doen aan een wedstrijd . Ik had de hoop al min of meer opgegeven, dus wow. Meteen ook weer motivatie om fanatiek te sporten .

En vandaag een supermooi blousje van de H&M gepast, met een shirtje eronder ziet het er echt mooi en vrouwelijk uit enzo . Nee geen foto, heb hem nog niet gekocht . Dus snel op zoek naar een shirtje en dan online dat blousje bestellen.

Ja ik heb mn blije bui vandaag, tentamen ging dan wel niet zo goed, maar ik ben wel een weekend vrij (ok maandag weer tentamen, maar zaterdag neem ik echt vrij hoor!) en heb zoveel leuke plannen enzo. Oh en een pak haarverf gekocht, maar eerst langs kapper om te overleggen over inwerktijd en alle dode punten weg te halen. Leven is leuk als je plannen maakt en uitvoert .
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vertel dat aan mij en Chico: nooit meer zal ik met een epilator aan de slag gaan .

Ik heb wel een laserapparaat en dat werkt op zich heel goed, maar ik gebruik het niet frequent genoeg, dus nu komen de haartjes weer terug. Maar toen ik hem veel gebruikte, toen groeiden de haartjes minder snel en had ik dus ook tijdenlang kale plekken op m'n benen .
Nou, ik heb toevallig vandaag zoutscrub gekocht dus ik ga het zo maar eens uitproberen denk ik . Moet de haren toch op een of andere manier eraf halen, liefst zo lang mogelijk.

Wat een verhaal zeg Syrena
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:55:39 #235
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80653286
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Het sabatier-uitbeenmes van mijn vader viel van het aanrecht, en had in zijn val een plakje van het uitstekende bobbeltje van mijn enkel afgesneden, ik was op blote voeten, dat merkte ik pas toen ik uitgleed in een plas bloed

horror
pi_80653324
quote:

[..]

Brrrrr.
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:04:04 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80653747
Hé Syrena, ruikt het nu nog steeds naar rook bij je moeder? En moet de oven er nu uit? Blij dat het goed is afgelopen
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:05:39 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80653832
Scrubben helpt bij mij goed bij ingegroeiede haren, daarna met een lekkere vette bodylotion insmeren, kan alleen maar goed gaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80653870
Wat moet ik me bij ingegroeide haren voorstellen?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:07:50 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80653961
quote:

[..]

Trapte ooit eens (toen ik 5 jaar jaar was) in een hooivork , dwars door mijn voet en eruit bij mijn enkel
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_80654086
Syrena, wat een verhaal! Blij toe dat er niets gebeurd is

Heb net American beat gezien, wat een mooie film met een droevig eind.... en nu ben ik moe en ga slapen, weltrusten allen
pi_80654418
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
Wat moet ik me bij ingegroeide haren voorstellen?
Minder geschikte omschrijving voor de dames met een gevoelige maag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uniek is ook van de plastische omschrijvingen zo te zien . Deed dat geen pijn, zo'n hooivork?
pi_80654531
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Minder geschikte omschrijving voor de dames met een gevoelige maag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uniek is ook van de plastische omschrijvingen zo te zien . Deed dat geen pijn, zo'n hooivork?
Oeh, dat lijkt me naar!
pi_80654584
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Trapte ooit eens (toen ik 5 jaar jaar was) in een hooivork , dwars door mijn voet en eruit bij mijn enkel
En je voet zit er nog steeds aan?

ok nu echt naar bed, truste
pi_80655927
Je kan zo een haartje vrij snel spotten en dan hoeft het niet te ontsteken
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:45:01 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80655934
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

En je voet zit er nog steeds aan?

ok nu echt naar bed, truste
Ja, mijn vader trok die hooivork uit mijn voet, spoot er bacterieel spul op (voor koeien) en een pleister en ik mocht niet zo zeuren
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:45:44 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80655967
Trusten Ewelina.
  Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:02:37 #248
70532 loveli
N
pi_80656616
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En Socios zoekt nog een leuke vriendin via Fok.
Als 'ie geen roomboter eet, haak ik af

Bij de weg, welkom Socios. Je lijstje vind ik wat minder, maar daar is al genoeg over gezegd denk ik. En de ontbijtkoek moet je ritueel verbranden.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:25:58 #249
70532 loveli
N
pi_80657275
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef -marz- het volgende:
Tussendoortjes eten en dan m.n. fruit(sap) is wel minder goed voor je gebit.

Net als groene thee, schijnt ook slecht voor je tanden te zijn ivm citroenextracten die er vaak in zitten.
Da's bij die vieze, met smaakjes. Als je groene thee of kruidenthee bestelt komen ze zo vaak aanzetten met vruchtenthee (gewone thee met een kunstmatig smaakje) of andere troep..
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 24 april 2010 @ 00:31:41 #250
70532 loveli
N
pi_80657416
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:01 schreef kwakz0r het volgende:
@socios: vaker eten en kleinere porties houdt je metabolisme op gnag, voorkomt snaaitrek, en maakt je maag minder uitgerekt door de kleinere porties, waardoor je minder snel honger hebt. en je eet wel best weinig voor een kerel
Er is ook iets te zeggen voor eten zonder tussendoortjes. Als je complexe koolhydraten en eiwitten eet, blijft je bloedsuiker best lang stabier en heb je niet de behoefte om elke zoveel uur te eten (dus ook geen snaaihonger). Na een eetmoment volgt voor het lichaam een stressmoment, dat is weer het nadeel van veel kleine maaltijden. En er is ook wat voor te zeggen om bepaalde voedingsstoffen niet tegelijk te eten. Er is geen "one size fits all" eetlijst, wel zijn er een aantal dingen waar je over na kunt denken.

Punt: tussendoortjes zijn niet per se goed of slecht. Heeft z'n voors en z'n tegens. Je kunt ervoor kiezen om tijdens een afvaltraject veel tussendoortjes te doen, terwijl je daarna stabiliseert met een ander eetpatroon.

Ontbijtkoek is een ander verhaal, da's gewoon slecht. Ook al zit er kandij op
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')