Oe! Ga je wat leuks doen?quote:
Ja en het weer wordt goed natuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed dat je het toch gedaan hebt dan, Ewelina!*trots op joe*
[..]
Oe! Ga je wat leuks doen?
Ja heel fijn! Ik zat vanmiddag ook te doezelen buitenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja en het weer wordt goed natuurlijkIk leef op van de zon!
Welkom! Blijf je meeposten? Prima lijstje/etc/etc lijkt mij..quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik wil helemaal niet de les lezen ofzo. Ik wilde alleen een tip geven en mijn eigen etenslijst delen.
Het sabatier-uitbeenmes van mijn vader viel van het aanrecht, en had in zijn val een plakje van het uitstekende bobbeltje van mijn enkel afgesneden, ik was op blote voeten, dat merkte ik pas toen ik uitgleed in een plas bloedquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
My goodness, ik kreeg laatst echt zowát m'n zwilling-koksmes op m'n tenen. Echt loeischerp is zo'n ding! Mijn hart sloeg echt drie slagen over
Nou, ik heb toevallig vandaag zoutscrub gekocht dus ik ga het zo maar eens uitproberen denk ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertel dat aan mij en Chico: nooit meer zal ik met een epilator aan de slag gaan.
Ik heb wel een laserapparaat en dat werkt op zich heel goed, maar ik gebruik het niet frequent genoeg, dus nu komen de haartjes weer terug. Maar toen ik hem veel gebruikte, toen groeiden de haartjes minder snel en had ik dus ook tijdenlang kale plekken op m'n benen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Het sabatier-uitbeenmes van mijn vader viel van het aanrecht, en had in zijn val een plakje van het uitstekende bobbeltje van mijn enkel afgesneden, ik was op blote voeten, dat merkte ik pas toen ik uitgleed in een plas bloed
Ik voelde er gewoon niets van, pas toen ik het zag
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Het sabatier-uitbeenmes van mijn vader viel van het aanrecht, en had in zijn val een plakje van het uitstekende bobbeltje van mijn enkel afgesneden, ik was op blote voeten, dat merkte ik pas toen ik uitgleed in een plas bloed
Trapte ooit eens (toen ik 5 jaar jaar was) in een hooivork , dwars door mijn voet en eruit bij mijn enkelquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Minder geschikte omschrijving voor de dames met een gevoelige maag:quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef Goodbye het volgende:
Wat moet ik me bij ingegroeide haren voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uniek is ook van de plastische omschrijvingen zo te zien. Deed dat geen pijn, zo'n hooivork?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Minder geschikte omschrijving voor de dames met een gevoelige maag:Oeh, dat lijkt me naar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uniek is ook van de plastische omschrijvingen zo te zien. Deed dat geen pijn, zo'n hooivork?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
En je voet zit er nog steeds aan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Trapte ooit eens (toen ik 5 jaar jaar was) in een hooivork , dwars door mijn voet en eruit bij mijn enkel
Ja, mijn vader trok die hooivork uit mijn voet, spoot er bacterieel spul op (voor koeien) en een pleister en ik mocht niet zo zeurenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
En je voet zit er nog steeds aan?
ok nu echt naar bed, truste
Als 'ie geen roomboter eet, haak ik afquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En Socios zoekt nog een leuke vriendin via Fok.
Da's bij die vieze, met smaakjes. Als je groene thee of kruidenthee bestelt komen ze zo vaak aanzetten met vruchtenthee (gewone thee met een kunstmatig smaakje) of andere troep..quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef -marz- het volgende:
Tussendoortjes eten en dan m.n. fruit(sap) is wel minder goed voor je gebit.
Net als groene thee, schijnt ook slecht voor je tanden te zijn ivm citroenextracten die er vaak in zitten.
Er is ook iets te zeggen voor eten zonder tussendoortjes. Als je complexe koolhydraten en eiwitten eet, blijft je bloedsuiker best lang stabier en heb je niet de behoefte om elke zoveel uur te eten (dus ook geen snaaihonger). Na een eetmoment volgt voor het lichaam een stressmoment, dat is weer het nadeel van veel kleine maaltijden. En er is ook wat voor te zeggen om bepaalde voedingsstoffen niet tegelijk te eten. Er is geen "one size fits all" eetlijst, wel zijn er een aantal dingen waar je over na kunt denken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:01 schreef kwakz0r het volgende:
@socios: vaker eten en kleinere porties houdt je metabolisme op gnag, voorkomt snaaitrek, en maakt je maag minder uitgerekt door de kleinere porties, waardoor je minder snel honger hebt. en je eet wel best weinig voor een kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |