You tell 'em, neenmans!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef neen het volgende:
[..]
Tsss, ik ben een mannelijke man anders. Stoer enzo
En toen dacht ik dat het over een printer ging en zat ik er pas echt naastquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een laserding om haar weg te halen had
Twee broodjes!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena!En dat allemaal om een broodje!
Gelukkig viel het mee!
En Viking, dude, 380 euro + cartridges is wel duur. Kan het me ook wel voorstellen eigenlijk, want nu blijf ik aan de gang (anders ben ik óf Sasquatch, óf ik heb allemaal van die stoppels). Maar ik gebruik gewoon mesjes van Gilette.
Heb je nog wat lekkere firemen gespot, eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze waren gelukkig alleen maar met een vrij kleine bluswagen![]()
Maar ik zou zweren dat ik een vlam heb gezien in de oven (toen was ik nog binnen) toen mijn moeder stond te wapperen met d'r keukenhanddoek.
Ja het is duur, maar epileren werkt niet bij mij en het haar op mijn benen groeit zo snel dat ik na een dag alweer stoppels voel (binnen 12 uur dus). Dat is zo irritant. Ik wou dat mijn benen net zo makkelijk waren als mijn armen. Lekker zacht, haarvrij etc.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena!En dat allemaal om een broodje!
Gelukkig viel het mee!
En Viking, dude, 380 euro + cartridges is wel duur. Kan het me ook wel voorstellen eigenlijk, want nu blijf ik aan de gang (anders ben ik óf Sasquatch, óf ik heb allemaal van die stoppels). Maar ik gebruik gewoon mesjes van Gilette.
De firemen hadden mij wel gespotquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je nog wat lekkere firemen gespot, eigenlijk?
Wat voor cartridges zitten erbij dan, vik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:46 schreef Syrena het volgende:
Mijn haar zat wel extreem leuk vandaag trouwens, daar kan het ook aan gelegen hebben natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgende keer bellen voor een 'persoonlijk brandje', *wink wink nudge nudge*
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgende keer bellen voor een 'persoonlijk brandje', *wink wink nudge nudge*
Ehm. Kun je dat uitleggen? Cartridges met flitsen erin? Wat voor flitsen? Hoe werkt het precies?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:48 schreef Viking84 het volgende:
@ CF: zo'n apparaat werkt met cartridges die een bepaald aantal flitsen bevatten. Elke keer als je het apparaat op je huid zet en op de knop drukt verbruik je een flits.
http://www.silkn.nl/quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ehm. Kun je dat uitleggen? Cartridges met flitsen erin? Wat voor flitsen? Hoe werkt het precies?
Ja dat weet ik niet. Het is gewoon een soort felle flits die een warmte uitstoot en zo de haartjes doodt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat is nou de fysieke inhoud van die cartridges? Dat zegt de site ook niet.
Streberquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:30 schreef Ewelina het volgende:
OMG. Ik ben gewoon één van de eersten die het essay heeft ingeleverdMeer dan de helft heeft het nog niet af. En daar zit ik dan zo voor te stressen
![]()
Ik was toch echt te laat met inleveren....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |