Scheelt wel een paar graden met het Noorden hè.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef neen het volgende:
Wat een heerlijk weer VMW!
Geeft niet, hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:23 schreef Perruche het volgende:
Hoi socios! sorry dat ik kortaf was, je had me op het verkeerde been geze m.b.t. je bedoelingen in dit topic.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef Ewelina het volgende:
Dank je
Ik heb zelfs een hele mooie bijlage toegevoegd
quote:
Ijzerpilletjes heb ik vroeger ook wel geslikt, alleen ik heb liever dat ik gewoon de goeie groenten eet en daarmee een acceptabel hb-gehalte hou. Ik heb jaren geen last gehad namelijk! En het is nu ook niet té laag, maar dus wel te laag om bloed te mogen geven. Terwijl ik van de herfst nog een hb van 8,5 had!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
![]()
LadyBlack, ik heb ook een laag ijzergehalte (laag hb, bloedarmoede, hoe heet het), en ik heb ijzerpilletjes gekocht. Misschien wat voor jou?
Aangepast lijstje:
O: 2 volkorenbrood met boursin
T: 2 grote pruimen en 2 napoleonnetjes
L: 4 volkorenboterhammen, 2x pindakaas 2x appelstroop
T: halve komkommer en gele paprika
D: zalmforel uit de oven of uit de pan, boontjes met sajoersaus
T: ananaes denk ik
IJskoffie!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef neen het volgende:
Wat een heerlijk weer VMW! Beter dan in het Noorden meestalnou ja even een soort lijstje
L: 4 broodjes en 2 eitjes en 4
koffie
T: in ga zo voor een ijskoffie!
D: geen idee
T: koffie+ wat voorradig fruit en ik denk dat ik mog wel even op stap ga eigenlijk, daar heb ik zin in
en 5km lopen
Ik eet juist veel zure zuivel (lees yoghurt) omdat ik minder goed tegen melk kan. Mijn standaard lijstje (als ik af wil vallen) isquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, thanks. Ik moet trouwens iets herstellen. Ik bedoelde magere runder rookvlees en niet worst. Is dat echt zo slecht dan? Volgens het etiket heeft dat verreweg de minste kcal van alle ´vleeswaar op brood´ in de schappen.
En met zure zuivel bedoel je de yoghurt? Nooit geweten dat dat slecht is? Ik dacht juist een puur natuur ´gewoon´ product dat al jaren bestaat.
Nergens suggereer ik dat ik het allemaal beter weet, dat ik twijfel aan de ´figuurtjes´ en dat ik zou denken dat anderen het niet kunnen. Ik postte gewoon mijn lijstje hoe ik onder de 2000 kcal blijf. Als iemand daar wat aan heeft, prima.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef Tinkepink het volgende:
En heb de rest nog niet gezezen, maar je bent al nummer 59 die ons wil vertellen hoe je af kunt vallen en als je je een beetje in had gelezen dan zou je kunnen weten dat de meesten dat prima kunnen.
STerker nog, de meerderheid hier heeft een geweldig figuur en is slechts een beetje perfectionistisch ingesteld.
Eet jij dan heel veel bij die 3 maaltijden? Ik eet (meestal) wat meer verspreid omdat ik niet te veel in 1x wil eten. Bijvoorbeeld van groente zit ik echt snel vol, en dan hoef ik mn vis/kip of aardappelen al niet meer...!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef Socios het volgende:
Hebben jullie altijd tussendoortjes?
Ik eet vrijwel altijd alleen ontbijt, lunch en diner. Daar tussen zit meestal een uurtje of 5.
Maakt op zich niet uit. Vanaf komende maandag volg ik echt het hele schema weer, en daarvoor wil ik dus nog even een keer hardlopen. En dan vraag je je vast af waarom ik dan niet vandaag gewoon begin met het schema? Nou omdat de dagen dat ik loop dan niet overeenkomen met de dagen op het schema. Ik ben soms een beetje autistisch met die dingen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef neen het volgende:
Waarom niet vandaag het hardlopen weer oppakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |