Hoeveel juni start het weer?quote:
quote:
Hij is eng.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:41 schreef planethugo het volgende:
waiting sucks indeed
[ afbeelding ]
Ah, zhe freak.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:41 schreef planethugo het volgende:
waiting sucks indeed
[ afbeelding ]
Ik vind die tweede eigenlijk wel een mooie TT voor het volgende deelquote:
quote:
filmpje is weggehaaldquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:37 schreef dutch-treat het volgende:
Heb eindelijk de eerste twee seizoenen gezien![]()
Langere (± 2min) Season 3 Trailer:
Idd, laat Bill voor wat hij is en kies voor Ericquote:Op zondag 16 mei 2010 11:03 schreef Rechterbal het volgende:
Sookie, Don not find me, I do not wish to be FOUND.
Dammn, waarom is die Bill altidj zo dramatisch
zijn de eerste 3 boeken niet in het Nederlands vertaald dan? Ik heb ze allemaal in het Engels, ze zijn makkelijk weg te lezen gelukkig! Boek 4 isquote:Op zondag 16 mei 2010 11:41 schreef PhalanX het volgende:
waarom vertalen ze de boeken niet gewoon op fatsoenlijke wijze in Nederland?
Als je de rechten niet hebt voor de eerste drie boeken, doe dan niet de moeite en ga deel 4 als eerste vertalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Jij vond er toch geen fuck aan?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:41 schreef PhalanX het volgende:
waarom vertalen ze de boeken niet gewoon op fatsoenlijke wijze in Nederland?
Als je de rechten niet hebt voor de eerste drie boeken, doe dan niet de moeite en ga deel 4 als eerste vertalen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef Tim86 het volgende:
True Blood S02 The Vampire Report Special Edition 720p BluRay x264-iNGOT
Van Bloodcopy en zo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef Tim86 het volgende:
het is eigenlijk gewoon 25 minuten aan fake news , commercials etc, erg tof
Ja roflquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef wonderer het volgende:
Dat laatste stukje maakt het echt helemaal af
idd!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef wonderer het volgende:
Dat laatste stukje maakt het echt helemaal af
Oehhh ja!!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef Empathologica het volgende:
Bamba; Hopelijk komt wat er in 4 gebeurd ook nog op tv!
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Jij vond er toch geen fuck aan?
Iets in de trant van: Niveau doktersromannetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat is gewoon... drie keer niks. Dan weet je dat ze er gewoon werk van maken om de sfeer van de eerste twee delen gewoon zo ver achter zich te laten dat het zo goed als een nieuwe serie is.
Deel 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat was gewoon te debiel voor woorden.
Daarom ben ik ook blij dat de serie de boeken achter zich laat, en z'n eigen verhaal vertelt... want de serie blijft godzijdank trouw aan de sfeer van het eerste seizoen.Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:19 schreef PhalanX het volgende:
no offense, niet persoonlijk, maar ik heb een broertje dood aan fangirls.
fangirls
![]()
go write slash at fan-fiction.net.
Voor de vrouwelijke fansquote:According the below article, sexy vamp Eric Northman (Alexander Skarsgard) will be showing a LOT of skin in the upcoming season of True Blood.
Looks like everyones favorite HBO’s vampy vampire series, True Blood, is in full production. Word is, the sexy 33 year old Swede cast member Alexander Skarsgård will be providing some full frontal nudity!
According to co-star Carrie Preston:
“Alex is not shy about getting naked at all!… There will be lots of those kinds of scenes with Alex this season. He’s already been naked a time or two so far since we’ve gotten back to filming.”
One of the other favorites, Nelsan Ellis, who plays gay Lafayette, was quoted as saying:
“There are a lot of hunky dudes and beautiful women who have been added to the cast, so it doesn’t surprise me that more clothes are coming off.”
And here is a preview pic of him showing some booty in the new season, which starts on June 13th.
Het lijkt alsof hij iemand aan de polsjes heeft opgehangenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor de vrouwelijke fans
Ik hoop dat Sookie meedoet in de blootloperij
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef Wisheh het volgende:
tvptje voor het nieuwe seizoen. Wanneer ook al weer eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor de vrouwelijke fans
Ik hoop dat Sookie meedoet in de blootloperij
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Toen ik een tijd terug aan de serie begon had ik uberhaupt nooit verwacht dat het zo zou zijn
Dan zit je toch echt te vroegquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef -Peach het volgende:
[..]
True Blood is echt géniaal. Season 2 is echt te freaky hehe. Volgende week donderdag begin season 3
Ohjah oeps, de 1 ff niet gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:37 schreef rena het volgende:
[..]
Dan zit je toch echt te vroegZondag 13 juni begint het pas
She's indeed pretty hot..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil Jessica wel naakt zien![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
seizoen 3quote:
OH yayquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nieuwe trailer!
Kan niet wachten
Ja, nog 1,5 weekquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef planethugo het volgende:
a.s. maandag...
...is het nog een weekje wachten
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nieuwe trailer!
Kan niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En wát is dat scheldwoord dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef Reddiablo het volgende:
Awesome.
Hmmm, weerwolven....
10 dagen nog maar? Oh heerlijk
By the way... "Sookie" is in het Slavisch meervoud van 'Suka" - wat een van de grofste scheldwoorden is - dus in het beginsel elke keer als Bill op z'n Bills "Sookie" zei - keek mijn vriendin (Russische) steeds vertwijfeld van.. what the hell is dit?Hehe.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef Reddiablo het volgende:
Suka = hoer
Suki = hoeren
maar heeft waarschijnlijk de kracht als dat je hier 'kankerhoer' zou zeggen
Maar voor ons is het pas maandagquote:
Nee, op de site van HBO staat dit: "True Blood Season 3 Premieres June 13".quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in de VS vanavond kwam en hier dus zondag te pakken te krijgen is.
Oeh! We can only hopequote:
Wat zie Lafayette er hetero uit daar?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:57 schreef rena het volgende:
Nog meer nieuwe promo foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Vooral Eric
ssstt.. Zo lijkt het korterquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:04 schreef June. het volgende:
[..]
Maar voor ons is het pas maandag
Alvast een voor nieuwe TT: Friends, don't let friends drink friends.
Dan staat ie over 1 dag 19 uur en 55 minuten wel op de torrents.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:21 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, op de site van HBO staat dit: "True Blood Season 3 Premieres June 13".
Nog 1 dag, 16 uur en 55 minuten volgens de site
Sneller hoor gemiddeld 3 minuten nadat die is afgelopen staat die op torrentsites.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:54 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dan staat ie over 1 dag 19 uur en 55 minuten wel op de torrents.
Seriously?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:08 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Sneller hoor gemiddeld 3 minuten nadat die is afgelopen staat die op torrentsites.
Als je die droom bedoelt ? Ik had meer zoiets vanquote:Op maandag 14 juni 2010 07:18 schreef criminal_mind het volgende:
Heerlijke aflevering gewoon, dat stukje tussen Sam en Bill
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Hij is binnen, maar kheb beloofd pas woensdag te kijken samen met iemand.
Ga ik dat volhouden?
Ik vond het wel wat hebben die 2, maar Eric naakt was beterquote:Op maandag 14 juni 2010 09:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Als je die droom bedoelt ? Ik had meer zoiets van![]()
![]()
Was blij dat Sams foon ging
Oeh indeed!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben die 2, maar Eric naakt was beter
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef Siral het volgende:
Zou iemand mij een torrentlink kunnen doorsturen want ik kan nergens een fatsoenlijke vinden..
Ik ook, maar ik ga woensdag gewoon faken dat ik hem nog niet gezien hebquote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Hij is binnen, maar kheb beloofd pas woensdag te kijken samen met iemand.
Ga ik dat volhouden?
Thanksquote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk op eztv.it, daar heb ik 'm vanaf.
Bij mij is het ook echt trager dan andersquote:Op maandag 14 juni 2010 14:02 schreef Empathologica het volgende:
Met eztv ben ik al vanaf vanmorgen 8 uur aan het downloaden, nog niet binnen en pak net een andere en tada meteen klaar. Ongelooflijk, normaal is eztv gewoon goed hier? Ben het wachten beu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n.b. ik ben geen onwizje fangirl, maar ik vind alexander skarsgard gewoon pijnlijk aantrekkelijk.
ben deze zomer trws de boeken gaan lezen. heerlijke weglees boektreeksjes! wel veel stilistische slordigheeidjes hoorvaak herhalingen van bijna dezelfde zinnen in 1 boek
maar ik vind de ontwikkeling in de boeken naar een supernatural wereld die uitgebreider is júist heel leuk.
vind t tof dat de serie de boeken niet precies volgt, nu is t allebéi leuk en nieuw als ik t voor t eerst lees/zieKwak
Lol, lijkt me wel handig ja...?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef wonderer het volgende:
Ik had geloof ik het vorige seizoen moeten kijken voor deze, snapte er weinig van. Maar er zaten erg leuke stukjes in en ben benieuwd hoe het verder gaat.
Ik bedoel opnieuw kijken, seizoen 2 heb ik vorig jaar natuurlijk gewoon gevolgdquote:
Gewoon een voorals nog random truckersdude waar ze haar verdriet/agressie op loslaatquote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel opnieuw kijken, seizoen 2 heb ik vorig jaar natuurlijk gewoon gevolgd
Wie was dat lijk van Jessica?
Ooh ik dacht al ;Dquote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel opnieuw kijken, seizoen 2 heb ik vorig jaar natuurlijk gewoon gevolgd
Wie was dat lijk van Jessica?
Haha idd! We hadden het natuurlijk kunnen verwachten, nadat Sam Bills' bloed gedronken had.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef wonderer het volgende:
Oh, okee. Dacht even dat het Hoytt was namelijk, en daarna snapte ik het niet meer
En dat Sammie ineens de hots heeft voor Bill, ben benieuwd waar dat toe gaat leiden!
Dat was ik dus alweer vergeten, het is dat ie het in de droom zei, anders had ik het helemaal niet gesnaptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha idd! We hadden het natuurlijk kunnen verwachten, nadat Sam Bills' bloed gedronken had.
I hears ya, maar zo moeder zo dochter: wat mij betreft mogen ze samen een auto-ongeluk krijgen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steeds hoop ik maar dat die moeder van Tara dood gaat wat een irritant persoon is dat toch.
Kijk je ook vampire diaries? Vond namelijk de omschakelijk ontzettend groot en even wennen. Aflevering was namelijk wel behoorlijk gaaf.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Siral het volgende:
Ik vond deze aflevering to be honest niet zo heeeell tof oid.
Ik vind juist die compleet verknipte relatie tussen Tara en d'r moeder (en Lafayette die zich daar maar steeds weer tussenstort) geweldig.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steeds hoop ik maar dat die moeder van Tara dood gaat wat een irritant persoon is dat toch.
Terwijl een droom juist eigenlijk niet verklaard hoeft te worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef dutch-treat het volgende:
Ik had ook even een WTF moment bij die droom van Sam, maar die opmerking over dat bloed verklaarde een hoop.
Klopt! Maar 't WTF moment was eigenlijk meer toen we nog niet wisten dat 't een droom wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Terwijl een droom juist eigenlijk niet verklaard hoeft te worden.
Haal je maar niets in je hoofd hij is niet gay.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Terwijl een droom juist eigenlijk niet verklaard hoeft te worden.
Die waren best leuk jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef dutch-treat het volgende:
Oh, en kan ik Alexander Skarsgårds billen nomineren voor een Emmy als 'best supporting characters'
Jij zou tot woensdag wachten!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
En DAMN wat is Evan Rachel Woods sexy als de Vampire Queen zeg........ nondeju!
Ja echt! HAWT.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:47 schreef Zhenar het volgende:
Het verbaasde me ook wel hoeveel chemistry Bill en Sam stiekem blijken te hebbenVraag me af of dat nu een grapje was, of dat ze er echt nog iets mee gaan doen
Ik kwma er achter dat ik vanaaf niet eens samen KAN kijken want ik ga naar 't theaterquote:
Eens Tara en die moeder zijn irritant Tara omdat ze altijd op alles maar boos is en schreeuwt en die moeder ja dat snap iedereen zelf wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:01 schreef Avey het volgende:
Ik vond het geweldig
Behalve Tara dan, die heb ik nooit interessant gevonden.
Ik had met S02 elke aflevering al steeds meer moeite mijn aandacht erbij te houden en S03 belooft niet veel beter te wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:50 schreef Siral het volgende:
[..]
LOL
Nee dat dan weer niet, ik kijk de volgende wel gewoon hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door GI op 18-06-2010 10:26:47 ]
[ Bericht 21% gewijzigd door Empathologica op 18-06-2010 11:06:29 ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef GI het volgende:
Het staat niet voor niets in een spoiler hoor..Shine bright like a diamond.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef GI het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Hilarischquote:
Nee hij is gewoon een getraumatiseerde oorlogsveteraan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk trouwens sinds eind vorig seizoen 2 dat er ook iets is met die tweede kok die nu met die serveerster met dat rode haar gaat. die man met die baard. Wat denken jullie zou dat ook een weerwolf zijn ?
Pamquote:Op maandag 21 juni 2010 06:57 schreef PhalanX het volgende:
"Let's go to the ladies' room and stare at ourselves in the mirror"
Pam... I love that cold dead bitch
Ik irriteerde me echt dood aan dat gele vod dat hij aanhad. Jezusquote:Op maandag 21 juni 2010 11:30 schreef rena het volgende:
Lafayette blijft echt een van mijn favoriete personagesStoere praat, maar eigenlijk een hele lieve kerel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef Ionesco het volgende:
Geweldige aflevering weer!
toch maar effe in spoilers plaatsen voor de mensen die t nog niet hebben gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Jammer alleen dat vampiers geen spiegelbeeld horen te hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 06:57 schreef PhalanX het volgende:
"Let's go to the ladies' room and stare at ourselves in the mirror"
Pam... I love that cold dead bitch
Lafayette is de enige homo waar ik wel vuige dingen mee zou willen doenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik irriteerde me echt dood aan dat gele vod dat hij aanhad. Jezus
Hij heet Talbot en wordt gespeeld door Theo Alexander, een Griek. Hier een leuk interview met hem.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat vampiers geen spiegelbeeld horen te hebben
Wat een leuke aflevering! Ik weet niet precies waarom, maar ik vond dat gedoe over hoe de verschillende bovennatuurlijke wezens hun leven leiden erg leuk om te zien. Sowieso wel veel characterdevelopment.
Hoe heette de bitch van de koning trouwens? Was dat een Nederlands accent? Kon hem op IMDb niet vinden.
Thanks!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hij heet Talbot en wordt gespeeld door Theo Alexander, een Griek. Hier een leuk interview met hem.
In de True Blood wereld hebben ze wel een spiegelbeeld.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat vampiers geen spiegelbeeld horen te hebben
Ja, en dat vind ik wel een beetje jammer (net als dat een vampier door een weerwolf met zilver in bedwang wordt gehouden?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
In de True Blood wereld hebben ze wel een spiegelbeeld.
De handschoenen die ze aan hadden waren dan ook niet voor nietsquote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik wel een beetje jammer (net als dat een vampier door een weerwolf met zilver in bedwang wordt gehouden?), maar goed, het kan erger (twilight, anyone?) dus ik klaag niet al te hard.
Die andere dingetjes zijn ook maar fabeltjes hoor. Per herkomst van de legende verschillen de zwakheden en de wijze waarop je vampier kan worden enorm van elkaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik wel een beetje jammer (net als dat een vampier door een weerwolf met zilver in bedwang wordt gehouden?), maar goed, het kan erger (twilight, anyone?) dus ik klaag niet al te hard.
Ik weet niet of je dat mag verwachten, gezien de vele soorten vampieren die er zijn in diverse boeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef wonderer het volgende:
I know, maar sommige dingen zijn toch net iets bekender dan andere en ik vind dan wel dat je mag verwachten dat ze dat in ieder geval bij klassieke vampiers er een beetje inhouden.
Nou ja... het valt volgens mij wel onder het kopje "iedereen weet toch dat: vampiers bloed drinken/niet tegen zonlicht kunnen/onsterfelijk zijn/met een staak gedood moeten worden/geen spiegelbeeld hebben". Andere dingen hebben dan wel weer wat meer vrijheid (in dieren veranderen, macht over het weer, rooie ogen etc).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat mag verwachten, gezien de vele soorten vampieren die er zijn in diverse boeken.
Dat is oude visie op het niet zien van een reflectie, komend uit oostblok waar vampieren hun origine hebben ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:21 schreef PhalanX het volgende:
geen spiegelbeeld is toch gebaseerd op het niet hebben van een ziel?
Is ook wat makkelijker te filmenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:09 schreef Ang3l het volgende:
In geen enkele moderne versie zit het "geen spiegelbeeld".
Interview with the Vampire, Buffy, Vampire Diaries, True Blood, Twilight.
Ik denk dus dat je die er wel vanaf kan strepen
met dat hele klassieke beeld speelt charlaine harris nou juist expres! dat is gedeeltelijk de lol van de serie...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef wonderer het volgende:
I know, maar sommige dingen zijn toch net iets bekender dan andere en ik vind dan wel dat je mag verwachten dat ze dat in ieder geval bij klassieke vampiers er een beetje inhouden.
SPOILER: al weet ik niet of dat nodig is, t is immers een USA topic, toch?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik vond deze afl. inderdaad leuker dan de vorige, tempo lag veel hoger. tof.Ik denk niet dat ze een vampier heeft gemaakt, ik denk dat het lijk door anderen is opgeruimd.SPOILER: al weet ik niet of dat nodig is, t is immers een USA topic, toch?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook is gebeurd, kan niet wachten tot de volgende afleveringquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef GI het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een vampier heeft gemaakt, ik denk dat het lijk door anderen is opgeruimd.
*agreed*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef GI het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een vampier heeft gemaakt, ik denk dat het lijk door anderen is opgeruimd.
Inderdaad, dat denk ik ook niet. Het lijk lag er volgens mij al minimaal 2 nachten. Wel heel toevallig dat het lijk verdwijnt net nadat ze Pam daarover heeft 'verteld'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef GI het volgende:
[..]
Franklin Mott.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
En wie is dan weer die sexy accent hebbende vampier die Tara te hulp kwam?
ohjaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat denk ik ook niet. Het lijk lag er volgens mij al minimaal 2 nachten. Wel heel toevallig dat het lijk verdwijnt net nadat ze Pam daarover heeft 'verteld'.
echt?? ik dacht eerder dat het mickey was... had me bij franklin mott een liever type voorgesteld...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Franklin Mott.Ik ben wel benieuwd naar zijn verhaallijn, aangezien hij in de boeken niet echt een belangrijke rol speelt. Het lijkt erop dat ie dat in de serie wel gaat doen. (Hij zal vast niet voor niks Bill's huis doorzoeken denk ik... Ik denk ook dat hij het lijk heeft weggehaald.)
Oh, nou ik heb de boeken helemaal niet gelezen, dus ik zeg ook maar wat me logisch lijktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohjanou dan ben ik alsnog verrast
(komt omdat in de boeken de vampier pas opstaat de derde nacht
ben in de war)
Ja, tioen werd ze ff de aarde in gestopt en kwam ze als Vamp eruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb de boeken helemaal niet gelezen, dus ik zeg ook maar wat me logisch lijkt. Alleen toen met Jessica was zij ook in 1 nacht vampier.
Als ik het me goed herinner moet je één nacht met je maker samen slapen (onder de grond).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, tioen werd ze ff de aarde in gestopt en kwam ze als Vamp eruit.
Geen diee of dat onder de grond proppen nodig is voor True Blood Vamps.
Geloof van niet. Als ik me de flashback van Beeeehhhhll goed kan herinneren.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef luffyd het volgende:
Waarom in een spoiler? Ik vond het een briljante actie van BillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef luffyd het volgende:Dat was een korte terugkeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:
Maar ze kunnen toch branden? En dan gaan ze volgens mij wel dood? Net zoals Godric?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:49 schreef dapluiz het volgende:
Daar zal ze wel van kunnen genezen toch ? Neemt ze een lekker bolletje bloedijs ofzo
Ja en die skanque-vrienden van Beel, waarvan toen het huis in de fik is gezet door die kerel die daarna weer aan stukken werd gescheurd door Eric (jaja), die werden pierensoep.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch branden? En dan gaan ze volgens mij wel dood? Net zoals Godric?
Beel? Dat heb ik even gemist denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja en die skanque-vrienden van Beel, waarvan toen het huis in de fik is gezet door die kerel die daarna weer aan stukken werd gescheurd door Eric (jaja), die werden pierensoep.
Noujah, zo spreken ze Bill uitquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef luffyd het volgende:
Ik dacht dat dat een fantasie was. Zo'n scene die alleen in zijn hoofd gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Haha oke, nu snap ik hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef -Peach het volgende:
[..]
Noujah, zo spreken ze Bill uitBeeeeeeellll
Ohja, dat zou ook nog goed kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een fantasie was. Zo'n scene die alleen in zijn hoofd gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |