She's indeed pretty hot..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil Jessica wel naakt zien![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
seizoen 3quote:
OH yayquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nieuwe trailer!
Kan niet wachten
Ja, nog 1,5 weekquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef planethugo het volgende:
a.s. maandag...
...is het nog een weekje wachten
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nieuwe trailer!
Kan niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En wát is dat scheldwoord dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:33 schreef Reddiablo het volgende:
Awesome.
Hmmm, weerwolven....
10 dagen nog maar? Oh heerlijk
By the way... "Sookie" is in het Slavisch meervoud van 'Suka" - wat een van de grofste scheldwoorden is - dus in het beginsel elke keer als Bill op z'n Bills "Sookie" zei - keek mijn vriendin (Russische) steeds vertwijfeld van.. what the hell is dit?Hehe.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:36 schreef Reddiablo het volgende:
Suka = hoer
Suki = hoeren
maar heeft waarschijnlijk de kracht als dat je hier 'kankerhoer' zou zeggen
Maar voor ons is het pas maandagquote:
Nee, op de site van HBO staat dit: "True Blood Season 3 Premieres June 13".quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in de VS vanavond kwam en hier dus zondag te pakken te krijgen is.
Oeh! We can only hopequote:
Wat zie Lafayette er hetero uit daar?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:57 schreef rena het volgende:
Nog meer nieuwe promo foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. Vooral Eric
ssstt.. Zo lijkt het korterquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:04 schreef June. het volgende:
[..]
Maar voor ons is het pas maandag
Alvast een voor nieuwe TT: Friends, don't let friends drink friends.
Dan staat ie over 1 dag 19 uur en 55 minuten wel op de torrents.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:21 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, op de site van HBO staat dit: "True Blood Season 3 Premieres June 13".
Nog 1 dag, 16 uur en 55 minuten volgens de site
Sneller hoor gemiddeld 3 minuten nadat die is afgelopen staat die op torrentsites.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:54 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dan staat ie over 1 dag 19 uur en 55 minuten wel op de torrents.
Seriously?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:08 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Sneller hoor gemiddeld 3 minuten nadat die is afgelopen staat die op torrentsites.
Als je die droom bedoelt ? Ik had meer zoiets vanquote:Op maandag 14 juni 2010 07:18 schreef criminal_mind het volgende:
Heerlijke aflevering gewoon, dat stukje tussen Sam en Bill
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Hij is binnen, maar kheb beloofd pas woensdag te kijken samen met iemand.
Ga ik dat volhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |