Ik vond het wel wat hebben die 2, maar Eric naakt was beterquote:Op maandag 14 juni 2010 09:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Als je die droom bedoelt ? Ik had meer zoiets van![]()
![]()
Was blij dat Sams foon ging
Oeh indeed!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben die 2, maar Eric naakt was beter
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef Siral het volgende:
Zou iemand mij een torrentlink kunnen doorsturen want ik kan nergens een fatsoenlijke vinden..
Ik ook, maar ik ga woensdag gewoon faken dat ik hem nog niet gezien hebquote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Hij is binnen, maar kheb beloofd pas woensdag te kijken samen met iemand.
Ga ik dat volhouden?
Thanksquote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk op eztv.it, daar heb ik 'm vanaf.
Bij mij is het ook echt trager dan andersquote:Op maandag 14 juni 2010 14:02 schreef Empathologica het volgende:
Met eztv ben ik al vanaf vanmorgen 8 uur aan het downloaden, nog niet binnen en pak net een andere en tada meteen klaar. Ongelooflijk, normaal is eztv gewoon goed hier? Ben het wachten beu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n.b. ik ben geen onwizje fangirl, maar ik vind alexander skarsgard gewoon pijnlijk aantrekkelijk.
ben deze zomer trws de boeken gaan lezen. heerlijke weglees boektreeksjes! wel veel stilistische slordigheeidjes hoorvaak herhalingen van bijna dezelfde zinnen in 1 boek
maar ik vind de ontwikkeling in de boeken naar een supernatural wereld die uitgebreider is júist heel leuk.
vind t tof dat de serie de boeken niet precies volgt, nu is t allebéi leuk en nieuw als ik t voor t eerst lees/zieKwak
Lol, lijkt me wel handig ja...?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef wonderer het volgende:
Ik had geloof ik het vorige seizoen moeten kijken voor deze, snapte er weinig van. Maar er zaten erg leuke stukjes in en ben benieuwd hoe het verder gaat.
Ik bedoel opnieuw kijken, seizoen 2 heb ik vorig jaar natuurlijk gewoon gevolgdquote:
Gewoon een voorals nog random truckersdude waar ze haar verdriet/agressie op loslaatquote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel opnieuw kijken, seizoen 2 heb ik vorig jaar natuurlijk gewoon gevolgd
Wie was dat lijk van Jessica?
Ooh ik dacht al ;Dquote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel opnieuw kijken, seizoen 2 heb ik vorig jaar natuurlijk gewoon gevolgd
Wie was dat lijk van Jessica?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |