Ik vond het wel wat hebben die 2, maar Eric naakt was beterquote:Op maandag 14 juni 2010 09:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Als je die droom bedoelt ? Ik had meer zoiets van

Was blij dat Sams foon ging

Oeh indeed!quote:Op maandag 14 juni 2010 10:46 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben die 2, maar Eric naakt was beter
 Meteen de eerste aflevering beloond voor het lange wachten
 Meteen de eerste aflevering beloond voor het lange wachten   

quote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef Siral het volgende:
Zou iemand mij een torrentlink kunnen doorsturen want ik kan nergens een fatsoenlijke vinden..

Ik ook, maar ik ga woensdag gewoon faken dat ik hem nog niet gezien hebquote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Hij is binnen, maar kheb beloofd pas woensdag te kijken samen met iemand.
Ga ik dat volhouden?

Thanksquote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk op eztv.it, daar heb ik 'm vanaf.

Bij mij is het ook echt trager dan andersquote:Op maandag 14 juni 2010 14:02 schreef Empathologica het volgende:
Met eztv ben ik al vanaf vanmorgen 8 uur aan het downloaden, nog niet binnen en pak net een andere en tada meteen klaar. Ongelooflijk, normaal is eztv gewoon goed hier? Ben het wachten beu!

fangirl scream
 fangirl screamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n.b. ik ben geen onwizje fangirl, maar ik vind alexander skarsgard gewoon pijnlijk aantrekkelijk.
ben deze zomer trws de boeken gaan lezen. heerlijke weglees boektreeksjes! wel veel stilistische slordigheeidjes hoorvaak herhalingen van bijna dezelfde zinnen in 1 boek
maar ik vind de ontwikkeling in de boeken naar een supernatural wereld die uitgebreider is júist heel leuk.
vind t tof dat de serie de boeken niet precies volgt, nu is t allebéi leuk en nieuw als ik t voor t eerst lees/zieKwak

Lol, lijkt me wel handig ja...?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef wonderer het volgende:
Ik had geloof ik het vorige seizoen moeten kijken voor deze, snapte er weinig van. Maar er zaten erg leuke stukjes in en ben benieuwd hoe het verder gaat.

Ik bedoel opnieuw kijken, seizoen 2 heb ik vorig jaar natuurlijk gewoon gevolgdquote:

Gewoon een voorals nog random truckersdude waar ze haar verdriet/agressie op loslaatquote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel opnieuw kijken, seizoen 2 heb ik vorig jaar natuurlijk gewoon gevolgd
Wie was dat lijk van Jessica?

Ooh ik dacht al ;Dquote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel opnieuw kijken, seizoen 2 heb ik vorig jaar natuurlijk gewoon gevolgd
Wie was dat lijk van Jessica?
 Niks belangrijks
 Niks belangrijks  

Haha idd! We hadden het natuurlijk kunnen verwachten, nadat Sam Bills' bloed gedronken had.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef wonderer het volgende:
Oh, okee. Dacht even dat het Hoytt was namelijk, en daarna snapte ik het niet meer
En dat Sammie ineens de hots heeft voor Bill, ben benieuwd waar dat toe gaat leiden!

Dat was ik dus alweer vergeten, het is dat ie het in de droom zei, anders had ik het helemaal niet gesnaptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha idd! We hadden het natuurlijk kunnen verwachten, nadat Sam Bills' bloed gedronken had.

)
 )

I hears ya, maar zo moeder zo dochter: wat mij betreft mogen ze samen een auto-ongeluk krijgen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steeds hoop ik maar dat die moeder van Tara dood gaat wat een irritant persoon is dat toch.
 Bill+Sam....hehe *squeek*
 Bill+Sam....hehe *squeek* 

Kijk je ook vampire diaries? Vond namelijk de omschakelijk ontzettend groot en even wennen. Aflevering was namelijk wel behoorlijk gaaf.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Siral het volgende:
Ik vond deze aflevering to be honest niet zo heeeell tof oid.

Ik vind juist die compleet verknipte relatie tussen Tara en d'r moeder (en Lafayette die zich daar maar steeds weer tussenstort) geweldig.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steeds hoop ik maar dat die moeder van Tara dood gaat wat een irritant persoon is dat toch.

.
  . 

. Zou Beel weer badass worden, net zoals in seizoen 1?
. Zou Beel weer badass worden, net zoals in seizoen 1?

Terwijl een droom juist eigenlijk niet verklaard hoeft te worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef dutch-treat het volgende:
Ik had ook even een WTF moment bij die droom van Sam, maar die opmerking over dat bloed verklaarde een hoop.

Klopt! Maar 't WTF moment was eigenlijk meer toen we nog niet wisten dat 't een droom wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Terwijl een droom juist eigenlijk niet verklaard hoeft te worden.

Haal je maar niets in je hoofd hij is niet gay.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Terwijl een droom juist eigenlijk niet verklaard hoeft te worden.

Die waren best leuk jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef dutch-treat het volgende:
Oh, en kan ik Alexander Skarsgårds billen nomineren voor een Emmy als 'best supporting characters'

Vraag me af of dat nu een grapje was, of dat ze er echt nog iets mee gaan doen
 Vraag me af of dat nu een grapje was, of dat ze er echt nog iets mee gaan doen 
 En de queen die wilde dat de stripper bleef rondhangen. Dit is nu al het meest gaye seizoen ever
 En de queen die wilde dat de stripper bleef rondhangen. Dit is nu al het meest gaye seizoen ever  

Jij zou tot woensdag wachten!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
En DAMN wat is Evan Rachel Woods sexy als de Vampire Queen zeg........ nondeju!

Ja echt! HAWT.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:47 schreef Zhenar het volgende:
Het verbaasde me ook wel hoeveel chemistry Bill en Sam stiekem blijken te hebbenVraag me af of dat nu een grapje was, of dat ze er echt nog iets mee gaan doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |