Haha idd! We hadden het natuurlijk kunnen verwachten, nadat Sam Bills' bloed gedronken had.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef wonderer het volgende:
Oh, okee. Dacht even dat het Hoytt was namelijk, en daarna snapte ik het niet meer
En dat Sammie ineens de hots heeft voor Bill, ben benieuwd waar dat toe gaat leiden!
Dat was ik dus alweer vergeten, het is dat ie het in de droom zei, anders had ik het helemaal niet gesnaptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha idd! We hadden het natuurlijk kunnen verwachten, nadat Sam Bills' bloed gedronken had.
I hears ya, maar zo moeder zo dochter: wat mij betreft mogen ze samen een auto-ongeluk krijgen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steeds hoop ik maar dat die moeder van Tara dood gaat wat een irritant persoon is dat toch.
Kijk je ook vampire diaries? Vond namelijk de omschakelijk ontzettend groot en even wennen. Aflevering was namelijk wel behoorlijk gaaf.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Siral het volgende:
Ik vond deze aflevering to be honest niet zo heeeell tof oid.
Ik vind juist die compleet verknipte relatie tussen Tara en d'r moeder (en Lafayette die zich daar maar steeds weer tussenstort) geweldig.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steeds hoop ik maar dat die moeder van Tara dood gaat wat een irritant persoon is dat toch.
Terwijl een droom juist eigenlijk niet verklaard hoeft te worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef dutch-treat het volgende:
Ik had ook even een WTF moment bij die droom van Sam, maar die opmerking over dat bloed verklaarde een hoop.
Klopt! Maar 't WTF moment was eigenlijk meer toen we nog niet wisten dat 't een droom wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Terwijl een droom juist eigenlijk niet verklaard hoeft te worden.
Haal je maar niets in je hoofd hij is niet gay.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Terwijl een droom juist eigenlijk niet verklaard hoeft te worden.
Die waren best leuk jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:29 schreef dutch-treat het volgende:
Oh, en kan ik Alexander Skarsgårds billen nomineren voor een Emmy als 'best supporting characters'
Jij zou tot woensdag wachten!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:13 schreef Ang3l het volgende:
En DAMN wat is Evan Rachel Woods sexy als de Vampire Queen zeg........ nondeju!
Ja echt! HAWT.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:47 schreef Zhenar het volgende:
Het verbaasde me ook wel hoeveel chemistry Bill en Sam stiekem blijken te hebbenVraag me af of dat nu een grapje was, of dat ze er echt nog iets mee gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |