quote:
Op maandag 17 mei 2010 08:14 schreef Ang3l het volgende:Jij vond er toch geen fuck aan?

Iets in de trant van: Niveau doktersromannetjes?
Deel 1 is leuk, goed, leest extreem lekker weg.
Deel 2 is leuk, leest erg lekker weg
Deel 3 is matig
Deel 4 is dramatisch
Deel 5 is fuck no
Na deel vier heb ik alle hoop opgegeven. Er komt een punt waarbij dingen gewoon echt te veel af beginnen te wijken van wat het in de eerste instantie leuk maakte.
Deel 1 was leuk omdat je vampieren had die eigenlijk gewoon heel normale mensen waren maar dan als minderheidsgroepering. Sookie was een uniek persoon met een unieke gave. Er was een moordenaar en die moest gevonden worden. Eigenlijk gewoon een luchtig verhaal, op luchtige wijze verteld met een interessante invalshoek.
Deel 2 ging verder waar deel 1 stopte, maar toen begonnen er al meer bovennatuurlijke elementen op te dagen, op zich niet zo erg, want Sam was ook niet helemaal mens, maar toen begon er al iets aan me te knagen dat het niet de goede kant op ging.
Deel drie is matig omdat het een beetje te veel soap is. Op zich niet slecht, maar de glans is er een beetje af in deel 3
Deel 4
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat is gewoon... drie keer niks. Dan weet je dat ze er gewoon werk van maken om de sfeer van de eerste twee delen gewoon zo ver achter zich te laten dat het zo goed als een nieuwe serie is.
Deel 5
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dat was gewoon te debiel voor woorden.
Daarom ben ik ook blij dat de serie de boeken achter zich laat, en z'n eigen verhaal vertelt... want de serie blijft godzijdank trouw aan de sfeer van het eerste seizoen.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
Ik vond deel 4 juist erg leuk!! Maar ik denk dat meer aan de hoeveelheid Eric ligt
And so the lion fell in love with the lamb
PhalanX
Technarchy
no offense, niet persoonlijk, maar ik heb een broertje dood aan fangirls.

fangirls
go write slash at fan-fiction.net.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:19 schreef PhalanX het volgende:no offense, niet persoonlijk, maar ik heb een broertje dood aan fangirls.

fangirls
go write slash at fan-fiction.net.

Fangirls?

Mijn favoriete karakter van de boeken is Eric. Daarom vind ik het vierde boek zo leuk, daar komt hij het meeste in voor.
And so the lion fell in love with the lamb
Heb 2 seizoen gezien, maar het kan me niet echt boeien meer, op een gegeven moment, heb je het wel gezien, met shapeshifters en weet ik wat nog meer
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Adelante
To let it go now
quote:
According the below article, sexy vamp Eric Northman (Alexander Skarsgard) will be showing a LOT of skin in the upcoming season of True Blood.
Looks like everyones favorite HBO’s vampy vampire series, True Blood, is in full production. Word is, the sexy 33 year old Swede cast member Alexander Skarsgård will be providing some full frontal nudity!
According to co-star Carrie Preston:
“Alex is not shy about getting naked at all!… There will be lots of those kinds of scenes with Alex this season. He’s already been naked a time or two so far since we’ve gotten back to filming.”
One of the other favorites, Nelsan Ellis, who plays gay Lafayette, was quoted as saying:
“There are a lot of hunky dudes and beautiful women who have been added to the cast, so it doesn’t surprise me that more clothes are coming off.”
And here is a preview pic of him showing some booty in the new season, which starts on June 13th.
![]()
Voor de vrouwelijke fans

Ik hoop dat Sookie meedoet in de blootloperij
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
-Peach
Prunus persica
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef Siral het volgende:[..]
Toen ik een tijd terug aan de serie begon had ik uberhaupt nooit verwacht dat het zo zou zijn

True Blood is echt géniaal. Season 2 is echt te freaky hehe. Volgende week donderdag begin season 3
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef -Peach het volgende:[..]

True Blood is echt géniaal. Season 2 is echt te freaky hehe. Volgende week donderdag begin season 3
Dan zit je toch echt te vroeg

Zondag 13 juni begint het pas
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..