Zoveel nieuwe personages ook
 Zoveel nieuwe personages ook 

Jammer alleen dat vampiers geen spiegelbeeld horen te hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 06:57 schreef PhalanX het volgende:
"Let's go to the ladies' room and stare at ourselves in the mirror"
Pam... I love that cold dead bitch

Zaten een paar leuke quotes in deze aflevering! Qua plot zal het ook wel goed komen dit seizoen
 Zaten een paar leuke quotes in deze aflevering! Qua plot zal het ook wel goed komen dit seizoen

Lafayette is de enige homo waar ik wel vuige dingen mee zou willen doenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik irriteerde me echt dood aan dat gele vod dat hij aanhad. Jezus

Hij heet Talbot en wordt gespeeld door Theo Alexander, een Griek. Hier een leuk interview met hem.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat vampiers geen spiegelbeeld horen te hebben
Wat een leuke aflevering! Ik weet niet precies waarom, maar ik vond dat gedoe over hoe de verschillende bovennatuurlijke wezens hun leven leiden erg leuk om te zien. Sowieso wel veel characterdevelopment.
Hoe heette de bitch van de koning trouwens? Was dat een Nederlands accent? Kon hem op IMDb niet vinden.

Thanks!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hij heet Talbot en wordt gespeeld door Theo Alexander, een Griek. Hier een leuk interview met hem.

In de True Blood wereld hebben ze wel een spiegelbeeld.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat vampiers geen spiegelbeeld horen te hebben

Ja, en dat vind ik wel een beetje jammer (net als dat een vampier door een weerwolf met zilver in bedwang wordt gehouden?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
In de True Blood wereld hebben ze wel een spiegelbeeld.
 ), maar goed, het kan erger (twilight, anyone?) dus ik klaag niet al te hard.
), maar goed, het kan erger (twilight, anyone?) dus ik klaag niet al te hard.

De handschoenen die ze aan hadden waren dan ook niet voor nietsquote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik wel een beetje jammer (net als dat een vampier door een weerwolf met zilver in bedwang wordt gehouden?), maar goed, het kan erger (twilight, anyone?) dus ik klaag niet al te hard.

Die andere dingetjes zijn ook maar fabeltjes hoor. Per herkomst van de legende verschillen de zwakheden en de wijze waarop je vampier kan worden enorm van elkaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik wel een beetje jammer (net als dat een vampier door een weerwolf met zilver in bedwang wordt gehouden?), maar goed, het kan erger (twilight, anyone?) dus ik klaag niet al te hard.

Ik weet niet of je dat mag verwachten, gezien de vele soorten vampieren die er zijn in diverse boeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef wonderer het volgende:
I know, maar sommige dingen zijn toch net iets bekender dan andere en ik vind dan wel dat je mag verwachten dat ze dat in ieder geval bij klassieke vampiers er een beetje inhouden.

Nou ja... het valt volgens mij wel onder het kopje "iedereen weet toch dat: vampiers bloed drinken/niet tegen zonlicht kunnen/onsterfelijk zijn/met een staak gedood moeten worden/geen spiegelbeeld hebben". Andere dingen hebben dan wel weer wat meer vrijheid (in dieren veranderen, macht over het weer, rooie ogen etc).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat mag verwachten, gezien de vele soorten vampieren die er zijn in diverse boeken.

Dat is oude visie op het niet zien van een reflectie, komend uit oostblok waar vampieren hun origine hebben ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:21 schreef PhalanX het volgende:
geen spiegelbeeld is toch gebaseerd op het niet hebben van een ziel?

Is ook wat makkelijker te filmenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:09 schreef Ang3l het volgende:
In geen enkele moderne versie zit het "geen spiegelbeeld".
Interview with the Vampire, Buffy, Vampire Diaries, True Blood, Twilight.
Ik denk dus dat je die er wel vanaf kan strepen

met dat hele klassieke beeld speelt charlaine harris nou juist expres! dat is gedeeltelijk de lol van de serie...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef wonderer het volgende:
I know, maar sommige dingen zijn toch net iets bekender dan andere en ik vind dan wel dat je mag verwachten dat ze dat in ieder geval bij klassieke vampiers er een beetje inhouden.

SPOILER: al weet ik niet of dat nodig is, t is immers een USA topic, toch?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak

quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik vond deze afl. inderdaad leuker dan de vorige, tempo lag veel hoger. tof.Ik denk niet dat ze een vampier heeft gemaakt, ik denk dat het lijk door anderen is opgeruimd.SPOILER: al weet ik niet of dat nodig is, t is immers een USA topic, toch?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat er ook is gebeurd, kan niet wachten tot de volgende afleveringquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef GI het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een vampier heeft gemaakt, ik denk dat het lijk door anderen is opgeruimd.

*agreed*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef GI het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een vampier heeft gemaakt, ik denk dat het lijk door anderen is opgeruimd.

Inderdaad, dat denk ik ook niet. Het lijk lag er volgens mij al minimaal 2 nachten. Wel heel toevallig dat het lijk verdwijnt net nadat ze Pam daarover heeft 'verteld'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef GI het volgende:
[..]

Franklin Mott.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
En wie is dan weer die sexy accent hebbende vampier die Tara te hulp kwam?
 Ik ben wel benieuwd naar zijn verhaallijn, aangezien hij in de boeken niet echt een belangrijke rol speelt. Het lijkt erop dat ie dat in de serie wel gaat doen. (Hij zal vast niet voor niks Bill's huis doorzoeken denk ik... Ik denk ook dat hij het lijk heeft weggehaald.)
 Ik ben wel benieuwd naar zijn verhaallijn, aangezien hij in de boeken niet echt een belangrijke rol speelt. Het lijkt erop dat ie dat in de serie wel gaat doen. (Hij zal vast niet voor niks Bill's huis doorzoeken denk ik... Ik denk ook dat hij het lijk heeft weggehaald.)

ohjaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat denk ik ook niet. Het lijk lag er volgens mij al minimaal 2 nachten. Wel heel toevallig dat het lijk verdwijnt net nadat ze Pam daarover heeft 'verteld'.
 nou dan ben ik alsnog verrast
 nou dan ben ik alsnog verrast  (komt omdat in de boeken de vampier pas opstaat de derde nacht
 (komt omdat in de boeken de vampier pas opstaat de derde nacht  ben in de war)
 ben in de war)echt?? ik dacht eerder dat het mickey was... had me bij franklin mott een liever type voorgesteld...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Franklin Mott.Ik ben wel benieuwd naar zijn verhaallijn, aangezien hij in de boeken niet echt een belangrijke rol speelt. Het lijkt erop dat ie dat in de serie wel gaat doen. (Hij zal vast niet voor niks Bill's huis doorzoeken denk ik... Ik denk ook dat hij het lijk heeft weggehaald.)

Oh, nou ik heb de boeken helemaal niet gelezen, dus ik zeg ook maar wat me logisch lijktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ohjanou dan ben ik alsnog verrast
(komt omdat in de boeken de vampier pas opstaat de derde nacht
ben in de war)
 . Alleen toen met Jessica was zij ook in 1 nacht vampier.
 . Alleen toen met Jessica was zij ook in 1 nacht vampier.

Ja, tioen werd ze ff de aarde in gestopt en kwam ze als Vamp eruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb de boeken helemaal niet gelezen, dus ik zeg ook maar wat me logisch lijkt. Alleen toen met Jessica was zij ook in 1 nacht vampier.

Als ik het me goed herinner moet je één nacht met je maker samen slapen (onder de grond).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, tioen werd ze ff de aarde in gestopt en kwam ze als Vamp eruit.
Geen diee of dat onder de grond proppen nodig is voor True Blood Vamps.
Geloof van niet. Als ik me de flashback van Beeeehhhhll goed kan herinneren.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef luffyd het volgende:
Waarom in een spoiler? Ik vond het een briljante actie van BillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Shine bright like a diamond.
Shine bright like a diamond.

quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef luffyd het volgende:Dat was een korte terugkeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

jaquote:
 "Hallo" *gooi* *poef* BURN!
 "Hallo" *gooi* *poef* BURN! 

Maar ze kunnen toch branden? En dan gaan ze volgens mij wel dood? Net zoals Godric?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:49 schreef dapluiz het volgende:
Daar zal ze wel van kunnen genezen toch ? Neemt ze een lekker bolletje bloedijs ofzo

Ja en die skanque-vrienden van Beel, waarvan toen het huis in de fik is gezet door die kerel die daarna weer aan stukken werd gescheurd door Eric (jaja), die werden pierensoep.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef June. het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch branden? En dan gaan ze volgens mij wel dood? Net zoals Godric?

Beel? Dat heb ik even gemist denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja en die skanque-vrienden van Beel, waarvan toen het huis in de fik is gezet door die kerel die daarna weer aan stukken werd gescheurd door Eric (jaja), die werden pierensoep.

Noujah, zo spreken ze Bill uitquote:
 Beeeeeeellll
 Beeeeeeellll

quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:11 schreef luffyd het volgende:
Ik dacht dat dat een fantasie was. Zo'n scene die alleen in zijn hoofd gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."

Haha oke, nu snap ik hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef -Peach het volgende:
[..]
Noujah, zo spreken ze Bill uitBeeeeeeellll

Ohja, dat zou ook nog goed kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een fantasie was. Zo'n scene die alleen in zijn hoofd gebeurt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |