Eens Tara en die moeder zijn irritant Tara omdat ze altijd op alles maar boos is en schreeuwt en die moeder ja dat snap iedereen zelf wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:01 schreef Avey het volgende:
Ik vond het geweldig
Behalve Tara dan, die heb ik nooit interessant gevonden.

Ik had met S02 elke aflevering al steeds meer moeite mijn aandacht erbij te houden en S03 belooft niet veel beter te wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:50 schreef Siral het volgende:
[..]
LOL
Nee dat dan weer niet, ik kijk de volgende wel gewoon hoor
 .
 .

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door GI op 18-06-2010 10:26:47 ]

[ Bericht 21% gewijzigd door Empathologica op 18-06-2010 11:06:29 ]

quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef GI het volgende:
Het staat niet voor niets in een spoiler hoor..Shine bright like a diamond.

quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef GI het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!

Hilarischquote:

Nee hij is gewoon een getraumatiseerde oorlogsveteraan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk trouwens sinds eind vorig seizoen 2 dat er ook iets is met die tweede kok die nu met die serveerster met dat rode haar gaat. die man met die baard. Wat denken jullie zou dat ook een weerwolf zijn ?

Pamquote:Op maandag 21 juni 2010 06:57 schreef PhalanX het volgende:
"Let's go to the ladies' room and stare at ourselves in the mirror"
Pam... I love that cold dead bitch

. Die quotes van Lafayette en Pam
 . Die quotes van Lafayette en Pam    

Stoere praat, maar eigenlijk een hele lieve kerel.
 Stoere praat, maar eigenlijk een hele lieve kerel.

Ik irriteerde me echt dood aan dat gele vod dat hij aanhad. Jezusquote:Op maandag 21 juni 2010 11:30 schreef rena het volgende:
Lafayette blijft echt een van mijn favoriete personagesStoere praat, maar eigenlijk een hele lieve kerel.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef Ionesco het volgende:
Geweldige aflevering weer!
toch maar effe in spoilers plaatsen voor de mensen die t nog niet hebben gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |