Jammer alleen dat vampiers geen spiegelbeeld horen te hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 06:57 schreef PhalanX het volgende:
"Let's go to the ladies' room and stare at ourselves in the mirror"
Pam... I love that cold dead bitch
Lafayette is de enige homo waar ik wel vuige dingen mee zou willen doenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik irriteerde me echt dood aan dat gele vod dat hij aanhad. Jezus
Hij heet Talbot en wordt gespeeld door Theo Alexander, een Griek. Hier een leuk interview met hem.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat vampiers geen spiegelbeeld horen te hebben
Wat een leuke aflevering! Ik weet niet precies waarom, maar ik vond dat gedoe over hoe de verschillende bovennatuurlijke wezens hun leven leiden erg leuk om te zien. Sowieso wel veel characterdevelopment.
Hoe heette de bitch van de koning trouwens? Was dat een Nederlands accent? Kon hem op IMDb niet vinden.
Thanks!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hij heet Talbot en wordt gespeeld door Theo Alexander, een Griek. Hier een leuk interview met hem.
In de True Blood wereld hebben ze wel een spiegelbeeld.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat vampiers geen spiegelbeeld horen te hebben
Ja, en dat vind ik wel een beetje jammer (net als dat een vampier door een weerwolf met zilver in bedwang wordt gehouden?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
In de True Blood wereld hebben ze wel een spiegelbeeld.
De handschoenen die ze aan hadden waren dan ook niet voor nietsquote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik wel een beetje jammer (net als dat een vampier door een weerwolf met zilver in bedwang wordt gehouden?), maar goed, het kan erger (twilight, anyone?) dus ik klaag niet al te hard.
Die andere dingetjes zijn ook maar fabeltjes hoor. Per herkomst van de legende verschillen de zwakheden en de wijze waarop je vampier kan worden enorm van elkaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik wel een beetje jammer (net als dat een vampier door een weerwolf met zilver in bedwang wordt gehouden?), maar goed, het kan erger (twilight, anyone?) dus ik klaag niet al te hard.
Ik weet niet of je dat mag verwachten, gezien de vele soorten vampieren die er zijn in diverse boeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef wonderer het volgende:
I know, maar sommige dingen zijn toch net iets bekender dan andere en ik vind dan wel dat je mag verwachten dat ze dat in ieder geval bij klassieke vampiers er een beetje inhouden.
Nou ja... het valt volgens mij wel onder het kopje "iedereen weet toch dat: vampiers bloed drinken/niet tegen zonlicht kunnen/onsterfelijk zijn/met een staak gedood moeten worden/geen spiegelbeeld hebben". Andere dingen hebben dan wel weer wat meer vrijheid (in dieren veranderen, macht over het weer, rooie ogen etc).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 07:43 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat mag verwachten, gezien de vele soorten vampieren die er zijn in diverse boeken.
Dat is oude visie op het niet zien van een reflectie, komend uit oostblok waar vampieren hun origine hebben ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:21 schreef PhalanX het volgende:
geen spiegelbeeld is toch gebaseerd op het niet hebben van een ziel?
Is ook wat makkelijker te filmenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:09 schreef Ang3l het volgende:
In geen enkele moderne versie zit het "geen spiegelbeeld".
Interview with the Vampire, Buffy, Vampire Diaries, True Blood, Twilight.
Ik denk dus dat je die er wel vanaf kan strepen
met dat hele klassieke beeld speelt charlaine harris nou juist expres! dat is gedeeltelijk de lol van de serie...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef wonderer het volgende:
I know, maar sommige dingen zijn toch net iets bekender dan andere en ik vind dan wel dat je mag verwachten dat ze dat in ieder geval bij klassieke vampiers er een beetje inhouden.
SPOILER: al weet ik niet of dat nodig is, t is immers een USA topic, toch?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik vond deze afl. inderdaad leuker dan de vorige, tempo lag veel hoger. tof.Ik denk niet dat ze een vampier heeft gemaakt, ik denk dat het lijk door anderen is opgeruimd.SPOILER: al weet ik niet of dat nodig is, t is immers een USA topic, toch?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook is gebeurd, kan niet wachten tot de volgende afleveringquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef GI het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een vampier heeft gemaakt, ik denk dat het lijk door anderen is opgeruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |