Ukkie.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:15 schreef Smart_ass het volgende:
Nee. Maar ben zelf dan ook niet zo heel lang (1.62m) dus nooit last van gehad.
En 1.56 miljard dollar op de bank staan.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Prince heeft wel veel chicks en hij is 1.56.
Keken ze tegen jou op?quote:Op donderdag 22 april 2010 02:26 schreef Seven. het volgende:
Mijn serieuze exen waren allemaal paar cm kleiner dan ik.
Dus eigenlijk zeg jij nu dat jij alle vrouwen op geld beluste kuthoeren vindt.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:26 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En 1.56 miljard dollar op de bank staan.
Ik vind kleine mannen vaak driftiger dan grote logge jongens.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:19 schreef Smart_ass het volgende:
Klein maar fijn zeg ik dan altijd maar.
Fysiek of mentaal? Fysiek alleen met hakken. Mentaal: 1 wel, de ander boorde mij dagelijks de grond in dus denk het niet.quote:
Zeker niet alle, maar waarom zou je anders 1 van vele chicks willen zijn van fucking Prince?quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij nu dat jij alle vrouwen op geld beluste kuthoeren vindt.
Hmm, mijn exen hadden inderdaad op hun eigen manier bewijzingsdrang, hoewel ze beiden 1.70 waren. De één was een enorme wijsneus, de ander was heel rustig maar accepteerde vrijwel niets van/aan mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind kleine mannen vaak driftiger dan grote logge jongens.
Net alsof het terriers zijn die zich moeten bewijzen terwijl grote mannen rustiger zijn in mijn beleving, beetje goedmoedige labradors zijn het dan.
Er is ook wel altijd ergens een kleine driftkop, een keffertje.
No offence btw..
Omdat je valt op kleine mannenquote:Op donderdag 22 april 2010 02:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Zeker niet alle, maar waarom zou je anders 1 van vele chicks willen zijn van fucking Prince?
Prince heeft internationale roem en honderden miljoenen op zijn bankrekening om zijn tekort (te kortquote:Op donderdag 22 april 2010 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Prince heeft wel veel chicks en hij is 1.56.
Dus eigenlijk zeg jij nu dat jij alle vrouwen op geld beluste kuthoeren vindt.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:33 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Prince heeft honderden miljoenen op zijn bankrekening om zijn tekort (te kort) te compenseren...
Een ultiem droevig voorbeeld hiervan was die Huub uit De Gouden Kooi.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Net alsof het terriers zijn die zich moeten bewijzen terwijl grote mannen rustiger zijn in mijn beleving, beetje goedmoedige labradors zijn het dan.
No offence btw..
Ja, best herkenbaar nu je het zo stelt.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef Stali het volgende:
[..]
No offence btw..
Ik denk de chicks die op Prince vallen wel, want van zijn looks moet hij het niet hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk de chicks die op Prince vallen wel, want van zijn looks moet hij het niet hebben.
Ik wel. En ik ben een vrouw.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens onaantrekkelijk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens onaantrekkelijk.
Vind je dat écht een mooie man? Ik vind het net een meisje, met zijn smalle gezicht en zijn dikke lippen. Alleen de neus en de wenkbrauwen zijn mannelijk. Zelfs al zou hij 1.90 zijn, dan nog kan ik 'm met de beste wil ter wereld niet aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben geen homo maar zie wel wat een mooie man is en wat niet.
Nee; ik zeg dat mensen, zowel mannen als vrouwe, primitieve instincten hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Ja ach, misschien zou ik vallen op verwijfde mannen. Ik vond Michael Jackson ook een mooie man. Een beetje androgynie kan een man best hebben, anders word je een bouwvakker.
Idem. Het is echt een smurf.quote:
quote:
OKquote:Op donderdag 22 april 2010 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond Michael Jackson ook een mooie man. Een beetje androgynie kan een man best hebben, anders word je een bouwvakker.
Ik ken er één, ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Idem. Het is echt een smurf.
Overigens vraag ik me serieus af of kleine mannen bij grote vrouwen zich kefferig gaan gedragen.
Je hebt heel grote mannen met een relatief kleine vrouw. En die vrouw is dan wel tegen hem opgewassen en ze wordt dan ook een felle tante genoemd. Zo'n plaatje kent iedereen wel uit zijn of haar omgeving.
Maar zouden kleine mannen zich ook zo kittig gaan gedragen bij grote vrouwen?
Heuj, in het begin, voordat hij helemaal aftakelde enzo, was er niet eens zoveel mis mee.quote:
Mijn kleine buurman is in zekere zin wel zo. Hij kan minstens vier keer verdwijnen in de buurvrouw en bijt het liefst ieders strot af maar juist tegen haar is hij weer zo mak als een lammetje.quote:
Nee zeg, het idee!quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef DrDentz het volgende:
En vaak langere vrouwen.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:09 schreef 49R het volgende:
[..]
Nee zeg, het idee!![]()
Wat dan weer wel opmerkelijk is, is dat mannen met geld vrijwel altijd aantrekkelijke dames aan hun zijde hebben...
My point exactly...quote:Op donderdag 22 april 2010 03:10 schreef DrDentz het volgende:
En vaak langere vrouwen.
[ afbeelding ]
Ja, ik ken er zo één. Klein ventje, zij is wat groter dan hij maar opzich geen opvallend groot lengteverschil. Maar ik denk niet dat het door zijn lengte komt, hij is niet superklein of zo. Komt uit een groot gezin en hij is gewoon vrij dominant qua karakter. In bepaalde zaken is hij superrelaxt, zij mag beslissen waar ze wonen en de inrichting enzo. Maar ze mag alleen met de mannelijke vrienden omgaan die ze al had, nieuwe mannelijke vrienden maken is uitgesloten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Mijn kleine buurman is in zekere zin wel zo. Hij kan minstens vier keer verdwijnen in de buurvrouw en bijt het liefst ieders strot af maar juist tegen haar is hij weer zo mak als een lammetje.
Ik ben wel benieuwd of er kleine mannetjes zijn die hun grote vrouw compleet domineren. Maar jij kent zo'n dude?
Wesley is cute.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dus gewoon dat Yolanthe op Wesley is gevallen wegens zijn karakter. Maar nu begin ik te twijfelen door al die voorbeelden.
Vrouwen
Hij is gewoon verstandig.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ik ken er zo één. Klein ventje, zij is wat groter dan hij maar opzich geen opvallend groot lengteverschil. Maar ik denk niet dat het door zijn lengte komt, hij is niet superklein of zo. Komt uit een groot gezin en hij is gewoon vrij dominant qua karakter. In bepaalde zaken is hij superrelaxt, zij mag beslissen waar ze wonen en de inrichting enzo. Maar ze mag alleen met de mannelijke vrienden omgaan die ze al had, nieuwe mannelijke vrienden maken is uitgesloten bijvoorbeeld.
Wesley vind ik fokking lelijk. Hij is aan het overcompenseren, net als Youri van Gelder en Karl Noten. Gespierde dwergen.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 03:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wesley vind ik fokking lelijk. Hij is aan het overcompenseren, net als Youri van Gelder en Karl Noten. Gespierde dwergen.![]()
Een kleine man moet er uit zien als Prince. Beetje vrouwelijk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 03:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wesley vind ik fokking lelijk. Hij is aan het overcompenseren, net als Youri van Gelder en Karl Noten. Gespierde dwergen.![]()
Een kleine man moet er uit zien als Prince. Beetje vrouwelijk.
Ja, maar ik denk dat na jouw eerdere uitspraken in dit topic, dat mensen niet echt meer op jouw smaak in mannen afgaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 04:10 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft geen leuk koppie, hij heeft een gevulde portefeuille.
Hmm, het is wel een jaloers ventje hoor. Gaat hij even naar de WC, komt iemand haar een peuk vragen, wordt 'ie boos. Hij trekt wel direct bij maar het wordt het gewoon even zwart voor de ogen. Hij is vrij traditioneel ingesteld wat betreft sommige dingen. Maar ach, het is een toffe vent die duidelijk om haar geeft.quote:
Joran v.d. Sloot vind je dan ook een leuk koppie hebben of niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 04:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interesseert mij het nou of hij overcompenseert, ik heb het over uiterlijk hier.. En ja, hij heeft wel een leuk koppie.
Dat soort dingen zijn makkelijk te compenseren met een tof karakter. Maar ik weet verder geen bal van Wesley dus dat kan ik dan weer niet inschatten.quote:
Nee, Joran heeft een dopneus en zijn ogen staan nogal dicht op elkaarquote:Op donderdag 22 april 2010 04:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Joran v.d. Sloot vind je dan ook een leuk koppie hebben of niet?
Seven, op wat voor vrouwen val je eigenlijk? Ben nu wel nieuwsgierig geworden.
wow, isdat een echte foto?quote:
Dat is gewoon een extreme foto.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:32 schreef YellowBag het volgende:
[..]
wow, isdat een echte foto?
wist dat die Cruise klein was, maar niet zo klein.
Ik kijk nooit meer naar MI op dezelfde manier na het zien van deze foto.
Oh eh, ik opende het topic gewoon in een dronken bui omdat ik mezelf het afvroeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:35 schreef Fortitude het volgende:
Gaan we weer?Naja hier nog meer leesvoer:
Kan jij verliefd worden op groter meisje/kleinere jongen?
Vrouw langer dan man
Zo zijn er van dit jaar volgens mij nog iets van 3 te vinden.
PM me effe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef 11_Dreams het volgende:
Absolutely no way. Ik ben zelf bijna 1.80 lang dus dan voel ik me echt een lomperd. Doe mij maar een man die een flink eind groter is dan ik
Jammerrrr, ik heb mijn grote kerel al gevondenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:04 schreef JeOma het volgende:
[..]
PM me effe.
Oke, nu ontopic: ik vind het er ook echt niet uitzien, al zou het in principe niet uit moeten maken. Ik zou niet snel een vrouw aantrekkelijk vinden die groter is dan ik. Maar goed, met m'n 1.85 zijn er gelukkig niet al teveel vrouwen die langer zijn.
Mee eens, maar ook anders zou ik graag iemand hebben waar ik staand mijn hoofd op zijn schouder zou kunnen leggen willen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef 11_Dreams het volgende:
Absolutely no way. Ik ben zelf bijna 1.80 lang dus dan voel ik me echt een lomperd. Doe mij maar een man die een flink eind groter is dan ik
Patsen met 1.85m:quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:04 schreef JeOma het volgende:
[..]
PM me effe.
Oke, nu ontopic: ik vind het er ook echt niet uitzien, al zou het in principe niet uit moeten maken. Ik zou niet snel een vrouw aantrekkelijk vinden die groter is dan ik. Maar goed, met m'n 1.85 zijn er gelukkig niet al teveel vrouwen die langer zijn.
quote:
En het nog nooit in je opgekomen dat ze misschien vooral wel op het banksaldo vallen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef FP128 het volgende:
[..]
Formaat Marc Overmars.
Ja er zijn vrouwen die op kleine mannen vallen en vaak niet de minste.
[ afbeelding ]
zij draagt platte schoenen en hij hakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat en status.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:55 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En het nog nooit in je opgekomen dat ze misschien vooral wel op het banksaldo vallen?
quote:
Leuk als gezellig bijzettafeltje dus, maar niet als neukmateriaal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
maar kleine hebben ook wel iets aandoenlijks ( maar zijn niet echt groot stoer en gevaarlijk enzo, maar gewoon lievigbeetje dat verschil)
Hoe relevant vind je daarentegen de penislengte?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
heb een exje gehad van 1.60 terwijl ik zelf ergens rond de 1:80 was toen. Zag er raar uit en mn omgeving vond het ook altijd net iets te leuk. Maar nog steeds val ik niet specifiek op lengte. Ik vind lange mannenmaar kleine hebben ook wel iets aandoenlijks ( maar zijn niet echt groot stoer en gevaarlijk enzo, maar gewoon lievig
beetje dat verschil)
nou meer dat ik me bij zo iemand niet echt heel erg veilig ofzo voel... ( niet dat ik me onveilig voel.. maar bij zon grote vent kun je je toch op een of andere manier beschermd voelen ofzo, vrouwendingetjequote:Op vrijdag 23 april 2010 20:59 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Leuk als gezellig bijzettafeltje dus, maar niet als neukmateriaal.
die is uiteraard essentieelquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:59 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hoe relevant vind je daarentegen de penislengte?
Kwestie van prioriteiten stellen hé.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die is uiteraard essentieel
preciesquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen hé.
Ik snap echt niks van deze post.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Mee eens, maar ook anders zou ik graag iemand hebben waar ik staand mijn hoofd op zijn schouder zou kunnen leggen willen.
Ik kan je heel goed begrijpen. Wanneer hij slechts 4,5 cm groter is, kan ik me voorstellen dat je op geen enkele manier nog heil in hem ziet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef heksehiel het volgende:
Nee. Ik wil een man die langer is en dan ook nog minimaal 5 cm langer.
MINIMAAL 5 cm... Kan wel zeggen het liefst 15 cm, maar daar sluit ik nog meer mannen uit en zoveel lekkere, lange hapjes lopener nou ook weer niet rondquote:
Er wordt naar boven afgerond. Zo veeleisend ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:00 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik kan je heel goed begrijpen. Wanneer hij slechts 4,5 cm groter is, kan ik me voorstellen dat je op geen enkele manier nog heil in hem ziet.
Jouw flexibiliteit is te prijzen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er wordt naar boven afgerond. Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet
15cm+ verschil vind ik weer minder. Liever wat dichter bij elkaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
MINIMAAL 5 cm... Kan wel zeggen het liefst 15 cm, maar daar sluit ik nog meer mannen uit en zoveel lekkere, lange hapjes lopener nou ook weer niet rond
In dat opzicht zou een kleinere bedpartner dus best kunnen, maar toch liever nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jouw flexibiliteit is te prijzen.
Niets is leuker dan een beetje op je tenen te moeten staan om hem te zoenenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
15cm+ verschil vind ik weer minder. Liever wat dichter bij elkaar.
Ja en ik ga nu een bord bami eten. Geen geringe bezigheid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niets is leuker dan een beetje op je tenen te moeten staan om hem te zoenen
Te groot is ook weer niet leuk.... Ik (1.74) heb een ex van 1.98. Zo'n beetje 5 tot 10 cm vind ik eigenlijk een mooi lengteverschil. En ik val sowieso gewoon nooit op mannen die kleiner zijn dan ik; de kleinste was 1.75 en dat vond ik al te klein.quote:
Grote man, grote honger?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:10 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu een bord bami eten. Geen geringe bezigheid.
Het zijn uiteindelijk 3 borden geworden en een deftig bakje vla. Ik kan er weer ff tegenaan.quote:
Je negeert mijn varkapte vraag of je een lange man bent, maar misschien kan ik de voorzichtige conclusie trekken dat dat niet het geval is, aangezien je in dit topic postquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:11 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Het zijn uiteindelijk 3 borden geworden en een deftig bakje vla. Ik kan er weer ff tegenaan.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je negeert mijn varkapte vraag of je een lange man bent, maar misschien kan ik de voorzichtige conclusie trekken dat dat niet het geval is, aangezien je in dit topic post![]()
Deftig bakje vlaWas het bakje deftig of de inhoud
3 borden?
quote:
Lieve schat, ik ben 1.96 (volgens mijn paspoort althans) en mijn lengte heb ik nooit als een issue gezien, maar het spijt me dat ik u niet direct van repliek diende.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je negeert mijn varkapte vraag of je een lange man bent, maar misschien kan ik de voorzichtige conclusie trekken dat dat niet het geval is, aangezien je in dit topic post![]()
3 borden?
Romantisch, maar niet echt praktisch.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niets is leuker dan een beetje op je tenen te moeten staan om hem te zoenen
Lieve schat...quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:20 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben 1.96 (volgens mijn paspoort althans) en mijn lengte heb ik nooit als een issue gezien, maar het spijt me dat ik u niet direct van repliek diende.
Het was een goedkoop bakje, maar vooral qua inhoud bijzonder deftig.
De borden waren gemiddeld, maar ik heb er van genoten.
Typisch een mannen antwoordquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Romantisch, maar niet echt praktisch.
Nee en vooral na verloop van tijd krijg je best veel last van je nekquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Romantisch, maar niet echt praktisch.
Grotere of kleinere mannen, Nederlanders hebben over het algemeen al moeite om soepel op de dansvloer te bewegen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:24 schreef heksehiel het volgende:
Geldt dat ook voor dansen? Heb altijd het idee dat kleinere mannen wel wat soepeler op de dansvloer zijn.
Ook niet echt goed voor de rug zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:27 schreef childintime het volgende:
[..]
Nee en vooral na verloop van tijd krijg je best veel last van je nek
Nou, krom lopen omdat je niet zo ver boven je vriendje wil uitsteken ook nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ook niet echt goed voor de rug zou ik zeggen.
Daarom lijkt mij het beste als de man maximaal 15cm groter is. Het valt mij ook altijd direct op als een vrouw in de buurt komt van mijn lengte (191cm).quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou, krom lopen omdat je niet zo ver boven je vriendje wil uitsteken ook niet
We schelen 14 cmquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:43 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Daarom lijkt mij het beste als de man maximaal 15cm groter is. Het valt mij ook altijd direct op als een vrouw in de buurt komt van mijn lengte (191cm).
Het gaat om de balans. Zeer zeker ook qua een maaltijd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Lieve schat...![]()
Je lengte klinkt mij ook als muziek in de oren, dus dat lijkt me ook geen issue waard neeDeftige inhoud en gemiddelde borden. Een man die maat kan houden... Geldt dat ook voor dansen? Heb altijd het idee dat kleinere mannen wel wat soepeler op de dansvloer zijn.
Ik geloof dat je voor techno ook niet heel soepel hoeft te zijn. Daarbij zou die nodige alcohol die je drinkt, je vast wel helpen iets beweeglijker te wordenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:48 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Het gaat om de balans. Zeer zeker ook qua een maaltijd.
Ik heb iig qua muziek een goed ritmegevoel, maar qua soepelheid op de zogenaamde dansvloer valt het denk ik wel mee. Ik ben een techno-junk en een vrij stevige drinker en ben tevreden wanneer ik relax kan swingen op diepe, meeslepende platen. De tango dans ik niet en ik heb ook nooit die behoefte gevoeld.
Je vriend danst de tango?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof dat je voor techno ook niet heel soepel hoeft te zijn. Daarbij zou die nodige alcohol die je drinkt, je vast wel helpen iets beweeglijker te worden![]()
En toch denk ik dat tango dansen best een goed voorspel zou kunnen zijn
Precies en daarom is het voor mij ook geen echt issue. Ik luister mijn muziek en drink erbij en het eventuele bewegen erop komt zoals het komt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof dat je voor techno ook niet heel soepel hoeft te zijn. Daarbij zou die nodige alcohol die je drinkt, je vast wel helpen iets beweeglijker te worden![]()
En toch denk ik dat tango dansen best een goed voorspel zou kunnen zijn
och armequote:Op donderdag 22 april 2010 02:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Mijn kleine buurman is in zekere zin wel zo. Hij kan minstens vier keer verdwijnen in de buurvrouw en bijt het liefst ieders strot af maar juist tegen haar is hij weer zo mak als een lammetje.
Ik ben wel benieuwd of er kleine mannetjes zijn die hun grote vrouw compleet domineren. Maar jij kent zo'n dude?
ja dat valt wel op jah...quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:43 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Daarom lijkt mij het beste als de man maximaal 15cm groter is. Het valt mij ook altijd direct op als een vrouw in de buurt komt van mijn lengte (191cm).
Zondagquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:04 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Precies en daarom is het voor mij ook geen echt issue. Ik luister mijn muziek en drink erbij en het eventuele bewegen erop komt zoals het komt.
Ik weet niet of de tango een goed voorspel kan zijn en ik zal het waarsch. ook nooit weten. Ik bef jou zondag wel weer gewoon en laat de hippe moves maar even voor wat ze zijn.
In de buurt hè, en dan heb je vaak ook nog hakken. 190cm is inderdaad wel erg groot, 180cm daarin tegen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat valt wel op jah...
dat is een reuzin
Nee, want ik begreep aan je eerdere post dat dat niet zo is, dus oprecht geïnteresseerd in de kwaliteiten van je vriend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Verkapte manier om te vragen of ik single ben?
Welke eerdere post deed jou dat doen geloven dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, want ik begreep aan je eerdere post dat dat niet zo is, dus oprecht geïnteresseerd in de kwaliteiten van je vriend.![]()
Ontging mij ook even, maar wellicht lees ik selectief.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Welke eerdere post deed jou dat doen geloven dan?
Verkeerd gelezen. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Welke eerdere post deed jou dat doen geloven dan?
We zetten de traditie gewoon voort. Ik bel je morgenavond - nadat ik bij de snackbar bent geweest - nog wel even om de exacte tijd etc. af te spreken.quote:
Je voelt je enigszins buiten gesloten?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:22 schreef Fortitude het volgende:
Wat een omslachtig gebazel in dit topic zeg. Gissen naar lengtes, voorkeuren, relaties en bef avonturen komende zondag.
Tradatie was toch rond half 7 zodat je op tijd bent voor Studio Sportquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:20 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
We zetten de traditie gewoon voort. Ik bel je morgenavond - nadat ik bij de snackbar bent geweest - nog wel even om de exacte tijd etc. af te spreken.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je voelt je enigszins buiten gesloten?
Hoi, 1.77 lang, val op mannen, ben single, bef niet en zondag is de laatste dag van het weekend.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:22 schreef Fortitude het volgende:
Wat een omslachtig gebazel in dit topic zeg. Gissen naar lengtes, voorkeuren, relaties en bef avonturen komende zondag.
Opgelost. Eigenlijk ook best een zinloze vraag aangezien hij aangeeft dat hij egocentrisch isquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je voelt je enigszins buiten gesloten?
Zodat ik je vorige week al vertelde is er dit weekend geen competitievoetbal, dus is Studio Sport irrelevant.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tradatie was toch rond half 7 zodat je op tijd bent voor Studio SportIk snap dat je me graag wilt bellen morgen, maar verzin dan maar een andere reden om te bellen
Je bent single en valt op mannen....Wij komen er wel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoi, 1.77 lang, val op mannen, ben single, bef niet en zondag is de laatste dag van het weekend.![]()
Bij deze duidelijkheid
Hoe laat is die kansloze bekerfinale dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:27 schreef MaskOfSanity het volgende:
Zodat ik je vorige week al vertelde is er dit weekend geen competitievoetbal, dus is Studio Sport irrelevant.
Je was in eerste instantie wat teleurgesteld, maar ik stelde je gerust dat ik zaterdag nog even contact op zou nemen.
Het komt iig dik in orde.
Oh, misschien had ik de rest van mijn eisen ook even moeten droppen hierquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
Je bent single en valt op mannen....Wij komen er wel.
Geen flauw idee. Ik kijk de bekerfinale(s) niet. Ik zal het vanavond eens navragen in de lokale snackbar, ok?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe laat is die kansloze bekerfinale dan?
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oh, misschien had ik de rest van mijn eisen ook even moeten droppen hier
goede vraag, hier lopen ook pas tien topics overquote:Op donderdag 22 april 2010 02:06 schreef Friek_ het volgende:
Zeg het eens: welke vrouw hier vindt kleinere mannen aantrekkelijk? Of is er ooit verliefd op geworden?
Wil graag eens weten of er uitzonderingen bestaan.
Wat ben jij toch eigenlijk schattig. Wat emotioneert jou doorgaans nou écht?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:34 schreef Manono het volgende:
[..]
goede vraag, hier lopen ook pas tien topics over
Weerloze negertjes in Afrika.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:37 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Wat ben jij toch eigenlijk schattig. Wat emotioneert jou doorgaans nou écht?
Je hoeft het voor mij niet na te vragen, want ik kijk het sowieso niet en jij dus ook niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:33 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik kijk de bekerfinale(s) niet. Ik zal het vanavond eens navragen in de lokale snackbar, ok?
Check mijn posthisto. Ergens in één of ander singlestopic heb ik het ooit wel eens gepost. Als je m hebt gevonden, geef dan gelijk ff de link, dan kan ik vertellen of ie nog kloptquote:
Het is goed met je.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Check mijn posthisto. Ergens in één of ander singlestopic heb ik het ooit wel eens gepost. Als je m hebt gevonden, geef dan gelijk ff de link, dan kan ik vertellen of ie nog klopt
Nouja, wij willen alles weten natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je hoeft het voor mij niet na te vragen, want ik kijk het sowieso niet en jij dus ook niet.
Krijg je inmiddels al korting bij de snackbar of heb je een tien-strippen-frikadel-kaart?
o je hebt even in mijn fotoboel gegluurd zie ik, zoek haiti anders nog maar eens op in je bosatlasquote:
Gezien je eigen onverschilligheid, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw antwoord op je eigen vraag.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:37 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Wat ben jij toch eigenlijk schattig. Wat emotioneert jou doorgaans nou écht?
Negertjes in Afrika of Haïti; geen verschil.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:45 schreef Manono het volgende:
[..]
o je hebt even in mijn fotoboel gegluurd zie ik, zoek haiti anders nog maar eens op in je bosatlas
Ik vroeg geen tip.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Best wel, eigenlijkJij was benieuwd, ik gaf je een tip.
Ik ken over het algemeen weinig emoties. Dat is niet zo omdat ik ze wegdruk, maar het heeft te maken met een vrij hardnekkige psychiatrische stoornis.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gezien je eigen onverschilligheid, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw antwoord op je eigen vraag.
Wie zijn wij?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:44 schreef MaskOfSanity het volgende:
Nouja, wij willen alles weten natuurlijk!
Ik ben er kind aan huis en ik krijg geregeld een gratis biertje toegeschoven. Ik ben snel tevreden. Ze bedoelen het ook allemaal zo goed in de snackbar.![]()
Ik bestel doorgaans enkele pikanto's, bamischijven en ter afwisseling nog weleens een paar shaslicks.
Ik vind het een fijn idee dat jij ook steeds meer interesse toont in hetgeen ik eet. Ik dacht tot voor kort dat het enkel om de seks ging.
Zeg dan gewoon negertjes. Ken je dat verhaal trouwens van de 10 kleine negertjes...?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Negertjes in Afrika of Haïti; geen verschil.
Ah, een misantroop! Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:49 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik vermaak me doorgaans prima, maar heb gevoelsmatig weinig binding met de medemens. Het verklaart misschien ook waarom wij al zo lang en vaak neuken.
Wil je die diepgang eens nader specificeren?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie zijn wij?
Shaslicks, zijn dat van die dingen met grote schijven ui ertussen?![]()
Ik vond het tijd worden om iets meer diepgang in onze 'relatie' te gooien. Sex alleen gaat ook vervelen
Dat is aardig van je.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi..
Ik volg je niet, kreeg enkel je ban mee.
Maar leuk dat je er weer bent..
Moet zeggen dat je toch redelijk gepassioneerd bent tijdens de sex. Maar ik begrijp nu dus dat je dat allemaal faked?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:49 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik ken over het algemeen weinig emoties. Dat is niet zo omdat ik ze wegdruk, maar het heeft te maken met een vrij hardnekkige psychiatrische stoornis.
Ik vermaak me doorgaans prima, maar heb gevoelsmatig weinig binding met de medemens. Het verklaart misschien ook waarom wij al zo lang en vaak neuken.
Wij zijn wij. Jij en ik!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie zijn wij?
Shaslicks, zijn dat van die dingen met grote schijven ui ertussen?![]()
Ik vond het tijd worden om iets meer diepgang in onze 'relatie' te gooien. Sex alleen gaat ook vervelen
Ik ben dan ook geen barman.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat heb ik een barman nog nooit horen zeggen, als ik zeg: "laat de rest maar zitten"
Nou van sex naar interesse tonen in zijn eetgewoontes. Ik moet zeggen dat het misschien iets te hoog gegrepen is en misschien stoot ik 'm daar mee af, maar wilde de gok toch nemen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Wil je die diepgang eens nader specificeren?
Waarom bef je een gebruiksvoorwerp? Ik bedoel, nat word ik toch wel van je. Zeker door zulke tekstenquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:54 schreef MaskOfSanity het volgende:
Wij zijn wij. Jij en ik!!
Ik sta in die zin voorlopig nog niet open voor meer diepgang. Ik heb je ooit verklaard dat jij in mijn beleefwereld een gebruiksvoorwerp bent, en ik moet toegeven dat ik soms wel wat meer sympathie voor jou voel, maar jij weet anderzijds ook hoe ik denk.
Voorlopig blijven we wel gewoon ff neuken. Deal?
Jouw beurt om dat woord nader toe te lichtenquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:54 schreef Stali het volgende:
Overigens is dit wel een beetje een keffertjestopic aan het worden.
No offence natuurlijk..
Het is geen kwestie van mogen, maar een kwestie van niet willen. Je tips bewaar je maar voor je barman of de lokale junkies!quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus dan mag je geen fooi aannemen?
Filantropen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:01 schreef Manono het volgende:
will all of you tiny people get a room please
Wat goedhartig van jequote:Op zaterdag 24 april 2010 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van mogen, maar een kwestie van niet willen. Je tips bewaar je maar voor je barman of de lokale junkies!
Omdat jij weliswaar een grote mond hebt, maar een vrij strak kutje. Ik werd dat gekrijs al snel zat, maar schattig ben je wel (soms).quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom bef je een gebruiksvoorwerp? Ik bedoel, nat word ik toch wel van je. Zeker door zulke teksten
Ik ben blij dat je het enigszins op waarde schat. Ik ga een reis naar het einde van de nacht maken met Celine, dus welterusten allemaal!quote:
Heftig. Good luck! En dat geeft je levenservaring zonder het zelf mee te maken. Jij ook welterusten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het enigszins op waarde schat. Ik ga een reis naar het einde van de nacht maken met Celine, dus welterusten allemaal!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:06 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Omdat jij weliswaar een grote mond hebt, maar een vrij strak kutje. Ik werd dat gekrijs al snel zat, maar schattig ben je wel (soms).
Denk dat afhankelijk is van je eigen lengte. In mijn ogen is elke man onder de 1.85 klein.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:07 schreef agter het volgende:
Hoe groot (klein) is een kleine man dan?
Alles boven de 170 cm is toch okay?
Hoezo? Heb je het topic niet gelezen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jouw beurt om dat woord nader toe te lichten
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het enigszins op waarde schat. Ik ga een reis naar het einde van de nacht maken met Celine, dus welterusten allemaal!
Maar dat hebben we een x-aantal weken geleden al uitvoerig besproken.quote:
Voor mijn eerste post in dit topic niet nee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je het topic niet gelezen?
Jij wordt wel steeds milder. Een bijzonder aangename wending.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:01 schreef Manono het volgende:
will all of you tiny people get a room please
Ik denk dat je me met een ander verward. Ik krijs namelijk nooitquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:16 schreef MaskOfSanity het volgende:
Maar dat hebben we een x-aantal weken geleden al uitvoerig besproken.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou van sex naar interesse tonen in zijn eetgewoontes. Ik moet zeggen dat het misschien iets te hoog gegrepen is en misschien stoot ik 'm daar mee af, maar wilde de gok toch nemen.
Onderbewustzijn, baby. Ik zal het zondag deels opnemen. En nee, niet verspreiden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik denk dat je me met een ander verward. Ik krijs namelijk nooit
Nou, ik heb hier eerder gepost en e.e.a. wel uitgelegd hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voor mijn eerste post in dit topic niet nee.
Ik hoor net dat ik zondag niet kan, sorry.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:21 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Onderbewustzijn, baby. Ik zal het zondag deels opnemen. En nee, niet verspreiden.
Het wordt tijd dat jij De Bijbel weereens herleest.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier eerder gepost en e.e.a. wel uitgelegd hoor.
Btw, ik hou van kleur en heb geen favoriet eten behalve dat het zo diervriendelijk mogelijk geleefd en geslacht moet zijn en verder eet ik geen varkensvlees. Zo, zeg, scheelt dat even een zware portie seks. pfiieuuwww..
Dooing piiieeeep, kling klang...quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
3 borden?
Als je net zo zeikerig kieskeurig bent met de sex als je eetgewoontes, dan is het iid misschien maar beter dat je die overslaatquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Btw, ik hou van kleur en heb geen favoriet eten behalve dat het zo diervriendelijk mogelijk geleefd en geslacht moet zijn en verder eet ik geen varkensvlees. Zo, zeg, scheelt dat even een zware portie seks. pfiieuuwww..
Ik zou jou liever helpen met je internetimago. Dude, met je bakje vla.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:29 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij De Bijbel weereens herleest.
Ga jij maar diepzinnig doen met je Yes- vraagjes. Die dikke bamivlabak van je staat er duidelijk wel voor open.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je net zo zeikerig kieskeurig bent met de sex als je eetgewoontes, dan is het iid misschien maar beter dat je die overslaat
Mijn imago is precies zoals ik het voor ogen heb, maar ik zal van jouw diensten gebruik maken wanneer ik dat nodig acht.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zou jou liever helpen met je internetimago. Dude, met je bakje vla.
Ga jij dan werken aan je sarcasme-scanner? Dan hoef je de volgende keer ook niet jaloers te zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:34 schreef Stali het volgende:
Ga jij maar diepzinnig doen met je Yes- vraagjes. Die dikke bamivlabak van je staat er duidelijk wel voor open..
Vanwaar ineens zo kortzichtig en onnozel? Ik heb jou ook weleens aardige teksten zien bezigen. Ga je snel De Bijbel herlezen, baby?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Dooing piiieeeep, kling klang...
Een stoero die drie bakken bami eet en dan zo'n bakje vla.
Vla!
Notabene vla!
Vla! Wat een papkindje zal het zijn. Doe wat aan je internetmannenfilter wil je? Vla..
Wat staat daar voor zinnigs in dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:41 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Vanwaar ineens zo kortzichtig en onnozel? Ik heb jou ook weleens aardige teksten zien bezigen. Ga je snel De Bijbel herlezen, baby?
ik denk dat dat per persoon verschillend isquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:44 schreef agter het volgende:
Wat is dan de min. lengte van een man, eigenlijk?
Vanzelfsprekend niets, maar het houdt verveelde geesten bezig. Laten we niet doen alsof dat geen waarde heeft!quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat staat daar voor zinnigs in dan?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:34 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Mijn imago is precies zoals ik het voor ogen heb, maar ik zal van jouw diensten gebruik maken wanneer ik dat nodig acht.
Je moet eens een pak vla aan jouw mond zetten wanneer jij klaarkomt vannacht. De uitwerking zal je verbazen.
Ik geloof dat je tip gelijk is opgevolgdquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:45 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend niets, maar het houdt verveelde geesten bezig. Laten we niet doen alsof dat geen waarde heeft!
Geeft niet hoor, je hebt je best gedaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik laat het verder aan jullie twee, want met alle respect, dit is niet iets voor mij.
Geniet ervan..
Stiekem maken wij ook al bij derden emoties los.. Ik maak me zorgen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof dat je tip gelijk is opgevolgd
Fuck, als jij je zorgen gaat maken, dan is het wel heel ernstig. Ik vond het trouwens niet stiekem, het was best opzichtigquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:51 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Stiekem maken wij ook al bij derden emoties los.. Ik maak me zorgen.
Het waren natuurlijk gespeelde emoties.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Fuck, als jij je zorgen gaat maken, dan is het wel heel ernstig. Ik vond het trouwens niet stiekem, het was best opzichtig
Geef mij maar een biertje dan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:34 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Je moet eens een pak vla aan jouw mond zetten wanneer jij klaarkomt vannacht. De uitwerking zal je verbazen.
+/- 27 cm.quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:10 schreef agter het volgende:
Misschien heb ik het wel gemist: Maar wat is je lengte dan?
Nou nee, het was serieus een vraag uit interesse.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar jij bent dus het kleine ventje dat verliefd is op een lang meisje?
Dit dus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:30 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik heb 1 x een soort vriendje gehad die vrijwel evenlang (of klein) was als ikzelf. Als ik dus hakken aan had was ik ietsje groter. Ik vind dat wel een tamelijke afknapper ja, alsof je met je kleine broertje op stap bent
. Mannen moet lang, groot, sterk en imposant zijn. Je arm om je heen kunnen slaan zonder daarbij hun schouder in een onmogelijk positie te hoeven draaien
En natuurlijk intelligent, grappig, ambitieus, verzorgt, goed gekleed, goede baan, hoogopgeleid, sociaal, ruig, stoer maar toch lief, onverschillig maar wel gevoelig op de juiste momenten, kan dansen, zelfverzekerd en uiteraard groot geschapen.quote:
Nou nee. Al moet ik opmerken dat je opsomming voor veel vrouwen inderdaad de ultieme man zou zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 18:41 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En natuurlijk intelligent, grappig, ambitieus, verzorgt, goed gekleed, goede baan, hoogopgeleid, sociaal, ruig, stoer maar toch lief, onverschillig maar wel gevoelig op de juiste momenten, kan dansen, zelfverzekerd en uiteraard groot geschapen.
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 25 april 2010 23:55 schreef bascross het volgende:
Ik ben 1.65m
Hoe lang ben je precies?quote:Op donderdag 22 april 2010 03:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben wel een heel erg klein mannetje maar niet dominant. Ik heb maar één keer een eisje gesteld m.b.t. mijn lengte, ik moest in de afscheidsmusical voor mijn school de rol van de 'man' spelen, en voor de rol van de 'vrouw' hadden ze een langere meid dan ikzelf gekozen. Ik zei dat ik dat niet wilde, dan lijk ik helemaal een fucking kaboutertje, ik ging stampen met mijn voetjes op de grond, en anders deed ik niet mee. Toen kozen ze gelukkig een kleinere.
Dit dus.quote:Op
zondag 25 april 2010 18:41 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En natuurlijk intelligent, grappig, ambitieus, verzorgt, goed gekleed, goede baan, hoogopgeleid, sociaal, ruig, stoer maar toch lief, onverschillig maar wel gevoelig op de juiste momenten, kan dansen, zelfverzekerd en uiteraard groot geschapen.
Ik ben het wel eens met je eerste stuk. Kleinere mannen kunnen net zo mannelijk zijn, mannelijkheid hangt niet puur van zijn lengte af. En daarnaast zijn er natuurlijk genoeg kleinere vrouwen, voor wie dit dus niet eens echt 'klein' is. Ik ken een jongen die een paar cm kleiner is dan ik ben, maar hij doet fanatiek aan voetbal, is niet op z'n mondje gevallen en heeft - erg fijn - een lage, zware stem.quote:Op maandag 26 april 2010 06:28 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk dat weinig vrouwen echt op klein zullen vallen, want het is geen mannelijk kenmerk. Maar dat wil niet zeggen dat een kleinere man niet aantrekkelijk kan zijn, een kleine man van 1.60 meter die een beetje afgetraind is (niet té) en assertief in gedrag is/zelfvertrouwen heeft, is mannelijker dan een verlegen dunne slungel van 1.90 meter. En kijk maar naar die Molukkers en Indo's, daar zijn veel vrouwen gek op.
Vraag me wel af of je als klein mannetje die verder niets bijzonders kan (zoals bij een topclub voetballen, zingen, acteren of DJ'en) maar heel 'gewoon' studeert of een kantoorbaan en niet bijzonder knap of bijzonder lelijk bent (geen glad knap Mollukkertje dus) nog wel kansen hebt op een vrouw in Nederland. Je hebt toch iets te compenseren, maar ook weer niet te geforceerd... Met b.v. voetballen (of een andere sport) kan dat automatisch, maar als je dat niet goed kunt, wat dan? 10 uur per week de sportschool in is te, net als je lichaam laten vol tatooeren.
Je kunt heel sociaal en aardig gaan zijn om toch nog 'leuk' gevonden te worden maar dan word je snel een broertje.
ik vind het echt een afknapper...quote:Op donderdag 22 april 2010 02:06 schreef Friek_ het volgende:
Zeg het eens: welke vrouw hier vindt kleinere mannen aantrekkelijk? Of is er ooit verliefd op geworden?
Wil graag eens weten of er uitzonderingen bestaan.
Valt mij ook op. Ik woon in de langste regio van NL. (grens groningen/friesland), de meeste van m;n vrienden zijn 1m90+ (en ik dus 1m70)quote:Op maandag 26 april 2010 16:21 schreef Chai het volgende:
Maar als kleine Nederlandse man kun je natuurlijk altijd nog wat zuidelijker gaan wonen en dan ben je zelfs weer lang.
1.76 representing.quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
Klein is < 1.75
je lijkt mij welquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Birth Namequote:
Tom Cruise is een filmster die voor de rest qua uiterlijk alles meeheeft, op z'n lengte na.quote:Op maandag 26 april 2010 19:26 schreef ssebass het volgende:
Lange vrouwen vind ik ook onaantrekkelijk. Ben zelf niet lang, maar buiten Nederland zijn eigenlijk bijna alle vrouwen kleiner. Ben in ieder geval langer dan Tom Cruise, oh en nooit een tekort gehad aan vrouwen, dus echt een probleem is het niet.
en nog wat mentale puntjes maar goed kniesoor die daarop letquote:Op maandag 26 april 2010 19:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tom Cruise is een filmster die voor de rest qua uiterlijk alles meeheeft, op z'n lengte na.
Dat is idd een ander verhaal.quote:Op maandag 26 april 2010 20:41 schreef Manono het volgende:
[..]
en nog wat mentale puntjes maar goed kniesoor die daarop let
Maar hetzelfde geldt voor Katie Holmes, en die heeft wel haar lengte en haar leeftijd mee.quote:Op maandag 26 april 2010 19:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tom Cruise is een filmster die voor de rest qua uiterlijk alles meeheeft, op z'n lengte na.
Kijk, als alle vrouwen nou zo dachten.quote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef Keios het volgende:
Ik hou van venten met mijn lengte. Als ze te groot zijn, is het kussen en de rest veel lastiger
Dan was het een treurig gebeuren aangezien Nederlandse mannen een stuk langer zijn dan de vrouwen. In de buurt zou wel ideaal zijn inderdaad.quote:Op maandag 26 april 2010 22:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kijk, als alle vrouwen nou zo dachten.
Ik zou ook niet hartstikke voorover willen leunen of op m'n tenen moeten gaan staan hoor. Ben het met je eens. (als man) Een vrouw moet niet 15cm kleiner zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef Keios het volgende:
Ik hou van venten met mijn lengte. Als ze te groot zijn, is het kussen en de rest veel lastiger
Post nu es een wijf die valt op een kleine man die niet multizillionair is?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef FP128 het volgende:
[..]
Formaat Marc Overmars.
Ja er zijn vrouwen die op kleine mannen vallen en vaak niet de minste.
[ afbeelding ]
zij draagt platte schoenen en hij hakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post nu es een wijf die valt op een kleine man die niet multizillionair is?
Klopt NL vrouwen zitten toch vaak tegen een kilootje of 70 aanquote:Op woensdag 9 juni 2010 06:59 schreef breaky het volgende:
Ik weet dat veel Nederlandse vrouwen niet gelijk op mij zullen vallen door mijn lente...aan de andere kant vind ik veel Nederlandse vrouwen ook gewoon vaak te groot en te grof en dus niet aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
hoax!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef raebyddet het volgende:
Ik ben zelf 1.74 en ik vind kleinere mannen totaal niet aantrekkelijk. Mijn ervaring is dat ze hun lengte (vaak) compenseren met hun egoDie ervaring heb ik ook inderdaad haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intiem knuffelen met je kleinere broertje is inderdaad wel een beetje raar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef caroline1234 het volgende:
Ik wijs iemand er niet op af, maar ik merk wel dat ik het fijner vind als de jongen toch net iets groter is. Als je een kleinere jongen wil knuffelen, dan voelt dat al zo ontzettend raar. Net alsof het je kleinere broertje is.
Ook blijven steken op een on-Nederlandse lengte?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
lange mannen.
van die lange dunne slungels met en een lang uitgerekt gezicht en schoenmaat 47
freaks if you ask me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |