Ukkie.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:15 schreef Smart_ass het volgende:
Nee. Maar ben zelf dan ook niet zo heel lang (1.62m) dus nooit last van gehad.
En 1.56 miljard dollar op de bank staan.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Prince heeft wel veel chicks en hij is 1.56.
Keken ze tegen jou op?quote:Op donderdag 22 april 2010 02:26 schreef Seven. het volgende:
Mijn serieuze exen waren allemaal paar cm kleiner dan ik.
Dus eigenlijk zeg jij nu dat jij alle vrouwen op geld beluste kuthoeren vindt.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:26 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En 1.56 miljard dollar op de bank staan.
Ik vind kleine mannen vaak driftiger dan grote logge jongens.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:19 schreef Smart_ass het volgende:
Klein maar fijn zeg ik dan altijd maar.
Fysiek of mentaal? Fysiek alleen met hakken. Mentaal: 1 wel, de ander boorde mij dagelijks de grond in dus denk het niet.quote:
Zeker niet alle, maar waarom zou je anders 1 van vele chicks willen zijn van fucking Prince?quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij nu dat jij alle vrouwen op geld beluste kuthoeren vindt.
Hmm, mijn exen hadden inderdaad op hun eigen manier bewijzingsdrang, hoewel ze beiden 1.70 waren. De één was een enorme wijsneus, de ander was heel rustig maar accepteerde vrijwel niets van/aan mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind kleine mannen vaak driftiger dan grote logge jongens.
Net alsof het terriers zijn die zich moeten bewijzen terwijl grote mannen rustiger zijn in mijn beleving, beetje goedmoedige labradors zijn het dan.
Er is ook wel altijd ergens een kleine driftkop, een keffertje.
No offence btw..
Omdat je valt op kleine mannenquote:Op donderdag 22 april 2010 02:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Zeker niet alle, maar waarom zou je anders 1 van vele chicks willen zijn van fucking Prince?
Prince heeft internationale roem en honderden miljoenen op zijn bankrekening om zijn tekort (te kortquote:Op donderdag 22 april 2010 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Prince heeft wel veel chicks en hij is 1.56.
Dus eigenlijk zeg jij nu dat jij alle vrouwen op geld beluste kuthoeren vindt.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:33 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Prince heeft honderden miljoenen op zijn bankrekening om zijn tekort (te kort) te compenseren...
Een ultiem droevig voorbeeld hiervan was die Huub uit De Gouden Kooi.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Net alsof het terriers zijn die zich moeten bewijzen terwijl grote mannen rustiger zijn in mijn beleving, beetje goedmoedige labradors zijn het dan.
No offence btw..
Ja, best herkenbaar nu je het zo stelt.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef Stali het volgende:
[..]
No offence btw..
Ik denk de chicks die op Prince vallen wel, want van zijn looks moet hij het niet hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk de chicks die op Prince vallen wel, want van zijn looks moet hij het niet hebben.
Ik wel. En ik ben een vrouw.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens onaantrekkelijk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens onaantrekkelijk.
Vind je dat écht een mooie man? Ik vind het net een meisje, met zijn smalle gezicht en zijn dikke lippen. Alleen de neus en de wenkbrauwen zijn mannelijk. Zelfs al zou hij 1.90 zijn, dan nog kan ik 'm met de beste wil ter wereld niet aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben geen homo maar zie wel wat een mooie man is en wat niet.
Nee; ik zeg dat mensen, zowel mannen als vrouwe, primitieve instincten hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Ja ach, misschien zou ik vallen op verwijfde mannen. Ik vond Michael Jackson ook een mooie man. Een beetje androgynie kan een man best hebben, anders word je een bouwvakker.
Idem. Het is echt een smurf.quote:
quote:
OKquote:Op donderdag 22 april 2010 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond Michael Jackson ook een mooie man. Een beetje androgynie kan een man best hebben, anders word je een bouwvakker.
Ik ken er één, ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Idem. Het is echt een smurf.
Overigens vraag ik me serieus af of kleine mannen bij grote vrouwen zich kefferig gaan gedragen.
Je hebt heel grote mannen met een relatief kleine vrouw. En die vrouw is dan wel tegen hem opgewassen en ze wordt dan ook een felle tante genoemd. Zo'n plaatje kent iedereen wel uit zijn of haar omgeving.
Maar zouden kleine mannen zich ook zo kittig gaan gedragen bij grote vrouwen?
Heuj, in het begin, voordat hij helemaal aftakelde enzo, was er niet eens zoveel mis mee.quote:
Mijn kleine buurman is in zekere zin wel zo. Hij kan minstens vier keer verdwijnen in de buurvrouw en bijt het liefst ieders strot af maar juist tegen haar is hij weer zo mak als een lammetje.quote:
Nee zeg, het idee!quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef DrDentz het volgende:
En vaak langere vrouwen.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:09 schreef 49R het volgende:
[..]
Nee zeg, het idee!![]()
Wat dan weer wel opmerkelijk is, is dat mannen met geld vrijwel altijd aantrekkelijke dames aan hun zijde hebben...
My point exactly...quote:Op donderdag 22 april 2010 03:10 schreef DrDentz het volgende:
En vaak langere vrouwen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |