Moet zeggen dat je toch redelijk gepassioneerd bent tijdens de sex. Maar ik begrijp nu dus dat je dat allemaal faked?quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:49 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik ken over het algemeen weinig emoties. Dat is niet zo omdat ik ze wegdruk, maar het heeft te maken met een vrij hardnekkige psychiatrische stoornis.
Ik vermaak me doorgaans prima, maar heb gevoelsmatig weinig binding met de medemens. Het verklaart misschien ook waarom wij al zo lang en vaak neuken.
Wij zijn wij. Jij en ik!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wie zijn wij?
Shaslicks, zijn dat van die dingen met grote schijven ui ertussen?![]()
Ik vond het tijd worden om iets meer diepgang in onze 'relatie' te gooien. Sex alleen gaat ook vervelen
Ik ben dan ook geen barman.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat heb ik een barman nog nooit horen zeggen, als ik zeg: "laat de rest maar zitten"
Nou van sex naar interesse tonen in zijn eetgewoontes. Ik moet zeggen dat het misschien iets te hoog gegrepen is en misschien stoot ik 'm daar mee af, maar wilde de gok toch nemen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Wil je die diepgang eens nader specificeren?
Waarom bef je een gebruiksvoorwerp? Ik bedoel, nat word ik toch wel van je. Zeker door zulke tekstenquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:54 schreef MaskOfSanity het volgende:
Wij zijn wij. Jij en ik!!
Ik sta in die zin voorlopig nog niet open voor meer diepgang. Ik heb je ooit verklaard dat jij in mijn beleefwereld een gebruiksvoorwerp bent, en ik moet toegeven dat ik soms wel wat meer sympathie voor jou voel, maar jij weet anderzijds ook hoe ik denk.
Voorlopig blijven we wel gewoon ff neuken. Deal?
Jouw beurt om dat woord nader toe te lichtenquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:54 schreef Stali het volgende:
Overigens is dit wel een beetje een keffertjestopic aan het worden.
No offence natuurlijk..
Het is geen kwestie van mogen, maar een kwestie van niet willen. Je tips bewaar je maar voor je barman of de lokale junkies!quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus dan mag je geen fooi aannemen?
Filantropen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:01 schreef Manono het volgende:
will all of you tiny people get a room please
Wat goedhartig van jequote:Op zaterdag 24 april 2010 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van mogen, maar een kwestie van niet willen. Je tips bewaar je maar voor je barman of de lokale junkies!
Omdat jij weliswaar een grote mond hebt, maar een vrij strak kutje. Ik werd dat gekrijs al snel zat, maar schattig ben je wel (soms).quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom bef je een gebruiksvoorwerp? Ik bedoel, nat word ik toch wel van je. Zeker door zulke teksten
Ik ben blij dat je het enigszins op waarde schat. Ik ga een reis naar het einde van de nacht maken met Celine, dus welterusten allemaal!quote:
Heftig. Good luck! En dat geeft je levenservaring zonder het zelf mee te maken. Jij ook welterusten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het enigszins op waarde schat. Ik ga een reis naar het einde van de nacht maken met Celine, dus welterusten allemaal!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:06 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Omdat jij weliswaar een grote mond hebt, maar een vrij strak kutje. Ik werd dat gekrijs al snel zat, maar schattig ben je wel (soms).
Denk dat afhankelijk is van je eigen lengte. In mijn ogen is elke man onder de 1.85 klein.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:07 schreef agter het volgende:
Hoe groot (klein) is een kleine man dan?
Alles boven de 170 cm is toch okay?
Hoezo? Heb je het topic niet gelezen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jouw beurt om dat woord nader toe te lichten
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het enigszins op waarde schat. Ik ga een reis naar het einde van de nacht maken met Celine, dus welterusten allemaal!
Maar dat hebben we een x-aantal weken geleden al uitvoerig besproken.quote:
Voor mijn eerste post in dit topic niet nee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je het topic niet gelezen?
Jij wordt wel steeds milder. Een bijzonder aangename wending.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:01 schreef Manono het volgende:
will all of you tiny people get a room please
Ik denk dat je me met een ander verward. Ik krijs namelijk nooitquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:16 schreef MaskOfSanity het volgende:
Maar dat hebben we een x-aantal weken geleden al uitvoerig besproken.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou van sex naar interesse tonen in zijn eetgewoontes. Ik moet zeggen dat het misschien iets te hoog gegrepen is en misschien stoot ik 'm daar mee af, maar wilde de gok toch nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |