Ik kan je heel goed begrijpen. Wanneer hij slechts 4,5 cm groter is, kan ik me voorstellen dat je op geen enkele manier nog heil in hem ziet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:58 schreef heksehiel het volgende:
Nee. Ik wil een man die langer is en dan ook nog minimaal 5 cm langer.
MINIMAAL 5 cm... Kan wel zeggen het liefst 15 cm, maar daar sluit ik nog meer mannen uit en zoveel lekkere, lange hapjes lopener nou ook weer niet rondquote:
Er wordt naar boven afgerond. Zo veeleisend ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:00 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik kan je heel goed begrijpen. Wanneer hij slechts 4,5 cm groter is, kan ik me voorstellen dat je op geen enkele manier nog heil in hem ziet.
Jouw flexibiliteit is te prijzen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er wordt naar boven afgerond. Zo veeleisend ben ik nou ook weer niet
15cm+ verschil vind ik weer minder. Liever wat dichter bij elkaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
MINIMAAL 5 cm... Kan wel zeggen het liefst 15 cm, maar daar sluit ik nog meer mannen uit en zoveel lekkere, lange hapjes lopener nou ook weer niet rond
In dat opzicht zou een kleinere bedpartner dus best kunnen, maar toch liever nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Jouw flexibiliteit is te prijzen.
Niets is leuker dan een beetje op je tenen te moeten staan om hem te zoenenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
15cm+ verschil vind ik weer minder. Liever wat dichter bij elkaar.
Ja en ik ga nu een bord bami eten. Geen geringe bezigheid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niets is leuker dan een beetje op je tenen te moeten staan om hem te zoenen
Te groot is ook weer niet leuk.... Ik (1.74) heb een ex van 1.98. Zo'n beetje 5 tot 10 cm vind ik eigenlijk een mooi lengteverschil. En ik val sowieso gewoon nooit op mannen die kleiner zijn dan ik; de kleinste was 1.75 en dat vond ik al te klein.quote:
Grote man, grote honger?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:10 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu een bord bami eten. Geen geringe bezigheid.
Het zijn uiteindelijk 3 borden geworden en een deftig bakje vla. Ik kan er weer ff tegenaan.quote:
Je negeert mijn varkapte vraag of je een lange man bent, maar misschien kan ik de voorzichtige conclusie trekken dat dat niet het geval is, aangezien je in dit topic postquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:11 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Het zijn uiteindelijk 3 borden geworden en een deftig bakje vla. Ik kan er weer ff tegenaan.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je negeert mijn varkapte vraag of je een lange man bent, maar misschien kan ik de voorzichtige conclusie trekken dat dat niet het geval is, aangezien je in dit topic post![]()
Deftig bakje vlaWas het bakje deftig of de inhoud
3 borden?
quote:
Lieve schat, ik ben 1.96 (volgens mijn paspoort althans) en mijn lengte heb ik nooit als een issue gezien, maar het spijt me dat ik u niet direct van repliek diende.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je negeert mijn varkapte vraag of je een lange man bent, maar misschien kan ik de voorzichtige conclusie trekken dat dat niet het geval is, aangezien je in dit topic post![]()
Deftig bakje vlaWas het bakje deftig of de inhoud
3 borden?
Romantisch, maar niet echt praktisch.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niets is leuker dan een beetje op je tenen te moeten staan om hem te zoenen
Lieve schat...quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:20 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben 1.96 (volgens mijn paspoort althans) en mijn lengte heb ik nooit als een issue gezien, maar het spijt me dat ik u niet direct van repliek diende.
Het was een goedkoop bakje, maar vooral qua inhoud bijzonder deftig.
De borden waren gemiddeld, maar ik heb er van genoten.
Typisch een mannen antwoordquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Romantisch, maar niet echt praktisch.
Nee en vooral na verloop van tijd krijg je best veel last van je nekquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Romantisch, maar niet echt praktisch.
Grotere of kleinere mannen, Nederlanders hebben over het algemeen al moeite om soepel op de dansvloer te bewegen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:24 schreef heksehiel het volgende:
Geldt dat ook voor dansen? Heb altijd het idee dat kleinere mannen wel wat soepeler op de dansvloer zijn.
Ook niet echt goed voor de rug zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:27 schreef childintime het volgende:
[..]
Nee en vooral na verloop van tijd krijg je best veel last van je nek
Nou, krom lopen omdat je niet zo ver boven je vriendje wil uitsteken ook nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ook niet echt goed voor de rug zou ik zeggen.
Daarom lijkt mij het beste als de man maximaal 15cm groter is. Het valt mij ook altijd direct op als een vrouw in de buurt komt van mijn lengte (191cm).quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou, krom lopen omdat je niet zo ver boven je vriendje wil uitsteken ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |