Dan zou ze ruim over de 2 meter zijn, en bij die lengte zien vrouwen er niet echt mooi geproportioneerd meer uit. Maar als ze een tof persoon is: waarom niet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef Armoed het volgende:
Hier had ik het toenet over met iemand op msn. Kunnen jullie als jongen verliefd worden op een meisje dat minimaal 5 centimeter groter is?
Ik gok van wel, maar ik ben zelf ietsje meer dan 190cm lang. Dus ik kom dat niet veel tegen. Kleiner doet me wel meer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:36 schreef Armoed het volgende:
Hier had ik het toenet over met iemand op msn. Kunnen jullie als jongen verliefd worden op een meisje dat minimaal 5 centimeter groter is?
En voor de meisjes: kunnen jullie verliefd worden op een jongen die minimaal 5 centimeter kleiner is?
Ik zou het zelf niet kunnen denk ik of er iig constant tegenaan lopen.
EDIT: graag ook leeftijd geven bij antwoord.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Nee, ik ben zelf al niet zo groot (1.65 m) en dan een kleinere jongen vind ik niet fijn. Dat zou me echt tegen de borst stuiten.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:49 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Nee, onmogelijk. Het maximale lengteverschil wat ik aanvaardbaar vind is 4,97 cm. Alles daarboven, al is het maar een millimeter, is jammer maar helaas.
Dat snap ik even niet... De proporties niet mooi?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:00 schreef Xennia het volgende:
Nee. Ben zelf maar 1,69 m en val op mannen die aanzienlijk langer zijn dan ik. 1,80 m is toch wel het minimum, ik vind anders de proporties niet mooi.
Ik ben overigens al jaren 18.
Vind ik een beetje naïef. Hoe zien jouw exen eruit? lijkt me sterk dat daar een 500 kilo zware dwerg zonder tanden tussen zit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben 23 en het maakt me dus echt niet uit. Maar misschien ben ik wel raar, mensen leuk vinden om de binnenkant in plaats van buitenkant
QFT.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:49 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Nee, onmogelijk. Het maximale lengteverschil wat ik aanvaardbaar vind is 4,97 cm. Alles daarboven, al is het maar een millimeter, is jammer maar helaas.
allemaal kleiner dan mij, 5 - 7 cm ongeveer (ik ben 180 overigens)quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:04 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Vind ik een beetje naïef. Hoe zien jouw exen eruit? lijkt me sterk dat daar een 500 kilo zware dwerg zonder tanden tussen zit.
Waarom precies?quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:10 schreef Hugo__Boss het volgende:
Als je allebei redelijk groot bent is een verschil denk ik een ander verhaal dan wanneer de vrouw zelf al klein is en de man dus nog kleiner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |