Ukkie.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:15 schreef Smart_ass het volgende:
Nee. Maar ben zelf dan ook niet zo heel lang (1.62m) dus nooit last van gehad.
En 1.56 miljard dollar op de bank staan.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Prince heeft wel veel chicks en hij is 1.56.
Keken ze tegen jou op?quote:Op donderdag 22 april 2010 02:26 schreef Seven. het volgende:
Mijn serieuze exen waren allemaal paar cm kleiner dan ik.
Dus eigenlijk zeg jij nu dat jij alle vrouwen op geld beluste kuthoeren vindt.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:26 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En 1.56 miljard dollar op de bank staan.
Ik vind kleine mannen vaak driftiger dan grote logge jongens.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:19 schreef Smart_ass het volgende:
Klein maar fijn zeg ik dan altijd maar.
Fysiek of mentaal? Fysiek alleen met hakken. Mentaal: 1 wel, de ander boorde mij dagelijks de grond in dus denk het niet.quote:
Zeker niet alle, maar waarom zou je anders 1 van vele chicks willen zijn van fucking Prince?quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij nu dat jij alle vrouwen op geld beluste kuthoeren vindt.
Hmm, mijn exen hadden inderdaad op hun eigen manier bewijzingsdrang, hoewel ze beiden 1.70 waren. De één was een enorme wijsneus, de ander was heel rustig maar accepteerde vrijwel niets van/aan mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind kleine mannen vaak driftiger dan grote logge jongens.
Net alsof het terriers zijn die zich moeten bewijzen terwijl grote mannen rustiger zijn in mijn beleving, beetje goedmoedige labradors zijn het dan.
Er is ook wel altijd ergens een kleine driftkop, een keffertje.
No offence btw..
Omdat je valt op kleine mannenquote:Op donderdag 22 april 2010 02:30 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Zeker niet alle, maar waarom zou je anders 1 van vele chicks willen zijn van fucking Prince?
Prince heeft internationale roem en honderden miljoenen op zijn bankrekening om zijn tekort (te kortquote:Op donderdag 22 april 2010 02:25 schreef DrDentz het volgende:
Prince heeft wel veel chicks en hij is 1.56.
Dus eigenlijk zeg jij nu dat jij alle vrouwen op geld beluste kuthoeren vindt.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:33 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Prince heeft honderden miljoenen op zijn bankrekening om zijn tekort (te kort) te compenseren...
Een ultiem droevig voorbeeld hiervan was die Huub uit De Gouden Kooi.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Net alsof het terriers zijn die zich moeten bewijzen terwijl grote mannen rustiger zijn in mijn beleving, beetje goedmoedige labradors zijn het dan.
No offence btw..
Ja, best herkenbaar nu je het zo stelt.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef Stali het volgende:
[..]
No offence btw..
Ik denk de chicks die op Prince vallen wel, want van zijn looks moet hij het niet hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk de chicks die op Prince vallen wel, want van zijn looks moet hij het niet hebben.
Ik wel. En ik ben een vrouw.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens onaantrekkelijk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens onaantrekkelijk.
Vind je dat écht een mooie man? Ik vind het net een meisje, met zijn smalle gezicht en zijn dikke lippen. Alleen de neus en de wenkbrauwen zijn mannelijk. Zelfs al zou hij 1.90 zijn, dan nog kan ik 'm met de beste wil ter wereld niet aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben geen homo maar zie wel wat een mooie man is en wat niet.
Nee; ik zeg dat mensen, zowel mannen als vrouwe, primitieve instincten hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Ja ach, misschien zou ik vallen op verwijfde mannen. Ik vond Michael Jackson ook een mooie man. Een beetje androgynie kan een man best hebben, anders word je een bouwvakker.
Idem. Het is echt een smurf.quote:
quote:
OKquote:Op donderdag 22 april 2010 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond Michael Jackson ook een mooie man. Een beetje androgynie kan een man best hebben, anders word je een bouwvakker.
Ik ken er één, ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Idem. Het is echt een smurf.
Overigens vraag ik me serieus af of kleine mannen bij grote vrouwen zich kefferig gaan gedragen.
Je hebt heel grote mannen met een relatief kleine vrouw. En die vrouw is dan wel tegen hem opgewassen en ze wordt dan ook een felle tante genoemd. Zo'n plaatje kent iedereen wel uit zijn of haar omgeving.
Maar zouden kleine mannen zich ook zo kittig gaan gedragen bij grote vrouwen?
Heuj, in het begin, voordat hij helemaal aftakelde enzo, was er niet eens zoveel mis mee.quote:
Mijn kleine buurman is in zekere zin wel zo. Hij kan minstens vier keer verdwijnen in de buurvrouw en bijt het liefst ieders strot af maar juist tegen haar is hij weer zo mak als een lammetje.quote:
Nee zeg, het idee!quote:Op donderdag 22 april 2010 02:28 schreef DrDentz het volgende:
En vaak langere vrouwen.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:09 schreef 49R het volgende:
[..]
Nee zeg, het idee!![]()
Wat dan weer wel opmerkelijk is, is dat mannen met geld vrijwel altijd aantrekkelijke dames aan hun zijde hebben...
My point exactly...quote:Op donderdag 22 april 2010 03:10 schreef DrDentz het volgende:
En vaak langere vrouwen.
[ afbeelding ]
Ja, ik ken er zo één. Klein ventje, zij is wat groter dan hij maar opzich geen opvallend groot lengteverschil. Maar ik denk niet dat het door zijn lengte komt, hij is niet superklein of zo. Komt uit een groot gezin en hij is gewoon vrij dominant qua karakter. In bepaalde zaken is hij superrelaxt, zij mag beslissen waar ze wonen en de inrichting enzo. Maar ze mag alleen met de mannelijke vrienden omgaan die ze al had, nieuwe mannelijke vrienden maken is uitgesloten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 april 2010 02:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Mijn kleine buurman is in zekere zin wel zo. Hij kan minstens vier keer verdwijnen in de buurvrouw en bijt het liefst ieders strot af maar juist tegen haar is hij weer zo mak als een lammetje.
Ik ben wel benieuwd of er kleine mannetjes zijn die hun grote vrouw compleet domineren. Maar jij kent zo'n dude?
Wesley is cute.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dus gewoon dat Yolanthe op Wesley is gevallen wegens zijn karakter. Maar nu begin ik te twijfelen door al die voorbeelden.
Vrouwen
Hij is gewoon verstandig.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ik ken er zo één. Klein ventje, zij is wat groter dan hij maar opzich geen opvallend groot lengteverschil. Maar ik denk niet dat het door zijn lengte komt, hij is niet superklein of zo. Komt uit een groot gezin en hij is gewoon vrij dominant qua karakter. In bepaalde zaken is hij superrelaxt, zij mag beslissen waar ze wonen en de inrichting enzo. Maar ze mag alleen met de mannelijke vrienden omgaan die ze al had, nieuwe mannelijke vrienden maken is uitgesloten bijvoorbeeld.
Wesley vind ik fokking lelijk. Hij is aan het overcompenseren, net als Youri van Gelder en Karl Noten. Gespierde dwergen.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 03:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wesley vind ik fokking lelijk. Hij is aan het overcompenseren, net als Youri van Gelder en Karl Noten. Gespierde dwergen.![]()
Een kleine man moet er uit zien als Prince. Beetje vrouwelijk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 03:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wesley vind ik fokking lelijk. Hij is aan het overcompenseren, net als Youri van Gelder en Karl Noten. Gespierde dwergen.![]()
Een kleine man moet er uit zien als Prince. Beetje vrouwelijk.
Ja, maar ik denk dat na jouw eerdere uitspraken in dit topic, dat mensen niet echt meer op jouw smaak in mannen afgaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 04:10 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft geen leuk koppie, hij heeft een gevulde portefeuille.
Hmm, het is wel een jaloers ventje hoor. Gaat hij even naar de WC, komt iemand haar een peuk vragen, wordt 'ie boos. Hij trekt wel direct bij maar het wordt het gewoon even zwart voor de ogen. Hij is vrij traditioneel ingesteld wat betreft sommige dingen. Maar ach, het is een toffe vent die duidelijk om haar geeft.quote:
Joran v.d. Sloot vind je dan ook een leuk koppie hebben of niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 04:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interesseert mij het nou of hij overcompenseert, ik heb het over uiterlijk hier.. En ja, hij heeft wel een leuk koppie.
Dat soort dingen zijn makkelijk te compenseren met een tof karakter. Maar ik weet verder geen bal van Wesley dus dat kan ik dan weer niet inschatten.quote:
Nee, Joran heeft een dopneus en zijn ogen staan nogal dicht op elkaarquote:Op donderdag 22 april 2010 04:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Joran v.d. Sloot vind je dan ook een leuk koppie hebben of niet?
Seven, op wat voor vrouwen val je eigenlijk? Ben nu wel nieuwsgierig geworden.
wow, isdat een echte foto?quote:
Dat is gewoon een extreme foto.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:32 schreef YellowBag het volgende:
[..]
wow, isdat een echte foto?
wist dat die Cruise klein was, maar niet zo klein.
Ik kijk nooit meer naar MI op dezelfde manier na het zien van deze foto.
Oh eh, ik opende het topic gewoon in een dronken bui omdat ik mezelf het afvroeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:35 schreef Fortitude het volgende:
Gaan we weer?Naja hier nog meer leesvoer:
Kan jij verliefd worden op groter meisje/kleinere jongen?
Vrouw langer dan man
Zo zijn er van dit jaar volgens mij nog iets van 3 te vinden.
PM me effe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef 11_Dreams het volgende:
Absolutely no way. Ik ben zelf bijna 1.80 lang dus dan voel ik me echt een lomperd. Doe mij maar een man die een flink eind groter is dan ik
Jammerrrr, ik heb mijn grote kerel al gevondenquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:04 schreef JeOma het volgende:
[..]
PM me effe.
Oke, nu ontopic: ik vind het er ook echt niet uitzien, al zou het in principe niet uit moeten maken. Ik zou niet snel een vrouw aantrekkelijk vinden die groter is dan ik. Maar goed, met m'n 1.85 zijn er gelukkig niet al teveel vrouwen die langer zijn.
Mee eens, maar ook anders zou ik graag iemand hebben waar ik staand mijn hoofd op zijn schouder zou kunnen leggen willen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef 11_Dreams het volgende:
Absolutely no way. Ik ben zelf bijna 1.80 lang dus dan voel ik me echt een lomperd. Doe mij maar een man die een flink eind groter is dan ik
Patsen met 1.85m:quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:04 schreef JeOma het volgende:
[..]
PM me effe.
Oke, nu ontopic: ik vind het er ook echt niet uitzien, al zou het in principe niet uit moeten maken. Ik zou niet snel een vrouw aantrekkelijk vinden die groter is dan ik. Maar goed, met m'n 1.85 zijn er gelukkig niet al teveel vrouwen die langer zijn.
quote:
En het nog nooit in je opgekomen dat ze misschien vooral wel op het banksaldo vallen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef FP128 het volgende:
[..]
Formaat Marc Overmars.
Ja er zijn vrouwen die op kleine mannen vallen en vaak niet de minste.
[ afbeelding ]
zij draagt platte schoenen en hij hakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat en status.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:55 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En het nog nooit in je opgekomen dat ze misschien vooral wel op het banksaldo vallen?
quote:
Leuk als gezellig bijzettafeltje dus, maar niet als neukmateriaal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
maar kleine hebben ook wel iets aandoenlijks ( maar zijn niet echt groot stoer en gevaarlijk enzo, maar gewoon lievigbeetje dat verschil)
Hoe relevant vind je daarentegen de penislengte?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
heb een exje gehad van 1.60 terwijl ik zelf ergens rond de 1:80 was toen. Zag er raar uit en mn omgeving vond het ook altijd net iets te leuk. Maar nog steeds val ik niet specifiek op lengte. Ik vind lange mannenmaar kleine hebben ook wel iets aandoenlijks ( maar zijn niet echt groot stoer en gevaarlijk enzo, maar gewoon lievig
beetje dat verschil)
nou meer dat ik me bij zo iemand niet echt heel erg veilig ofzo voel... ( niet dat ik me onveilig voel.. maar bij zon grote vent kun je je toch op een of andere manier beschermd voelen ofzo, vrouwendingetjequote:Op vrijdag 23 april 2010 20:59 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Leuk als gezellig bijzettafeltje dus, maar niet als neukmateriaal.
die is uiteraard essentieelquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:59 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hoe relevant vind je daarentegen de penislengte?
Kwestie van prioriteiten stellen hé.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die is uiteraard essentieel
preciesquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen hé.
Ik snap echt niks van deze post.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Mee eens, maar ook anders zou ik graag iemand hebben waar ik staand mijn hoofd op zijn schouder zou kunnen leggen willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |