quote:Op maandag 12 april 2010 17:47 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ziet er altijd dom uit.
Vrouwen zoeken ook van nature een man die groter en sterker is dan zij.
En in Groningen zijn de vrouwen al zo lang!!quote:
Hoe lang ben jij?quote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat vinden jullie ervan als van een koppel de vrouw langer is dan de man? Vind je het gek staan of boeit het je totaal niet? En dan heb ik het niet over 1 cm he, maar pakweg vanaf een lengte dat het wel opvalt (vanaf 5 cm ofzo) 'Horen' mannen langer te zijn?
Ben benieuwd naar jullie reacties
Geloof ik geen zak van, kom eens met een bron.quote:Op maandag 12 april 2010 17:47 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ziet er altijd dom uit.
Vrouwen zoeken ook van nature een man die groter en sterker is dan zij.
quote:
Zoek eens een vriendinquote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geloof ik geen zak van, kom eens met een bron.
Kijk eens om je heen joh, ipv naar je tenen kijken als je ergens loopt.....bron...pffff......quote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef Buitendam het volgende:
Geloof ik geen zak van, kom eens met een bron.
Vrouw exemplarenquote:Op maandag 12 april 2010 17:58 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen joh, ipv naar je tenen kijken als je ergens loopt.....bron...pffff......
Maargoed, ik heb altijd kleinere vrouw exemplaren gehad, geheel toevallig want het is voor mij geen eis.
Dat slaat echt nergens opquote:Op maandag 12 april 2010 17:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Lijkt me dan meer een geld/macht relatie ipv liefde of dergelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |