Nou nee. Al moet ik opmerken dat je opsomming voor veel vrouwen inderdaad de ultieme man zou zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 18:41 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En natuurlijk intelligent, grappig, ambitieus, verzorgt, goed gekleed, goede baan, hoogopgeleid, sociaal, ruig, stoer maar toch lief, onverschillig maar wel gevoelig op de juiste momenten, kan dansen, zelfverzekerd en uiteraard groot geschapen.
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 25 april 2010 23:55 schreef bascross het volgende:
Ik ben 1.65m
Hoe lang ben je precies?quote:Op donderdag 22 april 2010 03:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben wel een heel erg klein mannetje maar niet dominant. Ik heb maar één keer een eisje gesteld m.b.t. mijn lengte, ik moest in de afscheidsmusical voor mijn school de rol van de 'man' spelen, en voor de rol van de 'vrouw' hadden ze een langere meid dan ikzelf gekozen. Ik zei dat ik dat niet wilde, dan lijk ik helemaal een fucking kaboutertje, ik ging stampen met mijn voetjes op de grond, en anders deed ik niet mee. Toen kozen ze gelukkig een kleinere.
Dit dus.quote:Op
zondag 25 april 2010 18:41 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En natuurlijk intelligent, grappig, ambitieus, verzorgt, goed gekleed, goede baan, hoogopgeleid, sociaal, ruig, stoer maar toch lief, onverschillig maar wel gevoelig op de juiste momenten, kan dansen, zelfverzekerd en uiteraard groot geschapen.
Ik ben het wel eens met je eerste stuk. Kleinere mannen kunnen net zo mannelijk zijn, mannelijkheid hangt niet puur van zijn lengte af. En daarnaast zijn er natuurlijk genoeg kleinere vrouwen, voor wie dit dus niet eens echt 'klein' is. Ik ken een jongen die een paar cm kleiner is dan ik ben, maar hij doet fanatiek aan voetbal, is niet op z'n mondje gevallen en heeft - erg fijn - een lage, zware stem.quote:Op maandag 26 april 2010 06:28 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk dat weinig vrouwen echt op klein zullen vallen, want het is geen mannelijk kenmerk. Maar dat wil niet zeggen dat een kleinere man niet aantrekkelijk kan zijn, een kleine man van 1.60 meter die een beetje afgetraind is (niet té) en assertief in gedrag is/zelfvertrouwen heeft, is mannelijker dan een verlegen dunne slungel van 1.90 meter. En kijk maar naar die Molukkers en Indo's, daar zijn veel vrouwen gek op.
Vraag me wel af of je als klein mannetje die verder niets bijzonders kan (zoals bij een topclub voetballen, zingen, acteren of DJ'en) maar heel 'gewoon' studeert of een kantoorbaan en niet bijzonder knap of bijzonder lelijk bent (geen glad knap Mollukkertje dus) nog wel kansen hebt op een vrouw in Nederland. Je hebt toch iets te compenseren, maar ook weer niet te geforceerd... Met b.v. voetballen (of een andere sport) kan dat automatisch, maar als je dat niet goed kunt, wat dan? 10 uur per week de sportschool in is te, net als je lichaam laten vol tatooeren.
Je kunt heel sociaal en aardig gaan zijn om toch nog 'leuk' gevonden te worden maar dan word je snel een broertje.
ik vind het echt een afknapper...quote:Op donderdag 22 april 2010 02:06 schreef Friek_ het volgende:
Zeg het eens: welke vrouw hier vindt kleinere mannen aantrekkelijk? Of is er ooit verliefd op geworden?
Wil graag eens weten of er uitzonderingen bestaan.
Valt mij ook op. Ik woon in de langste regio van NL. (grens groningen/friesland), de meeste van m;n vrienden zijn 1m90+ (en ik dus 1m70)quote:Op maandag 26 april 2010 16:21 schreef Chai het volgende:
Maar als kleine Nederlandse man kun je natuurlijk altijd nog wat zuidelijker gaan wonen en dan ben je zelfs weer lang.
1.76 representing.quote:Op maandag 26 april 2010 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
Klein is < 1.75
je lijkt mij welquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier eerder gepost en e.e.a. wel uitgelegd hoor.
Btw, ik hou van kleur en heb geen favoriet eten behalve dat het zo diervriendelijk mogelijk geleefd en geslacht moet zijn en verder eet ik geen varkensvlees. Zo, zeg, scheelt dat even een zware portie seks. pfiieuuwww..
Birth Namequote:
Tom Cruise is een filmster die voor de rest qua uiterlijk alles meeheeft, op z'n lengte na.quote:Op maandag 26 april 2010 19:26 schreef ssebass het volgende:
Lange vrouwen vind ik ook onaantrekkelijk. Ben zelf niet lang, maar buiten Nederland zijn eigenlijk bijna alle vrouwen kleiner. Ben in ieder geval langer dan Tom Cruise, oh en nooit een tekort gehad aan vrouwen, dus echt een probleem is het niet.
en nog wat mentale puntjes maar goed kniesoor die daarop letquote:Op maandag 26 april 2010 19:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tom Cruise is een filmster die voor de rest qua uiterlijk alles meeheeft, op z'n lengte na.
Dat is idd een ander verhaal.quote:Op maandag 26 april 2010 20:41 schreef Manono het volgende:
[..]
en nog wat mentale puntjes maar goed kniesoor die daarop let
Maar hetzelfde geldt voor Katie Holmes, en die heeft wel haar lengte en haar leeftijd mee.quote:Op maandag 26 april 2010 19:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tom Cruise is een filmster die voor de rest qua uiterlijk alles meeheeft, op z'n lengte na.
Kijk, als alle vrouwen nou zo dachten.quote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef Keios het volgende:
Ik hou van venten met mijn lengte. Als ze te groot zijn, is het kussen en de rest veel lastiger
Dan was het een treurig gebeuren aangezien Nederlandse mannen een stuk langer zijn dan de vrouwen. In de buurt zou wel ideaal zijn inderdaad.quote:Op maandag 26 april 2010 22:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kijk, als alle vrouwen nou zo dachten.
Ik zou ook niet hartstikke voorover willen leunen of op m'n tenen moeten gaan staan hoor. Ben het met je eens. (als man) Een vrouw moet niet 15cm kleiner zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 22:35 schreef Keios het volgende:
Ik hou van venten met mijn lengte. Als ze te groot zijn, is het kussen en de rest veel lastiger
Post nu es een wijf die valt op een kleine man die niet multizillionair is?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef FP128 het volgende:
[..]
Formaat Marc Overmars.
Ja er zijn vrouwen die op kleine mannen vallen en vaak niet de minste.
[ afbeelding ]
zij draagt platte schoenen en hij hakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Post nu es een wijf die valt op een kleine man die niet multizillionair is?
Klopt NL vrouwen zitten toch vaak tegen een kilootje of 70 aanquote:Op woensdag 9 juni 2010 06:59 schreef breaky het volgende:
Ik weet dat veel Nederlandse vrouwen niet gelijk op mij zullen vallen door mijn lente...aan de andere kant vind ik veel Nederlandse vrouwen ook gewoon vaak te groot en te grof en dus niet aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
hoax!quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef raebyddet het volgende:
Ik ben zelf 1.74 en ik vind kleinere mannen totaal niet aantrekkelijk. Mijn ervaring is dat ze hun lengte (vaak) compenseren met hun egoDie ervaring heb ik ook inderdaad haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intiem knuffelen met je kleinere broertje is inderdaad wel een beetje raar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:12 schreef caroline1234 het volgende:
Ik wijs iemand er niet op af, maar ik merk wel dat ik het fijner vind als de jongen toch net iets groter is. Als je een kleinere jongen wil knuffelen, dan voelt dat al zo ontzettend raar. Net alsof het je kleinere broertje is.
Ook blijven steken op een on-Nederlandse lengte?quote:Op zondag 13 juni 2010 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
lange mannen.
van die lange dunne slungels met en een lang uitgerekt gezicht en schoenmaat 47
freaks if you ask me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |