abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80528700
Beste Fok!kers,

Al een tijdje wil ik mijn vriendin ten huwelijk vragen. Tot op afgelopen weekend had ik alleen nog niet het goede moment gevonden en het ook niet aangedurfd. Maar afgelopen weekend zijn we naar Parijs geweest. Fantastisch weer, veel gezien en gedaan. En aan het eind van onze laatste dag stonden we op een uitkijkpunt bij de Eifeltoren, super romantisch! En op dat moment wist ik het...dit is HET moment. Maar helaas geen ring bij me. Toch een poging tot een aanzoek gedaan. Maar het ging zo lomp (mede doordat ik geen ring had) dat ik het moment volledig heb verpest. Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was. Het bleek dat ze al doorhad dat ik een ring had aangeschaft, dus ze had een optelsom gemaakt ring + weekend Parijs = huwelijksaanzoek. Heel blij had ze het aan haar zus verteld en heel het weekend liep ze te hopen op het moment dat ik op mijn knieën zou gaan... Ze had al een heel beeld in haar hoofd hoe ze het haar ouders wilde gaan vertellen, hoe ik haar in Parijs (de stad van haar dromen) ten huwelijk had gevraagd. Kortom, ik heb haar droom verpest.

Logischerwijs voel ik me sindsdien echt klote. Niet om mezelf, maar om het feit dat ik haar flink heb gekwetst. Natuurlijk wil ik nog steeds haar ten huwelijk vragen. Maar het momentum is weg. Parijs als locatie kan ik schudden nu. Maar waar dan wel? Volgende week gaat ze wegens privé omstandigheden een tijdje naar het buitenland, naar familie. Ik wil haar vóór die tijd alsnog ten huwelijk vragen. Op de juiste manier. Hoewel ze me vergeven heeft weet ik niet of ze het accepteert als ik het nu alsnog doe. Want de spontaniteit is wel een beetje weg natuurlijk.

Kortom, ik weet even niet meer wat ik moet doen. Hoe ik het nu moet aanpakken. Bijna vanzelfsprekend is dit de eerste keer dat ik iemand ten huwelijk vraag dus ik heb geen idee hoe ik het moet aanpakken.

HELP!

Dank!
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:58:24 #2
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_80528761
Stuur gewoon een keer een smsje tijdens het poepen.

Niet zo sentimenteel man, is nergens voor nodig.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_80528776
je hebt haar toch ten huwelijk gevraagd
en je had een ring gekocht, maar die niet meegenomen naar parijs
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:59:36 #4
167595 mirved
Infobesitas
pi_80528795
Romantisch etentje en dan regelen met de ober dat hij de ring in haar glas doet halverwege de avond.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_80528822
dat weten wij toch ook niet?
persoonlijk zou ik nee zeggen als iemand me in parijs op de eifeltoren vraagt alleen al omdat ie het lef heeft het op die manier te doen
vraag mij maar gewoon op een rustig en redelijk normaal moment

wat ik wil zeggen: iedereen zn ding en ik weet die van haar niet...

misschien proberen de boel zo goed mogelijk na te maken thuis?
levensgrote fotos van de skyline van parijs op de ramen plakken, overal van die windwaaiers zetten en frans gemurmel uit de luidsprekers laten komen?
dat zou ik dan wel weer cute vinden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:00:47 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80528823
Ik vind de eiffeltoren lang niet zo trouwaanzoekwaardig als het uitzicht bij de sacre coeur 'savonds als er allemaal mensen zijn die muziek maken daar etc .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80528833
Romantisch etentje thuis, kaarsen enzo, ze zal het aan zien komen nu uiteraard, maar als je op je knieën gaat en je excuses deelt en dergelijken moet het wel goedkomen dacht ik zo.
_________________O_________________
pi_80528847
Dude, zij moet gewoon niet zo zeiken. Ik zou niet om kunnen gaan met vrouwen waarbij alles altijd maar perfect moet.

De perfectie zit hem ook in de imperfectie, niet waar? Als je een beetje stuntelt, laat je ook zien dat het je zenuwachtig maakt en dat is dan weer een bevestiging voor haar hoeveel jij erom geeft.

We leven niet in een film, dacht ik.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_80528894
en als ze niet met je wil trouwen om hoe het aanzoek gaat zou ik het sowieso maar laten zitten

en jij kunt er toch ook niks aan doen dat zij al tegen dr zus gezegd had wat alleen nog maar bestond in haar hoofd?

ja ik weet het, ik spreek mn post van net tegen, maar ik probeerde alleen maar een punt te maken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:05:26 #10
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_80528947
Tering hee, in plaats van dat ze blij is dat jij met haar oud wilt worden leeft ze liever in haar eigen droomwereld en als je héél erg je best doet om daarin te passen, dan mag je blijven. Ik zou direct opstappen, met zo'n psycho case kan je nooit gelukkig worden.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_80528996
Dus omdat jij niet hebt voldaan aan haar beeld van het ideale huwelijksaanzoek is ze nu pissed off?

Nou, lekker dan

En moet je trouwens persé een ring hebben bij het aanzoek? Die kan toch later nog? Of ben ik met deze uitspraak niet "bij de tijd"?
pi_80529048
Later lach je hierom
pi_80529096
OMG, vrouwen met een te geromantiseerd beeld van het leven zeker teveel domme vrouwenseries gekeken?

Man, wat boeit het dat het wat lomp is gegaan? Het gaat toch om het idee.

Wat een kut
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:14:43 #14
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_80529215
uhm dus je vroeg haar ten huwelijk,alleen wat klunzig en zonder ring,en nu doet ze net alsof er geen aanzoek is geweest? wat antwoordde ze dan tijdens jouw stuntelige aanzoek? ik snap niks van zo'n soort vrouwen
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:15:21 #15
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_80529229
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef Urquhart het volgende:
Later lach je hierom
Dan maar hopen dat hij dan net zo hard lacht als ik nu
pi_80529499
Wie denkt ze wel dat ze is?!? Je kiest een prachtig moment uit en doet haar een aanzoek. Goed, het liep allemaal niet zoals zij het heeft gewenst maar je hebt haar gevraagd.
Jij hebt niks meer te doen, zij daarentegen des te meer. In de eerste plaats: ja (of nee) zeggen.
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_80529559
Waarom zou je een hoop geld uit gaan geven aan een ring en een dure trouwerij (ze heeft daar waarschijnlijk ook wel haar droombeeld over) als ze zo reageerd. Ze kan best teleurgesteld zijn maar ik zou het zelf als manzijnde een volgende aanzoek voor minimaal een jaar uitstellen. Een aanzoek doen is niet iets wat je zomaar doet als ze er niet op ingaat pech gehad. Ik had een weekje Brazilie geboekt van dat geld wat je voor de bruiloft hebt gespaard en lekker genieten daar 1-2 weekjes. Lekker achter de vrouwtjes aan gaan ook natuurlijk. Je gaat toch niet als een tam hondje achter haar aan blijven lopen en "weer" een aanzoek doen binnen een week.
pi_80529798
Maar waarom had je die ring dan niet bij je? Epic Fail.
pi_80529800
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef OcmeRemco het volgende:
Het bleek dat ze al doorhad dat ik een ring had aangeschaft, dus ze had een optelsom gemaakt ring + weekend Parijs = huwelijksaanzoek. Heel blij had ze het aan haar zus verteld en heel het weekend liep ze te hopen op het moment dat ik op mijn knieën zou gaan... Ze had al een heel beeld in haar hoofd hoe ze het haar ouders wilde gaan vertellen, hoe ik haar in Parijs (de stad van haar dromen) ten huwelijk had gevraagd. Kortom, ik heb haar droom verpest.
Pardon? En hoe zit het met haar actie die jouw droom verpest heeft?!

Ze heeft nu al allerlei verwachtingen. Verwachtingen over het aanzoek (wat jij nooit waar kunt maken omdat het alleen in haar droomwereld zo gaat!) Verwachtingen over de trouwerij (same there!) Verwachtingen over het huwelijk. Jij gaat dat nooit waar kunnen maken, zult haar dus blijven teleurstellen.

Vergeet je aanzoek! Zeg haar dat het niet eerlijk van haar is dat ze zo reageert. Probeer het over een half jaar misschien nog eens.
pi_80530025
Een beetje vreemd verhaal eigenlijk .

Maar goed, wat misschien leuk is, is om een aantal erg grote posters van Parijs te regelen en ergens op te hangen, een tafeltje erbij te zetten met stokbrood en wijn en eventueel nog een foute vioolspeler inhuren(of een verklede vriend). Een beetje verrassende plaats is misschien wel handig voor het effect, misschien ergens op een vaste wandelroute?
pi_80530111
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Een beetje vreemd verhaal eigenlijk .

Maar goed, wat misschien leuk is, is om een aantal erg grote posters van Parijs te regelen en ergens op te hangen, een tafeltje erbij te zetten met stokbrood en wijn en eventueel nog een foute vioolspeler inhuren(of een verklede vriend). Een beetje verrassende plaats is misschien wel handig voor het effect, misschien ergens op een vaste wandelroute?
pi_80530215
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja god, ik leef mij in in dat wijf van hem
pi_80530254
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:58 schreef _Michiel_ het volgende:

Ik moest lachen

Ontopic: eerst even mijn mening. Ik vind het eigenlijk meer haar probleem dat ze er zo'n big deal van gemaakt heeft. Ze mag toch al blij zijn dat je het probeert, zo veeleisend dat het precies moet zoals het plaatje dat in haar hoofd zit. Natuurlijk loopt het dan op een teleurstelling uit, maar nogmaals, haar probleem want zij heeft het zo geromantiseerd.

Goed als je het dan toch goed wil maken heb ik nog wel een idee. Kleed je huis (of slaapkamer ofzo) aan zoals Parijs. Je kan bijvoorbeeld een nep eiffeltoren neerzetten en al die andere dingen, je hebt wel van die kartonnen vouwdingen daarvan, of zo'n 3D-puzzel. Zet franse muziek op, kook een franse maaltijd, the works. Het aanzoek kan je dan doen in de vorm van een mime-act
Succes ermee!
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:42:45 #24
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80530313
Verwende wijven
Snollebolt
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 18:45:17 #25
236264 crew  capricia
pi_80530407
Hoe lomp was je eigenlijk TS? Want dat wordt niet echt duidelijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80530543
Wát een zeikwijf zeg. Dat je daar nog mee wil trouwen is me een raadsel. Zulke ontevreden zeikerige reacties zijn je voorland jongen, run while you still can!
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_80530672
Ik zou blij zijn als ik jou was dat het aanzoek mislukt is. Dit is je kans om nog weg te gaan jongen wat een aanstelleritis!
pi_80530710
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Ja god, ik leef mij in in dat wijf van hem
dan kun je denk ik beter foutjes maken
drama queens hebben graag wat om op los te kunnen gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80530726
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef capricia het volgende:
Hoe lomp was je eigenlijk TS? Want dat wordt niet echt duidelijk.
Dat zou wel goed lomp zijn. Als je een ring koopt en naar Parijs gaat dan vraag je haar toch gewoon ten huwelijk.

Ik snap wel dat ze het verwachten. Maar ze loopt wel te zeiken. Vraag iemand haar ten huwelijk en dan gaat ze janken.
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:56:38 #30
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80530868
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:58 schreef _Michiel_ het volgende:

Dit was dus het eerste wat ik dacht.
Gewoon vanaf de plee roepen.
Schat, het plee papier is op. En als ze komt, dan vraag je haar ten huwelijk.
Sorry maar eiffeltoren, bla bla is zo on-romantisch.

En nogmaals sorry, maar jouw vriendin moet niet pochen bij haar zus met een aanzoek dat helemaal niet heeft plaatsgevonden. Nou n ou wat bijzonder hoor. Ze stond vast me knikkende knietjes op die eiffeltoren. Had inderdaad al een heel beeld in haar hoofd gevormd. Dat is geen verrassing.

Mijn tip. Haal bij de blokker heel veel waxinelichtjes. Zet ze in de tuin met haar naam en de vraag. En zet haar geblindoekt voor het slaapkamerraam en laat haar naar beneden kijken.
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:59:23 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80530995
Wel eerst die blinddoek afdoen.

Oh en verlovingsringen zijn voor watjes. Wat wil ze? Een dure verlovingsring en daarna ook nog een dure trouwring?
pi_80531030
wat heb je dan gezegd.... daar op die toren?

En wat heeft zij gezegd?
pi_80531042
Of een vliegtuig huren met de vraag er achter of ze met je wilt trouwens. Dat is ook lekker afgezaagd, kan ze vast wel waarderen.
pi_80531103
Vraag haar beste vriendin ten huwelijk! Wel zorgen dat zij erbij is, en iemand die het op film zet.

Filmen die grafbek en hier posten!
pi_80531228
Faaltopic. Faalwijf, ook nog eens. Het zoveelste popje met een zwaar geromantiseerd clichematig utopia van een mooiste dag van haar heeeeeele leven, incluis ring van een halve kilo. Dump die muts en zoek een leuke vrouw die wél de moeite waard is.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikbeneenkiwi op 20-04-2010 19:09:25 ]
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_80531258
Vraag me af hoe lomp.. lomp is..

Ik zou het wel lief vinden zown stotterend en nerveus ventje
I solemnly swear i'm up to no good
pi_80531303
Maar vertel is precies hoe dat gesprek ging. Je zegt dat je je aanzoek wel gedaan hebt. En toen zei ze nee? Ik snap het niet, je gaat toch niet nee zeggen puur omdat het aanzoek je niet aanstaat.
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 19:06:56 #38
236264 crew  capricia
pi_80531359
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef -Engel- het volgende:
wat heb je dan gezegd.... daar op die toren?

En wat heeft zij gezegd?
Ben ook benieuwd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80531407
Maar is een ring nou "verplicht" bij een aanzoek of hoe zit dat? Ik zou geen moord en brand schreeuwen bij geen ring, hoor. Vind een aanzoek op zich al heel bijzonder .
pi_80531454
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Maar vertel is precies hoe dat gesprek ging. Je zegt dat je je aanzoek wel gedaan hebt. En toen zei ze nee? Ik snap het niet, je gaat toch niet nee zeggen puur omdat het aanzoek je niet aanstaat.
Blijkbaar wel Na zo'n reactie zou de dame in kwestie er bij mij niet meer op hoeven rekenen
pi_80531493
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Maar is een ring nou "verplicht" bij een aanzoek of hoe zit dat? Ik zou geen moord en brand schreeuwen bij geen ring, hoor. Vind een aanzoek op zich al heel bijzonder .
hmmmmm weet niet... maakt het wel af denk ik....
maar als het echt echt een aanzoek is... waar je al op hoopte dan komt die ring toch gewoon later....
pi_80531495
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Blijkbaar wel Na zo'n reactie zou de dame in kwestie er bij mij niet meer op hoeven rekenen
Waarschijnlijk is ze gewoon goed dom en egoïstisch. Maar dat wist TS neem ik aan al.
pi_80531617
Jij doet alle moeite, gaat even iets niet goed waardoor mevrouw niet aan haar droomwens werd voldaan. Iets waar ze helemaal niets van af had moeten weten en al helemaal niet had moeten doorvertellen en dan vind zij het ook nog gerechtvaardigd om boos op jou te worden....

Ik zeg dumpen die slet.
pi_80531639
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Ben ook benieuwd naar hoe dat gesprek ging. En dat laatste komt wel voor ja, helaas.
pi_80531655
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is ze gewoon goed dom en egoïstisch. Maar dat wist TS neem ik aan al.
Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.

Ignorance is bliss
pi_80531705
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.

Ignorance is bliss
Misschien kan ze heel lekker koken, weet wij veel.
pi_80531711
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.

Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
pi_80531742
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Misschien kan ze heel lekker koken pijpen, weet wij veel.
pi_80531764
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.

Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
En op haar bruiloft zelf de halve dag op de wc gaat zitten huilen omdat er wijnvlekken op haar jurk zitten
pi_80531775
quote:

één keer gezien, met m'n vriendin nota bene samen helemaal dubbel gelegen van het lachen
pi_80531897
Ik zou haar gewoon op een romantische plek in Nederland ten huwelijk vragen
In Zaltbommel bijvoorbeeld
pi_80531935
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

En op haar bruiloft zelf de halve dag op de wc gaat zitten huilen omdat er wijnvlekken op haar jurk zitten
nou van wijnvlekken op mn jurk zou ik ook wel balen hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80531975
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

DIe komen er niet zomaar op.
pi_80532006
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het gaat om het idee hè?

Of de wedding planner verrot schelden omdat de bloemen verlept zijn of qua geur niet bij elkaar passen of weet ik wat. Van die hysterica's die hun bruiloft in Utopia willen houden
pi_80532083
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Het gaat om het idee hè?

Of de wedding planner verrot schelden omdat de bloemen verlept zijn of qua geur niet bij elkaar passen of weet ik wat. Van die hysterica's die hun bruiloft in Utopia willen houden
Als je zo'n dochter hebt dan schaam je je toch verschrikkelijk dat je destijds niet voor abortus hebt gekozen
pi_80532194
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:01 schreef Chowi het volgende:
Dude, zij moet gewoon niet zo zeiken. Ik zou niet om kunnen gaan met vrouwen waarbij alles altijd maar perfect moet.

De perfectie zit hem ook in de imperfectie, niet waar? Als je een beetje stuntelt, laat je ook zien dat het je zenuwachtig maakt en dat is dan weer een bevestiging voor haar hoeveel jij erom geeft.

We leven niet in een film, dacht ik.
Dat dus. Omdat ze in haar hoofd al had zitten hoe ze het haar ouders zou vertellen, hoe kinderachtig
Ik ben benieuwd hoe ze dan gaat vertellen dat er gescheiden gaat worden over een poosje
pi_80532251
Remco beter trouw je wel met haar, strak lopen wij haar nog tegen het lijf.

Nee tegen een huwelijksaanzoek zeggen wanneer je wel met hem wilt trouwen...
pi_80532279
De vriendin van TS leeft blijkbaar wel in een film en hij houdt zich nu niet aan het script

Als man zijnde moet je toch ook niet weten waar je blijft met zo'n reactie??
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:29:40 #59
102387 FUFR
schwung!
pi_80532420
ik zou ze vragen tijdens het pijpen, dan is het spontaan en echt lief bedoeld.

TS vriendin is een aanstellerig jankwijf, maar dat terzijde
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:30:26 #60
102387 FUFR
schwung!
pi_80532467
en als ik mijn vrouw iedere keer moest vragen als we een keer een citytrip deden was ik nu 20x getrouwd.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:40:53 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80532918
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef FUFR het volgende:
en als ik mijn vrouw iedere keer moest vragen als we een keer een citytrip deden was ik nu 20x getrouwd.
En iedere keer dat ze je pijpt?
pi_80533006
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef FUFR het volgende:
ik zou ze vragen tijdens het pijpen, dan is het spontaan en echt lief bedoeld.
Niet tijdens. Dan moet je het gelijk zelf afmaken.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:43:56 #63
102387 FUFR
schwung!
pi_80533034
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

En iedere keer dat ze je pijpt?
dan was ik nog vaker getrouwd
pi_80533467
Wat is de reden dat je het verpest hebt dan, dat je geen ring bij je had?
pi_80533798
TS komt toch niet terug. Laffe haas.
pi_80536913
Wat heb je zo lomp gedaan dan? Struikelde en viel je plat op je gezicht ofzo? Of scheet er net een vogel op je hoofd? Ja sorry ik kan het me echt niet indenken wart er zó lomp zou kunnen zijn dat iemand waar je van houdt zo vreemd doet sowieso, heeft ze überhaupt antwoord gegeven of niet?
pi_80539975
Meeleespost voor het verhaal.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_80540876
Ik ben net als menigeen ander user nieuwsgierig hoe lomp TS wel niet moet zijn geweest.

Aan de andere kant lijkt de vrouw-to-be van TS me zo'n typje dat nooit tevreden is. Jezus zeg, je neemt haar al mee naar Parijs, gaat met d'r de Eifeltoren in en vraagt haar daar nota bene ten huwelijk. Hoe ongelooflijk bot en veeleisend moet dat mens dan wel niet zijn om stampij te gaan lopen maken. De vriendin van TS zou zich moeten schamen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:30:16 #69
283365 OcmeRemco
Forum lurker
pi_80541000
Oké, de meningen zijn duidelijk niet verdeeld hier.

Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.

Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?

En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk. Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt. Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.

Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
pi_80541222
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:

Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.

Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?

En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk. Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt. Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.

Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
Tja, inderdaad lomp. Ik zou het in dat geval gewoon gedaan hebben en het niet van tevoren gevraagd hebben. Dan is dat suprise wtf bbq effect er al van af. Verder ben ik al bijna zo'n 6 jaren samen met mijn vriendin (waar het ook hartstikke goed mee gaat) en trouwplannen liggen ook op een niet al te lange termijn , we zijn beiden namelijk nog starters, nog aan de startpunt van onze carrière. Maar goed, ik zou het ongelofelijk bot en respectloos van mijn vriendin vinden, als zij boos op mij zou worden omdat mijn huwelijksaanzoek niet zo sprookjesachtig is als zij verwacht had.

Met nadruk op 'sprookjesachtig'. Vergeet niet dat veel vrouwen al van kinds af aan fantaseren over een droomhuwelijk, en sommige van deze vrouwen zelfs zo ver gaan om dit verwachte droomhuwelijk tot in het kleinste detail uit te plannen. Zo'n vrouwen moeten gewoon niet miepen als ze niet dat sprookjesachtige, véél te dure en onrealistische huwelijk waar ze hun hele leven al over fantaseren, krijgen. Ik bedoel maar, ik fantaseer ook maar al te graag dat ik later eigenaar van een grote multinational ben en constant de dikste scheurijzers onder mijn reet heb, maar ik ben me daar tegelijkertijd zeer goed van bewust dat dat er waarschijnlijk toch nooit in gaat zitten.
pi_80541226
quote:

Maar dat is niet de vraag. Daar moet als het goed is nog wat achter komen. Maar toen was het zeker al gedaan?
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:35:07 #72
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80541243
Waarom nog trouwen als het niet hoeft????????
Snollebolt
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:42:31 #73
283365 OcmeRemco
Forum lurker
pi_80541632
Er kwam geen vraag meer daarna, nee. Het 'kwaad' was al gedaan. Pas ergens halverwege op de Franse snelweg op weg naar huis kwam het verhaal naar buiten waarom ze boos was, gepaard met een "sorry".

Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan ) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben. En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:46:01 #74
283365 OcmeRemco
Forum lurker
pi_80541794
@Calamares. Idd hebben veel vrouwen zo'n beeld van een sprookjeshuwelijk. Zo ook mijn vriendin. Ze droomt al hele leven van een huwelijksaanzoek in Parijs. Niks mis mee op zich.
pi_80541890
Heeft ze überhaupt haar excuses wel aangeboden?

Dat vrouwen vanaf jongs af aan hiervan dromen en dat ze zelf hoge verwachtingen creëer is hun eigen doen. Dit betekend niet dat dit alleen maar voor haar belangrijk is.
pi_80541914
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Er kwam geen vraag meer daarna, nee. Het 'kwaad' was al gedaan. Pas ergens halverwege op de Franse snelweg op weg naar huis kwam het verhaal naar buiten waarom ze boos was, gepaard met een "sorry".

Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan ) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben. En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
Ik vond het persoonlijk niet zo heel lomp, maar ik heb nou eenmaal nooit over een droomaanzoek/huwelijk gefantaseerd, zelfs niet toen ik klein was. Al vind ik Parijs met strak blauwe lucht en 22 graden celsius nou niet bepaald romantisch maar goed :p
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:52:14 #77
30252 Soempie
Procreating
pi_80542082
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:00 schreef rhubarbje het volgende:

misschien proberen de boel zo goed mogelijk na te maken thuis?
levensgrote fotos van de skyline van parijs op de ramen plakken, overal van die windwaaiers zetten en frans gemurmel uit de luidsprekers laten komen?
dat zou ik dan wel weer cute vinden
Echt een goed idee dit.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_80542098
Ik snap het nog niet zo goed, TS. Was ze nou gepikeerd omdat je haar niet echt vroeg of omdat je geen ring bij je had?

Edit: niet goed gelezen. Wat een heisa om de afwezigheid van een metalen band om je vinger...

[ Bericht 30% gewijzigd door Jumping-Skippy op 20-04-2010 23:03:15 ]
pi_80542147
quote:
Als je op dat moment ook nog vanaf de Eiffeltoren naar beneden stond te pissen dan had ik het echt briljant gevonden.
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:55:50 #80
30252 Soempie
Procreating
pi_80542241
quote:

Inderdaad, maar als ik je verhaal verder zo lees had ik er niet zoveel moeite meer in gestoken. Vind je aanpak helemaal niet zo lomp. Jammer dat ze zo'n ideaalbeeld in haar hoofd heeft en nogal kinderachtig reageert.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:57:58 #81
30252 Soempie
Procreating
pi_80542342
quote:

Ik zou het helemaal niks vinden. Echt te gemaakt, te cliche, te te... Dat andere idee: Parijs namaken zou ik zeker wel heel erg romantisch en lief vinden.

Jammer dat m'n vriend nooit mijn posts leest.
pi_80542373
Moet je ook nog met hangende pootjes bij haar pa langs voor toestemming?
pi_80542440
quote:
Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.
Sorry hoor maar alleen maar om dat metalen ding om haar vinger.....
Jezus je had gewoon achter die opmerking gewoon gelijk moeten vragen van Lieve schat .....

Dat zij graag wil dat je met 100 rozen, op je knieën, in Parijs op de Eifeltoren, met een dikke ring , in drie delig kostuum + wit paard daar een huwelijksaanzoek gaat doen, want dat droomt ze al haar hele leven is wel erg kortzichtig en egoïstisch. Wees godver blij dat een man je wil hebben

Ik heb mijn vrouw in een romantisch klein Grieks restaurantje op vakantie in Griekenland ten huwelijk gevraagd (zonder ring en zelfs niet op mijn knieën). Het was dat een oude uitkijktoren aan zee waar we de eerste dag nog op konden die dag (en de rest van de vakantie) dicht was. Maar behalve een zooi blije tranen kreeg ik toch wel een luide JA hoor. Maar als je eenmaal getrouwd bent dan kun je het aanzoek maar vaagjes herinneren hoor.

Maar goed als ze bij het aanzoek al zo flipt , berg je maar als jullie zij jullie huwelijksdag gaat regelen.
♥ K, N, R en F ♥
pi_80542726
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:10:52 #85
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_80542980
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar goed als ze bij het aanzoek al zo flipt , berg je maar als jullie zij jullie huwelijksdag gaat regelen.
Dit dus.
Vraag haar de volgende keer mee uit eten, rij naar McDonald's en stop de ring in zo'n kindersurprise Pffff, wat een zeikwijf.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_80543024
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dit dus.
Vraag haar de volgende keer mee uit eten, rij naar McDonald's en stop de ring in zo'n kindersurprise Pffff, wat een zeikwijf.
da's best wel humor.. dan wordt ze vast helemaal pissig
pi_80543110
quote:

[..]

Dit dus.
Dat zou ik eigenlijk wel humor vinden. De vrouw die daar om kan lachen wordt tenminste niet een lui zeikwijf nadat de buit echt binnen is.
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:13:41 #88
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_80543127
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:11 schreef koekjestrommel het volgende:
da's best wel humor.. dan wordt ze vast helemaal pissig
Uiteraard een geintje, maar je snapt wat ik bedoel
pi_80543182
Wel door de McDrive uiteraard.
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:16:52 #90
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_80543298
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:14 schreef Fortitude het volgende:
Wel door de McDrive uiteraard.
pi_80545511
Regel dat ze een dag vrij heeft op haar werk en jij ook. Doe haar een blinddoek om en stap in de auto. Rij haar naar Parijs, tot een mooie locatie. Knipperlichten uit, stap de auto uit en vraag haar.
pi_80546070
quote:

Overal behalve in Parijs is voor mij de ideale plek om iemand ten huwelijk te vragen, op een vuilnisbelt in Nepal is een nog betere plek en zal je nog fatsoenlijker te woord worden gestaan.
pi_80546156
Ik heb liever dat je kunt merken dat hij over het aanzoek heeft nagedacht dan dat het allemaal precies via het boekje gaat, want dat "boekje" is voor iedereen toch anders.
En die ring hoeft voor mij al helemaal niet persé.
  woensdag 21 april 2010 @ 00:43:06 #94
283365 OcmeRemco
Forum lurker
pi_80546203
quote:

[..]

Dit dus.
Ben nu wel benieuwd wat voor vriendin jij hebt?!

Ik open dit topic trouwens niet om haar af te laten zeiken, dus reageer of normaal of gewoon niet.
  woensdag 21 april 2010 @ 00:46:47 #95
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_80546286
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:43 schreef OcmeRemco het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat voor vriendin jij hebt?!
Ik ben een vrouw en hetero, dus ik heb geen vriendin Maar goed, de humor van mijn post is je blijkbaar helemaal ontgaan.
quote:
Ik open dit topic trouwens niet om haar af te laten zeiken
Dat is duidelijk. Je zit ermee dat je haar "perfecte droom" hebt verstoord. Dat belooft nog wat als jullie gaan trouwen. Ga je mevrouw in elke situatie haar zin geven?
quote:
dus reageer of normaal of gewoon niet.
Dat maak ik zelf wel uit.
pi_80546437
quote:
..........
Kortom, ik heb haar droom verpest.
Haar droom Ik weet nu al dat ik allergisch voor haar ben.
quote:
Logischerwijs voel ik me sindsdien echt klote. Niet om mezelf, maar om het feit dat ik haar flink heb gekwetst.
Gekwetst T is niet alsof je bent vreemdgegaan of zo hoor
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  woensdag 21 april 2010 @ 00:54:59 #97
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80546463
quote:
Op woensdag 21 april 2010 00:37 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Overal behalve in Parijs is voor mij de ideale plek om iemand ten huwelijk te vragen, op een vuilnisbelt in Nepal is een nog betere plek en zal je nog fatsoenlijker te woord worden gestaan.
Wat klef man doe je toch gewoon op de bank bij een goede film?
Heey wil je trouwen ja of de nee?
Jemig wat doen jullie toch ingewikkeld?
Snollebolt
  woensdag 21 april 2010 @ 01:04:29 #98
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_80546645
Een echte vrouw had om je gelachen of had je een serieus antwoord gegeven. Boos worden is een teken dat ze nog in een kleine-meisjes wereld leeft. Ze is emotioneel niet genoeg ontwikkeld om een echte relatie aan te gaan. Wees blij dat het zo gelopen is en dat jullie nu wat bedenktijd krijgen, anders had je nu op een roze wolk gezeten en konden jullie over twee jaar de cd-collectie verdelen.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_80546839
Hoe heet die ene show, Horrorbruiden? Als ze nu al zo reageert houd je hart maar vast .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_80546896
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:17 schreef joyvke het volgende:
Hoe heet die ene show, Horrorbruiden? Als ze nu al zo reageert houd je hart maar vast .
quote:
  woensdag 21 april 2010 @ 01:24:17 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_80546901
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf. Boos worden omdat het toevallig niet strookt met het plaatje dat zij in d'r hoofd heeft, ondankbaar sekreet. Ze moet allang blij zijn dat je überhaupt met haar wil trouwen want zo geweldig klinkt ze ook weer niet.

Mijn ex zei 'ik denk dat we moeten trouwen' nadat hij een telefoontje kreeg dat hij naar Afghanistan zou vertrekken. Geen ring of niks, en eerlijk waar, dat was NIET hoe ik het me bedacht heb. We hebben gezellig samen ringen uitgezocht. Alleen van dat huwelijk is het gelukkig nooit gekomen.

Oh, en werkelijk, ze is vooral boos omdat ze het al aan d'r zus verteld heeft en nu moet ze zichzelf voor lul zetten door te zeggen dat het dus niet zo was. Maar ja, dáár kun jij niks aan doen.

Ik zou lekker afwachten, desnoods een paar maanden en niet speciaal omdat ze naar d'r familie gaat. En welgemeend: heel veel geluk samen .
Resistance is futile.
pi_80546938
Wat een ondankbaar zeikwijf zeg. dat je toevallig die ring niet bij had doet daar niets aan af.
WTF was er niet goed dan? Je hebt haar ten huwelijk gevraagd en ook nog eens in de stad die ze graag wilde

Bah bah, zoek een ander zou ik zeggen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80546947
Ow hoi Seven.,

Alles goed met jou?
vosss is de naam,
pi_80547000
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

Ah ja, heb het topic heel globaal doorgelezen, dus die post heb ik gemist .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_80547036
Gewoon een keer die ring aan dr geven, goedmaken tijdens de huwelijksreis.
  woensdag 21 april 2010 @ 01:37:34 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_80547067
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:27 schreef vosss het volgende:
Ow hoi Seven.,

Alles goed met jou?
Jazeker. Met jou?
Resistance is futile.
  woensdag 21 april 2010 @ 01:37:49 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80547070
Nou ja zeg, wat een lef En dan ga jij je nog schuldig zitten voelen ook
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80547093
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:24 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf..< knip vanwege de lange uitleg>
Adem in,adem uit
75 topics = FIN
pi_80547101
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jazeker. Met jou?
Ja hoor. Heb jij een nieuw nummer?
vosss is de naam,
pi_80547119
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:26 schreef vosss het volgende:
Wat een ondankbaar zeikwijf zeg. dat je toevallig die ring niet bij had doet daar niets aan af.
WTF was er niet goed dan? Je hebt haar ten huwelijk gevraagd en ook nog eens in de stad die ze graag wilde

Bah bah, zoek een ander zou ik zeggen.
hoe bot ook, lachen. soortgelijke aanzoeken stammen uit de jaren 20, die moest je even doen voordat je eidelijk kon neuken. dik uit de tijd en hieruit blijkt dat je je vriendin niet echt kent.
vrouwen uit deze tijd staan daar allang niet meer op te wachten.
De Puta Madre
  woensdag 21 april 2010 @ 01:48:17 #111
272454 Boepie
spannend!
pi_80547165
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

hoe bot ook, lachen. soortgelijke aanzoeken stammen uit de jaren 20, die moest je even doen voordat je eidelijk kon neuken. dik uit de tijd en hieruit blijkt dat je je vriendin niet echt kent.
vrouwen uit deze tijd staan daar allang niet meer op te wachten.
Die regelen het gewoon zelf
  woensdag 21 april 2010 @ 07:29:34 #112
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_80548050
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:24 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf. Boos worden omdat het toevallig niet strookt met het plaatje dat zij in d'r hoofd heeft, ondankbaar sekreet. Ze moet allang blij zijn dat je überhaupt met haar wil trouwen want zo geweldig klinkt ze ook weer niet.

Mijn ex zei 'ik denk dat we moeten trouwen' nadat hij een telefoontje kreeg dat hij naar Afghanistan zou vertrekken. Geen ring of niks, en eerlijk waar, dat was NIET hoe ik het me bedacht heb. We hebben gezellig samen ringen uitgezocht. Alleen van dat huwelijk is het gelukkig nooit gekomen.

Oh, en werkelijk, ze is vooral boos omdat ze het al aan d'r zus verteld heeft en nu moet ze zichzelf voor lul zetten door te zeggen dat het dus niet zo was. Maar ja, dáár kun jij niks aan doen.

Ik zou lekker afwachten, desnoods een paar maanden en niet speciaal omdat ze naar d'r familie gaat. En welgemeend: heel veel geluk samen .
Mee eens

En: verstop de ring, ergens waar ze hem niet verwacht, kom je vaak bij haar thuis? Zo ja, stop hem in een zakje van shirtje/broek/jurk die ze vaak draagt oid
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  woensdag 21 april 2010 @ 08:03:40 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80548304
Maar waarom had je die ring nou niet bij je, want die had je toch wel gekocht?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:10:11 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80548363
Ik vind het trouwens een nogal halfslachtige poging tot een aanzoek. Doe het dan gewoon een beetje behoorlijk.

En Parijs nabouwen vind ik zum kotsen. Ik moet het even zeggen want mijn vriendje leest wél mee.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:20:01 #115
30252 Soempie
Procreating
pi_80548496
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het trouwens een nogal halfslachtige poging tot een aanzoek. Doe het dan gewoon een beetje behoorlijk.

En Parijs nabouwen vind ik zum kotsen. Ik moet het even zeggen want mijn vriendje leest wél mee.
pi_80548640
quote:
Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan ) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben.
Wat dus betekend dat je het nooit goed kunt doen... Begin maar vast aan die cursus gedachtenlezen want als het niet exact is wat ze in gedachten heeft gaat het de volgende keer, hoe perfect jíj ook denkt dat het is, weer in drama eindigen.
Nog sterker; zelfs als je het wél perfect voor haar doet is iedere vorm van spontaniteit verdwenen. Ben je dus alleen nog maar een toneelstukje op aan het voeren. Wil je dat echt?!
quote:
En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
perfect? Cliché zul je bedoelen. Onorigineel, afgezaagd, afgelebberd en uitgespuugt. Kom op zeg, kun je dan echt niks zelf bedenken?
Wil je nou echt dat als er later iemand aan jullie vraagt "En, hoe heeft ie het gevraagd?" dat je hetzelfde toneelstukje moet opdreunen wat 80% van de bevolking opdreunt? Of wil je liever een interessant verhaal te vertellen hebben wat niemand eerder gehoord heeft?

Nee, ook mijn huwelijksaanzoek was niet 100% zelf bedacht. Maar het was tenminste niet in Parijs en al helemaal niet op de Eifeltoren. Maar nog veel belangrijker: HET WAS NIET DOOR MIJN VROUW VERZONNEN.

Maar nee, Remco, blijf jij lekker burgerlijk. Aanzoek in Parijs, trouwen in een witte jurk, huisje in een buitenwijk van Almere waar jij met de trein naar kantoor in Amsterdam gaat terwijl je vrouw jullie 2,4 kinderen opvoed samen met de hond terwijl de stationwagon op de oprit staat naast de terracotta potten.
RED JEZELF, NU KAN HET NOG!
  woensdag 21 april 2010 @ 08:31:51 #117
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80548650
Bridezilla's
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80548767
Wat is nu het probleem? Je hébt het toch gevraagd, in Parijs?

Wat een zeikwijf.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:39:06 #119
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_80548786
In dit topic moet ik hebben gereageerd, bij deze
ga eens koffie halen
pi_80548917
De enige die het moment misschien heeft verpest is zij door haar ijzige behandeling + huilbui. Maargoed, ik zou gewoon nog even wachten en het op een moment doen die ze dit keer echt niet zag aankomen op een mooie plek.

Maar misschien moet je het toch even eerst samen met haar doornemen wat je precies gaat doen, en hoe je haar gaat vragen. Voor ze weer op je gaat lopen kiften
  woensdag 21 april 2010 @ 08:48:22 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80548955
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:38 schreef Biancavia het volgende:
Wat is nu het probleem? Je hébt het toch gevraagd, in Parijs?

Wat een zeikwijf.
Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.

Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt

pi_80548957
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
In dit topic moet ik hebben gereageerd, bij deze
Boks
  woensdag 21 april 2010 @ 08:58:06 #123
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80549132
quote:
Lomp? Ik vind het wel schattig En dat je de ring niet bij je had, zou precies iets voor mij zijn.

Ik vind haar verwachtingen nogal lomp, eigenlijk
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_80549243
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.

Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt

Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.
Maar goed, dat was dus haar ideaal en nu moet ze zich maar realiseren dat het leven geen sprookje is.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:05:01 #125
30252 Soempie
Procreating
pi_80549260
quote:

[..]

Ik vind het wel een mooie 'inleiding' en anders hooguit wat onhandig geformuleerd. Maar jeetje, mag dat, het is ook best wel een 'eng' moment. Juist lief dat hij op dat moment besloot dat het HET moment was. Anders is het zo ingestudeerd, maar dat wil zijn vriendin blijkbaar.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:05:15 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_80549265
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:04 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.
Maar goed, dat was dus haar ideaal en nu moet ze zich maar realiseren dat het leven geen sprookje is.
Dit dus.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:08:04 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_80549327
Desnoods hadden ze van een madeliefje een ring gemaakt of een nepring uit een snoepautomaat getrokken. Tot ze weer terug waren in het hotel en ze de echte ring om kon.

Achja, het had zo mooi kunnen zijn. Jammer dat je geen relaxte vriendin hebt.
pi_80549691
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:37 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja zeg, wat een lef En dan ga jij je nog schuldig zitten voelen ook
Inderdaad.

Volgens mij droomt deze dame ook van een huwelijk a la Shopaholic, waar de hoofdpersoon als assepoester in het Plaza in NY trouwt compleet met het weense orkest erbij.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_80549705
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
want uiteindelijk heeft ie haar niet echt gevraagd
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?

Het was iig alles behalve duidelijk
Misschien als je daarna alsnog duidelijk de vraag had gesteld?
Maar ja daar is het nu sowieso te laat voor

maar zo boos had ik niet gereageerd hoor
dat is gewoon niet aardig

[ Bericht 6% gewijzigd door rhubarbje op 21-04-2010 09:31:46 ]
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:28:52 #130
17979 MissMSX
Knightmare
pi_80549759
quote:

Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.
Waarschijnlijk had ik geantwoord dat ik het lief vind dat je de meest corny plek ter wereld hebt gekozen om me ten huwelijk te vragen en vervolgens 'doe maar' gezegd
En dan op de echte vraag natuurlijk 'ja' gezegd hebben
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_80549793
quote:

[..]

In plaats van dat een vrouw zich gewoon geliefd en speciaal voelt omdat hij haar de moeite waard vindt om ten huwelijk te vragen.. gezeik over het aanzoek en de ring, sommige vrouwen zijn vreselijk
I'm an artist.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:31:20 #132
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_80549815
ook een beetje haar eigen fout; Ze ging er zomaar vanuit dat omdat jij een ring gekocht had (hoe wist ze dat???) en dat jullie naar parijs gingen dat jij haar een aanzoek zou doen.....
pi_80549839
Ik snap sowieso niet dat mensen zo'n standaard aanzoek als het perfect aanzoek zien. Dat komt toch veel teveel voor en heeft iedereen al 100x gezien op TV enzo. Iets origineels lijkt mij veel leuker.

Ik zou hier voor gaan:
pi_80549932
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Fortitude het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zo'n standaard aanzoek als het perfect aanzoek zien. Dat komt toch veel teveel voor en heeft iedereen al 100x gezien op TV enzo. Iets origineels lijkt mij veel leuker.

Ik zou hier voor gaan:
Ik ben nog nooit ten huwelijk gevraagd, de vraag alleen al zou ik Heel Bijzonder vinden
I'm an artist.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:40:24 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550059
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?

Ik ben het met jou eens, hoor!

Iedereen struikelt over haar hooggespannen verwachtingen, maar volgens mij heeft TS zelf ook heel hard meegewerkt aan het creëren van die verwachtingen!
  woensdag 21 april 2010 @ 09:42:16 #136
30252 Soempie
Procreating
pi_80550123
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:

Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?
pi_80550125
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.
Waarschijnlijk had ik geantwoord dat ik het lief vind dat je de meest corny plek ter wereld hebt gekozen om me ten huwelijk te vragen en vervolgens 'doe maar' gezegd
En dan op de echte vraag natuurlijk 'ja' gezegd hebben
Hier hetzelfde, ik zou daar wel de humor van in kunnen zien .
  woensdag 21 april 2010 @ 09:42:26 #138
137079 Chowi
Lonerism.
pi_80550130
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens, hoor!

Iedereen struikelt over haar hooggespannen verwachtingen, maar volgens mij heeft TS zelf ook heel hard meegewerkt aan het creëren van die verwachtingen!
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 21 april 2010 @ 09:44:15 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80550182
Ik zou er nog maar eens heel goed over nadenken of je dit kinderachtige wicht wel wil huwen. Dat gaat gezellig worden!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 april 2010 @ 09:44:36 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550199
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:

[..]

Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!
pi_80550256
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?
nee zo boos was ik ook niet geworden

maar goed, poging 2 dan maar he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:47:09 #142
30252 Soempie
Procreating
pi_80550283
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!
Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt. Je kunt ook samen iets van zo'n aanzoek maken. Ipv. gelijk te mokken en zo alles te verpesten.
pi_80550297
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:

[..]

nou opzich zij hij wat als ik zou zeggen ik wil mn leven met je delen? ')

En als ze daar zooo op zit te wachten dan kan dat wel over komen als maar ik doe het lekker niet
of: als ze ja zegt dan telt deze poging en als ze nee zegt dan zeg ik gewoon ik was het toch niet echt van plan! mwuahahha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:47:59 #144
30252 Soempie
Procreating
pi_80550301
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:46 schreef rhubarbje het volgende:

maar goed, poging 2 dan maar he
Haar beurt om hem te vragen.
pi_80550361
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Haar beurt om hem te vragen.
wat een goed idee!
dan kan het ook precies gaan zoals ze wil en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:50:15 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550364
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt. Je kunt ook samen iets van zo'n aanzoek maken. Ipv. gelijk te mokken en zo alles te verpesten.
Die sukkel had zijn ring niet eens bij zich!

Ik zou wel eens willen weten hoe het gesprek verder is gegaan na die 'lompe' start van hem, want er worden toch ook wel de nodige aannames gedaan over hoe dat gesprek zich verder ontspon.
pi_80550426
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef mirved het volgende:
Romantisch etentje en dan regelen met de ober dat hij de ring in haar glas doet halverwege de avond.
En dan samen romantisch langs de EHBO voor de geperforeerde darm als ze niet oplet en de ring doorslikt?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_80550427
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat een goed idee!
dan kan het ook precies gaan zoals ze wil en zo
Oooowwwww dat is toch niet romantisch man, want zo gebeurt het niet in de films!

JEzus wat ben jij dom!
  woensdag 21 april 2010 @ 09:54:42 #149
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80550496
Dus omdat je vriendin heeft zitten neuzen en er achter is gekomen dat je een ring had is het verknald.. want toen is ze dit perfecte plaatje gaan verwachten...? Hoe moet jij dan in hemelsnaam tegen dat perfecte plaatje op gaan boksen?
Als ze niet had geweten dat je een ring had dan was het heel romantisch geweest om op de eifeltoren in haar oor te fluisteren.... maar je had daarna nog wel even op je knieën mogen gaan zitten ja (niet dat je daar de kans voor kreeg geloof ik..)
Knoei
pi_80550579
Zoals Seven al zei, volgens mij moet TS nu gewoon een tijdje wachten. Dit 2e verzoek wordt een afgeslapte versie van het eerste. Beter een paar maanden hell en dan een happy end. Zo gaat het ook in Disney films.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:58:06 #151
30252 Soempie
Procreating
pi_80550589
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die sukkel had zijn ring niet eens bij zich!

Ik zou wel eens willen weten hoe het gesprek verder is gegaan na die 'lompe' start van hem, want er worden toch ook wel de nodige aannames gedaan over hoe dat gesprek zich verder ontspon.
We worden het toch niet eens. Ik vind het onzin dat het helemaal perfect moet gaan. Maak er samen een mooi moment van. Die ring is dan volgens mij niet zo belangrijk. De plek was goed, de echte vraag was vast wel gekomen en de ring sowieso. Vind die vriendin vooral erg kinderachtig. Als je vriend je die vraag stelt na een mooi weekend in Parijs, dan reageer je daar toch op een beetje een leuke manier op? En als blijkt dat er geen ring is zeg je dat hij er maar een moet maken van een touwtje ofzo.

Moeilijk gedoe.
pi_80550591
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:03 schreef Lienekien het volgende:
Maar waarom had je die ring nou niet bij je, want die had je toch wel gekocht?
Goede vraag. Ga je naar Parijs, stad bij uitstek, en dan niet meenemen?

Voor de rest moet zij dan weer niet zo zeuren, damn, als dit al een probleem is (boehoe, geen ring) hoe zal dat gaan als de bruiloft geregeld moet gaan worden?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 april 2010 @ 09:58:42 #153
30252 Soempie
Procreating
pi_80550605
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef Loqi het volgende:
Dus omdat je vriendin heeft zitten neuzen en er achter is gekomen dat je een ring had is het verknald.. want toen is ze dit perfecte plaatje gaan verwachten...? Hoe moet jij dan in hemelsnaam tegen dat perfecte plaatje op gaan boksen?
Als ze niet had geweten dat je een ring had dan was het heel romantisch geweest om op de eifeltoren in haar oor te fluisteren.... maar je had daarna nog wel even op je knieën mogen gaan zitten ja (niet dat je daar de kans voor kreeg geloof ik..)
Precies, ze heeft het voor zichzelf verpest.
pi_80550616
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:57 schreef Fortitude het volgende:
Zoals Seven al zei, volgens mij moet TS nu gewoon een tijdje wachten. Dit 2e verzoek wordt een afgeslapte versie van het eerste. Beter een paar maanden hell en dan een happy end. Zo gaat het ook in Disney films.
laat een disney film maken! maar verander het eind in poppetjes die op jullie lijken en dat hij haar dan vraagt en dan denkt ze echt van vreemde film...
en terwijl ze dus zo naar het beeld zit te staren ga jij stiekum naast haar op je knietjes met de ring!

zou dat haalbaar zijn?
Volgens mij best wel haar stijl
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80550656
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

Precies, ze heeft het voor zichzelf verpest.
Ja ooke maar daar gaan we ook wel een beetje vanuit nu he?
wat als al die andere dingen van te voren in openheid zijn besproken?
dan wek je wel wat verwachtingen

zo ging het bij iemand die ik ken, hup gewoon alles lekker besproken en toen gingen ze naar parijs en wisten allemaal ook wel wat er ging gebeuren natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80550664
Jee. Ik ben getrouwd en heb niet eens een trouwring. Boehoe.

Als het aanzoek al filmisch perfect moet, dan vraag ik me af wat ze van de dag zelf gaat eisen.
pi_80550670
Kan ik eindelijk ook eens uitpakken met dat fokgezegde :

Dumpen die hoer.
pi_80550693
Kom op zeg. De vriendin ziet het grote plaatje niet en gaat onredelijk moeilijk doen over het aanzoek. Maar TS heeft het dus wel hard verneukt.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:03:51 #159
17979 MissMSX
Knightmare
pi_80550718
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zo ging het bij iemand die ik ken, hup gewoon alles lekker besproken en toen gingen ze naar parijs en wisten allemaal ook wel wat er ging gebeuren natuurlijk
Daar hoef je dan toch niet uren over te gaan zitten mokken?
Zeg dan gewoon: "Nou, dat ging niet zo soepeltjes he? Volgende keer wat beter voorbereiden hoor."
50.000 O+
  woensdag 21 april 2010 @ 10:03:54 #160
30252 Soempie
Procreating
pi_80550721
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

laat een disney film maken! maar verander het eind in poppetjes die op jullie lijken en dat hij haar dan vraagt en dan denkt ze echt van vreemde film...
en terwijl ze dus zo naar het beeld zit te staren ga jij stiekum naast haar op je knietjes met de ring!

zou dat haalbaar zijn?
Volgens mij best wel haar stijl
Denk niet dat ze het kan waarderen. Net als die omgebouwde kamer. Niet cliché genoeg. Ze wil op een perfecte manier gevraagd worden: in Parijs, hij op een knie, een mooie ring die ze dan elke keer vol bewondering kan bekijken, rozeblaadjes op het bed, champagne, etc.
pi_80550725
Ik heb Alles is Liefde niet gezien, maar als daar een huwelijksaanzoek wordt gedaan, doe dat gewoon 1 op 1 na. "I was like oh my godddd, it was just like the movie!!!!" verteld ze dan aan haar vriendinnen.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:04:55 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_80550744
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als dat het geval is hebben ze het samen verpest. Je gaat je aanzoek toch niet samen plannen.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:06:31 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550779
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

We worden het toch niet eens. Ik vind het onzin dat het helemaal perfect moet gaan. Maak er samen een mooi moment van. Die ring is dan volgens mij niet zo belangrijk. De plek was goed, de echte vraag was vast wel gekomen en de ring sowieso. Vind die vriendin vooral erg kinderachtig. Als je vriend je die vraag stelt na een mooi weekend in Parijs, dan reageer je daar toch op een beetje een leuke manier op? En als blijkt dat er geen ring is zeg je dat hij er maar een moet maken van een touwtje ofzo.

Moeilijk gedoe.
Je weet niet hoe het gegaan is! We weten zijn openingszin en dat het eindigde met teleurstelling. En dat wordt dan allemaal in de schoenen geschoven van dat meisje. Ja, ja, samen een mooi moment van maken! Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!
pi_80550784
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef _Arual_ het volgende:
Jee. Ik ben getrouwd en heb niet eens een trouwring. Boehoe.

Als het aanzoek al filmisch perfect moet, dan vraag ik me af wat ze van de dag zelf gaat eisen.
Laat staan van die pakweg 40-50 jaar huwelijk ná die dag.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_80550863
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Daar hoef je dan toch niet uren over te gaan zitten mokken?
Zeg dan gewoon: "Nou, dat ging niet zo soepeltjes he? Volgende keer wat beter voorbereiden hoor."
nee ik zou idd niet zo boos zijn... uren gaan zitten mokken is zelden een goed idee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80550873
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:

[..]

Als dat het geval is hebben ze het samen verpest. Je gaat je aanzoek toch niet samen plannen.
Daarom snap ik al die standaard manieren om aanzoeken te doen niet. Die zie je allemaal aankomen. Een ring in haar champagne glas halverwege een romantisch etentje wanneer het toch echt is tijd begint te worden om te trouwen.

Natuurlijk is het leuk omdat het een groot moment is, maar je moet imo wel heel simpel zijn als je dat echt een leuk aanzoek vindt. McDonalds happymeal idee vind ik dan serieus beter.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:09:43 #167
30252 Soempie
Procreating
pi_80550875
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je weet niet hoe het gegaan is! We weten zijn openingszin en dat het eindigde met teleurstelling. En dat wordt dan allemaal in de schoenen geschoven van dat meisje. Ja, ja, samen een mooi moment van maken! Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!
Klopt, maar als ze niet zo moeilijk had gedaan was dit topic niet geopend he. Dus blijkbaar heeft ze niet zo leuk gereageerd.

TS, vertel eens?
pi_80550887
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:

[..]

sommige mensen wel...

Net zoals dat sommige wel graag op de eifeltoren gevraagd worden...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 10:10:26 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550893
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

Denk niet dat ze het kan waarderen. Net als die omgebouwde kamer. Niet cliché genoeg. Ze wil op een perfecte manier gevraagd worden: in Parijs, hij op een knie, een mooie ring die ze dan elke keer vol bewondering kan bekijken, rozeblaadjes op het bed, champagne, etc.
Allemaal aannames! Zij wilde gewoon horen dat ze voor hem het liefste meisje van de wereld is en dat hij dolgraag met haar wil trouwen. En dan 'ja' zeggen! Ik denk dat hij dat gewoon helemaal niet heeft gezegd.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:11:07 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80550909
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Felixa het volgende:

[..]

Laat staan van die pakweg 40-50 uur huwelijk ná die dag.
Het is natuurijk direct over als er bij de uitgang van het 14sterren restaurant met chocoladefontein, geen limonade limosine staat met blikjes aan de trekhaak en justmarried geschreven in scheerschuim op de achterruit die ze direct wegbrengt naar het vliegveld alwaar een privejet staat die ze vliegt naar een eiland wat hij speciaal gekocht heeft voor haar op dubai.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:13:01 #171
30252 Soempie
Procreating
pi_80550962
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Allemaal aannames! Zij wilde gewoon horen dat ze voor hem het liefste meisje van de wereld is en dat hij dolgraag met haar wil trouwen. En dan 'ja' zeggen! Ik denk dat hij dat gewoon helemaal niet heeft gezegd.
Denk het ook niet, omdat ze er niet leuk op reageerde. Het is toch superromantisch als iemand je zoiets in je oor fluistert. Als ze leuk had gereageerd was er vast wel zoiets gekomen. Maargoed, ik doe weer aannames. Desnoods vraag je semi-verbaasd waarom hij wil trouwen. Ze had hem gewoon best kunnen helpen.

Ben ondertussen echt wel benieuwd naar hoe het echt gegaan is na de vraag.
pi_80550972
quote:

[..]

Natuurlijk wordt het in de schoenen geschoven van dat meisje. Ze hecht veel teveel waarde aan het aanzoek wat uiteindelijk weinig uit zou moeten maken.

Ik mag hopen dat ze gruwelijk lekker is, want veel inhoud zou ze wel niet hebben.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:14:31 #173
30252 Soempie
Procreating
pi_80551001
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:13 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt het in de schoenen geschoven van dat meisje. Ze hecht veel teveel waarde aan het aanzoek wat uiteindelijk weinig uit zou moeten maken.
Juist. Als het niet helemaal perfect gaat kun je er echt samen nog wel wat van maken.
quote:

Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!
Heeft ie ook. Jammer dat hij er zo op afgerekend wordt. Dan hecht je echt teveel waarde aan de verkeerde dingen.
pi_80551017
Ook een lompe aanzoek is een aanzoek. Jammer dat het voor jullie als "verpest" is overgekomen.
Was idd fijner geweest als ze "ja" had gezegd op je lompe aanzoek en er om was gaan lachen.

Veel succes met de volgende keer, hou je de ring nu wel altijd bij je? Niet verliezen he.
pi_80551044
Je vriendin zeikt en wil als prinsesje worden behandeld, en nu is ze boos dat haar Hollywood-achtige aanzoek niet meer gaat komen.
pi_80551180
Misschien moet ze jou ter huwelijk vragen. Kijken hoe ze dat aanpakt.
zelfde als diginoob
pi_80551281
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:21 schreef diginoob2 het volgende:
Misschien moet ze jou ter huwelijk vragen. Kijken hoe ze dat aanpakt.
Alsof dat ooit zou gebeuren bij dit soort types. Zelfs mij lijkt dat een beetje gaar.
pi_80551292
Vreemde reactie idd. Ze doet me denken aan die muts Cameron Diaz in Very Bad Things.
pi_80551300
Wat een triest wijf
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_80551303
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ook een lompe aanzoek is een aanzoek. Jammer dat het voor jullie als "verpest" is overgekomen.
Was idd fijner geweest als ze "ja" had gezegd op je lompe aanzoek en er om was gaan lachen.
Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?

Ik heb mijn vriendin gevraagd in een speedboot midden op het comomeer. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat omdat het zulk lekker weer was en ik een beetje bruin wilde worden, ik alles behalve mijn boxer had uitgetrokken.

Uiteraard zei ze ja, maar ik zal mijn leven lang blijven horen dat ik haar in mijn boxer heb gevraagd

Maar goed het punt is dus dat je achteraf er beiden om kan lachen, dan pas je bij elkaar! Ik neem aan dat je vriendin het ondertussen wel vergeven heeft?
  woensdag 21 april 2010 @ 10:29:15 #181
17979 MissMSX
Knightmare
pi_80551438
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:25 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?

Ik heb mijn vriendin gevraagd in een speedboot midden op het comomeer. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat omdat het zulk lekker weer was en ik een beetje bruin wilde worden, ik alles behalve mijn boxer had uitgetrokken.

Uiteraard zei ze ja, maar ik zal mijn leven lang blijven horen dat ik haar in mijn boxer heb gevraagd

Maar goed het punt is dus dat je achteraf er beiden om kan lachen, dan pas je bij elkaar! Ik neem aan dat je vriendin het ondertussen wel vergeven heeft?
Dat dus. Een relatie zonder humor lijkt mij persoonlijk niet gezond.
50.000 O+
  woensdag 21 april 2010 @ 10:32:49 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80551567
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Juist. Als het niet helemaal perfect gaat kun je er echt samen nog wel wat van maken.
[..]

Heeft ie ook. Jammer dat hij er zo op afgerekend wordt. Dan hecht je echt teveel waarde aan de verkeerde dingen.
Nou, ze was teleurgesteld en ze heeft dat op de terugweg al uitgelegd. Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent. Of heb ik nu gemist dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen?
pi_80551674
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Lienekien het volgende:

Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent.
Nou:
quote:

Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
pi_80551876
quote:
Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.
pi_80551974
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.
Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.
Ik zou al heel blij zijn als ik überhaupt werd gevraagd!
  woensdag 21 april 2010 @ 10:46:52 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552013
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Nou:
[..]

Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:48:02 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552051
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.
Ik zou al heel blij zijn als ik überhaupt werd gevraagd!
We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!

Jemig.
pi_80552160
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.
pi_80552169
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!

Jemig.
Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.

Maarre... wat zie jij dan als dat ze hem erop zou afrekenen?
  woensdag 21 april 2010 @ 10:58:29 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552356
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.
De lieve schat was teleurgesteld. Nou, wat érg!
  woensdag 21 april 2010 @ 10:59:48 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552400
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.

Maarre... wat zie jij dan als dat ze hem erop zou afrekenen?
Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.
pi_80552454
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.
OK, daar denken wij dus anders over.
pi_80552500
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje haar eigen schuld geweest door de heisa die ze eromheen heeft gemaakt.
pi_80552514
Ik vind haar reactie belachelijk hoor
pi_80552517
quote:

[..]

Iemand die dan nog de halve reis loopt te mokken als een klein kind, kom op zeg. Lees even wat anders dan altijd maar die boeketreeksboekjes. Als normaal mens denk je hoogstens: mèn, wat issie toch onhandig en dan lach je hem uit. Je maakt er een grapje van en je zegt ja en dan wordt het alsnog romantisch. Nu is ze ontmaskerd als een bridezilla from hell.

-edit- ik bedoel niet dat jij altijd maar boeketreeks leest hè!!
pi_80552525
Mag ik zeggen dat dit wel typisch vrouwelijk is? Enorme hoge overgefantaseerde verwachtingen scheppen voor zichzelf en dan achteraf huilen en klagen en teleurgesteld zijn omdat het niet precies gaat hoe ze het wilden hebben

nog wel ff zeggen dat het niet zo slim is dat als je een aanzoek wilt doen en dan de ring niet meenemen
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_80552536
quote:

[..]

Teleurgesteld om wat? Een ring?
pi_80552600
quote:

[..]

Wel erg ja, als je even meeneem wat voor rare hersenkronkels ze wel niet in haar hoofd moet hebben om tot de reactie te komen op een lomp huwelijksaanzoek. Maar TS wist dit neem ik aan al en accepteert dat gewoon. Hij liever dan ik.

Lieve schat is in ieder geval het laatste wat in mijn hoofd kom bij zo iemand.
pi_80552634
Amerikaanse taferelen daar op The Eiffeltower!
pi_80552652
Dat ze een beetje teleurgesteld was vind ik op zich nog best begrijpelijk. Het was een beetje een sullige actie van TS. Maar het gebaar wat hij maakt is toch prachtig?

Jemig hij doet het met de beste bedoeling en zal zich zelf al knap lullig hebben gevoeld. Daar helpt die ontzettend dramatische reactie van mevrouw prinses dan ook niet bepaald bij.

Voor mij zou de lol er nu wel vanaf zijn iniedergeval
pi_80552743
TS heeft sindsdien natuurlijk pikstraf.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:13:40 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80552806
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:11 schreef Fortitude het volgende:
TS heeft sindsdien natuurlijk pikstraf.
Dat zou me niks verbazen. Zo'n 'vrouw' die vindt dat seks een ruilmiddel is waar vooral mannen om zitten te springen en dat voor haar vooral een helse opgave is.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:16:40 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552915
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Iemand die dan nog de halve reis loopt te mokken als een klein kind, kom op zeg. Lees even wat anders dan altijd maar die boeketreeksboekjes. Als normaal mens denk je hoogstens: mèn, wat issie toch onhandig en dan lach je hem uit. Je maakt er een grapje van en je zegt ja en dan wordt het alsnog romantisch. Nu is ze ontmaskerd als een bridezilla from hell.

-edit- ik bedoel niet dat jij altijd maar boeketreeks leest hè!!
Ik denk dat ze samen doen met de bouquetreeks. Hoe komt hij anders op het stomme idee om een ring te kopen en haar op de Eiffeltoren te vragen!
  woensdag 21 april 2010 @ 11:17:28 #204
30252 Soempie
Procreating
pi_80552946
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zal volgende keer proberen de tegenwoordige tijd en de verleden tijd niet door elkaar te gooien. In elk geval spijtig dat ze hem er zo op afgerekend heeft, toen, in Parijs en op de terugweg. Terwijl ze ook anders had kunnen reageren en er om had kunnen lachen.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:18:00 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80552967
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef Lienekien het volgende:

Hoe komt hij anders op het stomme idee om een ring te kopen en haar op de Eiffeltoren te vragen!
Omdat zij hem daarover van meet af aan de oren van zijn kop over zeurde. Hoe romantisch dit Hollywoodcliché wel niet zou zijn ...
pi_80552976
Je gaat naar de Mac,
je gaat wat eerder dan mevrouw., want die staat nog bij schoenen te kijken ofzo.
je bestelt vast het eten, haalt waxinelichtjes uit je tas en steekt ze aan.
maakt een paar bloemen (en misschien een zwaan) van zakdoekjes,
En terwijl ze zit te zippen van dr milkshake ga je op je knieen, (pas op dat je niet met je goede broek in op de grond gevallen patat gaat zitten)

Voila, het perfect romantische huwelijks aanzoek.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:18:23 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552978
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:17 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik zal volgende keer proberen de tegenwoordige tijd en de verleden tijd niet door elkaar te gooien. In elk geval spijtig dat ze hem er zo op afgerekend heeft, toen, in Parijs en op de terugweg. Terwijl ze ook anders had kunnen reageren en er om had kunnen lachen.
Daar wordt ze wel erg op afgerekend, hè.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:19:36 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80553028
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat zij hem daarover van meet af aan de oren van zijn kop over zeurde. Hoe romantisch dit Hollywoodcliché wel niet zou zijn ...
Is 'ie lekker, die dikke duim?
  woensdag 21 april 2010 @ 11:20:55 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80553070
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:19 schreef Lienekien het volgende:

Is 'ie lekker, die dikke duim?
Ben jij soms de dame in kwestie?
  woensdag 21 april 2010 @ 11:21:18 #210
30252 Soempie
Procreating
pi_80553085
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:22:06 #211
30252 Soempie
Procreating
pi_80553108
Maar niet door hem, helaas.
pi_80553155
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Lily-Ella het volgende:
In plaats van dat een vrouw zich gewoon geliefd en speciaal voelt omdat hij haar de moeite waard vindt om ten huwelijk te vragen.. gezeik over het aanzoek en de ring, sommige vrouwen zijn vreselijk
Dat dus.
pi_80553178
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tja ze heeft een waardeloze situatie gecreëerd. Ik zou ook niet weten hoe TS het echt goed kan maken. Alles wat hij nu gaat doen wordt een herkansing, die per definitie redelijk zwak over gaat komen. Het zal dus erg aan haar liggen hoe die ontvangen wordt. En iets wat niet perfect is normaal / positief ontvangen is duidelijk niet iets wat ze kan.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:26:40 #214
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80553278
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben jij soms de dame in kwestie?
Wek ik nou echt de indruk dat een aanzoek op de Eiffeltoren voor mij hét summum zou zijn?

Als ik dergelijke neigingen voel, richting aanzoeken en trouwjurken, dan lees ik even in het Trouwen-topic en dan ben ik weer voor weken genezen.
pi_80553309
Misschien moet je het volgende keer vragend naar haar roepen als ze op de WC een grote boodschap doet. Kijken hoe ze dan reageert

Romantisch
pi_80553311
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat dus.
, I second that.
pi_80553579
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wek ik nou echt de indruk dat een aanzoek op de Eiffeltoren voor mij hét summum zou zijn?

Als ik dergelijke neigingen voel, richting aanzoeken en trouwjurken, dan lees ik even in het Trouwen-topic en dan ben ik weer voor weken genezen.
Dat niet zozeer, maar je bent hier zo'n beetje de enige die het voor TS' vriendin 'opneemt'.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:34:18 #218
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80553625
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat niet zozeer, maar je bent hier zo'n beetje de enige die het voor TS' vriendin 'opneemt'.
Ja, want het is zo enorm saai om maar wat met de kudde mee te blaten.
pi_80553696
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wij zeggen natuurlijk allemaal hetzelfde omdat we niet buiten de boot willen vallen.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:36:53 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80553714
quote:

[..]

Oh noes, ik ga mijn mening niet geven want dat is iemand anders zijn mening ook.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:37:31 #221
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80553730
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:36 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Wij zeggen natuurlijk allemaal hetzelfde omdat we niet buiten de boot willen vallen.
En dan rest alleen nog elkaar aftroeven in de overdrijving.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:38:37 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80553778
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh noes, ik ga mijn mening niet geven want dat is iemand anders zijn mening ook.
Oh noes, zal ik mijn mening maar niet geven omdat 'ie afwijkt van de rest?
  woensdag 21 april 2010 @ 11:38:55 #223
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_80553789
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:05 schreef Flurry het volgende:
Tering hee, in plaats van dat ze blij is dat jij met haar oud wilt worden leeft ze liever in haar eigen droomwereld en als je héél erg je best doet om daarin te passen, dan mag je blijven. Ik zou direct opstappen, met zo'n psycho case kan je nooit gelukkig worden.
Mee eens, je vriendin is gewoon een domme kut! Hoe knullig ook zoiets zou gaan, als je wil trouwen, wil je trouwen, en dan had je vriendin er eerder om gelachen dan er een punt van maken.... Ik vind haar een zakhooi.
pi_80553877
quote:

[..]

Als een groot deel dezelfde mening heeft blaat iedereen elkaar na?
pi_80553952
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dan rest alleen nog elkaar aftroeven in de overdrijving.
Mja ok, dat waarschijnlijk wel. Niet dat er hier ergens onredelijk overdreven werd.

De vriendin van TS is gewoon dom. Onbegrijpbaar dom voor mij. Maar ik ken ook weinig mensen met een IQ onder de 100 en blijkbaar is dat toch het gemiddelde.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:44:48 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80554018
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Als een groot deel dezelfde mening heeft blaat iedereen elkaar na?
Het is een feest van ongefundeerde aannames en overdreven conclusies. Wie gaat er voor in de polonaise?
pi_80554080
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Mja ok, dat waarschijnlijk wel. Niet dat er hier ergens onredelijk overdreven werd.

De vriendin van TS is gewoon dom. Onbegrijpbaar dom voor mij. Maar ik ken ook weinig mensen met een IQ onder de 100 en blijkbaar is dat toch het gemiddelde.
Er zijn her en der wel wat overtreffende voorbeelden gebruikt

Maar ik blijf erbij dat ik het overdreven vind hoe zij heeft gereageerd en vind het al helemaal lullig dat hij zich schuldig voelt omdat hij haar beeld van het ideale aanzoek heeft verpest.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:46:42 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80554098
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Weet je wie ik nou dom vindt? De TS. Die gooit het meisje waar hij mee wil trouwen hier zo'n beetje voor de leeuwen.

pi_80554122
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat ze samen doen met de bouquetreeks. Hoe komt hij anders op het stomme idee om een ring te kopen en haar op de Eiffeltoren te vragen!
Jij hebt het steeds over aannames die posters hier doen maar dat jij denkt dat ze samen doen met de bouquetreeks is ook een aanname.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  woensdag 21 april 2010 @ 11:47:43 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80554141
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Lienekien het volgende:

Weet je wie ik nou dom vindt?

Lien! Je laat je echt teveel meeslepen blijkt wel.
pi_80554151
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is een feest van ongefundeerde aannames en overdreven conclusies. Wie gaat er voor in de polonaise?
Dat gebeurt in elk R&P topic waar weinig informatie wordt gegeven. Niet echt iets boeiends om ten sprake te brengen.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:48:27 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80554166
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lien! Je laat je echt teveel meeslepen blijkt wel.
Er mist een spatie in je teveel.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:49:24 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80554206
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Dat gebeurt in elk R&P topic waar weinig informatie wordt gegeven. Niet echt iets boeiends om ten sprake te brengen.
Mijn excuses.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:49:29 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80554212
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef Lienekien het volgende:

Je hebt me aangestoken.
pi_80554262
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Weet je wie ik nou dom vindt? De TS. Die gooit het meisje waar hij mee wil trouwen hier zo'n beetje voor de leeuwen.

TS is natuurlijk ook behoorlijk lomp. Overigens wel een mooi moment voor dat meisje om wat karakter te tonen. Toch mooi dat TS de ruimte geeft voor wat feminisme.
pi_80554301
Om de eigenlijke vraag van TS maar te beantwoorden: vraag haar ten huwelijk zoals je hart je ingeeft. Dat zou voldoende moeten zijn.
pi_80554319
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:52:41 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80554328
Die meid had de hele happening natuurlijk van tevoren zo zitten hypen bij haar zus dat ze alleen maar dacht: "Met dit flutaanzoek kan ik toch niet thuiskomen?"
pi_80554380
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Om de eigenlijke vraag van TS maar te beantwoorden: vraag haar ten huwelijk zoals je hart je ingeeft. Dat zou voldoende moeten zijn.
Hmmmm...............zijn hartelijke ingeving was om het in haar oor te fluisteren. Dat werkte dus niet helemaal
  woensdag 21 april 2010 @ 11:55:26 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80554426
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.
Wheheheh.
pi_80554450
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmm...............zijn hartelijke ingeving was om het in haar oor te fluisteren. Dat werkte dus niet helemaal
Dat is waar, maar ik bedoel voor het vervolg
pi_80554453
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Oh noes, zal ik mijn mening maar niet geven omdat 'ie afwijkt van de rest?
Natuurlijk moet je gewoon je mening blijven geven zelfs als die afwijkt van de rest, doe ik ook altijd.
Dus Lienekien, blijf gerust je mening verkondigen (zelfs al is die fout )
  woensdag 21 april 2010 @ 11:59:42 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80554564
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Copycat wees mij subtiel op een (kapitale) blunder. Gelukkig was ze zelf ook niet foutloos.

Ik heb in een ver verleden nog wel eens gesolliciteerd bij Harlequin. Als redacteur. Daar zwaaide destijds een Neerlandica de scepter. Is niks geworden.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:02:38 #244
299496 Paranoot
paramilitaire noot
pi_80554643
sjezus denkt ze dat ze in een Hollywoodfilm zit ofzo? wat een achterlijk wijf, sorry dak het zeg.
pi_80554749
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:08 schreef Urquhart het volgende:
Later lach je hierom
Ik lach er NU al om.
Dumpen die emo-griet.

ps, Hulde voor de "sms verzenden tijdens het poepen" tip, haha.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:08:07 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80554797
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Copycat wees mij subtiel op een (kapitale) blunder. Gelukkig was ze zelf ook niet foutloos.
Daar heb ik wel vaker last van. Vandaar dat niemand mij ooit om mijn hand heeft gevraagd.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:14:46 #247
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80554984
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar heb ik wel vaker last van. Vandaar dat niemand mij ooit om mijn hand heeft gevraagd.
Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:19:13 #248
299496 Paranoot
paramilitaire noot
pi_80555129
ik snap eigenlijk nooit dat mannen dit soort onzin pikken van vrouwen ik ben zelf een vrouw, daar niet van, maar ik kan dit soort gedrag echt niet uitstaan ben dan ook niet echt een vrouwenvrouw zeg maar
  woensdag 21 april 2010 @ 12:20:42 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80555179
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef Lienekien het volgende:

Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.
Zul je zien dat er dan net een terroristische aanslag op de Eiffeltoren wordt gepleegd.
Just my luck.
pi_80555180
quote:
OMG ik ga meteen tegen m'n vrouw zeggen hoe enorm blij ze wel niet met mij moet zijn
pi_80555268
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zul je zien dat er dan net een terroristische aanslag op de Eiffeltoren wordt gepleegd.
Just my luck.
Ik heb een oplossing.

Lieve Copycat, al vele jaren zie ik jouw reacties in R&P en denk bij mijzelf 'wat is ze toch bijzonder'.
Je ontroert mij met je opmerkingen, zo lief, zo slim, zo vol humor en soms ook een tikkeltje ondeugend.
Daarom heb ik besloten:

Lieve Copycat, wil jij mijn vrouw zijn?

Kusjes Scorpie.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:23:33 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80555271
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Kumerian het volgende:

[..]

OMG ik ga meteen tegen m'n vrouw zeggen hoe enorm blij ze wel niet met mij moet zijn
Oh, je bent al getrouwd.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:25:11 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80555320
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb een oplossing.

Lieve Copycat, al vele jaren zie ik jouw reacties in R&P en denk bij mijzelf 'wat is ze toch bijzonder'.
Je ontroert mij met je opmerkingen, zo lief, zo slim, zo vol humor en soms ook een tikkeltje ondeugend.
Daarom heb ik besloten:

Kusjes Scorpie.
Hoe afgezaagd, ik mis op zn minst een foto van de eiffeltoren of van een toilet.
pi_80555326
quote:

[..]

Valt wel mee hoor, 40 is de nieuwe 20.

Mijn vader is getrouwd met een vrouw toen ze volgens mij 41 was. En die zijn inmiddels 14 jaar bij elkaar.
pi_80555376
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hoe afgezaagd, ik mis op zn minst een foto van de eiffeltoren of van een toilet.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:26:57 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80555381
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een oplossing.

Daarom heb ik besloten:

Kusjes Scorpie.
Hoe groot is je penis?
En waar is de ring?

En please! Don't combine them. Not just yet.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:27:42 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80555413
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Just my luck.
Misschien wilde hij je juist met dat vliegtuig vragen (+ mooie banner erachter) en maakt de piloot een inschattingsfout.
pi_80555421
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe groot is je penis?
21 centimeter in stijve toestand.
quote:
En waar is de ring?
Gaan we saampjes uitzoeken
quote:
Got it!
  woensdag 21 april 2010 @ 12:28:16 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80555437
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, 40 is de nieuwe 20.

Mijn vader is getrouwd met een vrouw toen ze volgens mij 41 was. En die zijn inmiddels 14 jaar bij elkaar.
Dan is zij de uitzondering die de regel bevestigt.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:28:22 #260
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80555439
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe groot is je penis?
En waar is de ring?

Gelukkig had ik geen vloeistof in mjin mond.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:38:03 #261
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_80555746
quote:

Het kan veel erger. Ik heb een keer op een winderig busstation een doosje met een ring in handen gedrukt gekregen. Zonder iets erbij en daarna meteen samen in de trein naar huis. Dat was niet direct mijn idee van een aanzoek.
pi_80555751
Jezus zeg, wat zijn jullie erg.
Deze dame had een romantisch beeld in haar hoofd van het aanzoek, misschien ietwat té; nou en?? Dat ze dan zo teleurgesteld en boos reageert vind ik niet raar, terug in de auto heeft ze daarvoor haar excuses aangeboden.
Maar nee, ze is direct een Bridezilla, hoer en kutwijf, waar TS doodongelukkig mee zal worden. Lekker dan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:40:51 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80555822
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef CartWOman het volgende:
Deze dame had een romantisch beeld in haar hoofd van het aanzoek, misschien ietwat té; nou en?? Dat ze dan zo teleurgesteld en boos reageert vind ik niet raar, terug in de auto heeft ze daarvoor haar excuses aangeboden.
Maar nee, ze is direct een Bridezilla, hoer en kutwijf, waar TS doodongelukkig mee zal worden. Lekker dan.
Als zij zonodig een aanzoek op de eiffeltoren wil, had ze hem moeten vragen.
Is toch geen zak aan, als je het vantevoren al weet/bedacht hebt.
Dan kun je indd net zo goed op de plee van de hotelkamer doen.
  woensdag 21 april 2010 @ 12:41:26 #264
30252 Soempie
Procreating
pi_80555839
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Het kan veel erger. Ik heb een keer op een winderig busstation een doosje met een ring in handen gedrukt gekregen. Zonder iets erbij en daarna meteen samen in de trein naar huis. Dat was niet direct mijn idee van een aanzoek.
Wel getrouwd?
  woensdag 21 april 2010 @ 12:43:06 #265
30252 Soempie
Procreating
pi_80555874
quote:
Het is niet heel raar dat ze teleurgesteld is. Alleen wel erg lullig voor TS. Er wordt nu toch verwacht dat hij een tweede poging doet. Lijkt me niet iets waar je blij op terugkijkt. Was gewoon wat fijner geweest als ze haar teleurstelling wat sneller van zich af had kunnen zetten. Zeg, binnen een minuut.
pi_80555881
quote:
Deze dame had een romantisch beeld in haar hoofd van het aanzoek, misschien ietwat té; nou en??
Dit soort gedachten zorgen er nou voor dat je vrijgezel blijft als vrouw zijnde. Denken dat je overal maar mee weg kan komen. Denk toch godverdomme eerst eens na voordat je kwaad wordt op je vent omdat hij je ten huwelijk vraagt.

Daarnaast heeft ze helemaal niet haar excuses aangeboden, ze heeft hem vergeven Terwijl hij niks fout deed
quote:
Hoewel ze me vergeven heeft weet ik niet of ze het accepteert als ik het nu alsnog doe. Want de spontaniteit is wel een beetje weg natuurlijk.
Kom op zeg, hoeveel bewijs wil je dat de vriendin van de TS een spoiled little brat is die zich als een prinsesje gedraagt?

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2010 12:47:31 ]
  woensdag 21 april 2010 @ 12:51:03 #267
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_80556087
Ik snap nog steeds niet waarom ze nou boos werd
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_80556152
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Vraag het aan de vrouwen die het voor haar opnemen
  woensdag 21 april 2010 @ 12:55:35 #269
30252 Soempie
Procreating
pi_80556228
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Omdat er niet aan haar ideaalbeeld werd voldaan.
pi_80556445
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:55 schreef Soempie het volgende:
Omdat er niet aan haar ideaalbeeld werd voldaan.
Met een beetje pech (en ja Lienekien, ook dit is een aanname) is het ook nog haar niet volledig uitgesproken ideaalbeeld waar niet aan werd voldaan. Of in ieder geval niet uitgesproken richting TS tót hij het fout deed en zakte voor zijn examen praktische telepathie.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_80556453
blaas ALLES af nu het nog kan
  woensdag 21 april 2010 @ 13:22:08 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80557112
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit soort gedachten zorgen er nou voor dat je vrijgezel blijft als vrouw zijnde. Denken dat je overal maar mee weg kan komen. Denk toch godverdomme eerst eens na voordat je kwaad wordt op je vent omdat hij je ten huwelijk vraagt.

Daarnaast heeft ze helemaal niet haar excuses aangeboden, ze heeft hem vergeven Terwijl hij niks fout deed
[..]

Kom op zeg, hoeveel bewijs wil je dat de vriendin van de TS een spoiled little brat is die zich als een prinsesje gedraagt?
Ze heeft sorry gezegd.
pi_80557123
Amaranta, zij hem ten huwelijk vragen voldoet natuurlijk niet aan haar ideaalbeeld.

Scorp, 'denken dat ze overal mee weg kan komen'.... ik bedoel: je kán ook overdrijven, hoor. En eerst nadenken zit er bij zo'n ideaalbeeld nu eenmaal niet in. Dat beeld mag je haar kwalijk nemen maar er zijn zoveel die dit meisjesdroombeeld voor ogen hebben, dat zijn mi niet allemaal Bridezilla's. Naïef, wellicht. En voordat je je dan over je teleurstelling hebt heengezet kan ff duren.

De mijne was er het type niet naar, ik heb hem na een avondje stappen (ja, dronken) op m'n knieën gevraagd, gewoon in de huiskamer.
De volgende ochtend dacht ik Nah dat was ook niet echt romantisch tot ik besefte dat hij Ja had gezegd.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:34:11 #274
299496 Paranoot
paramilitaire noot
pi_80557541
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Met een beetje pech (en ja Lienekien, ook dit is een aanname) is het ook nog haar niet volledig uitgesproken ideaalbeeld waar niet aan werd voldaan. Of in ieder geval niet uitgesproken richting TS tót hij het fout deed en zakte voor zijn examen praktische telepathie.
dat ja
pi_80557626
Het gaat toch niet om het ideaalbeeld, maar om het idee dat hij je vraagt? 't moet natuurlijk niet in de KFC gebeuren, maar ik vind dit wel een beetje denigrerend naar TS toe eigenlijk...
pi_80557716
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze heeft sorry gezegd.
Ja, nadat ze hem vergeven had. Vergeven had voor wat? Precies.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:41:05 #277
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80557774
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef CartWOman het volgende:
Amaranta, zij hem ten huwelijk vragen voldoet natuurlijk niet aan haar ideaalbeeld.

Scorp, 'denken dat ze overal mee weg kan komen'.... ik bedoel: je kán ook overdrijven, hoor. En eerst nadenken zit er bij zo'n ideaalbeeld nu eenmaal niet in. Dat beeld mag je haar kwalijk nemen maar er zijn zoveel die dit meisjesdroombeeld voor ogen hebben, dat zijn mi niet allemaal Bridezilla's. Naïef, wellicht. En voordat je je dan over je teleurstelling hebt heengezet kan ff duren.

De mijne was er het type niet naar, ik heb hem na een avondje stappen (ja, dronken) op m'n knieën gevraagd, gewoon in de huiskamer.
De volgende ochtend dacht ik Nah dat was ook niet echt romantisch tot ik besefte dat hij Ja had gezegd.
Tuurlijk is dat haar WEL kwalijk te nemen.

Dat ze een beeld in haar hoofd heeft prima, maar je kunt niet verwachten dat iemand het precies doet zoals jij het wilt.

Tering hey, dat mens is gewoon een verwende jankerd. Ik zou daar nooit maar dan ook nooit mee kunnen trouwen.

Iemand vraagt haar ten huwelijk. Diegene wil de rest van zijn leven bij haar blijven.
Die vraag stelt diegene maar 1 keer in zijn leven en dan is ze beledigd als het niet helemaal goed gaat.

Godverdomme zeg, dat je dat nog goed durft te praten.

Met de attitude van dat wijf mag ze god op d'r blote knietjes danken dat iemand haar vraagt.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  woensdag 21 april 2010 @ 13:42:07 #278
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80557828
Hij is niet aan de vraag toegekomen, hoor.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:42:38 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80557840
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, nadat ze hem vergeven had. Vergeven had voor wat? Precies.
Waaruit concludeer jij die volgorde?
  woensdag 21 april 2010 @ 13:45:05 #280
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80557925
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Lienekien het volgende:
Hij is niet aan de vraag toegekomen, hoor.
Nee, omdat ze al meteen begon te zeiken en te janken
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  woensdag 21 april 2010 @ 13:46:05 #281
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80557955
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Nee, omdat ze al meteen begon te zeiken en te janken
Goh, en waar lees je dat?
pi_80557996
Dat tot op de grond toe afbranden van zijn vriendin vind ik ook wel wat ver gaan. Voor de rest kan het toch een aardige meid zijn, ook al heeft ze een (verkeerd) ideaalbeeld van hoe je gevraagd zou moeten worden?
  woensdag 21 april 2010 @ 13:47:07 #283
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80557998
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Goh, en waar lees je dat?
Staat in de OP.
pi_80558009
Ik ben trouwens nooit op de Eiffeltoren zelf geweest. Hoe is het daar nou? Ik zie mezelf daar genieten van het uitzicht, dat om de 2 minuten verstoord wordt door een labiel wijf schreeuwend van geluk.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:48:32 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80558042
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Staat in de OP.
Verrek, nou zie ik het ook!

Maar helaas geen ring bij me. Toch een poging tot een aanzoek gedaan. Maar het ging zo lomp (mede doordat ik geen ring had) dat ik het moment volledig heb verpest. Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig.
pi_80558070
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waaruit concludeer jij die volgorde?
De OP + de rest van TS zijn verhaal.

Hij vraagt haar, zij wordt boos en teleurgesteld -> zij vergeeft hem -> ze gaan naar huis -> onderweg legt ze het hem uit en zegt even 'sorry'.
pi_80558072
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Staat in de OP.
Dat staat nergens letterlijk, alles is ook uit het perspectief van de TS. Alhoewel alles wel wijst op het bekende irrationele prinsessen beeld.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:49:56 #288
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80558091
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Verrek, nou zie ik het ook!

Maar helaas geen ring bij me. Toch een poging tot een aanzoek gedaan. Maar het ging zo lomp (mede doordat ik geen ring had) dat ik het moment volledig heb verpest. Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig.
Dus ze gaat meteen janken hierom en boos worden

Dat bedoel ik dus.

Ben jij dat wijf in kwestie ofzo dat je dit soort wanstaltelijk gedrag probeerd goed te keuren?
pi_80558115
Die arme mannen hebben het toch zo moeilijk. Een ring kopen en even door de knieën gaan, hoeveel makkelijker willen jullie het om je vrouwtje gelukkig te maken?
pi_80558168
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
Die arme mannen hebben het toch zo moeilijk. Een ring kopen en even door de knieën gaan, hoeveel makkelijker willen jullie het om je vrouwtje gelukkig te maken?
Niks doen willen wij, precies wat jullie doen dus.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:53:09 #291
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80558201
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
De vrouw die TS beschrijft vind dat toch iets te min hoor en gaat dan huilen.
pi_80558224
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef Fortitude het volgende:

Niks doen willen wij, precies wat jullie doen dus.
Vrouwen doen niets?
En dat mooi zijn voor de mannen? Het liefjes doen en zwakke geslacht zijn?
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:

De vrouw die TS beschrijft vind dat toch iets te min hoor en gaat dan huilen.
Hij was de ring vergeten. Dat is ronduit ......... nee geen woorden voor.
pi_80558258
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Vrouwen doen niets?
En dat mooi zijn voor de mannen? Het liefjes doen en zwakke geslacht zijn? [ afbeelding ]
Niks dus.
pi_80558317
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef Fortitude het volgende:

Niks dus.
Denk je wel aan onze vrouwelijke tere zieltjes?
  woensdag 21 april 2010 @ 13:56:56 #295
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80558323
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De OP + de rest van TS zijn verhaal.

Hij vraagt haar, zij wordt boos en teleurgesteld -> zij vergeeft hem -> ze gaan naar huis -> onderweg legt ze het hem uit en zegt even 'sorry'.
Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.

Geen idee wanneer ze hem vergeven heeft.
pi_80558377
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.

quote:
Op de juiste manier. Hoewel ze me vergeven heeft weet ik niet of ze het accepteert als ik het nu alsnog doe. Want de spontaniteit is wel een beetje weg natuurlijk.
In de OP is hij vergeven, dus dat zal dan wel zijn voordat ze naar huis gingen en dus ook voordat ze sorry heeft gezegd. Anyway, de reactie van die vriendin is dus buiten alle proportie en slaat dus gewoon nergens op.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:58:43 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80558386
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Dus ze gaat meteen janken hierom en boos worden

Dat bedoel ik dus.

Ben jij dat wijf in kwestie ofzo dat je dit soort wanstaltelijk gedrag probeerd goed te keuren?
Nee, ik ben niet dat wijf in kwestie. Jij stond niet echt vooraan bij het uitdelen van de fijngevoeligheid, hè?
pi_80558408
Gewoon niet trouwen, dan heb je al dat gezeik ook niet.
pi_80558437
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

In ieder geval te laat anders had TS dit topic niet gemaakt.
  woensdag 21 april 2010 @ 14:03:26 #300
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_80558574
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet dat wijf in kwestie. Jij stond niet echt vooraan bij het uitdelen van de fijngevoeligheid, hè?
Nee gelukkig niet. Anders zou ik ook overal om moeten janken en stampvoeten als dingen niet gaat zoals ik het precies wil.
  woensdag 21 april 2010 @ 14:04:29 #301
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80558614
Nou, hopelijk komt het alsnog goed tussen TS en zijn vriendin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')