Dan maar hopen dat hij dan net zo hard lacht als ik nuquote:
Pardon? En hoe zit het met haar actie die jouw droom verpest heeft?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef OcmeRemco het volgende:
Het bleek dat ze al doorhad dat ik een ring had aangeschaft, dus ze had een optelsom gemaakt ring + weekend Parijs = huwelijksaanzoek. Heel blij had ze het aan haar zus verteld en heel het weekend liep ze te hopen op het moment dat ik op mijn knieën zou gaan... Ze had al een heel beeld in haar hoofd hoe ze het haar ouders wilde gaan vertellen, hoe ik haar in Parijs (de stad van haar dromen) ten huwelijk had gevraagd. Kortom, ik heb haar droom verpest.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:35 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Een beetje vreemd verhaal eigenlijk.
Maar goed, wat misschien leuk is, is om een aantal erg grote posters van Parijs te regelen en ergens op te hangen, een tafeltje erbij te zetten met stokbrood en wijn en eventueel nog een foute vioolspeler inhuren(of een verklede vriend). Een beetje verrassende plaats is misschien wel handig voor het effect, misschien ergens op een vaste wandelroute?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:58 schreef _Michiel_ het volgende:
Stuur gewoon een keer een smsje tijdens het poepen.![]()
Niet zo sentimenteel man, is nergens voor nodig.
dan kun je denk ik beter foutjes makenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ja god, ik leef mij in in dat wijf van hem
Dat zou wel goed lomp zijn. Als je een ring koopt en naar Parijs gaat dan vraag je haar toch gewoon ten huwelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef capricia het volgende:
Hoe lomp was je eigenlijk TS? Want dat wordt niet echt duidelijk.
Dit was dus het eerste wat ik dacht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:58 schreef _Michiel_ het volgende:
Stuur gewoon een keer een smsje tijdens het poepen.![]()
Niet zo sentimenteel man, is nergens voor nodig.
Ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef -Engel- het volgende:
wat heb je dan gezegd.... daar op die toren?
En wat heeft zij gezegd?
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Maar vertel is precies hoe dat gesprek ging. Je zegt dat je je aanzoek wel gedaan hebt. En toen zei ze nee?Ik snap het niet, je gaat toch niet nee zeggen puur omdat het aanzoek je niet aanstaat.
hmmmmm weet niet... maakt het wel af denk ik....quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Maar is een ring nou "verplicht" bij een aanzoek of hoe zit dat? Ik zou geen moord en brand schreeuwen bij geen ring, hoor. Vind een aanzoek op zich al heel bijzonder.
Waarschijnlijk is ze gewoon goed dom en egoïstisch. Maar dat wist TS neem ik aan al.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar welNa zo'n reactie zou de dame in kwestie er bij mij niet meer op hoeven rekenen
Ben ook benieuwd naar hoe dat gesprek ging. En dat laatste komt wel voor ja, helaas.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Maar vertel is precies hoe dat gesprek ging. Je zegt dat je je aanzoek wel gedaan hebt. En toen zei ze nee?Ik snap het niet, je gaat toch niet nee zeggen puur omdat het aanzoek je niet aanstaat.
Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze gewoon goed dom en egoïstisch. Maar dat wist TS neem ik aan al.
Misschien kan ze heel lekker koken, weet wij veel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.
Ignorance is bliss
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Misschien kan ze heel lekker koken pijpen, weet wij veel.
En op haar bruiloft zelf de halve dag op de wc gaat zitten huilen omdat er wijnvlekken op haar jurk zittenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.
Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
één keer gezien, met m'n vriendin nota benequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.
Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
nou van wijnvlekken op mn jurk zou ik ook wel balen hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
En op haar bruiloft zelf de halve dag op de wc gaat zitten huilen omdat er wijnvlekken op haar jurk zitten
DIe komen er niet zomaar op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou van wijnvlekken op mn jurk zou ik ook wel balen hoor
Het gaat om het idee hè?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou van wijnvlekken op mn jurk zou ik ook wel balen hoor
Als je zo'n dochter hebt dan schaam je je toch verschrikkelijk dat je destijds niet voor abortus hebt gekozenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Het gaat om het idee hè?
Of de wedding planner verrot schelden omdat de bloemen verlept zijn of qua geur niet bij elkaar passen of weet ik wat. Van die hysterica's die hun bruiloft in Utopia willen houden
Dat dus. Omdat ze in haar hoofd al had zitten hoe ze het haar ouders zou vertellen, hoe kinderachtigquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:01 schreef Chowi het volgende:
Dude, zij moet gewoon niet zo zeiken. Ik zou niet om kunnen gaan met vrouwen waarbij alles altijd maar perfect moet.
De perfectie zit hem ook in de imperfectie, niet waar? Als je een beetje stuntelt, laat je ook zien dat het je zenuwachtig maakt en dat is dan weer een bevestiging voor haar hoeveel jij erom geeft.
We leven niet in een film, dacht ik.
En iedere keer dat ze je pijpt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef FUFR het volgende:
en als ik mijn vrouw iedere keer moest vragen als we een keer een citytrip deden was ik nu 20x getrouwd.
Niet tijdens. Dan moet je het gelijk zelf afmaken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef FUFR het volgende:
ik zou ze vragen tijdens het pijpen, dan is het spontaan en echt lief bedoeld.
dan was ik nog vaker getrouwdquote:
Tja, inderdaad lomp. Ik zou het in dat geval gewoon gedaan hebben en het niet van tevoren gevraagd hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Oké, de meningen zijn duidelijk niet verdeeld hier.
Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk.Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt.
Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.
Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
Maar dat is niet de vraag. Daar moet als het goed is nog wat achter komen. Maar toen was het zeker al gedaan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
Ik vond het persoonlijk niet zo heel lomp, maar ik heb nou eenmaal nooit over een droomaanzoek/huwelijk gefantaseerd, zelfs niet toen ik klein was. Al vind ik Parijs met strak blauwe lucht en 22 graden celsius nou niet bepaald romantisch maar goed :pquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Er kwam geen vraag meer daarna, nee. Het 'kwaad' was al gedaan. Pas ergens halverwege op de Franse snelweg op weg naar huis kwam het verhaal naar buiten waarom ze boos was, gepaard met een "sorry".
Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben. En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
Echt een goed idee dit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
misschien proberen de boel zo goed mogelijk na te maken thuis?
levensgrote fotos van de skyline van parijs op de ramen plakken, overal van die windwaaiers zetten en frans gemurmel uit de luidsprekers laten komen?
dat zou ik dan wel weer cute vinden
Als je op dat moment ook nog vanaf de Eiffeltoren naar beneden stond te pissen dan had ik het echt briljant gevonden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Inderdaad, maar als ik je verhaal verder zo lees had ik er niet zoveel moeite meer in gestoken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
Ik zou het helemaal niks vinden. Echt te gemaakt, te cliche, te te... Dat andere idee: Parijs namaken zou ik zeker wel heel erg romantisch en lief vinden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben. En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
quote:Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar goed als ze bij het aanzoek al zo flipt , berg je maar als jullie zij jullie huwelijksdag gaat regelen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus.
Vraag haar de volgende keer mee uit eten, rij naar McDonald's en stop de ring in zo'n kindersurprisePffff, wat een zeikwijf.
Dat zou ik eigenlijk wel humor vinden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus.
Vraag haar de volgende keer mee uit eten, rij naar McDonald's en stop de ring in zo'n kindersurprisePffff, wat een zeikwijf.
Uiteraard een geintje, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:11 schreef koekjestrommel het volgende:
da's best wel humor.. dan wordt ze vast helemaal pissig
Overal behalve in Parijs is voor mij de ideale plek om iemand ten huwelijk te vragen, op een vuilnisbelt in Nepal is een nog betere plek en zal je nog fatsoenlijker te woord worden gestaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Er kwam geen vraag meer daarna, nee. Het 'kwaad' was al gedaan. Pas ergens halverwege op de Franse snelweg op weg naar huis kwam het verhaal naar buiten waarom ze boos was, gepaard met een "sorry".
Ben nu wel benieuwd wat voor vriendin jij hebt?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ben een vrouw en hetero, dus ik heb geen vriendinquote:Op woensdag 21 april 2010 00:43 schreef OcmeRemco het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat voor vriendin jij hebt?!
Dat is duidelijk. Je zit ermee dat je haar "perfecte droom" hebt verstoord. Dat belooft nog wat als jullie gaan trouwen. Ga je mevrouw in elke situatie haar zin geven?quote:Ik open dit topic trouwens niet om haar af te laten zeiken
Dat maak ik zelf wel uit.quote:dus reageer of normaal of gewoon niet.
Haar droomquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef OcmeRemco het volgende:
..........
Kortom, ik heb haar droom verpest.![]()
![]()
![]()
Gekwetstquote:Logischerwijs voel ik me sindsdien echt klote. Niet om mezelf, maar om het feit dat ik haar flink heb gekwetst.
Wat klef man doe je toch gewoon op de bank bij een goede film?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Overal behalve in Parijs is voor mij de ideale plek om iemand ten huwelijk te vragen, op een vuilnisbelt in Nepal is een nog betere plek en zal je nog fatsoenlijker te woord worden gestaan.
quote:Op woensdag 21 april 2010 01:17 schreef joyvke het volgende:
Hoe heet die ene show, Horrorbruiden? Als ze nu al zo reageert houd je hart maar vast.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:
Ah ja, heb het topic heel globaal doorgelezen, dus die post heb ik gemistquote:
Adem in,adem uitquote:Op woensdag 21 april 2010 01:24 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf..< knip vanwege de lange uitleg>
Ja hoor. Heb jij een nieuw nummer?quote:
hoe bot ook, lachen. soortgelijke aanzoeken stammen uit de jaren 20, die moest je even doen voordat je eidelijk kon neuken. dik uit de tijd en hieruit blijkt dat je je vriendin niet echt kent.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:26 schreef vosss het volgende:
Wat een ondankbaar zeikwijf zeg. dat je toevallig die ring niet bij had doet daar niets aan af.
WTF was er niet goed dan? Je hebt haar ten huwelijk gevraagd en ook nog eens in de stad die ze graag wilde
Bah bah, zoek een ander zou ik zeggen.
Die regelen het gewoon zelfquote:Op woensdag 21 april 2010 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoe bot ook, lachen. soortgelijke aanzoeken stammen uit de jaren 20, die moest je even doen voordat je eidelijk kon neuken. dik uit de tijd en hieruit blijkt dat je je vriendin niet echt kent.
vrouwen uit deze tijd staan daar allang niet meer op te wachten.
Mee eensquote:Op woensdag 21 april 2010 01:24 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf. Boos worden omdat het toevallig niet strookt met het plaatje dat zij in d'r hoofd heeft, ondankbaar sekreet. Ze moet allang blij zijn dat je überhaupt met haar wil trouwen want zo geweldig klinkt ze ook weer niet.
Mijn ex zei 'ik denk dat we moeten trouwen' nadat hij een telefoontje kreeg dat hij naar Afghanistan zou vertrekken. Geen ring of niks, en eerlijk waar, dat was NIET hoe ik het me bedacht heb. We hebben gezellig samen ringen uitgezocht. Alleen van dat huwelijk is het gelukkig nooit gekomen.
Oh, en werkelijk, ze is vooral boos omdat ze het al aan d'r zus verteld heeft en nu moet ze zichzelf voor lul zetten door te zeggen dat het dus niet zo was. Maar ja, dáár kun jij niks aan doen.
Ik zou lekker afwachten, desnoods een paar maanden en niet speciaal omdat ze naar d'r familie gaat. En welgemeend: heel veel geluk samen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 08:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het trouwens een nogal halfslachtige poging tot een aanzoek. Doe het dan gewoon een beetje behoorlijk.
En Parijs nabouwen vind ik zum kotsen. Ik moet het even zeggen want mijn vriendje leest wél mee.
Wat dus betekend dat je het nooit goed kunt doen... Begin maar vast aan die cursus gedachtenlezen want als het niet exact is wat ze in gedachten heeft gaat het de volgende keer, hoe perfect jíj ook denkt dat het is, weer in drama eindigen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben.
perfect? Cliché zul je bedoelen. Onorigineel, afgezaagd, afgelebberd en uitgespuugt. Kom op zeg, kun je dan echt niks zelf bedenken?quote:En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:38 schreef Biancavia het volgende:
Wat is nu het probleem? Je hébt het toch gevraagd, in Parijs?
Wat een zeikwijf.
Boksquote:Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
In dit topic moet ik hebben gereageerd, bij deze
Lomp? Ik vind het wel schattigquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.
Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt
Ik vind het wel een mooie 'inleiding' en anders hooguit wat onhandig geformuleerd. Maar jeetje, mag dat, het is ook best wel een 'eng' moment. Juist lief dat hij op dat moment besloot dat het HET moment was. Anders is het zo ingestudeerd, maar dat wil zijn vriendin blijkbaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.
Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt
Dit dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.
Maar goed, dat was dus haar ideaal en nu moet ze zich maar realiseren dat het leven geen sprookje is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:37 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja zeg, wat een lefEn dan ga jij je nog schuldig zitten voelen ook
Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.
En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk.Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt.
Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.
In plaats van dat een vrouw zich gewoon geliefd en speciaal voelt omdat hij haar de moeite waard vindt om ten huwelijk te vragen.. gezeik over het aanzoek en de ring, sommige vrouwen zijn vreselijkquote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ten huwelijk gevraagd, de vraag alleen al zou ik Heel Bijzonder vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Fortitude het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zo'n standaard aanzoek als het perfect aanzoek zien. Dat komt toch veel teveel voor en heeft iedereen al 100x gezien op TV enzo. Iets origineels lijkt mij veel leuker.
Ik zou hier voor gaan:![]()
![]()
![]()
Ik ben het met jou eens, hoor!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
want uiteindelijk heeft ie haar niet echt gevraagd
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?
Het was iig alles behalve duidelijk
Misschien als je daarna alsnog duidelijk de vraag had gesteld?
Maar ja daar is het nu sowieso te laat voor
maar zo boos had ik niet gereageerd hoor
dat is gewoon niet aardig
Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
want uiteindelijk heeft ie haar niet echt gevraagd
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?
Het was iig alles behalve duidelijk
Misschien als je daarna alsnog duidelijk de vraag had gesteld?
Maar ja daar is het nu sowieso te laat voor
maar zo boos had ik niet gereageerd hoor
dat is gewoon niet aardig
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.
Waarschijnlijk had ik geantwoord dat ik het lief vind dat je de meest corny plek ter wereld hebt gekozen om me ten huwelijk te vragen en vervolgens 'doe maar' gezegd
En dan op de echte vraag natuurlijk 'ja' gezegd hebben![]()
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben het met jou eens, hoor!
Iedereen struikelt over haar hooggespannen verwachtingen, maar volgens mij heeft TS zelf ook heel hard meegewerkt aan het creëren van die verwachtingen!
Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
nee zo boos was ik ook niet gewordenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?
Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!
nou opzich zij hij wat als ik zou zeggen ik wil mn leven met je delen? ')quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
Haar beurt om hem te vragen.quote:
wat een goed idee!quote:
Die sukkel had zijn ring niet eens bij zich!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt.Je kunt ook samen iets van zo'n aanzoek maken. Ipv. gelijk te mokken en zo alles te verpesten.
En dan samen romantisch langs de EHBO voor de geperforeerde darm als ze niet oplet en de ring doorslikt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef mirved het volgende:
Romantisch etentje en dan regelen met de ober dat hij de ring in haar glas doet halverwege de avond.
Oooowwwww dat is toch niet romantisch man, want zo gebeurt het niet in de films!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een goed idee!
dan kan het ook precies gaan zoals ze wil en zo
We worden het toch niet eens. Ik vind het onzin dat het helemaal perfect moet gaan. Maak er samen een mooi moment van. Die ring is dan volgens mij niet zo belangrijk. De plek was goed, de echte vraag was vast wel gekomen en de ring sowieso. Vind die vriendin vooral erg kinderachtig. Als je vriend je die vraag stelt na een mooi weekend in Parijs, dan reageer je daar toch op een beetje een leuke manier op? En als blijkt dat er geen ring is zeg je dat hij er maar een moet maken van een touwtje ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die sukkel had zijn ring niet eens bij zich!
Ik zou wel eens willen weten hoe het gesprek verder is gegaan na die 'lompe' start van hem, want er worden toch ook wel de nodige aannames gedaan over hoe dat gesprek zich verder ontspon.
Goede vraag. Ga je naar Parijs, stad bij uitstek, en dan niet meenemen?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:03 schreef Lienekien het volgende:
Maar waarom had je die ring nou niet bij je, want die had je toch wel gekocht?
Precies, ze heeft het voor zichzelf verpest.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef Loqi het volgende:
Dus omdat je vriendin heeft zitten neuzen en er achter is gekomen dat je een ring had is het verknald.. want toen is ze dit perfecte plaatje gaan verwachten...?Hoe moet jij dan in hemelsnaam tegen dat perfecte plaatje op gaan boksen?
Als ze niet had geweten dat je een ring had dan was het heel romantisch geweest om op de eifeltoren in haar oor te fluisteren.... maar je had daarna nog wel even op je knieën mogen gaan zitten ja (niet dat je daar de kans voor kreeg geloof ik..)
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:57 schreef Fortitude het volgende:
Zoals Seven al zei, volgens mij moet TS nu gewoon een tijdje wachten. Dit 2e verzoek wordt een afgeslapte versie van het eerste. Beter een paar maanden hell en dan een happy end. Zo gaat het ook in Disney films.
Ja ooke maar daar gaan we ook wel een beetje vanuit nu he?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ze heeft het voor zichzelf verpest.
Daar hoef je dan toch niet uren over te gaan zitten mokken?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ooke maar daar gaan we ook wel een beetje vanuit nu he?
wat als al die andere dingen van te voren in openheid zijn besproken?
dan wek je wel wat verwachtingen
zo ging het bij iemand die ik ken, hup gewoon alles lekker besproken en toen gingen ze naar parijs en wisten allemaal ook wel wat er ging gebeuren natuurlijk
Denk niet dat ze het kan waarderen. Net als die omgebouwde kamer. Niet cliché genoeg. Ze wil op een perfecte manier gevraagd worden: in Parijs, hij op een knie, een mooie ring die ze dan elke keer vol bewondering kan bekijken, rozeblaadjes op het bed, champagne, etc.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]laat een disney film maken! maar verander het eind in poppetjes die op jullie lijken en dat hij haar dan vraagt en dan denkt ze echt van
![]()
vreemde film...
en terwijl ze dus zonaar het beeld zit te staren ga jij stiekum naast haar op je knietjes met de ring!
zou dat haalbaar zijn?
Volgens mij best wel haar stijl
Als dat het geval is hebben ze het samen verpest.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ooke maar daar gaan we ook wel een beetje vanuit nu he?
wat als al die andere dingen van te voren in openheid zijn besproken?
dan wek je wel wat verwachtingen
zo ging het bij iemand die ik ken, hup gewoon alles lekker besproken en toen gingen ze naar parijs en wisten allemaal ook wel wat er ging gebeuren natuurlijk
Je weet niet hoe het gegaan is! We weten zijn openingszin en dat het eindigde met teleurstelling. En dat wordt dan allemaal in de schoenen geschoven van dat meisje. Ja, ja, samen een mooi moment van maken! Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
We worden het toch niet eens. Ik vind het onzin dat het helemaal perfect moet gaan. Maak er samen een mooi moment van. Die ring is dan volgens mij niet zo belangrijk. De plek was goed, de echte vraag was vast wel gekomen en de ring sowieso. Vind die vriendin vooral erg kinderachtig. Als je vriend je die vraag stelt na een mooi weekend in Parijs, dan reageer je daar toch op een beetje een leuke manier op? En als blijkt dat er geen ring is zeg je dat hij er maar een moet maken van een touwtje ofzo.
Moeilijk gedoe.
Laat staan van die pakweg 40-50 jaar huwelijk ná die dag.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef _Arual_ het volgende:
Jee. Ik ben getrouwd en heb niet eens een trouwring. Boehoe.
Als het aanzoek al filmisch perfect moet, dan vraag ik me af wat ze van de dag zelf gaat eisen.
nee ik zou idd niet zo boos zijn... uren gaan zitten mokken is zelden een goed ideequote:Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hoef je dan toch niet uren over te gaan zitten mokken?
Zeg dan gewoon: "Nou, dat ging niet zo soepeltjes he? Volgende keer wat beter voorbereiden hoor."
Daarom snap ik al die standaard manieren om aanzoeken te doen niet. Die zie je allemaal aankomen. Een ring in haar champagne glas halverwege een romantisch etentje wanneer het toch echt is tijd begint te worden om te trouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat het geval is hebben ze het samen verpest.Je gaat je aanzoek toch niet samen plannen.
Klopt, maar als ze niet zo moeilijk had gedaan was dit topic niet geopend he. Dus blijkbaar heeft ze niet zo leuk gereageerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het gegaan is! We weten zijn openingszin en dat het eindigde met teleurstelling. En dat wordt dan allemaal in de schoenen geschoven van dat meisje. Ja, ja, samen een mooi moment van maken! Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!
sommige mensen wel...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat het geval is hebben ze het samen verpest.Je gaat je aanzoek toch niet samen plannen.
Allemaal aannames! Zij wilde gewoon horen dat ze voor hem het liefste meisje van de wereld is en dat hij dolgraag met haar wil trouwen. En dan 'ja' zeggen! Ik denk dat hij dat gewoon helemaal niet heeft gezegd.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het kan waarderen. Net als die omgebouwde kamer. Niet cliché genoeg. Ze wil op een perfecte manier gevraagd worden: in Parijs, hij op een knie, een mooie ring die ze dan elke keer vol bewondering kan bekijken, rozeblaadjes op het bed, champagne, etc.
Het is natuurijk direct over als er bij de uitgang van het 14sterren restaurant met chocoladefontein, geen limonade limosine staat met blikjes aan de trekhaak en justmarried geschreven in scheerschuim op de achterruit die ze direct wegbrengt naar het vliegveld alwaar een privejet staat die ze vliegt naar een eiland wat hij speciaal gekocht heeft voor haar op dubai.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
Laat staan van die pakweg 40-50 uur huwelijk ná die dag.
Denk het ook niet, omdat ze er niet leuk op reageerde. Het is toch superromantisch als iemand je zoiets in je oor fluistert. Als ze leuk had gereageerd was er vast wel zoiets gekomen. Maargoed, ik doe weer aannames.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Allemaal aannames! Zij wilde gewoon horen dat ze voor hem het liefste meisje van de wereld is en dat hij dolgraag met haar wil trouwen. En dan 'ja' zeggen! Ik denk dat hij dat gewoon helemaal niet heeft gezegd.
Natuurlijk wordt het in de schoenen geschoven van dat meisje. Ze hecht veel teveel waarde aan het aanzoek wat uiteindelijk weinig uit zou moeten maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het gegaan is! We weten zijn openingszin en dat het eindigde met teleurstelling. En dat wordt dan allemaal in de schoenen geschoven van dat meisje. Ja, ja, samen een mooi moment van maken! Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!
Juist. Als het niet helemaal perfect gaat kun je er echt samen nog wel wat van maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:13 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt het in de schoenen geschoven van dat meisje. Ze hecht veel teveel waarde aan het aanzoek wat uiteindelijk weinig uit zou moeten maken.
Heeft ie ook. Jammer dat hij er zo op afgerekend wordt. Dan hecht je echt teveel waarde aan de verkeerde dingen.quote:
Alsof dat ooit zou gebeuren bij dit soort types.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:21 schreef diginoob2 het volgende:
Misschien moet ze jou ter huwelijk vragen. Kijken hoe ze dat aanpakt.
Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ook een lompe aanzoek is een aanzoek.Jammer dat het voor jullie als "verpest" is overgekomen.
Was idd fijner geweest als ze "ja" had gezegd op je lompe aanzoek en er om was gaan lachen.
Dat dus. Een relatie zonder humor lijkt mij persoonlijk niet gezond.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?
Ik heb mijn vriendin gevraagd in een speedboot midden op het comomeer. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat omdat het zulk lekker weer was en ik een beetje bruin wilde worden, ik alles behalve mijn boxer had uitgetrokken.
Uiteraard zei ze ja, maar ik zal mijn leven lang blijven horen dat ik haar in mijn boxer heb gevraagd![]()
Maar goed het punt is dus dat je achteraf er beiden om kan lachen, dan pas je bij elkaar! Ik neem aan dat je vriendin het ondertussen wel vergeven heeft?
Nou, ze was teleurgesteld en ze heeft dat op de terugweg al uitgelegd. Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent. Of heb ik nu gemist dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juist. Als het niet helemaal perfect gaat kun je er echt samen nog wel wat van maken.
[..]
Heeft ie ook. Jammer dat hij er zo op afgerekend wordt. Dan hecht je echt teveel waarde aan de verkeerde dingen.
Nou:quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef OcmeRemco het volgende:
Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.quote:Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.
Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.quote:
We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.
Ik zou al heel blij zijn als ik überhaupt werd gevraagd!
Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!
Jemig.
De lieve schat was teleurgesteld. Nou, wat érg!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.
Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.
Maarre... wat zie jij dan als dat ze hem erop zou afrekenen?
OK, daar denken wij dus anders over.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.
Dat is wel een beetje haar eigen schuld geweest door de heisa die ze eromheen heeft gemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De lieve schat was teleurgesteld. Nou, wat érg!
Iemand die dan nog de halve reis loopt te mokken als een klein kind, kom op zeg. Lees even wat anders dan altijd maar die boeketreeksboekjes. Als normaal mens denk je hoogstens: mèn, wat issie toch onhandigquote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Teleurgesteld om wat? Een ring?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel erg ja, als je even meeneem wat voor rare hersenkronkels ze wel niet in haar hoofd moet hebben om tot de reactie te komen op een lomp huwelijksaanzoek. Maar TS wist dit neem ik aan al en accepteert dat gewoon. Hij liever dan ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen. Zo'n 'vrouw' die vindt dat seks een ruilmiddel is waar vooral mannen om zitten te springen en dat voor haar vooral een helse opgave is.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:11 schreef Fortitude het volgende:
TS heeft sindsdien natuurlijk pikstraf.
Ik denk dat ze samen doen met de bouquetreeks. Hoe komt hij anders op het stomme idee om een ring te kopen en haar op de Eiffeltoren te vragen!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Iemand die dan nog de halve reis loopt te mokken als een klein kind, kom op zeg. Lees even wat anders dan altijd maar die boeketreeksboekjes. Als normaal mens denk je hoogstens: mèn, wat issie toch onhandigen dan lach je hem uit. Je maakt er een grapje van en je zegt ja en dan wordt het alsnog romantisch. Nu is ze ontmaskerd als een bridezilla from hell.
-edit- ik bedoel niet dat jij altijd maar boeketreeks leest hè!!![]()
Ik zal volgende keer proberen de tegenwoordige tijd en de verleden tijd niet door elkaar te gooien. In elk geval spijtig dat ze hem er zo op afgerekend heeft, toen, in Parijs en op de terugweg. Terwijl ze ook anders had kunnen reageren en er om had kunnen lachen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
Omdat zij hem daarover van meet af aan de oren van zijn kop over zeurde. Hoe romantisch dit Hollywoodcliché wel niet zou zijn ...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Hoe komt hij anders op het stomme idee om een ring te kopen en haar op de Eiffeltoren te vragen!
Daar wordt ze wel erg op afgerekend, hè.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer proberen de tegenwoordige tijd en de verleden tijd niet door elkaar te gooien. In elk geval spijtig dat ze hem er zo op afgerekend heeft, toen, in Parijs en op de terugweg. Terwijl ze ook anders had kunnen reageren en er om had kunnen lachen.
Is 'ie lekker, die dikke duim?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat zij hem daarover van meet af aan de oren van zijn kop over zeurde. Hoe romantisch dit Hollywoodcliché wel niet zou zijn ...
Ben jij soms de dame in kwestie?quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar wordt ze wel erg op afgerekend, hè.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Lily-Ella het volgende:
In plaats van dat een vrouw zich gewoon geliefd en speciaal voelt omdat hij haar de moeite waard vindt om ten huwelijk te vragen.. gezeik over het aanzoek en de ring, sommige vrouwen zijn vreselijk
Tja ze heeft een waardeloze situatie gecreëerd. Ik zou ook niet weten hoe TS het echt goed kan maken. Alles wat hij nu gaat doen wordt een herkansing, die per definitie redelijk zwak over gaat komen. Het zal dus erg aan haar liggen hoe die ontvangen wordt. En iets wat niet perfect is normaal / positief ontvangen is duidelijk niet iets wat ze kan.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar wordt ze wel erg op afgerekend, hè.
Wek ik nou echt de indruk dat een aanzoek op de Eiffeltoren voor mij hét summum zou zijn?quote:
Dat niet zozeer, maar je bent hier zo'n beetje de enige die het voor TS' vriendin 'opneemt'.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wek ik nou echt de indruk dat een aanzoek op de Eiffeltoren voor mij hét summum zou zijn?
Als ik dergelijke neigingen voel, richting aanzoeken en trouwjurken, dan lees ik even in het Trouwen-topic en dan ben ik weer voor weken genezen.
Ja, want het is zo enorm saai om maar wat met de kudde mee te blaten.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar je bent hier zo'n beetje de enige die het voor TS' vriendin 'opneemt'.
Wij zeggen natuurlijk allemaal hetzelfde omdat we niet buiten de boot willen vallen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, want het is zo enorm saai om maar wat met de kudde mee te blaten.
Oh noes, ik ga mijn mening niet geven want dat is iemand anders zijn mening ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan rest alleen nog elkaar aftroeven in de overdrijving.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wij zeggen natuurlijk allemaal hetzelfde omdat we niet buiten de boot willen vallen.
Oh noes, zal ik mijn mening maar niet geven omdat 'ie afwijkt van de rest?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh noes, ik ga mijn mening niet geven want dat is iemand anders zijn mening ook.
Mee eens, je vriendin is gewoon een domme kut! Hoe knullig ook zoiets zou gaan, als je wil trouwen, wil je trouwen, en dan had je vriendin er eerder om gelachen dan er een punt van maken.... Ik vind haar een zakhooi.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:05 schreef Flurry het volgende:
Tering hee, in plaats van dat ze blij is dat jij met haar oud wilt worden leeft ze liever in haar eigen droomwereld en als je héél erg je best doet om daarin te passen, dan mag je blijven. Ik zou direct opstappen, met zo'n psycho case kan je nooit gelukkig worden.
Als een groot deel dezelfde mening heeft blaat iedereen elkaar na?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mja ok, dat waarschijnlijk wel. Niet dat er hier ergens onredelijk overdreven werd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan rest alleen nog elkaar aftroeven in de overdrijving.
Het is een feest van ongefundeerde aannames en overdreven conclusies. Wie gaat er voor in de polonaise?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Als een groot deel dezelfde mening heeft blaat iedereen elkaar na?
Er zijn her en der wel wat overtreffende voorbeelden gebruiktquote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mja ok, dat waarschijnlijk wel. Niet dat er hier ergens onredelijk overdreven werd.
De vriendin van TS is gewoon dom. Onbegrijpbaar dom voor mij. Maar ik ken ook weinig mensen met een IQ onder de 100 en blijkbaar is dat toch het gemiddelde.
Weet je wie ik nou dom vindt? De TS. Die gooit het meisje waar hij mee wil trouwen hier zo'n beetje voor de leeuwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mja ok, dat waarschijnlijk wel. Niet dat er hier ergens onredelijk overdreven werd.
De vriendin van TS is gewoon dom. Onbegrijpbaar dom voor mij. Maar ik ken ook weinig mensen met een IQ onder de 100 en blijkbaar is dat toch het gemiddelde.
Jij hebt het steeds over aannames die posters hier doen maar dat jij denkt dat ze samen doen met de bouquetreeks is ook een aanname.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ze samen doen met de bouquetreeks. Hoe komt hij anders op het stomme idee om een ring te kopen en haar op de Eiffeltoren te vragen!
Lien! Je laat je echt teveel meeslepen blijkt wel.quote:
Dat gebeurt in elk R&P topic waar weinig informatie wordt gegeven. Niet echt iets boeiends om ten sprake te brengen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een feest van ongefundeerde aannames en overdreven conclusies. Wie gaat er voor in de polonaise?
Er mist een spatie in je teveel.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lien! Je laat je echt teveel meeslepen blijkt wel.
Mijn excuses.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat gebeurt in elk R&P topic waar weinig informatie wordt gegeven. Niet echt iets boeiends om ten sprake te brengen.
Je hebt me aangestoken.quote:
TS is natuurlijk ook behoorlijk lomp. Overigens wel een mooi moment voor dat meisje om wat karakter te tonen. Toch mooi dat TS de ruimte geeft voor wat feminisme.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je wie ik nou dom vindt? De TS. Die gooit het meisje waar hij mee wil trouwen hier zo'n beetje voor de leeuwen.
Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.quote:
Hmmmm...............zijn hartelijke ingeving was om het in haar oor te fluisteren. Dat werkte dus niet helemaalquote:Op woensdag 21 april 2010 11:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Om de eigenlijke vraag van TS maar te beantwoorden: vraag haar ten huwelijk zoals je hart je ingeeft. Dat zou voldoende moeten zijn.
Wheheheh.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.
Dat is waar, maar ik bedoel voor het vervolgquote:Op woensdag 21 april 2010 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm...............zijn hartelijke ingeving was om het in haar oor te fluisteren. Dat werkte dus niet helemaal
Natuurlijk moet je gewoon je mening blijven geven zelfs als die afwijkt van de rest, doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Oh noes, zal ik mijn mening maar niet geven omdat 'ie afwijkt van de rest?
Copycat wees mij subtiel op een (kapitale) blunder. Gelukkig was ze zelf ook niet foutloos.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.
Ik lach er NU al om.quote:
Daar heb ik wel vaker last van. Vandaar dat niemand mij ooit om mijn hand heeft gevraagd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Copycat wees mij subtiel op een (kapitale) blunder. Gelukkig was ze zelf ook niet foutloos.![]()
Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van. Vandaar dat niemand mij ooit om mijn hand heeft gevraagd.
Zul je zien dat er dan net een terroristische aanslag op de Eiffeltoren wordt gepleegd.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.
OMG ik ga meteen tegen m'n vrouw zeggen hoe enorm blij ze wel niet met mij moet zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.
Ik heb een oplossing.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zul je zien dat er dan net een terroristische aanslag op de Eiffeltoren wordt gepleegd.
Just my luck.
Oh, je bent al getrouwd.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Kumerian het volgende:
[..]
OMG ik ga meteen tegen m'n vrouw zeggen hoe enorm blij ze wel niet met mij moet zijn
Hoe afgezaagd, ik mis op zn minst een foto van de eiffeltoren of van een toilet.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een oplossing.
Lieve Copycat, al vele jaren zie ik jouw reacties in R&P en denk bij mijzelf 'wat is ze toch bijzonder'.
Je ontroert mij met je opmerkingen, zo lief, zo slim, zo vol humor en soms ook een tikkeltje ondeugend.
Daarom heb ik besloten:
Lieve Copycat, wil jij mijn vrouw zijn?
Kusjes Scorpie.
Valt wel mee hoor, 40 is de nieuwe 20.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe afgezaagd, ik mis op zn minst een foto van de eiffeltoren of van een toilet.
Hoe groot is je penis?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een oplossing.
Lieve Copycat, al vele jaren zie ik jouw reacties in R&P en denk bij mijzelf 'wat is ze toch bijzonder'.
Je ontroert mij met je opmerkingen, zo lief, zo slim, zo vol humor en soms ook een tikkeltje ondeugend.
Daarom heb ik besloten:
Lieve Copycat, wil jij mijn vrouw zijn?
Kusjes Scorpie.
Misschien wilde hij je juist met dat vliegtuig vragen (+ mooie banner erachter) en maakt de piloot een inschattingsfout.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zul je zien dat er dan net een terroristische aanslag op de Eiffeltoren wordt gepleegd.
Just my luck.
21 centimeter in stijve toestand.quote:
Gaan we saampjes uitzoekenquote:En waar is de ring?
Got it!quote:En please! Don't combine them. Not just yet.
Dan is zij de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, 40 is de nieuwe 20.![]()
Mijn vader is getrouwd met een vrouw toen ze volgens mij 41 was. En die zijn inmiddels 14 jaar bij elkaar.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe groot is je penis?
En waar is de ring?
En please! Don't combine them. Not just yet.
Het kan veel erger. Ik heb een keer op een winderig busstation een doosje met een ring in handen gedrukt gekregen. Zonder iets erbij en daarna meteen samen in de trein naar huis. Dat was niet direct mijn idee van een aanzoek.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Als zij zonodig een aanzoek op de eiffeltoren wil, had ze hem moeten vragen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef CartWOman het volgende:
Jezus zeg, wat zijn jullie erg.
Deze dame had een romantisch beeld in haar hoofd van het aanzoek, misschien ietwat té; nou en?? Dat ze dan zo teleurgesteld en boos reageert vind ik niet raar, terug in de auto heeft ze daarvoor haar excuses aangeboden.
Maar nee, ze is direct een Bridezilla, hoer en kutwijf, waar TS doodongelukkig mee zal worden. Lekker dan.
Wel getrouwd?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het kan veel erger. Ik heb een keer op een winderig busstation een doosje met een ring in handen gedrukt gekregen. Zonder iets erbij en daarna meteen samen in de trein naar huis. Dat was niet direct mijn idee van een aanzoek.
Het is niet heel raar dat ze teleurgesteld is. Alleen wel erg lullig voor TS. Er wordt nu toch verwacht dat hij een tweede poging doet. Lijkt me niet iets waar je blij op terugkijkt. Was gewoon wat fijner geweest als ze haar teleurstelling wat sneller van zich af had kunnen zetten. Zeg, binnen een minuut.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef CartWOman het volgende:
Deze dame had een romantisch beeld in haar hoofd van het aanzoek, misschien ietwat té; nou en?? Dat ze dan zo teleurgesteld en boos reageert vind ik niet raar, terug in de auto heeft ze daarvoor haar excuses aangeboden.
Maar nee, ze is direct een Bridezilla, hoer en kutwijf, waar TS doodongelukkig mee zal worden. Lekker dan.
Dit soort gedachten zorgen er nou voor dat je vrijgezel blijft als vrouw zijnde. Denken dat je overal maar mee weg kan komen. Denk toch godverdomme eerst eens na voordat je kwaad wordt op je vent omdat hij je ten huwelijk vraagt.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef CartWOman het volgende:
Deze dame had een romantisch beeld in haar hoofd van het aanzoek, misschien ietwat té; nou en??
Kom op zeg, hoeveel bewijs wil je dat de vriendin van de TS een spoiled little brat is die zich als een prinsesje gedraagt?quote:Hoewel ze me vergeven heeft weet ik niet of ze het accepteert als ik het nu alsnog doe. Want de spontaniteit is wel een beetje weg natuurlijk.
Vraag het aan de vrouwen die het voor haar opnemenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze nou boos werd
Omdat er niet aan haar ideaalbeeld werd voldaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze nou boos werd
Met een beetje pech (en ja Lienekien, ook dit is een aanname) is het ook nog haar niet volledig uitgesproken ideaalbeeld waar niet aan werd voldaan. Of in ieder geval niet uitgesproken richting TS tót hij het fout deed en zakte voor zijn examen praktische telepathie.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:55 schreef Soempie het volgende:
Omdat er niet aan haar ideaalbeeld werd voldaan.
Ze heeft sorry gezegd.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit soort gedachten zorgen er nou voor dat je vrijgezel blijft als vrouw zijnde. Denken dat je overal maar mee weg kan komen. Denk toch godverdomme eerst eens na voordat je kwaad wordt op je vent omdat hij je ten huwelijk vraagt.
Daarnaast heeft ze helemaal niet haar excuses aangeboden, ze heeft hem vergevenTerwijl hij niks fout deed
[..]
Kom op zeg, hoeveel bewijs wil je dat de vriendin van de TS een spoiled little brat is die zich als een prinsesje gedraagt?
dat jaquote:Op woensdag 21 april 2010 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met een beetje pech (en ja Lienekien, ook dit is een aanname) is het ook nog haar niet volledig uitgesproken ideaalbeeld waar niet aan werd voldaan. Of in ieder geval niet uitgesproken richting TS tót hij het fout deed en zakte voor zijn examen praktische telepathie.
Tuurlijk is dat haar WEL kwalijk te nemen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef CartWOman het volgende:
Amaranta, zij hem ten huwelijk vragen voldoet natuurlijk niet aan haar ideaalbeeld.
Scorp, 'denken dat ze overal mee weg kan komen'.... ik bedoel: je kán ook overdrijven, hoor. En eerst nadenken zit er bij zo'n ideaalbeeld nu eenmaal niet in. Dat beeld mag je haar kwalijk nemen maar er zijn zoveel die dit meisjesdroombeeld voor ogen hebben, dat zijn mi niet allemaal Bridezilla's. Naïef, wellicht. En voordat je je dan over je teleurstelling hebt heengezet kan ff duren.![]()
De mijne was er het type niet naar, ik heb hem na een avondje stappen (ja, dronken) op m'n knieën gevraagd, gewoon in de huiskamer.
De volgende ochtend dacht ik Nah dat was ook niet echt romantischtot ik besefte dat hij Ja had gezegd.
Waaruit concludeer jij die volgorde?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, nadat ze hem vergeven had. Vergeven had voor wat? Precies.
Nee, omdat ze al meteen begon te zeiken en te jankenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Lienekien het volgende:
Hij is niet aan de vraag toegekomen, hoor.
Goh, en waar lees je dat?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee, omdat ze al meteen begon te zeiken en te janken![]()
Staat in de OP.quote:
Verrek, nou zie ik het ook!quote:
De OP + de rest van TS zijn verhaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij die volgorde?
Dat staat nergens letterlijk, alles is ook uit het perspectief van de TS. Alhoewel alles wel wijst op het bekende irrationele prinsessen beeld.quote:
Dus ze gaat meteen janken hierom en boos wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verrek, nou zie ik het ook!
Maar helaas geen ring bij me. Toch een poging tot een aanzoek gedaan. Maar het ging zo lomp (mede doordat ik geen ring had) dat ik het moment volledig heb verpest. Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig.
Niks doen willen wij, precies wat jullie doen dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
Die arme mannen hebben het toch zo moeilijk. Een ring kopen en even door de knieën gaan, hoeveel makkelijker willen jullie het om je vrouwtje gelukkig te maken?
De vrouw die TS beschrijft vind dat toch iets te min hoor en gaat dan huilen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
Die arme mannen hebben het toch zo moeilijk. Een ring kopen en even door de knieën gaan, hoeveel makkelijker willen jullie het om je vrouwtje gelukkig te maken?
Vrouwen doen niets?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef Fortitude het volgende:
Niks doen willen wij, precies wat jullie doen dus.
Hij was de ring vergeten.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
De vrouw die TS beschrijft vind dat toch iets te min hoor en gaat dan huilen.
Niks dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen doen niets?![]()
En dat mooi zijn voor de mannen? Het liefjes doen en zwakke geslacht zijn? [ afbeelding ]
Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De OP + de rest van TS zijn verhaal.
Hij vraagt haar, zij wordt boos en teleurgesteld -> zij vergeeft hem -> ze gaan naar huis -> onderweg legt ze het hem uit en zegt even 'sorry'.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.
Geen idee wanneer ze hem vergeven heeft.
In de OP is hij vergeven, dus dat zal dan wel zijn voordat ze naar huis gingen en dus ook voordat ze sorry heeft gezegd. Anyway, de reactie van die vriendin is dus buiten alle proportie en slaat dus gewoon nergens op.quote:Op de juiste manier. Hoewel ze me vergeven heeft weet ik niet of ze het accepteert als ik het nu alsnog doe. Want de spontaniteit is wel een beetje weg natuurlijk.
Nee, ik ben niet dat wijf in kwestie. Jij stond niet echt vooraan bij het uitdelen van de fijngevoeligheid, hè?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus ze gaat meteen janken hierom en boos worden![]()
Dat bedoel ik dus.
Ben jij dat wijf in kwestie ofzo dat je dit soort wanstaltelijk gedrag probeerd goed te keuren?
In ieder geval te laat anders had TS dit topic niet gemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.
Geen idee wanneer ze hem vergeven heeft.
Nee gelukkig niet. Anders zou ik ook overal om moeten janken en stampvoeten als dingen niet gaat zoals ik het precies wil.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet dat wijf in kwestie. Jij stond niet echt vooraan bij het uitdelen van de fijngevoeligheid, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |