abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 01:24:17 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_80546901
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf. Boos worden omdat het toevallig niet strookt met het plaatje dat zij in d'r hoofd heeft, ondankbaar sekreet. Ze moet allang blij zijn dat je überhaupt met haar wil trouwen want zo geweldig klinkt ze ook weer niet.

Mijn ex zei 'ik denk dat we moeten trouwen' nadat hij een telefoontje kreeg dat hij naar Afghanistan zou vertrekken. Geen ring of niks, en eerlijk waar, dat was NIET hoe ik het me bedacht heb. We hebben gezellig samen ringen uitgezocht. Alleen van dat huwelijk is het gelukkig nooit gekomen.

Oh, en werkelijk, ze is vooral boos omdat ze het al aan d'r zus verteld heeft en nu moet ze zichzelf voor lul zetten door te zeggen dat het dus niet zo was. Maar ja, dáár kun jij niks aan doen.

Ik zou lekker afwachten, desnoods een paar maanden en niet speciaal omdat ze naar d'r familie gaat. En welgemeend: heel veel geluk samen .
Resistance is futile.
pi_80546938
Wat een ondankbaar zeikwijf zeg. dat je toevallig die ring niet bij had doet daar niets aan af.
WTF was er niet goed dan? Je hebt haar ten huwelijk gevraagd en ook nog eens in de stad die ze graag wilde

Bah bah, zoek een ander zou ik zeggen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80546947
Ow hoi Seven.,

Alles goed met jou?
vosss is de naam,
pi_80547000
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

Ah ja, heb het topic heel globaal doorgelezen, dus die post heb ik gemist .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_80547036
Gewoon een keer die ring aan dr geven, goedmaken tijdens de huwelijksreis.
  woensdag 21 april 2010 @ 01:37:34 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_80547067
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:27 schreef vosss het volgende:
Ow hoi Seven.,

Alles goed met jou?
Jazeker. Met jou?
Resistance is futile.
  woensdag 21 april 2010 @ 01:37:49 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80547070
Nou ja zeg, wat een lef En dan ga jij je nog schuldig zitten voelen ook
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80547093
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:24 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf..< knip vanwege de lange uitleg>
Adem in,adem uit
75 topics = FIN
pi_80547101
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jazeker. Met jou?
Ja hoor. Heb jij een nieuw nummer?
vosss is de naam,
pi_80547119
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:26 schreef vosss het volgende:
Wat een ondankbaar zeikwijf zeg. dat je toevallig die ring niet bij had doet daar niets aan af.
WTF was er niet goed dan? Je hebt haar ten huwelijk gevraagd en ook nog eens in de stad die ze graag wilde

Bah bah, zoek een ander zou ik zeggen.
hoe bot ook, lachen. soortgelijke aanzoeken stammen uit de jaren 20, die moest je even doen voordat je eidelijk kon neuken. dik uit de tijd en hieruit blijkt dat je je vriendin niet echt kent.
vrouwen uit deze tijd staan daar allang niet meer op te wachten.
De Puta Madre
  woensdag 21 april 2010 @ 01:48:17 #111
272454 Boepie
spannend!
pi_80547165
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

hoe bot ook, lachen. soortgelijke aanzoeken stammen uit de jaren 20, die moest je even doen voordat je eidelijk kon neuken. dik uit de tijd en hieruit blijkt dat je je vriendin niet echt kent.
vrouwen uit deze tijd staan daar allang niet meer op te wachten.
Die regelen het gewoon zelf
  woensdag 21 april 2010 @ 07:29:34 #112
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_80548050
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:24 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf. Boos worden omdat het toevallig niet strookt met het plaatje dat zij in d'r hoofd heeft, ondankbaar sekreet. Ze moet allang blij zijn dat je überhaupt met haar wil trouwen want zo geweldig klinkt ze ook weer niet.

Mijn ex zei 'ik denk dat we moeten trouwen' nadat hij een telefoontje kreeg dat hij naar Afghanistan zou vertrekken. Geen ring of niks, en eerlijk waar, dat was NIET hoe ik het me bedacht heb. We hebben gezellig samen ringen uitgezocht. Alleen van dat huwelijk is het gelukkig nooit gekomen.

Oh, en werkelijk, ze is vooral boos omdat ze het al aan d'r zus verteld heeft en nu moet ze zichzelf voor lul zetten door te zeggen dat het dus niet zo was. Maar ja, dáár kun jij niks aan doen.

Ik zou lekker afwachten, desnoods een paar maanden en niet speciaal omdat ze naar d'r familie gaat. En welgemeend: heel veel geluk samen .
Mee eens

En: verstop de ring, ergens waar ze hem niet verwacht, kom je vaak bij haar thuis? Zo ja, stop hem in een zakje van shirtje/broek/jurk die ze vaak draagt oid
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  woensdag 21 april 2010 @ 08:03:40 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80548304
Maar waarom had je die ring nou niet bij je, want die had je toch wel gekocht?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:10:11 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80548363
Ik vind het trouwens een nogal halfslachtige poging tot een aanzoek. Doe het dan gewoon een beetje behoorlijk.

En Parijs nabouwen vind ik zum kotsen. Ik moet het even zeggen want mijn vriendje leest wél mee.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:20:01 #115
30252 Soempie
Procreating
pi_80548496
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het trouwens een nogal halfslachtige poging tot een aanzoek. Doe het dan gewoon een beetje behoorlijk.

En Parijs nabouwen vind ik zum kotsen. Ik moet het even zeggen want mijn vriendje leest wél mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_80548640
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan ) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben.
Wat dus betekend dat je het nooit goed kunt doen... Begin maar vast aan die cursus gedachtenlezen want als het niet exact is wat ze in gedachten heeft gaat het de volgende keer, hoe perfect jíj ook denkt dat het is, weer in drama eindigen.
Nog sterker; zelfs als je het wél perfect voor haar doet is iedere vorm van spontaniteit verdwenen. Ben je dus alleen nog maar een toneelstukje op aan het voeren. Wil je dat echt?!
quote:
En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
perfect? Cliché zul je bedoelen. Onorigineel, afgezaagd, afgelebberd en uitgespuugt. Kom op zeg, kun je dan echt niks zelf bedenken?
Wil je nou echt dat als er later iemand aan jullie vraagt "En, hoe heeft ie het gevraagd?" dat je hetzelfde toneelstukje moet opdreunen wat 80% van de bevolking opdreunt? Of wil je liever een interessant verhaal te vertellen hebben wat niemand eerder gehoord heeft?

Nee, ook mijn huwelijksaanzoek was niet 100% zelf bedacht. Maar het was tenminste niet in Parijs en al helemaal niet op de Eifeltoren. Maar nog veel belangrijker: HET WAS NIET DOOR MIJN VROUW VERZONNEN.

Maar nee, Remco, blijf jij lekker burgerlijk. Aanzoek in Parijs, trouwen in een witte jurk, huisje in een buitenwijk van Almere waar jij met de trein naar kantoor in Amsterdam gaat terwijl je vrouw jullie 2,4 kinderen opvoed samen met de hond terwijl de stationwagon op de oprit staat naast de terracotta potten.
RED JEZELF, NU KAN HET NOG!
  woensdag 21 april 2010 @ 08:31:51 #117
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80548650
Bridezilla's
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80548767
Wat is nu het probleem? Je hébt het toch gevraagd, in Parijs?

Wat een zeikwijf.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:39:06 #119
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_80548786
In dit topic moet ik hebben gereageerd, bij deze
ga eens koffie halen
pi_80548917
De enige die het moment misschien heeft verpest is zij door haar ijzige behandeling + huilbui. Maargoed, ik zou gewoon nog even wachten en het op een moment doen die ze dit keer echt niet zag aankomen op een mooie plek.

Maar misschien moet je het toch even eerst samen met haar doornemen wat je precies gaat doen, en hoe je haar gaat vragen. Voor ze weer op je gaat lopen kiften
  woensdag 21 april 2010 @ 08:48:22 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80548955
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:38 schreef Biancavia het volgende:
Wat is nu het probleem? Je hébt het toch gevraagd, in Parijs?

Wat een zeikwijf.
Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.

Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt

pi_80548957
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
In dit topic moet ik hebben gereageerd, bij deze
Boks
  woensdag 21 april 2010 @ 08:58:06 #123
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80549132
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
Lomp? Ik vind het wel schattig En dat je de ring niet bij je had, zou precies iets voor mij zijn.

Ik vind haar verwachtingen nogal lomp, eigenlijk
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_80549243
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.

Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt

Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.
Maar goed, dat was dus haar ideaal en nu moet ze zich maar realiseren dat het leven geen sprookje is.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:05:01 #125
30252 Soempie
Procreating
pi_80549260
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het wel een mooie 'inleiding' en anders hooguit wat onhandig geformuleerd. Maar jeetje, mag dat, het is ook best wel een 'eng' moment. Juist lief dat hij op dat moment besloot dat het HET moment was. Anders is het zo ingestudeerd, maar dat wil zijn vriendin blijkbaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')