Het is een feest van ongefundeerde aannames en overdreven conclusies. Wie gaat er voor in de polonaise?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Als een groot deel dezelfde mening heeft blaat iedereen elkaar na?
Er zijn her en der wel wat overtreffende voorbeelden gebruiktquote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mja ok, dat waarschijnlijk wel. Niet dat er hier ergens onredelijk overdreven werd.
De vriendin van TS is gewoon dom. Onbegrijpbaar dom voor mij. Maar ik ken ook weinig mensen met een IQ onder de 100 en blijkbaar is dat toch het gemiddelde.
Weet je wie ik nou dom vindt? De TS. Die gooit het meisje waar hij mee wil trouwen hier zo'n beetje voor de leeuwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mja ok, dat waarschijnlijk wel. Niet dat er hier ergens onredelijk overdreven werd.
De vriendin van TS is gewoon dom. Onbegrijpbaar dom voor mij. Maar ik ken ook weinig mensen met een IQ onder de 100 en blijkbaar is dat toch het gemiddelde.
Jij hebt het steeds over aannames die posters hier doen maar dat jij denkt dat ze samen doen met de bouquetreeks is ook een aanname.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ze samen doen met de bouquetreeks. Hoe komt hij anders op het stomme idee om een ring te kopen en haar op de Eiffeltoren te vragen!
Lien! Je laat je echt teveel meeslepen blijkt wel.quote:
Dat gebeurt in elk R&P topic waar weinig informatie wordt gegeven. Niet echt iets boeiends om ten sprake te brengen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een feest van ongefundeerde aannames en overdreven conclusies. Wie gaat er voor in de polonaise?
Er mist een spatie in je teveel.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lien! Je laat je echt teveel meeslepen blijkt wel.
Mijn excuses.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat gebeurt in elk R&P topic waar weinig informatie wordt gegeven. Niet echt iets boeiends om ten sprake te brengen.
Je hebt me aangestoken.quote:
TS is natuurlijk ook behoorlijk lomp. Overigens wel een mooi moment voor dat meisje om wat karakter te tonen. Toch mooi dat TS de ruimte geeft voor wat feminisme.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je wie ik nou dom vindt? De TS. Die gooit het meisje waar hij mee wil trouwen hier zo'n beetje voor de leeuwen.
Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.quote:
Hmmmm...............zijn hartelijke ingeving was om het in haar oor te fluisteren. Dat werkte dus niet helemaalquote:Op woensdag 21 april 2010 11:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Om de eigenlijke vraag van TS maar te beantwoorden: vraag haar ten huwelijk zoals je hart je ingeeft. Dat zou voldoende moeten zijn.
Wheheheh.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.
Dat is waar, maar ik bedoel voor het vervolgquote:Op woensdag 21 april 2010 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm...............zijn hartelijke ingeving was om het in haar oor te fluisteren. Dat werkte dus niet helemaal
Natuurlijk moet je gewoon je mening blijven geven zelfs als die afwijkt van de rest, doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Oh noes, zal ik mijn mening maar niet geven omdat 'ie afwijkt van de rest?
Copycat wees mij subtiel op een (kapitale) blunder. Gelukkig was ze zelf ook niet foutloos.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.
Ik lach er NU al om.quote:
Daar heb ik wel vaker last van. Vandaar dat niemand mij ooit om mijn hand heeft gevraagd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Copycat wees mij subtiel op een (kapitale) blunder. Gelukkig was ze zelf ook niet foutloos.![]()
Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van. Vandaar dat niemand mij ooit om mijn hand heeft gevraagd.
Zul je zien dat er dan net een terroristische aanslag op de Eiffeltoren wordt gepleegd.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.
OMG ik ga meteen tegen m'n vrouw zeggen hoe enorm blij ze wel niet met mij moet zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |