Ik denk dat ze samen doen met de bouquetreeks. Hoe komt hij anders op het stomme idee om een ring te kopen en haar op de Eiffeltoren te vragen!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Iemand die dan nog de halve reis loopt te mokken als een klein kind, kom op zeg. Lees even wat anders dan altijd maar die boeketreeksboekjes. Als normaal mens denk je hoogstens: mèn, wat issie toch onhandigen dan lach je hem uit. Je maakt er een grapje van en je zegt ja en dan wordt het alsnog romantisch. Nu is ze ontmaskerd als een bridezilla from hell.
-edit- ik bedoel niet dat jij altijd maar boeketreeks leest hè!!![]()
Ik zal volgende keer proberen de tegenwoordige tijd en de verleden tijd niet door elkaar te gooien. In elk geval spijtig dat ze hem er zo op afgerekend heeft, toen, in Parijs en op de terugweg. Terwijl ze ook anders had kunnen reageren en er om had kunnen lachen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
Omdat zij hem daarover van meet af aan de oren van zijn kop over zeurde. Hoe romantisch dit Hollywoodcliché wel niet zou zijn ...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Hoe komt hij anders op het stomme idee om een ring te kopen en haar op de Eiffeltoren te vragen!
Daar wordt ze wel erg op afgerekend, hè.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer proberen de tegenwoordige tijd en de verleden tijd niet door elkaar te gooien. In elk geval spijtig dat ze hem er zo op afgerekend heeft, toen, in Parijs en op de terugweg. Terwijl ze ook anders had kunnen reageren en er om had kunnen lachen.
Is 'ie lekker, die dikke duim?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat zij hem daarover van meet af aan de oren van zijn kop over zeurde. Hoe romantisch dit Hollywoodcliché wel niet zou zijn ...
Ben jij soms de dame in kwestie?quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar wordt ze wel erg op afgerekend, hè.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Lily-Ella het volgende:
In plaats van dat een vrouw zich gewoon geliefd en speciaal voelt omdat hij haar de moeite waard vindt om ten huwelijk te vragen.. gezeik over het aanzoek en de ring, sommige vrouwen zijn vreselijk
Tja ze heeft een waardeloze situatie gecreëerd. Ik zou ook niet weten hoe TS het echt goed kan maken. Alles wat hij nu gaat doen wordt een herkansing, die per definitie redelijk zwak over gaat komen. Het zal dus erg aan haar liggen hoe die ontvangen wordt. En iets wat niet perfect is normaal / positief ontvangen is duidelijk niet iets wat ze kan.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar wordt ze wel erg op afgerekend, hè.
Wek ik nou echt de indruk dat een aanzoek op de Eiffeltoren voor mij hét summum zou zijn?quote:
Dat niet zozeer, maar je bent hier zo'n beetje de enige die het voor TS' vriendin 'opneemt'.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wek ik nou echt de indruk dat een aanzoek op de Eiffeltoren voor mij hét summum zou zijn?
Als ik dergelijke neigingen voel, richting aanzoeken en trouwjurken, dan lees ik even in het Trouwen-topic en dan ben ik weer voor weken genezen.
Ja, want het is zo enorm saai om maar wat met de kudde mee te blaten.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar je bent hier zo'n beetje de enige die het voor TS' vriendin 'opneemt'.
Wij zeggen natuurlijk allemaal hetzelfde omdat we niet buiten de boot willen vallen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, want het is zo enorm saai om maar wat met de kudde mee te blaten.
Oh noes, ik ga mijn mening niet geven want dat is iemand anders zijn mening ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan rest alleen nog elkaar aftroeven in de overdrijving.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wij zeggen natuurlijk allemaal hetzelfde omdat we niet buiten de boot willen vallen.
Oh noes, zal ik mijn mening maar niet geven omdat 'ie afwijkt van de rest?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh noes, ik ga mijn mening niet geven want dat is iemand anders zijn mening ook.
Mee eens, je vriendin is gewoon een domme kut! Hoe knullig ook zoiets zou gaan, als je wil trouwen, wil je trouwen, en dan had je vriendin er eerder om gelachen dan er een punt van maken.... Ik vind haar een zakhooi.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:05 schreef Flurry het volgende:
Tering hee, in plaats van dat ze blij is dat jij met haar oud wilt worden leeft ze liever in haar eigen droomwereld en als je héél erg je best doet om daarin te passen, dan mag je blijven. Ik zou direct opstappen, met zo'n psycho case kan je nooit gelukkig worden.
Als een groot deel dezelfde mening heeft blaat iedereen elkaar na?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mja ok, dat waarschijnlijk wel. Niet dat er hier ergens onredelijk overdreven werd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan rest alleen nog elkaar aftroeven in de overdrijving.
Het is een feest van ongefundeerde aannames en overdreven conclusies. Wie gaat er voor in de polonaise?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Als een groot deel dezelfde mening heeft blaat iedereen elkaar na?
Er zijn her en der wel wat overtreffende voorbeelden gebruiktquote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mja ok, dat waarschijnlijk wel. Niet dat er hier ergens onredelijk overdreven werd.
De vriendin van TS is gewoon dom. Onbegrijpbaar dom voor mij. Maar ik ken ook weinig mensen met een IQ onder de 100 en blijkbaar is dat toch het gemiddelde.
Weet je wie ik nou dom vindt? De TS. Die gooit het meisje waar hij mee wil trouwen hier zo'n beetje voor de leeuwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mja ok, dat waarschijnlijk wel. Niet dat er hier ergens onredelijk overdreven werd.
De vriendin van TS is gewoon dom. Onbegrijpbaar dom voor mij. Maar ik ken ook weinig mensen met een IQ onder de 100 en blijkbaar is dat toch het gemiddelde.
Jij hebt het steeds over aannames die posters hier doen maar dat jij denkt dat ze samen doen met de bouquetreeks is ook een aanname.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ze samen doen met de bouquetreeks. Hoe komt hij anders op het stomme idee om een ring te kopen en haar op de Eiffeltoren te vragen!
Lien! Je laat je echt teveel meeslepen blijkt wel.quote:
Dat gebeurt in elk R&P topic waar weinig informatie wordt gegeven. Niet echt iets boeiends om ten sprake te brengen.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een feest van ongefundeerde aannames en overdreven conclusies. Wie gaat er voor in de polonaise?
Er mist een spatie in je teveel.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lien! Je laat je echt teveel meeslepen blijkt wel.
Mijn excuses.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat gebeurt in elk R&P topic waar weinig informatie wordt gegeven. Niet echt iets boeiends om ten sprake te brengen.
Je hebt me aangestoken.quote:
TS is natuurlijk ook behoorlijk lomp. Overigens wel een mooi moment voor dat meisje om wat karakter te tonen. Toch mooi dat TS de ruimte geeft voor wat feminisme.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je wie ik nou dom vindt? De TS. Die gooit het meisje waar hij mee wil trouwen hier zo'n beetje voor de leeuwen.
Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.quote:
Hmmmm...............zijn hartelijke ingeving was om het in haar oor te fluisteren. Dat werkte dus niet helemaalquote:Op woensdag 21 april 2010 11:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Om de eigenlijke vraag van TS maar te beantwoorden: vraag haar ten huwelijk zoals je hart je ingeeft. Dat zou voldoende moeten zijn.
Wheheheh.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.
Dat is waar, maar ik bedoel voor het vervolgquote:Op woensdag 21 april 2010 11:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm...............zijn hartelijke ingeving was om het in haar oor te fluisteren. Dat werkte dus niet helemaal
Natuurlijk moet je gewoon je mening blijven geven zelfs als die afwijkt van de rest, doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Oh noes, zal ik mijn mening maar niet geven omdat 'ie afwijkt van de rest?
Copycat wees mij subtiel op een (kapitale) blunder. Gelukkig was ze zelf ook niet foutloos.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, jij was van de taal. Even nog vermelden dat ik boeketreeks expres verkeerd schrijf hè. Om het nog lulliger doen lijken. Zo'n beetje de omgekeerde Hyacinth Bucket.
Ik lach er NU al om.quote:
Daar heb ik wel vaker last van. Vandaar dat niemand mij ooit om mijn hand heeft gevraagd.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Copycat wees mij subtiel op een (kapitale) blunder. Gelukkig was ze zelf ook niet foutloos.![]()
Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb ik wel vaker last van. Vandaar dat niemand mij ooit om mijn hand heeft gevraagd.
Zul je zien dat er dan net een terroristische aanslag op de Eiffeltoren wordt gepleegd.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.
OMG ik ga meteen tegen m'n vrouw zeggen hoe enorm blij ze wel niet met mij moet zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ze zeggen dat de kans dat een vrouw van boven de dertig nog trouwt kleiner is dan de kans om bij een terroristische aanslag om te komen.
Ik heb een oplossing.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zul je zien dat er dan net een terroristische aanslag op de Eiffeltoren wordt gepleegd.
Just my luck.
Oh, je bent al getrouwd.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Kumerian het volgende:
[..]
OMG ik ga meteen tegen m'n vrouw zeggen hoe enorm blij ze wel niet met mij moet zijn
Hoe afgezaagd, ik mis op zn minst een foto van de eiffeltoren of van een toilet.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een oplossing.
Lieve Copycat, al vele jaren zie ik jouw reacties in R&P en denk bij mijzelf 'wat is ze toch bijzonder'.
Je ontroert mij met je opmerkingen, zo lief, zo slim, zo vol humor en soms ook een tikkeltje ondeugend.
Daarom heb ik besloten:
Lieve Copycat, wil jij mijn vrouw zijn?
Kusjes Scorpie.
Valt wel mee hoor, 40 is de nieuwe 20.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe afgezaagd, ik mis op zn minst een foto van de eiffeltoren of van een toilet.
Hoe groot is je penis?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een oplossing.
Lieve Copycat, al vele jaren zie ik jouw reacties in R&P en denk bij mijzelf 'wat is ze toch bijzonder'.
Je ontroert mij met je opmerkingen, zo lief, zo slim, zo vol humor en soms ook een tikkeltje ondeugend.
Daarom heb ik besloten:
Lieve Copycat, wil jij mijn vrouw zijn?
Kusjes Scorpie.
Misschien wilde hij je juist met dat vliegtuig vragen (+ mooie banner erachter) en maakt de piloot een inschattingsfout.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zul je zien dat er dan net een terroristische aanslag op de Eiffeltoren wordt gepleegd.
Just my luck.
21 centimeter in stijve toestand.quote:
Gaan we saampjes uitzoekenquote:En waar is de ring?
Got it!quote:En please! Don't combine them. Not just yet.
Dan is zij de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, 40 is de nieuwe 20.![]()
Mijn vader is getrouwd met een vrouw toen ze volgens mij 41 was. En die zijn inmiddels 14 jaar bij elkaar.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe groot is je penis?
En waar is de ring?
En please! Don't combine them. Not just yet.
Het kan veel erger. Ik heb een keer op een winderig busstation een doosje met een ring in handen gedrukt gekregen. Zonder iets erbij en daarna meteen samen in de trein naar huis. Dat was niet direct mijn idee van een aanzoek.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Oké, de meningen zijn duidelijk niet verdeeld hier.
Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk.Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt.
Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.
Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
Als zij zonodig een aanzoek op de eiffeltoren wil, had ze hem moeten vragen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef CartWOman het volgende:
Jezus zeg, wat zijn jullie erg.
Deze dame had een romantisch beeld in haar hoofd van het aanzoek, misschien ietwat té; nou en?? Dat ze dan zo teleurgesteld en boos reageert vind ik niet raar, terug in de auto heeft ze daarvoor haar excuses aangeboden.
Maar nee, ze is direct een Bridezilla, hoer en kutwijf, waar TS doodongelukkig mee zal worden. Lekker dan.
Wel getrouwd?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het kan veel erger. Ik heb een keer op een winderig busstation een doosje met een ring in handen gedrukt gekregen. Zonder iets erbij en daarna meteen samen in de trein naar huis. Dat was niet direct mijn idee van een aanzoek.
Het is niet heel raar dat ze teleurgesteld is. Alleen wel erg lullig voor TS. Er wordt nu toch verwacht dat hij een tweede poging doet. Lijkt me niet iets waar je blij op terugkijkt. Was gewoon wat fijner geweest als ze haar teleurstelling wat sneller van zich af had kunnen zetten. Zeg, binnen een minuut.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef CartWOman het volgende:
Deze dame had een romantisch beeld in haar hoofd van het aanzoek, misschien ietwat té; nou en?? Dat ze dan zo teleurgesteld en boos reageert vind ik niet raar, terug in de auto heeft ze daarvoor haar excuses aangeboden.
Maar nee, ze is direct een Bridezilla, hoer en kutwijf, waar TS doodongelukkig mee zal worden. Lekker dan.
Dit soort gedachten zorgen er nou voor dat je vrijgezel blijft als vrouw zijnde. Denken dat je overal maar mee weg kan komen. Denk toch godverdomme eerst eens na voordat je kwaad wordt op je vent omdat hij je ten huwelijk vraagt.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:38 schreef CartWOman het volgende:
Deze dame had een romantisch beeld in haar hoofd van het aanzoek, misschien ietwat té; nou en??
Kom op zeg, hoeveel bewijs wil je dat de vriendin van de TS een spoiled little brat is die zich als een prinsesje gedraagt?quote:Hoewel ze me vergeven heeft weet ik niet of ze het accepteert als ik het nu alsnog doe. Want de spontaniteit is wel een beetje weg natuurlijk.
Vraag het aan de vrouwen die het voor haar opnemenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze nou boos werd
Omdat er niet aan haar ideaalbeeld werd voldaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze nou boos werd
Met een beetje pech (en ja Lienekien, ook dit is een aanname) is het ook nog haar niet volledig uitgesproken ideaalbeeld waar niet aan werd voldaan. Of in ieder geval niet uitgesproken richting TS tót hij het fout deed en zakte voor zijn examen praktische telepathie.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:55 schreef Soempie het volgende:
Omdat er niet aan haar ideaalbeeld werd voldaan.
Ze heeft sorry gezegd.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit soort gedachten zorgen er nou voor dat je vrijgezel blijft als vrouw zijnde. Denken dat je overal maar mee weg kan komen. Denk toch godverdomme eerst eens na voordat je kwaad wordt op je vent omdat hij je ten huwelijk vraagt.
Daarnaast heeft ze helemaal niet haar excuses aangeboden, ze heeft hem vergevenTerwijl hij niks fout deed
[..]
Kom op zeg, hoeveel bewijs wil je dat de vriendin van de TS een spoiled little brat is die zich als een prinsesje gedraagt?
dat jaquote:Op woensdag 21 april 2010 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met een beetje pech (en ja Lienekien, ook dit is een aanname) is het ook nog haar niet volledig uitgesproken ideaalbeeld waar niet aan werd voldaan. Of in ieder geval niet uitgesproken richting TS tót hij het fout deed en zakte voor zijn examen praktische telepathie.
Tuurlijk is dat haar WEL kwalijk te nemen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef CartWOman het volgende:
Amaranta, zij hem ten huwelijk vragen voldoet natuurlijk niet aan haar ideaalbeeld.
Scorp, 'denken dat ze overal mee weg kan komen'.... ik bedoel: je kán ook overdrijven, hoor. En eerst nadenken zit er bij zo'n ideaalbeeld nu eenmaal niet in. Dat beeld mag je haar kwalijk nemen maar er zijn zoveel die dit meisjesdroombeeld voor ogen hebben, dat zijn mi niet allemaal Bridezilla's. Naïef, wellicht. En voordat je je dan over je teleurstelling hebt heengezet kan ff duren.![]()
De mijne was er het type niet naar, ik heb hem na een avondje stappen (ja, dronken) op m'n knieën gevraagd, gewoon in de huiskamer.
De volgende ochtend dacht ik Nah dat was ook niet echt romantischtot ik besefte dat hij Ja had gezegd.
Waaruit concludeer jij die volgorde?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, nadat ze hem vergeven had. Vergeven had voor wat? Precies.
Nee, omdat ze al meteen begon te zeiken en te jankenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Lienekien het volgende:
Hij is niet aan de vraag toegekomen, hoor.
Goh, en waar lees je dat?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee, omdat ze al meteen begon te zeiken en te janken![]()
Staat in de OP.quote:
Verrek, nou zie ik het ook!quote:
De OP + de rest van TS zijn verhaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij die volgorde?
Dat staat nergens letterlijk, alles is ook uit het perspectief van de TS. Alhoewel alles wel wijst op het bekende irrationele prinsessen beeld.quote:
Dus ze gaat meteen janken hierom en boos wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verrek, nou zie ik het ook!
Maar helaas geen ring bij me. Toch een poging tot een aanzoek gedaan. Maar het ging zo lomp (mede doordat ik geen ring had) dat ik het moment volledig heb verpest. Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig.
Niks doen willen wij, precies wat jullie doen dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
Die arme mannen hebben het toch zo moeilijk. Een ring kopen en even door de knieën gaan, hoeveel makkelijker willen jullie het om je vrouwtje gelukkig te maken?
De vrouw die TS beschrijft vind dat toch iets te min hoor en gaat dan huilen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
Die arme mannen hebben het toch zo moeilijk. Een ring kopen en even door de knieën gaan, hoeveel makkelijker willen jullie het om je vrouwtje gelukkig te maken?
Vrouwen doen niets?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef Fortitude het volgende:
Niks doen willen wij, precies wat jullie doen dus.
Hij was de ring vergeten.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
De vrouw die TS beschrijft vind dat toch iets te min hoor en gaat dan huilen.
Niks dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen doen niets?![]()
En dat mooi zijn voor de mannen? Het liefjes doen en zwakke geslacht zijn? [ afbeelding ]
Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De OP + de rest van TS zijn verhaal.
Hij vraagt haar, zij wordt boos en teleurgesteld -> zij vergeeft hem -> ze gaan naar huis -> onderweg legt ze het hem uit en zegt even 'sorry'.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.
Geen idee wanneer ze hem vergeven heeft.
In de OP is hij vergeven, dus dat zal dan wel zijn voordat ze naar huis gingen en dus ook voordat ze sorry heeft gezegd. Anyway, de reactie van die vriendin is dus buiten alle proportie en slaat dus gewoon nergens op.quote:Op de juiste manier. Hoewel ze me vergeven heeft weet ik niet of ze het accepteert als ik het nu alsnog doe. Want de spontaniteit is wel een beetje weg natuurlijk.
Nee, ik ben niet dat wijf in kwestie. Jij stond niet echt vooraan bij het uitdelen van de fijngevoeligheid, hè?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus ze gaat meteen janken hierom en boos worden![]()
Dat bedoel ik dus.
Ben jij dat wijf in kwestie ofzo dat je dit soort wanstaltelijk gedrag probeerd goed te keuren?
In ieder geval te laat anders had TS dit topic niet gemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.
Geen idee wanneer ze hem vergeven heeft.
Nee gelukkig niet. Anders zou ik ook overal om moeten janken en stampvoeten als dingen niet gaat zoals ik het precies wil.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet dat wijf in kwestie. Jij stond niet echt vooraan bij het uitdelen van de fijngevoeligheid, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |